passat1.8 Posted November 26, 2006 Report Share Posted November 26, 2006 Έχει αρχίσει τον τελευταίο καιρό το αυτοκίνητο μου να έχει αρρυθμίες στο ρελαντί... Ειδικότερα όταν είναι ζεστός ο κινητήρας και στο ρελαντί (800rpm), οι στροφές αρχίζουν να πέφτουν στις 600rpm μετά ανεβαίνουν στις 900rpm κ.ο.κ . Σχετικά σπάνια το αυτοκίνητο μπορεί να έσβηνε κίολας. Πηγαίνοντας το αυτοκίνητο πριν καμιά εβδομάδα για service και αλλαγή ιμάντων το είπα στον μηχανικό για το πρόβλημα και μου το κοίταξε στον εγκέφαλο όπου δεν διαγνώστηκε σφάλμα. Αφότου έφυγα από την αντιπροσωπεία, το αυτοκίνητο ξανάρχισε τα δικά του και μάλιστα έσβηνε και πιο συχνα... Το ξαναπήγα και η απάντηση ίδια "δεν διαγνώστηκε σφάλμα". Έχει κανείς ιδέα τι παίζει?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vangelis Posted November 26, 2006 Report Share Posted November 26, 2006 Νομίζω πως θα μπορούσε να είναι νοθευμένη βενζίνη, ή κάποιο σκουπιδάκι στο injection... Δεν ξέρω... Αυτά μπορώ να σκεφτώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djspy21 Posted November 26, 2006 Report Share Posted November 26, 2006 Το ίδιο έκανε και σε εμένα στο Golf, έσβηνε χωρίς λόγο,και το ρελαντί είχε τρελαθεί και τελικά έφταιγε ο αισθητήρας λ ! Τον άλλαξα και όλα οκ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sw6jin Posted November 26, 2006 Report Share Posted November 26, 2006 Ακριβώς αυτό παρουσίαζε και σε εμένα στο Golf μου και απ' όταν καθάρισα την πεταλούδα και την ξαναρύθμισα όλα είναι ρολόι. Σημασία στον καθαρισμό να δώσεις ώστε να την βγάλεις να την καθαρίσεις και όχι να την ψεκάσεις όπως είναι με σπρέυ γιατί μετά από λίγο καιρό θα στο ξανακάνει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passat1.8 Posted November 26, 2006 Author Report Share Posted November 26, 2006 Αν και η βενζίνη παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στις αρρυθμίες,δεν πιστεύω να είναι αυτός ο λόγος γιατί έχω δοκιμάσει και από άλλα πρατήρια και κάνει το ίδιο πράγμα σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό. Το λ και η πεταλούδα ίσως είναι τα αίτια αλλά.... Αν είναι το λ δεν θα έπρεπε να έβγαζε σφάλμα στον εγκέφαλο?? Ο μηχανικός δεν μου καθάρισε την πεταλούδα αλλά μόνο μου την ρύθμισε λέγοντας μου ότι ο καθαρισμός θα γίνει στα 90.000km. Λέτε να πάω για καθαρισμό άμεσα? Μακάρι τουλάχιστον να μην είναι ο λ.... Thankz guyz for the replying!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted November 26, 2006 Report Share Posted November 26, 2006 To passat σου μήπως είναι 1.8Τ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 26, 2006 Report Share Posted November 26, 2006 Mηπως ειναι πεταλουδα γκαζιου. Εβαλες vag com πανω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passat1.8 Posted November 27, 2006 Author Report Share Posted November 27, 2006 Είναι Passat 1,8l 125hp με κωδικό κινητήρα APT. Το έβαλα πάνω στο 1552 και δεν μου διέγνωσε βλάβη κινητήρα. Μάλιστα ήμουν από πάνω από το μηχανικό την ώρα του ελέγχου και το διπλοτσεκάραμε μαζί.Επίσης τον ρώτησα ειδικά για το αν φταίει το λ και μου είπε ότι αφότου δεν υπάρχει σφάλμα στον εγκέφαλο σημαίνει ότι λειτουργεί κανονικά.. Από αυτά που μου εξηγήσατε καταλήγω στο συμπέρασμα ότι σε μεγάλο ποσοστό φταίει η πεταλούδα και μάλλον θέλει καθάρισμα. Όπως και να είναι το θέμα, τουλάχιστον πρέπει να ελαχιστοποιήσω τον παράγοντα πεταλούδα για να δω αν φταίει κάτι άλλο. Αν γνωρίζει κανείς ας μου πει πως περίπου γίνεται το καθάρισμα. Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bad Boy Posted November 27, 2006 Report Share Posted November 27, 2006 το ιδιο προβλημα κ εγω σε golf 3 αλλαξα λ που εδειχνε σφαλμα αλλα ακομη τα ιδια κανει κ παω να σκασω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 27, 2006 Report Share Posted November 27, 2006 Την πεταλουδα,καλο θα ηταν να στην καθαρισει καποιος που ξερει. Ειναι λεπτη υποθεση.Μετα,θα περασεις και μια βασικη ρυθμιση πεταλουδας με το vag com και εισαι κομπλε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 το έλυσες το πρόβλημά σου ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dim_Ko Posted December 27, 2006 Report Share Posted December 27, 2006 επειδη εχω και εγω το ιδιο προβλημα σε golf 4 και εκανα και καθαρισμο και ελγχο λ και ολα και δουλεια δεν εγινε η λυση ειναι 1 : αλλαγη πεταλουδας !!!! το θεμα ειναι αν δινεις τα 300€ για καινουργιο η δινεις 100€ για μεταχ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passat1.8 Posted January 18, 2007 Author Report Share Posted January 18, 2007 το έλυσες το πρόβλημά σου ? Μετά από ψάξιμο περίπου 3 αντιπροσωπειών και 2 συνεργείων έλαβα τις 2 απαντήσες : Απο τις μεν αντιπροσωπείες: " Φέρε το από εδώ να το ανοίξουμε και να σου πούμε" Από τα συνεργεία : " Μάλλον θέλει καθαρισμό η πεταλούδα και αλλαγή η ISV" Επειδή ο στρατός με έχει φέρει λίγο πίσω με τις δουλειές, από βδομάδα θα πάω να το φτιάξω!!! Είδωμεν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted January 18, 2007 Report Share Posted January 18, 2007 - τα συνεργεια συμφερει να σου πουνε οτι την εβγαλαν για να σου χρεωσουν εργασια μαζι με διαγνωστικο συν ντε και καλα φλαντζα αυτης - ενα καλο καθαρισμα με σπρευ συν το χερι σου ειναι μια χαρα ,γιατι αμα την βγαλουν νομιζεις θα κανουν κατι διαφορετικο απο οτι θα εκανες εσυ ? κοιτα και το φιλτρο βενζινης ή αλλαξε και πρατηριο για πιο συγουρια στο μελλον Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passat1.8 Posted January 22, 2007 Author Report Share Posted January 22, 2007 - τα συνεργεια συμφερει να σου πουνε οτι την εβγαλαν για να σου χρεωσουν εργασια μαζι με διαγνωστικο συν ντε και καλα φλαντζα αυτης - ενα καλο καθαρισμα με σπρευ συν το χερι σου ειναι μια χαρα ,γιατι αμα την βγαλουν νομιζεις θα κανουν κατι διαφορετικο απο οτι θα εκανες εσυ ? κοιτα και το φιλτρο βενζινης ή αλλαξε και πρατηριο για πιο συγουρια στο μελλον Θα πάω στην αντιπροσωπεία να το δει Τετάρτη. Ταυτόχρονα θα παραλάβω και το GT. Θέλω να πιστεύω ότι θα μου κάνει ένα καλό σκόντο στα εργατικά! Το καθαριστικό σπρέυ δεν θέλω να το χρησιμοποιήσω για το λόγο που μου ανέφερε ο Κωνσταντίνος, ότι δλδ μετά από λίγο καιρό θα ξανα έχω τα ίδια. Επίσης από εμπειρία κολλητής μου με Golf MK 4,της άνοιξαν και καθάρισαν την πεταλούδα και μετά από λίγο καιρό ξανάρχισαν τα ίδια. Τελικά το θέμα λύθηκε με νέα πεταλούδα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mpofficer Posted January 22, 2007 Report Share Posted January 22, 2007 Έχει αρχίσει τον τελευταίο καιρό το αυτοκίνητο μου να έχει αρρυθμίες στο ρελαντί...Ειδικότερα όταν είναι ζεστός ο κινητήρας και στο ρελαντί (800rpm), οι στροφές αρχίζουν να πέφτουν στις 600rpm μετά ανεβαίνουν στις 900rpm κ.ο.κ . Σχετικά σπάνια το αυτοκίνητο μπορεί να έσβηνε κίολας. Πηγαίνοντας το αυτοκίνητο πριν καμιά εβδομάδα για service και αλλαγή ιμάντων το είπα στον μηχανικό για το πρόβλημα και μου το κοίταξε στον εγκέφαλο όπου δεν διαγνώστηκε σφάλμα. Αφότου έφυγα από την αντιπροσωπεία, το αυτοκίνητο ξανάρχισε τα δικά του και μάλιστα έσβηνε και πιο συχνα... Το ξαναπήγα και η απάντηση ίδια "δεν διαγνώστηκε σφάλμα". Έχει κανείς ιδέα τι παίζει?? υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι μια από τις μεγάλες μαύρες τετράγωνες ασφάλειες μέσα στην ασφαλειοθήκη που στέλνει εντολές στον εγκέφαλο...τσέκαρε αν υπερθερμαίνεται...αν καίει θέλει αλλαγή... (ο μηχανικός σου θα σου πεί ποιά είναι) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted January 22, 2007 Report Share Posted January 22, 2007 (edited) passat 1.8 Το καθαριστικό σπρέυ δεν θέλω να το χρησιμοποιήσω για το λόγο που μου ανέφερε ο Κωνσταντίνος, ότι δλδ μετά από λίγο καιρό θα ξανα έχω τα ίδια - εαν το φιλτρο ελευθερας ή η χοανη ειναι βρωμικα και μπαζουν αβερτα μεσα σωματιδια και το σωληνακι των αναθυμιασεων δεν παει σε δοχειο ή εστω σε φιλτρακι τοτε μετα απο λιγο ναι του καθενος μας παλι θα ειναι ''μαυρη'' Edited January 22, 2007 by TSAKHS-EVIA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passat1.8 Posted February 7, 2007 Author Report Share Posted February 7, 2007 Το πρόβλημα "θεωρητικά" βρέθηκε. Ο αρχιμηχανικός της ΚΑΡΕΝΤΑ αποφάνθηκε πως είναι ο λ. Ο αρχιμηχανικός του Ρώρρη είπε πως μπορεί να είναι η πεταλούδα!! Πιστεύω την ΚΑΡΕΝΤΑ γιατί εκεί το πάω για service και είναι λίγο περισσότερο επαγγελματίες!Εκλεισα ραντεβού για αύριο για αλλαγή του λ. Η λυπητερή....Ε220-250!!! Με τις υγείες μου!!! P.S Αν φταίει η πεταλούδα θα συνδέσω τον αισθητήρα με το έντερό μου....να μην πάει και χαμένος!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 - δηλαδη ο ενας μετρησε τις ενδειξεις του λ και βρηκε το σφαλμα και ο αλλος ανοιξε ειδε οτι ηταν βρωμικη η πεταλουδα ? ή μηπως απο διαγνωστικο εβγαλαν το συμπερασμα ? φιλε μου εμπλεξες με αλμπανηδες μου φαινεται (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passat1.8 Posted February 12, 2007 Author Report Share Posted February 12, 2007 Την προηγούμενη Πέμπτη πήγα στη Καρέντα για αλλαγή αισθητήρα Λ. Αφού ελαφρώθηκα κατά 300 Ευρώπουλα (άλλαξα και τον αισθητήρα εξωτ. θερμοκρασίας) το αυτοκίνητο τελικά .....ΕΧΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!!!!!! Το αυτοκίνητο μέσα σε 500m έσβηνε 3 φορές!!Το ξαναγύρισα εκείνη τη στιγμή πίσω και το ανέλαβε ο αρχιμηχανικός!Μετά από βόλτα που κάναμε, το αυτοκίνητο δεν έσβηνε αλλά δεν κρατούσε ρελαντί!Ο εγκέφαλος από την άλλη,δεν έβγαζε σφάλμα !!! Κατάσταση Σουρεάλ!!!!! ΑΦού κοιτάξαμε ασφάλειες,μ@λ@κίες κτλ, μείναμε στο συμπέρασμα ότι μήπως φταίει το MAF Sensor και δεν βγάζει σφάλμα στον εγκέφαλο (εξαιρετικά σπάνιο αλλά συμβαίνει!!). Τελικά μου παρήγγειλε νέο ΜΑΦ και αυρίο θα πάω να μου το βάλει... Και το ψάξιμο συνεχίζεται!!! P.S Όσο για την πεταλούδα, ο αρχιμηχανικός έχει κολλήσει ότι αφού δεν βγαίνει σφάλμα στον εγκέφαλο δεν έχει βλάβη και δεν θέλει καθάρισμα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkiv Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 (edited) Καλα.. ειναι ου μπλεξεις κατι τετοια.. Πες του αρχιμηχανικου, αν δεν ειναι το maf να το βγαλει και να σου δωσει τα χρηματα πισω ('η κανε συμφωνια να το βαλει μεσα στο συνεργειο και να μην το πληρωσεις αν δεν ειναι ΣΤΑΝΤΑΡ οτι ειναι αυτο.. Αρκετα οι κορο'ι'διες!) Επισης, ειπες θα σου αλλαξει maf.. Εννοουσες θα σου βαλει καινουριο 'η ανακατασκευασμενο απο την VW, -και εξισου μαμα- (λενε και καλα οτι δινουν και χρονια εγγυηση και σου κοστιζουν τα μισα λεφτα..) Εχω βαλει εγω εδω και 1 χρονο.. Πες και σε ποια αντιπροσωπεια πηγες, βλεπω μενεις Γαλατσι.. Edited February 12, 2007 by mkiv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passat1.8 Posted February 12, 2007 Author Report Share Posted February 12, 2007 Καλα.. ειναι ου μπλεξεις κατι τετοια.. Πες του αρχιμηχανικου, αν δεν ειναι το maf να το βγαλει και να σου δωσει τα χρηματα πισω ('η κανε συμφωνια να το βαλει μεσα στο συνεργειο και να μην το πληρωσεις αν δεν ειναι ΣΤΑΝΤΑΡ οτι ειναι αυτο.. Αρκετα οι κορο'ι'διες!) Επισης, ειπες θα σου αλλαξει maf.. Εννοουσες θα σου βαλει καινουριο 'η ανακατασκευασμενο απο την VW, -και εξισου μαμα- (λενε και καλα οτι δινουν και χρονια εγγυηση και σου κοστιζουν τα μισα λεφτα..) Εχω βαλει εγω εδω και 1 χρονο.. Πες και σε ποια αντιπροσωπεια πηγες, βλεπω μενεις Γαλατσι.. Τη μ@λ@κια την έκανα μια φορά!!!!Το Λ το πλήρωσα τσάμπα και ας μου λένε αυτοί ότι θέλουν!!!! Ας βάλουν το ΜΑΦ και ας μου πουν να το πληρώσω χωρίς να λειτουργεί σωστά το αυτοκίνητο!!!Δεν πέφτει φράγκο!!! Το ΜΑΦ το παρήγγειλαν στα ανταλλακτικά οπότε είναι εντελώς καινούριο! Πάω στην ΚΑΡΕΝΤΑ - Μηλιαράκη! Παρόλες τις μ@λ@κίες που μου είπαν την τελευταία φορά,θεωρώ ότι είναι πιο επαγγελματίες από τους άλλους.Δεν είχα ποτέ πρόβλημα και ποτέ δεν μου δημιούργησαν αυτοί (ελέω κακών μηχανικών)!! Αυτή είναι η πρώτη φορά που έχω πρόβλημα και δεν το έλυσαν με την πρώτη.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkiv Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 (edited) Ρε συ και εμενα απο τα ανταλλακτικα τον παρηγγειλαν τον ΜΑΦ, αλλα με ρωτησαν πρωτα τι θελω (Γρατσιας- Μεσογειων, Αγ. Παρασκευη). Τεσπα, υπαρχει ενα μπριζακι (κλιπακι) που συνδεεται πανω στον ΜΑΦ, αν ειναι χαλασμενος, το αμαξι δεν 8α τραβουσε (θα εκανε διακοπες αλλα οχι μονο στο ρελαντι.. και ψηλα, θα αφηνε και θα επιανε, σαν να μην πατουσες γκαζι -θα κωλωνε!-) αν το τραβουσες "το μπριζακι αυτο" δεν θα ειχες χαμηλα αλλα θα ανεβαζε κανονικα το αμαξι απο μεσαιες.. φανταζομαι να το ξερουν και τα παιδια εκει.. για πες τους το! Εχω παθει και εχω μαθει! Καλη τυχη! Edited February 12, 2007 by mkiv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passat1.8 Posted February 28, 2007 Author Report Share Posted February 28, 2007 Το θέμα τελικά λύθηκε!!!Το αυτοκίνητο επανήλθε στα φυσιολογικά του!!!Με την αλλαγή του ΜΑΦ η αρρυθμία σταμάτησε!!! Το Μαφ που μπήκε είναι το εργοστασιακό και είναι ολοκαίνουργιο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Ωραια λοιπον!! Τελος καλο ολα καλα!! Ποσο πληρωσες για το ΜΑΦ? Καινουριο ή ανακατασκευης? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...