Jump to content
airthan

Θέρμανση με Climatronic

Recommended Posts

Ερώτηση κρίσεως :huh:

Όταν ανάβεται το Climatronic τώρα τις κρύες νύχτες του χειμώνα, πως το έχεται αναμμένο στο auto ή στο econ.

Έχω την εντύπωση ότι όταν το βαζεις στο econ δουλευει όπως γίνεται στο clima το καλοριφερ που παίρνει ζέστη από το κινητήρα.

new_lol.gif

Edited by airthan
Link to comment
Share on other sites

Εγώ στο econ το έχω και αν βλέπω πώς θολώσουν τα τζάμια τότε ανόίγω λίγο το clima γιατί τσιμπάει κάμποσο καύσιμο παραπάνω...Βέβαια αυτό συμβαίνει όταν είμαι μόνος στο auto> Όταν έχώ παρέα αλλάζουν όλα γιατί απλά σε καμιά γυναίκα δε δουλεύει ο θυρωειδής της κανονικά.....

Link to comment
Share on other sites

Εκεί θέλω να καταλήξω SS με αυτό το τρόπο στο climatronic, είναι ανοιχτό το aircodition ενώ εαν βάλεις τώρα το χειμώνα το econ ο αέρας που ερχεται από εξω έρχεται ζεστός και ακόμα πιο ζεστός όταν ρυθμίζεις παραπάνω την θερμοκρασία, ( ενώ το καλοκαιρι για το αντίθετο δεν παιζει εννοείται).

Λίγο πριν το καλοκαιρι που είχα παρει το αμάξι δεν είχε τύχει να το βάλω στο econ για ζεστό και έβαζα στο auto ή το ρύθμιζα μόνος στο φουλ οπως λες και καταλαβαινουμε πως πάει το αμαξί. :lol:

Το συμπέρασμα είναι ότι δεν αξίζει να ανάβεις το αιρκοντίσιον για τους λόγους που ξέρουμε, :lol: δεν πάει μία το αμάξι, κόβει πολύ, <_< ουσιαστικά δεν υπάρχει πρώτη -_- ,

το βάζεις στο econ που είναι κλειστώ το αιρκοντίσιον και δουλέυει το καλοριφέρ.

Ρε παιδιά ετσι δεν είναι ?

Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικά χρειάζεται να δουλεύει το κομπρεσέρ του AC τουλάχιστον 2 φορές το μήνα, όλο το χρόνο. Αν δεν θες να το λειτουργείς συνεχώς στο Auto, τουλάχιστον κάνε το μια φορά την εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

Εκεί θέλω να καταλήξω SS με αυτό το τρόπο στο climatronic, είναι ανοιχτό το aircodition ενώ εαν βάλεις τώρα το χειμώνα το econ ο αέρας που ερχεται από εξω έρχεται ζεστός και ακόμα πιο ζεστός όταν ρυθμίζεις παραπάνω την θερμοκρασία, ( ενώ το καλοκαιρι για το αντίθετο δεν παιζει εννοείται).

Λίγο πριν το καλοκαιρι που είχα παρει το αμάξι δεν είχε τύχει να το βάλω στο econ για ζεστό και έβαζα στο auto ή το ρύθμιζα μόνος στο φουλ οπως λες και καταλαβαινουμε πως πάει το αμαξί. :lol:

Το συμπέρασμα είναι ότι δεν αξίζει να ανάβεις το αιρκοντίσιον για τους λόγους που ξέρουμε, :lol: δεν πάει μία το αμάξι, κόβει πολύ, -_- ουσιαστικά δεν υπάρχει πρώτη -_- ,

το βάζεις στο econ που είναι κλειστώ το αιρκοντίσιον και δουλέυει το καλοριφέρ.

Ρε παιδιά ετσι δεν είναι ?

+1 :lol:

Θεωρητικά χρειάζεται να δουλεύει το κομπρεσέρ του AC τουλάχιστον 2 φορές το μήνα, όλο το χρόνο. Αν δεν θες να το λειτουργείς συνεχώς στο Auto, τουλάχιστον κάνε το μια φορά την εβδομάδα.

+1 <_<

Link to comment
Share on other sites

Eπειδη μιλαμε για κλιματισμο,το βαζουμε σε μια συγκεκριμενη θερμοκρασια και το αφηνουμε.

Αυτο θα κανονισει μονο του ποσο και τι αερα θα βγαλει.

Αλλιως δεν θελουμε κλιμα αλλα αιρκοντισιον που φυσαει κρυο αερα για το καλοκαιρι και καλοριφερ για το χειμωνα.

Επειδη κοβει ομως,οταν θες να ξεκινησεις καπου και ειναι δυσκολο,βαλτο στο econ να βγει το κομπρεσερ και μετα παλι στο auto.

Link to comment
Share on other sites

Σωστο αυτο που λες, αλλα να ξερεις οτι και στο econ να μπει, παλι εχουμε clima και οχι aircontision γιατι και τοτε, η ποσοτητα του αερα που θα βγει προς την καμπινα και το κατα ποσο θα καιει, ρυθμιζετε απο το clima του αυτοκινητου και με πατημενο το κουμπακι.

Δεν λεω οτι ειναι καλυτερο και σωστοτερο, αλλα εφοσον ειναι χειμωνας και δεν υπαρχει περιπτωση να χρειαστουμε κρυο αερα, γιατι να εχουμε ενεργοποιημενο τον κομπρεσορα. Το χειμωνα χρειαζετε μονον για να ξεθαμπωνουμε τα τζαμια. Και ακομα ποτα μην βαζετε το χειμωνα την ανακυκλωση αερα, γιατι θα θαμπωσουν τα τζαμια μεσα σε 5 λεπτα το πολυ.

Tα περισσοτερα αυτοκινητα που υπαρχουν στην αγορα με clima, το κουμπι econ το εχουν σαν A/C off-on !!!

Link to comment
Share on other sites

Eπειδη μιλαμε για κλιματισμο,το βαζουμε σε μια συγκεκριμενη θερμοκρασια και το αφηνουμε.

Αυτο θα κανονισει μονο του ποσο και τι αερα θα βγαλει.

Αλλιως δεν θελουμε κλιμα αλλα αιρκοντισιον που φυσαει κρυο αερα για το καλοκαιρι και καλοριφερ για το χειμωνα.

Κάτσε γιατί μας μπέρδεψες :D , γιατί διαχωρίζεις το clima με το αιρκοντισιον για το καλοκαίρι .

Το καλοκαίρι για να βγάλει κρύο πρεπει να το βάλεις στο auto ή καλύτερα να το πουμε όχι στο econ.

Ενώ το χειμώνα μπορεί να βγάλει ζεστό και όταν έχουμε ανοιχτό το αιρκοντισιον αλλά και στο econ. Αλλά και στο οικονομικό εάν βάλουμε το (econ) μπορύμε να πατήσουμε μετά το auto και να δείχνει το climatronic < auto econ > και να ρυθμίσει το ίδιο την ροή του αέρα.

Όταν βαζουμε το econ ουσιαστικά τώρα το καλοκαίρι, ειαναι σα να βάζουμε το καλοριφέρ.

Link to comment
Share on other sites

Κάτσε γιατί μας μπέρδεψες :D , γιατί διαχωρίζεις το clima με το αιρκοντισιον για το καλοκαίρι .

Το καλοκαίρι για να βγάλει κρύο πρεπει να το βάλεις στο auto ή καλύτερα να το πουμε όχι στο econ.

Ενώ το χειμώνα μπορεί να βγάλει ζεστό και όταν έχουμε ανοιχτό το αιρκοντισιον αλλά και στο econ. Αλλά και στο οικονομικό εάν βάλουμε το (econ) μπορύμε να πατήσουμε μετά το auto και να δείχνει το climatronic < auto econ > και να ρυθμίσει το ίδιο την ροή του αέρα.

Όταν βαζουμε το econ ουσιαστικά τώρα το καλοκαίρι, ειαναι σα να βάζουμε το καλοριφέρ.

Αλλο πραγμα το αιρκοντισιον και αλλο πραγμα ο κλιματισμος.

Γιαυτο τα διαχωριζω.

Οταν το αμαξι εχει αιρκοντισιον (αυτο με τους στρογγυλους περιστροφικους διακοπτες) εσυ κανονιζεις την ποσοτητα του αερα 1-2-3 κτλ και την θερμοκρασια και αυτο βγαζει σταθερα.

Ο κλιματισμος ομως,με τα κουμπακια,απλα δεχεται την θερμοκρασια που θελεις εσυ πχ 24 και κανονιζει το ποσο αερα θα βγαλει μονο του.

Το econ ειναι για οικονομια οπως λεει και το ονομα του.

Το καλοκαιρι το βαζεις στο auto και τελειωνει η υποθεση.

Παντως δεν ασχολουμαι τοσο πολυ με αυτες τις λεπτομερειες.

Το βαζεις στο auto Και τα κανονιζει μονο του και αν θες τα κομμενα αλογα το βαζεις στο εκον για λιγο και μετα παλι auto. :D

Link to comment
Share on other sites

μια παρενθεση σε ολα οσα ειπατε.....οταν ειναι να ξεθολλωσει το παρμπριζ καλο ειναι να μην βαζουμε ανακυκλωση και να αφηνουμε καθαρο αερακι να ξεθολωνει το παρμπριζ...ειναι πιο γρηγορα ετσι ;)

ετσι το κανουμε και στα φορτηγα και μου το εχει πει ανθρωπος οπου κανει συνεχεια ταξιδια εξωτερικο ;)

Link to comment
Share on other sites

Γενικά καλό είναι να μην χρησιμοποιείται την ανακύκλωση διότι στο αυτοκίνητο δεν εισέρχεται αέρας απ΄ έξω. Αυτός είναι και ο λόγος που θολώνουν τα τζάμια το χειμώνα. Φανταστείτε λοιπό ότι μετά από αρκετή ώρα εισπνέετε τα χνώτα σας (CO2). Η ανακύκλωση χρησιμοποιείται είτε για να φτάσεις πιο γρήγορα στην επιθυμητή θερμοκρασία όταν η διαφορά θερμοκρασίας είναι μεγάλη (π.χ. για 5 λεπτά) είτε αν είσαι πίσω από φορτηγό, λεωφορείο ή δίχρονο μηχανάκι. Πολλοί κατασκευαστές το αναφέρουν και στο manual (π.χ. Toyota Avensis).

Τη ανακύκλωση προσωπικά την χρησιμοποιώ πολύ ελάχιστα κι αυτή σε μποτιλιάρισμα όπου κινδυνεύω να πάθω ασφυξία απ΄ αυτά που εισπνέω απ΄ έξω.

Link to comment
Share on other sites

Αλλο πραγμα το αιρκοντισιον και αλλο πραγμα ο κλιματισμος.

Γιαυτο τα διαχωριζω.

Οταν το αμαξι εχει αιρκοντισιον (αυτο με τους στρογγυλους περιστροφικους διακοπτες) εσυ κανονιζεις την ποσοτητα του αερα 1-2-3 κτλ και την θερμοκρασια και αυτο βγαζει σταθερα.

Ο κλιματισμος ομως,με τα κουμπακια,απλα δεχεται την θερμοκρασια που θελεις εσυ πχ 24 και κανονιζει το ποσο αερα θα βγαλει μονο του.

Το econ ειναι για οικονομια οπως λεει και το ονομα του.

Το καλοκαιρι το βαζεις στο auto και τελειωνει η υποθεση.

Παντως δεν ασχολουμαι τοσο πολυ με αυτες τις λεπτομερειες.

Το βαζεις στο auto Και τα κανονιζει μονο του και αν θες τα κομμενα αλογα το βαζεις στο εκον για λιγο και μετα παλι auto. ;)

Δεκτό και έχεις δίκιο, εγώ μιλώντας εξαρχής και από το τίτλο για το climatronic όταν έλεγα για αιρκοντίσιον εννόούσα το clima.

Θέλω να καταλήξω ότι στο clima το χειμώνα το econ λειτουργεί ως καλοριφέρ.

Εχεις δικιο Μένιο μόνο με το εξωτερικό αέρα ξεθαμπώνουν τα τζαμια.

Link to comment
Share on other sites

αν θες να ζεσταθείς με το που μπένεις στο αμάξι πάτα το auto και όταν δείς την θερμοκρασία του κινητήρα να περνάει το 45-50 γύρνα το στο econ το ίδιο ακριβώς παίζει και σε αυτά που έχουν ημιαυτόματο κλιματισμό έχοντας τον διακόπτη θερμοκρασίας πάνω απο τους 22 C και τον διακόπτη a/c στο on

Έτσι και το κομπρεσέρ σου θα δουλεύει συχνά και δεν θα χάνεις άλογα και δεν θα παγώνεις το πρωί που ξεκινάς για την δουλειά

γενικά στο econ η θέρμανση του αέρα γίνεται μέσω των σωλινόσεων του paraflow εννώ στο auto/ac on ο αέρας θερμένεται απο το κύκλωμα του κληματισμού.

αέρας φρέσκος η ανακύκλωση?

όταν δουλεύουμε με την ανακύκλωση τότε το 80-90% του εισερχώμενου αέρα είναι από τον χώρο της καμπίνας + 10-20% φρέσκο αέρα και το αντίθετο όταν το βάζουμε να φέρνει αέρα απο έξω

Αν συχνά χρεισημοποιήτε την ανακύκλωση του αέρα τότα θα πρέπει να αλλάζετε και το φίλτρο της καμπίνας συχνότερα επιδή αρχίζει να μυρίζει λόγο της υγρασίας της αναπνοής μας και των μικροβίων που αναπτύσονται

Edited by drspeed
Link to comment
Share on other sites

Η ανακυκλωση δεν πρεπει να λειτουργει συνεχεια και ειναι λαθος.

Σε μερικα αυτοκινητα νομιζω μετα απο καποια συγκεκριμενη ωρα βγαινει μονη της.

Link to comment
Share on other sites

Η ανακυκλωση δεν πρεπει να λειτουργει συνεχεια και ειναι λαθος.

Σε μερικα αυτοκινητα νομιζω μετα απο καποια συγκεκριμενη ωρα βγαινει μονη της.

Για λόγους ασφαλείας αυτό δεν γίνετε!

φαντάσου να είσαι μέσα στο τούνελ της ελβετίας (11χλμ)και ξαφνικά να σου φέρει ο εξαερισμός όλο το καυσαέριο του μπροστινού φορτηγού μέσα!!!

Ισως να γίνει αυτόματα κάτι τέτοιο μόνο σε αυτοκίνητα που έχουν αισθητήρες για την ποιότητα του εξωτερικού αέρα?????????

Πάντος συμφωνώ στο ότι η ανακύκλωση δεν είναι καλό να είναι εν λειτουργεία για διαστήματα μεγαλύτερα της 1 ώρας γιατί συσορεύεται CO2 και πολύ υγρασία ,κάτι που ευννοεί την ανάπτηξη παθογώνων μικροοργανισμών στο σύστημα εξαερισμού

Link to comment
Share on other sites

η ανακυκλωση χρησιμοποιειται ΜΟΝΟ το καλοκαιρι με τον κλιματισμο που θελουμκε για κρυο αερα.

Και το χειμώνα , τώρα που κάνει κρύο dead.gif μπορείς να το βάλεις οταν ζεσταθει η καμπίνα για να μην προσπάθεί να ζεστάνει το πολύ κρύο αέρα που έρχεται από εξώ. Αλλά όπως λένε και τα παιδιά όλο αυτό με μέτρο.

Edited by airthan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.