Jump to content
Xris

Λάστιχα οροφής

Recommended Posts

Καλημέρα, δεν περίμενα να επισκεφτώ το thread με τα προβήματα τόσο γρήγορα, αλλά μετά από μόλις 530 χιλιόμετρα αρχίσαν τα τριξίματα...

Ο ήχος προέρχεται από κάποιο πλαστικό της οροφής πίσω δεξιά και ειναι πολύ ενοχλητικός... (το γνωστο τσακ-τσακ των πλαστικών γκρρρ...)

Με τέτοιους δρομους που έχουμε το περίμενα, αλλά όχι και τόσο νωρίς!

Ήθελα επίσης να ρωτήσω, για αυτό το Kryptox που λένε όλοι στο vortex, έχει βρει κανείς που μπορούμε να το βρουμε στο Ελλάδα?

Edited by B3GT
Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
Καλημέρα, δεν περίμενα να επισκεφτώ το thread με τα προβήματα τόσο γρήγορα, αλλά μετά από μόλις 530 χιλιόμετρα αρχίσαν τα τριξίματα...

Ο ήχος προέρχεται από κάποιο πλαστικό της οροφής πίσω δεξιά και ειναι πολύ ενοχλητικός... (το γνωστο τσακ-τσακ των πλαστικών γκρρρ...)

Με τέτοιους δρομους που έχουμε το περίμενα, αλλά όχι και τόσο νωρίς!

Ήθελα επίσης να ρωτήσω, για αυτό το Kryptox που λένε όλοι στο vortex, έχει βρει κανείς που μπορούμε να το βρουμε στο Ελλάδα?

Θα σου έλεγα να πάρεις από τη VW το υγρό που αναφέρει στο manual του αυτοκινήτου! (G 052 172 Α1)

Link to comment
Share on other sites

Kage υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος γι αυτή σου την αισιοδοξία ή απλά πιστεύεις ότι έτσι θα κάνουν..;

αν κ τωρα π το διαβαζω το θεωρω δυσκολο...αλλα μετα απο το παρακατω ποστ βλεπω οτι μερικες φορες δικαιωνεσε λογικα σε πιο σοβαρες περιπτωσεις π.χ. 10-20 φορες επισκεψη σε αντι/πειες για προβληματα μεσα σε μικρο χρονικο διαστημα κτλ...

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=14498

επιπλεον εχω ακουσει κ παρομοια σκηνικα για το πρωηγουμενο 307cc προ lifting:P για ενα προβλημα π ειχαν κ δεν εβρισκαν λυση κ ενας αγανακτισμενος μετα απο καμποσες φορες κ χωρις η αντ/πεια να μπορει να κανει τιποτα το αλλαξαν.επειδη δεν ειμουν μπροστα εχω τις επιφυλαξεις μουtongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Μην αγχωνεσαι φιλε μου.

Κατσε να ερθει με το καλο,να το χαρεις και μετα βλεπεις.

Μπορει και να μην σου παρουσιασει τιποτα!!

Link to comment
Share on other sites

παιζει κι αυτο που λες φιλε μου,να μην συμβει και τιποτα,απλα ειμαι πολυ ψειρας με τα αυτοκινητα κι οσο τα προσεχω τοσο δεν με προσεχουν αυτα.πολλοι μου ειπαν οτι ειναι πολυ ωραιο αυτοκινητο και μουρατο ομως αν το παρω θα ειμαι σαν beta tester,και να ειμαι δεν με ενδιαφερει,θα το γουστραω σιγουρα,το σαββατο θα ειναι εδω και δευτερα το παιρνω.

Link to comment
Share on other sites

καλοριζικο,καλοταξιδο,ΑΤΣΑΛΑΚΩΤΟ και πανω απο ολα ΧΩΡΙΣ προβληματα :wacko:

να σαι καλα φιλε μου,κι εγω το ευχομαι να μη εχει προβληματα αλλιως βλεπω να τρωει γρηγορα το σουταρισμα,γενικα εγω ειμαι τυπος που σπαζομαι ευκολα με ενα αυτοκινητο και δεν μπορω να επισκεπτομαι καθε λιγο και λιγακι το συνεργειο.

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
δεν ειναι καλο το υγρο της αντιπροσωπειας?

Καλύτερα να μην κάνουμε πειράματα!

G 052 172 A1 της VW και μόνο!!!

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα..αυτή την βδομάδα είναι να παραγγείλω το EOS 1.6..M'αυτά που διάβασα ρε παιδιά με βάλατε σε σκέψεις!!!!πάντως το αυτοκίνητο του γουστάρω πάρα πολύ.αλλά να "μπάζει" καινούργιο αυτοκίνητο είναι κρίμα..μου κάνει εντύπωση που η μαμά vw ακόμα!!!! fire.gif δεν έχει βρει λύση..δεν ξέρω τι θα κάνω αλλά αυτό το τουτού το θέλω πολύ!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
καλησπέρα..αυτή την βδομάδα είναι να παραγγείλω το EOS 1.6..M'αυτά που διάβασα ρε παιδιά με βάλατε σε σκέψεις!!!!πάντως το αυτοκίνητο του γουστάρω πάρα πολύ.αλλά να "μπάζει" καινούργιο αυτοκίνητο είναι κρίμα..μου κάνει εντύπωση που η μαμά vw ακόμα!!!! fire.gif δεν έχει βρει λύση..δεν ξέρω τι θα κάνω αλλά αυτό το τουτού το θέλω πολύ!!!!

Καλωσόρισες φιλαράκο!

Δεν είπε κανείς ότι μπάζει το EOS!

Απλά να γνωρίζεις ότι όλα τα Cabrio θεωρητικά έχουν πιθανότητες να μπάσουν, και ειδικά τα CC με τόσες ραφές και τσιμούχες στην οροφή!

Γι’ αυτό το λόγο και απαιτούν παραπάνω συντήρηση σε ότι αφορά την οροφή, με το ειδικό λιπαντικό, 1-2 φορές το χρόνο.

Επίσης ενδέχεται να έχεις κάποιους επιπλέον τριγμούς σε σχέση με ένα κλειστό αμάξι

(αλλά αυτό είναι πολύ σχετικό γιατί π.χ. το 4 μηνών EOS μου είναι πιο αθόρυβο από το 13 χρόνων Astra μου!)

Τέλος, μετά από 3,5 μήνες ιδιοκτησίας, μπορώ να σου πω 1 πράγμα! Πατάς τον αλουμινένιο διακόπτη για 30” και αφαιρείς κάθε αμφιβολία (ζωγραφίζοντας ένα χαμόγελο στο πρόσωπο σου)!

Συμβουλή μου, κάνε ένα test Drive, ανοιχτό-κλειστό και πάρε την απόφασή σου!

Τα Cabrio είναι high maintenance αλλά και extra fun!

Εσύ επιλέγεις!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, θα συμφωνήσω με τον Speedster για το χαμόγελο στο πρόσωπο...

Η εμπειρία μου:

Απο το μέσα Δεκέμβρη και μετά που πήρα στα χέρια το αμάξι μου, το έχω πλύνει και σε πλυντήρια και με λάστιχο και με πιεστικό.

Μάλιστα την παρασκευή παραλαμβάνω το πιεστικό μου, διότι οι ζάντες με κουράζουν...

ΠΟΤΕ δεν έχει βάλει νερά βροχής μέσα (ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ...)

ΠΟΤΕ δεν έχει βάλει νερά με το Λάστιχο

ΠΟΤΕ δεν έχει βάλει νερά στο πλυντήριο αυτοκινήτων

ΜΙΑ φορά ομολογουμένως έβαλε λίγο νεράκι αλλά έφταιγε ο πακιστανός διότι στόχευσε με το πιεστικό ανάμεσα στα δύο παράθυρα.. κέντραρε δηλαδή... έ οκ... τι να σου κάνει και αυτό...

(off topic για να γελάσετε και λίγο, ο συγκεκριμένος χτύπησε και δύο τρείς φορές μεχρι να τον σταματήσω το ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ διότι νόμιζε ότι δεν έκλεινε.. που να καταλάβει ότι κατέβαινε αυτόματα απο το σημείο εκείνο και μετά...)

Οπότε, ας μείνουμε με το χαμόγελο Speedster διότι το αμάξι προσφέρει απολαύσεις.....

Link to comment
Share on other sites

τελικα κατεβαινουν τα παραθυρα ή βρισκουν οπως τα κλεινεις οπως ελεγε καποιος αλλος?

γιατι οχι σιλικονουχο σπρευ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
τελικα κατεβαινουν τα παραθυρα ή βρισκουν οπως τα κλεινεις οπως ελεγε καποιος αλλος?

γιατι οχι σιλικονουχο σπρευ?

Σε μερικά EOS παρουσιάζει πρόβλημα στον μηχανισμό του frameless.

Το manual απαγορεύει τη σιλικόνη.

Link to comment
Share on other sites

γι'άυτό το θέμα έχω ρωτήσει κάποια παιδιά που έχουν Eos και σχεδόν όλοι δεν γνώριζαν για το πρόβλημα..αρκετοί πλένουν με πιεστικό κανονικά..απο την αντιπροσωπία μου είπαν την χρησιμοποίηση πιεστκού αλλά απομακρυσμένα στα λαστιχάκια οροφής..μήπως η vw έχει βρει λύση χωρίς να το ανακοινώσει και είχαν προβλήματα μόνο τα πρώτα Eos που βγήκαν στην παραγωγή? πάντως άτομο της Vw μου είπε ότι το ποσοστό ήταν αρκετά μέγαλο που είχαν πρόβλημα και μου είπε να περιμένω να λυθεί το πρόβλημα αλλά εγώ πολύ απλά δεν μπορούσα....

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster

Λοιπόν, κοίτα…

Υπάρχουν 2 θέματα.

Το πρώτο αφορά την συντήρηση των τσιμουχών.

Οι τσιμούχες της οροφής έχουν μια ειδική επίστρωση για τον περιορισμό των αεροδυναμικών θορύβων (για αυτό το λόγο έχουν και σκληρή υφή).

Επίσης οι τσιμούχες πρέπει να συντηρούνται ώστε να μην ξεραθούν και παίρνουν νερά. Για να αποφύγουμε λοιπόν ζημιές στην ειδική επίστρωση, χρησιμοποιούμε το ειδικό και πανάκριβο λιπαντικό της VW που προτείνει το manual και όχι σιλικονούχα λιπαντικά που τα απαγορεύει ρητά το manual. Επίσης, το πλύσιμο με πειστικό απαγορεύεται, εκτός και αν είναι κανείς διατεθειμένος να αποφεύγει τις τσιμούχες.

Το πιεστικό μπορεί να καταστρέψει την επίστρωση των τσιμουχών. Επίσης σημειώστε ότι το manual αναφέρει ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε πιεστικό στα λάστιχα των τροχών από κοντά! Προσωπικά έχω πιεστικό και σταμάτησα να το χρησιμοποιώ καθώς δεν προσφέρει και πολλά πράγματα έτσι και αλλιώς.

Σε ότι αφορά την συμπεριφορά του παραθύρου του συνοδηγού, έχουν αναφερθεί προβλήματα στα πρώτα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν. Από όσο γνωρίζω, απαιτείται ρύθμιση του μηχανισμού (στα περισσότερα frameless το τζάμι κάνει μια μικρή μετατόπιση προς τα κάτω και στη συνέχεια ξανά προς τα πάνω για να μπει μέσα από την τσιμούχα). Στα πρώτα αυτοκίνητα η κίνηση του frameless παρουσίαζε κάποια ανεπάρκεια και καβαλούσε την τσιμούχα, με αποτέλεσμα να κατεβαίνει μέχρι την μέση στα πλαίσια του μηχανισμού ασφαλείας.

Όσοι λοιπόν θέλετε να κάνετε πειράματα με σιλικόνες και πιεστικά, καλά θα κάνετε να το ξανασκεφτείτε!

Edited by Speedster
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, κοίτα…

Υπάρχουν 2 θέματα.

Το πρώτο αφορά την συντήρηση των τσιμουχών.

Οι τσιμούχες της οροφής έχουν μια ειδική επίστρωση για τον περιορισμό των αεροδυναμικών θορύβων (για αυτό το λόγο έχουν και σκληρή υφή).

Επίσης οι τσιμούχες πρέπει να συντηρούνται ώστε να μην ξεραθούν και παίρνουν νερά. Για να αποφύγουμε λοιπόν ζημιές στην ειδική επίστρωση, χρησιμοποιούμε το ειδικό και πανάκριβο λιπαντικό της VW που προτείνει το manual και όχι σιλικονούχα λιπαντικά που τα απαγορεύει ρητά το manual. Επίσης, το πλύσιμο με πειστικό απαγορεύεται, εκτός και αν είναι κανείς διατεθειμένος να αποφεύγει τις τσιμούχες.

Το πιεστικό μπορεί να καταστρέψει την επίστρωση των τσιμουχών. Επίσης σημειώστε ότι το manual αναφέρει ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε πιεστικό στα λάστιχα των τροχών από κοντά! Προσωπικά έχω πιεστικό και σταμάτησα να το χρησιμοποιώ καθώς δεν προσφέρει και πολλά πράγματα έτσι και αλλιώς.

Σε ότι αφορά την συμπεριφορά του παραθύρου του συνοδηγού, έχουν αναφερθεί προβλήματα στα πρώτα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν. Από όσο γνωρίζω, απαιτείται ρύθμιση του μηχανισμού (στα περισσότερα frameless το τζάμι κάνει μια μικρή μετατόπιση προς τα κάτω και στη συνέχεια ξανά προς τα πάνω για να μπει μέσα από την τσιμούχα). Στα πρώτα αυτοκίνητα η κίνηση του frameless παρουσίαζε κάποια ανεπάρκεια και καβαλούσε την τσιμούχα, με αποτέλεσμα να κατεβαίνει μέχρι την μέση στα πλαίσια του μηχανισμού ασφαλείας.

Όσοι λοιπόν θέλετε να κάνετε πειράματα με σιλικόνες και πιεστικά, καλά θα κάνετε να το ξανασκεφτείτε!

το λιπαντικό πιστεύω ότι μπορούμε να το βάλουμε και μόνοι μας?ε?δεν χρειάζεται αντιπροσωπία?δεν ξέρω με την ποσότητα..διάβασα ότι φτάνει μόνο για δυο φορές..και αν είσαι λιγο απρόσεκτος και πέσει λιγο παραπάνω βλέπω να φτάνει μόνο για μια φορά..40 ml είναι αυτά..

όσο για το δεύτερο θέμα αυτό ισχύει για όλα τα cabrio..

πάντως έχουμε προβληματάκια...

Edited by halkis_13
Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
το λιπαντικό πιστεύω ότι μπορούμε να το βάλουμε και μόνοι μας?ε?δεν χρειάζεται αντιπροσωπία?δεν ξέρω με την ποσότητα..διάβασα ότι φτάνει μόνο για δυο φορές..και αν είσαι λιγο απρόσεκτος και πέσει λιγο παραπάνω βλέπω να φτάνει μόνο για μια φορά..40 ml είναι αυτά..

όσο για το δεύτερο θέμα αυτό ισχύει για όλα τα cabrio..

πάντως έχουμε προβληματάκια...

Το λιπαντικό ΜΟΝΟ από VW, δυστυχώς.

Υπολογίζω ότι 1 μπουκαλάκι φτάνει για 1 χρόνο!!!!

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια.ειμαι κι εγω κατοχος εδω και 20 μερες ενος EOS και μολις σημερα

που μπηκα στο forum (για πρωτη φορα) με γλυτωσατε απο το εγκεφαλικο.ειχα κι εγω λοιπον

ολα αυτα τα προβληματα που αναφερετε απλα λογω ασχετοσυνης νομιζα πως τα ειχα μονο εγω.

οταν το πηρα εκανα ταξιδι με πολυ βροχη και δεν μπηκε ουτε σταγονα.οταν το επλεινα ομως τη

πρωτη φορα με πιεστικο μπηκαν νερα απο το πισω παραθυρο.μιλαω με τον αντιπροσωπο μου λεει αποκλειεται

θα ειχα ξεχασει το παραθυρο ανοιχτο.ελα ντε που δεν τοχα?(πρωτο εγκεφαλικο).

Αργοτερα στα 600 χιλιομετρα ακουγα απο πισω θορυβο πολυ ενοχλητικο σαν να τριβονταν τα λαστιχα.ακομα

και με μουσικη ακουγονταν.μιλαω με τον αντιπροσωπο μου λεει ετσι κανουν ολα τα cabrio coupe.(δευτερο εγκεφαλικο)

δεν μου ειπε τιποτα για λιπαντικα.ευτυχως που μπηκα εδω μεσα και ψιλοηρεμησα.

αληθεια εκτος απο το λιπαντικο πρεπει να τις πλενω τις τσιμουχες?και πως?πρεπει να ειναι ανοιχτη η οροφη?

ευχαριστω πολυ

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
καλησπερα παιδια.ειμαι κι εγω κατοχος εδω και 20 μερες ενος EOS και μολις σημερα

που μπηκα στο forum (για πρωτη φορα) με γλυτωσατε απο το εγκεφαλικο.ειχα κι εγω λοιπον

ολα αυτα τα προβληματα που αναφερετε απλα λογω ασχετοσυνης νομιζα πως τα ειχα μονο εγω.

οταν το πηρα εκανα ταξιδι με πολυ βροχη και δεν μπηκε ουτε σταγονα.οταν το επλεινα ομως τη

πρωτη φορα με πιεστικο μπηκαν νερα απο το πισω παραθυρο.μιλαω με τον αντιπροσωπο μου λεει αποκλειεται

θα ειχα ξεχασει το παραθυρο ανοιχτο.ελα ντε που δεν τοχα?(πρωτο εγκεφαλικο).

Αργοτερα στα 600 χιλιομετρα ακουγα απο πισω θορυβο πολυ ενοχλητικο σαν να τριβονταν τα λαστιχα.ακομα

και με μουσικη ακουγονταν.μιλαω με τον αντιπροσωπο μου λεει ετσι κανουν ολα τα cabrio coupe.(δευτερο εγκεφαλικο)

δεν μου ειπε τιποτα για λιπαντικα.ευτυχως που μπηκα εδω μεσα και ψιλοηρεμησα.

αληθεια εκτος απο το λιπαντικο πρεπει να τις πλενω τις τσιμουχες?και πως?πρεπει να ειναι ανοιχτη η οροφη?

ευχαριστω πολυ

1)Πιεστικό ποτέ!

2)Αν οι τσιμούχες είναι σκονισμένες, καθάρισμα με βρεμένο και στιμένο σαμουά πανί ή κάποιο πανί που δεν αφήνει τρίχες!

Link to comment
Share on other sites

1)Πιεστικό ποτέ!

2)Αν οι τσιμούχες είναι σκονισμένες, καθάρισμα με βρεμένο και στιμένο σαμουά πανί ή κάποιο πανί που δεν αφήνει τρίχες!

ναι ενταξει πηραμε ενα αμαξι για να του εχουμε φροντιδα και προδερμ,εγω του εδινα κι ενα φιλακι καθε βραδυ και μετα εφευγα για να κοιμηθει γλυκα και να μην αφησει να περασουν πολλες σταλες νερου στο επομενο πλυσιμο,την καταλαβα νωρις σχετικα την δουλεια και το αμαξι το εδωσα,στο καλο να παει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.