Jump to content
ace

Πρώτο Service σε Fox

Recommended Posts

Γεια σας παιδιά!

Η κοπέλα μου έχει εδώ και 1 χρόνο το Fox κι έχει κάνει 4800χλμ (!), αλλά μου είπαν στην Καρέντα Μηλιαράκη (ουυυυ!!!) ότι πρέπει να κάνει υποχρεωτικά service γιατί πέρασε 1 χρόνος.

Ξέρετε πόσο κάνει το 1ο service για να μην μου ζητήσουν κανένα υπερβολικό ποσό;

Έχετε να προτείνετε κάποιο καλό συνεργείο (εξουσιοδοτημένο φαντάζομαι, λόγω εγγύησης), κατά προτίμηση στα βόρεια προάστεια (μένω Χαλάνδρι);

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

==========================================================

Επ' ευκαιρίας, ας σας πω και το εξής:

Η εμπειρία μου από την Καρέντα Μηλιαράκη στις 3 γέφυρες είναι η χειρότερη. Είχαν τρακάρει την κοπέλα μου στην πόρτα, η οποία βγήκε άχρηστη και το πήγα στην Καρέντα. Ήταν Μ. Τρίτη και μου είπαν θα πάρει καμιά βδομάδα. Το παράθυρο δεν έκλεινε λόγω του χτυπήματος. Οι βλαμένοι πρέπει να το άφησαν κάποιες μέρες έξω με ανοιχτό το παράθυρο και είχε γεμίσει σκόνη μέσα. ¶λλαξαν τελικά μετά από 10 εργάσιμες την πόρτα και στην πόρτα που έβαλαν δε δούλευε η κλειδαριά. Επίσης, ένα πλαστικό προστατευτικό που έχει στο πίσω φτερό το έφεραν μετά από 3 μήνες και δε με ειδοποίησαν ποτέ, βαρέθηκα να παίρνω τηλ να ρωτάω! Μέχρι να φέρουν την κλειδαριά πέρασαν συνολικά επίσης 3 μήνες! Φυσικά σου λένε να περάσεις στο σαλονάκι για να μη βλέπεις τι βλακείες κάνουν και έσπασαν τα κουμπώματα από το πλαστικό που έχει τους διακόπτες πάνω. Το έχω παραγγείλει εδώ και 4 μήνες κι ακόμα να με πάρουν τηλ οι ανεύθυνοι! Μόνο τα κοστούμια τους μάραναν και οι φόρμες, να μας το παίξουν επιστήμονες. Επίσης, το ραδιο-cd πιάνει ελάχιστους σταθμούς και μου είπαν ότι έτσι είναι η λειτουργία του!!! Πιάνει μόνο 10 σταθμούς περίπου στα FM, με το manual scan δε σταματάει πουθενά! Θέλουν και πελάτες έτσι, τρομάρα τους!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα άλλαζα μόνο λάδια φίλτρα και τίποτα άλλο σε αυτα τα χιλιόμετρα...

όσον αφορά το ραδιο-cd είσαι σίγουρος πως δεν έχει βγεί η φίσα που κουμπώνει στην κερέα του αυτοκινήτου???

Στις επίσημες αντιπρωσοπείες σπάνια κοιτάνε την τσέπη του πελάτη...για αυτό και ότι βλέπουν να υπολειτουργεί λένε αλλαγή...δεν ασχολούνται με μικροπράγματα,,,,και πολλές φορές δεν το φτιάχνουν και καλά...αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν σωστά την δουλεία τους

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.