Jump to content
twincharged

Oργανακια για Golf V(gt η Gti)

Recommended Posts

Tι να το κανεις το κανονικο turbo timer εαν δεν χρειαζετε.

Απο οτι εχω διαβασει το gti εχει συστημα ψυξης τουρμπινας, που δεν χρειαζετε turbo timer. Eαν το εχει και το tsi μην βαλεις.

Τωρα εαν θελεις να βαλεις εχω δει πολυ ωραιο το apexi που ειναι στενο και τεριαζει πολυ καλα διπλα στο διακοπτη των φωτων.

Βγαινει και μαυρο και ασημι.

Προσεξε ομως να δεις τι γινετε με το συναγερμο σου, εαν εχεις, γιατι μερικοι μπλοκαρουν.

Link to comment
Share on other sites

Tι να το κανεις το κανονικο turbo timer εαν δεν χρειαζετε.

Απο οτι εχω διαβασει το gti εχει συστημα ψυξης τουρμπινας, που δεν χρειαζετε turbo timer. Eαν το εχει και το tsi μην βαλεις.

Τωρα εαν θελεις να βαλεις εχω δει πολυ ωραιο το apexi που ειναι στενο και τεριαζει πολυ καλα διπλα στο διακοπτη των φωτων.

Βγαινει και μαυρο και ασημι.

Προσεξε ομως να δεις τι γινετε με το συναγερμο σου, εαν εχεις, γιατι μερικοι μπλοκαρουν.

Δε ξέρω σίγουρα αν έχει, αλλά πιθανότατα να έχει αφού δουλεύει και σε αρκετα υψηλότερη πίεση από το gti. Αυτό που λέτε όμως κυκλοφορεί τα υγρά στη τουρμπίνα μετά το σβήσιμο του κινητήρα... Με τη θερμοκρασία τι γίνεται; Αν το σκίσω και το σβήσω απευθείας δε θα πάθει ζημιά το τουρμπο; Η λειτουργία του turbo timer είναι να κατεβάσει αρκετά τη θερμοκρασία ώστε να μην πάθει ζημιά από την απότομη αλλαγή...
Link to comment
Share on other sites

Ε τωρα και εσυ!!!

Εαν το σκισεις , αστο λιγο να παρει ανασα!!!

Ενα δυο λεπτα πριν φτασεις εκει που θελεις να πας, πηγαινε λιγο normal!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειαζεται το turbo timer..

Η οδηγας χαλαρα 5 λεπτα πριν φτασεις σπιτι σου..Η οταν φτασεις το αφηνεις στο ρελαντι να κρυωσει κανα 2 λεπτα..

Οσο κακο ειναι να το σβηνεις μετα απο σκισημο τοσο κακο ειναι να το αφηνεις να δουλευει 5 λεπτα ρελαντι...

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειαζεται το turbo timer..

Η οδηγας χαλαρα 5 λεπτα πριν φτασεις σπιτι σου..Η οταν φτασεις το αφηνεις στο ρελαντι να κρυωσει κανα 2 λεπτα..

Οσο κακο ειναι να το σβηνεις μετα απο σκισημο τοσο κακο ειναι να το αφηνεις να δουλευει 5 λεπτα ρελαντι...

Δε το αφήνω 5λεπτά απλά οδηγώ χαλαρά και το αφήνω 1 το πολύ 2 λεπτά :o Το θέμα όμως είναι με τον εμπειρικό τρόπο σβήνει σε σωστή θερμοκρασία το turbo;
Link to comment
Share on other sites

απο σκισημο τοσο κακο ειναι να το αφηνεις να δουλευει 5 λεπτα ρελαντι...

αν μπορεις εξηγησε λιγο περισσοτερο αυτο που λες (πολλες φορες εμφανιζω "υπερβαλλοντα ζηλο", γι'αυτο...!)

και για την εκκινηση?

Link to comment
Share on other sites

αν μπορεις εξηγησε λιγο περισσοτερο αυτο που λες (πολλες φορες εμφανιζω "υπερβαλλοντα ζηλο", γι'αυτο...!)

και για την εκκινηση?

Οταν το αναβεις και ειναι κρυο το αφηνεις να ζεσταθει,περιμενεις ενα κλικ ακομα και μετα το σκιζεις ελευθερα!!

Οταν πας να το σβησεις,σταματας,περιμενεις λιγο αναλογα με το σκισιμο και μετα το σβηνεις.

Link to comment
Share on other sites

Απλα το αμαξι δεν κανει να δουλευει πολυ στο ρελαντι.. Ουτε οταν ειναι κρυο ουτε οταν ειναι ζεστο..

Οταν ειναι κρυο εκει παρουσιαζονται και οι μεγαλυτερες φθορες..Οποτε ειναι καλυτερο να βγεις στον δρομο και ανα οδηγεις χωρις να πιεζεις το μοτερ ωστε να φτασει πιο γρηγορα σε θερμοκρασια λειτουργειας..

Οταν ειναι ζεστο και εχει φτασει το λαδι σε αρκετα υψηλη θερμοκρασια δεν ειναι οτι καλυτερο να παρκαρεις και να αφηνεις το μοτερ να δουλευει 5 και 6 λεπτα που εχω δει να το αφηνουν...

Οποιος εχει οργανακι θερμοκρασιας λαδιου θα εχει δει οτι οταν κινηται το αμαξι ακομα και με μικρη ταχυτητα το λαδι δεν ξεπερνα τους 80-85 βαθμους...Ενω στο ρελαντι και ειδικα μετα απο σκισημο μπορει να φτασει και τους 98 βαθμους ...

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει ρε παιδιά, μην το πηγαίνεται σκισμένο μέχρι να το παρκάρετε, λίγη προσοχή θέλει μην είμαστε υπερβολικοί. Οσο για το σύστημα ψύξης της τουρμπίνας στο GT δεν νομίζω να υπάρχει, δεν έχω ακούσει τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης λάβετε υπ'οψη ότι όταν το θερμόμετρο στα όργανα λέει 90 βαθμούς (κανονική θερμοκρασία λειτουργίας 89-92), όταν ξεκινάτε, στην πραγματικότητα είναι κάπου 70 (!!!)... Οπότε όταν δείτε το δείκτη στους 90 περιμένετε κανά 2-3 λεπτά ακόμα για να φτάσει στους 90...

Μπορείτε να το ελέγξετε με το γνωστό τρόπο (ECON + κουμπί για αέρα επάνω - με το αριστερό ρυθμιστικό θερμοκρασίας πάτε στο 19 και με το μεσαίο στο 2 ή στο 3)

Και αυτό που έχει το GTi δεν είναι πλήρες σύστημα ψύξης για να μπορείτε να το σκίζετε άφοβα και να το κλείνετε έτσι.. απλά κυκλοφορεί τα λάδια για λίγο ακόμα...

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει ρε παιδιά, μην το πηγαίνεται σκισμένο μέχρι να το παρκάρετε, λίγη προσοχή θέλει μην είμαστε υπερβολικοί. Οσο για το σύστημα ψύξης της τουρμπίνας στο GT δεν νομίζω να υπάρχει, δεν έχω ακούσει τίποτα.
Δεν είπαμε για σύστημα ψήξης... Αν παρατηρήσεις μετά το σβήσιμο του κινητήρα θα ακούσεις υγρά να ρέουν, αυτό λέμε :)
Link to comment
Share on other sites

Δεν είπαμε για σύστημα ψήξης... Αν παρατηρήσεις μετά το σβήσιμο του κινητήρα θα ακούσεις υγρά να ρέουν, αυτό λέμε :)

Δεν εχω ακούσει τίποτα, τον ξέρω τον ήχο που λές απο το S3.

Εκτός και αν όσες φορές το έχω σβήσει η τουρμπίνα ήταν πάντα σε καλή θερμοκρασία και δεν χρειάστηκε να λειτουργεί το σύστημα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω ακούσει τίποτα, τον ξέρω τον ήχο που λές απο το S3.

Εκτός και αν όσες φορές το έχω σβήσει η τουρμπίνα ήταν πάντα σε καλή θερμοκρασία και δεν χρειάστηκε να λειτουργεί το σύστημα.

Αυτο λέγεται ότι υπάρχει στο gti, αλλά γιατί να μη το έχει και το tsi; Αν κάποιος ξέρει σίγουρα ας μας διαφωτίσει.
Link to comment
Share on other sites

Αυτο λέγεται ότι υπάρχει στο gti, αλλά γιατί να μη το έχει και το tsi; Αν κάποιος ξέρει σίγουρα ας μας διαφωτίσει.

Ναι έχεις δίκιο, γιατι και το GT την ίδια τουρμπίνα χρησιμοποιεί με κέλυφος απο άλλο υλικό για να αντέχει τους 1000+ βαθμούς. Κάπου είχα διαβάσει λόγω μεγαλύτερης πίεσης παίζει 100 βαθμούς πιο ψηλά απο το GTi.

Link to comment
Share on other sites

Ναι έχεις δίκιο, γιατι και το GT την ίδια τουρμπίνα χρησιμοποιεί με κέλυφος απο άλλο υλικό για να αντέχει τους 1000+ βαθμούς. Κάπου είχα διαβάσει λόγω μεγαλύτερης πίεσης παίζει 100 βαθμούς πιο ψηλά απο το GTi.
ναι μέχρι 1050C
Link to comment
Share on other sites

Μπορει καποιος να μας εξηγησει τι ειναι το κρυωμα του turbo, πως γινεται και ποτε ειναι απαραιτητο!!! :ninja::ninja::ninja:

Thanks!!!

Link to comment
Share on other sites

Μπορει καποιος να μας εξηγησει τι ειναι το κρυωμα του turbo, πως γινεται και ποτε ειναι απαραιτητο!!! ;):baby::ninja:

Thanks!!!

Μήπως διαβάζεις άλλο topic; tongue.gif

Αν δαβάσεις όλο το θέμα θα πάρεις την απάντηση. Οι απόψεις βέβαια είναι πολλές, αν και απ' ότι φαίνεται η μέση λύση είναι να το πηγαίνεις χαλαρά κάποια χλμ πριν φτάσεις σπίτι σου... Η όλη διαδικασία γίνεται ώστε να μην πας και σβήσεις το μοτέρ μετά από σκίσιμο που θα έχει ανεβάσει 900C (το τούρμπο) αλλά να σβήσει σε νορμάλ θερμοκρασία. Όσο περισσότερο το σκίζεις τόσο περισσότερο αυξάνεται και η θερμοκρασία καυσαερίων τα οποία ως γνωστόν περνούν από το τούρμπο. Ξέρεις βέβαια από τη φυσική τις ιδιότητες της συστολης διαστολής, και τα καταστροφικά αποτελέσματα του καρβουνιασμένου λαδιού στη τουρμπίνα.

Edited by Γιάννης
Link to comment
Share on other sites

Μήπως διαβάζεις άλλο topic; tongue.gif

Αν δαβάσεις όλο το θέμα θα πάρεις την απάντηση. Οι απόψεις βέβαια είναι πολλές, αν και απ' ότι φαίνεται η μέση λύση είναι να το πηγαίνεις χαλαρά κάποια χλμ πριν φτάσεις σπίτι σου... Η όλη διαδικασία γίνεται ώστε να μην πας και σβήσεις το μοτέρ μετά από σκίσιμο που θα έχει ανεβάσει 900C (το τούρμπο) αλλά να σβήσει σε νορμάλ θερμοκρασία. Όσο περισσότερο το σκίζεις τόσο περισσότερο αυξάνεται και η θερμοκρασία καυσαερίων τα οποία ως γνωστόν περνούν από το τούρμπο. Ξέρεις βέβαια από τη φυσική τις ιδιότητες της συστολης διαστολής, και τα καταστροφικά αποτελέσματα του καρβουνιασμένου λαδιού στη τουρμπίνα.

Παιδες συγγνωμη εαν επαναλαμβανω πραγματα, αλλα ειμαι ασχετος απο μηχανολογια!! :)

Μερικες αποριες (για να το παιξουμε και λιγο συνηγορος του διαβολου)

Ειναι κατανοητο οτι μετα απο σκισιμο λογω των καυσαεριων οι τουρμπινα εχει ανεβασει τρελες θερμοκρασιες!! (οπως ειπες 900+)

Αν το σβησεις αμεσως δεν θα κρυωσει?θα κρυωσει απλως θα αργησει περισσοτερο!!

Για να υπαρξει συστολη-διαστολη πρεπει να εχουμε αποτομες ενναλαγες τις θερμοκρασιας, ή κανω λαθος!!

Τελος δεν καταλαβα αυτο που λες για τα λαδια!

Στο εσωτερικο του τουρπινας υπαρχουν καρβουνιασμενα λαδια??? :D

Αν ναι πως βοηθαει η λειτουργια ρελαντι στο να φυγουν τα λαδια?? Μονο στο να κρυωσουν! Σωστα??

Καθε απαντηση καλοδεχουμενη για να μαθαινουμε και κατι :)

Edited by karlos
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα μιλήσω για άλλο αυτοκίνητο πέρα από το GTI με το οποίο έχω άμεση εμπειρία. Όταν είναι κρύο, θέλει κάπου στα 10 λεπτά να φτάσει στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας και άλλα 5 λεπτά μέχρι να ανεβάσει και το λαδάκι θερμοκρασία. Αυτό είναι πολύ βασικό γιατί πολλοί περιμένουν να φτάσει ο δείκτης στους 90 και μετά σανίδα. Μέγα λάθος. Το αυτοκίνητο παθαίνει μεγαλύτερο κακό όταν είναι κρύο και το σανιδώνουμε παρά όταν είναι ζεστό και το σβήνουμε. Το μοτέρ έχει αυτόνομη αντλία λαδιού, που στο σβήσιμο, μέχρι να κατεβεί η θερμοκρασία, κρατάει σε κίνηση τα λάδια. Έχει και 2 σκάλες στο βεντιλατέρ. Η μία ακούγεται και η 2η κάνει σαν φορτηγό. Ακόμα αν η θερμοκρασία ανεβεί σε ψηλά επίπεδα, ο εγκέφαλος βάζει το αυτοκίνητο σε safe mode και δεν αφήνει το μοτέρ να ανεβάσει πέρα τις 5000-5500 στροφές. Εμένα μου έχει τύχει να το σκίσω τόσο που να με "σταματήσει" ο εγκέφαλος. Μόλις κρύωσε λιγάκι, ανέβαζε 7άρες. Απλά το πρώτο που εμφανίζεται μόλις ανεβάσει για τα καλά θερμοκρασία, είναι η 2η σκάλα του βεντιλατέρ. Εκεί κάνεις 2 βόλτες παραπάνω και μόλις σταματήσει, παρκάρεις και τελείωσες. Αυτό δεν σημαίνει ότι αν το σβήνει αμέσως θα πάθει ζημιά. Απλά μειώνεται η διάρκεια ζωής της τουρμπίνας. Αν όμως το σανιδώνουμε κρύο, μπορεί να κάνει και κανένα μπαμ.

Link to comment
Share on other sites

Το καλυτερο ειναι λιγο πριν φτασες στον προορισμο σου να μην το πιεζεις.Ετσι κρυονουμε το λαδι.Τωρα για την τουρμπινα πρεπει να σταματισει να γυρναει η φτερωτη πριν σβησει η οποια σταματαει σε λιγα δευτερα.Και το gt και το gti εχουν αυτο το συστημα που κεικλοφωρουν τα υγρα :D .Το χειροτερο ειναι να δουλευει στο ρελαντι για ωρα thumbsdown.gif .Και οταν ειναι κρυο δεν ζεστενετε καλα και οταν ειναι ζεστο δεν κρυωνει καλα fire.gif .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.