Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Το ποιο ? Το μπλοκέ ? Χαχα...καλό...

Με ψεύτικα specs κάνει φιγούρα ο κύριος JDL...

Τον ξεμπρόστιασαν κι αυτόν οι ειδικοί...

Ρε πότε πρόλαβες την ανταπόκριση? <_<;) ;) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ρε πότε πρόλαβες την ανταπόκριση? <_<;) ;) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

xaxa...Οτι να ναι ειναι μερικα ατομα που νομιζουν οτι εχουν τα καλυτερα Golf!JDL τα ειπαμε...Μην χαλιεσε απλα δεν ξερουν!

Link to comment
Share on other sites

xaxa...Οτι να ναι ειναι μερικα ατομα που νομιζουν οτι εχουν τα καλυτερα Golf!JDL τα ειπαμε...Μην χαλιεσε απλα δεν ξερουν!

;) ;) <_<

Edited by JDL9
Link to comment
Share on other sites

Κυριάκοοοοο, την πάτησες παιδί... <_<

O Geo και ο Xronis σε ξεμπρόστιασαν...'μολόγα τα !!!

Το VI δεν μας αρέσει. Δείξε μας το VII.

lol..... λόγω αυπνίας κατάλαβα ότι νά'ναι tongue.gif ρε λες......... ;);)

(μαμακίες λέω οτι μου αρέσει.... απλα το κάνω promo επειδή όπως βλέπετε εγω το σχεδίασα new_lol.gifcrazy.gifchair.giftomato.gif )

Link to comment
Share on other sites

Η Drexler είναι ίσως η καλύτερη εταιρεία κατασκευής αγωνιστηκών μπλοκέ στον κόσμο, φτιάχνει για τα γερμανικά πρωταθλήματα για τις BMW και τις PORCHE χειροποίητα πλανητικά μπλοκέ με βαθμούς εμπλοκής απο 0-75% εως 0-100%.

Δυστηχώς δεν προσεγγίζεται εύκολα απο ιδιώτες αλλά μόνο μέσω βελτιωτικών οίκων όπως η ΜΤΜ , Steinmetz και άλλοι.

Το μπλοκέ κατασκευάζεται όλο χειροποίητα με βάση το κιβώτιο του αυτοκινήτου και τις επιθυμίες του οδηγού είναι εντελώς custom και φυσικά πανάκριβο :D :D

http://www.drexler-motorsport.de/index.php...mp;siteid=about

Γιαννη, ποσο κοστιζει το μπλοκε της drexler για το GTI, μεσω ΜΤΜ?

Η συγκεκριμενη εταιρια ειναι κορυφη...

Link to comment
Share on other sites

Koρυφή είναι αλλά τα λεφτά πολλά. Με 2.500€, παίρνω ένα quaife (όχι τόσο κορυφή, αλλά την δουλειά του την κάνει. GOLF είναι όχι Porsche ή Bride ), βάζω πρόγραμμα, βάζω catback και μου περισσεύουν 300€ για σουβλάκια.

Link to comment
Share on other sites

Koρυφή είναι αλλά τα λεφτά πολλά. Με 2.500€, παίρνω ένα quaife (όχι τόσο κορυφή, αλλά την δουλειά του την κάνει. GOLF είναι όχι Porsche ή Bride ), βάζω πρόγραμμα, βάζω catback και μου περισσεύουν 300€ για σουβλάκια.
Εγω θελω να ρωτησω, αυτο το μπλοκε γιωργο σε DATSUN μπαινη ΄¨
Link to comment
Share on other sites

Σιγά tuner. Το αν έχει κάνει λάθος, είναι νωρίς ακόμα να το κρίνουμε. Μέχρι τώρα παρουσιάζει φθορές και δεν έχει σπάσει ποτέ κανένα "απροειδοποίητα". Αντί να έχουμε να νοιαζόμαστε μόνο για πιέσεις, λάδια και βενζίνες, έχουμε και το cf.

Mηπως εσυ βλεπεις αλλο εργο?Μηπως μπηκες σε αλλη αιθουσα?Γιατι εδω παιζει αλλο να ξερεις!

Το Νo Βroken Followers στην αιθουσα 4!

Link to comment
Share on other sites

Είσαι μ@λ@κ@ς :D :D :D:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

+1000 :lol:

Εγω θελω να ρωτησω, αυτο το μπλοκε γιωργο σε DATSUN μπαινη ΄¨

Δεν μπαίνει Δημήτρη, αλλά κάτι θα βρεθεί. Από κανένα ημιφορτηγάκι, όλο και κάποιο θα ταιριάζει.

Mηπως εσυ βλεπεις αλλο εργο?Μηπως μπηκες σε αλλη αιθουσα?Γιατι εδω παιζει αλλο να ξερεις!

Το Νo Βroken Followers στην αιθουσα 4!

Τι θέλει να πει ο ποιητής; Τι σας έριξαν πάλι στο νερό; Πάνε και 4 μέρες από τότε. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Mηπως εσυ βλεπεις αλλο εργο?Μηπως μπηκες σε αλλη αιθουσα?Γιατι εδω παιζει αλλο να ξερεις!

Το Νo Βroken Followers στην αιθουσα 4!

Δραματική είναι? Το αθηνόραμα δεν την έχει... :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

έχει δοκιμασει κανεις σε Κ04 setup (Φ.Π.Ε) φουλ 76αρα??? φαντάζομαι θα δίνει στα ψηλά αλλα στις χαμηλες τι γίνεται???? σε σχέση με 76/70 ποιες οι διαφορες της?

Link to comment
Share on other sites

Για να μην ανοιγω καινουριο τοπικ μια μικρη παρατηρηση..Μηνες τωρα κοιτουσα το gti (μοντελο 2007) απο το πλαι και κατι δε μου κολλαγε στη ¨συνεχεια¨της κατω μεριας των πλαινων παραθυρων..Σημερα λοιπον που ηταν το fsi (μοντελο 2006) και το gti το ενα μετα το αλλο διαπιστωσα το εξης..Το gti δεν εχει μαυρο λαστιχακι γυρω απο το πισω παραθυρο..Ετσι δικαιολογειται η ασυνεχεια στο κατω μερος...Ειναι κι αυτο στο πλαισιο των περικοπων εξοδων που εγινε απο το 2007 και μετα ή το κανουν εξ'αρχης σε ολα τα gti??? Παντως ειναι μεγαλη γυφτια αν δε το βαλανε για να γλυτωσουν κατι παραπανω..Δειτε το κι εσεις στα γκολφακια σας μπας και βγει κανα συμπερασμα.. :D

Σορρυ για το οφ τοπικ αλλα κατα μια εννοια κι αυτο στο tuning μπαινει μιας και σκεφτομαι να το βαλω και μαζι με revo, milltek κ αλλα αυτοκολλητακια να κολλησω και αυτο της εταιρειας που κατασκευαζει τα λαστιχακια ...Εννοειται οτι κανω πλακα για το τελευταιο... tongue.gif

Edited by andain
Link to comment
Share on other sites

Για να μην ανοιγω καινουριο τοπικ μια μικρη παρατηρηση..Μηνες τωρα κοιτουσα το gti (μοντελο 2007) απο το πλαι και κατι δε μου κολλαγε στη ¨συνεχεια¨της κατω μεριας των πλαινων παραθυρων..Σημερα λοιπον που ηταν το fsi (μοντελο 2006) και το gti το ενα μετα το αλλο διαπιστωσα το εξης..Το gti δεν εχει μαυρο λαστιχακι γυρω απο το πισω παραθυρο..Ετσι δικαιολογειται η ασυνεχεια στο κατω μερος...Ειναι κι αυτο στο πλαισιο των περικοπων εξοδων που εγινε απο το 2007 και μετα ή το κανουν εξ'αρχης σε ολα τα gti??? Παντως ειναι μεγαλη γυφτια αν δε το βαλανε για να γλυτωσουν κατι παραπανω..Δειτε το κι εσεις στα γκολφακια σας μπας και βγει κανα συμπερασμα.. :D

Σορρυ για το οφ τοπικ αλλα κατα μια εννοια κι αυτο στο tuning μπαινει μιας και σκεφτομαι να το βαλω και μαζι με revo, milltek κ αλλα αυτοκολλητακια να κολλησω και αυτο της εταιρειας που κατασκευαζει τα λαστιχακια ...Εννοειται οτι κανω πλακα για το τελευταιο... tongue.gif

δν εχω gti,αλλα tsi,ειναι 2007 μοντ,και το λαστιχακι δν το εχει.το εχουν καταργησει.απ οτι καταλαβα,το στεγανοποιησαν με καποιο τροπο στο εσωτερικο μερος...γι αυτο και δν βαζουν εξωτερικα λαστιχακι πλεον.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είμαι λίγο άσχετος με το θέμα.Έχω διαβάσει γύρω στις 100 από όλες τις σελίδες με θέματα κινητήρα.Έχω ένα GolfV TFSi μαμά (μονο ένα bmc στο φιλτροκούτι έχει).Θέλω να δω διαφορα στο αμάξι και εάν μπορείτε θέλω να ακούσω γνώμες.Εγώ είμαι τις γνώμης ότι , ότι k να κάνω στο αμάξι θα γίνει σε επώνυμο οίκο βελτιώσεων.Θέλω τι γνώμη σας.Συγγνώμη αν γίνομαι βαρετός γιατί βλέπω κάτι post που αναφέρουν για τουρμπίνες k προχωρημένα πράγματα.Εγώ να πω την αλήθεια δε ξέρω k πολλά.!!!

Θα σε παρακαλουσα να χρησιμοποιεις μικρους ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης του φορουμ.

Edited by konstantinos passat
@To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είμαι λίγο άσχετος με το θέμα.Έχω διαβάσει γύρω στις 100 από όλες τις σελίδες με θέματα κινητήρα.Έχω ένα GolfV TFSi μαμά (μονο ένα bmc στο φιλτροκούτι έχει).Θέλω να δω διαφορα στο αμάξι και εάν μπορείτε θέλω να ακούσω γνώμες.Εγώ είμαι τις γνώμης ότι , ότι k να κάνω στο αμάξι θα γίνει σε επώνυμο οίκο βελτιώσεων.Θέλω τι γνώμη σας.Συγγνώμη αν γίνομαι βαρετός γιατί βλέπω κάτι post που αναφέρουν για τουρμπίνες k προχωρημένα πράγματα.Εγώ να πω την αλήθεια δε ξέρω k πολλά.!!!

καλησπέρα φίλε ,

το παν είναι να ξέρεις πριν ξεκινήσεις τι θες ακριβώς και πόσο αύξηση ιπποδύναμης θες να έχεις ,

ακόμα και να μην μπορείς να ολοκληρώσεις την βελτίωσή σου με την μία , αν ξέρεις που θες να φτάσεις μπορείς να την κάνεις σε στάδια ,

αλλά το βασικότερο δεν θα πληρώσεις πράγματα είτε άχρηστα είτε που δεν κάνουν για την συνέχεια...

αν βγάλουμε έξω κάποιες λύσεις που είναι πολύ τραβηγμένες τα πράγματα είναι πλέον μετά από 3+ χρόνια κάπως δεδομένα.

- το πιο απλό είναι ένα σκέτο πρόγραμμα , με αύξηση περίπου 40hp , παρόμοιες επιδόσεις από όλες τις εταιρείες .

(αν δε θες κάτι παραπάνω διαλέγεις βάζεις και....τέλος )

- η επόμενη κίνηση είναι να βάλεις και εξάτμιση , είτε από καταλύτη και πίσω μέχρι τελικό , είτε από το downpipe και άλλο καταλύτη δηλ. full turbo back.

και εδώ υπάρχουν λύσεις αρκετές και επώνυμες όπως τονίζεις με πιο διαδεδομένη αυτή της miltek , βοηθάει και η τιμή σε σύγκριση με mtm / abt κ.α.

(πρόγραμμα και full εξάτμιση 255-270hp)

αυτά τα πρώτα 2 βήματα μπορούν εννοείται να γίνουν και ξεχωριστά αλλά θα πρέπει να έχεις ξεκαθαρίσει από πριν με την εταιρεία του προγράμματος ότι

α) ότι η αναβάθμιση του προγράμματος θα είναι δωρεάν

και

β) ή έχει η ίδια (και πόσο κάνει ) εξάτιμση για να βάλεις στο μέλλον , ή ότι με οποιαδήποτε άλλη που έχει τα χαρακτηριστικά που πρέπει (φ70 ή 76 κτλ.) υπάρχει stage2 πρόγραμμα για αναβάθμιση

-Όλα τα παραπάνω είναι με την ίδια μαμά τουρμπίνα , και αν και κάποτε ήτανε ότι καλύτερο για αυτόν τον κινητήρα πλέον "θεωρούνται" λίγα.... ;)

θα έχεις ακούσει για το s3 setup , που αποτελείται από την τουρμπινοπολαπλή του new s3 , τα μπεκ του , εξάτμιση , και (?) αντλία , και φυσικά το αντίστοιχο πρόγραμμα.

Θα πρέπει από την αρχή όπως σου είπα να ξέρεις που θες να φτάσεις για να μην χάσεις και χρόνο και χρήμα....

Πολύ βασικό ρόλο στη βελτίωσή του αυτοκινήτου παίζουν και κάποια άλλα πραγματάκια με κάποια να θεωρούνται πλέον απαραίτητα,

σκάστρα forge , ιντερκούλερ (s3/APR/forge) , αναρτήσεις coilovers (kw/pss9/10) , εισαγωγή cold air intake (injein/evoms/AEM/Neuspeed), ακόμα και τα φρένα , εξαρτάται πάντα με το υπόλοιπο αυτοκίνητο για να είναι και ολοκληρωμένη η βελτίωση.

Είναι μεγάλη συζήτηση πάντως !

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως είμαι της άποψης ότι εφόσον ο φίλος δεν ασχολείται με το θέμα της βελτίωσης, να το κρατήσει μαμά. Αν κάποιος δεν ασχολείτε θα βάλει περιττούς μπελάδες στο κεφάλι του και κάποια στιγμή θα το χτυπήσει.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τον χρονο σας παιδια.Λιγο πολυ αυτα που μου ειπες φιλε auber τα ηξερα.Ευχαριστω παντως.Οταν ειπα οτι ειμαι ασχετος με το θεμα εννοουσα απο μηχανικης αποψης.Γιατι σε προηγουμενα ποστ διαβαζα για αναλυσεις διαγραμματων κ προγραμματων κτλ.Αυτο που τονισες κ εδω συμφωνουμε απολυτως ειναι οτι θελω να κανω την αρχη κ μετα να προχωρησω σε σταδια γιατι κ πολυ χρημα δεν υπαρχει (φοιτητης εμποροπλοιαρχων)21 ετων αλλα και το καθε σταδιο που θα περναει το αμαξι να το χαιρομαι διαφορετικα.Αλλα το θεμα ειναι οτι δεν ξερω απο που να ξεκινησω.Νομιζω οτι το πιο σωστο παντως ειναι να ξεκινησω με κατι που δεν θα παει χαμενο στην επομενη κινηση.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.