Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Εσπασε και εμενα το ποτηρακι του εκεντροφορου σημερα..

Εχω αντλια autotech και πιεση στην μπεκιερα στα 130bar..

Το ποτηρακι το ειχα αλλαξει πριν 5000 που εκανα και την μετατροπη..

Ευτυχως το προλαβα και δεν ειχα χειροτερα μιας και δεν προλαβε να σκαψει τον εκεντροφορο η να σπασει το εμβολακι της ανλτιας..

Δεν πιστευω οτι φταιει συγκεκριμενα το προγραμμα η η αντλια η δεν ξερω εγω τι..

Κατα την γνωμη μου φταινε ολα συνδιαστικα..130 bar,autotech και ιδιεταιρα στροφαρισμα στις 7200++ ολη την ωρα...

ps:Το αμαξι μου φοραει τον revision B εκεντροφορο

Edited by ToM
Link to comment
Share on other sites

Εσπασε και εμενα το ποτηρακι του εκεντροφορου σημερα..

Εχω αντλια autotech και πιεση στην μπεκιερα στα 130bar..

Το ποτηρακι το ειχα αλλαξει πριν 5000 που εκανα και την μετατροπη..

Ευτυχως το προλαβα και δεν ειχα χειροτερα μιας και δεν προλαβε να σκαψει τον εκεντροφορο η να σπασει το εμβολακι της ανλτιας..

Δεν πιστευω οτι φταιει συγκεκριμενα το προγραμμα η η αντλια η δεν ξερω εγω τι..

Κατα την γνωμη μου φταινε ολα συνδιαστικα..130 bar,autotech και ιδιεταιρα στροφαρισμα στις 7200++ ολη την ωρα...

ps:Το αμαξι μου φοραει τον revision B εκεντροφορο

Θωμα τσεκαρε εαν εχεις την τελευταια εκδοση follower!

Link to comment
Share on other sites

Οταν πριν καιρο, σε καποιο "αδελφο" κλαμπ εγραψα οτι τετοιοι "φαντομαδες" ειναι επικινδυνοι για τον ανυποψιαστο, καποιοι μου ειπαν οτι ημουν αδικος και "τα παιδια κανουν πολυ καλη δουλεια" και αλλα μελοδραματικα.

Τωρα που πηραν στα χερια τους μια περιουσια, εκαναν ζημια (οχι απαραιτητα αμεση), τωρα φυσικα σφυρανε αδιαφοροι χαζευοντας τα αστερια.

Λες και η APR δεν ηξερε να φτιαξει προγραμμα, δεν ηξερε να βαλει μπεκ S3 και ηθελε να χανει τους πελατες.

Για κατι τετοιες μικρολεπτομερειες καθυστερουν, ωστε να παραδωσουν ετοιμα κομπλε κιτ, τα οποια να μην πασχουν απο "παιδικες" ασθενειες...

Αλλα βεβαια:

Καποιοι κανουν Research & Development και καποιοι Research & Destruction.

Aκου φιλε! Οταν φταιει μονο το προγραμμα,πχ να μη δουλευει ενα TFSI με 3" ΑΤΡ intake επειδη με το game-boy δεν μπορεις να αλλαξεις τη συναρτηση του MAF ή οταν ανατιναζει turbo ενα Α4 π.χ. επειδη δουλευει θεοστεγνο και μετα ουτε καν τα χρηματα του προγραμματος δεν περνει πισω ο κατοχος (δε μιλαμε για καλυψη ζημιας, κλπ) τοτε να μιλαμε για φαντομαδες, φαντασματα κλπ. Ξερεις , υπαρχει και μια παροιμια που λεει οτι στο σπιτι του κρεμασμενου δε μιλανε για σχοινι! Με σενα δε θα ασχοληθω αλλο...

Παμε στα ουσιαστικα. Ο λογος που δεν εγραψα 2 ημερες τωρα ειναι οτι δουλευω 18ωρες το 24ωρο και κανενας αλλος. Αλλα επειδη υπαρχει προσπαθεια ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΕΥΘΥΝΩΝ μονο στο προγραμμα (αλλοι πανε να εκμεταλλευθουν το γεγονος...) θα αναφερω τις παρατηρησεις μου που αφορουν πληθος περιπτωσεων.

Καταρχην, οσον αφορα την περιπτωση του Φανη, το Cam Follower εσπασε και αυτο ειχε σαν αποτελεσμα την αμεση επαφη εκκεντροφορου - αντλιας. Απ αυτο, προκληθηκε διατμηση του αξονα της αντλιας και φθορα του εκκεντροφορου. Το κακο ηταν οτι στην περιπτωση του και λογω του οτι μετα απο αρκετα χλμ - τελικες - κοντρες κλπ ανιχνευθηκε το τι ειχε γινει, κομματια του Cam Follower περασαν στο καπακι και (το χειροτερο) στο καρτερ και , επειδη ο 4ος κυλινδρος ειναι ανοιχτος στο κατω μερος, τα κομματια δημιουργησαν μικρα σημαδια στο εσωτερικο μερος του πιστονιου. Οι αιτιες που προκαλουν φαινομενα σαν τα παραπανω ειναι οι εξης:

1) Τροπος οδηγησης: Μετα την περιπτωση του ΤοΜ (που απο καθαρη τυχη και αμεση διαγνωση δεν εγινε μεγαλυτερη ζημια) αλλα και την περιπτωση του (ΟΕΜ σε τρομπα και πιεση μπεκιερας) Golf 1.6 FSI του Φανη (που επισης εσπασε το C.F.) οι κρατημενες υψηλες στροφες επηρεαζουν δραστικα ττην αντοχη του C.F. Αυτο γιατι το C.F. πρεπει να βρισκεται μονιμα σε επαφη με το αξονακι και με τον εκκεντροφορο. Αν απο συνεχομενη πολυστροφια το φορτιο γινει κρουστικο (ο πειρος λειτουργει σαν κομπρεσερ λογω αδυναμιας ελατηριου τρομπας) η καταπονηση αυξανεται ραγδαια και δημιουργειται σχισμη απο το κεντρο του C.F. μεχρι τη μια απο τις 4 τρυπες που εχει στην επιφανεια του το C.F. Μετα και την περιπτωση του ΤοΜ, ο οποιος σημειωτεον φοραγε Β εκκεντροφορο και το C.F. ειχε αλλαχθει πριν 5000χλμ , κατευθειαν κληθηκε και ο Βαϊος για ελεγχο με το χρησης 45000χλμ C.f. να ειναι σαν καινουριο (autotech - 130bar), επειδη δεν το "σκιζει" συνεχεια. Επισης η συνεχομενη πολυστροφια μπορει να προκαλεσει και κακη λιπανση, οπου αναβει το c.f. και καταστρεφεται επισης προωρα.

2) Αντλια υψηλης παροχης: Ειτε προκειται για Autotech ειτε για ΑPR, οταν σε αντλιες θετικης μετατοτισης στην ιδια πιεση (110-130 bar) και με την ιδια διαδρομη εμβολου (συγκεκριμενο lift εκκεντρου) αυξανουμε 40% την παροχη, αυτο σημαινει οτι και 40% μεγαλυτερη δυναμη χρειαζεται ο αξονας για να παρεχει εργο! Η δυναμη αυτη μεταφερεται σε εκκεντροφορο και c.f.! Aν δεν ειναι σε θεση ο εκκεντροφορος (Α) ειτε το c.f. να διαχειριστει τη δυναμη αυτη, το υλικο θα αστοχησει με γνωστες συνεπειες.

3) Πιεση μπεκιερας: Μονο εδω εμπλεκεται το προγραμμα! Η υψηλοτερη πιεση μπεκιερας ισοδυναμει με μεγαλυτερη -αναλογικα- θλιπτικη δυναμη σε εκκεντροφορο - c.f.

To εργοστασιο δουλευει με 110bar στα 2.0TFSI και 150bar στα 1.4/1.8TSI με αυτα τα c.f./ εκκεντροφορους/ αντλιες. Σε ενα εργοστασιακο 2.0, οταν αφηνουμε το γκαζι σε υψηλες στροφες βλεπουμε 125+bar ή και σε μεμομωμενες αλλες περιπτωσεις (πχ GolfRS που ειδε 130bar, συμφωνα με αυτα που ειδε) 130bar. Aπο κει και περα, καποια software (αρκετα πλεον) δουλευουν με υψηλοτερη πιεση απο τα 110bar σε full throttle. To Revo δουλευει με 125, τελευταιο Giac που ειδα με 130, το δικο μας με 130 κλπ. Αν πουμε οτι η μεγιστη καταπονηση που μπορει να δεχτει με ΟΕΜ προγραμμα το c.f. ειναι οταν αφηνουμε το γκαζι με 6500+σαλ και εχουμε 125bar, τοτε οταν δουλευουμε 130 εχουμε 4% αυξηση στην θλιπτικη δυναμη που πιεζει το συστημα. Αυτο ειναι πολυ μικρο μπροστα στο 40% της αυξησης που προερχεται απο την τρομπα, κατα την αποψη μου. Επισης, το να εχεις αυξηση πιεσης μετα τις 4500, αντι να εχεις πιεση απο τις 3000, γινεται αναγκαστικα με ΟΕΜ τρομπα, γιατι αλλιως η μεγαλη διαφορα actual- requested πιεσης στις μεσαιες ριχνει σε safe mode τον κινητηρα. Ο arisgti πχ που δεν εχει τρομπα εχει requested πανω απο 110 μετα τις 4500, γιατι δεν εχει τρομπα. Οταν εχεις ΟΕΜ τρομπα ειναι αδυνατον να μην το ρυθμισεις ετσι. Ειναι αβασιμο να λεμε οτι εχουμε μεγαλυτερη καταπονηση οταν εχουμε 130bar @ 3500rpm απο το να εχουμε 130 @ 6000. Δεν εξηγειται τεχνικα. Δεκαδες αυτοκινητα δικα μας που δουλευουν με υψηλοτερη πιεση μπεκιερας με ΟΕΜ αντλιες δεν εχουν προβλημα.

4) Εκκεντροφορος: Εχει σημασια αν ο εκκεντροφορος ειναι ο "Α" ή ο "Β". Κι αυτο γιατι οταν φθαρει ο εκκεντροφορος (ο "Α" ειναι πιο ευαισθητος, γι αυτο και εσπασαν c.f. σε ΟΕΜ αυτοκινητα και εβγαλαν αλλον εκκεντροφορο) δεν φορτιζεται ομοιογενως η επιφανεια του c.f., με αποτελεσμα την προωρη φθορα και αστοχια του! Ειναι σαν να εχουμε φθαρμενες δισκοπλακες που δεν παταει ολο το τακακι πανω και καιγεται γρηγορα. Γι αυτο το λογο οι εταιριες αντλιων προτεινουν τον "Β" εκκεντροφορο και να ειναι σε αριστη κατασταση το c.f.

5) Cam Follower: Αυτο συμπεριφερεται οπως ακριβως ενα εμβολο. Αντι για πειρο μπιελας, εχουμε στηριξη σε πειρο ανλιας και αντι για πιεση κατα την καυση, εχουμε πιεση απο εκκεντρο. Δυστυχως η κατασκευη του ειναι πολυ λεπτη (1mm παχος) και ο πειρος οταν εχει μεγαλη δυναμη (που οπως ειπαμε προκαλειται κυριως απο τη μεγαλη αντλια) και εφοσον οι συνηθκες το προκαλεσουν (συνεχομενη πολυστροφια) μπορει να προκληθει αστοχια. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ AFTERMARKET ενισχυμενο Cam follower.

Oλα αυτα αφορουν αστοχια στο c.f., που ειναι και η "αχιλλειος πτερνα" του συστηματος. Επισης, οι aftermarket τρομπες δεν ειναι πιο αξιοπιστες απο τις ΟΕΜ (αποψη μου, συμφωνα με αστοχιες σε APR/Autotech που εχουν αναφερθει και το recall της autotech) και ο εκκεντροφορος ειναι επιρρεπης σε φθορα, λογω ευαισθησιας στο θεμα της λιπανσης.

Για τους ανωτερω λογους, πιστευω πως η αντικατασταση της τρομπας ειναι ρισκο και αν συμβαινουν ολα τα παραπανω ταυτοχρονα (οπως πχ στην περιπτωση του Φανη) η πιθανοτητα αστοχιας ειναι εξαιρετικα μεγαλη!

Ολα τα πραγματα απο του Φανη, εχουν φωτογραφηθει και θα παρουσιαστουν στη σελιδα μας, για να διαπιστωσετε οτι αυτα που λεω εχουν απολυτη τεχνικη βαση. Αυτα γιατι ακουστηκε μεχρι και οτι εσπασε ο κινητηρας απο μιγμα και ελιωσε εμβολο...

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Aκου φιλε! Οταν φταιει μονο το προγραμμα,πχ να μη δουλευει ενα TFSI με 3" ΑΤΡ intake επειδη με το game-boy δεν μπορεις να αλλαξεις τη συναρτηση του MAF ή οταν ανατιναζει turbo ενα Α4 π.χ. επειδη δουλευει θεοστεγνο και μετα ουτε καν τα χρηματα του προγραμματος δεν περνει πισω ο κατοχος (δε μιλαμε για καλυψη ζημιας, κλπ) τοτε να μιλαμε για φαντομαδες, φαντασματα κλπ. Ξερεις , υπαρχει και μια παροιμια που λεει οτι στο σπιτι του κρεμασμενου δε μιλανε για σχοινι! Με σενα δε θα ασχοληθω αλλο...

Σε οτι κατηγοριες γραφεις, παρουσιασε και αποδειξεις, αλλα και ολη την πραγματικη ιστορια. (π.χ. το προγραμμα να ηταν "πειρατικο" revo κ.λ.π.)

Επι της ουσιας, το να γραψει καποιος οτι φταιει μονο ο κωδικας ειναι τουλαχιστον αστειο.

Το γεγονος ομως, οτι εσεις κανατε εναν κωδικα, χωρις να λαβετε τιποτα παραπανω υπ'οψιν σας (π.χ. ολα αυτα που γραφεις για C.F., αντλιες, μπεκιερες κ.λ.π.), τα οποια δεν εχουν αμεση σχεση με το προγραμμα, αλλα αμεση σχεση με μια συνολικη βελτιωση και με ολες τις παραμετρους λειτουργιας ενος κινητηρα, αυτο σας φερνει προ των (μικρων ή μεγαλων) ευθυνων σας.

Δηλαδη η APR (και η καθε APR), δεν ξερει/μπορει να φτιαξει ενα αναλογο κωδικα για το συγκεκριμενο σεταπ με μπεκ S3 και ηρθατε εσεις οι "μαγκες", να σωσετε παλι τον πλανητη...

Βεβαια τωρα ειναι ολα ΟΚ.

Κανατε την πλακα σας, εγινε μια ζημια, εσεις δε εχετε καμια ευθυνη (αφου αλλος πληρωνει) και πλεον εχετε και εμπειρια για το επομενο αυτοκινητο που θα πεσει στα χερια σας.

Well done.

Ωραιo R&D...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κύριοι

Ζητώ συγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησης μου στα ελληνικά forum κατί το οποίο οφείλω σε όλους. Οι λόγοι της καθυστέρησης είναι πολλοί και έχουν να κάνουν με την συνεργασία μας με τον πελάτη μας. Σε κάθε περίπτωση όμως είμαστε διαθέσιμοι να απαντήσουμε σε οποιαδήποτε ερώτηση.

Επιτρέψτε μου την παράθεση του ιστορικού της πώλησης του κιτ της APR στον πελάτη μας και εδώ αναφερόμενο ως vwfanis.

Από τον Σεπτέμβριο έως και τον Δεκέμβριο του 2007 το τουρμπο κιτ που διαθέτει η εταιρεία μας βρισκόταν στα χέρια μας με καποιες ελλείψεις. Τα ανταλλακτικά που υπολοίπονταν για την ολοκλήρωση του ήταν

1. Μπεκ

2. Turbo downturn

3. Πισω αντλία βενζίνης

4. Μπουζί

5. Πρόγραμμα

Ο πελάτης μας vwfanis επανηλλημένα μας είχε εκφράσει την διάθεση του για την αγορά του Turbo kit και η απάντηση μας ήταν οτι το συγκεκριμένο προιόν είναι ελλειπές και δεν είναι διαθέσιμο για πώληση.

Το Δεκέμβριο του 2007 στο κατάστημα μας ο vwfanis μας ζήτησε να παραλάβει το ελλειπές κιτ και να περιμένει για την ολοκλήρωση του και αυτό διότι, όπως μας ανέφερε είχε βρεί «έτοιμο αγοραστή» για την πώληση του κιτ Κ04 άλλης εταιρείας που ήδη είχε στο αυτοκίνητο του.

Οσον αφορά τις ελλείψεις ο πελάτης μας, μας ενημέρωσε ότι στο αυτοκίνητο θα τοποθετηθούν μπεκ από S3 και το όλο σύνολο θα ρυθμιστεί από προγραμματιστή της επιλογής του.

Η δικιά μας η απαίτηση ήταν το αυτοκίνητο να ρυθμιστεί με πολύ ήπια ρύθμιση και χαμηλή πιεση προκειμένου να μην μεινει χωρίς αυτοκίνητο ο πελάτης.

Τα παραπάνω συμφωνήθηκαν και ο πελάτης μας έδωσε έναντι 1000 ευρω σαν προκαταβολή για τα εξής ανταλλακτικά

1. Τουρμπο

2. Πολλαπλή εξαγωγής APR

3. Intercooler + σωληνώσεις APR

4. MAF APR

5. Carbon εισαγωγή αέρα

6. Ολες τις σωληνώσεις και τα κολάρα που είναι απαραίτητα για την εγκατάσταση καθώς και όλες τις βίδες και άλλα παρελκόμενα.

7. Downpipe+καταλύτη

8. Τρόμπα βενζίνης υψηλής πίεσης (HPFP)

Μετά από μία εβδομάδα του παραδόθηκε από εμάς το Downturn δηλαδή το κομμάτι που ενώνει το turbo με το downpipe.

Το αυτοκίνητο δέθηκε σε συνεργείο της επιλογής του όπου και προγραμματίστηκε από προγραμματστή πάλι της επιλογής του vwfanis.

Μεχρι τον Ιανουάριο του 2008 ενημερωθήκαμε για το γεγονός οτι το αυτοκίνητο έχει πλέον 350 άλογα δυναμομετρημένα σε γνωστό δυναμόμετρο οπου και εκφράσαμε έντονα την ανησυχία μας και δηλώσαμε στον πελάτη πως ουδεμία ευθύνη θα φέραμε για την πιθανή περίπτωση βλάβης. Στη συνέχεια ενημερωθήκαμε μέσα από τα forum οτι το αυτοκίνητο βρισκόταν σε διαρκείς προκλήσεις με άλλα αυτοκίνητα όπου μάλιστα αρκετοί περηφανεύονταν για το ότι ρύθμισαν ένα ξένο κίτ στα όρια που είχαν με τέλεια κατ αυτούς αποτελέσματα.

Στα τέλη του Ιανουαρίου του 2008 ενημερωθήκαμε από τον πελάτη μας ότι έχει σπάσει η τρόμπα υψηλής πίεσης. Στο μεσοδιάστημα ο πελάτης μας είχε ενημερώσει για αδυναμία του αυτοκινήτου στην εκκινηση κατα τις πρωινές ώρες και σφάλμα χαμηλής πίεσης.

Επειτα από αυτοψία που κάναμε οι ίδιοι όντως διαπιστώσαμε ότι είχε φθαρεί ο εκκεντροφόρος, είχε σπάσει το έμβολο της τρόμπας, είχε χτυπηθεί το καπάκι του κινητήρα στο σημείο της τρόμπας και υπήρχαν θραύσματα του follower σε διάφορα σημεία.

Διαπιστώθηκε επίσης ότι ο εκκεντροφόρος που έφερε το όχημα ήταν με τον κωδικό 06F 109 101 Α που ώς γνωστόν είναι ελλατωματικός και για την αντικατάσταση του έχει βγεί ανακοίνωση από το εργοστάσιο.

Παρόλα αυτά αναγνωρίζοντας την ευθύνη που είχε η εταιρεία μας να ενημερώσει τον πελάτη εξαρχής για την αντκατάσταση του εκκεντροφόρου με αυτόν με κωδικό Β, και μη λαμβάνοντας υπόψη μας, τις οποιες παρατυπίες της συμφωνίας που είχαν γίνει από τον πελάτη μας, αποφασίσαμε την πλήρη αποζημίωση του πελάτη μας και την αντικατάσταση των μερών που καταστράφηκαν με καινούργια.

Ετσι το Φεβρουάριο του 2008 έπειτα από μια καθυστέρηση 15 ημερών που οφειλώταν στην αδυναμία παράδοσης των ανταλλακτικών από την αντιπροσωπία λόγω προβλήματος του συστήματος της, προμηθευσαμε τον πελάτη μας με ανταλλακτικά τα οποία μας ζητήθηκαν δηλαδή:

1. Τρομπα βενζίνης υψηλής πίεσης

2. Εκκεντροφόρος με κωδικό «Β»

3. Καπάκι εκκεντροφόρου

4. Τρόμπα λαδιού (για την πιθανότητα εισχώρησης θραυσμάτων)

5. Πιστόνι πρώτου κυλίνδρου (διότι έφερε ανεπαίσθητα σημάδια στο κάτω μέρος του.

Ανταλλακτικά συνολικής αξίας 2200 ευρώ.

Στο μεταξύ ακόμη αναμέναμε από την αμερική την παράδοση των μπεκ οπου καθυστερούσαν γιατί προτεραιότητα είχαν τα αυτοκίνητα για τα οποία υπήρχε πρόγραμμα.

Στις 25 Φεβρουαρίου ενημερώσαμε τον πελάτη μας ότι στις 21 Μαρτίου θα επισκευθούν Αμερικανοί προγραμματιστές την χώρα μας από την APR και σαν πρώτη τους προτεραιότητα έχουν τη ρύθμιση του αυτοκινήτου του.

Στις 6 Μαρτιου τον ενημερώσαμε ότι τα μπεκ θα παραδοθούν από τους ίδιους την ίδια χρονική περίοδο.

Στις 11 Μαρτιου ο πελάτης μας, μας ενημέρωσε ότι η συνολική αξία των εργασιών είναι 1650 ευρώ.

Λογω του ότι θεωρήσαμε υπερβολικό το ποσό των εργασιών επικοινωνήσαμε με τον μηχανικό του πελάτη μας ο οποίος στην ανάλυση των εξόδων που μας έδωσε περιελάμβανε εργασίες που ουδεμία σχέση είχαν με την εν λογω ζημια καθώς και μερικά ακόμη ανταλλακτικά. Αυτά ήταν

1. Μέταλλα μπιελών

2. Ελατήρια πιστονιών

3. Εργασίες αντικατάστασης νέων βελτιωμένων μπιελων (απόφαση του πελάτη)

4. Εργασίες αντικατάστασης τρόμπας νερού

5. Εργασίες αντικατάστασης Ιμάντων

Συνολικής αξίας 400 ευρώ.

Οταν αρνηθήκαμε να πληρώσουμε τα συγκεκριμένα χρήματα (400ευρω) και ζητήσαμε από τον πελάτη μας να εξοφλήσει εκείνος τον μηχανικό του και να αφαιρεθεί το συνολικό ποσο από τον λογαριασμό του τοτε λάβαμε για απάντηση πολλές ανακρίβιες καθώς και προειδοποιήσεις για δημοσίευση του θέματος.

Αφου δεν έγινε καμία κίνηση από μερους του και έχοντας κουραστεί από το όλο θέμα του προτείναμε την απομάκρυνση του κιτ πληρώνοντας του το ποσό των 2300 ευρώ το οποίο θα κάλυπτε όλα τα προηγούμενα και νέα έξοδα εργασιών και μη.

Σαν τελική απάντηση λάβαμε το αίτημα για αγοράς μιας νέας τουρμπίνας Κ04 λόγω του ότι είχε πουλήσει ο ίδιος την δικιά του!!!

Ετσι προσωρινά διακόπηκαν οι επαφές μας οπου χτες το πρωι μετα από επικοινωνία του αποφάσισε τη συνέχιση του project προκειμένου να μην χαθεί η ευκαιρία της επίσκεψης των προγραμματιστών από την αμερική.

Ετσι σαν αποτέλεσμα η εταιρεία μας για έναν λογαριασμό της τάξεως των 8000 ευρώ έχει λάβει το ποσό των 1000 ευρώ και έχει δαπανήσει με τα σημερινά εξοδα του μηχανικου 3100 ευρώ.

Και για να σε συμπληρώσω:

α)Δεν πρόκειται να πάρεται ουτε 1λεπτό εαν δεν μου παραδώσετε το αυτοκίνητο με την διαφημιζόμενη υποδύναμη

β)Ο λογος που προχώρησα στην αγορά του κίτ είναι απλά ότι δεν πρόκειται για project αλλά για προϊόν το οποιο διαφημίζεται εδώ και καιρό

γ)Εχετε υποσχεθει γραπτή εγγύηση για το θεμα της αντλιας-εκκεντροφορου-camfolower. Αν κατι απο αυτά σπάσει και δεν με ενδιαφέρει τι και πως το ξερετε πως δεν θα προχωρήσω σε επισκευη αλλά σε αμεση αντικατάσταση κινητήρα σε συνεργείο δικής μου επιλογής. Βέβαια για το τελευταίο δεν φέρατε αντιρρηση μιας είστε 100% σίγουροι για το προιόν σας.

Κλείνοντας να αναφέρω πως περιμενω με αγωνια να κλείσετε πολλά στοματα με αποτελέσματα και όχι με λόγια. Εγω για να ειμαι ειλικρινής πως βάζω το προιον σας μονο και μονο για να μην πάνε στραφι ουτε το κιτ που πουλησα ουτε η αναμονη ουτε τα εξοδα που εκανα για αυτοκινητο αντικαταστασης. Μακαρι να με διαψευσετε και να δουλεψει το αυτοκινητο χωρις να ξαναχαλάσει και εαν γινει αυτό μετά θα είναι προφανές ποιος θα ευθυνεται και σιγουρα το ποσο της επισκευης που δώσατε θα σας επιστραφει, σε αυτό έχετε τον λόγο μου. Βεβσια τα στοιχηματα δεν μιλανε για πανω απο 5000χλμ¨B)

Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ Οι Αμερικανοι ισχυρίζονται ότι με τον Β εκκεντροφόρο δεν σπάνε αλλά του Θωμά την έκανε με ελαφρά. Σε λιγο καιρο θα βγει C και θα τα ρίχνουν στον κακομοιρη τον Β lol

Link to comment
Share on other sites

Επειδή πολλά ακούγονται και λέγονται τον τελευταίο καιρό, όπως είδατε από τα γραφόμενα του Κρίτωνα, αποφασίσαμε να παρουσιάσουμε τα πράγματα ως έχουν.

Από καθαρά τεχνική πλευρά για να διαπιστωθούν τα αίτια της αστοχίας, τόσο στην περίπτωση του Φάνη όσο και στην περίπτωση του Θωμά.

Επειδή η τεχνική ανάλυση είναι μεγάλη και περιέχει πολλές φωτογραφίες, βρίσκεται στην ιστοσελίδα μας, στα αγγλικά, έτσι ώστε να μπορέσουν να δραστηριοποιηθούν οι εταιρείες του εξωτερικού που είναι κατασκευαστές αντλιών υψηλής παροχής.

http://www.carsinspections.com/gr/technica...ower/index.html

Συμπερασματικά θα ήθελα να τονίσω ότι με βάση όσα είδαμε, τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως μέχρι σήμερα, οι κατασκευαστές αντλιών υψηλής παροχής θα πρέπει να αρχίσουν να φτιάχνουν Cam followers. Γιατί τα εργοστασιακά δεν αντέχουν με αναβαθμισμένες τρόμπες.

Δεν τους φταίνε οι πιέσεις στην μπεκιέρα γιατί ο κατασκευαστής έχει προβλέψει τα πάντα μέχρι 130 bar, τόσα φτάνει από μόνο του ένα τελευταίο εργοστασιακό TFSI αν παρατηρήσετε το vagcom. Τους φταίει η μεγαλύτερη παροχή που επιβαρύνει αντίστοιχα το φορτίο στο cam follower.

Link to comment
Share on other sites

Αμ εγώ που πήγα με το TSB σήμερα στον Γρατσία και με κοίταζαν σαν εξωγήινη σαρανταποδαρούσα?

Στην αρχή δε γνώριζαν τίποτα. Μετά άκουσα το κλασσίκό: "Μη φοβάσαι", μου λένε, "αφού έχεις κάνει επέκταση εγγύησης μέχρι τον Μάιο του 2010"...

Τρομαχτική λογική έτσι? Σε ελεύθερη μετάφραση έχει κάπως έτσι: "Δεν πειράζει αν σπάσει ενώ πηγαίνεις με 200+ στην Εθνική Οδό. Αρκεί αυτό να γίνει μέχρι τον Μάιο του 2010. Αν καταφέρεις να σταματήσεις θα σου αλλάξουμε όσο λιγότερα εξαρτήματα μπορούμε ώστε το αυτοκίνητό σου να είναι ξανά λειτουργικό. Αν πάλι δεν καταφέρεις να σταματήσεις, ο κινητήρας θα είναι το τελευταίο σου πρόβλημα αφού μάλλον δε θα μπορούμε να βρούμε ούτε το δέρμα σου. Πλάκα κάνω, το CSI κάνει θαύματα και σίγουρα με μια εξέταση DNA θα βρούμε τι ήταν follower και τι ¶ρης. Και παρεπιπτόντως, μη το σπρώξεις γιατι το Totalcare θα σου ακυρώσει ό,τι θα σου έχει απομείνει από την εγγύησή σου (βλ. περίπτωση JDL9). Τι? Έχεις πρόγραμμα? Μάλλον περιπλέκονται λίγο τα πράγματα με την εγγύηση..."

Δεν περίμενα και κάτι διαφορετικό για να είμαι ειλικρινής. Κάποια στιγμή θα γίνει η στραβή είτε έχω εγγύηση είτε όχι, και να είστε σίγουροι πως κάποιος από 'κει μέσα θα πάει σπίτι του με εναν σπασμένο δίλιτρο turbo στον κώλο. Και ενα DSG στην ουρήθρα. Δεν υπάρχει κάτι πιο εκνευριστικό από το να έχεις δώσει μια περιουσία για ενα 'αξιόπιστο' σπορ αυτοκίνητο με διαπιστωμένο εκ των υστέρων πρόβλημα, η αντιπροσωπεία να κάνει την αδιάφορη και η μόνη λύση είναι να μην το στροφάρεις και να έχεις τα δάχτυλά σου σταυρωμένα. Δεν ξέρω αν σας είπα, το επόμενο δε θα είναι απλώς με συμβατικό ψεκασμό αλλά με μπεκ ποτίσματος της Gardena αγορασμένα από το Praktiker. Και σίγουρα Γιαπωνέζικο.

Συγνώμη για τη γκρίνια αλλά ήθελα να ξεσπάσω. Και να ξεσκάσω.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν σας είπα, το επόμενο δε θα είναι απλώς με συμβατικό ψεκασμό αλλά με μπεκ ποτίσματος της Gardena αγορασμένα από το Praktiker. Και σίγουρα Γιαπωνέζικο.

+1000000000000000000000

μαζι σου...!

Link to comment
Share on other sites

συγγνώμη boyz αλλα είστε λίγο φαουλ..

η vw μας δίνει ενα αυτοκίνητο 200ps/230ps ανάλογα, που εμείς μέσα στην τρέλα μας θέλουμε να το φτασουμε στα 260-270 άλογα.

Αφού το φτάσαμε εκεί (με κοψίματα κτλ), τότε λέμε γιατί να μην το κάνουμε και 350+ άλογα είτε για την τρέλα μας είτε για να «πατάμε» αυτοκίνητα 2πλάσιας-3πλάσιας χρηματικής αξίας (βλέπε evo, M3, Porsche κτλ)

Βέβαια για να φτάσουμε σε αυτά τα άλογα τότε πρέπει να αλλάξουμε τον μισό κινητήρα μας(αντλίες, τρόμπες, μπεκ, τουρμπινα ,πολλαπλή, ic,εισαγωγή αέρα,downpipe,καταλύτη, πρόγραμμα κτλ) τότε δεν πιστεύω ότι αυτό το μοτερ θεωρείται VW.

Δεν ξέρω εάν φταίει η VW ή το ξερό μας το κεφάλι σε όλοι την ιστορία?

Εξάλλου εάν μπορούσε να τα βγάλει τα παραπάνω άλογα το εργοστάσιο μόνο με πρόγραμμα (αναφέρομαι στα 260-270)τότε δεν θα καθόταν να σχεδιάσει το μισό πάνω κινητήρα και να βάλει μεγαλύτερη τουρμπίνα για να τον βάλει στα s3/cupra/ed30.

Δεν λέω, μπορεί να μην είναι τόσο αξιόπιστος στην βελτιωση του ο tfsi ώστε να σηκώνει την βελτίωση που έπαιρνε ο 20vt.

Μπορεί να είναι πάλι, άλλα ακόμη να μην τον έχουνε μάθει οι εταιρίες βελτίωσης.

Δεν πιστεύω ότι μπορούμε να κατηγορήσουμε την VW για τον tfsi. Το μοτερ αν μείνει όπως έρχεται από το εργοστάσιο είναι αξιόπιστο..(πολυβραβευμένος κτλ)

Αυτα απο εμένα....

Edited by k.pil
Link to comment
Share on other sites

συγγνώμη boyz αλλα είστε λίγο φαουλ..

η vw μας δίνει ενα αυτοκίνητο 200ps/230ps ανάλογα, που εμείς μέσα στην τρέλα μας θέλουμε να το φτασουμε στα 260-270 άλογα.

Αφού το φτάσαμε εκεί (με κοψίματα κτλ), τότε λέμε γιατί να μην το κάνουμε και 350 άλογα είτε για την τρέλα μας είτε για να «πατάμε» αυτοκίνητα 2πλάσιας-3πλάσιας χρηματικής αξίας (βλέπε evo, M3, Porsche κτλ)

Βέβαια για να φτάσουμε σε αυτά τα άλογα τότε πρέπει να αλλάξουμε τον μισό κινητήρα μας(αντλίες, τρόμπες, μπεκ, τουρμπινα ,πολλαπλή, ic,εισαγωγή αέρα,downpipe,καταλύτη, πρόγραμμα κτλ) τότε δεν πιστεύω ότι αυτό το μοτερ θεωρείται VW.

Δεν ξέρω εάν φταίει η VW ή το ξερό μας το κεφάλι σε όλοι την ιστορία?

Εξάλλου εάν μπορούσε να τα βγάλει τα παραπάνω άλογα το εργοστάσιο μόνο με πρόγραμμα (αναφέρομαι στα 260-270)τότε δεν θα καθόταν να σχεδιάσει το μισό πάνω κινητήρα και να βάλει μεγαλύτερη τουρμπίνα για να τον βάλει στα s3/cupra/ed30.

Δεν λέω, μπορεί να μην είναι τόσο αξιόπιστος στην βελτιωση του ο tfsi ώστε να σηκώνει την βελτίωση που έπαιρνε ο 20vt.

Μπορεί να είναι πάλι, άλλα ακόμη να μην τον έχουνε μάθει οι εταιρίες βελτίωσης.

Δεν πιστεύω ότι μπορούμε να κατηγορήσουμε την VW για τον tfsi. Το μοτερ αν μείνει όπως έρχεται από το εργοστάσιο είναι αξιόπιστο..(πολυβραβευμένος κτλ)

Αυτα απο εμένα....

+1

Link to comment
Share on other sites

συγγνώμη boyz αλλα είστε λίγο φαουλ..

η vw μας δίνει ενα αυτοκίνητο 200ps/230ps ανάλογα, που εμείς μέσα στην τρέλα μας θέλουμε να το φτασουμε στα 260-270 άλογα.

Αφού το φτάσαμε εκεί (με κοψίματα κτλ), τότε λέμε γιατί να μην το κάνουμε και 350+ άλογα είτε για την τρέλα μας είτε για να «πατάμε» αυτοκίνητα 2πλάσιας-3πλάσιας χρηματικής αξίας (βλέπε evo, M3, Porsche κτλ)

Βέβαια για να φτάσουμε σε αυτά τα άλογα τότε πρέπει να αλλάξουμε τον μισό κινητήρα μας(αντλίες, τρόμπες, μπεκ, τουρμπινα ,πολλαπλή, ic,εισαγωγή αέρα,downpipe,καταλύτη, πρόγραμμα κτλ) τότε δεν πιστεύω ότι αυτό το μοτερ θεωρείται VW.

Δεν ξέρω εάν φταίει η VW ή το ξερό μας το κεφάλι σε όλοι την ιστορία?

Εξάλλου εάν μπορούσε να τα βγάλει τα παραπάνω άλογα το εργοστάσιο μόνο με πρόγραμμα (αναφέρομαι στα 260-270)τότε δεν θα καθόταν να σχεδιάσει το μισό πάνω κινητήρα και να βάλει μεγαλύτερη τουρμπίνα για να τον βάλει στα s3/cupra/ed30.

Δεν λέω, μπορεί να μην είναι τόσο αξιόπιστος στην βελτιωση του ο tfsi ώστε να σηκώνει την βελτίωση που έπαιρνε ο 20vt.

Μπορεί να είναι πάλι, άλλα ακόμη να μην τον έχουνε μάθει οι εταιρίες βελτίωσης.

Δεν πιστεύω ότι μπορούμε να κατηγορήσουμε την VW για τον tfsi. Το μοτερ αν μείνει όπως έρχεται από το εργοστάσιο είναι αξιόπιστο..(πολυβραβευμένος κτλ)

Αυτα απο εμένα....

Kυριακο, συμφωνω απολυτα με οσα γραφεις. Ωστοσο η παρατηρηση μου ειναι οτι καθε κινητηρας εχει σημεια που "ποναει". Το χειροτερο ειναι οταν συμβαινει ακομα και σε ΟΕΜ κατασταση η βλαβη και το ακομα χειροτερο ειναι οταν δεν υπαρχει θετικη και οριστικη λυση.

Ο 1.8Τ παντως ηταν χειροτερος σε ολους τους τομεις σε σχεση με τον 2.0 TFSI, αλλα μετα απο 14 χρονια παραγωγης καθε δυσκολο σημειο του εχει πλεον θετικη λυση. Παμπολλα καπακια 1.8Τ ραγισαν ακομα και σε ΟΕΜ μοτερ επειδη το υπερευαισθητο MAF μετραγε πολυ λιγο αερα και στεγνωνε, μεχρι που το MAF κατεβηκε στα 130 Ευρω (αντ/ση) απο 400+που ειχε το 1999... παμπολλοι πολλαπλασιαστες παρεδωσαν πνευμα, μεχρι που οι τελευταιοι (rev. R) πρακτικα δεν αστοχουν ποτε... παμπολλες τρομπες νερου εσπασαν, μεχρι που βγηκαν μεταλλικες που δεν σπανε ποτε... και σε ολες τις αρχικες ατελειες υπαρχει πλεον θετικη λυση.

Στον 2.0 TFSI το MAF (ευτυχως) ειναι... ΕVO style, Karmann και αντι να λειτουργει με θερμανση φιλμ (εξοδο σε Volt), λειτουργει με στροβιλισμους του αερα (εξοδος σε Hz) και ετσι δεν καιγεται. Oι πολλαπλασιαστες καιγονται πολυ σπανιοτερα, το καπακι ειναι αναβαθμισμενο τοσο σε κραμα οσο και σε σχεδιαση-ροη, γενικα τα parts ολα ειναι αναβαθμισμενα. Το κακο ειναι οτι δεν υπαρχει θετικη λυση ακομα στον τομεα της τροφοδοσιας. Και δε μιλαω για parts που θα του επιτρεψουν να βγαζει 500+ΗΡ. Αν απο 200ΗP θελει καποιος να το κανει 500+ΗΡ, ο πρωτος που λαμβανει το ρισκο ειναι ο ιδιοκτητης. Πρεπει να ειναι ετοιμος να δεχτει οτι μπορει ανα πασα στιγμη θα παει συνεργειο, ειτε απο κινητητρα ειτε απο μεταδοση ειτε απο οποιοδηποτε μηχανικο προβλημα. Και οσον αφορα τις εγγυησεις πρεπει καποιος ή να μην εχει επιγνωση του τι υποσχεται ή να εχει παρει πολλα χρηματα για κατι τετοιο για να δωσει εγγυηση συγκεκριμενου χρονου βεβαια, οπως πχ οι σοβαρες ευρωπαϊκες εταιριες, που χρεωνουν 5627 Ευρω το ΦΠΕ, 9500 Ευρω το Κ04 - μπεκ - εξατμιση - προγραμμα και 49650 Ευρω το Stage 5 495HP...και ποσες φορες δεν τηρηθηκαν οι εγγυησεις και αποδοθηκαν οι ζημιες σε αλλα αιτια (αναλωσιμα... τουρμπο με 1 μηνα χρηση)!

Απ οτι εμαθα σημερα, ακομα και νορμαλ τελειως κινητηρας εχει διαλυσει cam follower (την ωρα που πηγαινε με τελικη ταχυτητα συμφωνα με τον ιδιοκτητη), ενω αλλος με προγραμμα (110bar)- φιλτρο παλι εσπασε το cam follower, και ελεγε παλι οτι το πιεζε πολυ... στην εγγυηση βεβαια φτιαχτηκαν και τα 2, αλλα δε μου λεει τιποτα αυτο. Θετικη λυση ειναι οπως υπαρχει μεταλλικη αντλια νερου, που δεν σπαει ποτε ξανα η φτερωτη της, να βγει cam follower rev. D ή εστω aftermarket, που να μην ξανασπασει ποτε, ουτε σε νορμαλ, ουτε σε βελτιωμενο, ουτε σε αντλια παροχης... 1000ΗΡ! Το κακο ειναι να μην καταντησει να ειναι rev. T το 2012, που ακομα θα παραγεται TFSI. Oυτε μπορεις να πεις στον ιδιοκτητη "μην το σκιζεις, μην το τελικιαζεις ή αν σπασει, dont worry, εχεις εγγυηση...". Οταν ο αλλος δινει για ενα hatchback 30000+ εως και 50000+ Ευρω, ειναι δικαιωμα του να το πηγαινει με 270 χaω, αλλιως θα επαιρνε SLK αντι για S3, να ριχνει και κανενα πιπινι ή Lexus RX400h να παρκαρει εξω απο τα κλαμπ της Αθηνας και τα σαλε της Αραχωβας, μετα το snowboard... Ουτε θελει κανεις να αφηνει τις δουλειες του και να τρεχει στα συνεργεια, ακομα και δωρεαν να ειναι οι επισκευες. Eδω ο Αρης (S8N) εχει δικιο. Καποτε ειχα πει στον ΤοΜ οτι απο ενα "πειρακι" και ενα "ποτηρακι" κρεμεται ολοκληρο αυτοκινητο δεκαδων χιλιαδων Ευρω... Ευχομαι συντομα να αναθεωρησω.

Link to comment
Share on other sites

Kυριακο, συμφωνω απολυτα με οσα γραφεις. Ωστοσο η παρατηρηση μου ειναι οτι καθε κινητηρας εχει σημεια που "ποναει". Το χειροτερο ειναι οταν συμβαινει ακομα και σε ΟΕΜ κατασταση η βλαβη και το ακομα χειροτερο ειναι οταν δεν υπαρχει θετικη και οριστικη λυση.

Ο 1.8Τ παντως ηταν χειροτερος σε ολους τους τομεις σε σχεση με τον 2.0 TFSI, αλλα μετα απο 14 χρονια παραγωγης καθε δυσκολο σημειο του εχει πλεον θετικη λυση. Παμπολλα καπακια 1.8Τ ραγισαν ακομα και σε ΟΕΜ μοτερ επειδη το υπερευαισθητο MAF μετραγε πολυ λιγο αερα και στεγνωνε, μεχρι που το MAF κατεβηκε στα 130 Ευρω (αντ/ση) απο 400+που ειχε το 1999... παμπολλοι πολλαπλασιαστες παρεδωσαν πνευμα, μεχρι που οι τελευταιοι (rev. R) πρακτικα δεν αστοχουν ποτε... παμπολλες τρομπες νερου εσπασαν, μεχρι που βγηκαν μεταλλικες που δεν σπανε ποτε... και σε ολες τις αρχικες ατελειες υπαρχει πλεον θετικη λυση.

Στον 2.0 TFSI το MAF (ευτυχως) ειναι... ΕVO style, Karmann και αντι να λειτουργει με θερμανση φιλμ (εξοδο σε Volt), λειτουργει με στροβιλισμους του αερα (εξοδος σε Hz) και ετσι δεν καιγεται. Oι πολλαπλασιαστες καιγονται πολυ σπανιοτερα, το καπακι ειναι αναβαθμισμενο τοσο σε κραμα οσο και σε σχεδιαση-ροη, γενικα τα parts ολα ειναι αναβαθμισμενα. Το κακο ειναι οτι δεν υπαρχει θετικη λυση ακομα στον τομεα της τροφοδοσιας. Και δε μιλαω για parts που θα του επιτρεψουν να βγαζει 500+ΗΡ. Αν απο 200ΗP θελει καποιος να το κανει 500+ΗΡ, ο πρωτος που λαμβανει το ρισκο ειναι ο ιδιοκτητης. Πρεπει να ειναι ετοιμος να δεχτει οτι μπορει ανα πασα στιγμη θα παει συνεργειο, ειτε απο κινητητρα ειτε απο μεταδοση ειτε απο οποιοδηποτε μηχανικο προβλημα. Και οσον αφορα τις εγγυησεις πρεπει καποιος ή να μην εχει επιγνωση του τι υποσχεται ή να εχει παρει πολλα χρηματα για κατι τετοιο για να δωσει εγγυηση συγκεκριμενου χρονου βεβαια, οπως πχ οι σοβαρες ευρωπαϊκες εταιριες, που χρεωνουν 5627 Ευρω το ΦΠΕ, 9500 Ευρω το Κ04 - μπεκ - εξατμιση - προγραμμα και 49650 Ευρω το Stage 5 495HP...και ποσες φορες δεν τηρηθηκαν οι εγγυησεις και αποδοθηκαν οι ζημιες σε αλλα αιτια (αναλωσιμα... τουρμπο με 1 μηνα χρηση)!

Απ οτι εμαθα σημερα, ακομα και νορμαλ τελειως κινητηρας εχει διαλυσει cam follower (την ωρα που πηγαινε με τελικη ταχυτητα συμφωνα με τον ιδιοκτητη), ενω αλλος με προγραμμα (110bar)- φιλτρο παλι εσπασε το cam follower, και ελεγε παλι οτι το πιεζε πολυ... στην εγγυηση βεβαια φτιαχτηκαν και τα 2, αλλα δε μου λεει τιποτα αυτο. Θετικη λυση ειναι οπως υπαρχει μεταλλικη αντλια νερου, που δεν σπαει ποτε ξανα η φτερωτη της, να βγει cam follower rev. D ή εστω aftermarket, που να μην ξανασπασει ποτε, ουτε σε νορμαλ, ουτε σε βελτιωμενο, ουτε σε αντλια παροχης... 1000ΗΡ! Το κακο ειναι να μην καταντησει να ειναι rev. T το 2012, που ακομα θα παραγεται TFSI. Oυτε μπορεις να πεις στον ιδιοκτητη "μην το σκιζεις, μην το τελικιαζεις ή αν σπασει, dont worry, εχεις εγγυηση...". Οταν ο αλλος δινει για ενα hatchback 30000+ εως και 50000+ Ευρω, ειναι δικαιωμα του να το πηγαινει με 270 χaω, αλλιως θα επαιρνε SLK αντι για S3, να ριχνει και κανενα πιπινι ή Lexus RX400h να παρκαρει εξω απο τα κλαμπ της Αθηνας και τα σαλε της Αραχωβας, μετα το snowboard... Ουτε θελει κανεις να αφηνει τις δουλειες του και να τρεχει στα συνεργεια, ακομα και δωρεαν να ειναι οι επισκευες. Eδω ο Αρης (S8N) εχει δικιο. Καποτε ειχα πει στον ΤοΜ οτι απο ενα "πειρακι" και ενα "ποτηρακι" κρεμεται ολοκληρο αυτοκινητο δεκαδων χιλιαδων Ευρω... Ευχομαι συντομα να αναθεωρησω.

κρίτωνα θα συμφωνήσω σε αυτά που λες και ειδικά στα "σημεία που πονάει" άλλα,

σε όλα τα "προϊόντα" που παράγονται στον κόσμο (είτε αυτοκίνητο είναι αυτό, είτε πρόγραμμα για pc είναι), πάντα θα υπάρχουν bugs-αστοχίες-"κατασκευαστικές ατέλειες". Όλοι μας έχουμε την απαίτηση από την εκάστοτε εταιρεία παραγωγής του προϊόντος να το αντικαταστάσει με κάτι ποιο αξιόλογο-αξιόπιστο.

Δεν πιστεύω όμως ότι και η εταιρία, σκεφτόμενη πάντα το κέρδος της, θα βγάλει κάτι που να μην σπάει με τπτ ανεξαρτήτου κόστος (πχ εάν αυτό το cam follower έχει 25 Ε και για να κατασκευάσει κάποιο με την 2πλάσια - 3πλάσια - Χπλάσια αντοχή θα πρέπει το ανταλλακτικό να κοστίζει 50+ Ε τότε σκέψου τι "χάσιμο" θα έχει από ένα και μόνο ανταλλακτικό.!!δυστυχώς η ευτυχώς, για να βγει κάποιο update που να είναι τέλειο κατασκευαστικά και με χαμηλό κόστος θα πρέπει να περάσουν αρκετά "στάδια-revision" του εκάστοτε "ανταλλακτικού"

Δεν λέω μην δυναμώνεται το αυτοκίνητο σας (εξάλλου και εγώ αυτό κάνω tongue.gif ) αλλά πιστεύω ότι ακόμη είναι νωρίς για ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ tuning.

Edited by k.pil
Link to comment
Share on other sites

Οι λέξεις αξιόπιστο και βελτίωση δεν ταιριάζουν δίπλα δίπλα. Όταν αναφερόμαστε σε αξιοπιστία αυτοκινήτων, αναφερόμαστε σε εργοστασιακά αυτοκίνητα. Και εκεί εμφανίζονται ζημιές, αλλά τις περισσότερες φορές από κακό χειρισμό. Χθες στον Παζαρόπουλα έσκασε ένα GTI με τον 2ο κύλινδρο τελείως off. Αυτοκίνητο με 6000χλμ. Ρώτησα και μου είπαν ότι στο συγκεκριμένο είχαν αλλάξει παπά, 2 σκάστρες και ότι το αυτοκίνητο ήταν πολύ ταλαιπωρημένο. Όταν ρώτησαν τον νεαρό που το οδηγεί, πως το οδηγεί μας απάντησε ότι κάνει αλλαγές στις 7000στροφές. Εκεί σταμάτησαν και οι ερωτήσεις. Φταίει το αυτοκίνητο; Θα φταίει το αυτοκίνητο αν εγώ πάω μέχρι την Πάτρα με 240+;;; Πόσο μάλλον αν το αυτοκίνητο είναι βελτιωμένο. Εκέι όλα εμφανίζονται με εκθετικό βαθμό.

Ας σταματήσουμε να γκρινιάζουμε για τα αυτοκίνητα μας. Από την παρέα που συναντιόμαστε, εγώ και ο Πάνος που είμαστε μαμά χρόνια τώρα, δεν έχουμε παρουσιάσει τίποτα. Ούτε μια σκάστρα, ούτε τίποτα. Χθες πήγα στο συνεργείο για να αλλάξω ένα ρουλεμάν πίσω τροχού του οποίου του έβγαλα το λάδι. Πέρα από αυτό, τίποτα. Και εγώ και ο Πάνος το πατάμε, το χαιρόμαστε, το σκίζουμε, αλλά δεν κάνει κιχ.

Θα συμφωνήσω με τον Κυριάκο στα υπόλοιπα μιας και αυτή είναι η πικρή αλήθεια.

Για πάντα "μαμά"...

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκινητο που λες αφου εχει μονο 6000 χλμ ειναι λιγο νωρις για να το πιεζει καποιος τοσο πολυ,μιας και ειναι ακομα λιγο σφιχτος οκινητηρας του.Σε ενα αμαξι ομως που εχει 20000 χλμ και ειναι μαμα και το πας στην Πατρα με 240+ και σπασει,ναι φταιει το αμαξι.Αμαξι τουρμπατο ακομα και βελτιωμενο,με σωστα πραγματα και σωστο καυσιμο δε σπαει ευκολα,ακομα και στις 7000 στροφες.Υπαρχουν επισης ανθρωποι που βαζουν διαφορα αγνωστου ταυτοτητας,προελευσης και αξιοπιστιας βελτιωτικα προϊοντα στο αυτοκινητο και οταν του βγαλουν τα ματια βαζουν παλι τα μαμα επανω,το πανε στο συνεργειο ή στην αντιπροσωπεια και παραπονιουνται εκπληκτοι για το πως εγινε η ζημια!

Link to comment
Share on other sites

συγγνώμη boyz αλλα είστε λίγο φαουλ..

η vw μας δίνει ενα αυτοκίνητο 200ps/230ps ανάλογα, που εμείς μέσα στην τρέλα μας θέλουμε να το φτασουμε στα 260-270 άλογα.

Αφού το φτάσαμε εκεί (με κοψίματα κτλ), τότε λέμε γιατί να μην το κάνουμε και 350+ άλογα είτε για την τρέλα μας είτε για να «πατάμε» αυτοκίνητα 2πλάσιας-3πλάσιας χρηματικής αξίας (βλέπε evo, M3, Porsche κτλ)

Βέβαια για να φτάσουμε σε αυτά τα άλογα τότε πρέπει να αλλάξουμε τον μισό κινητήρα μας(αντλίες, τρόμπες, μπεκ, τουρμπινα ,πολλαπλή, ic,εισαγωγή αέρα,downpipe,καταλύτη, πρόγραμμα κτλ) τότε δεν πιστεύω ότι αυτό το μοτερ θεωρείται VW.

Δεν ξέρω εάν φταίει η VW ή το ξερό μας το κεφάλι σε όλοι την ιστορία?

Εξάλλου εάν μπορούσε να τα βγάλει τα παραπάνω άλογα το εργοστάσιο μόνο με πρόγραμμα (αναφέρομαι στα 260-270)τότε δεν θα καθόταν να σχεδιάσει το μισό πάνω κινητήρα και να βάλει μεγαλύτερη τουρμπίνα για να τον βάλει στα s3/cupra/ed30.

Δεν λέω, μπορεί να μην είναι τόσο αξιόπιστος στην βελτιωση του ο tfsi ώστε να σηκώνει την βελτίωση που έπαιρνε ο 20vt.

Μπορεί να είναι πάλι, άλλα ακόμη να μην τον έχουνε μάθει οι εταιρίες βελτίωσης.

Δεν πιστεύω ότι μπορούμε να κατηγορήσουμε την VW για τον tfsi. Το μοτερ αν μείνει όπως έρχεται από το εργοστάσιο είναι αξιόπιστο..(πολυβραβευμένος κτλ)

Αυτα απο εμένα....

Καλησπέρα και από μένα. Συμφωνώ και εγώ 1000% με τα παραπάνω. Και είμαι κάποιος που το προηγούμενο αυτοκίνητό μου ήταν ένα 106 Rallye που

το αγόρασα 4 εκατ. δραχμούλες και μου στοίχησε άλλα 6 με τις, κατά καιρούς, διάφορες μετατροπές (πέρασα από όλα τα στάδια).

Όταν το έδωσα τελικά είπα ότι αν με αξιώσει ο θεός το επόμενο θα είναι ένα δυνατό τουτού και δεν θα του ρίξω ούτε 1 ευρώ.

Το μικρόβιο με τρώει βέβαια, αλλά με όλα αυτά που διαβάζω εδώ μέσα, και από την εμπειρία που είχα με βελτιωτές από το Rallye μάλλον το λευκό τετράπορτο

κουκλί μου θα παραμέινει από τα ελάχιστα μαμά GTI.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Link to comment
Share on other sites

συγγνώμη boyz αλλα είστε λίγο φαουλ..

η vw μας δίνει ενα αυτοκίνητο 200ps/230ps ανάλογα, που εμείς μέσα στην τρέλα μας θέλουμε να το φτασουμε στα 260-270 άλογα.

Αφού το φτάσαμε εκεί (με κοψίματα κτλ), τότε λέμε γιατί να μην το κάνουμε και 350+ άλογα είτε για την τρέλα μας είτε για να «πατάμε» αυτοκίνητα 2πλάσιας-3πλάσιας χρηματικής αξίας (βλέπε evo, M3, Porsche κτλ)

Βέβαια για να φτάσουμε σε αυτά τα άλογα τότε πρέπει να αλλάξουμε τον μισό κινητήρα μας(αντλίες, τρόμπες, μπεκ, τουρμπινα ,πολλαπλή, ic,εισαγωγή αέρα,downpipe,καταλύτη, πρόγραμμα κτλ) τότε δεν πιστεύω ότι αυτό το μοτερ θεωρείται VW.

Δεν ξέρω εάν φταίει η VW ή το ξερό μας το κεφάλι σε όλοι την ιστορία?

Εξάλλου εάν μπορούσε να τα βγάλει τα παραπάνω άλογα το εργοστάσιο μόνο με πρόγραμμα (αναφέρομαι στα 260-270)τότε δεν θα καθόταν να σχεδιάσει το μισό πάνω κινητήρα και να βάλει μεγαλύτερη τουρμπίνα για να τον βάλει στα s3/cupra/ed30.

Δεν λέω, μπορεί να μην είναι τόσο αξιόπιστος στην βελτιωση του ο tfsi ώστε να σηκώνει την βελτίωση που έπαιρνε ο 20vt.

Μπορεί να είναι πάλι, άλλα ακόμη να μην τον έχουνε μάθει οι εταιρίες βελτίωσης.

Δεν πιστεύω ότι μπορούμε να κατηγορήσουμε την VW για τον tfsi. Το μοτερ αν μείνει όπως έρχεται από το εργοστάσιο είναι αξιόπιστο..(πολυβραβευμένος κτλ)

Αυτα απο εμένα....

+10000000000000000000 και απο μενα!

Link to comment
Share on other sites

...Επι της ουσιας, το να γραψει καποιος οτι φταιει μονο ο κωδικας ειναι τουλαχιστον αστειο...

Kωστα, διαβασε τι γραφει ο μηχανικος της Revo Technik, Chris Cafiero, και ειδικα στο σημειο διαλογου με τον Φανη (csih).

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3743747&page=2

Για πες μου? Εχω δικιο ή οχι? Αυτα τα λεει ο μηχανικος σας! Αυτα που ελεγα κι εγω μηνες τωρα!

Αντι να καθεσαι να μας κατηγορεις, με παντελως αβασιμες κατηγοριες και μονο για δημιουργια εντυπωσεων, καλεσε τους πελατες σου ΕΝΑΝ- ΕΝΑΝ και ενημερωσε τους για ολα αυτα που διαβαζεις εδω και στο vortex. Γιατι ξερω και προσωπικα ατομα με REVO και τρομπα ή που σκεφτονται να βαλουν τρομπα, που ανα πασα στιγμη και με το καταλληλο "σκισιμο" θα βρεθουν με (το λιγοτερο) 1000 Ευρω ζημια (αν τη γλυτωσουν φθηνα και δεν παθουν οτι επαθε ο Φανης...). Εγω τουλαχιστον αυτο εκανα στους δικους μου...

Link to comment
Share on other sites

κρίτωνα θα συμφωνήσω σε αυτά που λες και ειδικά στα "σημεία που πονάει" άλλα,

σε όλα τα "προϊόντα" που παράγονται στον κόσμο (είτε αυτοκίνητο είναι αυτό, είτε πρόγραμμα για pc είναι), πάντα θα υπάρχουν bugs-αστοχίες-"κατασκευαστικές ατέλειες". Όλοι μας έχουμε την απαίτηση από την εκάστοτε εταιρεία παραγωγής του προϊόντος να το αντικαταστάσει με κάτι ποιο αξιόλογο-αξιόπιστο.

Δεν πιστεύω όμως ότι και η εταιρία, σκεφτόμενη πάντα το κέρδος της, θα βγάλει κάτι που να μην σπάει με τπτ ανεξαρτήτου κόστος (πχ εάν αυτό το cam follower έχει 25 Ε και για να κατασκευάσει κάποιο με την 2πλάσια - 3πλάσια - Χπλάσια αντοχή θα πρέπει το ανταλλακτικό να κοστίζει 50+ Ε τότε σκέψου τι "χάσιμο" θα έχει από ένα και μόνο ανταλλακτικό.!!δυστυχώς η ευτυχώς, για να βγει κάποιο update που να είναι τέλειο κατασκευαστικά και με χαμηλό κόστος θα πρέπει να περάσουν αρκετά "στάδια-revision" του εκάστοτε "ανταλλακτικού"

Δεν λέω μην δυναμώνεται το αυτοκίνητο σας (εξάλλου και εγώ αυτό κάνω tongue.gif ) αλλά πιστεύω ότι ακόμη είναι νωρίς για ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ tuning.

Ετσι ειναι Κυριακο. Οταν παραγονται εκατονταδες χιλιαδες , αν οχι εκατομμυρια FSI κινητηρες, τα 20 ή 30 Ευρω που μπορει να κοστιζει λιγοτερο ενα ανταλλακτικο ισοδυναμει με τεραστιο κερδος για την εταιρια. Απο κει και περα ειναι ομως και οι εγγυησεις. Αν τα 50+ πχ μοτερ που εχουν παθει ζημια στην Ελλαδα απο cam follower πρεπει να καλυφθουν με εγγυηση και με 10 Ευρω επιπλεον ανα cf το θεμα λυνεται απο το εργοστασιο, ισως συμφερει να λυσουν το προβλημα και χρεωθουν ακριβοτερο ανταλλακτικο... το ιδιο ειχε γινει και με τα Golf / A3 / Leon κλπ κλπ προηγουμενης γενιας με τους γρυλλους παραθυρων. Ειπανε να τα κανουν με πλαστικα στιρηγματα τα παραθυρα για οικονομια, αλλα καθε μερα γεμιζαν οι αντιπροσωπειες για εγγυηση απο σπασμενους γρυλλους και το εργοστασιο τελικα βγηκε πολυ ζημιωμενο και αναγκαστηκε να ξανασχεδιασει μεταλλικους για να αντεχουν... αυτο λεγεται "stupid economy", αλλα συνηθως το βλεπεις με την παροδο του χρονου.

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.