Jump to content
Xris

Λάστιχα οροφής

Recommended Posts

Guest Speedster
ναι ενταξει πηραμε ενα αμαξι για να του εχουμε φροντιδα και προδερμ,εγω του εδινα κι ενα φιλακι καθε βραδυ και μετα εφευγα για να κοιμηθει γλυκα και να μην αφησει να περασουν πολλες σταλες νερου στο επομενο πλυσιμο,την καταλαβα νωρις σχετικα την δουλεια και το αμαξι το εδωσα,στο καλο να παει.

Φίλε μου!

Εσύ έλεγες ότι θα το σουτάρεις πριν το πάρεις καν στα χέρια σου!

ΟΛΑ τα αυτοκίνητα θέλουν φροντίδα, πόσο περισσότερο τα cabrio.

Αν δεν είσαι διατεθειμένος να κάνεις 2-3 θυσίες για την φροντίδα τους, τότε η τακτική σου είναι η ιδανική λύση. Συχνή αντικατάσταση οχήματος!

Καλές βόλτες με το TT!

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα παιδιά.σκέφτομαι πολύ σοβαρά για αγορά του eos γιατί το αμάξι είναι σκέτη τρελα.

άκουσα όμως αυτά τα προβληματάκια και είπα να ρωτήσω

οι σταγόνες που βάζαν ήταν πάντα από πλύσιμο η και από βροχή?

αν είναι μονο από πλύσιμο,το κανεις στο χέρι και ξενοιάζεις!ούτος η άλλος και το δικό μου(golf 4) στο χέρι το κάνω.τώρα για τα τριξίματα τα βλέπω λογικά αν είναι σε normal επίπεδα.ενημερωτικά ποσο καιρό θέλει για να αλλαχτούν τα λαστιχα?να φανταστώ ότι ξεραίνονται από τον ήλιο?

πάντως στην αντιπροσωπεία που ρώτησα χθες, μου είπε οτι δεν έχει παρουσιαστεί κάτι,μονο για το πλύσιμο με πιεστικό μου ανέφερε,ότι είναι ευαισθητα τα λάστιχα.μήπως θα μου τα πει με την πρώτη φορα που θα παω για διαρροές????μήπως???ούτε για καμια αλοιφή μου είπε.τα παρουσίασε όλα ρόδινα.μήπως τα προβλήματα διορθώθηκαν??(έχω καιρό να δω κάποιον να αναφέρει πρόβλημα)

πάντως αν φροντίζεις το αμάξι σου πιστεύω ότι θα σου βγαλει όσο είναι δυνατόν λιγότερα προβληματα.to δικό μου το golf είναι σαν καινούργιο 170.000km και ένα φιλαράκι μου το έχει λιώσει.κάθε μηχάνημα γιά να αντέξει θέλει φροντίδα

ευχαριστω παιδιά

Θα σε παρακαλουσα να χρησιμοποιεις μικρους ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης του φορουμ.

Edited by konstantinos passat
@To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.
Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
καλησπέρα παιδιά.σκέφτομαι πολύ σοβαρά για αγορά του eos γιατί το αμάξι είναι σκέτη τρελα.

άκουσα όμως αυτά τα προβληματάκια και είπα να ρωτήσω

οι σταγόνες που βάζαν ήταν πάντα από πλύσιμο η και από βροχή?

αν είναι μονο από πλύσιμο,το κανεις στο χέρι και ξενοιάζεις!ούτος η άλλος και το δικό μου(golf 4) στο χέρι το κάνω.τώρα για τα τριξίματα τα βλέπω λογικά αν είναι σε normal επίπεδα.ενημερωτικά ποσο καιρό θέλει για να αλλαχτούν τα λαστιχα?να φανταστώ ότι ξεραίνονται από τον ήλιο?

πάντως στην αντιπροσωπεία που ρώτησα χθες, μου είπε οτι δεν έχει παρουσιαστεί κάτι,μονο για το πλύσιμο με πιεστικό μου ανέφερε,ότι είναι ευαισθητα τα λάστιχα.μήπως θα μου τα πει με την πρώτη φορα που θα παω για διαρροές????μήπως???ούτε για καμια αλοιφή μου είπε.τα παρουσίασε όλα ρόδινα.μήπως τα προβλήματα διορθώθηκαν??(έχω καιρό να δω κάποιον να αναφέρει πρόβλημα)

πάντως αν φροντίζεις το αμάξι σου πιστεύω ότι θα σου βγαλει όσο είναι δυνατόν λιγότερα προβληματα.to δικό μου το golf είναι σαν καινούργιο 170.000km και ένα φιλαράκι μου το έχει λιώσει.κάθε μηχάνημα γιά να αντέξει θέλει φροντίδα

ευχαριστω παιδιά

Φίλε Maverick78

Καλωσόρισες στην παρέα μας!

Έχεις απόλυτο δίκιο! Το αμάξι είναι τρέλα, και για cabrio, ένα από τα κορυφαία, αντικειμενικά, αφού συνδυάζει τιμή, εξοπλισμό, καινοτομίες και για όσους αρέσει, και εμφάνιση.

Είναι γεγονός ότι υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν προβλήματα, όπως σε κάθε cabrio και κάθε αυτοκίνητο γενικότερα!

Προσωπικά δεν θα υπέβαλα κανένα cabrio σε πλύσιμο με πιεστικό. Έχω πιεστικό και θεωρώ ότι δεν προσφέρει τίποτα! Τα επαγγελματικά, με 200bar και σε συνδυασμό με τα ειδικά χημικά, έχουν αποτέλεσμα, αλλά σε λάθος χέρια μπορούν να κάνουν ζημιά σε κάθε αυτοκίνητο.

Ας μιλήσουμε συγκεκριμένα για το EOS! Τα λάστιχα της οροφής έχουν μία ειδική σαγρέ επίστρωση για την απόσβεση αεροδυναμικών θορύβων! Αυτό το γεγονός επιβάλει 3 πράγματα, ώστε να μην κάνεις ζημιά. 1) Να μην χρησιμοποιείς πιεστικό 2) Να μην χρησιμοποιείς σιλικονούχα ή άλλα σπρέι σε αυτά 3) Να χρησιμοποιείς μόνο το ειδικό προϊόν της VW για τα λάστιχα/τσιμούχες.

Το ειδικό λιπαντικό στοιχίζει 43 ευρώ και φτάνει για 2 περιποιήσεις (εγώ κάνω μια το εξάμηνο). Το λιπαντικό τα προστατεύει από τα στοιχεία, νερό, πάγο, ήλιο κλπ. Λογικά δεν θα πρέπει να χρειαστείς αλλαγή στα λάστιχα για αρκετά χρόνια, εφόσον κάνεις τα παραπάνω. Ο χρόνος θα δείξει.

Μην νομίζεις πάντως. Εγώ είχα μια σουρεαλιστική συζήτηση με τον πωλητή και ένα φίλο μου όταν έκλεισα το αμάξι, καθώς οι 2 ήταν πρώην κάτοχοι cabrio και εγώ μελλοντικός! Μιλούσαμε στα ίσα για εισροή υδάτων κλπ. Γενικά ήμουν προετοιμασμένος και ήξερα που πήγαινα να μπλέξω!

Συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο το παρκάρω σε κλειστό Parking στο σπίτι, στη δουλειά και όπου υπάρχει διαθέσιμο όταν βγαίνω. Δεν ανεβαίνω πεζοδρόμια και ανοιγοκλείνω την οροφή σε όσο πιο επίπεδο έδαφος γίνεται. Μέχρι τώρα (9 μήνες ιδιοκτησίας) μπορώ να σου πω ότι στις λίγες βροχές που αντιμετώπισα, το αυτοκίνητο δεν πήρε νερά. Σε μια καταρρακτώδη βροχή που αντιμετώπισε εκτεθειμένο έξω, βρήκα μια σταγόνα στο κάθισμα του συνοδηγού. Στο επόμενο πλύσιμο προσπάθησα να προκαλέσω εισροή με το λάστιχο. Δεν μπόρεσα να το κάνω να πάρει νερό από πάνω. Μπόρεσα μόνο χτυπώντας από κάτω προς τα πάνω, στο ύψος της Α κολώνας, πράγμα που είναι αδύνατο να γίνει με φυσική βροχή ή καταιγίδα! Επίσης με το λάστιχο μπορεί να πάρει νερά ανάμεσα από τα 2 τζάμια, αλλά επίσης ποτέ σε βροχή. Πριν από μία εβδομάδα έκανα τη 2η περιποίηση με το ειδικό λιπαντικό οπότε αυτά μπορεί και να επιλύονται, έστω και προσωρινά. Θα ξέρω στο επόμενο πλύσιμο. Πάντως μιλάμε για σταγόνες και όχι κάτι ανησυχητικό. 100% βιώσιμο!

Όπως είπες, μία οροφή με τόσα κομμάτια και τέτοια πολυπλοκότητα είναι λογικό να τρίζει. Και πάλι μην φαντάζεσαι κάτι τραγικό! Ουσιαστικά είναι θόρυβοι από την τριβή των ελαστικών της οροφής. Ειδικά μετά από την χρήση του λιπαντικού, οι θόρυβοι εμφανίζονται μόνο σε τεράστιες ανωμαλίες του δρόμου!

Και εγώ έχω ακόμα το Astra μου με 175.000 km, ακόμα το φροντίζω και το πλένω στο χέρι. Η φροντίδα για το EOS μου φαίνεται παιχνιδάκι. Πιστεύω ότι και εσύ δεν θα έχεις πρόβλημα.

Περί επίλυσης προβλημάτων υπάρχει ανεπιβεβαίωτη φήμη ότι η ποιότητα των ελαστικών οροφής έχει αλλάξει από τον Απρίλιο, αλλά δεν γνωρίζω λεπτομέρειες. Οι συστάσεις για το ειδικό λιπαντικό υπάρχουν ακόμα. Επίσης κάποια προβλήματα με το παράθυρο συνοδηγού έχουν καιρό να αναφερθούν, οπότε ίσως να έχουν αντιμετωπιστεί εργοστασιακά! Η οροφή δεν είναι βέβαια το μόνο πρόβλημα σε ένα VW! Κατανάλωση λαδιού κινητήρα, σαζμάν, συμπλέκτες, ρουλεμάν ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά… τα γνωρίζεις.. Εγώ έχω 1.6 FSI με 7.700km και έχει κατεβάσει στο δείκτη λαδιού 4mm από τα 2cm max to min. Σημειωτέων ότι δεν το σκίζω και δεν έχω πάει πάνω από 160 τελική ακόμα…

Λοιπόν Amigo! Ελπίζω να σε κάλυψα σε μεγάλο βαθμό. Σου συνιστώ να κάνεις τον κόπο να διαβάσεις τα topics του forum μας αλλά και του www.vwvortex.com καθώς και του Γερμανικού αν γνωρίζεις γερμανικά, για να βγάλεις πιο ασφαλή συμπεράσματα.

Όταν με το καλό πάρεις την απόφαση, ότι χρειαστείς είμαστε εδώ!

C ya!

Edited by Speedster
Link to comment
Share on other sites

ήθελα να κάνω μια ερώτηση:συμφωνώ με το πως πρέπει να συντηρούνται τα λάστιχα,αλλά με την χρήση της οροφής (εννοώ σε κατάσταση ηλιοροφής) πρέπει να προσέχουμε κάτι?δηλαδή υπάρχει κάποιος περιορισμός με πόσα km πρέπει να κινούμαστε ενώ είναι ανοιχτή?έχει παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα?επειδή δεν ενσωματώνεται μέσα το αμάξωμα...

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster

Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στο manual.

Δεν έχω διαβάσει κανένα σχόλιο σε οποιοδήποτε forum!

Το ίδιο και για τον ανεμοθραύστη ηλιοροφής! Τα έχω δοκιμάσει με επιτυχία στα 140Km. Δεν ξέρω αν μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα π.χ. στα 200km, αλλά σε αυτά τα χιλιόμετρα καλύτερα να προσέχεις το δρόμο και όχι την ηλιοροφή.

Το όλο σύστημα είναι μάλλον δοκιμασμένο σε μεγάλο εύρος χιλιομέτρων. Έχω ακούσει για διάφορα ευτράπελα για άνοιγμα (aftermarket) ηλιοροφής με πολλά χιλιόμετρα…

Το μοναδικό θέμα που τίθεται είναι για το άνοιγμα/κλείσιμο του συνολικού μηχανισμού οροφής. Μερικές φορές παρατηρείται να καβαλάνε τα λάστιχα μεταξύ του και να παραμορφώνονται, ενώ προσωπικά, μία φορά που έκλεισα την οροφή (από cabrio σε coupe) και μάλιστα σε επίπεδο έδαφος, η ηλιοροφή κάθισε ελαφρώς στραβά!!! Δεν τα παρατήρησα ποτέ ξανά! Λογικά λάδωμα στις τσιμούχες και χρήση σε επίπεδο έδαφος εξαφανίζουν το πρόβλημα.

Σαν τελευταίο σχόλιο θα έλεγα ότι ελάχιστα ανοίγω την ηλιοροφή! Ανοίγω σαφώς πολύ συχνότερα σε cabrio! Απλά η αίσθηση της τεράστιας γυάλινης οροφής είναι καταπληκτική και την έχω πάντα χωρίς το κάλυμμα!

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στο manual.

Δεν έχω διαβάσει κανένα σχόλιο σε οποιοδήποτε forum!

Το ίδιο και για τον ανεμοθραύστη ηλιοροφής! Τα έχω δοκιμάσει με επιτυχία στα 140Km. Δεν ξέρω αν μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα π.χ. στα 200km, αλλά σε αυτά τα χιλιόμετρα καλύτερα να προσέχεις το δρόμο και όχι την ηλιοροφή.

Το όλο σύστημα είναι μάλλον δοκιμασμένο σε μεγάλο εύρος χιλιομέτρων. Έχω ακούσει για διάφορα ευτράπελα για άνοιγμα (aftermarket) ηλιοροφής με πολλά χιλιόμετρα…

Το μοναδικό θέμα που τίθεται είναι για το άνοιγμα/κλείσιμο του συνολικού μηχανισμού οροφής. Μερικές φορές παρατηρείται να καβαλάνε τα λάστιχα μεταξύ του και να παραμορφώνονται, ενώ προσωπικά, μία φορά που έκλεισα την οροφή (από cabrio σε coupe) και μάλιστα σε επίπεδο έδαφος, η ηλιοροφή κάθισε ελαφρώς στραβά!!! Δεν τα παρατήρησα ποτέ ξανά! Λογικά λάδωμα στις τσιμούχες και χρήση σε επίπεδο έδαφος εξαφανίζουν το πρόβλημα.

Σαν τελευταίο σχόλιο θα έλεγα ότι ελάχιστα ανοίγω την ηλιοροφή! Ανοίγω σαφώς πολύ συχνότερα σε cabrio! Απλά η αίσθηση της τεράστιας γυάλινης οροφής είναι καταπληκτική και την έχω πάντα χωρίς το κάλυμμα!

αν δεν είχαμε και σένα τι θα κάναμε..thanks για την απάντηση..

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω speedster για την απαντηση.παντως δεν ειχα κανενα προβλημα με το golf μου.ουτε σασμαν ουτε ηλεκτρικα ουτε τιποτα.μονο λιγο λαδακι τσιμπαει(170.000 χλμ ειναι αυτα)

την αποφαση μου την εχω παρει παντως.θα περιμενω το eos με τα 122 αλογακια σε ενα μηνα και θα κανω την κινηση.

θα ανηκουμε στο ιδιο club!!!

θα τα ξαναπουμε

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά πρίν από λίγο καιρό παρήγγειλα το Εος. Υπάρχει κάποιο νεότερο σχετικά με τις ...'διαρροές' και το παράθυρο του συνοδηγού; έχω ακούσει ότι γενικότερα τα VW εχουν πρόβλημα στον μηχανισμό ηλεκτρικών παραθύρων... <_<

Link to comment
Share on other sites

Γειά σε όλους. Διαπίστωσα μετά την τελευταία βροχή (βροχή να την πει ο Θεός, ΛΑΣΠΗ ΗΤΑΝ!) ορισμένα τριξίματα. Ακούγονταν από το πίσω μέρος της οροφής γύρο από το πίσω παράθυρο. Ο ήχος ήταν σαν να ακούς λάστιχα να τρίβονται. Μισοάνοιξα λοιπόν την οροφή και καθάρισα με σφουγκάρι τα λάστιχα από τη λάσπη. Κατά περίεργο τρόπο μετά τον καθαρισμό όλα σταμάτησαν, αν και να πώ την αλήθεια μόνο καθάρισμα δεν ήταν αυτό που έκανα, περισσότερο πασαλημμα. Θέλει τελικά την περιποίησή της η οροφή.

Όσο για το παράθυρο συνοδηγού και προβλήματα στεγανότητας, ή στο MY08 λύθηκαν και δεν παρατήρησα τίποτε, ή είναι πολύ νωρίς ακόμη... αλλά ας μην το γρουσουζεύουμε.

Link to comment
Share on other sites

Γειά σε όλους. Διαπίστωσα μετά την τελευταία βροχή (βροχή να την πει ο Θεός, ΛΑΣΠΗ ΗΤΑΝ!) ορισμένα τριξίματα. Ακούγονταν από το πίσω μέρος της οροφής γύρο από το πίσω παράθυρο. Ο ήχος ήταν σαν να ακούς λάστιχα να τρίβονται. Μισοάνοιξα λοιπόν την οροφή και καθάρισα με σφουγκάρι τα λάστιχα από τη λάσπη. Κατά περίεργο τρόπο μετά τον καθαρισμό όλα σταμάτησαν, αν και να πώ την αλήθεια μόνο καθάρισμα δεν ήταν αυτό που έκανα, περισσότερο πασαλημμα. Θέλει τελικά την περιποίησή της η οροφή.

Όσο για το παράθυρο συνοδηγού και προβλήματα στεγανότητας, ή στο MY08 λύθηκαν και δεν παρατήρησα τίποτε, ή είναι πολύ νωρίς ακόμη... αλλά ας μην το γρουσουζεύουμε.

Nα αγιασουν τα χερακια σου με αυτα που εγραψες φιλε μου!!!!!

Ανακουφιστηκαμε λιγο αυτοι που το περιμενουμε.... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια.μολις πριν 20 μερες πηρα στα χερια μου το καινουργιο μου αμαξακι.τι αμαξακι,κουρσαρα ειναι!!!ΤΟ EOS 122PS.το εχω στρωσει κιολας...παει πολυ καλα.φοβερη ροπη!!!οσον αφορα την στεγανοποιηση το εχω πλυνει 3 φορες με λαστιχο(με φουλ πιεση)και κοντρα σε ολα τα λαστιχα και δεν εβαλε σταγονα μεσα(εξαλου πιεστικο δεν επιτρεπεται απο οτι λεει και το μανιουαλ).πριν μερικες ωρες εριχνε καρεκλες(εχω πετυχει και αλλες 2-3 καλες βροχες) και ουτε σταγονα δεν πηρε.μονο κατι ψιλοτριγμοι ανεπεστητοι ακουγονται οταν ανεβαινεις πεζοδρομια η οταν πεφτεις σε λακουβες με μεγαλη ταχητητα(τα αποφευγω παντως αυτα).μεχρι τωρα ειμαι απολυτα ευχαριστημενος και δεν νομιζω να αλλαξει κατι!λιγο προσοχη στην συντηρηση θελει.μην τρελενεστε με τα τυχον ψιλοπροβληματακια που ισως προκυψουν...οταν κατεβαινει η οροφη και εχεις ολον τον ουρανο απο πανω σου σε πιανει ψυχεδελεια!!!

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια.μολις πριν 20 μερες πηρα στα χερια μου το καινουργιο μου αμαξακι.τι αμαξακι,κουρσαρα ειναι!!!ΤΟ EOS 122PS.το εχω στρωσει κιολας...παει πολυ καλα.φοβερη ροπη!!!οσον αφορα την στεγανοποιηση το εχω πλυνει 3 φορες με λαστιχο(με φουλ πιεση)και κοντρα σε ολα τα λαστιχα και δεν εβαλε σταγονα μεσα(εξαλου πιεστικο δεν επιτρεπεται απο οτι λεει και το μανιουαλ).πριν μερικες ωρες εριχνε καρεκλες(εχω πετυχει και αλλες 2-3 καλες βροχες) και ουτε σταγονα δεν πηρε.μονο κατι ψιλοτριγμοι ανεπεστητοι ακουγονται οταν ανεβαινεις πεζοδρομια η οταν πεφτεις σε λακουβες με μεγαλη ταχητητα(τα αποφευγω παντως αυτα).μεχρι τωρα ειμαι απολυτα ευχαριστημενος και δεν νομιζω να αλλαξει κατι!λιγο προσοχη στην συντηρηση θελει.μην τρελενεστε με τα τυχον ψιλοπροβληματακια που ισως προκυψουν...οταν κατεβαινει η οροφη και εχεις ολον τον ουρανο απο πανω σου σε πιανει ψυχεδελεια!!!

Θελεις να μας τρελανεις?

Σε 2 εβδομαδες θα το εχω που θα παει.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Γειά σε όλους. Διαπίστωσα μετά την τελευταία βροχή (βροχή να την πει ο Θεός, ΛΑΣΠΗ ΗΤΑΝ!) ορισμένα τριξίματα. Ακούγονταν από το πίσω μέρος της οροφής γύρο από το πίσω παράθυρο. Ο ήχος ήταν σαν να ακούς λάστιχα να τρίβονται. Μισοάνοιξα λοιπόν την οροφή και καθάρισα με σφουγκάρι τα λάστιχα από τη λάσπη. Κατά περίεργο τρόπο μετά τον καθαρισμό όλα σταμάτησαν, αν και να πώ την αλήθεια μόνο καθάρισμα δεν ήταν αυτό που έκανα, περισσότερο πασαλημμα. Θέλει τελικά την περιποίησή της η οροφή.

Όσο για το παράθυρο συνοδηγού και προβλήματα στεγανότητας, ή στο MY08 λύθηκαν και δεν παρατήρησα τίποτε, ή είναι πολύ νωρίς ακόμη... αλλά ας μην το γρουσουζεύουμε.

Καλημέρα σε όλους.

Συμφωνώ με τον lyko81....θέλει σχετική περιποίηση.

Μετα από 6+ μήνες συμβίωσης με το EOS εχθές έκανα τον πρώτο καθαρισμό στις τσιμούχες. Λόγω δουλειάς άργησα να το κάνω και είχαν όλα τα λάστιχα της οροφης πολύ λάσπη και βρώμα.

Τα τριξίματα τις τελευταίες μέρες ήταν πολλά και είχα προβληματιστεί. Όμως μετά απο ενα (οχι και πολύ καλό...λόγω αρκετής μπίχλας) καθάρισμα τα τριξίματα έχουν εξαφανιστεί κατα 90%+.

Το καθάρισμα το έκανα με τα μαντιλάκια που μου είχαν δώσει μαζί με το αυτοκίνητο. Επειδή είχα αργήσει να καθαρίσω τις τσιμούχες...το Σ/Κ θα κάνω αλλο ενα καλό-λεπτομερές καθάρισμα, αφού υπήρξε τόσο μεγάλη διαφορά!

Προσωπικά κατέληξα ότι θα καθαρίζω την οροφή κάθε 3 μήνες με τα μαντηλάκια και κάθε 6 με το ειδικό υγρό.

Όσο για το τζάμι απόσο γνωρίζω έχει βγάλει η VW επίσημη διαδικασία για την διόρθωσή του....οπότε λογικά θα την έχει εφαρμόσει στις νέες παραγωγές της.

Σε όσους εμφανιστεί πάντως λογικά θα είναι μέσα στην εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΜΕΡΑ,

ΕΓΩ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑΣ...

ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΟΠΟΥ ΕΝΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΟΡΟΦΗΣ ΜΕ ΤΟ ΠΙΣΩ ΠΑΡΜΠΡΙΖ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΩ ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑΚΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΔΗΓΟ, ΣΤΗΝ ΠΛΑΙΝΗ ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΑ, ΚΑΘΟΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΣΚΕΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΟ ΚΟΜΑΤΙ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ ΤΗΣ ΟΡΟΦΗΣ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΖΑΜΙ...

ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΟΧΗ, ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΣΤΡΙΒΕ ΑΚΟΥΓΑ ΘΟΡΥΒΟ ΑΠΟ ΝΕΡΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ "ΠΕΡΑ-ΔΩΘΕ"...

ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΕΡΑ, ΑΝΟΙΞΑ ΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΓΕΜΑΤΟ ΝΕΡΟ ΤΟ "ΝΤΟΥΛΑΠΑΚΙ" ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΗΣ ΟΡΟΦΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ Η ΚΟΛΩΝΑ ΤΗΣ ΟΡΟΦΗΣ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΕΧΩ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΜΕΡΙΑ..

ΟΠΟΤΕ ΡΙΧΝΕΙ ΑΠΛΗ ΒΡΟΧΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΜΕ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΟΜΟΩΣ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ "ΕΝΥΔΡΕΙΟ"..

ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΟΡΟΦΗΣ ΜΕ ΤΟ ΠΙΣΩ ΠΑΡΜΠΡΙΖ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ "ΡΥΑΚΙ"-ΤΣΙΜΟΥΧΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΑΚΡΗ ΕΩΣ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΕ 2 ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ, ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΦΑΡΔΙΑ. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΩΣΤΕ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΕΡΟΠΟΝΤΗΣ ΝΑ ΑΠΟΡΟΦΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟ ΝΕΡΟ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΕΡΧΕΙΛΙΣΗ ΚΑΙ ΣΚΑΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΑΝ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΜΕΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 2...

ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ? ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙΤΙ ΛΥΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ? ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΣΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΙΡΑ ΑΠΟ ΘΕΜΑΤΑ ΟΡΟΦΗΣ EOS..

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Link to comment
Share on other sites

τελικα φιλε το ελυσες το προβλημα σου?γιατι απαγορευεται σιλικονουχο σπρει?αν βαλουμε τι θα γινει?αν βαλω απο αυτο το ειδικο λιπαντικο στις τσιμουχες των πορτων που τριζουν στο γκολφ μου θα δω διαφορα?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα αν και εχει καιρο να συζητηθει το θεμα και ως απαντηση κυριως στον STELIOS1976 εχω να προσθεσω οτι το eos εχει ενα συστημα πολυ σωστο σε οτι αφορα την οροφη δηλ εχει αριστερα και δεξια πανω αυλακια που καταληγουν σε σωληνακια.. ενα μπρος που καταληγει στο υψος του παρμπριζ και ενα πισω..αρα και τα λαστιχα οροφης να ειναι φθαρμενα το νερο δεν θα μπει στο αυτοκινητο,θα μπει στο αυλακι και θα φυγει..σε οσους μπαζει νερα το αυτοκινητο τελοςπαντων κατα 99,9% εχουν βουλωσει τα σωληνακια απο χωμα και οταν υπαρχει ροη νερου μεγαλυτερη απο αυτη που μπορει να δεχτει το σωληνακι γεμιζει το αυλακι νερο και εχουμε διαρροη μπρος η πισω..επισης και μια χαρα να ειναι τα σωληνακια πεντακαθαρα αμα βαλεις μεγαλη ροη νερου πχ με το λαστιχο στο τερμα στις γωνιες στην ηλιοροφη μπροστα παλι θα μπει νερο μεσα γιατι η ροη μεγαλυτερη απο αυτη που δεχεται το σωληνακι..αλλα αυτο το νερο δεν γινεται με καμια καταιγιδα..τεσπα stelios1976 τα σωληνακια μπορεις να τα καθαρισεις μονος σου δεν χρειαζεται να πληρωσεις..απλα ανοιγεις την οροφη μεχρι την μεση και με αερα η με κανα συρμα το καθαριζεις μεχρι κατω ευκολα μπροστα..για πισω εκει που ειναι η ενωση εχει ενα tire up που το βγαλεις και μετα βγαζεις το σωληνα απο τα clips που εχει και κανεις το ιδιο...το ειδικο υγρο που λετε της vw ειναι για λιπανση πιο πολυ για να μην μικρινουν οι ακρες απο τα λαστιχα απο συστολη διαστολη και να μην φθειρονται επιφανειακα..δεν δικαιολογειται δηλ να μπαζει το αμαξι νερα επειδη δεν χρησιμοποιεις το υγρο αυτο..το πολυ πολυ αν δεν το χρησιμοποιεις να δεις εκει που ενωνονται τα λαστιχα μεταξυ τους να υπαρχει λιγο κενο 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.