Acidarrow Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 Top mounts πολυουρεθανης powerflex με ατσαλινο καπακι καινουρια ροδελα και ατσαλινο καινουριο ρουλεμαν και πισω πρεσαραμε σε ατσαλινο κουπακι το mount παλι της powerflex (γενικα σετακι ειναι ποιο λεπτα) εναντι του αλουμινενιου μαμα που ειναι κατα 5mm ποιο χοντρο και επιφοβο να σπασει το ιδιο και για τα ελατηρια πισω...εδω καπου να δωσω credits στον Archon που μου το θυμισε και το ειπα στο παλικαρι που πηρα τα αμορτισερ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 (edited) Τι αλλαγες εκανες στα top mount ....πειτε ρε αλητες τα μυστικα :diablo: :crazy: Η πιο φθηνή λύση είναι top mount από audi 80 ή 90 τα πρασινα, που ταιριάζουν ακριβώς και top cups απο polo 6n2 τα οποία θα σηκώνονται λίγο πιο πάνω από τα εργοστασιακά μέσα στο χώρο της μηχανής. Μπορεις να βάλεις και top mounts από 6ν2 αλλά του audi ταιριάζουν πιο καλά. Με αυτόν τον τρόπο μπορείς και να μη χαμηλώσεις καθόλου. Δηλαδή να χαμηλώσεις όσο σε χαμηλώσουν τα top mounts και μετά να ψηλώσεις από τα ελατηρια. Έτσι δίνεις μεγαλύτερη διαδρομή στα αμορτισερ σου με όλα τα καλά που έχει αυτο και εχεις τι ιδιο look εξωτερικά. Η λύση του Acidarrow είναι πολύ καλή αλλά ακριβούτσικη και με πιο σκληρό feeling στο δρόμο αλλά βέβαια και με πιο στιβαρη αισθηση, μισό πετραδακι να πατας με τα 40άρια προφιλ θα το νιώθεις στο τιμόνι. Υπάρχουν και πιο ακριβες λύσεις που φτανουν τα 200 με 300 ευρω. POLYBUSH FRONT TOP MOUNT PAIR 44CF 2WD+4WDS Audi 80/90 top mounts (How To) εγώ εχω βάλει πάντως στο ματι αυτο (άσχετο με αυτό που συζητάμε) αλλά κάνει 500 δολ........ http://www.usrallyteam.com/index.php?main_page=product_info&cPath=76_182_222&products_id=1525 Edited April 25, 2013 by archon_rc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acidarrow Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 Ε δεν θα αγιασουμε με αυτον εδω...θα με πεταξουν εξω απο το σπιτι βρε ελεος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 Θα σε χωρίσει η γυναίκα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stellis Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 Η πιο φθηνή λύση είναι top mount από audi 80 ή 90 τα πρασινα, που ταιριάζουν ακριβώς και top cups απο polo 6n2 τα οποία θα σηκώνονται λίγο πιο πάνω από τα εργοστασιακά μέσα στο χώρο της μηχανής. Μπορεις να βάλεις και top mounts από 6ν2 αλλά του audi ταιριάζουν πιο καλά. Με αυτόν τον τρόπο μπορείς και να μη χαμηλώσεις καθόλου. Δηλαδή να χαμηλώσεις όσο σε χαμηλώσουν τα top mounts και μετά να ψηλώσεις από τα ελατηρια. Έτσι δίνεις μεγαλύτερη διαδρομή στα αμορτισερ σου με όλα τα καλά που έχει αυτο και εχεις τι ιδιο look εξωτερικά. Η λύση του Acidarrow είναι πολύ καλή αλλά ακριβούτσικη και με πιο σκληρό feeling στο δρόμο αλλά βέβαια και με πιο στιβαρη αισθηση, μισό πετραδακι να πατας με τα 40άρια προφιλ θα το νιώθεις στο τιμόνι. Υπάρχουν και πιο ακριβες λύσεις που φτανουν τα 200 με 300 ευρω. POLYBUSH FRONT TOP MOUNT PAIR 44CF 2WD+4WDS Audi 80/90 top mounts (How To) εγώ εχω βάλει πάντως στο ματι αυτο (άσχετο με αυτό που συζητάμε) αλλά κάνει 500 δολ........ http://www.usrallyteam.com/index.php?main_page=product_info&cPath=76_182_222&products_id=1525d Τωρα φοραω bistein με hr ελατηρια 50mm με μαμα top mount.Αν βαλω αυτα τα top mount audi 80 θα χαμηλωσει λιγο ακομα χωρις να πειραξω τπτ αλλο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acidarrow Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 και καπακια απο το polo εαν δεν θες να δεις το αμορτισερ να σου τρυπαει το καπω :crazy: Θα σε χωρίσει η γυναίκα!!! Ηδη εχει αρχισει και γκρινιαζει...αλλα την εχω ψιλοστρωσει...τελευταια φορα που μου εθεσε το διλλημα η εγω η το golf για μια βδομαδα κοιμοτανε στην μανα της... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 και καπακια απο το polo εαν δεν θες να δεις το αμορτισερ να σου τρυπαει το καπω :crazy: Ηδη εχει αρχισει και γκρινιαζει...αλλα την εχω ψιλοστρωσει...τελευταια φορα που μου εθεσε το διλλημα η εγω η το golf για μια βδομαδα κοιμοτανε στην μανα της... χαχαχαχαχαχχαχα.Θεός λιώνω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 (edited) Συμφωνα με τους Αγγλους χαμηλώνεις 12 mm. Μετά το Πάσχα θα τα φορέσω και εγώ και θα γράψω εντυπώσεις από το αποτέλεσμα. Acidarrow η δικιά μου 10 χρόνια τώρα που έχουμε το mk4 έχει συνηθίσει τόσο που την παρακαλούσα να αλλάξουμε ανάρτηση σε κάτι μαλακότερο λόγω παιδιών και εγκυμοσύνης και ούτε να το ακούσει δεν ήθελε Edited April 25, 2013 by archon_rc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acidarrow Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 Συμφωνα με τους Αγγλους χαμηλώνεις 12 mm. Μετά το Πάσχα θα τα φορέσω και εγώ και θα γράψω εντυπώσεις από το αποτέλεσμα. Acidarrow η δικιά μου 10 χρόνια τώρα που έχουμε το mk4 έχει συνηθίσει τόσο που την παρακαλούσα να αλλάξουμε ανάρτηση σε κάτι μαλακότερο λόγω παιδιών και εγκυμοσύνης και ούτε να το ακούσει δεν ήθελε Αυτα ειναι κοριτσια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agka8l Posted May 19, 2013 Report Share Posted May 19, 2013 εγω εβαλα τελικα στο bora blistein μαυρα , καμια σχεση σαν αμαξι με τα μαμα , πολυ ωραια αισθηση αλλά εχω φαει και ξενερωμα το οποιο θα το αναλύσω παρακάτω κόστος αμορτισερ 140ευρώ , πίσω bump stops 20 ευρώ , εργασία 30ευρώ , ευθυγράμισση 20 ευρώ ο πρώτος μάστορας και μετα απο 3 επισκέψεις αλλα 20 ευρώ ο 2ος μάστορας . την πρωτη φορα ολα καλα αλλα δεν ειχε βγάλει σωστα το κύκλο του τιμονιου , την 2η φορα εχανε αρκετα λιγο παλιι ο κυκλος κανω την λαλακια να ξαναπαω και ενω βγαζει σωστα τον κυκλο το αμαξι τραβαγε μια δεξια , μια αριστερα αναλογα την προηγουμενη στροφη που ειχα πάρει. παω σε αλλον ευθυγραμμισα 3 επισκεψεις και σε αυτον καθε φορα να μ λεει το αμαξι ειναι καλο δεν θα βρεισ καλυτερο , τις 2 επομενες μου ελεγε να ειχε ενα προβλημα τωρα ειναι καλο δε θα ξανα εχεις προβλημα, Το αποτέλεσμα το ιδιο ο κυκλος του τιμονιου παλι ειναι οτι να ναι χανει σε σημειο οχι πολυ αλλα εκνευριστικο. ,Μες στη πολη δεν εχεις προβλημα αλλα με ταχυτητες 120+ μπορει να σε στειλει τελιως αδιαβαστο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannis159 Posted May 19, 2013 Report Share Posted May 19, 2013 Καλησπερα παιδια ξεφευγω λιγο απο τη συζητηση σας προσφατα εβαλα hr 4,5 στο golf iv 1,4 15αρες ζαντες και top mounts που ηταν σπασμενα...περιμενα να ειναι λιγο πιο χαμηλο αλλα μου αρεσει!ηθελα να ρωτησω επειδη δεν αλλαξα ακομη τα αμορτισερ με blistein και φοραω kayaba μαυρα ποσο θα αντεξουν περιπου;;;;;;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acidarrow Posted May 20, 2013 Report Share Posted May 20, 2013 Εαν δεν ειναι αμορτισερ για χαμηλωμα καλο θα ηταν να τα προσεξεις λιγο παραπανω στο τι χρηση τους κανεις κατα τα αλλα θα σου αντεξουν κανονικα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannis159 Posted May 21, 2013 Report Share Posted May 21, 2013 Οχι δεν ειναι αμορτισερ χαμηλωματος...τα προσεχω παρα πολυ απλα βασει λογικης εφοσον ειναι παρα πολυ πιεσμενα θα τα φτυσουν πολυ γρηγορα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakos75 Posted May 26, 2013 Report Share Posted May 26, 2013 (edited) Δηλαδη τα μαυρα bilstein δεν ειναι καλα? Εγω εχω βαλει τα κιτρινα χοντρομπουκαλα αλλα μου φαινονται σκληρα και λεω να βαλω τα μαυρο που φορας μηπως και μαλακωσει λιγο. Μου ειναι σκληρη αυτη που φορω (Βιλστειν κιτρινα χοντρα μονο στις μικρες εγκαρσιες λακουβες κοπαναει). Edited May 26, 2013 by jimakos75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted May 26, 2013 Report Share Posted May 26, 2013 Μη βαλεις bilstein μαυρα ασε τα κιτρινα οπως ειναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannis159 Posted May 26, 2013 Report Share Posted May 26, 2013 Τα blistein τα μαυρα ειναι καλα αμορισερ απλα δεν κανουν για χαμηλωμα...τωρα αυτα που φορας ειναι σιγουρα καλυτερα αλλα θυσιαζουν ανεση και χαριζουν κρατημα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakos75 Posted May 26, 2013 Report Share Posted May 26, 2013 Τότε πρέπει να κοιτάξω τους λαστιχιενους συνδεσμους γιατι κοπανάει οταν περνάω από ανωμαλίες. Τα κιτρινα bilstein παίρνουν σερβις η οχι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted May 27, 2013 Report Share Posted May 27, 2013 Τότε πρέπει να κοιτάξω τους λαστιχιενους συνδεσμους γιατι κοπανάει οταν περνάω από ανωμαλίες. Τα κιτρινα bilstein παίρνουν σερβις η οχι ?Κανονικά δεν παίρνουν σέρβις, αλλά έχω ακούσει να τα ανοίγουν διάφοροι. Μπορείς να βάλεις λάστιχο ποτίσματος στις άκρες των ελατηρίων. Συνήθως εκεί κοπανάει και κάνει θόρυβο. Γενικά για την αίσθηση τη σκληρή δεν ευθύνονται τόσο τα αμορτισέρ ειδικά αν είναι καινούργια, όσο τα ελατήρια χαμηλωματος. Sent from my XT910 using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakos75 Posted May 27, 2013 Report Share Posted May 27, 2013 Φοραω το χοντρομπουκαλα με ελατήρια κανονικου υψους που δεν ειναι για χαμήλωμα. Δεν ξερω αν φταινε τα ελατήρια , μηπως εχουν χαλασει αν και το υψος ειναι κανονικό στο ματι μου μπροστά πισω. Ειναι κατι μαυρα το χρωμα. Πως βλεπω αν ειναι Εντάξει,? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted May 27, 2013 Report Share Posted May 27, 2013 Αμορτισερ ανοιγει ενας στη γλυκη παραμυθια θεσπρωτιας εκει πηγα και εφτιαξα τα μανισια τα sachs και το αμαξι ειναι κουτσουρο χωρις να κοπαναει και στριβει τερμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acidarrow Posted May 27, 2013 Report Share Posted May 27, 2013 ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΤΕ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΦΟΥ ΦΟΥ 1 2 ΤΕΣΣΣΣΣΤ ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΤΕ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΤΥΠΟΥ bilstein για να τα κανετε service θα πεταξετε τα λεφτα σας και τα αμορισερ...ο κατασκευαστης δινει για τα κιτρινα κοντα 200.000 km και αμα λεει ο κατασκευαστης κατι ξερει...αλλιως θα τα εκανε ανακατασκευη μαναχοςτ για τα ελατηρια- αμορτισερ υπαρχει το αμορτισερομετρο που μπορεις να πας σε ενα συνεργειο να δεις εαν ειναι καλα εαν εισαι λαρισα ελα στο μαγαζι να στα μετρησω ΤΣΑΜΠΑ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted May 27, 2013 Report Share Posted May 27, 2013 Εγω δεν ανοιξα bilstein τα μαμα ανοιξα τα sachs φουλ πατεντα και για 80000 τερμα στριψιμο μετα τα ανοιγει παλι αλλαζει λαδια και βαζει αεριο και ξανα στροφες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acidarrow Posted May 27, 2013 Report Share Posted May 27, 2013 (edited) Απο εγγυηση εργασιων σου δινει???Κοστος??? Edited May 27, 2013 by Acidarrow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted May 27, 2013 Report Share Posted May 27, 2013 Στις 80000 χιλιομετρα μου ειπε ελα να τα ξανανοιξω να τα γεμισω κοστος αρχικο φτιαξιμο 200 ευρω τα τεσσερα και σερβις 100 ευρω τα τεσσερα ειμαι υπερευχαριστημενος το μονο κακο ειναι οτι το αμαξι ειναι πολυ σκληρο για 3.5 ποντους χαμηλωμα σε σημειο να χοροπηδας στο καθισμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakos75 Posted August 1, 2013 Report Share Posted August 1, 2013 Μια που εβαψα τις ζαντες μονος μου, σκεφτομαι να το χαμηλωσω. Μπορω ομως ? Φοραω χοντρομπουκαλα Bilstein και ελατηρια κανονικου υψους, κατι μαυρα ειναι. Μπορω να το χαμηλωσω 3 ποντους περιπου αλλα να βαλω ελατηρια πιο μαλακα απο οτι εχω τωρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...