Jump to content
andain

Dsg Vs Manual

Recommended Posts

Εχει τυχει σε κανεναν καποια δυσλειτουργια στο dsg,

π.χ. να πατας γκαζι να ξεκινησεις απο φαναρι και να μην εμπλεκει ταχυτητα, απλα ανεβαζοντας στροφες?

Αυτο ετυχε δυο φορες στον πεθερο μου και αναγκαστηκε να σβησει και να ξαναεκκινησει το αυτοκινητο.

Edited by axibde
Link to comment
Share on other sites

Εχει τυχει σε κανεναν καποια δυσλειτουργια στο dsg,

π.χ. να πατας γκαζι να ξεκινησεις απο φαναρι και να μην εμπλεκει ταχυτητα, απλα ανεβαζοντας στροφες?

Αυτο ετυχε δυο φορες στον πεθερο μου και αναγκαστηκε να σβησει και να ξαναεκκινησει το αυτοκινητο.

Να το παει συνεργειο να το δουνε

Link to comment
Share on other sites

Θα πω κατι που ισως να φανει χαζο αλλα εχει τυχει.

Μηπως κατα λαθος ηταν στο Ν που ειναι και διπλα και απλα δεν το προσεξε?

Διαφορετικα κατευθειαν αντιπροσωπεια αν και συνηθως εκει μονο αν συνεχιζεται το προβλημα μπορει, λεω μπορει, να βρουν τι συμβαινει.

Ποιο εχει το 6αρι η το 7αρι?

Link to comment
Share on other sites

Θα πω κατι που ισως να φανει χαζο αλλα εχει τυχει.

Μηπως κατα λαθος ηταν στο Ν που ειναι και διπλα και απλα δεν το προσεξε?

Διαφορετικα κατευθειαν αντιπροσωπεια αν και συνηθως εκει μονο αν συνεχιζεται το προβλημα μπορει, λεω μπορει, να βρουν τι συμβαινει.

Ποιο εχει το 6αρι η το 7αρι?

Μπορει να ειναι απο αυτους που στα φαναρια θελουν να βαζουν neutral ;)

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν ηταν στο Ν.

Το κανει μαλιστα αρκετες φορες την ημερα (4-5) και στον συνεταιρο του.

Υπ' οψιν οτι ειναι το νεο octavia5 1.9 TDI με το dsg6, ταξι και δουλευει 24ωρο.

Link to comment
Share on other sites

Ελα ρε φίλε!!!

Αυτόματο ταξί?Πάντα είχα την απορεία γιατι οι ταξιτζήδες παιδευονται στο σταματα-ξεκινα ολη μέρα στην κίνηση και δεν παίρνουν αυτόματα αυτοκίνητα να ξεμπερδεύουν.Κάποιος μου είπε οτι το αυτόματο είναι πολύ ακριβό στα σερβις και γι αυτό διαλέγουν χειροκινητο.Λες να είχε δίκιο και να αναφέρεται σε καμιά περίπτωση σαν τη δική σου?

Ισως είναι καλό το κιβώτιο για νορμάλ χιλιόμετρα ,αλλά οχι για χρήση αυτοκινητου που δουλεύει 24/7 στην κίνηση της πόλης.....

Link to comment
Share on other sites

Πριν δυο χρόνια περίπου μου είχε κάνει κάποια δυσλειτουργία: Όταν κατέβαζε ταχύτητα κλώτσαγε απίστευτα. Σε σημείο μάλιστα που σε πλήρη στάση νόμιζες πως κάποιος έπεσε πάνω σου. Το έσβησα, το έβαλα πάλι μπρος αλλά τίποτα. Τελικά συνήλθε μόνο του μετά από 30 λεπτά οδήγησης περίπου. Δεν είχε βγάλει κανένα σφάλμα ούτε έκανε ξανά κάτι έκτοτε.

Link to comment
Share on other sites

Ελα ρε φίλε!!!

Αυτόματο ταξί?Πάντα είχα την απορεία γιατι οι ταξιτζήδες παιδευονται στο σταματα-ξεκινα ολη μέρα στην κίνηση και δεν παίρνουν αυτόματα αυτοκίνητα να ξεμπερδεύουν.Κάποιος μου είπε οτι το αυτόματο είναι πολύ ακριβό στα σερβις και γι αυτό διαλέγουν χειροκινητο.Λες να είχε δίκιο και να αναφέρεται σε καμιά περίπτωση σαν τη δική σου?

Ισως είναι καλό το κιβώτιο για νορμάλ χιλιόμετρα ,αλλά οχι για χρήση αυτοκινητου που δουλεύει 24/7 στην κίνηση της πόλης.....

Να το πουμε στους ταριφες στην Αγγλια, Γερμανια, Αμερικη, κλπ να αλλαξουν right now τα αυτοματα αμαξια που εχουν. γιατι στην Ελλαδα, "θεωρουν" οτι το service ειναι πολυ ακριβο!!!!!!!!!!!!!! Απορω γιατι δεν το εχουν ηδη σκεφτει!!! :rolleyes: Give me a break, pal!

Link to comment
Share on other sites

Να το πουμε στους ταριφες στην Αγγλια, Γερμανια, Αμερικη, κλπ να αλλαξουν right now τα αυτοματα αμαξια που εχουν. γιατι στην Ελλαδα, "θεωρουν" οτι το service ειναι πολυ ακριβο!!!!!!!!!!!!!! Απορω γιατι δεν το εχουν ηδη σκεφτει!!! :rolleyes: Give me a break, pal!

Εσύ γιατι πιστεύεις οτι οι ταξιτζήδες δεν διαλέγουν αυτόματα κιβώτια?Εννοώ βέβαια τη μεγάλη πλειοψηφία και οχι το σύνολό τους ,αφού υπάρχουν και μερικά αυτόματα ταξί.

Εκτός αν δεν συμφωνείς οτι τα περισσότερα ταξί είναι με χειροκίνητο κιβώτιο......

Link to comment
Share on other sites

Εσύ γιατι πιστεύεις οτι οι ταξιτζήδες δεν διαλέγουν αυτόματα κιβώτια?Εννοώ βέβαια τη μεγάλη πλειοψηφία και οχι το σύνολό τους ,αφού υπάρχουν και μερικά αυτόματα ταξί.

Εκτός αν δεν συμφωνείς οτι τα περισσότερα ταξί είναι με χειροκίνητο κιβώτιο......

Το κοστος? Διαφωνω. Απλα υπαρχει αυτο το negative mentality στην Ελλαδα για τα αυτοματα. Νομιζεις οτι ειναι ευκολο να αλλαξει? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Και βασικα την επιπλεον (αρκετα) καταναλωση που χαρακτηριζε τα παλια αυτοματα.

Τωρα υπαρχει και η φοβια, αυτη η αρνητικοτητα που εχει ο μεσος ελληνας (και δη η παλαιοτερη γενια ταξιτζηδων) για καθε τι καινουργιας τεχνολογιας που νομιζει οτι θα ειναι χειροτερο απο το προηγουμενο, στην περιπτωση το μηχανικο, ασχετα αν τον βασανιζει και θα θελει δισκο/πλατω συνεχεια.

Link to comment
Share on other sites

και να πουμε πως ειναι βλακες οι αμερικανοι και λιποι που εχουν μονο αυτοματα κιβωτια και μαλιστα παλιας τεχνολογιας και οχ ιτο θαυμα του DSG. εμεις ειδικα οι ταξιτζηδες μας ειναι οι ποιο εξυπνοι

Link to comment
Share on other sites

Γεια σε όλους, θα πάρω το Scirocco, με τα 160 PS, και το σκέφτομαι για DSG. Έκανα πρόσφατα test drive το Golf VI, με τον ίδιο κινητήρα και DSG (7άρι). Οι εντυπώσεις μου είναι ανάμεικτες. Στα θετικά, η ομαλότητά του στο αυτόματο πρόγραμμα, ο τρόπος που κάνει τις αλλαγές χωρίς να το παίρνεις χαμπάρι, η δυνατότητα για χειροκίνητες αλλαγές όποτε το θελήσεις (αν και ομολογώ ότι έχανα την μπάλα, αφού ο κινητήρας δεν ακούγεται καθόλου και πρέπει να κοιτάς το στροφόμετρο), η απίστευτη επιτάχυνση στο kickdown και η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (έκανα σύγκριση με το χειροκίνητο και είναι πράγματι χαμηλότερη). Παρατήρησα όμως και κάποια αρνητικά, όπως την αισθητή καθυστέρηση κατά το kickdown (δεν ξέρω αν ευθύνεται το κιβώτιο ή ο κινητήρας που ούτως ή άλλως έχει κάποιο lag), τη δυσκολία να ελέγξεις την επιτάχυνσή σου (που είτε θα είναι λιγότερη, είτε περισσότερη από αυτή που περιμένεις, με κίνδυνο να καρφωθείς στον μπροστινό, κι αυτό γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα αποφασίσει να αλλάξει ταχύτητα), ιδίως κατά το kickdown (οπού το αρχικό κόμπιασμα ακολουθεί ένα έντονο τίναγμα προς τα μπρος), καθώς και μία περίεργη αίσθηση ότι το αυτοκίνητο τα κάνει όλα μόνο του, πράγμα που σε κάνει να αισθάνεσαι μ@λ@κ@ς. Δεν ξέρω αν αυτά είναι πράγματα που συνηθίζονται, και θα ήθελα τη γνώμη των κατόχων σχετικά.

Κάτι άλλο που με προβλημάτισε έντονα ήταν η αδυναμία ελέγχου με χαμηλή ταχύτητα, υπό κλίση. Συγκεκριμένα, προσπαθώντας να το ανεβάσω σε μία ράμπα, και ξεκινώντας από στάση, ήταν αδύνατο να το μετακινήσω σιγά σιγά, αλλά ξεκινούσε πάντα με τίναγμα (και όλα αυτά χωρίς καθόλου γκάζι, με το φρένο μόνο). Για όποιον καταλαβαίνει τι λέω, ενώ με το συμπλέκτη το αυτοκίνητο μετακινείται «αναλογικα» (με ακρίβεια χιλιοστού), με το DSG μετακινείται «ψηφιακά», σε βήματα δηλαδή (πχ των 10cm). Δεν ξέρω αν υπάρχει τρόπος να το ελέγξεις με μεγαλύτερη ακρίβεια, η συγκεκριμένη όμως συμπεριφορά θα κάνει πολύ δύσκολο (και επικίνδυνο) το παρκάρισμα σε ανηφόρα ή κατηφόρα. Σε επίπεδο έδαφος δεν είχα τέτοιο πρόβλημα, το αυτοκίνητο ήταν απόλυτα ελέγξιμο.

Τελικά, οι εντυπώσεις μου ήταν τέτοιες που δε μου επιτρέπουν να πω με σιγουριά αν μου άρεσε το DSG ή όχι. Δεν είμαι από αυτούς που βαριούνται να αλλάζουν ταχύτητες (εκτός από όταν είμαι κολλημένος στην κίνηση, και κάτι καλοκαιριάτικα βράδια Κυριακής που γυρνάω από Χαλκιδική, όσοι είναι από Θεσσαλονίκη καταλαβαίνουν τι εννοώ :lol:), και αν θα πάρω το DSG θα είναι κυρίως για την προηγμένη τεχνολογία του, τις καλύτερες επιδόσεις που προσφέρει, ιδίως στις επιταχύνσεις (και επομένως μεγαλύτερη ασφάλεια στα προσπεράσματα), για την ευκολία του σε καταστάσεις κίνησης, και για την οικονομία σε καύσιμο. Δεν ξέρω όμως αν ταιριάζει σε ένα αυτοκίνητο όπως το Scirocco, το οποίο πραγματικά χαίρεσαι να το οδηγείς (κάντε το test drive και θα με θυμηθείτε), και αν θα αφαιρέσει κάτι από την οδηγική απόλαυση. Με προβληματίζει επίσης ιδιαίτερα η δυσκολία ελέγχου στις μανούβρες με χαμηλή ταχύτητα, όπως ανέφερα παραπάνω.

Επειδή βλέπω ότι είστε γνώστες, θα το εκτιμούσα πολύ αν με βοηθούσατε στην απόφασή μου (αναφέρομαι φυσικά στους κατόχους DSG). :lol:

εδω εισαι τελεειως λαθος γιατι ισα ισα που στο αυτοματο το ρυθμιζεις ποιο ευκολα αυτο. μπορεις να κανεις κινησεις χιλιοστων γιατι πολυ απλα αφηνεις μονο το φρενο διχως να πατας το γκαζι και το αμαξι κινειται ελαχιστα και με πολυ μικρη ταχυτητα οποτα μπορει και μια γυναιακ να μη της σβησει ο κινητηραςκαι να μετακινηθει κατα ενα χιλιοστο. αντιθετως στο μηχανικο ειναι ποιο δυσκολο να ελενξεις αυτη τη κινηση και συνηθως κρατας λιγο το συμπλεκτη πατημενο και αρχιζει η γνωστη μυρουδια του καμενου συμπλεκτη...

παρε αυτοματο και αν δε σου αρεσει, θα σου δωσω εγω τα λεφτα σου πισω

Edited by DrYannisK
Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L
παρε αυτοματο και αν δε σου αρεσει, θα σου δωσω εγω τα λεφτα σου πισω

Ποπο κουβαρντιλίκια.

Τα λεφτά που θα χάσει για να το πουλήσει ως μεταχειρισμένο , και την "ψυχική οδύνη" μετά να περιμένει άλλους 4-5 μήνες να πάρει το manual θα του τα πληρώσεις κι αυτά?? :) .

Link to comment
Share on other sites

Ποπο κουβαρντιλίκια.

Τα λεφτά που θα χάσει για να το πουλήσει ως μεταχειρισμένο , και την "ψυχική οδύνη" μετά να περιμένει άλλους 4-5 μήνες να πάρει το manual θα του τα πληρώσεις κι αυτά?? :) .

Εισαι υπερβολικος τωρα tongue.gif Το δικο μου αν δεν ειχε DSG ουτε 3000 δεν θα επιανα ετσι οπως το εκανα :( . Παντως ειμαι περιεργος να δω πως θα πηγαινει με το 7αρι που εχει το Scirocco. Ειμαι σιγουρος οτι θα ειναι χειροτερο απο το 6αρι

Link to comment
Share on other sites

Ετσι λεγεται απο αυτους που εχουν κανει τα αναλογα τεστ αλλα πιστευω οτι αυτο γινεται σε καπως πιο ειδικες περιπτωσεις οδηγησης..

Γι'αυτο ειναι και φθηνοτερο στην κατασκευη/συντηρηση.

Μαλλον ομως δεν θα σου φανει εσενα και απλα πρεπει να ειναι το ιδιο αποτελεσματικο και λειτουργικο, ασε που και πιο οικονομικο θα ειναι και βοηθαει να πεφτουν οι ρυποι κατο απο το οριο των 150 που μπορει να ειναι φορολογικο ατου σε λιγο καιρο.

Το μονο θεωρητικα αρνητικο ειναι οτι δεν θα 'παιζει' να βαλεις προγραμμα γιατι το κιβωτιο διαχειριζεται το πολυ 25 ροπη.Αυτο μονο αν εισαι 'ανησυχος'.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι λεγεται απο αυτους που εχουν κανει τα αναλογα τεστ αλλα πιστευω οτι αυτο γινεται σε καπως πιο ειδικες περιπτωσεις οδηγησης..

Γι'αυτο ειναι και φθηνοτερο στην κατασκευη/συντηρηση.

Μαλλον ομως δεν θα σου φανει εσενα και απλα πρεπει να ειναι το ιδιο αποτελεσματικο και λειτουργικο, ασε που και πιο οικονομικο θα ειναι και βοηθαει να πεφτουν οι ρυποι κατο απο το οριο των 150 που μπορει να ειναι φορολογικο ατου σε λιγο καιρο.

Το μονο θεωρητικα αρνητικο ειναι οτι δεν θα 'παιζει' να βαλεις προγραμμα γιατι το κιβωτιο διαχειριζεται το πολυ 25 ροπη.Αυτο μονο αν εισαι 'ανησυχος'.

Το γνωριζω για το θεμα ροπης του 7αριου, αλλα οσα αρνητικα και να εχω πει για το DSG δεν υπηρχε περιπτωση να το επαιρνα manual. Ειδικα με τοσα χλμ που κανω. Σκεψου οτι στο Golf ειχα κανει απο Απριλιο του 07 που το πηρα μεχρι Οκτωβριο του 08 που τρακαρα, 58000!!!

Link to comment
Share on other sites

Με τοσα χλμ το 7αρι ειναι οτι καλυτερο.

Πιστευω θα δεις και μεγαλη διαφορα στην καταναλωση σε σχεση με το 6αρι που καιει κατι τις παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

Η ιδία διαφωνία υπήρχε όταν πρωτοβγήκε η μίζα με αυτούς που χρησιμοποιούσαν μανιβέλα βέβαια η μίζα έχει και μειονεκτήματα αν μείνεις από ρεύμα αλλά δεν θα πρέπει κανείς να είναι προσκολλημένος στο κατεστημένο απορρίπτοντας κάθε τι καινούργιο που πιθανός να είναι καλύτερο

Link to comment
Share on other sites

Κάπου διάβασα τη σύγκριση του DSG6 vs DSG7:

τα πλεονεκτήματα του DSG7: προσφέρει πιο ομαλές αλλαγές, δεν θέλει σέρβις, σπαταλάει λιγότερη ενέργεια κατά την λειτουργία του,

ενώ του DSG6: πιο σπορ αλλαγές, μπορεί να χειριστεί μεγαλύτερες ροπές.

Link to comment
Share on other sites

σε λιγο αυτοκινητο θα οδηγουν και οι κουλοι πανε οι ταχυτητες το τιμονι θα πηγαινει μονο του κτλ....οποιος ξερει το αυτοκινητο οποιος θελει ελεγχο και οχι ενα κοθρδισμενο πραγμα παιρνει manual τελος.το dsg ειναι απλα ενα παιχνιδι.τα αυτοματα ειναι για τους αμερικανους και αυτους που πατανε 500000 την ημερα το συμπλεκτη

Link to comment
Share on other sites

Η ιδία διαφωνία υπήρχε όταν πρωτοβγήκε η μίζα με αυτούς που χρησιμοποιούσαν μανιβέλα βέβαια η μίζα έχει και μειονεκτήματα αν μείνεις από ρεύμα αλλά δεν θα πρέπει κανείς να είναι προσκολλημένος στο κατεστημένο απορρίπτοντας κάθε τι καινούργιο που πιθανός να είναι καλύτερο

Προσκολλημένος στο κατεστημένο όποιος θα προτιμούσε χειροκίνητο κιβώτιο αντί του DSG?

Σε λίγο θα κατηγορηθούν και ως οπισθοδρομικοί οι κάτοχοι αυτοκινήτου με χειροκίνητο κιβώτιο...

Link to comment
Share on other sites

Προσκολλημένος στο κατεστημένο όποιος θα προτιμούσε χειροκίνητο κιβώτιο αντί του DSG?

Σε λίγο θα κατηγορηθούν και ως οπισθοδρομικοί οι κάτοχοι αυτοκινήτου με χειροκίνητο κιβώτιο...

καλυτερα να κανουμε ενα αμαξι που δεν θα χρειαζεται να κουναμε ουτε το τιμονι.....εγω δν θα το παιρνα γιατι γουσταρω να οδηγω να με ο καπετανιος του καραβιου μου με το dgs δεν εισαι καπετανιος αλλα ναυτακι

Link to comment
Share on other sites

Όπως θα έχουν πει και άλλοι δεν είναι το θέμα τι είναι καλύτερο . Γιατί απλά δεν υπάρχει καλύτερο. Είναι τι θέλει ο καθένας. Οι μεν λάτρεις του χειροκίνητου λένε ότι θέλουν να συμμετέχουν παραπάνω στην οδήγηση οι δε του αυτόματου ότι δεν θέλουν να ανακατεύουν με την κουτάλα τη φασολάδα. Αν είσαι ευχαριστημένος με την επιλογή σου, δεν τίθεται θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.