Jump to content
Xris

Λάστιχα οροφής

Recommended Posts

Προβλήματα μετά από ενάμιση μήνα στο δρόμο:

  1. Τα λάστιχα της οροφής έχουν αρχίσει να παρουσιάζουν εκτεταμένα άσπρα στίγματα τα οποία δυστυχώς δεν βγαίνουν με το ειδικό (και... πολύτιμο) λιπαντικό της VW.
  2. Από την οροφή ακούγονται θόρυβοι από συγκεκριμένα σημεία. Ένα στανταρ είναι η ηλιοροφή.
  3. Το πρόβλημα με το παράθυρο της πόρτας του συνοδηγού είναι ένα μόνιμο θέμα καθώς όταν υπάρχει συνοδηγός πρέπει πάντα να τσεκάρεις αν έχει κλείσει καλά το παράθυρο. Υπάρχουν φορές που το παράθυρο είτε μαγκώνει το λάστιχο, είτε ανοίγει τελείως λόγω του γνωστού ελαττώματος.
  4. Στο πλύσιμο πολλές φορές έχω παρατηρήσει σταγόνες στο εσωτερικό των παραθύρων.

Δεν λέω ότι γενικότερα δεν είμαι ευχαριστημένος, αλλά όλα αυτά τα μικροθεματάκια θα μπορούσαν ίσως να έχουν αποφεχθεί. Ειδικότερα το θέμα της στεγανότητας που είναι και πολύ σημαντικό .

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
Προβλήματα μετά από ενάμιση μήνα στο δρόμο:
  1. Τα λάστιχα της οροφής έχουν αρχίσει να παρουσιάζουν εκτεταμένα άσπρα στίγματα τα οποία δυστυχώς δεν βγαίνουν με το ειδικό (και... πολύτιμο) λιπαντικό της VW.
  2. Από την οροφή ακούγονται θόρυβοι από συγκεκριμένα σημεία. Ένα στανταρ είναι η ηλιοροφή.
  3. Το πρόβλημα με το παράθυρο της πόρτας του συνοδηγού είναι ένα μόνιμο θέμα καθώς όταν υπάρχει συνοδηγός πρέπει πάντα να τσεκάρεις αν έχει κλείσει καλά το παράθυρο. Υπάρχουν φορές που το παράθυρο είτε μαγκώνει το λάστιχο, είτε ανοίγει τελείως λόγω του γνωστού ελαττώματος.
  4. Στο πλύσιμο πολλές φορές έχω παρατηρήσει σταγόνες στο εσωτερικό των παραθύρων.

Δεν λέω ότι γενικότερα δεν είμαι ευχαριστημένος, αλλά όλα αυτά τα μικροθεματάκια θα μπορούσαν ίσως να έχουν αποφεχθεί. Ειδικότερα το θέμα της στεγανότητας που είναι και πολύ σημαντικό .

Με βάση αυτά που διάβασα στο VW Vortex, θέλω να πιστεύω ότι τα άσπρα στίγματα θα είναι παροδικά!

Για το παράθυρο συνοδηγού ελπίζω ότι θα βρούμε λύση με το Firmware (και κάποιο μηχανικό ρεγουλάρισμα ίσως).

Από την εμπειρία σου με το Megane CC, θεωρείς ότι το EOS είναι λιγότερο στεγανό και πιο θορυβώδες μέχρι στιγμής? Είχες αντίστοιχα προβλήματα με τα Renault?

Link to comment
Share on other sites

Ασπρα στιγματα εχω παρατηρισει και εγω απλα με το σιληκονουχο υλικο απλα μαλακωνει και δεν σκληραινει τα λαστιχα τριγμους πιστευω σε λογικο πλαισιο μεχρι τωρα μην ξεχναμε και την ηλιοροφη σε σχεση με ενα 307 που ειχα εμππειρια!το παραθυρο μερικες φορες το κανει και εμενα ας ελπιζουμε οτι διορθωνεται... :thumbsup: τωρα απο θεμα στεγανοτητας δεν εχω παρατηρησει κατι ισως δεν το εχω πιεση πολυ με το πιεστικο που το πλενω αλλα δεν εχω βρει ουτε σταγονα...!αλλα εχει δικιο ο xris σε αυτο που λεει γιατι τα λεφτα που δινεις δεν ειναι και λιγα και υποτιθεται οτι δεν παιρνει ουτε megane ουτε 307...καλοσηρθαμε και στο επισημο μας!!!! :)

Edited by vweos
Link to comment
Share on other sites

Από την εμπειρία σου με το Megane CC, θεωρείς ότι το EOS είναι λιγότερο στεγανό και πιο θορυβώδες μέχρι στιγμής? Είχες αντίστοιχα προβλήματα με τα Renault?

Όσο αφορά τον θόρυβο από την οροφή, μπορώ να πω ότι δεν ακουγόταν τίποτα. Ούτε το παραμικρό. Βέβαια η οροφή του ήταν πολύ πιο απλή στην κατασκευή και την λειτουργία της.

Τώρα για τα νερά, ας το αφήσουμε καλύτερα... Αν και στην αρχή ήταν στεγανό, μετά από μία αλλαγή της τσιμούχας του παμπρίζ (ήταν πολύ σκληρή και προκαλούσε τον μοναδικό θόρυβο) αρχίσαν τα προβλήματα. Μετά από 30-40 επισκέψεις στην αντιπροσωπεία (δεν υπερβάλω) το απότέλεσμα ήταν κάποια νεύρα σπασμένα... και το αυτοκίνητο να βάζει νερά από όλα τα παράθυρα! Κι όχι μόνο να μην μπορούν να κάνουν τίποτα, αλλά ο υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών να μου λέει, "κάμπριο πήρατε κύριε, θα βάζει και λίγα νερά..."

Edited by Xris
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κι όχι μόνο να μην μπορούν να κάνουν τίποτα, αλλά ο υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών να μου λέει, "κάμπριο πήρατε κύριε, θα βάζει και λίγα νερά..."

καλα ο κοσμος εχει χαζεψει εντελως...δεν την παλευουν καθολου.

τι να πω ρε παιδια,κουραγιο και καλα ξεμερδεματα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!

Το ίδιο πρόβλημα έχω κι εγώ με το λάστιχο από τη πλευρά του συνοδηγού.

Έχω ραντεβού αύριο το πρωί στη Karenta γιατί είχα πάει την προηγούμενη εβδομάδα και μου είπανε ότι θα μου το ρυθμίσουν. Μου έχει πέσει και μία φορά το παράθυρο μέχρι τη μέση. Μήπως κάποιος με το ίδιο ΄πρόβλημα έχει πάει να το κοιτάξει ?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά επειδή έχω αρχίσει να αγχόνομαι, έχουν και άλλοι προβλήματα στεγανότητας όπως ο Xris?

Speedster εσύ που έχεις ψάξει καλά το VWVortex, διαπίστωσες κάτι ανησυχιτικό;

Xris μπορείς να μου διευκρινήσεις αν το πρόβλημα είναι μόνο στο πλύσιμο ή υπάρχει πρόβλημα και από την βροχή;

Πραγματικά αυτό δεν θα τ' αντέξω. Είπα μια φορά να πάρω γερμανικό αυτοκίνητο και θα φάω παπάρα 42.000€ !!!!

Και να κάνει μερικούς θορύβους δεν με πειράζει, μαθημένος απ' τα ιταλικά βλέπετε. Αλλά να οδηγώ με ομπρέλα ΟΧΙ !!!!

Link to comment
Share on other sites

Αποτι ξερω υπαρχουν και σε αλλα αυτοκινητα προβληματα στεγανοτητας.

Ελπιζω να λυνονται ευκολα.

Μια βολτα παντως απο την αντιπροσωπεια πιστευω ειναι καλη.Μπορει να εχουν καποια λυση.

Link to comment
Share on other sites

Στην βροχή δεν έχω παρατηρήσει τίποτα. Βέβαια είναι και λίγο δύσκολο γιατί ειδικά όταν ανοίγεις την πόρτα του οδηγού, όλο και κάποια νερά πέφτουν μέσα. Αν το πρόβλημα δεν είναι μεγάλο (καμία σχέση με αυτό που περιέγραψα για το Megane) είναι δύσκολο να καταλάβεις. Εδώ βλέπεις μόνο κάποιες σταγόνες οι οποίες φαίνονται μονο στο πλύσιμο, που ξέρεις σίγουρα ότι το αυτοκίνητο από μέσα είναι στεγνό.

Link to comment
Share on other sites

μηπως στο πλυντηριο που πατε εχουν πολυ δυνατα πιεστικα?αν ειναι 500bar λογικο δεν ειναι να παρει μεσα νερο?

καλοριζικος ο νεος χωρος σας!να τον προσεχετε! ;)

Edited by dubbeR_xronis
Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
Παιδιά επειδή έχω αρχίσει να αγχόνομαι, έχουν και άλλοι προβλήματα στεγανότητας όπως ο Xris?

Speedster εσύ που έχεις ψάξει καλά το VWVortex, διαπίστωσες κάτι ανησυχιτικό;

Xris μπορείς να μου διευκρινήσεις αν το πρόβλημα είναι μόνο στο πλύσιμο ή υπάρχει πρόβλημα και από την βροχή;

Πραγματικά αυτό δεν θα τ' αντέξω. Είπα μια φορά να πάρω γερμανικό αυτοκίνητο και θα φάω παπάρα 42.000€ !!!!

Και να κάνει μερικούς θορύβους δεν με πειράζει, μαθημένος απ' τα ιταλικά βλέπετε. Αλλά να οδηγώ με ομπρέλα ΟΧΙ !!!!

Γενικά έχουν αναφερθεί προβλήματα στεγανότητας τα οποία λύθηκαν στις αντιπροσωπείες (αλλαγή τσιμούχας εμπρός αριστερά στο παρμπρίζ). :thumbsup:

Επίσης, σίγουρα ανοίγοντας την πόρτα μπαίνουν λίγες σταγόνες , αλλά αυτό μπορεί να συμβαίνει και σε κλειστά frameless αυτοκίνητα φαντάζομαι… B)

Στο πλύσιμο επίσης σε κάποιους έβαλε σταγόνες αλλά σημειώστε ότι δεν προτείνεται η χρήση πιεστικού σε τέτοια αυτοκίνητα και για να μην καταστραφεί η ειδική επίστρωση που έχουν οι τσιμούχες, αλλά και για να μην βάλει νερό στα τρωτά σημεία. music.gif

Γενικά αγοράζοντας το αυτοκίνητο αυτό είχα στο νου μου ότι τα Cabrio έχουν πρόβλημα στεγανότητας. Όπως είπε και ένας αμερικάνος στο Vortex (με αρκετά cabrio στο ιστορικό του), “Cabrios are water resistant, not waterproof, if you ask me!” :whistling:

Η καινοτομία της οροφής του EOS και η όχι και τόσο εντυπωσιακή παράδοση της VW στα Cabrio έχουν το τίμημα τους (τριγμοί και στεγανότητα). ;)

Ήρθε η ώρα για ένα φίλο μου να πάρει την εκδίκηση του για τα ανέκδοτα που του έλεγα για Cabrio και ομπρέλες!!! new_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

μηπως στο πλυντηριο που πατε εχουν πολυ δυνατα πιεστικα?αν ειναι 500bar λογικο δεν ειναι να παρει μεσα νερο?

Όσα πλυσίματα έχει κάνει το αυτοκίνητο είναι στο χέρι και χωρίς πιεστικό. Με λάστιχο και νερό που τρέχει με μικρή πίεση.

Link to comment
Share on other sites

Εγω ρε παιδια και πιεστικο που χρησειμοποιω γιατι δεν εχει παρατηρηθει κατι τετοιο; βεβαια οταν πλενω πανω απο το πλαισιο τον παραθυρων και της οροφης κραταω απλα μια αποσταση ωστε τα παραθυρα και η οροφη απλα ισα ισα να βραχουν,στους θολους ζαντες και μασπιε του δινω και καταλαβαινει!χρις μιλας για μεγαλη ποσοτητα νερου και αν ναι σε ποια σημεια ακριβως παρουσιαζεται;;για να ξερω τι να περιμενω ευχαριστω!

Edited by vweos
Link to comment
Share on other sites

χρις μιλας για μεγαλη ποσοτητα νερου και αν ναι σε ποια σημεια ακριβως παρουσιαζεται;;για να ξερω τι να περιμενω ευχαριστω!

Η ποσότητα του νερού δεν είναι μεγάλη, απλά κάποιες σταγόνες. Έχω παρατηρήσει ότι μπαίνουν από την πόρτα του οδηγού περίπου 10εκ. απ' τον καθρέπτη και το πίσω τζάμι της πλευράς του οδηγού, περίπου 10 εκ. από την κολώνα.

---------------------------------------------------------------------------------------

Εχθές που ξαναέπλυνα το αυτοκίνητο παρατήρησα ότι το νερό πρέπει να μπαίνει εκεί που ενώνεται η οροφή με το παμπρίζ (και από την πόρτα του οδηγού και του συνοδηγού.) Μετά κυλάει κατα μήκος του ελαστικού του παραθύρου (ακριβώς εκεί που ακουμπάει το παράθυρο όταν είναι κλειστό) και βρίσκει διέξοδο κοντά στον καθρέπτη όπου το λάστιχο δεν είναι ίσιο αλλά έχει από κατασκευής κάποιες μικροατέλειες.

Εγινε συγχωνευση των δημοσιευσεων

Link to comment
Share on other sites

Εγω που το επλυνα σαββατο πρωι και ειπα και ευκαιρια να παρατηρησω καλητερα μηπως μπαινουν καποια νερα,το μονο που παρατηρησα ηταν ελαχιστες σταλες στην μερια του συνοδηγου πανω στην κολονα της πορτας,ακριβως απο πανω απο το tweeter <_< και ευτυχως πουθενα αλλου... θα πα ωστην αντιπροσωπεια μαλλον αυτην την βδομαδα να ρωτησω για κατι αλλο που με ενδιαφερει και επι ευκαιρια θα ρωτησω τι προβλεπεται και για αυτο γιατι οτι και να ειναι,ειναι λιγο μαλ..βλακεια να συμβαινει κατι τετοιο σε καινουργια αυτοκινητα και υποτιθεται ποιοτηκα!

Link to comment
Share on other sites

Vweos λογικά είναι το ίδιο πρόβλημα. Τα νερά μπαίνουν από το ίδιο σημείο, απλά βρίσκουν διέξοδο λίγο πιο κάτω. Αν άνοιγες την πόρτα και παρατηρούσες εσωτερικά το λάστιχο που πατάει το παράθυρο, θα έβλεπες ότι υπάρχει ένα μικρό ρυάκι νερού που ξεκινάει από το σημείο ένωσης οροφής με το παμπρίζ.

Όταν πας στην αντιπροσωπεία για ρίξε ένα μήνυμα και πες μας τι σου είπαν.

Link to comment
Share on other sites

οπως σ ειπα κ σε αλλο ποστ απο α4 cabrio σιγουρα δεν βαζει νερα κ εννοω κ το πρωηγουμενο μοντελο....κ σ ειπα οταν ακουμπας το χερουλι αυτοματα κατεβενει λιγο το παραθυρο για να μην βρισκεις στην οροφη....

στειλε ενα email στην vw γερμανιας....κ πες αν δεν υπαρχει λυση να στο παρουν πισω...

Edited by kage
Link to comment
Share on other sites

πες αν δεν υπαρχει λυση να στο παρουν πισω...

Kage υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος γι αυτή σου την αισιοδοξία ή απλά πιστεύεις ότι έτσι θα κάνουν..;

Link to comment
Share on other sites

Φίλοι με τα eos επειδή σας βλέπω πολύ σκασμένους .... Μην σκάτε.

Είναι ενα ολοκαίνουριο μοντέλο και ειναι ακόμα σε φάση που αντιμετωπίζει το εργοστάσιο κάποια "bugs" στην κατασκευή. Ολα αυτά θα λυθούν σε σύντομο διάστημα απο τον κατασκευαστή και θα σας τα φτιάξουν στην εγγύηση.

Και το παιδί που λέει για σταγόνες είπε οτι το έκανε με το πλυστικό και πέρασαν κάποιες σταγόνες οχι πλυμήρα !

Μην απελπίζεστε απλά το eos έχει κυκλοφορήσει παγκοσμίος σε μικρό αριθμό και επειδή είναι και ολοκαίνουριο αυτό και τα ανταλακτικά ειδικά με την περιεργη οροφή το εργοστάσιο δεν έχει προλάβει να βγάλει καινούρια υλικά στις τσιμούχες και update στον εγκεφαλο του αμαξιού για το θέμα με το παράθυρο.

Μην απελπίζεστε.

Απευθυνθείτε στην karenta στο Βασίλη το Γιαννούλη και πείτε του είμαστε απο το vwclub και μας έχει στείλει ο Αλέξανδρος με το Ασημί το 4άρι το golf.

Αμα του πείτε θα σας εξυπηρετήσει αμέσως το παλικάρι. Είναι πολύ ξήγας ο billis.

κουράγιο και μην σκάτε ρεεεε !!! Χαλαρά ! Θα το φτιάξετε !!!

Link to comment
Share on other sites

Αλέξανδρε, την άδεια του παιδιού να φανταστώ την έχεις και δημοσιεύεις το όνομα του? Όχι τίποτε άλλο μη μας πάρουν στο κηνύγι...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, θα ήθελα να πω και εγώ την άποψη μου...

Βέβαια εγώ έχω μόλις πάρει το Eos μου την προηγούμενη παρασκευή και να πω την αλήθεια δεν το έχω πλύνει ακόμα...

ΑΛΛΑ, παρατηρώ ότι ξεκλειδώνοντας το αυτοκίνητο το παράθυρο Οδηγού- Συνοδηγού κατεβαίνει λίγο, ώστε να είναι εφικτό το άνοιγμα της πόρτας για να μη βρίσκει αντίσταση στις τσιμούχες.

Οπότε εφόσον είναι ξεκλείδωτο το αυτοκίνητο και το πλένουμε (όταν το κάνω και εγώ θα πω σίγουρα...) είναι (ίσως?) λογικό να μπει έστω και ελάχιστο νερό μέσα, εφόσον τα δύο παράθυρα είναι ελάχιστα κατεβασμένα

Να μου πείς τι θα κάνουμε? θα το κλειδώνουμε και μετά θα το πλένουμε?

Αυτά................

Link to comment
Share on other sites

Στα coupe αμαξια οταν ανοιξεις την πορτα το παραθυρο κατεβαινει ενα κλικ και οταν την κλεισεις ανεβαινει παλι και σφραγιζει.

Οποτε αυτο που λες δεν γινεται να συμβαινει.

Link to comment
Share on other sites

Στα coupe αμαξια οταν ανοιξεις την πορτα το παραθυρο κατεβαινει ενα κλικ και οταν την κλεισεις ανεβαινει παλι και σφραγιζει.

Οποτε αυτο που λες δεν γινεται να συμβαινει.

AAAA, OK...

Δεν είχα και ποτέ coupe πιο πριν, οπότε δεν ήξερα...

Βέβαια δεν πρόσεξα ότι κλείνοντας το αμάξι από έξω ξανανεβαίνει...

So... Thanks for the tip!

Που είναι η υποδοχή νέων μελών που ανέφερες?

Ψάχνω... ψάχνω... :thumbsup: Προχθές μπήκα, που θα πάει θα μάθω!

Link to comment
Share on other sites

AAAA, OK...

Δεν είχα και ποτέ coupe πιο πριν, οπότε δεν ήξερα...

Βέβαια δεν πρόσεξα ότι κλείνοντας το αμάξι από έξω ξανανεβαίνει...

So... Thanks for the tip!

Που είναι η υποδοχή νέων μελών που ανέφερες?

Ψάχνω... ψάχνω... :lol: Προχθές μπήκα, που θα πάει θα μάθω!

Παντως ειναι ωραιο γιατι οταν ανοιγεις/κλεινεις την πορτα ειναι λες και ξεσφραγιζεις/σφραγιζεις. :D

Η παρουσιαση νεων μελων ειναι εδω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.