Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Εγω στο είπα θα εκτεθείς....

csih (8:56 PM 12-6-2007): Thanks. Chris can i send you my bin file because we have limit s3 injectors to 280whp@12.4 af or 270whp@12.0 af

How the hell you are hitting 300whp@12.5 with stock gti injectors?

chris@revotechnik (5:56 AM 12-7-2007): I have no idea.. It barely does it and only for a brief time Also you are doing it on a dyno that generally reads a little lower so that may be the difference. Did you want to send me the bin of logs or bin of your actual code? I can see wha tI can do with either. email them to chris.cafiero@revotechnik.com

Link to comment
Share on other sites

Εγω στο είπα θα εκτεθείς....

csih (8:56 PM 12-6-2007): Thanks. Chris can i send you my bin file because we have limit s3 injectors to 280whp@12.4 af or 270whp@12.0 af

How the hell you are hitting 300whp@12.5 with stock gti injectors?

chris@revotechnik (5:56 AM 12-7-2007): I have no idea.. It barely does it and only for a brief time Also you are doing it on a dyno that generally reads a little lower so that may be the difference. Did you want to send me the bin of logs or bin of your actual code? I can see wha tI can do with either. email them to chris.cafiero@revotechnik.com

Να εκτεθώ...εγώ;;; ;):rolleyes:

Ρε τι γέλιο έχεις γμτ...

Ο Chris (με τον οποίον μιλαμε παρεπιπτόντως) έβγαλε 300 αλογα ΤΡΟΧΟ με τα μπέκ του GTI, τα ίδια μπέκ που εσύ στο ίδιο πόστ λές ότι δέν πάνε πάνω απο 245 τροχό, και ορκιζόσουν κιόλας..Και μου λές ότι θα εκτεθώ ΕΓΩ ;;;

Τα μπέκ δηλαδή του GTI καλύπτουν την Garrett του, αλλά εσύ επιμένεις οτι εκτείθεμαι ΕΓΩ....

Τελικά το βρήκα το πρόβλημα σου...Δέν είναι το αμάξι σου...Εσύ είσαι δυσλεκτικός και δέν καταλαβαίνεις...

Δές λοιπόν τί σου λέει και ο άλλος Chris απο την A.W.E Motorsports...

We've done ~ 300 whp safely with 103 oct, ~ 290 whp on 93 oct. Stock pump, stock injectors. During testing we've made over 300 whp on 93 octane but we feel the A/F becomes too lean, EGTs too high.

S3 injectors flow ~14% more than stock so that should give you a rough idea of their potential.

Τελικα μάλλον εκτίθεμαι εγώ...που συνεχίζω να σου απαντάω.....Σωστά...

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

300WHP αμερικάνικα ειναι maximum 260whp στου Ανδριαννάκη....με race fuel...γιατί με 100αρα ειναι 245-250 αυτά που βγάλαμε δλδ..σου είπα εκτίθεσαι....και όταν τελείωσεις το project σου θα γίνεις σώβρακο...

Link to comment
Share on other sites

300WHP αμερικάνικα ειναι maximum 260whp στου Ανδριαννάκη....με race fuel...γιατί με 100αρα ειναι 245-250 αυτά που βγάλαμε δλδ..σου είπα εκτίθεσαι....και όταν τελείωσεις το project σου θα γίνεις σώβρακο...

;):rolleyes::D:rolleyes:

Τί λες ρε μεγάλε....

Ε τώρα με αποτελείωσες....

Πώώώώ....

Link to comment
Share on other sites

;):rolleyes::D:rolleyes:

Τί λες ρε μεγάλε....

Ε τώρα με αποτελείωσες....

Πώώώώ....

Αυτό που θέλω να πω ρε πανιβλακα ειναι πως οι ανθρωποι εκει μετράνε σε διαφορετικο τυπο δυναμόμετρου με διαφορετικη μεθοδο διόρθωσης και με εντελώς διαφορετικές βενζίνες....αλλα που να το καταλάβεις...όπως σου είπα φτιάχτο και ελα νε με κάνεις ρόμπα αλλιώς απο λόγια χορτάσαμε

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που θέλω να πω ρε πανιβλακα ειναι πως οι ανθρωποι εκει μετράνε σε διαφορετικο τυπο δυναμόμετρου με διαφορετικη μεθοδο διόρθωσης και με εντελώς διαφορετικές βενζίνες....αλλα που να το καταλάβεις...όπως σου είπα φτιάχτο και ελα νε με κάνεις ρόμπα αλλιώς απο λόγια χορτάσαμε

Καλά έχεις ξεφύγει εσύ έτσι....

Δηλαδή μας λές τώρα...ότι άν ένα μαμα Gti μετρηθεί στην Αμερική θα είναι 170-180 στρόφαλο,(150-160 τροχό) επειδή έχουν άλλες βενζίνες και άλλη...διώρθωση....

ΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑ....

Οκ...είσαι μέσα.....Ρέ τι άλλο θα ακούσουμε σήμεραααα....

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Guest spyrulez
Ναι αμέ... έχεις την εντύπωση ότι οι Αμερικανοι έχουν χειρότερη βενζίνη;;

οχι βεβαια...αντιθετως ;)

Link to comment
Share on other sites

Ναι αμέ... έχεις την εντύπωση ότι οι Αμερικανοι έχουν χειρότερη βενζίνη;;

σιγνομη που μπενο στι σιζιτισι σασ αλα για τι βενζινα πρεπει να πο και εγο κατι...

ι αμερικανι εχουνε οντοσ "χειροτερη" βενζινα. i απλι βενζινατουσ εχει 87 και ι σουπερ εχει 92 οκτανια. για αυτο και τα ευροπαικα μοντελα στιν αμερικι εχουνε χαμιλοτερι ιποδιναμι γιατι αναγγαζονται ι κατασκευαστεσ να τα λιτουργουνε με χαμιλοτερι σιμπιεσι...και καπιεσ αλλεσ αλαγεσ ενοιτε....

Link to comment
Share on other sites

Guest spyrulez

ναι και μια αλλη αποψη που δεν την ενστερνιζομαι απλα την ακουσα λεει οτι στη Γερμανια - Ιταλια υπαρχει 98αρα...εμεις εδω εχουμε 95 και 100 και σπανιαα 98αρες...

το θεμα ειναι οτι εμενα το αυτοκινητο εδειξε 10 αλογα περισσοτερα μονο με την βενζινη!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

ναι και μια αλλη αποψη που δεν την ενστερνιζομαι απλα την ακουσα λεει οτι στη Γερμανια - Ιταλια υπαρχει 98αρα...εμεις εδω εχουμε 95 και 100 και σπανιαα 98αρες...

το θεμα ειναι οτι εμενα το αυτοκινητο εδειξε 10 αλογα περισσοτερα μονο με την βενζινη!!! ;)

ναι οντοσ στι γερμανια εχουμε και 98αρα βενζινη αλα σιγα σιγα αντικαταστατε απο 100αρα....

μονο απο αλαγι βενζινισ χορισ καπια αλι αλαγι στον κινιτιρα ειναι λιγο χλομο να βγουνε 10 ps διαφορα...

Link to comment
Share on other sites

Guest spyrulez
ναι οντοσ στι γερμανια εχουμε και 98αρα βενζινη αλα σιγα σιγα αντικαταστατε απο 100αρα....

μονο απο αλαγι βενζινισ χορισ καπια αλι αλαγι στον κινιτιρα ειναι λιγο χλομο να βγουνε 10 ps διαφορα...

ελα ομως που το δυναμομετρο ειναι αδιαψευστος μαρτυρας...

Link to comment
Share on other sites

σιγνομη που μπενο στι σιζιτισι σασ αλα για τι βενζινα πρεπει να πο και εγο κατι...

ι αμερικανι εχουνε οντοσ "χειροτερη" βενζινα. i απλι βενζινατουσ εχει 87 και ι σουπερ εχει 92 οκτανια. για αυτο και τα ευροπαικα μοντελα στιν αμερικι εχουνε χαμιλοτερι ιποδιναμι γιατι αναγγαζονται ι κατασκευαστεσ να τα λιτουργουνε με χαμιλοτερι σιμπιεσι...και καπιεσ αλλεσ αλαγεσ ενοιτε....

Καλά κάνεις και μπαίνεις στην συζήτηση, αλλά θα πρέπει να γνωρίζεις ότι το Αμερικάνικο σύστημα "βαθμολόγισης" της βενζίνης είναι διαφορετικό απο το Ευρωπαικό.Κατόπιν αυτού, η απλή 87άρα όπως λές, είναι περίπου όσο η δικιά μας 95άρα.

Δές εδώ

Octane Rating

Α ναι και ΦΥΣΙΚΑ οι ιπποδυνάμεις είναι ΙΔΙΕΣ έτσι..Μήν μπερδευόμαστε...

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

μπορι δεν το αμφισβιτο αλα καθε φορα που κανιεσ μια νεα μετρισι το διναμομετρο κατι αλο θα διχνι.

εχε ιποψιν οτι ιπαρχι διαφορα θερμοκρασιασ, πιεσι ατμοσφερασ, και το ιδιο διναμομετρο εχι (δεν ξερο και ποσ να το πο..) καινα????

Link to comment
Share on other sites

ναι οντοσ στι γερμανια εχουμε και 98αρα βενζινη αλα σιγα σιγα αντικαταστατε απο 100αρα....

μονο απο αλαγι βενζινισ χορισ καπια αλι αλαγι στον κινιτιρα ειναι λιγο χλομο να βγουνε 10 ps διαφορα...

Με τους καινούργιους κινητήρες άμεσης έκχυσης, τα 10 άλογα είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ εφικτά..(σε μεγάλυτερου κυβισμου κινητήρες πάντα)

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Καλά κάνεις και μπαίνεις στην συζήτηση, αλλά θα πρέπει να γνωρίζεις ότι το Αμερικάνικο σύστημα "βαθμολόγισης" της βενζίνης είναι διαφορετικό απο το Ευρωπαικό.Κατόπιν αυτού, η απλή 87άρα όπως λές, είναι περίπου όσο η δικιά μας 95άρα.

;):rolleyes:worthy.gifworthy.gif

σοστοσ σε παραδεχομε :-) εχεισ δικεο αυτο δεν το ιχα σκευτι me ROZ kai MOZ.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη αρχιζει να γινεται σε μορφη σκληρης κοντρας η αντιπαραθεση - κατι που κατα την αποψη μου οχι μονο δεν εχει νοημα, αλλα και αναφεροναι διαφορα τεχνικα θεματα "χυμα" - θα ηθελα να πω κι εγω την αποψη μου, εχοντας καποια γνωση πανω στο αντικεμενο.

Μια δυναμομετρηση και ενα "ξερο" νουμερο ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ! Τι σχεση εχουν τα 300whp σε dynojet, με DIN διορθωση (συνηθως +5% σε σχεση με ISO),με smoothing και διορθωτικους παραγοντες και δεν ξερω κι εγω τι αλλο με το αν φτανουν τα μπεκ του 200αριου για 300whp???!!!Συνοπτικα για τα δυναμομετρα ισχυουν τα παρακατω:

http://carsinspections.com/gr/technical_pr...true_power.html , και ειδικοτερα...

-103oct αμερικανικο καυσιμο ειναι "καθαρα" RACE FUEL! Tετοιο καυσιμο δεν εχω δοκιμασει ποτε σε TFSI, αλλα μπορω να σας πω εγγυημενα οτι σε EVO που απεδιδε 520HP@ΜΑΗΑ με superplus πρατηριου, οταν δοκιμασαμε καυσιμο της ταξεως των 110oct το αυτοκινητο ηταν απλα αλλου... 10% μεγαλυτερη ισχυς και Κnocking πουθενα με τρελο αβανς και 12.5:1 AFR! Αντιστοιχα πραγματα ισχυουν και για τα TFSI αλλα και για καθε οριακα ρυθμισμενο οσον αφορα στην ποιοτητα καυσιμου βενζινοκινητηρα.

-Η ισχυς στον τροχο ειναι πολυ δυσκολο να αποτελεσει μεγεθος για απολυτη συγκριση (δεν μιλαμε βεβαια για ενδειξη, αλλα για απολυτη συγκριση που οι διαφορες κρινονται στα 5-10ΗΡ). Οσο αυξανει ο αριθμος των επαναλαμβανομενων δυναμομετρησεων (αν υπαρχει καλος εξαερισμος στο χωρο του δυναμομετρου) το νουμερο αυξανεται απο μετρηση σε μετρηση, αφου ζεσταινονται βαλβολινες και ελαστικα (=μικρες απωλειες, που δεν αθροιζονται με το - μεγαλυτερο - νουμερο ισχυος στον τροχο ωστε να προκυπτει σταθερο νουμερο ισχυος στον κινητηρα που ειναι και το τελικο ζητουμενο!).

-Φυσικα,συγκριση μπορει να γινει μονο μεταξυ του ΙΔΙΟΥ δυναμομετρου και ιδιου ακριβως τροπου μετρησης στο συγκεκριμενο δυναμομετρο.Τιποτα περισσοτερο!

-Το να παρουσιασεις μια δυναμομετρηση με ενα εντυπωσιακο νουμερο ειναι σχετικα ευκολο!Με μια Κ04, βαζεις C16 , φτιαχνεις το καυσιμο γυρω στο 13,2-13,4:1 , φουλ αβανς , πιεση οσο παιρνει ωστε να μην εχεις fuel cuts ΜΕ ΤΟΣΟ ΦΤΩΧΟ ΜΙΓΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΦΟΡΤΙΟ/ΣΥΝΘΗΚΕΣ (ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΒΓΕΙΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ 5η Ή 6η ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!) και παρουσιαζεσαι σαν τον Μεσσια που κατορθωσες να βγαλεις 320+whp@Rototest ή 370+bhp@MAHA ή... 550bhp@Dynapack (με συντελεστη απωλειων 1.5!) ενω εχεις κανει ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ!

Γιατι ουτε με αγωνηστικο καυσιμο μπορεις να κινεισαι καθημερινα, ουτε με 1300οC θερμοκρασια καυσαεριων τη βγαζεις για πολυ...αλλο πραγμα ενα πατημα στο δυναμομετρο για 10sec , αλλο να το λιωνεις απο 1η μεχρι 6η και να κρατας τελικη χωρις να θες να κανει "τσικ" απο κοψιματα και η θερμοκρασια καυσαεριων να κινειται σε λογικα επιπεδα. Προφανως πρεπει να κανεις συμβιβασμους που σε περιοριζουν στο ποσα μπορεις να δεις σαν μεγιστο αριθμο σε ενα πατημα στο δυναμομετρο!

Και κατι που χρειαζεται ξεκαθαρισμα! ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ "ΚΟΨΙΜΑΤΑ" ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ?!

Οι κινητηρες VAG μετα το 1999 χρησιμοποιουν "εξυπνα" management, που αποφασιζουν σχεδον μονα τους για το πως θα κινηθουν.Eνω πχ σε εναν παλαιοτερο κινητηρα επρεπε να καθoρισεις το duty cycle των μπεκ ή τον παλμο της η/β για τον ελεγχο της πιεσης, στους καινουριους θετεις στοχο ογκομετρηκης πληρωσης ή στοχο μιγματος για την ιδια δουλεια. Το management ελεγχει συνεχως αν αυτα που του λεμε τηρουνται και αν ξεφυγουν περα απο καποιο οριο αντιδρα με διαφορους τροπους ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΡΟΠΗ ΣΤΡΕΨΕΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ! Αναλογα με το "προβλημα" που θα δει και στον βαθμο που θα το δει αντιδρα και διαφορετικα ειτε μειωνοντας τον παλμο της Ν75, ειτε κλεινοντας την "πεταλουδα", ειτε ανοιγοντας την σκαστρα (Ν249).Ολα αυτα τα αντιλαμβανεται ο οδηγος ως "κοψιμο",που ομως η αιτια δεν ειναι παντα η ιδια!

Στη συντριπτικη πλειοψηφια των 2.0TFSI, οι οποιοι χρησιμοποιουν MED9.1, αυτο που οι οδηγοι βλεπουν ως "κοψιμο" προερχεται απο την ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ (καυσιμο που ζηταει το management και δεν το βρισκει). Οταν εχουμε θεσει εναν στοχο μιγματος και λογω μεγαλης ογκομετρικης πληρωσης δεν μπορει το συστημα τροφοδοσιας να μας καλυψει τοτε ο κινητηρας κοβει (μεσω των οδων που αναφερθηκαν) ροπη. Το κοψιμο μπορει να σταματησει ειτε χρησιμοποιωντας λιγοτερο καυσιμο (φτωχοτερο μιγμα,με παρενεργειες σε καταπονηση μηχανικων μερων) ή μικραινοντας την ογκ.πληρωση (πτωση πιεσης,αφαιρεση εισαγωγης/εξατμισης κλπ, με παρενεργεια τη μικροτερη ισχυ). Το συστημα τροφοδοσιας εχει 2 σημεια που δεν επαρκουν (τουλαχιστον στα σταδια βελτιωσης που παρουσιαζονται μεχρι στιγμης):

Αντλια καυσιμου και μπεκ.

Αντλια καυσιμου: Προκειται για αντλια θετικης μετατοπισης, που η δυνατοτητα παροχης ειναι αναλογη με την ταχυτητα περιστροφης του εκκεντρου (απ οπου παιρνει κινηση). Οποτε ο περιορισμος ουσιαστικα εκφραζεται (χοντρικα) σε "ροπη στρεψεως κινητηρα". Γι αυτο και η αδυναμια τροφοδοσιας λογω πτωσης πιεσης στη μπεκιερα εμφανιζεται στις μεσαιες στροφες.

Μπεκ: Τα μπεκ των TFSI στην πιεση που δουλευουν ειναι περιπου τριπλασιας παροχης απο τα αντιστοιχα ενος κινητηρα με συμβατικο ψεκασμο και οι ομοιοτητες σταματουν εδω! Γιατι σε εναν κινητηρα εμμεσου ψεκασμου μπορουν να ψεκασουν οποτε θελουν (90+% DC σε 2.5Ω Peak&Hold), ενω στα TFSI εχουν πολυ συγκεκριμενο χρονικο περιθωριο και τροπο ψεκασμου, που καθοριζεται αυστηρα απο τον MED9.1! Δεν μπορομε να ψεκασουμε κατα την εξαγωγη καυσαεριου, ουτε κατα το scavenging, ουτε κατα την καυση! Επισης ειναι ευνοϊκοτερο για τα μπεκ να εχουμε σε μικροτερες στροφες μεγαλυτερη ισχυ γιατι εμπλεκεται ενας πολυ σημαντικος παραγοντας στο παιχνιδι: Latency (χοντρικα,καθυστερηση εκχυσης μετα τη σηματοδοσια). Αυτο παιζει μεγαλο ρολο στην ακριβεια ψεκασμου και ειναι πολυ ευνοϊκοτερο να εχουμε να καλυψουμε πχ 260gr/s @ 5000rpm απο το να καλυψουμε 260gr/s @ 7000rpm! Απο κει και περα ΜΑΓΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ! Αν φτανουν για 250γρ/s @ 12.4:1, θα φτανουν και για 240 @ 11.9:1 στις ιδιες στροφες, μετρημενα κουκια ειναι! Τωρα, οσο δεν υπαρχουν μεγαλυτερα μπεκ απο αυτα του S3, αν καποιος θελει με αντλια Autotech να βλεπει στο 1,8bar 270+gr/s@ 5000rpm/ 12.8:1 ΑFR ειναι δικαιωμα του και του tuner του, αφου δικο τους ειναι και το καπακι και οι μπιελες και η αποφαση! Το νουμερο του δυναμομετρου σε ισχυ και ροπη θα ειναι η ανταμοιβη της ενδεχομενης ανατιναξης!

Κριτωνας

Μηχανολογος-Μηχανικος Ε.Μ.Π.

Link to comment
Share on other sites

Κρίτωνα επετρέψε μου να διαφωνήσω μαζί σου και να σου πω ότι ο GOLFRS στην ιατρική έκανε περισσότερα πράγματα απο εσένα στο πολυτέχνειο σχετικά με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Link to comment
Share on other sites

Κρίτωνα επετρέψε μου να διαφωνήσω μαζί σου και να σου πω ότι ο GOLFRS στην ιατρική έκανε περισσότερα πράγματα απο εσένα στο πολυτέχνειο σχετικά με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Τί έγινε, δέν τα έβγαζες πέρα και έστειλες για ενισχύσεις;; B)

Νά είχες και τίποτα χρήσιμο να μας πείς εκτός απο τις θεωρίες που ακούς τριγύρω ήταν καλύτερα.

Εγώ τουλάχιστον αυτά που λέω τα γνωρίζω, εσύ απλά τα ακούς.Ότι νομίζεις ότι καταλαβαίνεις δηλαδή..

Όσο για τα παραπάνω απο τον golf-agu, είναι όμορφα σάν θεωρία για τους plenum injected κινητήρες.Ισχύουν εξίσου και στον TFSI;;Για pre-injection και ψεκασμό στο compression stroke δέν είδα να αναφέρεται κάτι.

P.S.Το αμάξι του VWFANIS εσείς το ρυθμίσατε κ.Κρίτωνα;Απο περιέργεια ρωτάω...

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

...και είναι και μούφες....

...Όσο για τα παραπάνω απο τον golf-agu, είναι όμορφα σάν θεωρία για τους plenum injected κινητήρες.Ισχύουν εξίσου και στον TFSI;;Για pre-injection και ξεκασμό στο compression stroke δέν είδα να αναφέρεται κάτι...

Δημητρη, να σου πω αυτο που με ενοχλησε λιγο ηταν οι χαρακτηρισμοι σε ξενο forum (vwvortex) για τους Greek tuners. Οτι υπαρχει απατη, ασχετοσυνη και ταση για "αρπαχτη" ειναι δεδομενο. Αλλα δεν πρεπει ολοι και ολα να μπαινουν σε ενα καζανι και να γινομαστε διεθνως ρεζιλι! Πως να το πω... ειναι σαν να παω σε καποιο γιατρο (που ποσες φορες δεν εχει γινει μια σωστη διαγνωση...) και να λεω οτι ολοι οι γιατροι της Ελλαδας ειναι αχρηστοι. Ετσι βγηκε προς τα εξω και πραγματικα στο λεω δεν ειναι ετσι τα πραγματα.

Ο ορος "...χρονικο περιθωριο και τροπο ψεκασμου..." που αναφερα, για να αναλυθει θελει αρκετο γραψιμο και επαναλαμβανω, οσο πιο απλα γινεται, οτι (οπως αντιστοιχα ισχυει και στους κινητηρες εμμεσου ψεκασμου) αν δεν ειναι ικανο το μεγεθος των μπεκ ο κινητηρας "στεγνωνει" και αυτο ισχυει τοσο για τον τροπο ψεκασμου στην πολλαπλη εισαγωγης, οσο και για τον τροπο ψεκασμου απ ευθειας μεσα στον κυλινδρο, με τις ιδιες αρνητικες συνεπειες και για τις δυο περιπτωσεις.

Τελος, νομιζω οτι η λεκτικη επιθεση του ενος προς τον αλλο δεν βοηθαει πουθενα. Δεν εχει σημασια ουτε αν ξερω πιο πολλα απο τον GolfRS επειδη ετυχε να εχω σπουδασει και ασχοληθει με το συγκεκριμενο αντικειμενο (οποτε ο αλλος δεν πρεπει να μιλαει?...), ουτε να κακοχαρακτηριζεται καποιος αν εχει "πεταξει" τα λεφτα του σε καποια ανταλλακτικα (γιατι κακα τα ψεμματα, ολα αυτα για τα οποια συζηταμε πεταμενα χρηματα ειναι αν το δουμε πιο μακροσκοπικα...!).Δεν νομιζω οτι ειναι αυτος ο σκοπος του φορουμ.Οπως μου πε κι ενας φιλος μου... "Τι με πριζουν γιατι πηρα την πολλαπλη εισαγωγης?Ξυπνησα σημερα και αντι να πεταξω τα λεφτα μου στο Γονιδη, πηρα αυτη τη γ$#%πολλαπλη, ετσι γιατι μ αρεσει να τη βλεπω!"

Link to comment
Share on other sites

σωστος ο golf-agu ο καθενας "πεταει" τα λεφτα του οπως γουσταρει και αυτη η αντιπαραθεση ειναι οτι χειροτερο ουτε παιδια του νηπιαγωγειου να εισασταν

και συγνωμη που επεμβαινω

Link to comment
Share on other sites

Δημητρη, να σου πω αυτο που με ενοχλησε λιγο ηταν οι χαρακτηρισμοι σε ξενο forum (vwvortex) για τους Greek tuners. Οτι υπαρχει απατη, ασχετοσυνη και ταση για "αρπαχτη" ειναι δεδομενο. Αλλα δεν πρεπει ολοι και ολα να μπαινουν σε ενα καζανι και να γινομαστε διεθνως ρεζιλι! Πως να το πω... ειναι σαν να παω σε καποιο γιατρο (που ποσες φορες δεν εχει γινει μια σωστη διαγνωση...) και να λεω οτι ολοι οι γιατροι της Ελλαδας ειναι αχρηστοι. Ετσι βγηκε προς τα εξω και πραγματικα στο λεω δεν ειναι ετσι τα πραγματα.

Ο ορος "...χρονικο περιθωριο και τροπο ψεκασμου..." που αναφερα, για να αναλυθει θελει αρκετο γραψιμο και επαναλαμβανω, οσο πιο απλα γινεται, οτι (οπως αντιστοιχα ισχυει και στους κινητηρες εμμεσου ψεκασμου) αν δεν ειναι ικανο το μεγεθος των μπεκ ο κινητηρας "στεγνωνει" και αυτο ισχυει τοσο για τον τροπο ψεκασμου στην πολλαπλη εισαγωγης, οσο και για τον τροπο ψεκασμου απ ευθειας μεσα στον κυλινδρο, με τις ιδιες αρνητικες συνεπειες και για τις δυο περιπτωσεις.

Τελος, νομιζω οτι η λεκτικη επιθεση του ενος προς τον αλλο δεν βοηθαει πουθενα. Δεν εχει σημασια ουτε αν ξερω πιο πολλα απο τον GolfRS επειδη ετυχε να εχω σπουδασει και ασχοληθει με το συγκεκριμενο αντικειμενο (οποτε ο αλλος δεν πρεπει να μιλαει?...), ουτε να κακοχαρακτηριζεται καποιος αν εχει "πεταξει" τα λεφτα του σε καποια ανταλλακτικα (γιατι κακα τα ψεμματα, ολα αυτα για τα οποια συζηταμε πεταμενα χρηματα ειναι αν το δουμε πιο μακροσκοπικα...!).Δεν νομιζω οτι ειναι αυτος ο σκοπος του φορουμ.Οπως μου πε κι ενας φιλος μου... "Τι με πριζουν γιατι πηρα την πολλαπλη εισαγωγης?Ξυπνησα σημερα και αντι να πεταξω τα λεφτα μου στο Γονιδη, πηρα αυτη τη γ$#%πολλαπλη, ετσι γιατι μ αρεσει να τη βλεπω!"

Αρχικά να σου πώ ότι για μένα είναι μια ευχάριστη αλλαγή να μιλαω στο φόρουμ αυτό με κάποιον με γνώσεις πάνω στο θέμα (είτε ώς επαγγελματίας είτε όχι) γιατι μου δίνει την ευκαιρία για ανταλλαγή απόψεων σε άλλο επίπεδο, και όχι όπως συγκεκριμένα με τον Φάνη, που η απαντήσεις του είναι του στύλ "εγώ ξέρω γιατι τα έχω χώσει..".

Όσον αφορά τώρα τους Έλληνες βελτιωτές, επίτρεψέ μου να έχω ιδία άποψη, γιατι ένας απο τους λόγους που με έκανε να ασχοληθώ και να ψαχτώ με την βελτίωση ήταν ότι όταν εμπιστεύτηκα αυτούς τους "βελτιωτές" που πίστευα ότι "ήξεραν", κατέληξα να δώ ότι είχα ΠΟΛΥ περιορισμένες γνώσεις, πέραν των τετριμένων, γεγονός που κατα μαθηματικό τρόπο κατέληγε πάντα σε λάθος αποτελέσματα.Τότε λοιπόν το πήρα απόφαση, και ότι κάνω το κάνω μόνος μου.¶ν λοιπόν εσύ όπως λές πήγαινες σε 5 γιατρούς και οι πέντε σου έλεγαν εντελώς διαφορετικά πράγματα, και όταν το έψαξες κατάλαβες ότι και οι 5 έλεγαν μούφες α)θα ξαναπήγαινες σε αυτούς και β)θα σε ένοιαζε άν θα θυχτεί η...Ελληνική περιφάνεια του tuning στο εξωτερικό...Δέν νομίζω....

Για το περιθώριο ψεκασμού τώρα που αναφέρεις, όντως διαφέρει στον TFSI.Διαφέρει όμως και η "ανοχή" του κινητήρα σε "εκτός του norm" AFR, καθώς απο την φύση του ο καθορισμός και ο έλεγχος του έχει σάν απόλυτο σκοπό την διατήρηση των θερμοκρασιών στο θάλαμο καύσης, με απότερο σκοπό την πιο αποδοτική σε ενέργεια καύση, χωρίς τις γνωστές παρενέργειες.Είναι γνωστό ότι τα φτωχά μίγματα είναι πιο αποδοτικά, με την αυξημένη θερμοκρασία να είναι ανέκαθεν η αιτία πλουσιότητας του μίγματος στις ψηλές στροφές.Με την είσοδο όμως του DI τα γεγονότα πλέον έχουν αλλάξει, και αυτός είναι και ένας απο τους λόγους του "επιτρεπόμενου" 10.5 CR του TFSI.Ρυθμίζεται λοιπόν ο TFSI όπως οι παλιοι plenum injected κινητήρες;;;

Όσο για το που και πώς πετάει καθένας τα λεφτά του, σαφώς ούτε λόγος γίνεται.Αλλά όχι και να προσπαθούμε να πείσουμε ότι το να πετάω τα λέφτά μου στον Γονίδη, είναι και η σοφότερη επιλογή...Η πιο..διασκεδαστική ίσως...

Link to comment
Share on other sites

Οι πολλαπλές εξαγωγης και τα ραγισμένα καπάκια λόγω υψηλών θερμοκρασιών μέχρι στιγμής δεν ειναι λιγα...

Υ.Γ Δημήτρη ξέρεις πως λέω αυτους που μαθαινουν το tuΝning μεσω internet? Internet warriors...lol

Edited by VWFANIS
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.