Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

1) Οι λέξεις αξιόπιστο και βελτίωση δεν ταιριάζουν δίπλα δίπλα. Όταν αναφερόμαστε σε αξιοπιστία αυτοκινήτων, αναφερόμαστε σε εργοστασιακά αυτοκίνητα. Και εκεί εμφανίζονται ζημιές, αλλά τις περισσότερες φορές από κακό χειρισμό. Χθες στον Παζαρόπουλα έσκασε ένα GTI με τον 2ο κύλινδρο τελείως off. Αυτοκίνητο με 6000χλμ. Ρώτησα και μου είπαν ότι στο συγκεκριμένο είχαν αλλάξει παπά, 2 σκάστρες και ότι το αυτοκίνητο ήταν πολύ ταλαιπωρημένο. Όταν ρώτησαν τον νεαρό που το οδηγεί, πως το οδηγεί μας απάντησε ότι κάνει αλλαγές στις 7000στροφές. Εκεί σταμάτησαν και οι ερωτήσεις. Φταίει το αυτοκίνητο; Θα φταίει το αυτοκίνητο αν εγώ πάω μέχρι την Πάτρα με 240+;;; Πόσο μάλλον αν το αυτοκίνητο είναι βελτιωμένο. Εκέι όλα εμφανίζονται με εκθετικό βαθμό.

2) Ας σταματήσουμε να γκρινιάζουμε για τα αυτοκίνητα μας. Από την παρέα που συναντιόμαστε, εγώ και ο Πάνος που είμαστε μαμά χρόνια τώρα, δεν έχουμε παρουσιάσει τίποτα. Ούτε μια σκάστρα, ούτε τίποτα. Χθες πήγα στο συνεργείο για να αλλάξω ένα ρουλεμάν πίσω τροχού του οποίου του έβγαλα το λάδι. Πέρα από αυτό, τίποτα. Και εγώ και ο Πάνος το πατάμε, το χαιρόμαστε, το σκίζουμε, αλλά δεν κάνει κιχ.

1) Κανονικα, καθε μηχανολογικη κατασκευη εχει καποιον συντελεση ασφαλειας. Τα χιλιαδες πραγματα που περιλαμβανει ενα αυτοκινητο εχουν ολα συντελεστη ασφαλειας. Ο κατσκευασης πρεπει να προβλεπει οτι για καποιον χρονο τουλαχιστον (γι αυτο υπαρχει και εγγυηση ορισμενου χρονου) και ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΧΡΗΣΗΣ πρεπει να λειτουργει απροβληματιστα. Αν δινει τελικη 242χαω σημαινει οτι θα ξεκινας απο την Αθηνα και θα εισαι στην Πατρα σε 1 ωρα (αν δεν σκοτωθεις ή δε σου παρουν πινακιδες / διπλωμα κλπ) και δεν θα κανει κιχ. Αν βγαλει 2ο κυλινδρο off, θα ειναι υποχρεωμενος να καλυψει την κατασταση, γιατι δεν ελαβε υπ οψιν του τη συγκεκριμενη πιθανη περιπτωση. Αλλιως στα 200χαω να κλεισει την "πεταλουδα" και να διαφημιζει το Golf V GTI με 200 χαω τελικη και οχι με 242...Αλλωστε, ο λογος που τρελαινονται στα "κοψιματα" τα tfsi και ρυθμιζονται δυσκολα δεν ειναι αλλος απο τις δικλειδες ασφαλειας, την "προβλεψη" της Bosch!

Η βελτιωση ειναι ενα παιχνιδι με την εκμεταλλευση των συντελεστων ασφαλειας που αφηνει ο κατασκευαστης, αλλα σε λογικα πλαισια. Καθε ειδους βελτιωση (απο προγραμμα μεχρι... λεβιεδακι στο μοχλο ταχυτητων) δεν γινεται να μην εχει αρνητικα σημεια, γιατι πολυ απλα αν δεν ειχε θα το ειχε κανει ο κατασκευαστης αντι για μας! Απλα ζυγιζεις τα θετικα, τα αρνητικα, τις απαιτησεις σου και τι θελεις να πετυχεις και αποφασιζεις πως θα κινηθεις.

2) Γιωργο, οπως εγραψα και παραπανω, το πιθανοτερο ειναι οτι εσυ κι ο Πανος θα αντιμετωπισετε τα λιγοτερα προβληματα. Προσεξε! Το πιθανοτερο! Γιατι και ο αλλος με το Octavia RS που ηταν νορμαλ επαθε ακριβως οτι και ο Φανης... Απο κει και περα, αν σε ικανοποιει ο τροπος που κινειται το αυτοκινητο σου δεν εχεις κανενα λογο να ξοδεψεις τα χρηματα σου! Φαντασου οτι και σημερα που βρεθηκα με τον ΤοΜ και του ελεγα να βαλουμε νορμαλ τρομπα για να τελειωνουμε με το θεμα τη αξιοπιστιας στο κομματι αυτο, μου ελεγε να του δωσει μια δευτερη ευκαιρια και οτι το θελει οπως ειναι (με συχνοτερο ελεγχο και αντικατασταση του cf κλπ)! Γιατι δεν τον ικανοποιει τιποτα λιγοτερο απο το να ριχνει 1+ κολωνα οταν πατησε με το S3 του Στελιου ή (λιγα λεπτα πριν σπασει cf) να ριχνει 1,5 καροτσα σε ενα 9αρι EVO full stage 1, που εχει 400ΗΡ. Ειναι επιλογη του καθενος τι θελει να κανει , αρκει να ξερει και τι προκειται να αντιμετωπισει οταν ξεπερναει τα ορια.

Link to comment
Share on other sites

Kωστα, διαβασε τι γραφει ο μηχανικος της Revo Technik, Chris Cafiero, και ειδικα στο σημειο διαλογου με τον Φανη (csih).

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3743747&page=2

Για πες μου? Εχω δικιο ή οχι? Αυτα τα λεει ο μηχανικος σας! Αυτα που ελεγα κι εγω μηνες τωρα!

Αντι να καθεσαι να μας κατηγορεις, με παντελως αβασιμες κατηγοριες και μονο για δημιουργια εντυπωσεων, καλεσε τους πελατες σου ΕΝΑΝ- ΕΝΑΝ και ενημερωσε τους για ολα αυτα που διαβαζεις εδω και στο vortex. Γιατι ξερω και προσωπικα ατομα με REVO και τρομπα ή που σκεφτονται να βαλουν τρομπα, που ανα πασα στιγμη και με το καταλληλο "σκισιμο" θα βρεθουν με (το λιγοτερο) 1000 Ευρω ζημια (αν τη γλυτωσουν φθηνα και δεν παθουν οτι επαθε ο Φανης...). Εγω τουλαχιστον αυτο εκανα στους δικους μου...

Αυτα που εσυ τα διαβαζεις στο Vortex, εγω τα εχω διαβασει πολλες φορες σε mails, τα εχω ακουσει απο το στομα τους σε τηλεφωνηματα ή και κατ'ιδιαν και ολα αυτα υστερα απο την επιμονη μας (περισσοτερο λογω αποριας) στο γιατι καθυστερουν τοσο πολυ τους κωδικες stg3.

Παντα λοιπον μου ανεφεραν πολλα τετοια προβληματα που ανεκυπταν και παντα μου ελεγαν να κανουμε υπομονη, ωστε να δουμε τι τελικα θα βγαλει/βγαζει απο προβληματα ο TFSi.

Εσεις θεωρειτε οτι ειστε μπροστα απο ολους αυτους και αυτο ειναι που ενισταμε.

Τιποτα παραπανω, τιποτα λιγοτερο.

Οταν "εμεις" γραφουμε (και λεμε) υπομονη προς ολους, εσεις γραφετε οτι ειστε πρωτοποροι και οτι ολοι οι υπολοιποι ειναι αχρηστοι...

Οι "αχρηστοι" λοιπον, προσπαθουν να προλαβουν τετοια προβληματα, για τον απλο λογο οτι ειναι υπολογοι απεναντι στους πελατες τους και ενα κιτ που θα κατασκευασουν, θα μπει σε πολυ περισσοτερα αυτοκινητα απο οσα φανταζεσαι.

Μαλιστα, η προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι τα stg3 θελουν παραπανω απο 1 ακομη χρονο ωστε να ειναι αξιοπιστα, να αξιζουν τα λεφτα τους κ.λ.π.

Υπομονη λοιπον, γιατι το να ριξεις μια κολωνα σε ενα S3 ΦΠΕ, ειναι τιποτα σε σχεση με την καταστροφη ενος κινητηρα...

Link to comment
Share on other sites

Για πάντα "μαμά"...

Μην λες μεγάλες κουβέντες... και ετοιμάσου για κανα φιμέ γιατί μπήκε η άνοιξη.. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Αυτα που εσυ τα διαβαζεις στο Vortex, εγω τα εχω διαβασει πολλες φορες σε mails, τα εχω ακουσει απο το στομα τους σε τηλεφωνηματα ή και κατ'ιδιαν και ολα αυτα υστερα απο την επιμονη μας (περισσοτερο λογω αποριας) στο γιατι καθυστερουν τοσο πολυ τους κωδικες stg3.

Παντα λοιπον μου ανεφεραν πολλα τετοια προβληματα που ανεκυπταν και παντα μου ελεγαν να κανουμε υπομονη, ωστε να δουμε τι τελικα θα βγαλει/βγαζει απο προβληματα ο TFSi.

Εσεις θεωρειτε οτι ειστε μπροστα απο ολους αυτους και αυτο ειναι που ενισταμε.

Τιποτα παραπανω, τιποτα λιγοτερο.

Οταν "εμεις" γραφουμε (και λεμε) υπομονη προς ολους, εσεις γραφετε οτι ειστε πρωτοποροι και οτι ολοι οι υπολοιποι ειναι αχρηστοι...

Οι "αχρηστοι" λοιπον, προσπαθουν να προλαβουν τετοια προβληματα, για τον απλο λογο οτι ειναι υπολογοι απεναντι στους πελατες τους και ενα κιτ που θα κατασκευασουν, θα μπει σε πολυ περισσοτερα αυτοκινητα απο οσα φανταζεσαι.

Μαλιστα, η προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι τα stg3 θελουν παραπανω απο 1 ακομη χρονο ωστε να ειναι αξιοπιστα, να αξιζουν τα λεφτα τους κ.λ.π.

Υπομονη λοιπον, γιατι το να ριξεις μια κολωνα σε ενα S3 ΦΠΕ, ειναι τιποτα σε σχεση με την καταστροφη ενος κινητηρα...

Πες ρε και κανα ευχαριστώ που υπάρχουμε και εμεις οι λαλακηδες που σας κάνουμε το RnD :huh:

Link to comment
Share on other sites

Οι λέξεις αξιόπιστο και βελτίωση δεν ταιριάζουν δίπλα δίπλα. Όταν αναφερόμαστε σε αξιοπιστία αυτοκινήτων, αναφερόμαστε σε εργοστασιακά αυτοκίνητα. Και εκεί εμφανίζονται ζημιές, αλλά τις περισσότερες φορές από κακό χειρισμό. Χθες στον Παζαρόπουλα έσκασε ένα GTI με τον 2ο κύλινδρο τελείως off. Αυτοκίνητο με 6000χλμ. Ρώτησα και μου είπαν ότι στο συγκεκριμένο είχαν αλλάξει παπά, 2 σκάστρες και ότι το αυτοκίνητο ήταν πολύ ταλαιπωρημένο. Όταν ρώτησαν τον νεαρό που το οδηγεί, πως το οδηγεί μας απάντησε ότι κάνει αλλαγές στις 7000στροφές. Εκεί σταμάτησαν και οι ερωτήσεις. Φταίει το αυτοκίνητο; Θα φταίει το αυτοκίνητο αν εγώ πάω μέχρι την Πάτρα με 240+;;; Πόσο μάλλον αν το αυτοκίνητο είναι βελτιωμένο. Εκέι όλα εμφανίζονται με εκθετικό βαθμό.

Ας σταματήσουμε να γκρινιάζουμε για τα αυτοκίνητα μας. Από την παρέα που συναντιόμαστε, εγώ και ο Πάνος που είμαστε μαμά χρόνια τώρα, δεν έχουμε παρουσιάσει τίποτα. Ούτε μια σκάστρα, ούτε τίποτα. Χθες πήγα στο συνεργείο για να αλλάξω ένα ρουλεμάν πίσω τροχού του οποίου του έβγαλα το λάδι. Πέρα από αυτό, τίποτα. Και εγώ και ο Πάνος το πατάμε, το χαιρόμαστε, το σκίζουμε, αλλά δεν κάνει κιχ.

Θα συμφωνήσω με τον Κυριάκο στα υπόλοιπα μιας και αυτή είναι η πικρή αλήθεια.

Για πάντα "μαμά"...

+1 στον φίλο μου τον Geokli :huh:

Link to comment
Share on other sites

Ο camfollower τσεκάρεται εύκολα? Γιατι να μην συμπεριλαμβάνεται αυτό στα service αφου έχει ευπάθεια?

Link to comment
Share on other sites

Ο camfollower τσεκάρεται εύκολα? Γιατι να μην συμπεριλαμβάνεται αυτό στα service αφου έχει ευπάθεια?

Γιαννη, τα προβλεπομενα service ειναι, κατα την αποψη μου, ελλειπη. Οταν σου λεει στα 120000 χλμ αντικατασταση ιμαντα χρονισμου και δεν κανει λογο για την πλαστικη τρομπα νερου, που αυτη σπαει και μπορει να τα διαλυσει ολα, δεν αναφερει τιποτα για θερμοστατες και αλλα αναλωσιμα που δεν υπαρχει περιπτωση στα πρωτα 100000χλμ να μη χαλασουν, θεωρω οτι απλα τα προβλεπομενα σερβις εχουν να κανουν με το μαρκετινγκ και το να ειναι δελεαστικο το αυτοκινητο στον τομεα του κοστους χρησης.

Σημερα μου ηρθε για προγραμμα ενα Golf V GTI (BWA, 01/2007, 32000km, "Β" cam, full K03 setup) που διαπιστωσα οτι η αντλια "Η" (ΟΕΜ) δεν μπορουσε να σηκωσει ουτε 125bar @ 7000 rpm, ενω με σωστο εκκεντροφορο - cf - αντλια επαρκει και για full Κ04 εφαρμογες στις στροφες αυτες. Tο αυτοκινητο τα τελευταια 15000χλμ φοραγε αλλο προγραμμα, που δουλευε ΟΕΜ πιεση μπεκιερας (110bar) και ΟΕΜ αντλια, ενω ειχε δεχτει σκληρη χρηση, απ οτι μου πε το παιδι που το χει.

Του ειπα απο τις ενδειξεις που ειχα οτι πρεπει αμεσα να γινει ελεγχος σε εκκεντροφορο και cf και μετα απο 20 λεπτα διαπιστωσαμε οτι o εκκενροφορος ειχε φαγωθει και το cam follower ειχε κανει ρωγμες και ηταν ετοιμο να κοπει!!! Στο τσακ το προλαβαμε! κι ολα αυτα απο ενα αυτοκινητο που δουλευε ΟΕΜ αντλια και πιεση μπεκιερας! Πρεπει οσοι εχουν TFSI επειδη ειναι πολυ υπουλη ζημια και πολυ ακριβη να ελενξετε την κατασταση εκκεντροφορου - cf! Δεν ξερω ποσο καλυτερος ειναι ο "Β" εκκεντροφορος, αλλα μετα κι απο αυτο που ειδα σημερα αρχιζω να εχω ενδιασμους για την αξιοπιστια του.

Το τσεκαρισμα του cam follower γινεται αφαιρωντας την αντλια υψηλης πιεσης καυσιμου. Εξαγεται το cf ενω φαινεται και ο εκκεντροφορος. Περιπου 30 λεπτα χρειαζονται για να γινει η δουλεια αυτη και αξιζει να αντικατασταθει με καινουριο αν βγει.

Link to comment
Share on other sites

Μου δημιουργήθηκε επισης μια αλλη απορία. Τα s3 και Cupra εχουν παρουσιασει ανάλογα προβλήματα? Aftermarket εκκεντροφόρος(οι) θα βοηθούσε ίσως?

Link to comment
Share on other sites

Μου δημιουργήθηκε επισης μια αλλη απορία. Τα s3 και Cupra εχουν παρουσιασει ανάλογα προβλήματα? Aftermarket εκκεντροφόρος(οι) θα βοηθούσε ίσως?

Γιάννη το πρόβλημα εντοπίζεται στο καπελότο της αντλίας. Όχι στον εκκεντροφόρο.

Οι εκκεντροφόροι δεν φταίνε σε τίποτα γιατί δεν φθείρονται πριν διαλυθεί το καπελότο.

Αντίθετα, το καπελότο έχει βαθμούς φθοράς από όπου μπορείς να καταλάβεις πόσο κοντά έχεις φτάσει στην καταστροφή.

Ξεκινώντας από την αφαίρεση της αντιτριβικής επικάλυψης (αυτό το μαύρο στρώμα που έχει επάνω του σε ολόκληρη την επιφάνεια προς

τον εκκεντροφόρο όταν είναι καινούργιο) και φτάνοντας στην πλήρη έλλειψη κάλυψης και τις επιφανειακές ρωγμές που δημιουργούνται από κρούση.

Υπάρχουν ανάλογα προβλήματα τόσο σε S3 όσο και σε Cupra. Καλό θα ήταν όσοι τα σκίζετε - μαμά και βελτιωμένοι - να τα ελέγξετε ASAP.

Δεν κοστίζει τίποτα και μπορεί να σας γλυτώσει από πολλά προβλήματα.

Σύντομα θα ακολουθήσει φωτογραφικό αφιέρωμα για να καταλάβετε ακριβώς τί εννοώ και πώς μπορείτε να κρίνετε την κατάσταση του καπελότου.

Link to comment
Share on other sites

Πες ρε και κανα ευχαριστώ που υπάρχουμε και εμεις οι λαλακηδες που σας κάνουμε το RnD :)

Τι ευχαριστω ρε Φανη;

Τα διαβαζω και στεναχωριεμαι, γιατι κανενος σας/μας δεν τρεχουν απο τα μπατζακια τα λεφτα για να πληρωνουν μ@λ@κιες.

Πρεπει να εχουμε αντικαταστησει τουλαχιστον 10-15 cf και αλλες τοσες αντλιες, αλλα ποτε και σε κανεναν δεν δωσαμε οδηγια να βαλει μεγαλυτερη αντλια.

Μπορειτε να καταλαβετε οτι ειναι νωρις για τετοια project;

υ.γ.: μην αγοραζεις τσαμπα cf's. Πες στον "ψηλο" να σου φτιαξει ενα με cryo...

Link to comment
Share on other sites

Τι ευχαριστω ρε Φανη;

Τα διαβαζω και στεναχωριεμαι, γιατι κανενος σας/μας δεν τρεχουν απο τα μπατζακια τα λεφτα για να πληρωνουν μ@λ@κιες.

Πρεπει να εχουμε αντικαταστησει τουλαχιστον 10-15 cf και αλλες τοσες αντλιες, αλλα ποτε και σε κανεναν δεν δωσαμε οδηγια να βαλει μεγαλυτερη αντλια.

Μπορειτε να καταλαβετε οτι ειναι νωρις για τετοια project;

υ.γ.: μην αγοραζεις τσαμπα cf's. Πες στον "ψηλο" να σου φτιαξει ενα με cryo...

Κώστα, δυστυχώς σε ό,τι γράφεις υπάρχει μια έντονη διάθεση για χλευασμό όσων συμβαίνουν.

Νομίζω ότι τόσο εμείς όσο κι οι αναγνώστες της ενότητας θα εκτιμούσαν πολύ να διαβάζουν τεχνικές πληροφορίες για αυτό το φλέγον θέμα,

αντί για διαξιφισμούς άνευ αντικειμένου.

Όσο για τα περι οδηγιών αναβάθμισης τρόμπας, άσε καλύτερα. Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί.

Εδώ κοντέψατε να αντικαταστήσετε ολόκληρα αυτοκίνητα επειδή δεν δούλεψαν τα προγράμματά σας με εισαγωγή κι εξάτμιση.

Δεν πρόκειται να μπω στον κόπο να σχολιάσω το ότι για πολλοστή φορά πιάστηκες αδιάβαστος.

Για να κλείσω, δεν είναι κακό να μην έχεις γνώμη για κάτι που δεν είναι η δουλεία σου.

Όμως αν μη τι άλλο μην επικρίνεις αυτούς που αφορά άμεσα και που κάνουν ενεργή εξέλιξη!

Επόμενη φορά φρόντισε να διαβάζεις τουλάχιστον αυτά που λέει ο ίδιος ο "μπαμπάς" σου.

Δουλειά σου είναι να χρησιμοποιείς το φλασαριστήρι και να περνάς προγράμματα. Δεν είναι κακό.

Παίξε τον ρόλο σου και μην ενοχλείς τους υπόλοιπους!

Link to comment
Share on other sites

Nα και κατι που ειπες και μου αρεσε! :wacko::wacko:

¶ρα είναι μεταλικο το εξάρτημα αυτό?

Ίσως λοιπόν να μπορει να φτιαχτει κάτι ανθεκτικότερο και απορώ πώς τόσες μεγάλες εταιρίες δεν εχουν ασχοληθεί στο να φτιάξουν κάτι....

Η μήπως δεν πιστεύουν οτι αποτελεί πρόβλημα?

Link to comment
Share on other sites

Κώστα, δυστυχώς σε ό,τι γράφεις υπάρχει μια έντονη διάθεση για χλευασμό όσων συμβαίνουν.

Νομίζω ότι τόσο εμείς όσο κι οι αναγνώστες της ενότητας θα εκτιμούσαν πολύ να διαβάζουν τεχνικές πληροφορίες για αυτό το φλέγον θέμα,

αντί για διαξιφισμούς άνευ αντικειμένου.

Όσο για τα περι οδηγιών αναβάθμισης τρόμπας, άσε καλύτερα. Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί.

Εδώ κοντέψατε να αντικαταστήσετε ολόκληρα αυτοκίνητα επειδή δεν δούλεψαν τα προγράμματά σας με εισαγωγή κι εξάτμιση.

Δεν πρόκειται να μπω στον κόπο να σχολιάσω το ότι για πολλοστή φορά πιάστηκες αδιάβαστος.

Για να κλείσω, δεν είναι κακό να μην έχεις γνώμη για κάτι που δεν είναι η δουλεία σου.

Όμως αν μη τι άλλο μην επικρίνεις αυτούς που αφορά άμεσα και που κάνουν ενεργή εξέλιξη!

Επόμενη φορά φρόντισε να διαβάζεις τουλάχιστον αυτά που λέει ο ίδιος ο "μπαμπάς" σου.

Δουλειά σου είναι να χρησιμοποιείς το φλασαριστήρι και να περνάς προγράμματα. Δεν είναι κακό.

Παίξε τον ρόλο σου και μην ενοχλείς τους υπόλοιπους!

Τις τεχνικες πληροφοριες τις κραταμε για εκει που πρεπει και δεν περιμενουμε να "ανατιναξουμε" κατι για να μαθουμε.

Εσεις επιλεγετε διαφορετικη μεθοδο:

"Σπαω και μαθαινω"...

(και μετα το παιζω και παντογνωστης)

Διαφορετικη δυναμικη, διαφορετικη αντιμετωπιση, αν και εσυ αυτο το βαφτιζεις "ενεργη εξελιξη".

Κι εμεις αν ειχαμε μονο 2-3 αυτοκινητα, μπορει να καναμε το ιδιο, αφου θα ηταν πολυ μικρο το ρισκο.

Παντως, να ξερεις οτι εχετε ακομα πολυ δρομο στα κουσουρια του TFSi. (θα μαθεις κι αλλα)

Link to comment
Share on other sites

Τώρα σκέφτηκα, οτι πρέπει να πώ και ένα μπράβο στην APR , που οι τεχνικοί της ήρθανε στην ελλάδα....

και δεν είναι σαν κάποιους άλλους που έρχονται εδώ και 5 μήνες....

Link to comment
Share on other sites

1) ...Τις τεχνικες πληροφοριες τις κραταμε για εκει που πρεπει...

2) ...Κι εμεις αν ειχαμε μονο 2-3 αυτοκινητα, μπορει να καναμε το ιδιο, αφου θα ηταν πολυ μικρο το ρισκο...

1) Κωστα, δυστυχως καποιοι κανουν τα αυτοκινητα τους πειραματοζωα. Ενας απο αυτους ειναι και ο Φανης. Και ο Φανης σημερα διεθεσε το αυτοκινητο του για να φτιαξει η APR τον ευρωπαϊκο κωδικα για τα BT kit της. Τιποτα δεν ηταν ετοιμο, μην κοιτας ουτε το site, ουτε τα demo cars... Την ταλαιπωρια που περασε 2+ μηνες τωρα την ξερει μονο ο ιδιος, οπως και την ταλαιπωρια που περναει ο αλλος κατοχος στην Αγγλια, που οι προγραμματιστες το εφτιαξαν πριν λιγες μερες, εφυγαν και εχει κοψιματα! Τις τεχνικες πληροφοριες ΠΡΕΠΕΙ να τις δινετε στον κοσμο και να μην φοβαστε αν θα δυσφημιστειτε! Χεστηκα αν ο Chris της Revo μου λεει τωρα οτι εχει λαβει απειρα email, κλησεις κλπ με κατεστραμμενα cf και εκκεντροφορους(αληθεια ποιος ρυθμισε ολα αυτα τα αυτοκινητα και "ζαλιζουν" τον Chris? Μηπως ο ιδιος? Φταιει δηλαδη κι αυτος (συμφωνα με τη λογικη σου) ή ολοι αυτοι εχουν προγραμμα "etuners" και σπανε τα cf τους? :) ). Θα εκτιμουσα περισσοτερο να εβγαινε με φωτογραφιες κλπ για το τι επαθαν αυτοκινητα με Revo ή αλλων εταιριων απο την μεγαλη αντλια σε συνδιασμο με "σκισιμο". Και οχι να βγαινει σαν Μεσσιας στο Vortex μετα απο τον "χαμο" που ξεκινησε για δευτερη φορα ο Φανης!(η πρωτη ηταν τα περιφημα κοψιματα, μεχρι τοτε δεν ειχε κανενας κοψιματα!).

2) Εμεις, παντως, μπορει να ειχαμε ασχοληθει με μονο 2 big turbo kit, αλλα οταν ειχαμε προβλημα (που στο κατω-κατω το προγραμμα, που ειναι η δικη μας ευθυνη, ειναι το τελευταιο που παιζει ρολο (για να μην πω δεν παιζει ρολο) στην αστοχια αυτη) ειχαμε τα @..@ να το εχουμε πρωτο θεμα στη σελιδα μας, για να τα βλεπουν ολος ο κοσμος (και οι δικοι σου...) που εχουν ή προκειται να βαλουν αντλια και να λαβουν τα μετρα τους, χωρις να λογαριασουμε το κοστος (ξερεις κακοπροεραιτους αυτη η δουλεια, εκτος απο σενα, εχει πολλους...)!

Απο κει και περα, επαναλαμβανω: Οποιος θελει αντλια αναλαμβανει και το ρισκο του! Αν εξαιρεσουμε το σημειο αυτο, το big turbo οπως ειδαμε και στην περιπτωση του Φανη, ειδικα με τα καταλληλα μπεκ, κανει "παπαδες" στα TFSI απο θεμα αποδοσης. Τωρα το να αποτρεπεις καποιον για BT ειναι λογικο εν μερει επειδη η εταιρια σου δεν υποστηριζει τετοια setup.

Link to comment
Share on other sites

aprstageiiilc3.th.jpg

Το αποτελεσμα ειναι ΑΨΟΓΟ!!!

Αυτα συμβαινουν οταν σωστος πραγραμματιστης ειναι μεσα στο... δεξι μπακετ!

Το αυτοκινητο δουλευει με AFR 10.8:1 , full advance , και 1,4-1,5 bar! Super safe! Απο δυναμη τα νουμερα μιλανε μονα τους!

Mενει να δουμε και μετα το adaptation τι θα κανει...

Λιγη προσοχη στη συντηρηση με την αντλια , Φανη , και ολα θα πανε καλα!

καλη συνεχεια!

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με αυτό το θέμα ο κωδικάς ξεκίνησε στην Αγγλια αλλά τελειοποιήθηκε εδω στο δικό μου αυτοκίνητο. Για την ώρα και εφόσον δεν αλλάξει κατι με το adaption το αυτοκίνητο είναι το λιγότερο συγκλονιστικό

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.