eliasj Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 Υποθετω μπορει να βαλει Forge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Οπως φαινεται και απο την υπογραφη μου εχω ενα TSI (140)...με 6000 χιλιομετρα.. Θελω να ρωτησω τους κατοχους TSI-GT που εχουν αρκετα χιλιομετρα (περισσοτερα απο εμενα) το εξης: Εχετε παρατηρησει καμια διαφορα σε οποιοδηποτε κομματι του αυτοκινητου (σαζμαν, κινητηρας, κτλ), σε σχεση με την χρηση τους στα πρωτα χιλιομετρα?? Δηλαδη αυτο που λενε...το μοτερ ''ανοιξε'' ή το σαζμαν ''μαλακωσε'' κτλ Εχετε δει καμια διαφορα?? Ή ολα ειναι οπως στην αρχη?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Οπως φαινεται και απο την υπογραφη μου εχω ενα TSI (140)...με 6000 χιλιομετρα..Θελω να ρωτησω τους κατοχους TSI-GT που εχουν αρκετα χιλιομετρα (περισσοτερα απο εμενα) το εξης: Εχετε παρατηρησει καμια διαφορα σε οποιοδηποτε κομματι του αυτοκινητου (σαζμαν, κινητηρας, κτλ), σε σχεση με την χρηση τους στα πρωτα χιλιομετρα?? Δηλαδη αυτο που λενε...το μοτερ ''ανοιξε'' ή το σαζμαν ''μαλακωσε'' κτλ Εχετε δει καμια διαφορα?? Ή ολα ειναι οπως στην αρχη?? Με 10500 δεν εχω αντιμετωπισει το παραμικρο μηχανικο προβλημα μεχρι στιγμης. Ουτε λαδι εχει καψει. Μονο προβλημα ειναι ενα τριξιμο απο το παραθυρο μου, οταν πεφτω σε λακουβες, και κατι που το θεωρησα προβλημα αλλα τελικα δεν ηταν, ειναι ενα κλοτσημα που μου εκανε το DSG σε χαμηλες ταχυτητες. Other than that, ολα μια χαρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
remalius Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 (edited) Οπως φαινεται και απο την υπογραφη μου εχω ενα TSI (140)...με 6000 χιλιομετρα..Θελω να ρωτησω τους κατοχους TSI-GT που εχουν αρκετα χιλιομετρα (περισσοτερα απο εμενα) το εξης: Εχετε παρατηρησει καμια διαφορα σε οποιοδηποτε κομματι του αυτοκινητου (σαζμαν, κινητηρας, κτλ), σε σχεση με την χρηση τους στα πρωτα χιλιομετρα?? Δηλαδη αυτο που λενε...το μοτερ ''ανοιξε'' ή το σαζμαν ''μαλακωσε'' κτλ Εχετε δει καμια διαφορα?? Ή ολα ειναι οπως στην αρχη?? Εγώ έχω 13800χλμ και μου δίνει την εντύπωση ότι το κιβώτιο έχει αλλάξει σε αίσθηση λίγο, κουμπόνουν πιο εύκολα οι ταχύτητες, χωρίς ''παράξενους ήχους' που είχα στην αρχή. Ο κινητήρας μου φαίνεται λίγο πεσμένος αλλά μάλλον λόγω ζέστης. Για τον κινητήρα περιμένω να πιάσει Οκτώβρης για να δω. Για λάδι, παρότι μέχρι τα 7500χλμ μου είχε πιει σχεδόν ένα λίτρο, από τα 7500 που το πήγα για το 1ο σέρβις μέχρι και την Κυριακή 29.07 που το κοίταξα ακόμα γεμάτο είναι. Και το έχω ζορίσει κιόλας. Είδομεν. Edited August 2, 2007 by remalius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopapax Posted August 5, 2007 Report Share Posted August 5, 2007 Γεια σας παιδιά και από εμένα, είμαι και εγώ πλέον ένας πανευτυχείς κάτοχος Golf GT Sport TSi 140hp. Δεν έχω να πω πολλά μιας και δεν έχω κάνει αρκετά ακόμα χιλιόμετρα μόλις 50 σε 2 μέρες, αλλά το μονό που αισθάνομαι είναι ότι το αμάξι πυροβολεί στον δρόμο και είναι απίστευτα ποιοτικό και στιβαρό...(Έχει μέχρι και πρίζα στον πορτμπαγκάζ δεν το πιστεύω!!! ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted August 5, 2007 Report Share Posted August 5, 2007 Γεια σας παιδιά και από εμένα, είμαι και εγώ πλέον ένας πανευτυχείς κάτοχος Golf GT Sport TSi 140hp. Δεν έχω να πω πολλά μιας και δεν έχω κάνει αρκετά ακόμα χιλιόμετρα μόλις 50 σε 2 μέρες, αλλά το μονό που αισθάνομαι είναι ότι το αμάξι πυροβολεί στον δρόμο και είναι απίστευτα ποιοτικό και στιβαρό...(Έχει μέχρι και πρίζα στον πορτμπαγκάζ δεν το πιστεύω!!! ) καλοριζικο και καλοταξιδο το αμαξακι σου!για τον γερμανο δεν ειναι τιποτα να βαλει μια μπριζα στο αμαξι,αφενος γιατι ειναι γερμανος(και θελει τα μπυρονια του παγωμενα μεσα σε ψυγειακι στο πορτ μπαγκαζ)και αφετερου πως θα δικαιολογησει τα φραγκα που κανει το αμαξι; τσσσσσ......σιγα το πραμα...... εδω εχει το δικο μου μπριζα 12v στο πορτ μπαγκαζ,που ειναι 6ετιας και κανει και τα μισα φραγκα απο το δικο σου......... μην μασας απο τετοια.........φρου φρου και αρωματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkaragiannis Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 καλοριζικο και σε μενα το πηρα επιτελους....... το τιμημενο λευκο Jetta TSI εφυγα σημερα απο καρδιτσα και πηγα Αθηνα μονο 2 παρατηρησεις ενα απαλο τρεμουλο που κανει το αυτοκινητο στο ρελαντι τι ειχατε πει οτι ειναι βρε παιδια... και 2ον γυρω στις 3000 rpm ακουγα ενα θορυωο ενω ειχα πατημενο το γκαζι οταν το αφηνα σταματουσε και στις χαμηλες στροφες δεν εκανε αυτο το θορυβο μηπως ειναι το turbo που πηγαινε να μπει? παντως ειναι απιθανο .... χρονος αναμονης 4 μηνες παρα μια εβδομαδα... εξτρα πολυλειτουργικο τιμονι με οθονη plus, προβολεις ομιχλης, δερματινες επενδυσεις.... για τα παραπανω περιμενω απαντησεις σας .... και φυσικα το καλοριζικο χα χα χα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
papanikn Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 Έχω 24 000 χιλιόμετρα (GT manual) και μέχρι τώρα ευτυχώς κανένα σοβαρό πρόβλημα. Μόνο ένα τρίξιμο μερικές φορές όταν βάζω όπισθεν και ακόμη ένα ελαφρύ τρίξιμο στο παράθυρο του οδηγού λίγο πριν τερματίσει προς τα πάνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 γεια σασ παιδια είμαι καινουργιος στο forum. σκέφτομαι να παρω το TSI 140hp και θα ήθελα να ρωτήσω εσάς για τυχον προβλήματα που εχει παρουσιασει ή αν αληθεύει οτι καιει περισσότερο λάδι απο βενζίνη. τουλαχιστον ετσι λενε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 γεια σασ παιδια είμαι καινουργιος στο forum.σκέφτομαι να παρω το TSI 140hp και θα ήθελα να ρωτήσω εσάς για τυχον προβλήματα που εχει παρουσιασει ή αν αληθεύει οτι καιει περισσότερο λάδι απο βενζίνη. τουλαχιστον ετσι λενε. Έτσι λένε και καμία σχέση δεν έχει με πραγματικά γεγονότα όπως καμία σχέση με την πραγματηκότητα δεν έχει και αυτό που λένε ότι οι κινητήρες σπάνε.Αν το προσέξεις στα πρώτα χιλιόμετρα δεν θα έχεις ποτέ πρόβλημα και ποτέ μην το σκίζεις κρύο όπως και ποτέ δεν το σβήνεις αμέσως μετά από σκίσιμο. Και όταν λέμε χαλαρά στην αρχή μέχρη 3-4.000 στρ/λ δεν εννοούμε μπάμ από τις 1.000 στις 3.000 και μετά χαλαρά αλλά χαλαρά και τα ανεβάσματα. Αν ακολουθήσεις τα παραπάνω είναι πολύ μικρές οι πιθανότηττες να σου κάψει(το πολύ 200-500ml/10.000 χλμ) λάδι(όλοι οι τουρμπάτοι κινητήρες καίνε λίγο λάδι λόγο λύπανσης της τουρμπίνας) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted August 11, 2007 Report Share Posted August 11, 2007 γεια σασ παιδια είμαι καινουργιος στο forum.σκέφτομαι να παρω το TSI 140hp και θα ήθελα να ρωτήσω εσάς για τυχον προβλήματα που εχει παρουσιασει ή αν αληθεύει οτι καιει περισσότερο λάδι απο βενζίνη. τουλαχιστον ετσι λενε. δεν μου εχει καψει σταγονα μεχρι τωρα!(7000 km).και δεν το πηγαινω χαλαρα! αλλα πριν ξεκινησω και μετα κανω οτι ειπε και ο drspeed! μην το σκεφτεσαι, πηγαινε τσιμπα το Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted August 11, 2007 Report Share Posted August 11, 2007 (edited) ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις σας βασικά το έχω αποφασίσει από την ώρα που το οδήγησα και μάλλον τέλη του μήνα θα το παραγγείλω το TSI GT SPORT (περιμένω βλέπεις να γυρίσει από διακοπές ένας γνωστός από Karrenta μπας και τσιμπήσω τίποτα στον εξοπλισμό). Πάντως ρε παιδιά στα αυτοκίνητα του ομίλου υπάρχουν μεγάλες διαφορές. Οδήγησα και το LEON 1.8tsi 160hp και μπορώ να πω ότι ακόμα και το TSI με τα 140 είναι καλύτερο από το LEON. Το GOLF το φοράς και να μην πω για τα φρένα τουλάχιστον σε αίσθηση το GOLF νομίζεις ότι ρίχνεις άγκυρα. Τι να πω θα είναι το 2 προσωπικό VW και το 3 στην οικογένεια. Τι να πω το ερωτεύτηκα Edited August 11, 2007 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_t_g Posted August 12, 2007 Report Share Posted August 12, 2007 ...ή αν αληθεύει οτι καιει περισσότερο λάδι απο βενζίνη. τουλαχιστον ετσι λενε. Να πεις σε αυτούς που διαδίδουν αυτές τις λαλακίες ότι εμείς οι κάτοχοι VW δεν έχουμε παρατηρήσει κάτι τέτοιο γιατί δεν βάζουμε αμόλυβδη, αλλά εκείνο το μείγμα που βάζουν στις vespes που έχει τη βενζίνη μαζί με το λάδι. Οπότε ακριβή αναλογία του πόσο λάδι καίει, δεν μπορείς να έχεις. Α! Να πας επίσης να τους πεις ότι όταν κάποια εταιρεία καταφέρει να φτιάξει αυτοκίνητο με την ποιότητα κατασκευής της VW, την αισθητική τελειότητα των Golf και 170 άλογα σε 1400 κυβικά, τότε θα έχουν φτιάξει και αυτοί ένα αντίγραφο ενός Golf. Τέλος, να πας γρήγορα να παραγγείλεις εκείνο το GT sport που ζαχαρώνεις, γιατί αυτό το αυτοκίνητο ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΑΣ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted August 12, 2007 Report Share Posted August 12, 2007 (edited) Διαβάζοντας το topic και με την απάντηση του ktq καταλαβα ότι ισχύει αυτό που λέμε "αν η ζήλια ήταν ψόρα θα γέμιζε όλη η χώρα". Τελικά θα το παραγγείλω μάλλον προς το τελος του μήνα. Πάντως παίδια υπαρχει λύση για τα 300 - 400 γρ. που καίει. Αντιτριβικό MOTORCOTE. Είναι δοκιμασμένο σε αρκετά αυτοκίνητα και εκτος ότι σταματησαν να καίνε λάδια βελτιώθηκε και η κατανάλωση. Το έχω βάλει στο δικό μου (POLO 1,4 16V 75hp'00). Eίναι δοκιμασμενο ακόμα σε αυτοκίνητο που έκαιγε 1 λίτρο καθε 1000 χιλ. και μετά δεν ξανάκαψε λάδι ποτέ. Το έχουμε βάλει όλοι οι φίλοι και είμαστε όλοι πολυ ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα.Μερικα αμαξια είναι: HONDA S2000 GOLF4 GTI 1.8 POLO 1,4 '00 ALFAROMEO 147 MAZDA MX5 1,6 '91 GOLF 4 1,4 Και άλλα με τρομερά αποτελέσματα δείτε και το site για περισσότερες πληροφορίες http://www.motorkote.gr/ Edited August 12, 2007 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios81 Posted August 13, 2007 Author Report Share Posted August 13, 2007 Καλοριζικα παιδια τα golfakia σας... Ειμαι στα 14800 , κανενα προβλημα , μεχρι στιγμης , απο λαδι δεν μου χει καψει σταγονα ρε γαμωτο... Ψαχνω να βρω βεβαια λαδια να του βαλω , castrol 5-30 ή Mobil ESP 5-30 και δεν βρισκω πουθενα... :cry: Μα πουθενααα... !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 (edited) Καλοριζικα παιδια τα golfakia σας... Ειμαι στα 14800 , κανενα προβλημα , μεχρι στιγμης , απο λαδι δεν μου χει καψει σταγονα ρε γαμωτο... Ψαχνω να βρω βεβαια λαδια να του βαλω , castrol 5-30 ή Mobil ESP 5-30 και δεν βρισκω πουθενα... :cry: Μα πουθενααα... !!! τσεκαρε σε αυτο το site http://www.trade-wind.gr/index.php?co=prod...amp;&page=2 στα φερνουν στο σπιτι και εαν ειναι πανω απο 30ευρο δεν πληρωνεις μεταφορικα Edited August 13, 2007 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Sorry που θα το γραψω, αλλα το ιδιο ακριβως site και την ιδια μαρκα λαδιων την ειχε δωσει και ενα αλλο παιδι πριν απο κανα 8 μηνο. Διαφημιση κανεις φιλε gtse? Γιατι με το που μπηκες στο 7 post sou μας λες για συγκεκριμενα λαδια. Παντα φιλικα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_t_g Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Sorry που θα το γραψω, αλλα το ιδιο ακριβως site και την ιδια μαρκα λαδιων την ειχε δωσει και ενα αλλο παιδι πριν απο κανα 8 μηνο. Διαφημιση κανεις φιλε gtse? Γιατι με το που μπηκες στο 7 post sou μας λες για συγκεκριμενα λαδια. Παντα φιλικα.... ¶σχημα το καλωσόρισες το νέο μας μέλος... Δες και τα άλλα posts που έχει κάνει. Δεν φαίνεται να προσπαθεί να μας πλασάρει κάτι...Υ.Γ. Η αλήθεια είναι πως αν καμια φορά κάνεις αναφορά σε συγκεκριμένα προϊόντα ή καταστήματα, κινδυνεύεις να παρεξηγηθείς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Sorry που θα το γραψω, αλλα το ιδιο ακριβως site και την ιδια μαρκα λαδιων την ειχε δωσει και ενα αλλο παιδι πριν απο κανα 8 μηνο. Διαφημιση κανεις φιλε gtse? Γιατι με το που μπηκες στο 7 post sou μας λες για συγκεκριμενα λαδια. Παντα φιλικα.... Δεν κανω διαφήμηση eliasj για κανενα site ή μαγαζι ή λάδια η οτιδήποτε άλλο απλα επιδεί ο mario ρώτησε για τα συγκεκριμενα λάδια που μπορει να βρει, απλά προσπάθησα να βοηθησω τιποτα παραπάνω. Και εγω ένας πυροβολημένος με τα αυτοκίνητα ειμαι. Εαν ενοχλω να μην ξαναγράψω. πάντα φιλικά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Δεν κανω διαφήμηση eliasj για κανενα site ή μαγαζι ή λάδια η οτιδήποτε άλλο απλα επιδεί ο mario ρώτησε για τα συγκεκριμενα λάδια που μπορει να βρει, απλά προσπάθησα να βοηθησω τιποτα παραπάνω.Και εγω ένας πυροβολημένος με τα αυτοκίνητα ειμαι. Εαν ενοχλω να μην ξαναγράψω. πάντα φιλικά Φυσικα δεν ενοχλεις και συγνωμη αν ακουστηκε διαφορετικα. Απλα αναφερω κατι που ειχε γραφτει απο ενα μελος που προσπαθουσε να προωθησει τα συγκεκριμενα λαδια, απο το ιδιο site. Συμπτωση I guess Welcome pal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Φυσικα δεν ενοχλεις και συγνωμη αν ακουστηκε διαφορετικα. Απλα αναφερω κατι που ειχε γραφτει απο ενα μελος που προσπαθουσε να προωθησει τα συγκεκριμενα λαδια, απο το ιδιο site. Συμπτωση I guess Welcome pal κανενα πρόβλημα όλα οκ ............ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios81 Posted August 13, 2007 Author Report Share Posted August 13, 2007 Ευχαριστω πολυ για τις info gtse !!! Παιδια , μην παρεξηγειτε τους αλλους ετσι ευκολα.Εγω ρωτησα για τα συγκεκριμενα λαδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkoudos Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 (edited) Παίδες καλησπέρα, είμαι νέο μέλος του club (1ο μου post) και εδώ και 3 σχεδόν βδομάδες κάτοχος ενός GOLF TSI (140PS) GT Sport. Έχω κάνει 2000+ χλμ (ρονταρισμένος) και έχω να πω πως έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος. Σχετικά με την κατανάλωση δεν μπορώ να πω και πολλά αφού κινούμε ακόμα σε νορμάλ ρυθμούς (όχι ότι δεν το έχω ανοίξει κιόλας), αλλά και πάλι δεν νομίζω να ξεφύγω και πολύ από αυτούς αφού όπως έχουν πει και κάποια άλλα μέλη η ροπή του αυτοκινήτου σου δίνει την δυνατότητα να κινηθείς γρήγορα χωρίς μεγάλα ανοίγματα του κινητήρα. Τώρα, αν θες να το γαργαλίσεις και λίγο μπορεί να σου δείξει ότι μπορεί να σε ακολουθήσει. Πάντως ένα πράγμα μου έκανε φοβερή εντύπωση και πιστεύω αποτελεί και σημαντικό πλεονέκτημα στο θέμα της κατανάλωσης. Αυτό είναι ο κομπρέσσορας. Επειδή το ροντάρισμα έγινε σε ορεινό μέρος με αρκετές κλήσεις όπου όλοι οι κινητήρες λίγο-πολύ ζορίζονται, ο κομπρέσορας ξεκολλάει στην κυριολεξία το αυτοκίνητο από τη νεκρή περιοχή 1000-1700 rpm. Μπορεί στιγμιαία η κατανάλωση να αυξάνεται, αλλά η ρόπή του κινητήρα είναι αρκετή για να ξεκολλήσει το αυτοκίνητο και να του δώσει αέρα για περισσότερα χιλιόμετρα. Αυτά τα ολίγα ( πιστεύω άρχισα καλά ) προς το παρόν. Έπεται συνέχεια... ΥΓ. doggy ευχαριστώ για την βοήθεια!!! Edited August 20, 2007 by arkoudos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted August 21, 2007 Report Share Posted August 21, 2007 Παίδες καλησπέρα, είμαι νέο μέλος του club (1ο μου post) και εδώ και 3 σχεδόν βδομάδες κάτοχος ενός GOLF TSI (140PS) GT Sport. Πάντως ένα πράγμα μου έκανε φοβερή εντύπωση και πιστεύω αποτελεί και σημαντικό πλεονέκτημα στο θέμα της κατανάλωσης. Αυτό είναι ο κομπρέσσορας. Επειδή το ροντάρισμα έγινε σε ορεινό μέρος με αρκετές κλήσεις όπου όλοι οι κινητήρες λίγο-πολύ ζορίζονται, ο κομπρέσορας ξεκολλάει στην κυριολεξία το αυτοκίνητο από τη νεκρή περιοχή 1000-1700 rpm. Μπορεί στιγμιαία η κατανάλωση να αυξάνεται, αλλά η ρόπή του κινητήρα είναι αρκετή για να ξεκολλήσει το αυτοκίνητο και να του δώσει αέρα για περισσότερα χιλιόμετρα. Για το αν ο κομπρεσσορ μειωνει την καταναλωση δεν θα το ελεγα... Αποδειξη ειναι το οτι στον καινουργιο 1.4 (122 hp) οπου απουσιαζει ο κομπρεσσορ η VW δεινει καταναλωση 6.9 λιτρα. Δηλαδη 0,3 λιγοτερο απο τον TSI... Φιλικα και καλως ηρθες!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkoudos Posted August 21, 2007 Report Share Posted August 21, 2007 Εγώ το βλέπω πρακτικά. Εννοείται πως η λειτουργία του κομπρέσσορ ανεβάζει την κατανάλωση, απλά ο χρόνος που χρειάζεται για να ανεβάσει στροφές το μοτέρ είναι μικρότερος, οπότε σε γενικές γραμμές έρχεται μία η άλλη. Η σύγγριση που ήθελα να κάνω άλλωστε ήταν σε γενικές γραμμές με τα 1400άρια που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμη. Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...