Jump to content
Ximikos

Golf 4 - Ανάρτηση (Λύσεις, Προτάσεις, Aftermarket, Κλπ)

Recommended Posts

δε θελω να το χαμηλωσω αλλο...μια χαρα ειναι τα 3mm τα eibach που εχω...απλα τα κοκκινα τα ΚΟΝΙ ειναι σε πολυ εκλυστικη τιμη και λογω κρισης αδυνατω να παω σε μια ρυθμνιζομενη....370 ευρω τοποθετημενα με ευθυγραμμιση καλα δεν ειναι ? θελω να εχω ικανοποιητικο κρατημα και να μην κοπανει υπερβολικα...

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ..ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.ΕΧΩ ΕΝΑ golf gti4 ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΠΗΡΑ ΠΕΡΥΣΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑ 30000 ΧΙΛ. ΜΑΝΑΤΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ.ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΛΛΑΓΜΕΝΑ ΑΜΟΡΤΗΣΕΡ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΚΟΚΚΙΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΕΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΛΑΚΟΥΒΑ ΜΙΚΡΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΤΕ ΠΕΤΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΝ ΘΟΡΥΒΟ ΤΟΝ ΒΓΑΖΕΙ ΜΕΣΑ.ΚΑΙ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ.ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΜΗΛΩΣΩ ΛΙΓΟ.3ΠΟΝΤΟΥΣ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΣ ΠΙΣΩ ΤΙΣ ΡΟΔΕΣ ΤΟ ΚΕΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΘΟΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΠΑΙΝΕΙ Η ΓΡΟΘΙΑ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΙΝΑΙ 3ΔΑΧΤΥΛΑ..ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΔΥΝΟΔΗΓΟΥ ΠΙΣΩ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΕΝΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ?ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΟΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑ ΑΜΟΠΤΗΣΕΡ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΤΑ bilstain ΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ 600 +100 ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ+100ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΑΜΟΡΤΗΣΕΡ..ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΝΑΤΑ 400 + ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΣΩ ΤΑ ΑΜΟΡΤΗΣΕΡ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ??ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..

Link to comment
Share on other sites

ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΚΕΝΟ ΠΙΣΩ ΕΚΤΟΣ ΠΩΣ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 10-12 ΠΟΝΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙ ΡΟΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΜΕΡΙΕΣ..ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΑΜΟΡΤΗΣΕΡ..ΜΕΧΡΙ 400 ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΔΩΔΩ..

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερίζω τα παιδιά του forum, νέος και εγώ εδώ κάτοχος ενός vw golf mk4 1.4 mod 2002 generetion έκδοσης, 3dr.

Ζητώ τη βοήθειά σας στην αναζήτηση αμορτισέρ για τη golfo μου αφού έχω φτάσει στα 115,000 km με τα εργοστασιακά! Φοράω 205/55/R 16 και είμαι ανάμεσα στα:

->Bilstein B8 sprint + eibach pro kit 30 mm

->KW sport suspension kit

->Koni str.t + eibach pro kit 30mm

->Bilstein B6 sport αν δεν το χαμηλώσω καθόλου.

-> Επίσης μου έχουν προτείνει και την λύση των Bilstein B4 από Audi A3 Ambition (τα χαμηλώματος, ειδική έκδοση για το Α3) με ελατήρια eibach pro kit 30 mm.

το εύρος τιμών είναι 500 έως 700, όχι παραπάνω, γιατί ξέρω παίζουμε σε coilover καταστάσεις και δεν αξίζει για 75hp. θέλω ένα σωστό στήσιμο σε αυτά τα λεφτά, το best value for money δοκιμασμένο σto mk4.

Η χρήση του είναι καθημερινή σε Αθήνα, Αττική οδό περισσότερο και εθνικές οδούς. Δεν έχω οικογένεια για να φοβάμαι μην κουράσω τα μώρα... αλλά δεν θέλω να γίνει και ανυπόφορο στην άνεση του, κούτσουρο ποθ λέμε.

ακούω τις γνώμες σας σε κάτι δοκιμασμένο από τα παραπάνω.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ..ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΤΑ ΜΑΝΑΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΤΟΥ GTI ΤΟΥ 99 ΜΟΝ. ΜΕ ΤΑ 150ΑΛΟΓΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 03 ΤΟ ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ 25...ΜΕ ΤΑ 180 ΣΕ ΥΨΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΝΥΣΧΗΜΕΝΑ??ΓΙΑΤΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΓΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΛΕΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΠΑΛΙ ΤΑ ΜΑΝΑΤΑ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ..ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΤΑ ΜΑΝΑΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΤΟΥ GTI ΤΟΥ 99 ΜΟΝ. ΜΕ ΤΑ 150ΑΛΟΓΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 03 ΤΟ ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ 25...ΜΕ ΤΑ 180 ΣΕ ΥΨΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΝΥΣΧΗΜΕΝΑ??ΓΙΑΤΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΓΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΛΕΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΠΑΛΙ ΤΑ ΜΑΝΑΤΑ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Νομιζω πως όχι δεν είναι τα ίδια. Ας πει και κάποιος πιο εμπειρος επι του θέματος.

Link to comment
Share on other sites

δεν πρεπει να ειναι ιδια, τουλαχιστων τα αμορτισερ ειναι διαφορετικα στο επετειακο...

ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ??ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΟΓΙΚΑ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μετά από τόσο καιρό και ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι θα βάλω. κατά πάσαν πιθανότητα κλείνω προς Bilstein B6 sport διότι μετά από ώριμη σκέψη ε΄δα πως το χαμηλωμένο αμάξωμα θα με δυσκολέψει στις καθημερινές μου μετακινήσεις και δεν θα το ευχαριστηθώ στους δρόμους της πρωτεύουσας μιας και η χρήση του είναι καθημερινή. πιστεύω όμως πως με τα Β6 θα πλησιάσω τα "θέλω" μου. Ένα άλλο θέμα που θα ήθελα να με φωτίσετε είναι όσoν αφορά τα silent blocks μιας και αποφάσισα να αλλάξω και αυτά να γλιτώσω τις διπλές ευθυγραμμίσεις! Λοιπόν μου είπαν για τα ενισχυμένα από ΤΤ και οτι κάλο 8α ήταν να αλλάξω και τα 2 δηλαδή και το μπροστινό και το πίσω του μπροστινού ψαλιδιού και τα 2 με ενισχυμένα από ΤΤ. Η τιμή είναι στα 110 euros κομπλέ για τα 4 silent blocks των εμπρός ψαλιδιών, και 75 euros για τα απλά τα μαμίσια. εσείς τι προτείνετε? επίσης έχω ακούσει ότι τα μπροστινά από ΤΤ δεν ταιριάζουν στο mk4 ισχύει κάτι τέτοιο? αξίζουν του ΤΤ ή να βάλω τα απλά της μάνας του και να ξεμπερδέψω?

0

Link to comment
Share on other sites

για αναρτηση σε IV τι προτεινεται με λογικο κοστος και να κρατηθει μερος της ανεσης με τα μαμα?

Αυτο ακριβως θελω και εγω να μην χαθει η ανεση αλλα ουτε και το καλο κρατημα. Βεβαια με ενδιαφερει να μην κοπαναει και αρχισει και τριζει ( μου τελειωασαν τα μονωτικα σφουγγαρια που εβαλα εκει που χτυπουσαν τα πλαστικα) και φυσικα δεν σκοπευω να το χαμηλωσω. Τι θα μου προτεινατε λοιπον?

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ακριβως θελω και εγω να μην χαθει η ανεση αλλα ουτε και το καλο κρατημα. Βεβαια με ενδιαφερει να μην κοπαναει και αρχισει και τριζει ( μου τελειωασαν τα μονωτικα σφουγγαρια που εβαλα εκει που χτυπουσαν τα πλαστικα) και φυσικα δεν σκοπευω να το χαμηλωσω. Τι θα μου προτεινατε λοιπον?

Αν δεν χαμηλώσεις ότι και να βάλεις θα είναι αρκετά ικανοποιητικό από άποψη κοπανήματος, αλλά οι κλίσεις στις στροφές θα υπάρχουν. Απλά θα φτιάξει αρκετά η συμπεριφορά και ειδικά στο όριο και το αμάξι θα σου εμπνέει μεγαλύτερη σιγουριά. Πάρε γνώμες για τα λεπτομπούκαλα bilstein sprint. Ξέρω ότι ελατήρια χαμηλώματος με μαμά αμορτισέρ δεν είναι ότι καλύτερο, αλλά για το αντίθετο που θες εσύ δεν είμαι σίγουρος (ως πως το πόσο σωστά θα δουλεύουν τα αμορτισέρ).

Link to comment
Share on other sites

Την πρωτη φορα που αλλαξα αμορτισερ εβαλα sachs στο δρομο ημου ικανοποιημενος ,οπως και τωρα,αλλα μεσα στην πολη με τις λακουβες-κρατηρες- νοιωθω οτι δεν υπαρχου αμορτισερ πια,οχι οτι πριν ηταν καλυτερα,αλλα τωρα δεν παλευεται η κατασταση.Εχουν κανει και περιπου 90.000χλμ θα ρωτησω για τα μπιλσταιν. Για τα μονροε τι λετε εχω ακουσει καλα λογια για αλλα αυτοκινητα αλλα δεν ακουσα καποιον golfakia να τα φοραει

Link to comment
Share on other sites

Την πρωτη φορα που αλλαξα αμορτισερ εβαλα sachs στο δρομο ημου ικανοποιημενος ,οπως και τωρα,αλλα μεσα στην πολη με τις λακουβες-κρατηρες- νοιωθω οτι δεν υπαρχου αμορτισερ πια,οχι οτι πριν ηταν καλυτερα,αλλα τωρα δεν παλευεται η κατασταση.Εχουν κανει και περιπου 90.000χλμ θα ρωτησω για τα μπιλσταιν. Για τα μονροε τι λετε εχω ακουσει καλα λογια για αλλα αυτοκινητα αλλα δεν ακουσα καποιον golfakia να τα φοραει

Είχα βάλει monroe μαζί με hr σε πόλο που είχα πριν. Σαν σύνολο το αυτοκίνητο κράταγε περισσότερο και είχε καλή απόσβεση αλλά δεν άντεξαν πολύ τα αμορτισέρ, μετά από 50.000 κοπανούσε πολύ.Γενικά τα ελατήρια χαμηλώματος καταπονούν περισσότερο τα αμορτισέρ. Γνώμη μου είναι να βάλεις bilstein , με ελατήρια 3cm.

Edited by giannisGOLF_
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας,

Για golf4 1600 σε κατι καλο αλλα να μην κοπαναει τι να κοιταξω;

Με τα μαμισια εκανα 115000χλμ και ημουν ευχαριστημενος.

Μου ειπαν για sachs, kayaba, monroe reflex, alco και koni μη ρυθμιζομενα κιτρινα.

ολα μεταξυ 250 εως 310.

Τα bilstein μαυρα λενε κοπανανε, κατι που επιβεβαιωνουν αρκετοι και στο παρον thread οπότe δeν μe eνδιαφeρουν.

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας,

Για golf4 1600 σε κατι καλο αλλα να μην κοπαναει τι να κοιταξω;

Με τα μαμισια εκανα 115000χλμ και ημουν ευχαριστημενος.

Μου ειπαν για sachs, kayaba, monroe reflex, alco και koni μη ρυθμιζομενα κιτρινα.

ολα μεταξυ 250 εως 310.

Τα bilstein μαυρα λενε κοπανανε, κατι που επιβεβαιωνουν αρκετοι και στο παρον thread οπότe δeν μe eνδιαφeρουν.

Ευχαριστω

Τα Bilstein τα μαύρα δεν κοπανάνε, τα κίτρινα που είναι χαμηλώματος είναι αυτά που κοπανάνε.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια θελω να βαλω ριθμηζομενη αναρτηση στο αμαξι μου και ειμαι αναμεσα σε 2 την FK και την TA-TECHNIX ειναι και οι 2 αερος λαδιου και ρυθμηζομενες καθυψος........Εσεις ποια μου προτεινετε?Αν γνωριζει καποις κατι παραπανο ας με βοηθησει!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αν κάνεις μια γρήγορη αναζήτηση θα δεις ότι προτιμάται η FK γιατί είναι λίγο καλύτερη ως προς την άνεση. Δεν κοπανάει δηλαδή όσο η tatechnix. Αν το κάνεις μόνο για το look (χαμήλωμα) και δεν είσαι πολύ της στροφής, να τις βάλεις. Αν τις θέλεις και για να στρίβεις, καλύτερα να δώσεις λίγα παραπάνω και να βάλεις κάτι δοκιμασμένο όχι σε coilover (πχ bilstein με eibach ή H&R). Υπάρχουν και αξιόλογες αναρτήσεις ρυθμιζόμενες μόνο σε ύψος σε αρκετά καλές τιμές σε σχέση με τις κορυφαίες των bilstein KW eibach κτλ.

Πάρε γνώμες και από εδώ

http://uk-mkivs.net/forums/t/256480.aspx

edit: Μετατροπή είναι το αμάξι? Επειδή είδα σε αλλο forum ότι φορας 3,5 eibach μπρος πισω αλλα είναι πολύ πιο χαμηλό μπροστά. Αν είσαι από μετατροπή και είχες πχ 1.4 και τώρα έχεις βάλει το 1.8 είναι λογικό να είναι πιο χαμηλό μπροστά. Επίσης ο ελληνάρας μάστορας πολλές φορές δεν κοιτάει κωδικούς και είναι πιθανό να φοράς λάθος ελατήρια. Εγώ πάντος αν είχα bilstein eibach (που είχα πριν παω σε pss9) δεν θα τα άλλαζα με τπτ για να βάλω FK.

Edited by archon_rc
Link to comment
Share on other sites

Oχι το αμαξι ειναι γνησιο gti αλλα δε ξερω γτ ειναι τοσο χαλια......πολοι με tatechnix λενε οτι στριβει μια χαρα και ειδικα για τα λεφτα ειναι οτι καλητερο..........τορα δε ξερω εχω μπερδευτει παρα πολυ.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.