tasos_tsal Posted October 10, 2010 Report Share Posted October 10, 2010 δε θελω να το χαμηλωσω αλλο...μια χαρα ειναι τα 3mm τα eibach που εχω...απλα τα κοκκινα τα ΚΟΝΙ ειναι σε πολυ εκλυστικη τιμη και λογω κρισης αδυνατω να παω σε μια ρυθμνιζομενη....370 ευρω τοποθετημενα με ευθυγραμμιση καλα δεν ειναι ? θελω να εχω ικανοποιητικο κρατημα και να μην κοπανει υπερβολικα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_p Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ..ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.ΕΧΩ ΕΝΑ golf gti4 ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΠΗΡΑ ΠΕΡΥΣΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑ 30000 ΧΙΛ. ΜΑΝΑΤΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ.ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΛΛΑΓΜΕΝΑ ΑΜΟΡΤΗΣΕΡ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΚΟΚΚΙΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΕΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΛΑΚΟΥΒΑ ΜΙΚΡΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΤΕ ΠΕΤΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΝ ΘΟΡΥΒΟ ΤΟΝ ΒΓΑΖΕΙ ΜΕΣΑ.ΚΑΙ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ.ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΜΗΛΩΣΩ ΛΙΓΟ.3ΠΟΝΤΟΥΣ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΣ ΠΙΣΩ ΤΙΣ ΡΟΔΕΣ ΤΟ ΚΕΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΘΟΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΠΑΙΝΕΙ Η ΓΡΟΘΙΑ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΙΝΑΙ 3ΔΑΧΤΥΛΑ..ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΔΥΝΟΔΗΓΟΥ ΠΙΣΩ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΕΝΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ?ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΟΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑ ΑΜΟΠΤΗΣΕΡ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΤΑ bilstain ΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ 600 +100 ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ+100ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΑΜΟΡΤΗΣΕΡ..ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΝΑΤΑ 400 + ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΣΩ ΤΑ ΑΜΟΡΤΗΣΕΡ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ??ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_p Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΚΕΝΟ ΠΙΣΩ ΕΚΤΟΣ ΠΩΣ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 10-12 ΠΟΝΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙ ΡΟΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΜΕΡΙΕΣ..ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΑΜΟΡΤΗΣΕΡ..ΜΕΧΡΙ 400 ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΔΩΔΩ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bimmer Posted July 7, 2011 Report Share Posted July 7, 2011 Καλησπερίζω τα παιδιά του forum, νέος και εγώ εδώ κάτοχος ενός vw golf mk4 1.4 mod 2002 generetion έκδοσης, 3dr. Ζητώ τη βοήθειά σας στην αναζήτηση αμορτισέρ για τη golfo μου αφού έχω φτάσει στα 115,000 km με τα εργοστασιακά! Φοράω 205/55/R 16 και είμαι ανάμεσα στα: ->Bilstein B8 sprint + eibach pro kit 30 mm ->KW sport suspension kit ->Koni str.t + eibach pro kit 30mm ->Bilstein B6 sport αν δεν το χαμηλώσω καθόλου. -> Επίσης μου έχουν προτείνει και την λύση των Bilstein B4 από Audi A3 Ambition (τα χαμηλώματος, ειδική έκδοση για το Α3) με ελατήρια eibach pro kit 30 mm. το εύρος τιμών είναι 500 έως 700, όχι παραπάνω, γιατί ξέρω παίζουμε σε coilover καταστάσεις και δεν αξίζει για 75hp. θέλω ένα σωστό στήσιμο σε αυτά τα λεφτά, το best value for money δοκιμασμένο σto mk4. Η χρήση του είναι καθημερινή σε Αθήνα, Αττική οδό περισσότερο και εθνικές οδούς. Δεν έχω οικογένεια για να φοβάμαι μην κουράσω τα μώρα... αλλά δεν θέλω να γίνει και ανυπόφορο στην άνεση του, κούτσουρο ποθ λέμε. ακούω τις γνώμες σας σε κάτι δοκιμασμένο από τα παραπάνω. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_p Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ..ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΤΑ ΜΑΝΑΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΤΟΥ GTI ΤΟΥ 99 ΜΟΝ. ΜΕ ΤΑ 150ΑΛΟΓΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 03 ΤΟ ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ 25...ΜΕ ΤΑ 180 ΣΕ ΥΨΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΝΥΣΧΗΜΕΝΑ??ΓΙΑΤΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΓΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΛΕΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΠΑΛΙ ΤΑ ΜΑΝΑΤΑ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ..ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΤΑ ΜΑΝΑΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΤΟΥ GTI ΤΟΥ 99 ΜΟΝ. ΜΕ ΤΑ 150ΑΛΟΓΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 03 ΤΟ ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ 25...ΜΕ ΤΑ 180 ΣΕ ΥΨΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΝΥΣΧΗΜΕΝΑ??ΓΙΑΤΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΓΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΛΕΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΠΑΛΙ ΤΑ ΜΑΝΑΤΑ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Νομιζω πως όχι δεν είναι τα ίδια. Ας πει και κάποιος πιο εμπειρος επι του θέματος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_p Posted August 5, 2011 Report Share Posted August 5, 2011 ΚΑΝΕΝΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ?ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟ GTI ΤΟΥ 03??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted August 5, 2011 Report Share Posted August 5, 2011 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_p Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 δεν πρεπει να ειναι ιδια, τουλαχιστων τα αμορτισερ ειναι διαφορετικα στο επετειακο... ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ??ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΟΓΙΚΑ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bimmer Posted September 1, 2011 Report Share Posted September 1, 2011 Τελικά μετά από τόσο καιρό και ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι θα βάλω. κατά πάσαν πιθανότητα κλείνω προς Bilstein B6 sport διότι μετά από ώριμη σκέψη ε΄δα πως το χαμηλωμένο αμάξωμα θα με δυσκολέψει στις καθημερινές μου μετακινήσεις και δεν θα το ευχαριστηθώ στους δρόμους της πρωτεύουσας μιας και η χρήση του είναι καθημερινή. πιστεύω όμως πως με τα Β6 θα πλησιάσω τα "θέλω" μου. Ένα άλλο θέμα που θα ήθελα να με φωτίσετε είναι όσoν αφορά τα silent blocks μιας και αποφάσισα να αλλάξω και αυτά να γλιτώσω τις διπλές ευθυγραμμίσεις! Λοιπόν μου είπαν για τα ενισχυμένα από ΤΤ και οτι κάλο 8α ήταν να αλλάξω και τα 2 δηλαδή και το μπροστινό και το πίσω του μπροστινού ψαλιδιού και τα 2 με ενισχυμένα από ΤΤ. Η τιμή είναι στα 110 euros κομπλέ για τα 4 silent blocks των εμπρός ψαλιδιών, και 75 euros για τα απλά τα μαμίσια. εσείς τι προτείνετε? επίσης έχω ακούσει ότι τα μπροστινά από ΤΤ δεν ταιριάζουν στο mk4 ισχύει κάτι τέτοιο? αξίζουν του ΤΤ ή να βάλω τα απλά της μάνας του και να ξεμπερδέψω? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted September 1, 2011 Report Share Posted September 1, 2011 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted September 21, 2011 Report Share Posted September 21, 2011 για αναρτηση σε IV τι προτεινεται με λογικο κοστος και να κρατηθει μερος της ανεσης με τα μαμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted October 13, 2011 Report Share Posted October 13, 2011 για αναρτηση σε IV τι προτεινεται με λογικο κοστος και να κρατηθει μερος της ανεσης με τα μαμα? Αυτο ακριβως θελω και εγω να μην χαθει η ανεση αλλα ουτε και το καλο κρατημα. Βεβαια με ενδιαφερει να μην κοπαναει και αρχισει και τριζει ( μου τελειωασαν τα μονωτικα σφουγγαρια που εβαλα εκει που χτυπουσαν τα πλαστικα) και φυσικα δεν σκοπευω να το χαμηλωσω. Τι θα μου προτεινατε λοιπον? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted October 13, 2011 Report Share Posted October 13, 2011 Αυτο ακριβως θελω και εγω να μην χαθει η ανεση αλλα ουτε και το καλο κρατημα. Βεβαια με ενδιαφερει να μην κοπαναει και αρχισει και τριζει ( μου τελειωασαν τα μονωτικα σφουγγαρια που εβαλα εκει που χτυπουσαν τα πλαστικα) και φυσικα δεν σκοπευω να το χαμηλωσω. Τι θα μου προτεινατε λοιπον? Αν δεν χαμηλώσεις ότι και να βάλεις θα είναι αρκετά ικανοποιητικό από άποψη κοπανήματος, αλλά οι κλίσεις στις στροφές θα υπάρχουν. Απλά θα φτιάξει αρκετά η συμπεριφορά και ειδικά στο όριο και το αμάξι θα σου εμπνέει μεγαλύτερη σιγουριά. Πάρε γνώμες για τα λεπτομπούκαλα bilstein sprint. Ξέρω ότι ελατήρια χαμηλώματος με μαμά αμορτισέρ δεν είναι ότι καλύτερο, αλλά για το αντίθετο που θες εσύ δεν είμαι σίγουρος (ως πως το πόσο σωστά θα δουλεύουν τα αμορτισέρ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis Posted October 13, 2011 Report Share Posted October 13, 2011 Την πρωτη φορα που αλλαξα αμορτισερ εβαλα sachs στο δρομο ημου ικανοποιημενος ,οπως και τωρα,αλλα μεσα στην πολη με τις λακουβες-κρατηρες- νοιωθω οτι δεν υπαρχου αμορτισερ πια,οχι οτι πριν ηταν καλυτερα,αλλα τωρα δεν παλευεται η κατασταση.Εχουν κανει και περιπου 90.000χλμ θα ρωτησω για τα μπιλσταιν. Για τα μονροε τι λετε εχω ακουσει καλα λογια για αλλα αυτοκινητα αλλα δεν ακουσα καποιον golfakia να τα φοραει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 (edited) Την πρωτη φορα που αλλαξα αμορτισερ εβαλα sachs στο δρομο ημου ικανοποιημενος ,οπως και τωρα,αλλα μεσα στην πολη με τις λακουβες-κρατηρες- νοιωθω οτι δεν υπαρχου αμορτισερ πια,οχι οτι πριν ηταν καλυτερα,αλλα τωρα δεν παλευεται η κατασταση.Εχουν κανει και περιπου 90.000χλμ θα ρωτησω για τα μπιλσταιν. Για τα μονροε τι λετε εχω ακουσει καλα λογια για αλλα αυτοκινητα αλλα δεν ακουσα καποιον golfakia να τα φοραει Είχα βάλει monroe μαζί με hr σε πόλο που είχα πριν. Σαν σύνολο το αυτοκίνητο κράταγε περισσότερο και είχε καλή απόσβεση αλλά δεν άντεξαν πολύ τα αμορτισέρ, μετά από 50.000 κοπανούσε πολύ.Γενικά τα ελατήρια χαμηλώματος καταπονούν περισσότερο τα αμορτισέρ. Γνώμη μου είναι να βάλεις bilstein , με ελατήρια 3cm. Edited October 14, 2011 by giannisGOLF_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siahos Posted December 4, 2011 Report Share Posted December 4, 2011 Γεια σας, Για golf4 1600 σε κατι καλο αλλα να μην κοπαναει τι να κοιταξω; Με τα μαμισια εκανα 115000χλμ και ημουν ευχαριστημενος. Μου ειπαν για sachs, kayaba, monroe reflex, alco και koni μη ρυθμιζομενα κιτρινα. ολα μεταξυ 250 εως 310. Τα bilstein μαυρα λενε κοπανανε, κατι που επιβεβαιωνουν αρκετοι και στο παρον thread οπότe δeν μe eνδιαφeρουν. Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 4, 2011 Report Share Posted December 4, 2011 Γεια σας, Για golf4 1600 σε κατι καλο αλλα να μην κοπαναει τι να κοιταξω; Με τα μαμισια εκανα 115000χλμ και ημουν ευχαριστημενος. Μου ειπαν για sachs, kayaba, monroe reflex, alco και koni μη ρυθμιζομενα κιτρινα. ολα μεταξυ 250 εως 310. Τα bilstein μαυρα λενε κοπανανε, κατι που επιβεβαιωνουν αρκετοι και στο παρον thread οπότe δeν μe eνδιαφeρουν. Ευχαριστω Τα Bilstein τα μαύρα δεν κοπανάνε, τα κίτρινα που είναι χαμηλώματος είναι αυτά που κοπανάνε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted December 4, 2011 Report Share Posted December 4, 2011 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakasgolf Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 Παιδια θελω να βαλω ριθμηζομενη αναρτηση στο αμαξι μου και ειμαι αναμεσα σε 2 την FK και την TA-TECHNIX ειναι και οι 2 αερος λαδιου και ρυθμηζομενες καθυψος........Εσεις ποια μου προτεινετε?Αν γνωριζει καποις κατι παραπανο ας με βοηθησει!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 (edited) Αν κάνεις μια γρήγορη αναζήτηση θα δεις ότι προτιμάται η FK γιατί είναι λίγο καλύτερη ως προς την άνεση. Δεν κοπανάει δηλαδή όσο η tatechnix. Αν το κάνεις μόνο για το look (χαμήλωμα) και δεν είσαι πολύ της στροφής, να τις βάλεις. Αν τις θέλεις και για να στρίβεις, καλύτερα να δώσεις λίγα παραπάνω και να βάλεις κάτι δοκιμασμένο όχι σε coilover (πχ bilstein με eibach ή H&R). Υπάρχουν και αξιόλογες αναρτήσεις ρυθμιζόμενες μόνο σε ύψος σε αρκετά καλές τιμές σε σχέση με τις κορυφαίες των bilstein KW eibach κτλ. Πάρε γνώμες και από εδώ http://uk-mkivs.net/forums/t/256480.aspx edit: Μετατροπή είναι το αμάξι? Επειδή είδα σε αλλο forum ότι φορας 3,5 eibach μπρος πισω αλλα είναι πολύ πιο χαμηλό μπροστά. Αν είσαι από μετατροπή και είχες πχ 1.4 και τώρα έχεις βάλει το 1.8 είναι λογικό να είναι πιο χαμηλό μπροστά. Επίσης ο ελληνάρας μάστορας πολλές φορές δεν κοιτάει κωδικούς και είναι πιθανό να φοράς λάθος ελατήρια. Εγώ πάντος αν είχα bilstein eibach (που είχα πριν παω σε pss9) δεν θα τα άλλαζα με τπτ για να βάλω FK. Edited June 3, 2012 by archon_rc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakasgolf Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 Oχι το αμαξι ειναι γνησιο gti αλλα δε ξερω γτ ειναι τοσο χαλια......πολοι με tatechnix λενε οτι στριβει μια χαρα και ειδικα για τα λεφτα ειναι οτι καλητερο..........τορα δε ξερω εχω μπερδευτει παρα πολυ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted June 3, 2012 Report Share Posted June 3, 2012 Κοίτα για Weitec. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakasgolf Posted June 4, 2012 Report Share Posted June 4, 2012 Ποιες ειναι αυτες δε τις ξερω απο τιμη τι παιζει ειναι ιδια με τις παραπανο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...