Jump to content
adoniram

Ταμπλώ από Νέα μοντέλα σε παλαιότερα

Recommended Posts

Χαιρετώ όλο το κόσμο του Forum.

Είμαι συνδρομητής του VW Performance και έχω μία απορία. Σε πολλές παρουσιάσεις Κwλοφτιαγμένων, ειδικά Golf 2, αυτοκινήτων απο Αγγλία, παρατηρώ ότι στα περισσότερα έχουν εγκαταστήσει ολόκληρο το ταμπλώ απο νεώτερο μοντέλα ακόμα και από TT.

Εμένα τουλάχιστον μου φαντάζει εξωπραγματικά δύσκολη τόσο η τοποθέτηση όσο και η καλωδίωση που απαιτείται. Ελα όμως που τα βλέπω στις φωτογραφίες και συνέχεια το σκέφτομαι όταν αντικρίζω το "φτωχό" ταμπλώ της σειράς 2.

Εχει ακούσει κανείς να γίνεται κάτι τέτοιο στην Ελλάδα? Το έχει τολμήσει κανείς?

Βέβαια παρεμβαίνει και ο παράγοντας κόστους γιατί βάστα τι θα ζητήσει ο παλιατζής για ταμπλώ σε καλή κατάσταση.

Το πονάω το 16V, το κρατάω με νύχια και με δόντια αν και 2ο αυτοκίνητο πλεόν.

Τα φώτα σας, παρακαλώ.

Link to comment
Share on other sites

:heart: Ε? Μου φαίνεται εντελώς περίεργο! Βασικά θα γίνεται για να το έχεις δει! Αλλά δε ξέρω κατά πόσο είναι έυκολο! Υπάρχει καμιά photo να μας δείξεις ! Εγώ πάντως ποτέ δε θα το έκανα αυτό! Γιατί το κάθε αμάξι έχει την ομορφιά του όπως φτιάχτηκε! Βασικά θα είναι και πολύ δύσκολο όσον αφορά τα ηλεκτρικά και τις καλωδιόσεις!
Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο πίστεψα και εγώ μόλις έπεσε το μάτι μου στις πρώτες photo. Αλλά συνέχισαν να δημοσιεύουν διάφορα VW με αλλαγμένο ταμπλώ.

Στο τελευταίο τεύχος Μάρτιος 2005, παρουσιάζουν ενα G60 με ταμπλώ από Corrado.

Πάντως το sport είναι πανάκριβο για την Ελλάδα.

Ηθελα να ήξερα πως στα κομμάτια οι Εγγλέζοι ιδιώτες καταφέρνουν και αποκτούν τόση τεχνογνωσία πάνω σε τόσο ειδικά θέματα.

Το λέω αυτό γιατί τα περισσότερα mods απο αυτά που παρουσιάζει το περιοδικό τα έχουν κάνει ιδιώτες.

Μέχρι step by step μετατροπή 5θυρου GTI σε 1.8Τ είχε ο Μάρτης. ΠΙΚΡΑ...........

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν το θέμα το έχω ψάξει πάρα πολύ για το Mk2 μου. Για αλλαγή ταμπλό από ΤΤ ή Μk4 είναι αρκετά δύσκολο μιας και είναι παρά πολύ μεγαλύτερο.

Για ταμπλό από mk3 ή corrado τα πράγματα είναι αρκετά ευκολότερα. Έχω σκοπό να το κάνω και γω σε κάνα 6-8μηνο και γι'αυτό έχω κάνει μεγάλη έρευνα. Είναι σχετικά μεγαλύτερο από αυτό του Mk2 αλλά χωράει μεταξύ των δυο μπροστινών κολώνων. Υπολόγισε φυσικά και για μετατροπή σε ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες μιας που όταν θα μπει το ταμπλό δε θα έχεις πρόσβαση να τα πειράζεις όσο η πόρτα είναι κλειστή.

Κατά τα άλλα χρειάζεται κολλήσεις λαμαρίνας σε 2 σημεία: 1) μεταλλική βάση του ταμπλό, 2) η κολώνα του τιμονιού). Χρειάζεται επίσης ένα κόψιμο του ταμπλό εκεί που συναντάει τα a-pillars για να δέσει ωραία και κάποια μετατροπή με χρήση πιστολιού θέρμανσης των σωλήνων αξαερισμού. Τα ηλεκτρικά αν το τουτού σου είναι μεταξύ 1990-1991 είναι πανεύκολα, αφού όλα κουμπώνουν αμέσως πάνω στην ασφαλειοθήκη.

Ανέφερες τώρα και το κόστος, φυσικά την μετατροπή θα την κάνεις μόνος σου, αφού σε όποιον και να την αναφέρεις θα σε κοιτάει λες και είσαι μουρλός. Για να αγοράσεις το ταμπλό, ντάξει δε πιστεύω ότι θα σε γδάρουν τόσο πολύ όσο νομίζεις, καμιά 300e για τα πάντα υπολόγισε.

Αναρωτήθηκες πως οι ιδιώτες έχουν τεχνογνωσία πάνω στα αυτοκινητά τους. Θα σου δώσω τους 3 βασικούς λόγους:

1) ότι χαλάει το επισκευάζουν μόνοι τους

2) ότι θέλουν να βελτιώσουν το φτιάχνουν μόνοι τους

3) ότι δε μπορούν να φτιάξουν μόνοι τους, τους βοηθάνε άλλοι από τα vwclubs που ξέρουν

Αυτό που λένε το κάθε αμάξι έχει τον χαρακτήρα του, εμένα μου ακούγεται βαρεσέ όταν θα μπαίνω στο αμαξάκι μου και θα βλέπω το ωραιότατο mk3 ταμπλό μου, και όχι αυτό το τετραγωνισμένο πράγμα που υπάρχει τώρα.

Υ.Γ. ότι είπα τα έχω διαβάσει από τα forums του vwvortex, που έχουν και πολλές φωτογραφίες για την όλη μετατροπή. Γενικά όπου και να κολλήσεις οι απαντήσεις υπάρχουν ήδη και αν δεν υπάρχουν ήδη θα σου απαντήσουν σε χρόνο dt. Τους αμερικάνους golfakides τους θεωρώ κλάσης ανώτερους από τους μλκς και σνομ βρετανούς. αυτά

Link to comment
Share on other sites

Guest nuts

FILI MOU TO PRAGMA TO EXO PSAKSI PARA POLI JIATI MEXRI STIGMIS EXO VAL STON ASSO MOU TAMPLO APO SIRROCO KE APO 2ARI AMA KAPIOS EXI MERAKI LIGO KOPSE RAPSE KE LIGO EPENDISI APO EPANO JINETE MAMA AFTIN TIN STIGMI IME SE DILIMA NA VALO KANTRAN APO 4ARI I OLOKLIRO TAMPLO APO POLO 9N. STIN THESALONIKH IPARXH ENAS ASOS ME TAMPLO APO 4ARI

Link to comment
Share on other sites

Να σου πώ και μια άλλη ιδέα? Γιατι απο ότι κατάλαβα, δεν είναι οτι θέλεις ντε και σώνει ταμπλώ μκ4... Γιατί δεν κοιτάς μήπως βρείς ψηφιακό ταμπλώ απο μκ2? Βέβαια, άν σου αρέσει, εμένα μου φαίνεται πανέμορφο, σε άλλους μούφα, αλλά σίγουρα είναι κάτι διαφορεετικό απο τα "βαρετά" μας όργανα...

Link to comment
Share on other sites

Guest Bassakos
Το ίδιο πίστεψα και εγώ μόλις έπεσε το μάτι μου στις πρώτες photo. Αλλά συνέχισαν να δημοσιεύουν διάφορα VW με αλλαγμένο ταμπλώ.

Στο τελευταίο τεύχος Μάρτιος 2005, παρουσιάζουν ενα G60 με ταμπλώ από Corrado.

Πάντως το sport είναι πανάκριβο για την Ελλάδα.

Ηθελα να ήξερα πως στα κομμάτια οι Εγγλέζοι ιδιώτες καταφέρνουν και αποκτούν τόση τεχνογνωσία πάνω σε τόσο ειδικά θέματα.

Το λέω αυτό γιατί τα περισσότερα mods απο αυτά που παρουσιάζει το περιοδικό τα έχουν κάνει ιδιώτες.

Μέχρι step by step μετατροπή 5θυρου GTI σε 1.8Τ είχε ο Μάρτης. ΠΙΚΡΑ...........

.......και εγω εχω να το παρω εδω και κανα 2 χρονια το vw performance :thumbsup:

βουρρρρ..... στο περιπτερο λοιπον! love.gif

ποσο κοστιζει η συνδρομη στο vw performance??????? :excl:

sorry για το off topic :D

Link to comment
Share on other sites

Guest GolfGTi16v

Όχι δεν ειναι πολυεστερικό και έτσι το ταμπλό. Είναι πράγματι από ΤΤ. Έχω δει και εγώ παρόμοιες φωτογραφίες από ξένα εννοείται sites. Το θεωρώ πολύ εξιδεικειμένο για να το κάνει κάποιος στην Ελλάδα. Ξέρεις στο εξωτερικό υπάρχουν ας πούμε "Οίκοι" που το πας ρεμάλι το Golf και στο κάνουν στην κυριολεξία εργοστασιακό. Ρε παιδιά (θα ψάξω σε ποιο Cd τις έχω γιατί έχω μαζέψει πάρα πολλές) έχω δει Golf πο το έβγαζε ο λαμαρινάς σε όλες τις διαδικασίες ανακατασκευής photos. Αν δείτε στο σασί πόσα κοψίματα και ραψίματα έκανε και μετά τα βαψήματα πως έγινε το Car θα τρλαθείτε. H πατωσιά γεμάτη μπαλώματα ήταν απο το κόψε - κόλησε!! και το έβγαλε για το δρόμο το car. Τώρα κατά πόσο επηρρεάστηκε η ακαμψία του.... τι να πω!!

Link to comment
Share on other sites

@@ οίκοι υπάρχουν. Σε αυτά οι ιδιώτες είναι μόνοι τους. Όποιος θέλει ασχολείται και το φτιάχνει όποιος δεν έχει όρεξη κάθεται όπως είναι.

Λες για το golf μήπως που το έκανε 4κίνητο;

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΜΚ2 ΜΕ ΤΑΜΠΛΟ ΑΠΟ ΜΚ3 !!!

ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΠΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΞΕΝΟ VW FORUM EIΔΑ ΜΚ3 ΜΕ ΤΑΜΠΛΟ ΑΠΟ ΤΤ !!!

Link to comment
Share on other sites

Παντως αυτο που επαιζε στανταρ ηταν ταμπλω απο ΜκΙΙ σε ΜκΙΤο ταμπλω του ΜκΙΙΙ δεν χωράει αν θυμάμαι καλά για κανα πόντο σε ΜκΙΙ

Nαι γινεται. Αν και θελει καποια μετατροπη.

Η καλυτερη λυση για ΜΚ1 ειναι απο το ΜΚ1 cabrio.

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΜΚ2 ΜΕ ΤΑΜΠΛΟ ΑΠΟ ΜΚ3 !!!

ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΠΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΞΕΝΟ VW FORUM EIΔΑ ΜΚ3 ΜΕ ΤΑΜΠΛΟ ΑΠΟ ΤΤ !!!

Ωραίο δεν ήταν;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.