Jump to content
Marios81

Το πήρα το Tsi !

Recommended Posts

Παιδες την βοηθεια σας!!!

Εχω το Golf TSI sportline. Οταν το παρελαβα εκατσα και ξεφυλλισα το manual και ειδα οτι στην ποτηροθηκη που ειναι διπλα στο

χειροφρενο υπαρχει ενα εξαρτημα σε σχημα πεταλουδας το οποιο χρησιμοποιηται για χωρισμα της ποτηροθηκης!!

Αυτο βεβαια στο manual, γιατι στην πραγματικοτητα δεν βρηκα τιποτα μεσα!! Ενω στην ποτηροθηκη αναγλυφο αυτου του εξαρτηματος!!

O τυπος που μεσολαβησε για να παρω το αμαξι (δεν εχουμε εξουσιοδοτημενο αντιπροσωπο VW) τους πηρε τηλεφωνο πανω στην αντιπροσωπια αλλα του ειπαν οτι αυτο που ζηταω δεν υπαρχει εξαρχης στο αυτοκινητο!! Μου λενε αληθεια απο την αντιπροσωπεια

ή παπ.....ς!!!

Οι κατοχοι TSI (sportline) και GT τι λενε για αυτο??

Link to comment
Share on other sites

Παιδες την βοηθεια σας!!!

Εχω το Golf TSI sportline. Οταν το παρελαβα εκατσα και ξεφυλλισα το manual και ειδα οτι στην ποτηροθηκη που ειναι διπλα στο

χειροφρενο υπαρχει ενα εξαρτημα σε σχημα πεταλουδας το οποιο χρησιμοποιηται για χωρισμα της ποτηροθηκης!!

Αυτο βεβαια στο manual, γιατι στην πραγματικοτητα δεν βρηκα τιποτα μεσα!! Ενω στην ποτηροθηκη αναγλυφο αυτου του εξαρτηματος!!

O τυπος που μεσολαβησε για να παρω το αμαξι (δεν εχουμε εξουσιοδοτημενο αντιπροσωπο VW) τους πηρε τηλεφωνο πανω στην αντιπροσωπια αλλα του ειπαν οτι αυτο που ζηταω δεν υπαρχει εξαρχης στο αυτοκινητο!! Μου λενε αληθεια απο την αντιπροσωπεια

ή παπ.....ς!!!

Οι κατοχοι TSI (sportline) και GT τι λενε για αυτο??

Όντως δεν υπάρχει αυτό που λες στανταρ, οπότε μην ανησυχείς. B)

edit: Απλώς μην postαρεις διπλά (σε δυο topic το ίδιο post) γιατί είναι κουραστικό :wacko:

Edited by Γιάννης
Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει STANDARD αν εχεις βαλει τον τεμπελη που παει ασορτι με το συρταρακι στην ποτηροθηκη. STANDARD

Εχω βαλει τεμπελη και η ποτηροθηκη ειναι συρταροτη!! Αρα επρεπε να το ειχε το εξαρτημα???

Συγγνωμη για το διπλο ποσταρισμα!!!

Edited by karlos
Link to comment
Share on other sites

Guest CLSFox
Παιδες την βοηθεια σας!!!

Εχω το Golf TSI sportline. Οταν το παρελαβα εκατσα και ξεφυλλισα το manual και ειδα οτι στην ποτηροθηκη που ειναι διπλα στο

χειροφρενο υπαρχει ενα εξαρτημα σε σχημα πεταλουδας το οποιο χρησιμοποιηται για χωρισμα της ποτηροθηκης!!

Αυτο βεβαια στο manual, γιατι στην πραγματικοτητα δεν βρηκα τιποτα μεσα!! Ενω στην ποτηροθηκη αναγλυφο αυτου του εξαρτηματος!!

O τυπος που μεσολαβησε για να παρω το αμαξι (δεν εχουμε εξουσιοδοτημενο αντιπροσωπο VW) τους πηρε τηλεφωνο πανω στην αντιπροσωπια αλλα του ειπαν οτι αυτο που ζηταω δεν υπαρχει εξαρχης στο αυτοκινητο!! Μου λενε αληθεια απο την αντιπροσωπεια

ή παπ.....ς!!!

Οι κατοχοι TSI (sportline) και GT τι λενε για αυτο??

Αυτό το "εξάρτημα" είναι το official ανοιχτήρι της VW.. tongue.gif και θα πρέπει να υπάρχει σε όλες τις ποτηροθήκες που είναι πακέτο με υποβραχιώνιο.. Εμένα μου το έδωσαν στο χέρι όταν παρέλαβα το αμάξι.

Link to comment
Share on other sites

Εχω βαλει τεμπελη και η ποτηροθηκη ειναι συρταροτη!! Αρα επρεπε να το ειχε το εξαρτημα???

Συγγνωμη για το διπλο ποσταρισμα!!!

Nαι επρεπε φιλε μου...Ετσι οπως μου τα λες, ψαξε να δεις αν σου εβαλαν και τον αναπτηρα...Μαλλον λαθος...Αν στον αφησαν τον αναπτηρα μεσα, για να ειμαι πιο ακριβης...

Link to comment
Share on other sites

Nαι επρεπε φιλε μου...Ετσι οπως μου τα λες, ψαξε να δεις αν σου εβαλαν και τον αναπτηρα...Μαλλον λαθος...Αν στον αφησαν τον αναπτηρα μεσα, για να ειμαι πιο ακριβης...

ουτε αναπτηρα βρηκα ουτε τιποτα!!! Γιατι ρε παιδες επεσε βουτα?? Σοβαρη αντιπροσωπεια και κανουν τετοια???

Τι να πω!! Θα τους παρω προσωπικα τηλεφωνο και θα γινει χαμος!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχεις αποδειξεις αυτο ειναι το κακο...Α ουτε αναπτηρα...Κοιτα να δεις, μεσα επεσα...τρελο σουφρωμα τα παλικαρια...Ε ρε πεινες που εχουνε πεσει...

Link to comment
Share on other sites

Αποκλείεται να έκλεψαν τον αναπτήρα ρε παιδιά! Τι είναι αυτα??

Προφανώς και ξέχασαν να του τα δώσουν.

Εμένα τον αναπτήρα μου τον έδωσαν μέσα σε ένα σακουλάκι με manuals και άλλα διάφορα, πριν παραλάβω το αυτοκίνητο.

Μάλλον ξέχασε ο πωλητής να του τα πασάρει... :D

Link to comment
Share on other sites

Guest CLSFox
Αποκλείεται να έκλεψαν τον αναπτήρα ρε παιδιά! Τι είναι αυτα??

Προφανώς και ξέχασαν να του τα δώσουν.

Εμένα τον αναπτήρα μου τον έδωσαν μέσα σε ένα σακουλάκι με manuals και άλλα διάφορα, πριν παραλάβω το αυτοκίνητο.

Μάλλον ξέχασε ο πωλητής να του τα πασάρει... :D

Ναι αλλά σε αυτή την περίπτωση θα του έλεγαν ότι "συγγνώμη ξεχάσαμε να σας τα δώσουμε, ελάτε να τα πάρετε" όχι ότι δεν υπήρχαν εξαρχής στο αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

χμμμ <--- βγήκε, βγήκε ..

Γειά σας παιδιά.

Σήμερα κλείνω έμα μήνα με το δικό μου TSi. Ωραία μέρα βρήκα να το πάρω κι εγώ. Τέλος πάντων.

Έχω ένα ανθρακί, τρίθυρο sportline με υποβραχιώνιο και ESP. Καλά πάει σε γενικές γραμμές. ήδη με 2800χλμ το άνοιξα λίγο. Ακούω διάφορους ήχους βέβαια από κινητήρα και κιβώτιο(?) αλλά μάλλον θα φταίει ότι είναι η πρώτη φορά που οδηγάω turbo με compressor αυτοκίνητο. Πατατηρώ βέβαια ότι όταν είναι κρύο φαίνεται λίγο υποτονικό με πρώτη και δευτέρα (ανεβάζει στροφές ο κινητήρα αλλά δεν ''πάει'' το αυτοκίνητο ούτε έχει αυτό το πέταγμα που κάνει συνηθως). Μετά από κανα πεντάλεπτο στρώνει βέβαια. Ο καιρός θα δείξει.

Ερώτηση σχετικά με τη βελτίωση: επειδή το GT ζαχάρωνα για να πω την αμαρτία μου, αλλά λόγω τσέπης πήγα στο TSi, σκέφτομαι κάποια στιγμή κι αφού μαζέψω κάνα φράγκο να αλλάξω το τσιπ του κινητήρα και να το πάω στα 170 άλογα. Θα πρέπει να αλλάξω και κιβώτιο και φρένα; Τα φρένα του GT από ότι ξέρω είναι μεγαλύτερα από του TSi, αλλά το κιβώτιο; Λάστιχα και ζάντες δε βλέπω λόγο να θέλουν αλλαγή (έχω τα εργοστασιακά).

Τώρα θα μου πείτε, ακόμα δεν το πήρα και σκέφτομαι να το πειράξω; Αποθημένα είναι αυτά, άλλωστε εχθρός του καλού είναι το καλύτερο.

Από την αντιπροσωπία που το πήρα, μου είπαν ότι μπορούν να το πειράξουν κι εκεί εύκολα αλλά θα χάσω την εγγύηση (κι έχω κάνει κι επέκταση) και να περιμένω μήπως σε κάνα χρόνο βγει επίσημο κιτ βελτίωσης από την VW (χλωμό το βλέπω).

Link to comment
Share on other sites

φρενα θα θελεις σιγουρα..

κιβωτιο δεν αλλαζει ;)

μη το σκιζεις παντως οταν ειναι κρυο..ειδικα απο τη στιγμη που μιλαμε για turbo..περιμενε να ζεσταθει και μετα ανοιγε το,αλλιως κανεις κακο περα απο το οτι δε βλεπεις ιδια συμπεριφορα οπως λες.

Link to comment
Share on other sites

τρελο σουφρωμα τα παλικαρια...Ε ρε πεινες που εχουνε πεσει...

ετσι. εδω "απαλλοτριωνουν" και το μονωτικο καλυμμα μεσα απο το καπο.. και μετα το αγοραζεις 50 ευρω εξτρα.. <_<

Edited by Sir
Link to comment
Share on other sites

φρενα θα θελεις σιγουρα..

κιβωτιο δεν αλλαζει :)

μη το σκιζεις παντως οταν ειναι κρυο..ειδικα απο τη στιγμη που μιλαμε για turbo..περιμενε να ζεσταθει και μετα ανοιγε το,αλλιως κανεις κακο περα απο το οτι δε βλεπεις ιδια συμπεριφορα οπως λες.

Δέν νομίζω οτι ειναι απαραιτητο.

Link to comment
Share on other sites

και η vw γιατι το θεωρησε απαραιτητο για να βαλει μεγαλυτερα στο gt?τυχαιο ειναι?

εγω δε θα εκανα οικονομια στα φρενα κ κατ επεκταση στην ασφαλεια μου αν ανεβαζα την ιπποδυναμη κατα 30 αλογα σε τοσο βαρυ αυτοκινητο..

Link to comment
Share on other sites

και η vw γιατι το θεωρησε απαραιτητο για να βαλει μεγαλυτερα στο gt?τυχαιο ειναι?

εγω δε θα εκανα οικονομια στα φρενα κ κατ επεκταση στην ασφαλεια μου αν ανεβαζα την ιπποδυναμη κατα 30 αλογα σε τοσο βαρυ αυτοκινητο..

+1

δεν ειναι τυχαιο που το 4αρι με τα 180ps εβγαινε με δισκους 312mm και το 150αρι με 288mm!!!

Link to comment
Share on other sites

και η vw γιατι το θεωρησε απαραιτητο για να βαλει μεγαλυτερα στο gt?τυχαιο ειναι?

εγω δε θα εκανα οικονομια στα φρενα κ κατ επεκταση στην ασφαλεια μου αν ανεβαζα την ιπποδυναμη κατα 30 αλογα σε τοσο βαρυ αυτοκινητο..

+1

δεν ειναι τυχαιο που το 4αρι με τα 180ps εβγαινε με δισκους 312mm και το 150αρι με 288mm!!!

Δεν διατυπωσα λεπτομερως αυτο που ηθελα να εκφρασω...

Το τι κανει η VW ειναι μελετημενο , και σιγουρα αυτο που πρεπει να γινεται , ωστε ενα αμαξι να θεωρειται 100% ασφαλες με βαση τη VW.

ΟΜΩΣ...

Εγω πιστευω πως δεν ειναι απαραιτητη η αλλαγη των φρενων κ εξηγουμαι αμεσως: Εαν καποιος δεν κουραζει τα φρενα του τοσο συχνα , οσο ενας που κανει κοντρες πχ , δεν σημαινει πως τα εχει κ αναγκη.

Εξαλλου να μην ξεχναμε πως η αυξηση της ιπποδυναμης δεν σημαινει στησιμο στα φαναρια κλπ κλπ.

Ο αλλος το γκαζωνει στην Εθνικη οδο κλπ , σε ρεπριζ για παραδειγμα , χωρις να πιανει τις τελικες που δεν επιανε πριν.Δηλαδη το TSI με 140αλογα οπως κ να το πας με τα μαμα φρενα εισαι οκ.Με 30ακομα αλογα πες οτι δεν πιανεις τελικες πανω απο 205 (τελικη μαμα TSI), θα "δυσανασχετησουν" τα μαμα φρενα στα φρεναρισματα ;Ε δεν νομιζω...

Όσο για το GT που φοραει πιο μεγαλους δισκους απο το TSI , ειναι λογικο , αφου ερχεται ετσι απο τη μαμα VW.Τα ιδια ισχυουν για το 4αρι το 150αρι κ το 180αρι.

Link to comment
Share on other sites

τελικα παραδεχτηκαν απο την αντιπροσωπεια οτι το εξαρτημα ελειπε......

Σαν δικαιολογια ειπαν οτι η ''δουλεια'' εγινε στο τελωνειο....οτι δεν ειμαι ο μοναδικος, απλως οι αλλοι δεν το ζητανε..

Μου ειπαν οτι θα μου στειλουν ενα αλλο....

Αλλα απο οτι μου εδωσε να καταλαβω ω τυπος που μου εφερε το αμαξι στο νησι και μιλησε μαζι τους στο τηλεφωνο

θα πεσει βουτα απο εναν αλλον για να το δωσουν σε εμενα.... ;)

Ελλας το μεγαλειο σου!!!

Link to comment
Share on other sites

μαριε επετρεψε μου να διαφωνησω..δεν ειναι θεμα τι χρηση κανεις τα φρενα σου..

βαζεις μεγαλυτερα μιας κ ειτε τελικες ειτε ρεπριζ θα χεις αρκετα καλυτερες,αυξημενες ταχυτητες και τα φρενα σου δε θα ναι τα καταλληλα για να διαχειρηστουν αυτη την αυξηση.

παραδειγμα..εισαι ειτε εθνικη ειτε εντος πολης με αυξημενα χιλιομετρα γιατι ανοιγεις εκεινη τη στιγμη ας πουμε..ενω με τα μικροτερα φρενα θα ηθελες ας πουμε 30 μετρα για να φρεναρεις με τα μεγαλυτερα θα θελεις 27 για παραδειγμα..

οταν θα χρειαστει να φρεναρεις αποτομα δε θα χει καμια σημασια αυτο που λες στο ποστ σου..

τωρα αν καποιος θα το κανε 170 αλογα για να πηγαινει οπως πηγαινε με τα 140 οκ τι να πω..

επειδη ομως ποτε δε ξερεις τι σου ξημερωνει σε θεμα φρενων ειδικα δε θα κανα "εκπτωσεις"..

Link to comment
Share on other sites

Φιλαρακο μου , ισως εχεις δικιο.Σιγουρα μια βελτιωση πρεπει να ναι ολοκληρωμενη.Εγώ βεβαια αν ανεβαζα αλογα, θα περιμανα να δω αν με καλυπτουν τα μαμα φρενα, κ απο κει κ περα αν δεν εμενα ικανοποιημενος θα τα αλλαζα.Εσυ τα ξερεις καλυτερα, εγω αλλωστε δεν ξερω πολλα οποτε μπορει να εχω αδικο :D

κατι σχετικο ασχετο... οσοι εχουν GTI , μετα τα 30 αλογα ( μην πω κ παραπανω ) που ανεβαζουν απλα με προγραμμα , αλλαζουν κ φρενα ή αφηνουν τα μαμα ;

Link to comment
Share on other sites

μια διαφορα..οτι τα φρενα μας ειναι στο ιριο τους γι αυτο απο τα 150 αλογα και μετα αλλαζε διασταση.μαλλον αυτο δεν ειναι κατι τυχαιο οταν και το 75ρι εχει ακριβως τα ιδια φρενα.

τα 312(αν θυμαμαι καλα) που εχει το gti ειναι μια χαρα ακομα κ για 250 αλογα γιατι δεν ειναι οριακα,ειναι κορυφαια γι αυτη την ιπποδυναμη.

αντιθετα οταν τα φρενα αυτα αλλαζουν στο διλιτρο κ μετα(οριο σε εισαγωγικα που θετει η vw δηλαδη τα 150ατμοσφαιρικα) εμενα μου λεει οτι κατι σημαινει αυτο.

αν το gt που ειναι 170 εβγαινε με τα ιδια φρενα φυσικα κ δε θα λεγα κατι.

αλλα γιατι να χει ενα αυτοκινητο σα το gt ιδια με του gti δε σου λεει κατι αυτο?

οπως ειπες ομως,αν δοκιμαζες να πας 170 και αν δε σου φταναν τα φρενα αναλογως επραττες.

εσυ ξερεις καλυτερα τις αναγκες σου..

Edited by dubbeR_OuNkaS
Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαινω αυτα που λες, και τα δεχομαι.

Εχω μια υποψια ομως, οσον αφορα τα φρενα του TSI. Είμαστε σιγουροι οτι ειναι τα ιδια με ολες τις αλλες εκδοσεις;

Εχω βγαλει ενα βιντεακι με το κινητο μου , στις 23-01 απο την τηλεοραση , σε μια εκπομπη του Alter και λεει για το TSI.

Σε καποια στιγμη λεει... "Πηραν το αμαξωμα του Golf της 5ης γενιάς, βελτιωσαν την ανάρτηση του, ... , Βελτιωσαν τα φρενα με μεγαλυτερους δισκους..."

Να ειναι ετσι τα πραγματα ; ή όχι ;

Μπορω να το ανεβασω καπου ωστε να το δουν οσοι ενδιαφερονται; ή μηπως απαγορευεται ;

(Το βιντεακι ειναι απο το κινητο μου , μεγεθος 13mb , σε μορφη .mp4 )

Ευχαριστώ ! :D

Edited by -Mario-
Link to comment
Share on other sites

πάντως ρε παιδιά για τα φρένα που συζητάτε, τις προάλλες κοιταζα ενα tsi στην αντιπροσωπεία για να βρω αλλαγες σε σχέση με το δικο μου 1.6 fsi κ τα φρένα μου φάνηκαν διαφορετικά, δεν ξέρω διασταση δισκων ,αλλα στο μάτι οι δαγκανες ηταν διαφορετικες. ρώτησα κ τους πωλητες κ μου ειπαν πως ειναι διαφορετικα τα φρενα απο των fsi (βεβαια αυτο δεν μου λεει κ τπτ , γιατι πολλες φορες δεν ξερουν τι τους γινεται). κι εγω εχω μπερδευτει με το συγκεκριμενο θεμα..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.