Jump to content
Euro

Μπουκώματα,check Engine κτλ....

Recommended Posts

καλημέρα στα παιδιά και καλό φθινόπωρο! καλώς σας βρήκα.

έχω ένα beetle 1.4 και απο την Παρασκευή μου ξεκίνησε το εξής.

έβαλα βενζίνη και έκτοτε άρχισε να μου <<βήχει>>το αυτοκίνητο. Τελικά απο χτές το απόγευμα σέρνεται, άναψε το λαμπάκι του check engine Και είναι τόσο πολλές οι διακοπές στην τροφοδοσία που το αυτοκίνητο κρεμάει απίστευτα.Το πήγα στο συνεργείο με τα χίλια ζόρια και αναμένω την διάγνωση. :):)

επειδή ακούω πολλά, άλλοι λένε για πολλαπλασιαστή, άλλοι για τον <<λ>> και άλλοι για πρόβλημα με εγκέφαλο.Εσείς τι λέτε? το χέτε πάθει ποτέ?

αν αποδειχθεί οτι όντως είναι βενζίνη θα τον σκίσω τον τύπο που έχει το πρατήριο protest.gifrocket.gif

σας ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

οπως το ειπες,βενζινη!το εχω παθει και εγω...αποψη μου βρες ενα καλο πρατηριο και βαζε μονο απο εκει βενζινη

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν με πήρε τηλέφωνο ο μηχανικός μου.δεν έφταιγε η βενζίνη αλλά μια ηλεκτρονική ενός απο τους κυλίνδρους. 92¤ κόστος.

όσο αφορά φίλε golfaki, κατ'αρχάς σε ευχαριστώ για την απάντηση σου, με τα πρατήρια, έχω 2 σταθερά Shell Που βάζω v power racing ( ευτυχώς μου την πληρώνει η εταιρεία μου ) αλλα την Παρασκευή έβαλα από άλλον λόγω του οτι είχα στεγνώσει.

παω να ρωτήσω εκτεταμένα αν είναι συνηθισμένο πρόβλημα και τι το προκαλεί συνήθως.

Link to comment
Share on other sites

Tελος καλο ολα καλα λοιπον.

Το θεμα μετακινηθηκε εδω.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα......Ασε φίλε το εχω πάθει 3 φορές σου ανάβει το λαμπάκι του check και το αυτοκίνητο παρπαριαζει και στην ουσία πάει με 3 κυλίνδρους.....Ενα πράγμα θα σου πώ...πρώτον μην ξαναβάλεις απο κανένα άλλο βενζινάδικο.....και οτι σου ζητήσανε πολλά...άκου εκεί 95 ευραίους....εμένα που πήγα στον μανδύλα κια μου τους αλλάξανε 3 φορές όλους μου βγήκε 120 ευρώ!40 ο καθένας...δεν ξέρω αν τώρα σε εσένα κάνανε κάτι άλλο....πάντως θέλει πολύ προσοχή το θέμα βενζίνης!!!!Επίσης να ξές πως αν ποτε σου σβήσει και δεν παίρνει η πάρει μετά με την πρώτη θα σου συμβεί σύντομα το ίδιο πρόβλημα!!!Γι'αυτό αν ποτέ σου συμβεί κάτι τέτοιο πάνε βάλε 10 ευρώ 100αρα...και θα είσαι οκ!!

FSI δεν θέλαμε...καλά να πάθουμε!!! new_lol.gifnew_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas
λοιπόν με πήρε τηλέφωνο ο μηχανικός μου.δεν έφταιγε η βενζίνη αλλά μια ηλεκτρονική ενός απο τους κυλίνδρους. 92¤ κόστος.

όσο αφορά φίλε golfaki, κατ'αρχάς σε ευχαριστώ για την απάντηση σου, με τα πρατήρια, έχω 2 σταθερά Shell Που βάζω v power racing ( ευτυχώς μου την πληρώνει η εταιρεία μου ) αλλα την Παρασκευή έβαλα από άλλον λόγω του οτι είχα στεγνώσει.

παω να ρωτήσω εκτεταμένα αν είναι συνηθισμένο πρόβλημα και τι το προκαλεί συνήθως.

Να σε ξενερώσω? Ο πολλαπλασιαστής έχει 5 χρόναι εγγύηση και δεν έπρεπε να τον πληρώσεις...

Link to comment
Share on other sites

μα 2 χρόνια δεν έχουν τα μηχανικά και ηλεκτρικα στην VW? πώς στο καλό έχει 5? :)

απο κει και πέρα το θέμα κόστους τι να πω... δεν ξέρω...ίσως με πιασαν κοροιδάκι...

παρεπιπτόντως, δεν είναι Fsi ο δικός μου στο beetle.

Link to comment
Share on other sites

χμ,,,ρε παίδες και εγώ γμτ το beetle μου πάω για αλλαγή αισθητήρα λ και για brake switch τα έχω παραγγείλει από 1 Αυγούστου και ακόμα να έρθουν...μα τι γίνεται....γενίκα με έφαγαν οι βένζίνες ή οι ασχετοι μηχανικοί θα δείξει η πορεία....

Edited by vagva
Link to comment
Share on other sites

φίλε vagva η κουβέντα που είχα με έναν μηχανικό της Καρέντα ήταν πως ναι μέν είναι σκυλι το Beetle,απο την άλλη οι ταλαιπωρίες εχουν να κάνουν συνήθως με μικροπράγματα.

πχ εμένα με ταλαιπωρούσε με καμμένα στοπ. στα 2 χρόνια μου χε κάψει τα ντουί και δεν έκαναν καλή επαφή οι λάμπες.

κατά τα άλλα είναι το πρώτο μηχανικό πρόβλημα το σημερινό μετά απο 4 ακριβώς χρόνια.

εν τω μεταξύ στην κουβέντα που έκανα προ ολίγου στην παραλαβή του αυτοκινήτου, του έκανε εντύπωση το τράβηγμα του αυτοκινήτου μου και νόμιζε οτι ειναι 1600 και με ρώτησε αν του βάζω πρόσθετα καυσίμων.

του είπα οτι βάζω συνεχώς v power racing και τίποτε άλλο...

μηχανικά το είδε αστεράτο εκτός απο το σημερινό που επιλύθηκε. και αντί των 39000 χλμ που έχει, η ποιότητα του κινητήρα δείχνει για σαφώς νεότερο. :D

Link to comment
Share on other sites

φίλε Euro έχω το 1600 και δεν τραβάει μία...βάζω συνέχεια v power racing και τσαμπα την βάζω,,,,τελίκη δεν μπορω σε ευθεία να πιάσω πάνω από 175...ενώ σε κανονική πορεία μεχρι 160...,έχω αλλάξει πόλλα τα συμαντικότερα εγκέφαλο ΕSP....πέφταν παράθυρα..όλα τα σκατοπλαστικα μέσα,,,διακόπτη καθρεφτών,,,,τακάκια πρόορα...τι να πω....δεν ξέρω αν τώρα που θα αλλάξω τον λ μπας και γίνει τίποτα εκτος και να θέλει και ΜΑF....

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Φίλε Euro το αυτοκίνητό σου έχει extra εγγύηση στους πολλαπλασιαστές λόγω προβληματικότητας προφανώς.

Επίσης, εννοείται ότι δεν έχεις FSI και καθώς δεν υπάρχει FSi Beetlle (όσο γνωρίζω τουλάχιστον)

Edited by Stoilas
Link to comment
Share on other sites

εχεις δικιο μπερδευτηκα νομιζα για το δικο σου μιλουσαμε :D

παντως αυτο με τους πολλαπλασιαστες ισχυει ειναι 5 χρονια αλλα αν δε πει κανεις τπτ κανουν τις παπιες και σε χρεωνουν..

Link to comment
Share on other sites

φίλε Euro έχω το 1600 και δεν τραβάει μία...βάζω συνέχεια v power racing και τσαμπα την βάζω,,,,τελίκη δεν μπορω σε ευθεία να πιάσω πάνω από 175...ενώ σε κανονική πορεία μεχρι 160...,έχω αλλάξει πόλλα τα συμαντικότερα εγκέφαλο ΕSP....πέφταν παράθυρα..όλα τα σκατοπλαστικα μέσα,,,διακόπτη καθρεφτών,,,,τακάκια πρόορα...τι να πω....δεν ξέρω αν τώρα που θα αλλάξω τον λ μπας και γίνει τίποτα εκτος και να θέλει και ΜΑF....

¨ωχ! ζημιάρης ο χελώνας....

φαντάσου οτι σε πρόσφατο ταξίδι, έβγαλα πρίν την κακιά σκάλα 167 μετρημένα με το gps (178) έλεγε το Κοντέρ

στο θέμα παραθύρου, απλώς μου έσπασε ο δεξιός γρύλος λόγω του οτι τον έκλεισα καθώς έστριβα και έπεσα σε λακούβα...

βέβαια για να λέμε και την αμαρτία μας. θέλω το GT πλέον και κοιτώ να το δώσω κάποια στιγμή το δικό μου.

Link to comment
Share on other sites

ναι,,,αστα να πάνε ΟΥΝΚΑΣ...εδώ στο ελλαδα....μας δουλέβουν,,,,αυριο τελικά θα πάω για το λ ...ακόμα περιμένουν την ασφάλεια φρένων από Γερμανια....

οσον αφορά ΕΥΡΟ για το GT...άλλο αμάξι το ένα άλλο το δικό μας/.... :D

Edited by vagva
Link to comment
Share on other sites

ο δικος μου ειναι Αυγουστος του 2002.

ειμαι κοροιδάκι! κλέψτε με!

ειλικρινά δεν γνώριζα πως έχει τόσο μεγάλη εγγύηση ( χάθηκε ο κόσμος να ισχυεί για το αυτοκίνητο στο σύνολο του....)

Link to comment
Share on other sites

ίσως μετά το 2000 τα μοντέλα να βγένουν πιό πιοτικά...ξέρουν οι γερμανοι από εγγθήσεις....τσιμα τσιμα τα κάνουν για να πέφτει το χρήμα μετά...

Τελικά σήμερα το πήγα και άλλαξα αισθητήρα λ,ασφάλεια φρένων ,μπουζί,όλα τα φιλτρα..αέρα,λαδιου,γύρης,καυσίμου,τακάκια εμπός...λάδια...και παράγγειλα

καβούκι νερού και 2 φούσκες για ακρόμπαρα.....έσκασα 580 ευρο....

Το θέμα είναι πως δεν έχω air codition ....καίγετια μια 7,5αρα ασφάλεια συνέχεια....μα τι άλλο θα αλλάξω!!!!!!α το λαμπάκι EPC πριν από λίγο

άναψε πάλι .........

¶λλαξα πάλι βαλβίδα φρένων και μέσα σε μια μέρα πάλι άναψε το EPC ...και σαν να μην έφτανε αυτο και air bag ....ακόμα η ασφάλεια καίγεται...πρέπει να μήνει το αμάξι στο συνεργείο να το τσεκάρουν ,,,,το σκέφτομαι πολύ να το πουλήσω,,,,δεν αντέχω άλλο

Edited by vagva
Link to comment
Share on other sites

ίσως μετά το 2000 τα μοντέλα να βγένουν πιό πιοτικά...ξέρουν οι γερμανοι από εγγθήσεις....τσιμα τσιμα τα κάνουν για να πέφτει το χρήμα μετά...

Τελικά σήμερα το πήγα και άλλαξα αισθητήρα λ,ασφάλεια φρένων ,μπουζί,όλα τα φιλτρα..αέρα,λαδιου,γύρης,καυσίμου,τακάκια εμπός...λάδια...και παράγγειλα

καβούκι νερού και 2 φούσκες για ακρόμπαρα.....έσκασα 580 ευρο....

Το θέμα είναι πως δεν έχω air codition ....καίγετια μια 7,5αρα ασφάλεια συνέχεια....μα τι άλλο θα αλλάξω!!!!!!α το λαμπάκι EPC πριν από λίγο

άναψε πάλι .........

¶λλαξα πάλι βαλβίδα φρένων και μέσα σε μια μέρα πάλι άναψε το EPC ...και σαν να μην έφτανε αυτο και air bag ....ακόμα η ασφάλεια καίγεται...πρέπει να μήνει το αμάξι στο συνεργείο να το τσεκάρουν ,,,,το σκέφτομαι πολύ να το πουλήσω,,,,δεν αντέχω άλλο

mporei na μην εφταιγε τπτ απο ολα αυτα...γιατι δε βγαζεις τον πολο της μπαταριας,παρε ενα laptop με vagcom διαγνωση βλαβων,συνδεσε το με τον εγκεφαλο,βαλε μπρος και πανε βολτα.μολις αναψει το epc ή το check κοιτα την πρωτη βλαβη!!!

εχω ταλαιπωρηθει αρκετα με epc kai check!

Link to comment
Share on other sites

golfakia όταν ανάβει ΕΡC το πάω σε επίσημο service και πάντα βγάζει βαλβίδα φρένων....το θέμα είναι πως το άφησα 1 μέρα αναμένο με EPC και άλλαξα την 7,5 ασφάλεια που μου καίει...και έσβησε η ένδειξη....μάλλον κάτι βραχυκυκλώνει και μου καίει την ασφάλεια με αποτέλεσμα να ανάβει το EPC....

Link to comment
Share on other sites

άλλαξα πάλι την βαλβίδα φρένων,,,τα ακρόμπαρα και το καβούκι νερού κάτι λάμπες καμένες,,,ευθυγράμμιση,,,μπορώ να πώ ειδικά με το νέο λ πως το αμάξ ι ζωντάνεψε κάπως,,,εννοω με 5η δεν κρεμάει και τελική παει όσα γραφει ο κατασκευαστης....180

Link to comment
Share on other sites

κώστα οχι δεν έβγαλε κάτι το vag-com...ακομα με βασανίζει μια 7,5αρα ασφάλεια...την καίει...στα καλά καθούμενα,,,έιναι αυτή της ανακύκλωσης του αέρα...μόλις κατάλαβα πως γίνεται αυτό όταν κουνάω καλόδια στην μπαταρία,,,ελίζω να μην έχει κάνει καμια μλκία ο Μαργαρίτης όταν έιχα μείνει από μπατατία...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.