Jump to content
thanos28

πολλαπλασιαστης

Recommended Posts

μολις πριν λιγο γυριζα απο την εκθεση αυτοκινητου και στα καλα του καθουμενου,μου αναβει το epc και το esp...

σταματω βαζω παλι μπροστα,σβηνει το esp και μενει αναμμενο το epc και μαζι αναβει και το check engine...

αρυθμιες στο ρελαντι,το αμαξι δεν τουρμπιζει κ.α

περιμενω τωρα ενα φιλο μου να ερθει να βαλουμε το VAG-COM τωρα πανω,θελω να πιστευω οτι ειναι πολλαπλασιαστης.

ασχετα ομως με το αν οντως ειναι κατι τετοιο,ας γραψει καποιος που του εχει τυχει κατι τετοιο ποια ειναι τα συμπτωματα σε αυτη την περιπτωση για να ξερουμε...

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Μεγάλο τρέμουλο, αρυθμίες, μειωμένη δύναμη και ό,τι συνεπάγεται ο ένας λιγότερος κίλυνδρος.

Είναι πολύ εύκολο να το καταλάβεις, κάνει μπαμ

Link to comment
Share on other sites

μόνο epc είναι 100% ασφάλεια φρένων την έχω αλλάξει 2-3 φορές,,περί τα 9 ευρώ...τώρα σε συνδιασμό με check σε εμένα ήταν ένα μπουζοκαλόδιο ελατομματικό ... και είχα τα ίδια συμτώματα...πρόσεχε διότι θα σε αφήσει το αμάξι να πάς να το φτιάξεις...πάιζει να είναι και αισθητήρας λ...τον άλλαξα πρόσφατα 200 ευρω...

Edited by vagva
Link to comment
Share on other sites

Aμα ειναι ο πολλαπλασιαστης το αμαξι θα κανει σαν τρακτερ και θα μυριζει τρελλα καυσαεριο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aμα ειναι ο πολλαπλασιαστης το αμαξι θα κανει σαν τρακτερ και θα μυριζει τρελλα καυσαεριο.

Ακριβώς, καλύτερη περιγραφή δεν γίνεται! Δυο πολλαπλασιαστές έχω αλλάξει, 2ο και 4ο. Τον 2ο στον Παζαρόπουλο και τον 4ο στον Μανδύλα. Και στις δύο περιπτώσεις δεν πλήρωσα μία αφου οι πολλαπλασιαστές εχουν εγγυηση 5 χρόνια :)

Link to comment
Share on other sites

τελικα λυθηκε το προβλημα παιδια...το βραδυ αφου εγραψα το post ηρθε ο φιλος μου επιτοπου με το vag com και το βγαλαμε βολτα.

περιττο να πω οτι δεν αναβε κανενα λαμπακι και το αμαξι λειτουργουσε αψογα.

ειχε κρατησει ομως τις εξης βλαβες...

ρεταρισμα στον κυλινδρο 1,3,2

προβλημα στην σκαστρα -οτι χανει πιεση

και πεταλουδα,

οπως πηγαινουμε λοιπον με το vag com συνδεμενο μετραμε ρευμα και εδινε με τα φωτα αναμμενα 12,8-12,9V ενω οταν τα εσβηνα ολα εδινα max 13,1-2..

σημερα αλλαξα μπαταρια κι ολα ως δια μαγειας εστρωσαν...

Link to comment
Share on other sites

...δυστυχως ακομα παιδευομαι...

απλα μου εκανε την χαρη και με αφησε για 2,3 μερες να ηρεμησω...

μαλλον ειναι το maf...

το αλλαζω και αυτο εντος των ημερων και βλεπουμε...

Link to comment
Share on other sites

Τι μου θυμισες τωρα...... Σε ενα αμαξι ειχαμε αλλαξει MAF, πολλαπλασιαστες, μπουζι κλπ και παλι εκανε τα ιδια.

Τελικα ηταν καταλυτης!!!!! dead.gifdead.gifdead.gif

Πολυ ακραια περιπτωση λεμε!

Καλα ξεμπερδεματα :baby:

Link to comment
Share on other sites

αλλαξα χτες MAF τελικα,το αμαξι οντως εστρωσε.

για να βεβαιωθω οσο γινεται αυτη τη φορα πριν το αλλαξω το πηγαμε με το vag com συνδεμενο μεχρι τον αγ.στεφανοπερνοντας ενδειξεις του και το ιδιο επανελαβα με το νεο...

ο αερας που επαιρνε αμεσως ηταν 20% παραπανω και μετα απο 15 λεπτα που ειχε κανει adaptation εφτασε στο 40% διαφορα...

τι να πω. ελπιζω οτι ξεμπερδεψα ρε παιδια...

Link to comment
Share on other sites

ελπίζω να ήταν αυτό...Θάνο το 1,8 έχεις???σίγουρα παέι καλύτρερα από το δικό μου το 1,6,,,τελική τι έχεις?εμένα πάνω από 180 δεν ανεβάζει...ειδικά σε κανονική διαδρομή μέχρη 165 είμαι...

Link to comment
Share on other sites

ναι πρεπει να ξεμπερδεψα γιατι 3 μερες τωρα δεν εκανε κιχ...θα δουμε...

οσο για την τελικη,μεχρι 230 το εχω παει κι αυτο στις 6500... ειναι αρκετα κοντο...

σαββατοκυριακο που θα ανεβω Σερρες ομως θα εχω την χαρα να δω και τελικη αλλα και αν οντως τελικα ξεμπερδεψα...

Edited by thanos28
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα βρε παιδιά και χρόνια καλά.

δυστυχώς μπήκα και εγώ στο club των προβλημάτων.Πριν 8 μήνες σχεδόν, άλλαξα τον πρώτο μου πολλαπλασιαστή(αφού πλήρωσα εσφαλμένα,παρόλο που ήταν σε εγγύηση....)

δεύτερος πολλαπλασιαστής πρίν 2 μήνες σχεδόν και το κακό τρίτωσε Σάββατο ξημερώματα μετά απο όμορφη βραδυά στου Ψυρρή...

εντελώς παράλογο του να σκάει ό ένας πίσω απο τον άλλο.Τι να πώ!Πρίν απο αυτό βέβαια, έσκασε και άλλο παράσημο, με την κόρνα όταν στρίβω το αυτοκίνητο σε στροφή να κορνάρει μόνη της...

η κεντρική πλατεία στου Ψυρρή πρέπει να μου ρίξε πολλά καντήλια γιατί βλέπανε εμένα τον παλαβό μόνο μου να κορνάρω χωρίς λόγο ρυθμικά <_<:lol: :lol: :lol:

τέλος πάντων,άντε να δούμε τι θα μας βγάλει. Ελπίζω να είναι απλά πολλαπλασιαστής και να μην πληρώσω τίποτε άλλο.

Link to comment
Share on other sites

τι να πω βρε φίλε...κουράγιο...αν πρόκειται να πάρω πάλι αυτοκίνητο θα το σκεφτώ πολύ αν θα πάρω πάλι VW....

και εγώ πρέπει να αλλάζω ένα μαρκόυτσι στους μπροστά τροχούς αφού με αλλαγή ακρόμπαρων δεν έγινε τίποτις....

Link to comment
Share on other sites

τι συμπτωματα ειχες φιλε μου για τους πολλαπλασιαστες?...γιατι κι εγω ψιλιαζομαι κατι...που και που νιωθω να 3κυλινδριζει...μοτερ απο beetle εχω!

αφού λοιπόν το παρέλαβα πριν λίγο, δηλώνω τα εξής.

κάηκε ο 3ος στην σειρά και προληπτικά μου αλλάξανε και τον 4ο.Δωρεάν λόγο εγγύησης,το πακέτο το φάγα με το τιμόνι....Εμφάνισε πρόβλημα στην βάση του με το airbag Και δυστυχώς αντικαταστάθηκε ευτυχώς το airbar Πέρασε εγγύηση (600¤ κάνει περίπου) αλλά πλήρωσω το τιμόνι κομπλέ 343¤... και πλέον έχω το τιμόνι του 2006 tongue.gif με μαύρο Logo.

τέλος καλό όλα καλά και μια διαπίστωση.

είδα μετά απο καιρό το αμαξάκι μου να ειναι ποιό σπιρτόζικο απ'οτι πριν,οπότε πρέπει να παίζει σημαντικό ρόλο που το έβλεπε πρίν καεί ο πολλαπλασιαστής να κρεμάει σε 2α - 3η ταχύτητα.

golfakias1983, αν κάψεις πολλαπλασιαστή θα το καταλάβεις αμέσως.Ανάβει το check engine Και το αυτοκίνητο αγκομαχάει λές και έχει βρογχοπνευμονία.... :huh:

Link to comment
Share on other sites

μάλλον έπεσε περονόσπορος στους πολλαπλασιαστές τώρα τελευταία!

το Σάββατο κάηκε ένας πολλαπλασιαστής στο fiesta ενός φίλου..

του το κάλυψαν με εγγύηση αλλά μόνο που δεν πιάστηκαν στα χέρια... ;)

Edited by atrias
Link to comment
Share on other sites

ρε συ ξερω οτι αν καει κουνιεται σαν τρακτερι...εμενα το κανει σε μικρη ενταση,χωρις να παιζουν οι στροφες...αλλα οταν ξεκινας με λιγο γκαζι τρεμει το αυτοκινητο...καταλαβες?

Link to comment
Share on other sites

ρε συ ξερω οτι αν καει κουνιεται σαν τρακτερι...εμενα το κανει σε μικρη ενταση,χωρις να παιζουν οι στροφες...αλλα οταν ξεκινας με λιγο γκαζι τρεμει το αυτοκινητο...καταλαβες?

εικάζω πως δεν πρέπει να ειναι πολλαπλασιαστής,βέβαια πρίν καεί ο δικός μου άκουγα τον ήχο του κάπως περίεργο,σαν να ενα μικρό συριγμό,ισα που ακουγόταν.

έχω την εντύπωση πως κάτι πρέπει να παίζει με την πεταλούδα γκαζιού.Βρωμίζουν αρκετά εύκολα δυστυχώς λόγω της ποιότητας καυσίμων.

Φαντάσου οτι στο δικό μου βάζω μόνο v-power racing (επειδή μου την πληρώνουν) και παρ'ολα αυτά,χρειαστηκε να την καθαρίσω γιατι έκανε σκαμπανεβάσματα στο ρελαντί.

Link to comment
Share on other sites

έχω την εντύπωση πως κάτι πρέπει να παίζει με την πεταλούδα γκαζιού.Βρωμίζουν αρκετά εύκολα δυστυχώς λόγω της ποιότητας καυσίμων.

Δεν έχει καμία σχέση το λέρωμα της πεταλούδας με τα καύσιμα.

Η πεταλούδα λερώνει από τις αναθυμιάσεις του κάρτερ.

Για πιο καθαρή πεταλούδα, βάλε καλά λάδια.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.