Jump to content
tounasL

Ρυθμιση συγκλισης-αποκλισης Golfv

Recommended Posts

Γεια σου Λουιζα.Σχετικα με αυτο που ρωτησες τον Στελιο,η συγκλιση πισω ρυθμιζεται στο πενταρι.Ο βραχιονας πανω στον οποιο εδραζεται το ελατηριο(ειναι μαυρος και ο πιο μεγαλος),στηριζεται απο την εσωτερικη πλευρα με μια βιδα πανω σε ενα υποπλαισιο.Αυτη η βιδα εχει μια μεγαλη παρακεντρη ροδελα στο πισω μερος.Γυρνωντας τη(βιδα) μεταβαλλεις τη συγκλιση η την αποκλιση αντιστοιχως.

Link to comment
Share on other sites

Guest CLSFox

Ευχαριστώ για την πληροφορία! :(

Βέβαια εδώ που το έγραψες δεν απευθύνεσαι προσωπικά σε μένα, αλλά σε ολόκληρο το forum!

Όμως είναι μια πληροφορία που ενδιαφέρει όλους τους κατόχους Golf V γι' αυτό και κρίνω ότι είναι σκόπιμο να μείνει.

Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το topic για να αναφέρουμε γενικές ρυθμίσεις γεωμετρίας στο Golf V.

Link to comment
Share on other sites

γνωριζει κανεις αν υπαρχουν ρυθμιζομενα top-mounts για το golf v?'H εστω καποιος αλλος τροπος να μεταβαλλω την camber μπροστα(ρυθμιζομενα ψαλιδια κτλ).Οι ρυθμισεις που του εχω κανει ειναι για μπροστά- 0.5 αρνητικη camber(δεν μεταβαλλεται) και 0.2mm συγκλιση.Για πισω-1.6 αρνητικη camber και 0.5mm αποκλιση.Σε γενικες γραμμες ειμαι ευχαριστημενος με τη συμπεριφορα.πιστευω πως με 1.2 αρνητικη camber μπροστα θα βελτιωνα την προσφυση του μπροστινου.

Link to comment
Share on other sites

Guest CLSFox

Η ρύθμιση που λες για πίσω δυστυχώς μεταβάλει ταυτόχρονα και τη σύγκλιση και το camber. Κάτι που ΔΕ θέλω.

Όσο για μπροστά δε γνωρίζω για κάποια έτοιμη λύση top mount και δεν πρέπει να υπάρχει. Εγώ αυτή τη στιγμή έχω κάνει το εξής: άλλαξα αναρτήσεις και τώρα φοράω Bilstein PSS. Κατά τη μετατροπή δώσαμε λίγο camber από το νέο γόνατο κι έτσι τώρα είμαι στο -2,2.

Αν ενδιαφέρεσαι για κατασκευή top mount για το Golf σου πάντως, έχω πού να σε παραπέμψω για επιβεβαιωμένα άψογα αποτελέσματα.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως αν ένα αυτοκίνητο έχει απόκλιση στους πίσω τροχούς βοηθάει πολύ στο να τοποθετείς ευκολότερα το πίσω μέρος με αποτέλεσμα το μπροστινό να μαζεύει κ πιο γρήγορα. Ή αν θες να σε ακολουθεί ευκολότερα το πίσω μέρος. Δυστυχώς τα 2άρια έχουν ημιάκαμπτο άξονα με ευτυχώς αρκετή εργοστασιακή απόκλιση. Αν είχα τη δυνατότητα να δώσω κι άλλη θα το κανα. Νομίζω πως είστε τυχεροί που στα 5άρια έχετε αυτή τη δυνατότητα.Εκμεταλλευτείτε το! Λουίζα θυμάμαι που κοίταζα το Golf σου από κάτω για να βρω το link που ρυθμίζει την σύγκλιση-απόκλιση. Thanx λοιπόν στο Λάζαρο (ΤοunasL) για τα φώτα του.

Link to comment
Share on other sites

Νεες ρυθμισεις που βρηκα-1.5mm αποκλιση μπροστα,0.5mm συγκλιση πισω και 2 μοιρες camber πισω.Θα το δοκιμασω συντομα και θα ενημερωσω.Πως ακριβως λουιζα εδωσες camber με το γονατο??????????

Link to comment
Share on other sites

Guest CLSFox
Νεες ρυθμισεις που βρηκα-1.5mm αποκλιση μπροστα,0.5mm συγκλιση πισω και 2 μοιρες camber πισω.Θα το δοκιμασω συντομα και θα ενημερωσω.Πως ακριβως λουιζα εδωσες camber με το γονατο??????????

Το γόνατό μου κατασκευάστηκε έκκεντρο στο σημείο που πιάνει η πλήμνη για να παρέχει μια μικρή ελευθερία στη ρύθμιση της camber.

Edited by CLSFox
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.