Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Τί θές να κάνω ρέ ¶ρη ;

Αφού τα λέμε και τα ξαναλέμε, και εσύ πετάς (τυχαία) το site του Κρίτωνα με 2 μπιέλες

και 5 βελάκια, πιστεύοντας ότι αυτό θα βοηθήσει ΠΩΣ ακριβώς;;;

Θέλει πλέον λίγο προσοχή...Δέν έχουμε σαλτάρει όλοι ακόμα εδω μέσα, αλλά μερικοί... κοντέυουμε.

Προτιμώ να ειρωνεύομαι λοιπόν παρά να αρχίσω να βρίζω... ;)

Α καλα ενταξει!Και αυτο λοιπον σε ενοχλει?Το οτι δειχνω τις μπιελες του tfsi σε συγκριση με του παλιου s3 ετσι για να δουμε στο περιπου ποσο μπορουν να αντεχουν ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ?Τις εχεις ξαναδει ποτε στην ζωη σου?

Τι να πω !Δεν βγαζω ακρη μαζι σου!

Μην μου απαντησεις βαριεμαι να τσακωνομαι με τις ιδιοτροπιες σου και στο κατω κατω ειναι και αλλοι που ισως να τους ενδιαφερει!

Α παρατα μας ρε Μητσο δεν σε πιανω πουθενα!

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Πές μας και τί βλέπουμε ρε σύ όμως γιατι εγώ βλέπω μόνο μπιέλες και.....βελάκια...

Ενα πολυ καλο ποστ σχετικα με την αντοχη του υλικου της νεας μπιελας εκανε ο S8N (βαλε το πινακακι κι εδω οποτε μπορεσεις Αρη) σε αλλο φορουμ (που συνοπτικα σαν υλικο ειναι ελαχιστα ανθεκτικοτερο) αλλα σε διαστασεις σε διαφορα σημεια η μπιελα του TFSI ειναι υποδεεστερη απ αυτην του 1,8T. Στη φωτογραφια διακρινουμε οτι και στις 2 περιπτωσεις ο πυρρος ειναι 20mm με καλυτερη στηριξη/εδραση στον 1.8Τ (β.1), οτι η διατομη στο σωμα ειναι μεγαλυτερη στον 1.8Τ (πλατος) ενω στον TFSI παρατηρουμε αποτομη μεταβολη της διατομης (β.2) στον αγωγο λαδιου (=αυξημενη συγκεντρωση τασεων) και, τελος, οι μπιελοβιδες των TFSI, οπτικα τουλαχιστον, μοιαζουν λιγοτερο ανθεκτικες απο τα μπουζονια-παξιμαδια που ειχαν τα 1.8Τ.

Οσον αφορα τα περι Αγ.Βασιληδων κλπ δεν θα τα σχολιασω... Το τοπικ ειναι "Golf V GTI Tuning" και ετσι θα παραμεινει!

Link to comment
Share on other sites

Α καλα ενταξει!Και αυτο λοιπον σε ενοχλει?Το οτι δειχνω τις μπιελες του tfsi σε συγκριση με του παλιου s3 ετσι για να δουμε στο περιπου ποσο μπορουν να αντεχουν ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ?Τις εχεις ξαναδει ποτε στην ζωη σου?

Τι να πω !Δεν βγαζω ακρη μαζι σου!

Μην μου απαντησεις βαριεμαι να τσακωνομαι με τις ιδιοτροπιες σου και στο κατω κατω ειναι και αλλοι που ισως να τους ενδιαφερει!

Κακό δέν είναι τίποτα.Απλά σαν σκεπτόμενο άτομο έχω κουραστεί με αυτό το ασταμάτητο

promotion ενός συγκεκριμένου ατόμου που στην τελική αποσκοπεί στο οικονομικό κέρδος,

μόνο και μόνο επειδή προγραμμάτισε τα αμάξια μερικών απο εσάς ΔΩΡΕΑΝ.

¶ς βάλει ταμπέλα βελτιωτή, άς μας πεί και τις τιμές του, τα προιόντα του, και άς ξεκινήσει το φόρουμ

να κινήται στα Αμερικάνικα πλαίσια, με σπόνσορες, να βγάλουν και τα παιδιά του site κάτι βρέ αδερφέ..

Το να διαβάζω συνέχεια εδώ μέσα "αυτό έκανε ο κ.Κρίτωνας" "δέν μπορώ να το αποκαλύψω" " οι μεγάλες εταιρίες σπάνε αμάξια" "ο...μέγας Έλληνας βελτιωτής" κλπ κλπ. εμένα προσωπικά έχει αρχίσει να μου την δίνει στα νεύρα.

Το γιατί οι υπεύθηνοι του φόρουμ δέν κάνουν κάτι γι'αυτό, μου κάνει πάντως εντύπωση...Πιθανότατα γιατι ο "κ.Κρίτωνας" δέν είναι βελτιωτής...αλλά απλά ένα μέλος του φόρουμ που του αρέσει να φτιάχνει τσάμπα αυτοκίνητα που έχουν...διαλυθεί απο τις μεγάλες και άσχετες εταιρίες του εξωτερικού.....

¶ ρε Ελλαδάρα...

Link to comment
Share on other sites

Βασικά αυτές οι μπιελές και τα πιστόνια ειναι απο το μοτέρ μου. Αυτό που καταλαβαίνει κανείς απο τις φωτογραφίες ειναι πως οι 2.0Τ BWA μπιέλες είναι μικρότερης αντοχής απο του 1.8Τ ΑΡΧ. Τα πιστόνια είναι mahle σφυρήλατα και όχι χητευτά όπως νομίζαμε μέχρι πολύ πρόσφατα. Επισης τα πιστονια στα BWA είναι εντελώς διαφορετικά απο τα πιστονια των ΑΧΧ καθως στα ΑΧΧ υπάρχει το stratisfied injection mode ενω στα BWA υπάρχει μόνο η homgenous. Επίσης τρομακτική διαφορά εντοπίζεται στα ελατήρια των πιστονιων στα ΑΧΧ με τα ελατήρια στα BWA, αυτό συνεπάγεται την προσοχή αυτών που θα μπλεχτούν στην αναβάθμιση του με κάποιο ΒΤ. Καλο θα ήταν επίσης η αντικατάσταση της πλαστικής τρόμπας νερού (ειναι ολόιδια με του 1.8Τ για όσους γνωρίζουν) με κάποια aftermarket μεταλλική. Επισης αν υπάρχουν ορισμένοι που νομίζουν πως το μοτερ μας λειτουργεί με καδένα μαλλόν θα απογοητευτούν μιας και ειναι με ιμάντα. Επίσης για την ιστορία δεν υπάρχει περιπτωση να ραγισει η συγκεκριμένη κεφαλή απο υψηλές θερμοκρασίες οπότε ας σταματήσει εδώ η υποθεση με την επιλογή της ρέβο σχετικά με το a/f.

Υ.Γ Αυτό με τον Κριτωνισμό μου άρεσε ;)

Link to comment
Share on other sites

Ενα πολυ καλο ποστ σχετικα με την αντοχη του υλικου της νεας μπιελας εκανε ο S8N (βαλε το πινακακι κι εδω οποτε μπορεσεις Αρη) σε αλλο φορουμ (που συνοπτικα σαν υλικο ειναι ελαχιστα ανθεκτικοτερο) αλλα σε διαστασεις σε διαφορα σημεια η μπιελα του TFSI ειναι υποδεεστερη απ αυτην του 1,8T. Στη φωτογραφια διακρινουμε οτι και στις 2 περιπτωσεις ο πυρρος ειναι 20mm με καλυτερη στηριξη/εδραση στον 1.8Τ (β.1), οτι η διατομη στο σωμα ειναι μεγαλυτερη στον 1.8Τ (πλατος) ενω στον TFSI παρατηρουμε αποτομη μεταβολη της διατομης (β.2) στον αγωγο λαδιου (=αυξημενη συγκεντρωση τασεων) και, τελος, οι μπιελοβιδες των TFSI, οπτικα τουλαχιστον, μοιαζουν λιγοτερο ανθεκτικες απο τα μπουζονια-παξιμαδια που ειχαν τα 1.8Τ.

Οσον αφορα τα περι Αγ.Βασιληδων κλπ δεν θα τα σχολιασω... Το τοπικ ειναι "Golf V GTI Tuning" και ετσι θα παραμεινει!

Τα παραπάνω αγαπητέ μου έχουν δημοσιευτεί στο Vortex τουλάχιστον ένα χρόνο πριν....

¶μα εσύ τώρα τα ανακάλυψες...λυπάμαι....

Link to comment
Share on other sites

Βασικά αυτές οι μπιελές και τα πιστόνια ειναι απο το μοτέρ μου. Αυτό που καταλαβαίνει κανείς απο τις φωτογραφίες ειναι πως οι 2.0Τ BWA μπιέλες είναι μικρότερης αντοχής απο του 1.8Τ ΑΡΧ. Τα πιστόνια είναι mahle σφυρήλατα και όχι χητευτά όπως νομίζαμε μέχρι πολύ πρόσφατα. Επισης τα πιστονια στα BWA είναι εντελώς διαφορετικά απο τα πιστονια των ΑΧΧ καθως στα ΑΧΧ υπάρχει το stratisfied injection mode ενω στα BWA υπάρχει μόνο η homgenous. Επίσης τρομακτική διαφορά εντοπίζεται στα ελατήρια των πιστονιων στα ΑΧΧ με τα ελατήρια στα BWA, αυτό συνεπάγεται την προσοχή αυτών που θα μπλεχτούν στην αναβάθμιση του με κάποιο ΒΤ. Καλο θα ήταν επίσης η αντικατάσταση της πλαστικής τρόμπας νερού (ειναι ολόιδια με του 1.8Τ για όσους γνωρίζουν) με κάποια aftermarket μεταλλική. Επισης αν υπάρχουν ορισμένοι που νομίζουν πως το μοτερ μας λειτουργεί με καδένα μαλλόν θα απογοητευτούν μιας και ειναι με ιμάντα. Επίσης για την ιστορία δεν υπάρχει περιπτωση να ραγισει η συγκεκριμένη κεφαλή απο υψηλές θερμοκρασίες οπότε ας σταματήσει εδώ η υποθεση με την επιλογή της ρέβο σχετικά με το a/f.

Υ.Γ Αυτό με τον Κριτωνισμό μου άρεσε ;)

Όπως και πολλά απο τα παραπάνω....

Link to comment
Share on other sites

Τα παραπάνω αγαπητέ μου έχουν δημοσιευτεί στο Vortex τουλάχιστον ένα χρόνο πριν....

¶μα εσύ τώρα τα ανακάλυψες...λυπάμαι....

Βασικά Δημήτρη πολλά απο τα μέλη εδω μπορεί να μην έχουν πρόσβαση και ιδεα τι ειναι το vortex. Καλό ειναι λοιπόν κάποια πράγματα να αναφερονται και εδω

Μην κάνεις σαν το σπασικλάκι που έχει διαβάσει το μάθημα της επόμενης μέρας... tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Κακό δέν είναι τίποτα.Απλά σαν σκεπτόμενο άτομο έχω κουραστεί με αυτό το ασταμάτητο

promotion ενός συγκεκριμένου ατόμου που στην τελική αποσκοπεί στο οικονομικό κέρδος,

μόνο και μόνο επειδή προγραμμάτισε τα αμάξια μερικών απο εσάς ΔΩΡΕΑΝ.

¶ς βάλει ταμπέλα βελτιωτή, άς μας πεί και τις τιμές του, τα προιόντα του, και άς ξεκινήσει το φόρουμ

να κινήται στα Αμερικάνικα πλαίσια, με σπόνσορες, να βγάλουν και τα παιδιά του site κάτι βρέ αδερφέ..

Το να διαβάζω συνέχεια εδώ μέσα "αυτό έκανε ο κ.Κρίτωνας" "δέν μπορώ να το αποκαλύψω" " οι μεγάλες εταιρίες σπάνε αμάξια" "ο...μέγας Έλληνας βελτιωτής" κλπ κλπ. εμένα προσωπικά έχει αρχίσει να μου την δίνει στα νεύρα.

Το γιατί οι υπεύθηνοι του φόρουμ δέν κάνουν κάτι γι'αυτό, μου κάνει πάντως εντύπωση...Πιθανότατα γιατι ο "κ.Κρίτωνας" δέν είναι βελτιωτής...αλλά απλά ένα μέλος του φόρουμ που του αρέσει να φτιάχνει τσάμπα αυτοκίνητα που έχουν...διαλυθεί απο τις μεγάλες και άσχετες εταιρίες του εξωτερικού.....

¶ ρε Ελλαδάρα...

off-topic-maker.gif

ΕΛΕΟΣ!!! ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ!

Γραφε χριστιανε μου οτι εχει σχεση με tuning του 2.0 TFSI! Στον ελαχιστο χρονο που εχω διαβαζα ολα αυτα που χεις γραψει... Ξερεις ποσο λιγα εχουν σχεση με τη βελτιωση??? Ολο "κατινιστικα" σχολια και πραξεις ΜΗΔΕΝ! Δειξε μας πως θα φτιαξει η Revo το αμαξι σου με την Κ04 (που αυτο το σταδιο πλεον θεωρειται "ψωμοτυρι"...) και γω θα μαι ο ΠΡΩΤΟΣ που θα σου πει "μπραβο" αν ειναι σωστο!

Tωρα, αν δεν μπορεις να το αντεξεις να βλεπεις καποιους που φτιαχτηκαν να αναφερουν κατι (μην ανησυχεις... το χω δει και με αλλους το εργο αυτο σε αλλα φορουμ, κακοπροαιρετοι παντου υπαρχουν...) κανε αυτο που υποσχεθηκες καμια 10αρια σελιδες πριν. Δηλαδη να μην ξαναγραψεις σ αυτο το τοπικ! Αν γραφεις ομως ασχετα πραγματα για μενα ή τη νοημοσυνη του καθενα δεν ενοχλουν μονο εμενα αλλα ολους που θελουν να μαθουν πως θα φτιαξουν τον TFSI τους, οπως ειναι και το θεμα του τοπικ!

Link to comment
Share on other sites

Βασικά Δημήτρη πολλά απο τα μέλη εδω μπορεί να μην έχουν πρόσβαση και ιδεα τι ειναι το vortex. Καλό ειναι λοιπόν κάποια πράγματα να αναφερονται και εδω

Μην κάνεις σαν το σπασικλάκι που έχει διαβάσει το μάθημα της επόμενης μέρας... tongue.gif

Ναι καλό είναι..όχι όμως σάν να μάς το λέει (το μάθημα) ο Κρίτωνας.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Γιατί προτιμάς να στα γράφει o chris...?

Sorry για το offtopic

Επίσης απο τον σχεδιασμό της κεφαλης και του μπλοκ φαίνεται πως αν είναι να "βαρέσει" κάποιος κύλινδρος θα είναι ο 4ος.

Edited by VWFANIS
Link to comment
Share on other sites

off-topic-maker.gif

ΕΛΕΟΣ!!! ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ!

Γραφε χριστιανε μου οτι εχει σχεση με tuning του 2.0 TFSI! Στον ελαχιστο χρονο που εχω διαβαζα ολα αυτα που χεις γραψει... Ξερεις ποσο λιγα εχουν σχεση με τη βελτιωση??? Ολο "κατινιστικα" σχολια και πραξεις ΜΗΔΕΝ! Δειξε μας πως θα φτιαξει η Revo το αμαξι σου με την Κ04 (που αυτο το σταδιο πλεον θεωρειται "ψωμοτυρι"...) και γω θα μαι ο ΠΡΩΤΟΣ που θα σου πει "μπραβο" αν ειναι σωστο!

Tωρα, αν δεν μπορεις να το αντεξεις να βλεπεις καποιους που φτιαχτηκαν να αναφερουν κατι (μην ανησυχεις... το χω δει και με αλλους το εργο αυτο σε αλλα φορουμ, κακοπροαιρετοι παντου υπαρχουν...) κανε αυτο που υποσχεθηκες καμια 10αρια σελιδες πριν. Δηλαδη να μην ξαναγραψεις σ αυτο το τοπικ! Αν γραφεις ομως ασχετα πραγματα για μενα ή τη νοημοσυνη του καθενα δεν ενοχλουν μονο εμενα αλλα ολους που θελουν να μαθουν πως θα φτιαξουν τον TFSI τους, οπως ειναι και το θεμα του τοπικ!

Η διαφορά μας είναι ότι εγώ γράφω οφφ τόπικ σάν μέλος του φόρουμ, ενώ εσύ γράφεις "δήθεν ον τόπικ" σαν επαγγελματίας που ψαρεύει πελατεία μέσα απο ένα φόρουμ...

Και θα στο ξαναπώ...¶μα θές να κάνεις τον κόσμο να χάψει αυτά που πασάρεις, ρίξε ένα πόστ ότι απο αύριο προγραμματίζεις τσάμπα τα...χαλασμένα TFSI να δούμε πόσο μάγκας είσαι.Το να έχεις αποκτήσει θαυμαστές έχοντας χρησιμοποιήσει τα αμάξια τους για να βελτιώσεις την δουλειά σου, εγώ δέν το βλέπω και τόσο "αθώο" όπως μπορεί να το βλέπουν αυτοί, που ίσως δέν καταλαβαίνουν τί σημαίνει.

Είσαι τυχερός βέβαια που γράφεις σε ένα φόρουμ με πλήρη έλλειψη "προστασίας" απο ανάλογες καταστάσεις.¶μα σταματούσα να γράφω εγώ, πιστεύεις θα αισθανόσουν ΠΙΟ ΑΝΕΤΑ ;;

Link to comment
Share on other sites

Καλο θα ήταν επίσης η αντικατάσταση της πλαστικής τρόμπας νερού (ειναι ολόιδια με του 1.8Τ για όσους γνωρίζουν) με κάποια aftermarket μεταλλική.

Δεν γνωριζω αν υπαρχει στα TFSI μεταλλικη τρομπα (λογικα θα υπαρχει), παντως στα 1.8Τ με πιεσμενη χρηση (πολυστροφια) στα 50000χλμ περιπου εσπαγε η πλαστικη φτερωτη με τις γνωστες συνεπειες. Τι τις θελουν τις πλαστικες φτερωτες και πολυ χειροτερα γιατι στο manual δεν αναφερεται τιποτα για αντικατασταση της αντλιας νερου! Πρωτα η αντλια χαλαει και μετα τα ραουλα/τεντωτηρας/ιμαντας!

Link to comment
Share on other sites

Ενα πολυ καλο ποστ σχετικα με την αντοχη του υλικου της νεας μπιελας εκανε ο S8N (βαλε το πινακακι κι εδω οποτε μπορεσεις Αρη) σε αλλο φορουμ (που συνοπτικα σαν υλικο ειναι ελαχιστα ανθεκτικοτερο) αλλα σε διαστασεις σε διαφορα σημεια η μπιελα του TFSI ειναι υποδεεστερη απ αυτην του 1,8T. Στη φωτογραφια διακρινουμε οτι και στις 2 περιπτωσεις ο πυρρος ειναι 20mm με καλυτερη στηριξη/εδραση στον 1.8Τ (β.1), οτι η διατομη στο σωμα ειναι μεγαλυτερη στον 1.8Τ (πλατος) ενω στον TFSI παρατηρουμε αποτομη μεταβολη της διατομης (β.2) στον αγωγο λαδιου (=αυξημενη συγκεντρωση τασεων) και, τελος, οι μπιελοβιδες των TFSI, οπτικα τουλαχιστον, μοιαζουν λιγοτερο ανθεκτικες απο τα μπουζονια-παξιμαδια που ειχαν τα 1.8Τ.

Οσον αφορα τα περι Αγ.Βασιληδων κλπ δεν θα τα σχολιασω... Το τοπικ ειναι "Golf V GTI Tuning" και ετσι θα παραμεινει!

Βασικά Κρίτωνα το ότι οι μπιέλες είναι κωνικές στο πάνω μέρος των μπιελων εκ πρώτης σκέψεως μπορεί να φαίνεται αρνητικό αλλά τελικά, και με βάση αυτά που γνωρίζεις σε σχετικό μάθημα στο πολυτεχνείο θα καταλάβεις πολύ σύντομα πως έχει 1 με 2 θετικά, μάλιστα το 1 είναι πολύ καλή σκέψη απο πλευράς των μηχανικών της VW. Μπορείς να καταλάβεις σε τι αναφέρομαι? tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωριζω αν υπαρχει στα TFSI μεταλλικη τρομπα (λογικα θα υπαρχει), παντως στα 1.8Τ με πιεσμενη χρηση (πολυστροφια) στα 50000χλμ περιπου εσπαγε η πλαστικη φτερωτη με τις γνωστες συνεπειες. Τι τις θελουν τις πλαστικες φτερωτες και πολυ χειροτερα γιατι στο manual δεν αναφερεται τιποτα για αντικατασταση της αντλιας νερου! Πρωτα η αντλια χαλαει και μετα τα ραουλα/τεντωτηρας/ιμαντας!

Οι πλαστικές φτερωτές δεν σκουριάζουν αν κάποια στιγμή υπάρξει πρόβλημα και αναγκαστείς να συμπληρώσεις με νερό βρύσης ;)

Link to comment
Share on other sites

Η διαφορά μας είναι ότι εγώ γράφω οφφ τόπικ σάν μέλος του φόρουμ, ενώ εσύ γράφεις "δήθεν ον τόπικ" σαν επαγγελματίας που ψαρεύει πελατεία μέσα απο ένα φόρουμ...

Και θα στο ξαναπώ...¶μα θές να κάνεις τον κόσμο να χάψει αυτά που πασάρεις, ρίξε ένα πόστ ότι απο αύριο προγραμματίζεις τσάμπα τα...χαλασμένα TFSI να δούμε πόσο μάγκας είσαι.Το να έχεις αποκτήσει θαυμαστές έχοντας χρησιμοποιήσει τα αμάξια τους για να βελτιώσεις την δουλειά σου, εγώ δέν το βλέπω και τόσο "αθώο" όπως μπορεί να το βλέπουν αυτοί, που ίσως δέν καταλαβαίνουν τί σημαίνει.

Είσαι τυχερός βέβαια που γράφεις σε ένα φόρουμ με πλήρη έλλειψη "προστασίας" απο ανάλογες καταστάσεις.¶μα σταματούσα να γράφω εγώ, πιστεύεις θα αισθανόσουν ΠΙΟ ΑΝΕΤΑ ;;

Ακου να δεις, απο δω μεσα εσυ τι πιστευεις οτι ψαρευω πελατες? Ποσοι τα βλεπουν? Ενας - δυο? Και γιατι να ρθουν σε μενα? Τοσες προτασεις εχει η αγορα και τοσους γνωστους εχει ο καθενας!

Πελατες εχω καθημερινα απο αυτους που συνεργαζομαι, δεν εχω καμια αναγκη να βρω τον ενα στο 6μηνο απο δω μεσα! Πιστεψε με! Εδω μεσα ομως θα ΚΡΑΖΩ τα κακως κειμενα της βελτιωσης και θα συζηταω με ανθρωπους που ενδιαφερονται!

Την επομενη φορα που θα αναφερεις αρνητικα για το ονομα μου θελω να αφορουν σε καποιο δειγμα δουλειας μου! Καταλαβες? Οταν ειδες το αυτοκινητο του Αρη και δεν σου αρεσε οπως ανοιγε ή αν εκανε κοψιματα ή δεν ξερω κι εγω τι αλλο να εβγαινες και να μ εκραζες! Με τα αλλα που λες για μενα το ιδιο ανετα αισθανομαι , μην ανησυχεις!

Link to comment
Share on other sites

Τα πιστόνια είναι mahle σφυρήλατα και όχι χητευτά όπως νομίζαμε μέχρι πολύ πρόσφατα. Επισης τα πιστονια στα BWA είναι εντελώς διαφορετικά απο τα πιστονια των ΑΧΧ καθως στα ΑΧΧ υπάρχει το stratisfied injection mode ενω στα BWA υπάρχει μόνο η homgenous. Επίσης τρομακτική διαφορά εντοπίζεται στα ελατήρια των πιστονιων στα ΑΧΧ με τα ελατήρια στα BWA, αυτό συνεπάγεται την προσοχή αυτών που θα μπλεχτούν στην αναβάθμιση του με κάποιο ΒΤ.

Υ.Γ Αυτό με τον Κριτωνισμό μου άρεσε ;)

Αυτο καντο πιο λιανα γιατι ειμαι απο χωριο εγω! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Ακου να δεις, απο δω μεσα εσυ τι πιστευεις οτι ψαρευω πελατες? Ποσοι τα βλεπουν? Ενας - δυο? Και γιατι να ρθουν σε μενα? Τοσες προτασεις εχει η αγορα και τοσους γνωστους εχει ο καθενας!

Πελατες εχω καθημερινα απο αυτους που συνεργαζομαι, δεν εχω καμια αναγκη να βρω τον ενα στο 6μηνο απο δω μεσα! Πιστεψε με! Εδω μεσα ομως θα ΚΡΑΖΩ τα κακως κειμενα της βελτιωσης και θα συζηταω με ανθρωπους που ενδιαφερονται!

Την επομενη φορα που θα αναφερεις αρνητικα για το ονομα μου θελω να αφορουν σε καποιο δειγμα δουλειας μου! Καταλαβες? Οταν ειδες το αυτοκινητο του Αρη και δεν σου αρεσε οπως ανοιγε ή αν εκανε κοψιματα ή δεν ξερω κι εγω τι αλλο να εβγαινες και να μ εκραζες! Με τα αλλα που λες για μενα το ιδιο ανετα αισθανομαι , μην ανησυχεις!

Ο λόγος λοιπόν συμμετοχής σου στο φόρουμ είναι ποιος ακριβώς..να κράζεις την ΜΤΜ, την Ρέβο και την APR ;;

¶ν βγώ εγώ ΑΥΡΙΟ και πώ ότι τα προγράμματα του Κρίτωνα δουλεύουν όπως δουλεύουν γιατι παρακάμπτουν τις δικλείδες ασφαλείας του εγκεφάλου, κάτι δηλαδή που οι μεγάλες εταιρίες προγραμματισμού θεωρούν αδιανόητο, θα με θεωρήσεις και μένα υπερασπιστή του "καλού tuning";

Εγώ βέβαια μπορώ να λέω ότι θέλω, γιατί είμαι άσχετος.Το ίδιο μπορείς να κάνεις και εσύ;;

¶ν δηλαδή λάβεις κάποια στιγμή ένα γράμμα απο την ΜΤΜ, ή την APR ή την Ρέβο για συκοφαντική δυσφήμηση και σε τραβάνε στα δικαστήρια, τί θα τους πείς;;ότι εγώ παιδιά απλά βοηθούσα τον κόσμο, και δέν ξέρω τίποτα;;

Όσο για το ψάρεμα, άσε να έχω άποψη για το πώς δουλευει και πώς όχι.Εδώ ολόκληρη APR και ξερογλύφει το Vortex μπας και πάρουν κανένα απο τα πανάκριβα προιόντα της, και εσύ μου μιλάς για το vwclub....

Τί να πεί κανεις;;

Link to comment
Share on other sites

Οι πλαστικές φτερωτές δεν σκουριάζουν αν κάποια στιγμή υπάρξει πρόβλημα και αναγκαστείς να συμπληρώσεις με νερό βρύσης ;)

Σωστο αυτο! Αλλα δεν ειναι ρισκο απο στιγμη σε στιγμη να ξερεις οτι θα σπασει μετα απο 40000χλμ και, το χειροτερο, να μην σε προειδοποιει κανεις οτι θελει αλλαγη τοτε? Ξερω Φανη 4 περιπτωσεις που τη γλιτωσαν στο παρα πεντε απο αυτη την ιστορια.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά Κρίτωνα το ότι οι μπιέλες είναι κωνικές στο πάνω μέρος των μπιελων εκ πρώτης σκέψεως μπορεί να φαίνεται αρνητικό αλλά τελικά, και με βάση αυτά που γνωρίζεις σε σχετικό μάθημα στο πολυτεχνείο θα καταλάβεις πολύ σύντομα πως έχει 1 με 2 θετικά, μάλιστα το 1 είναι πολύ καλή σκέψη απο πλευράς των μηχανικών της VW. Μπορείς να καταλάβεις σε τι αναφέρομαι? tongue.gif

Για πες Φανη τα 2 θετικα γιατι πραγματικα δε μου ρχεται κατι!

Link to comment
Share on other sites

¶ν δηλαδή λάβεις κάποια στιγμή ένα γράμμα απο την ΜΤΜ, ή την APR ή την Ρέβο για συκοφαντική δυσφήμηση και σε τραβάνε στα δικαστήρια, τί θα τους πείς;;ότι εγώ παιδιά απλά βοηθούσα τον κόσμο, και δέν ξέρω τίποτα;;

Συμφωνώ μαζί σου αλλά μια συκοφαντική δυσφήμιση εννοείται όταν κάποιος αναφέρεται σε ψευδή ή ανακριβή γεγονόντα. Ειναι λοιπον ψέμα πως τα ρέβο δουλεύουν 0.84 a/f? γιατι για τις υπολοιπες 2 εταιρίες που αναφέρεις μόνο θετικά σχόλια έχω ακούσει απο τον συγκεκριμένο άνθρωπο.

Link to comment
Share on other sites

Σωστο αυτο! Αλλα δεν ειναι ρισκο απο στιγμη σε στιγμη να ξερεις οτι θα σπασει μετα απο 40000χλμ και, το χειροτερο, να μην σε προειδοποιει κανεις οτι θελει αλλαγη τοτε? Ξερω Φανη 4 περιπτωσεις που τη γλιτωσαν στο παρα πεντε απο αυτη την ιστορια.

Δεν νομίζω να μην την άλλάζουν στο προγραμματισμένο σερβις για αλλαγή σετ ιμάντα εκτος αν κανω λάθος

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να μην την άλλάζουν στο προγραμματισμένο σερβις για αλλαγή σετ ιμάντα εκτος αν κανω λάθος

Kαι ομως! Αν δεν το ζητησεις δεν προβλεπεται να αλλαχθει!

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπήκε πουθενά δωεάν πρόγραμμα αλλά έγινε συνεργασια με τον Κρίτωνα ώστε να εξελιχθει πρόγραμμα για Κ04 και ΒΤ, το τελικό πρόγραμμα είναι το κέρδος του ιδιοκτήτη για τις ώρες, τις βενζίνες κλπ εξοδα για εναν κύκλο χλμ περι τα 3000χλμ για τα κ04 και μεχρι στιγμης 2000χλμ στην εξέλιξη ΒΤ προγράμματος στα TFSI.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.