Jump to content
Marios81

Το πήρα το Tsi !

Recommended Posts

Καλα τωρα δεν θα κατσουμε να παιζουμε με τα λεπτα.Εγω το Χειμωνα στο ξεκινημα το αφηνω μεχρι να πεσουν οι στροφες και ξεκιναω με χαλαρους ρυθμους.Στο σβησιμο εξαρταται τι χρηση του εχω κανει.Αν εχω οδηγησει για λιγη ωρα στο χαλαρο μπορει να το σβησω και αμεσως.Αν εχω παει ταξιδι και το εχω λιωσει, μπορει να το αφησω και κανα 3λεπτο στο ρελαντι.Μην εισαι και απο πανω με το ρολοι :)

Link to comment
Share on other sites

εγω παλι θεωρω οτι ενα λεπτο ειναι αρκετο.το αμαξι δεν χρειαζεται να ζεσταινεται για να ξεκινησεις.αυτο γινεται με παλαιας τεχνολογιας αυτοκινητα.πλεον το σωστο ζεσταμα ενος συγχρονου αυτοκινητου υπαγορευει ενα λεπτο λειτουργια του κινητηρα στο ρελαντι τις κρυες μερες και μετα ξεκιναμε κανονικα προσεχοντας να μην πιεζουμε τον κινητηρα με πολλες στροφες οσο αυτος ειναι κρυος και μεχρι να ανεβει στην ελαχιστη βαθμιδα θερμοκρασιας ο δεικτης.ετσι γινεται το ζεσταμα σε ενα αυτοκινητο σωστα.

και κατι ακομα,λειτουργια του κινητηρα οταν ειναι κρυος και προκειμενω να ζεσταθει για πανω απο ενα λεπτο,συνεπαγεται μεγαλες πιθανοτητες ζημιας του καταλυτη,τους λογους τους αντιλαμβανεστε βεβαιως βεβαιως..... :)

Link to comment
Share on other sites

εγω παλι θεωρω οτι ενα λεπτο ειναι αρκετο.το αμαξι δεν χρειαζεται να ζεσταινεται για να ξεκινησεις.αυτο γινεται με παλαιας τεχνολογιας αυτοκινητα.πλεον το σωστο ζεσταμα ενος συγχρονου αυτοκινητου υπαγορευει ενα λεπτο λειτουργια του κινητηρα στο ρελαντι τις κρυες μερες και μετα ξεκιναμε κανονικα προσεχοντας να μην πιεζουμε τον κινητηρα με πολλες στροφες οσο αυτος ειναι κρυος και μεχρι να ανεβει στην ελαχιστη βαθμιδα θερμοκρασιας ο δεικτης.ετσι γινεται το ζεσταμα σε ενα αυτοκινητο σωστα.

και κατι ακομα,λειτουργια του κινητηρα οταν ειναι κρυος και προκειμενω να ζεσταθει για πανω απο ενα λεπτο,συνεπαγεται μεγαλες πιθανοτητες ζημιας του καταλυτη,τους λογους τους αντιλαμβανεστε βεβαιως βεβαιως..... :)

Σωστα.Το να το εχεις στο ρελαντι να ζεσταινεται δεν ειναι καλο.Μολις πεσουν οι στροφες ξεκινας.Το θεμα βασικα ειναι να μην τουρμπιζει κανεις οταν δεν εχει πιασει θερμοκρασια το λαδι και γενικα να μην πιεζει το αυτοκινητο.

Link to comment
Share on other sites

Στη δικη μου περιπτωση μου τοποθετησαν συναγερμο ΜΕΤΑ και μου εκαναν εκπτωση 500¤,σε GT sport 140 με extra υποβραχιονιο και ηλιοροφη.Μου βγηκε γυρω στα 21800¤.

Πιεσε τους ή παρε προσφορες και απο αλλες αντιπροσωπειες,αφου καποιοι απο την παρεα μας πηραν ελαφρως πιο μεγαλη εκπτωση,απο οσο εχω διαβασει.Η μεγιστη οροφη πλησιαζει τα 1000¤ max,αν και το νουμερο αυτο ειναι αρκετα σπανιο...

Εχεις φιλε μου οδηγιες για αυτο το συναγερμο μηπως μπορεσεις και μου στειλεις??

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Εχεις φιλε μου οδηγιες για αυτο το συναγερμο μηπως μπορεσεις και μου στειλεις??

ευχαριστω

Ρίξε μια ματιά παρακάτω,μέχρι να στο στείλω,γιατί αλλαξα PC και πρέπει να οργανωθώ ξανά κάποια στιγμή. new_killpc.gif

http://www.metasystem.co.uk/index.php/msy_...t/view/full/107

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.