Jump to content
Guest marchass

προβλημα καδενας σε Passat 1.8t

Recommended Posts

Guest marchass

Εχω ενα passat 1.8T του 2001 με μόλις 54.000 χλμ και μου παρουσιάστηκε πρόβλημα στην καδένα που κάνει θόρυβο. Μου είπαν οτι θελει αλλαγή και κοστίζει πολύ.

Ξέρει κανείς κατι για το θεμα, μιας και νομίζω πως τα χιλιομετρα ειναι πολυ λιγα για τετοιες βλαβες.

Το θεμα μετακινηθηκε εδω.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Εχω ενα passat 1.8T του 2001 με μόλις 54.000 χλμ και μου παρουσιάστηκε πρόβλημα στην καδένα που κάνει θόρυβο. Μου είπαν οτι θελει αλλαγή και κοστίζει πολύ.

Ξέρει κανείς κατι για το θεμα, μιας και νομίζω πως τα χιλιομετρα ειναι πολυ λιγα για τετοιες βλαβες.

Το θεμα μετακινηθηκε εδω.

Όταν λες καδένα τι ακριβώς εννοείς; Το passat δεν έχει καδένα αλλά ιμάντα αν εννοείς τον εκκεντροφόρο.

Link to comment
Share on other sites

Guest marchass
Όταν λες καδένα τι ακριβώς εννοείς; Το passat δεν έχει καδένα αλλά ιμάντα αν εννοείς τον εκκεντροφόρο.

Παναγιώτη, πήγα στο συνεργείο γιατί το αυτοκίνητο κάνει έναν περίεργο θόρυβο στο ρελαντί και σταματάει μόλις πατάω γκάζι. Εκεί μου είπαν πως είναι πρόβλημα καδένας, πρεπει να βγει ο εκκεντροφόρος και κάτι τέτοια (όπως θα κατάλαβες δεν είμαι και πολύ σχετικός στα τεχνικά) και πως ίσως έχει κολλήσει ένας ηλεκτροδιακόπτης. Τους ρώτησα αν αυτό δικαιολογείται στα χιλιόμετρα που έχω κάνει και μου είπαν πως τα χιλιόμετρα είναι λίγα για τέτοια προβλήματα. Η ζημιά μου είπαν πως θα πάρει περίπου 600 Ευρώ. Δεν ξέρω αν αντίστοιχο πρόβλημα έχει ξαναβγεί σε passat και τι έχει γίνει με αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Παναγιώτη, πήγα στο συνεργείο γιατί το αυτοκίνητο κάνει έναν περίεργο θόρυβο στο ρελαντί και σταματάει μόλις πατάω γκάζι. Εκεί μου είπαν πως είναι πρόβλημα καδένας, πρεπει να βγει ο εκκεντροφόρος και κάτι τέτοια (όπως θα κατάλαβες δεν είμαι και πολύ σχετικός στα τεχνικά) και πως ίσως έχει κολλήσει ένας ηλεκτροδιακόπτης. Τους ρώτησα αν αυτό δικαιολογείται στα χιλιόμετρα που έχω κάνει και μου είπαν πως τα χιλιόμετρα είναι λίγα για τέτοια προβλήματα. Η ζημιά μου είπαν πως θα πάρει περίπου 600 Ευρώ. Δεν ξέρω αν αντίστοιχο πρόβλημα έχει ξαναβγεί σε passat και τι έχει γίνει με αυτό.

Τι να σου πω! Κι εγώ passat του 2001 έχω με 57500 χλμ και τώρα πάω να αλλάξω ιμάντα εκκεντροφόρου. Είμαι σίγουρος ότι δεν έχει καδένα. Αν είχε καδένα και σου έκανε αυτά τα συμπτώματα τότε μάλλον θα είχε σπάσει η γλίστρα της. Ας μας απαντήσει και κανένας ποιο ειδικός! Μήπως είναι καμιά τροχαλία;

Link to comment
Share on other sites

Guest marchass

Παναγιώτη, σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες και που ασχολήθηκες με το θέμα. Θα είχε πραγματικά ενδιαφέρον όπως προτείνεις και κάποιος άλλος να έμπαινε στο πρόβλημα μήπως και ξέρει κάτι περισσότερο στο θέμα που ίσως μας φωτίσει.

Link to comment
Share on other sites

Guest marios18t

Παιδια μηπως ξερει κανεις κανα καλο συνεργειο κοντα στην περιοχη της Ηλιουπολης για να εχω αλλη μια τεχνικη γνωμη στο προβλημα μηπως βγαλω καμμια ακρη ; Εαν οντως δεν υπαρχει καδενα στο passat τοτε το συνεργειο που πηγαινω με δουλευει.

Link to comment
Share on other sites

Κοντα στην Ηλιουπολη αν δεν κανω λαθος πρεπει να ειναι και ο φιλοσιδης στον Βυρωνα αλλα και η Karenta στην Βουλιαγμενης.

Link to comment
Share on other sites

Guest marios18t

Κωσταντινε, από εξουσιοδοτημενα εχω δυστυχως πολυ κακη εμπειρια. Αυτοι ειναι ικανοι να μου πουν πως χρειαζεται αλλαγη ο μισος κινητηρας και να με χρεωσουν .....

Αντιληφθηκα πως στα servis, μου χρεωναν λαδια για τετρακινητα! , υγρα για κλειστου τυπου μπαταρια! , με χρεωναν για εργασιες που ποτε δεν εγιναν και καποιες φορες πηρα το αυτοκινητο μου εντελως αρυθμιστο. Μιλαμε το αυτοκινητο να σερνεται μετα απο μεγαλο servis. Οσο για το κοστος του servis, φωτια. Ασε που τη δουλεια τελικα την κανουν βοηθοι των βοηθων που μαθαινουν πανω στα αυτοκινητα μας.

Μιλαω για κανενα καλο και εντιμο συνεργειο μιας και τα εξουσιοδοτημενα δεν τα εμπιστευομαι πλεον.

Link to comment
Share on other sites

Guest marios18t

Παιδια πηγα σημερα στο ιδιο συνεργειο για να αποσαφηνισω το θεμα με το προβλημα του αυτοκινητου. Ο υπευθυνος μου ειπε τελικα πως εχει προβλημα ο 'τεντωτηρας καδενας -εκκεντροφορων' και χρειαζονται περιπου 600 Ευρώ για να αντικατασταθει.

Με αυτη την καινουργια πληροφορια μηπως ξερετε αν αντιστοιχο προβλημα εχει παρουσιαστει τοσο νωρις (54000 χλμ) και αν η τιμη ειναι λογικη ? Εχει τυχει σε καποιον αλλο και τι εκανε ?

Link to comment
Share on other sites

Guest marios18t

Παιδιά ακόμα παιδεύομαι με το θέμα. Πηγαίνω από συνεργείο σε συνεργείο και ο καθένας μου λέει ότι θέλει. Εξουσιοδοτημένα μου λένε να αφήσω το αυτοκίνητο για μερικές ημέρες για να ελέγξουν τμήματα του κινητήρα που θα λύσουν, μιας και το lap της αντιπροσωπείας δεν δείχνει καμμία βλάβη στο αυτοκίνητο. Δεν νομίζω πως θα κάνω κάτι τέτοιο. Τώρα πια στο ρελαντί ο θόρυβος είναι σαν να ακους πετρελαιοκινητήρα και μόλις δώσεις λίγες στροφές σταματάει. Σε ένα άλλο συνεργείο μου είπαν για αλλαγή τεντωτήρα, ιμάντα, τρόμπας νερού και βλέπουμε (δηλ καμμιά χιλιάρα ευρώ λες και είναι τίποτα) όμως δεν υπάρχει σιγουριά οτι αυτό είναι το πρόβλημα του αυτοκινήτου και μια τέτοια επισκευή θα το λύσει. Τελικά αρχίζω και απογοητεύομαι από την αξιοπιστία της VW.

Link to comment
Share on other sites

Τσέκαρε τους πολλαπλασιαστές στα μπουζί. είναι ελλατωματικοί στα passat 2001 και χαλάνε γρήγορα και ευκολά και το αυτοκίνητο κάνει σαν τρακτερ.

Βρίσκεις τέτοιους στα μεταχειρισμένα και τους τσεκάρεις μονος σου πρακτικά.

Edited by Geonet
Link to comment
Share on other sites

Guest marios18t

Φίλε Geonet, ευχαριστώ για την πληροφορία. Θα εξετάσω αυτό που λες αν και μόνος μου δεν ξέρω πως.

Εχω γράψει ένα γράμμα πριν πέντε μέρες στην Kosmocar αλλά δεν έχω πάρει καμμία απάντηση ούτε επικοινώνησαν τηλεφωνικά μαζί μου.

Σε ένα εξουσιοδοτημένο που πήγα, μου είπαν να το αφήσω για να αρχίσουν να λύνουν κι βλέπουμε. Στο εξειδικευμένο που πηγαίνω είναι σίγουροι πως το πρόβλημα είναι τεντωτήρας καδένας εκκεντροφόρων (αν και το διαγνωστικό δε δείχνει τίποτα) που μπορεί να βγάλει και αλλαγή ιμάντα, τρόμπας νερού κλπ δηλαδή καμμιά χιλιάρα ευρώ και πολύ χέρι στον κινητήρα.

Δεν ξέρω τι να κάνω και φοβάμαι να το αφήσω έτσι μη μου βγάλει καμμιά μεγαλύτερη βλάβη.

Τώρα αν ξέρεις κάποιον που θα μπορούσα να πάω να δοκιμάσω αυτό που προτείνεις στείλε σε παρακαλώ καμμιά πληροφορία η pm.

Ευχαριστώ,

Μάριος

-----------------------------------------------------------------------------------

Εχω νέα από την Kosmocar πάνω στο γράμμα που τους έστειλα στις 01 Νοεμβρίου.

Προς μεγάλη μου απογοήτευση, επικοινώνησαν μαζί μου στις 12 Νοεμβρίου (11 ημέρες μετά) και αφού τους ξαναανέπτυξα τους προβληματισμούς μου, όπως άλλωστε το είχα πράξει και στο γράμμα, τελικά πήρα την απάντηση 'κι εμείς τι να σας κάνουμε ? τι ζητάτε από εμάς ?'.

Δυστυχώς δεν περίμενα μία τέτοια αντιμετώπιση από την επίσημη

αντιπροσωπεία. Λυπάμαι που πίστεψα στην ποιότητα και το όνομα της VW.

Εγινε συγχωνευση των δημοσιευσεων

Link to comment
Share on other sites

Παιδια πηγα σημερα στο ιδιο συνεργειο για να αποσαφηνισω το θεμα με το προβλημα του αυτοκινητου. Ο υπευθυνος μου ειπε τελικα πως εχει προβλημα ο 'τεντωτηρας καδενας -εκκεντροφορων' και χρειαζονται περιπου 600 Ευρώ για να αντικατασταθει.

Με αυτη την καινουργια πληροφορια μηπως ξερετε αν αντιστοιχο προβλημα εχει παρουσιαστει τοσο νωρις (54000 χλμ) και αν η τιμη ειναι λογικη ? Εχει τυχει σε καποιον αλλο και τι εκανε ?

Φίλε δεν ξέρω ποιο είναι το πρόβλημα σου αλλά αν χρειαστείς τεντοτηρα ιμάντα κάνει καμία 50€, το θέμα είναι ότι χρειάζεσαι αλλαγή σε ιμάντες περίπου στα 60-70.000χλμ. οπότε καλό θα είναι να τους αλλάξεις και αυτούς ,από την seat για ένα Toledo 20vt 2003 κοστίζουν 191€ +20 έως 30€ ο ιμάντας του A/C. ΣΥΝΟΛΟ 220-230€ από έξω ίσως να γλιτώσεις κάνα 30€.

Όσο για την τρόμπα νερού την αλλάζουμε μαζί με τους ιμάντες γιατί χαλά εύκολα και όταν σπάσει (50-90.000χλμ) χρειάζεται πάλι λύσιμο από την αρχή.

ΣΥΝΟΛΟ ΙΜΑΝΤΕΣ ΤΕΝΤΟΤΗΡΕΣ 220-230 + 50€ ΤΡΟΜΠΑ ΝΕΡΟΥ =270-280€

Εργασία περίπου 70-80€ σε συνεργία εκτός αντιπροσωπείας.

Αν ήσουν Κρήτη θα σου έλεγα από πού να τα πάρεις όλα αυτά και σε ποιον να τα Βάλης.

Ελπίζω να βοήθησα.

Link to comment
Share on other sites

Guest marios18t

Φίλε Andre, για όλα αυτά μου ζήτησαν 1000 ευρώ κι όχι σε εξουσιοδοτημένο. Δηλαδή τρείς φορές παραπάνω από όσα αναφέρεις. Τι γίνεται ρε παιδιά ?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Andre, για όλα αυτά μου ζήτησαν 1000 ευρώ κι όχι σε εξουσιοδοτημένο. Δηλαδή τρείς φορές παραπάνω από όσα αναφέρεις. Τι γίνεται ρε παιδιά ?

Φίλε έχω ακούσει για όλα αυτά μέχρι 600€ στην skoda αλλά όχι και 1000€

Μήπως σου είπαν ότι χρειάζεται και κάτι ακόμα ?

Link to comment
Share on other sites

Passat 2001 > ATW μοτερ και μετα > ιμαντες αλλαζονται μετα τα 100.000 χλμ μαζι με την τρομπα νερου , βεβαια ολα τα συνεργεια σε κανουν να ανυσηχεις με το γεγονος οτι αν σπασει γινεται χαμος και ετσι ολοι τρεχουν νωριτερα ,τι να κανουν και αυτοι να γινουν κλεφτες ??

μαλλον θα πρεπει να ειναι ο τεντοτηρας σου απο την περιγραφη σου αν ηταν πολλαπλασιαστης το αυτοκινητο θα δουλευε με 3 κυλινδρους και θα το καταλαβαινες σιγουρα -_-

συνεργεια VW στα δυτικα προαστεια ξερω αρκετα (πελατες μου } αν σε ενδοιαφερει στειλε μου pm

Link to comment
Share on other sites

Passat 2001 > ATW μοτερ και μετα > ιμαντες αλλαζονται μετα τα 100.000 χλμ μαζι με την τρομπα νερου , βεβαια ολα τα συνεργεια σε κανουν να ανυσηχεις με το γεγονος οτι αν σπασει γινεται χαμος και ετσι ολοι τρεχουν νωριτερα ,τι να κανουν και αυτοι να γινουν κλεφτες ??

μαλλον θα πρεπει να ειναι ο τεντοτηρας σου απο την περιγραφη σου αν ηταν πολλαπλασιαστης το αυτοκινητο θα δουλευε με 3 κυλινδρους και θα το καταλαβαινες σιγουρα :)

συνεργεια VW στα δυτικα προαστεια ξερω αρκετα (πελατες μου } αν σε ενδοιαφερει στειλε μου pm

Φίλε το πρόβλημα δεν είναι με τους ιμάντες αλλά με την αντλια, έχω δει να σπάει στα 45.000χλμ και στα 58.000χλμ.

Αλλά έχω δει και 80-90.000 να είναι μια χαρά ,το θέμα είναι ότι αν αλλάξει τεντοτηρα τότε καλό θα ήταν να αλλάξει και τα υπόλοιπα για να μην ξαναλύνει και αναπληρώνει τα εργατικά σε σύντομο χρονικό διάστημα.

ΣΗΜ. ΜΗΠΩΣ ΤΑ VW ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΠΤΕΡΥΓΙΑ?

Link to comment
Share on other sites

Αν σε αφησει η αντλια ειναι μικρο το κακο την αλλαζεις με καινουργια με μεταλλικα πτερυγια και επι τη ευκαιρια βαζεις και τα υπολοιπα

ολες οι καινουργιες εχουν μεταλλικα πτερυγια

παντως η κατασταση του ιμαντα τσεκαρετε ευκολα, ανοιξτε το πανω μισο καπακι και δεστε μονοι σας :)

Link to comment
Share on other sites

Αν σε αφησει η αντλια ειναι μικρο το κακο την αλλαζεις με καινουργια με μεταλλικα πτερυγια και επι τη ευκαιρια βαζεις και τα υπολοιπα

ολες οι καινουργιες εχουν μεταλλικα πτερυγια

παντως η κατασταση του ιμαντα τσεκαρετε ευκολα, ανοιξτε το πανω μισο καπακι και δεστε μονοι σας :blink:

:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως εχω 92000 χλμ και δεν τα εχω αλλαξει.

Με βλεπω απο βδομαδα ομως να τα φτιαξω μην μας κανει καμια στραβη και τρεχουμε μετα.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά άλλαξα τον τεντωτήρα και το αυτοκίνητο είναι πάλι μια χαρά.

Τελικά πόσο σου κόστισε? ¶λλαξες εντέλει τρόμπα νερού και ιμάντες?

Link to comment
Share on other sites

Guest marios18t

Κοστισε 600 ευρώ. Δεν άλλαξα ιμάντες και τρόμπα νερού. Τα χιλιόμετρα ήταν λίγα (56000) και δεν χρειάστηκε.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.