Jump to content
Peryrho

Ιστορια του Vw Transporter

Recommended Posts

Η ιδεα για την δημιουργεια ενος αυτοκινητου VW για επαγγελματικη χρηση ηρθε απο την Ολλανδικη Αντιπροσωπεια της το 1947.

1950 - 1967 Τ1

Μετα απο 3 χρονια μελετης και σχεδιων στις 8 Μαρτιου 1950 το πρωτο αυτοκινητο βγηκε απο το Wolfsburg με την ονομασια Τ1. Μετα απο ενα χρονο παραγωγης, η γραμμη παραγωγης μεταφερεται στο εργοστάσιο του Ανοβερου. Οπως και το Beetle τα πρωτα Transporters ειχαν 4κιλυνδρους κινητηρες boxer 1.2 με 25 ιππους (19 kW), αεροψυκτους τοποθετημενους στο πισω μερος Το ωφελιμο φορτιο ήταν 750 κιλα. Το 1955 ο στανταρ κινητηρας τους γινεται 36 ιππων (22 kW), ενω το 1959 αποκτουν κινητηρες 40 ιππων (25 kW) οι οποιοι αποδειχτηκαν τοσο αξιοπιστοι που η VW ανακαλεσε ολα τα Transporter της τελευταιας χρονιας και αντικατεστησε με τους τους νεους κινητηρες. Τα μοντελα μεχρι το 1955 πηραν την ονομασια Τ1a. Οταν το 1959 απεκτησαν τους νεους κινητηρες και 15" ζαντες ονομαστηκαν T1b ενω το 1963 οταν απεκτησε και την πλαγια συρομενη πορτα ονομαστηκαν T1c. To 1967 παρουσιαζεται η εκδοση με το κινητηρα 1.5 με 44 ιππους και ωφελιμο φορτιο 1 τοννο και μια εκδοση σε μορφη λεωφορειου που απευθυνοταν κυριως στην Αμερικη

Η Παραγωγη του Τ1 θα σταματησει στην Γερμανια το 1967 αλλα θα συνεχιστει στην Βραζιλια μεχρι το 1975

180px-VW_Type2_T1c_Kombi.jpg

1968 - 1979 Τ2

Στα τελη του 1968 εμφανιζεται το Τ2a που θα παραχθει στην Γερμανια μολις για 6 μηνες καθως η παραγωγη θα μεταφερθει πλεον στο εργοστασιο στο Μεξικο. Το νεο μοντελο διαθετει κινητηρες 1.6 58 ιππων. Το 1971 εφοδιαζεται με νεο κινητηρα 1.6 50 ιππων και δισκοφρενα , ενω το 1972 εμφανιζεται το Τ2b με κινητηρες 1.7 62 ιππων και 2.0 70 ιππων. Το 1973 παρουσιαζονται μοντελα με αυτοματο κιβωτιο και στα τελη του χρονου εμφανιζεται ο κινητηρας 1.8 με 68 ιππους. Το 1974 παρουσιαζεται το T2c το οποιο ειναι κατα 10 εκατοστα ψηλοτερο απο τα προηγουμενα

Η Παραγωγη και η διαθεση του συνεχιστηκε μεχρι το 1991 στο Μεξικο και μεχρι το 1996 στην Βραζιλια

180px-VW_Type2_T2a_Bus.jpg180px-VW_Type2_T2b_Ambulance.jpg

1979 - 1990 Τ3

Το Τ3 με νεο αμαξωμα και κατα 12 εκατοστα φαρδυτερο εμφανιζεται στην Ευρωπη και διαθετει ενα νεο συστημα αναρτησεων. Το 1981 παρουσιαζεται το πρωτο μοντελο με υδροψυκτο πετρελαιοκινητηρα. Το 1985 αποκτα την ονομασια Τ25 και παραλληλα παρουσιαζεται το T25 Syncro με μονιμη 4κινηση και εφοδιασμενο με κινητηρες 1.6 50 ιππων και 2.0 70 ιππων αεροψυκτους, 1.9 78 ιππων 2.1 112 ιππων υδροψυκτους οπως επισης και τον πετρελαιοκινητηρα 1.9 65 ιππων. Το 1989 προστιθεται και ο turbodiesel 1.6 κινητηρας με 70 ιππους που θα παραμεινει και στο επομενο μοντελο T4 που θα παρουσιαστει το 1990. Το Τ3 κατασκευαζοταν στο εργοστασιο της Αυστριας ενω παρεμεινε σε παραγωγη στην Νοτια Αφρικη μεχρι το 2003.

180px-VW_Type2_T3_Kombi.jpg180px-VW_Type2_T3_Caravelle_Synchro.jpg

1990 - 2003 Τ4

Απο το 1990 το Transporter αποκτα κινητηρα στο μπροστινο μερος του αμαξωματος και κινηση στους μπροστινους τροχους. Οι κινητηρες TDI εκαναν το μοντελο αναρπαστο. Το 1994 το Τ4 αλλαζει μορφη και αποκτα κινητηρες VR6. Η Παραγωγη του για την Ευρωπη σταματα το 2003 ενω εξακολουθει να ειναι και σημερα σε Παραγωγη στην Κινα.

180px-VW_Eurovan_T4a_Multivan_Allstar.jpg180px-VW_Eurovan_T4b_Highroof_Halfpanel.jpg180px-VW_Eurovan_T4b_Caravelle.jpg

2003 - ... Τ5

Το 2003 μια νεα εκδοση των ημιφορτηγων της εταιρειας εμφανιζεται με τους κινητηρες του Τ4 αλλα αναβαθμισμενους σε θεματα καταναλωσης και προστασιας του περιβαλοντος

180px-VW_Eurovan_T5_Multivan.jpgvisual_chassiscab.jpg

Η επομενη γενεια transporter αναμενεται το 2007

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.