Jump to content
tagarinio

Golf - Εσωτερικοι Τριγμοι [Γενική συζήτηση και Λύσεις]

Recommended Posts

Οπως βλεπουμε το ταμπλο, στο κεντρο και μετα τον μακροστενο κεντρικο αεραγωγο, ακουγεται μεταλλικος θορυβος, σαν να εχει ξεβιδωθει βιδα που ακουμπα σε λαμακι κατω απο το ταμπλο. Οταν το πατω προς τα ξατω πολυ κοντα στο τζαμι και το ταμπλο, τοτε σταματαει. Τι βρισκεται κατω απο το ταμπλο , μετα τον αεραγωγο τον κεντρικο τον μακροστενο και μεχρι τζαμι ?

Link to comment
Share on other sites

Οπως βλεπουμε το ταμπλο, στο κεντρο και μετα τον μακροστενο κεντρικο αεραγωγο, ακουγεται μεταλλικος θορυβος, σαν να εχει ξεβιδωθει βιδα που ακουμπα σε λαμακι κατω απο το ταμπλο. Οταν το πατω προς τα ξατω πολυ κοντα στο τζαμι και το ταμπλο, τοτε σταματαει. Τι βρισκεται κατω απο το ταμπλο , μετα τον αεραγωγο τον κεντρικο τον μακροστενο και μεχρι τζαμι ?

Πες μας μοντελο να καταλαβουμε

Link to comment
Share on other sites

To Golf MK4 GTI ετος 2000 εχω. Αν δεν μπορουμε να μαθουμε τι κανει ετσι, τουλαχιστον καποιος μηπως εχει οδηγιες πως βγαζω το ταμπλο? Εχω αρχισει την διαδικασια του ξηλωματος, αλλα τα βλεπω λιγο δυσκολα, τωρα που πρεπει να βγαλω τον κλιματισμο (αν χρειαζεται).

 

EDIT : Εγβαλα (!) ολο το ταμπλο, και τελικα ο τριγμος ειναι απο μια ατσαλενια λαμα η οποια θυληκωνει στο ταμπλο        οταν τοποθετειται το ταμπλο. Αυτη ειχε διπλωση απο λαθος τοποθετηση και ετριζε. Αυτες οι δυο λαμες βρισκονται   κατω απο το ταμπλο και ο ρολος τους ειναι να τραβανε συνεχως κατω το ταμπλο για να μην εμφανιζεται το φαινομενο του φουσκωματος του ταμπλο με τα χρονια. Βρισκονται μετα τον αεραγωγο τον κεντρικο που ειναι κοντα στο παρμπριζ και κατω απο το ταμπλο.

Ελπιζω να βοηθησα αν καποιος εχει το αναλογο προβλημα με τριγμο στο συγκεκριμενο σημειο.

Edited by jimakos75
Link to comment
Share on other sites

δοκιμασε να δεις τα πλαστικα (στην κολωνα απο το τιμονι)που ενωνονται εκει κοντα που τοποθετεις το κλειδι πιεσε τα να δεις αν σταματαει ο τριγμος.εμενα οταν τα πιεζω σταματαει,,,

Καλησπέρα, Εχθες αλλαξα την δεξια φλασιερα γιατί δεν δουλευαν οι καθαριστηρες, οταν ξαναμπηκε στο συνεργειο το τιμόνι στη θεση του, ειδα οτι βρισκει το πισω μερος του τιμονιού στο πάνω πλαστικό κάλυμα που έχει το οποιο ειναι κουμπωτο με το κάτω μέρος εκει που μπαινει το κλειδι. Γρατζουναει το τιμόνι στο πλαστικό. Ξαναπηγα σημερα στο μάστορα που ειναι γατόνι, και ειδαμε οτι δεν μπορει να κουμπωθουν λαθος ή στραβά τα πλαστικά. Μόνο σε μια θέση μπαίνουν. Το τριξημο συνεχίζεται βεβαια, αν ηταν 2 χιλιοστά πιο μέσα προς το μέρος της μηχανης δηλ. Δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Ουτε μπορω να οδηγω και να το πιέζω προς τα μέσα βέβαια... κόλλα δεν μπαίνει γιατί μετά δεν θα βγαίνει.

Κάνα κόλπο ή καμιά λύση παρακαλώ έχουμε??

Link to comment
Share on other sites

Γειά σου Χρήστο.Σπρευ σιλικόνης σε 1η φάση και αν δεν σταματήσει μετά σε 2η φάση αυτοκόλλητη αντικραδασμική τσόχα.Η 2η φάση είναι η σίγουρη λύση.

Link to comment
Share on other sites

Και βέβαια μπορούν να τοποθετηθούν λάθος .. 

 

Βγάλε τα πλαστικά πάνω κάτω και ξανά τοποθέτηση  με προσοχή στις 3 βίδες και στην άρμοση των πλαστικών, ιδίως στο πίσω μέρος που θηλυκώνει το πάνω με το κάτω.  

 

Κώστας

Link to comment
Share on other sites

θα παρω αυριο μια κασετινα με τις μυτες σαν μικρα αστερακια με προέκταση γιατί εμποδιζει το τιμόνι το βιδωμα-ξεβιδωμα και θα το κάνω αύριο. λιγο σφιξιμο και λιγο κούνημα αριστερά-δεξιά νομίζω θα τα καταφέρω.  

το μόνο σίγουρο είναι οτι έχουν κουμπώσει σωστά, δεν υπάρχουν κενά ή τζόγος. απλά έχουν έρθει χιλιοστά προς τα έξω και βρίσκει στο τιμόνι.

το μόνο που φοβάμαι, απ το πολύ βάλε βγάλε μην σπάσουν τα κουμπώματα και έχω άλλα μετά.. :crazy:  :crazy:

Link to comment
Share on other sites

τα έβαλα τα ξαναέβαλα οι βίδες ΔΕΝ βιδώνουν διαφορετικά ούτε μπορούν (εφόσον κουμπωθούν) να κουμπωθούν λάθος τα πλαστικά. 

Ομως, βρέθηκε η λύση !  εκεί που τελειώνει προς τα κάτω το κάτω πλαστικό γύρω απο την κλειδαριά, λίγο πιο κάτω απο το χερούλι ρύθμισης του τμονιού, το τράβηξα 1 κλικ προς τα κάτω και αυτό ήταν.  μετακινήθηκε χιλιοστά όλο τα πλαστικό προς τα κάτω και άνοιξε χιλιοστά το κενό ανάμεσα στο τιμόνι και το πάνω πλαστικό του μέρος.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω εάν έχουν ξαναγραφτει

 

 

Η θήκη για τα γυαλιά τρίζει και στον οδηγό ακούγεται από δεξιά...... ΕΝΩ στον συνοδηγό, ακούγετε στα αριστερά.

με λίγο κούνημα της θήκης αριστερά-δεξιά,σταματάει.

Link to comment
Share on other sites

παιδια με θορυβο απο ζωνες στο 5αρι τι κανουμε;

Αν εννοείς το προειδοποιητικό σήμα το απενεργοποιείς με vagcom
Link to comment
Share on other sites

παιδια με θορυβο απο ζωνες στο 5αρι τι κανουμε;

 τραγουδάς και δεν ακούγεται τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως ο φίλος εννοεί ένα τσικ-τσικ που ακούγεται από τη μεριά του ρυθμιστή ύψους της ζώνης;

Μπορεί να εννοεί κι αυτό, μπορεί όχι.

Ας μπει να γράψει τι εννοεί και τι θέλει :-)

Link to comment
Share on other sites

το τσικ τσικ εννοω.

Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και το έλυσα με αλλαγή του προβληματικού εξαρτήματος.

Κοίταξε εδώ τι είχα γράψει πριν τέσσερα χρόνια:  http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=40291

Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλημερα σας. Σχετικα με το προβλημα του σπαστικου ηχου δεξια και εμπρος σας ενημερωνω μετα απο πολυ καιρο οτι βρεθηκε το προβλημα. Ηταν σπασμενο το αμορτισερ το εμπρος δεξια και σε επιφανειακες λακουβες εκανε τοκ τοκ με αποτελεσμα με την πολυ καλη ηχομονωση που εχει το GTI να ακουγεται στην καμπινα πολυ καθαρα σαν ηχος μεμονομενος. Το προβλημα εχει βρεθει εδω και κανα 9 μηνο περιπου, απλα σας ενημερωνω να ξερετε οσοι εχετε το ιδιο πραγμα! Καλη συνεχεια σε ολους και διχως προβληματα.

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω έναν τρίγμό - ενοχλητικό ήχο που ίσως διαπιστώσουν κάποιοι οδηγοί.

Golf/Scirocco/Passat/Polo.

 

Αφορά στους δύο υποδοχείς της ζώνης ασφαλείας στο πίσω κάθισμα, που μπορεί να εφάπτονται και σε κίνηση σε

μη ομαλό οδόστρωμα να προκαλέσουν ενοχλητικούς ήχους.

IMG_2482.jpg

Η λύση είναι να προσπαθήσουμε με το χέρι να ανοίξουμε την μεταξύ τους απόσταση και να τοποθετήσουμε ανάμεσα, την ειδική

τσόχινη ταινιούλα, ώστε και στην τυχαία μεταξύ τους επαφή να μην έχουμε θόρυβους.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελευταία παρατηρώ σε χαμηλές στροφές (ιδιαίτερα κατά το ξεκίνημα από φανάρι) ένα πρόσκαιρο βουητό από την ηλιοροφή. Ένας συντονισμός στις 2000 στροφές περίπου. Το δοκίμασα και σταματημένος παίζοντας με το γκάζι...Ανοίγοντας λίγο την ηλιοροφή σταματούσε. Μόλις την ξανάκλεισα ξεκινούσε. Επομένως είναι σχεδόν σίγουρο ότι σχετίζεται με κάτι στο μπροστινό μέρος της ηλιοροφής. Σκέφτηκα την θηκη των γυαλιών αλλά από αυτήν έχω προσέξει θορύβους μόνο όταν εχει μέσα γυαλιά. Επιπλέον το τεστ του κλεισίματος ανοίγματος της ηλιοροφής μου δείχνει ότι είναι κατά 80% η ηλιοροφή. Το περίεργο είναι ότι δεν μου φαίνεται να έχει κάποιο τζόγο ή οτιδήποτε άλλο. Δεν την χρησιμοποιώ και συχνά...

 

Το έχει ξανά-αντιμετωπίσει κάποιος? 

Link to comment
Share on other sites

Πρόσφατα άλλαξα το ντουλαπάκι με ένα μεταχειρισμένο επειδή μάλλον μου το είχαν σπάσει από διάφορα συνεργεία και εγκαταστάτες ηχοσυστημάτων, αφού εγώ χέρι δε βάζω. Δυστυχώς οι τριγμοί δεν εξαφανίστηκαν, αντιθέτως έχουν αντικατασταθεί από νέους, κυρίως όταν το πρωί είναι κρύο το αυτοκίνητο και περίπου μέχρι μισή ώρα μετά ακούγεται ένα συνεχές τράνταγμα σαν κομπρεσέρ, μετά μειώνεται και ακούγεται ανάλογα με το γκάζι και την κυκλοφορία του αυτοκινήτου. Δυστυχώς δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα. Επίσης υπάρχει κι άλλος τριγμός από την πλευρά του τιμονιού, διαφορετικός ήχος, που γίνεται εντονότερος με το πάτημα του γκαζιού.

Υπάρχει κάποιος που να ασχολείται με επιδιορθώσεις τέτοιων προβλημάτων;

Link to comment
Share on other sites

Αστο φιλε πονεμενη ιστορια...απο τριγμους αλλο τιποτα...φτιαχνεις τον ενα εμφανιζεται ο αλλος...πλεον βαζω πιο δυνατα τη μουσικα για να μην μου χαλαει την ψυχολογια

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.