Jump to content
andain

Dsg Vs Manual

Recommended Posts

Το ότι έχουμε μια διαφορετική άποψη κατανοητό και πασιφανές αλλά η διαφορετικότητα τις οποιαδήποτε άποψης που απέχει από την δική σου είναι μάλλον αυτό που ενοχλεί ,το ότι σου κάνω επίθεση προσβάλλοντας εσένα φίλε μου σε προσωπικό επίπεδο με επιεικούς χαρακτηρισμούς το θεωρώ γελοίο να το υποστηρίζεις , απλά και μονό επειδή διαφωνώ.

Μιλώ για την δική μου εμπειρία με τα μηχανικά κιβώτια και τις αλλαγές ταχυτήτων και τις απολαυσεις του εν λόγο εγχειρήματος και συγκρίνοντας τα λεγόμενα σας με αυτά που έχω βιώσει εγώ , δεν νομίζω ότι είναι προσβολή, έτσι τουλάχιστον το αντιλαμβάνομαι, μιλώ καθαρά για τον εαυτό μου τώρα αν θες να νιώσεις προσβεβλημένος δικό σου πρόβλημα.

Τώρα το που περνώ εγώ καλά άστο....

Εκεί που έχεις δίκιο στο αναγνωρίζω αλλά μέχρι εκεί .

Αν και διακρίνω και μια ειρωνεία σχετικά με το αυθαίρετο συμπέρασμα σου για την άποψη μου για το αυτοκίνητο και την οδήγηση του γενικότερα αλλά ...

Θα σε παρακαλούσα να επανέλθουμε στην τάξη και να μην δώσουμε συνέχεια γιατί με τις διαμάχες έχουμε καταλήξει να είμαστε off topic.

Φίλε μου εγώ δεν διαφωνώ με κανέναν και δεν με ενοχλεί καμία διαφορετική άποψη.Το αντίθετο μάλιστα αποτελεί "τροφή" για διάλογο.

Απλά καταθέτω την άποψη μου χωρίς να αναφερθώ προσωπικά σε κανέναν και βέβαια ούτε και σε σένα. Εσύ αντίθετα απέσπασες τμήματα των γραφόμενών μου, τα οποία συμπλήρωσες και τροποποίησες με δικές σου λέξεις δίνοντας άλλες προεκτάσεις.

Εκφράσεις όπως αυτές που σημείωσα με έντονα γράμματα παραπάνω θα μπορούσαν να διατυπωθούν διαφορετικά ή και να λείπουν.

Τώρα αν διέκρινες κάποια ειρωνεία στα γραφόμενά μου, λυπάμαι αλλά θα προτιμούσα να καταθέσεις τη δική σου άποψη περί σπόρ οδήγησης εστιάζοντας στο dsg για να είμαστε πάλι on topic.

Προσωπικά μου αρέσει η οδήγηση. Σε μια πίστα θέλω χειροκίνητο. Μέσα στην πόλη και τον αυτοκινητόδρομο προτιμώ το αυτόματο αρκεί να περισεύουν και τα 2000+ Ευρώ. Στο εθνικό, επαρχιακό δίκτυο ανάλογα τη στιγμή. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

Link to comment
Share on other sites

αυτο δεν λεει τιποτα...και η αυξηση στη καταναλωση του τσιγαρου δεν σημαινει οτι ειναι καλο...

Παγκοσμιως μειωνεται το τσιγαρο δεν αυξανεται. Απλα πληροφοριακα το λεω.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη που πετάγομαι έτσι, αλλά ... σας βαρέθηκα λίγο. Η συζήτηση δεν έχει πρακτική αξία. Εννοείται με το manual έχεις καλύτερο έλεγχο, ειδικά στο σταμάτα-ξεκίνα (στροφές μοτέρ κλπ). Στην κίνηση μετά από 10-20 τέτοια όμως φαίνεται η αξία του αυτόματου. Τα κλασσικά αυτόματα (έχω οδηγήσει Touareg, χεχε!) ίσως είναι άνετα αλλά αφαιρούν πόντους από οδηγική απόλαυση (στο tiptronic αλλάζει 1-2 sec μετά την "αίτησή" μου, και αν θέλει. Μα με τη ροπή σου βρε καλό μου, εγώ θέλω να βάλω 3η στις 1400, όχι στις 2100!!!)

DSG δεν έχω οδηγήσει, αλλά είμαι σίγουρος ότι...λέει. Στη VW σκέφτηκαν εκτός της απόλαυσης (όποιος θέλει, υπάρχουν τα manual) και τις επιδόσεις, είτε αυτό ονομάζεται οικονομία, είτε ονομάζεται αίσθηση "καρφωτής" αλλαγής στον κόφτη σε τέρμα γκάζι. Βρες μου εσύ άνθρωπο που να κάνει τόσο γρήγορα αλλαγή. Χωρίς να ξεράσει το κιβώτιο τα γρανάζια του.

Στα κατεβάσματα στο ημιαυτόματο mode θέλω πολύ να δω πώς συμπεριφέρεται (κιβώτιο ferrari δε νομίζω να είναι!! Ή λες;;;; ).

Όποιος θέλει, παίρνει χειροκίνητο. Όποιος θέλει, παίρνει DSG (ακριβούτσικο μεν...)

Τώρα φιλοσοφικές συζητήσεις του στυλ ...άνθρωποι...μηχανές....τζόυστικ...μέλλον... κλπ είναι λίγο offtopic και προσωπικά μου φαγαν άδικα χρόνο.

Όποιος διαφωνεί καλά κάνει, δημοκρατία έχουμε και είπα την άποψή μου, θα πει κι αυτός τη δική του.

¶λλωστε είναι γνωστή η ρήση του Clint Eastwood περί απόψεων....

Edited by firev12
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Νέος στο forum, κάτοχος εδώ και δύο εβδομάδες ενός Golf VΙ 160, DSG.

Το αυτοκίνητο είναι απίστευτο όπως και το DSG!

Θα ήθελα να ρωτήσω, μιας και δεν το έχω ξεκαθαρίσει από το manual του αυτοκινήτου.

Σε ποιες περιπτώσεις πατάμε και το κουμπί του μοχλού όταν αλλάζουμε σχέση στο DSG;

Για παράδειγμα σε κίνηση, αν θέλουμε να πάμε από το D στο S, πρέπει να πατήσουμε και το κουμπί;

Ή από το D/S στο R;

Ευχαριστώ.

Edited by bokomolech
Link to comment
Share on other sites

Τα κλασσικά αυτόματα (έχω οδηγήσει Touareg, χεχε!) ίσως είναι άνετα αλλά αφαιρούν πόντους από οδηγική απόλαυση (στο tiptronic αλλάζει 1-2 sec μετά την "αίτησή" μου, και αν θέλει. Μα με τη ροπή σου βρε καλό μου, εγώ θέλω να βάλω 3η στις 1400, όχι στις 2100!!!)

Δεν ξέρω τι Touareg έχεις οδηγήσει και πόσο το έχεις οδηγήσει, αλλά το να λέμε ότι το Tiptronic θέλει 1-2 δευτερόλεπτα να αλλάξει ταχύτητα, είναι τουλάχιστον ανακριβές! Έχω κάνει 69.000χλμ τα τελευταία 2 χρόνια με Tiptronic και δεν έχει καμία σχέση με αυτό που αναφέρεις! :lol: Σίγουρα είναι πιο αργό από το DSG, αλλά όχι και 1-2"!!! :lol:

Θα ήθελα να ρωτήσω, μιας και δεν το έχω ξεκαθαρίσει από το manual του αυτοκινήτου.

Σε ποιες περιπτώσεις πατάμε και το κουμπί του μοχλού όταν αλλάζουμε σχέση στο DSG;

Για παράδειγμα σε κίνηση, αν θέλουμε να πάμε από το D στο S, πρέπει να πατήσουμε και το κουμπί;

Ή από το D/S στο R;

Ευχαριστώ.

P --- πατάς για R

R --- πατάς για Ρ αλλά όχι για Ν

N --- πατάς για R αλλά όχι για D

D --- πατάς για S αλλά όχι για Ν

S --- δεν πατάς για D

Γενικότερα, ότι πηγαίνει προς D και Ν δεν χρειάζεται πάτημα του κουμπιού. Ότι πάει προς P, R, S, θέλει να το πατάς... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι Touareg έχεις οδηγήσει και πόσο το έχεις οδηγήσει, αλλά το να λέμε ότι το Tiptronic θέλει 1-2 δευτερόλεπτα να αλλάξει ταχύτητα, είναι τουλάχιστον ανακριβές! Έχω κάνει 69.000χλμ τα τελευταία 2 χρόνια με Tiptronic και δεν έχει καμία σχέση με αυτό που αναφέρεις! :lol: Σίγουρα είναι πιο αργό από το DSG, αλλά όχι και 1-2"!!! :lol:

Ίσως το παράκανα...Σόρι! Μιλώντας για το 3λιτρο ντίζελ, θέλει σχεδόν 1" για αλλαγή, η οποία δεν είναι και ομαλότατη. Το αμάξι δεν κλωτσά, αλλά οι στροφές ανεβαίνουν λίγο παραπάνω απ'όσο πρέπει κατά την αλλαγή και μετά πέφτουν στο κανονικό (πλήρη σύμπλεξη). Κάτι σαν πατινάρισμα δηλαδή και μου σπάει τα νεύρα. Ντάξει, ίσως έτσι δουλεύουν όλοι οι torque converters αλλά εμένα δε μου αρέσει. Γι αυτό θέλω να οδηγήσω dsg, να νιώσω από κοντά την αίσθηση της αλλαγής.

Link to comment
Share on other sites

Παγκοσμιως μειωνεται το τσιγαρο δεν αυξανεται. Απλα πληροφοριακα το λεω.

οκ αυξηση των ναρκωτικων αμα κολλας εκει

Link to comment
Share on other sites

Εδώ υπάρχει ένα λινκ στο you tube http://www.youtube.com/watch?v=gmMNRQ1GJ3o δείτε το και σχολιάστε το σας παρακαλώ είναι ενδεικτικό σχετικά με τις επιδόσεις του συγκεκριμένου κιβωτίου ταχυτήτων στην πίστα για τους άμεσα ενδιαφερομένους,ελπίζω να μην προσβληθεί κανένας δεν έχω τέτοια πρόθεση , και ξαναλέμε δεν είναι αυτόματο είναι κατά 80% δυο μηχανικά μαζί έχει δυο συμπλέκτες δυο δίσκους ότι έχει και το μηχανικό, όταν επιλέξεις την 1η στο ενα, το άλλο τμήμα του κιβωτίου έχεις την 2η απλά μια εναλλαγή του δευτέρου δίσκου και από τον εγκέφαλο του Mechatrοnik και έχεις την δευτέρα σε κλάσματα του δευτερόλεπτου και ούτω κάθε εξής ,στην θέση (P) του επιλογέα και με σβηστή την ανάφλεξη είναι επιλεγμένη η 1η ταχύτητα στο ένα από δυο τμήματα του κιβωτίου και η όπισθεν στο άλλο τμήμα του κιβωτίου όταν εκκινήσεις τον κινητήρα σου ανάλογα με την επιλογή που θα κάνεις έχει έτοιμη την ταχύτητα σου.

Ο χρόνος αλλαγής, σύμφωνα με τη Volkswagen, είναι 0,4 του δευτερολέπτου σαφώς αδιανόητος από τον απλό οδηγό αλλά και τον πιο έμπειρο με απλό μηχανικό να τον πετύχη,πόσο μάλλον να τον ξεπεράσει.

Οι συγκρίσεις λοιπόν του DSG με τα κλασικά αυτόματα τουλάχιστον τεχνικά δεν έχουν καμία βάση.

Κατανοητό?

Edited by panozz
Link to comment
Share on other sites

Ετοίμαζα μια παρουσίαση του DSG αλλά προς έκπληξη μου διαπίστωσα ότι στο site των 4τροχων υπάρχει μια που με καλύπτει,όπως ανέφερα σε παραπάνω post,το δύσκολο για μένα είναι να το κάνω κατανοητό ώστε να το καταλάβουν και παιδιά από το forum που δεν έχουν ειδικές γνώσεις , για λόγους ευκολίας απλά σας την μεταφέρω, η αναφορά γίνετε στο 6αρι με τον υγρό πολυδισκο ενώ στο 7αρι είναι διπλός ξηρός και έχει έναν παραπάνω άξονα.

Αν παρατηρήσει κάποιος με απλές τεχνικές γνώσεις την διάταξη που απεικονίζετε στην φωτογραφία θα δει ότι το DSG είναι ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων όποτε η σύγκριση με τα αυτόματα είναι τουλάχιστον για μένα άστοχη η μόνη διαφορά είναι ότι ο έλεγχος γίνετε από τον εγκέφαλο του Mechatrοnik.

Δεν είναι το κλασικό αυτόματο με τον υδραυλικό μετατροπέα ροπής, αλλά ένα ασυνήθιστο μηχανικό κιβώτιο, στο οποίο γίνεται ταχύτατα και με αυτόματο τρόπο (ή και μηχανικά με το χέρι) η αλλαγή των σχέσεων με τη βοήθεια και της ηλεκτρονικής / ψηφιακής τεχνολογίας. Καθώς δε η τιμή του είναι σχετικά προσιτή, γίνεται ακόμη πιο εύκολο να το επιλέξει κάποιος, όχι μόνο στο GTI, αλλά και στα υπόλοιπα Golf. Αλλωστε, δεν απορροφάει δύναμη από τον κινητήρα, όπως ένα κλασικό αυτόματο.

Προσφέρει, δηλαδή, όλες τις ευκολίες του και την άνεση του αυτόματου, χωρίς όμως να έχει τα όποια μειονεκτήματα του, κυρίως την άρνηση σε πολλά κατεβάσματα και τη μεγαλύτερη κατανάλωση, κατά βάση στις πόλεις ή σε διαδρομές με συνεχείς στροφές.

Πρόκειται για μια νέα προσέγγιση και εξέλιξη της ιδέας του μηχανικού κιβωτίου με σκοπό να αντιμετωπίσει τα «γρήγορα» αυτόματα tiptronic ή τύπου tiptronic αλλά και τα νεότερα αυτοματοποιημένα, κυρίως δε το SMG της BMW.

Σε σχέση με το μηχανικό 6άρι έχει τις τρεις πρώτες σχέσεις λίγο πιο κοντές, γι αυτό και ξεκινάει πιο απότομα και είναι και πιο γρήγορο στο 0-100 χλμ/ώρα, αλλά 5η και 6η στο DSG6 η 6η και 7η στο DSG7 είναι λίγο πιο μακριές, γι αυτό και οι καλύτερες τιμές στην κατανάλωση.

Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι τo DSG είναι η εξέλιξη του μηχανικού και σαφώς ανώτερο από το απλο μηχανικό.

Πώς λειτουργεί το DSG

Tο κιβώτιο DSG6 βασίζεται σε ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων τριών αξόνων. Σε αντίθεση, όμως, με τη συμβατική διάταξη, στο DSG ο πρωτεύων άξονας αποτελείται από έναν εξωτερικό κοίλο άξονα και έναν εσωτερικό. Tα γρανάζια της 1ης, 3ης, 5ης ταχυτήτας, όπως και της όπισθεν, είναι τοποθετημένα στον εσωτερικό άξονα, ενώ ο εξωτερικός κοίλος άξονας συνεργάζεται με τα γρανάζια της 2ης, 4ης και 6ης.Kαθένας από τους δύο άξονες εμπλέκεται από έναν ηλεκτροϋδραυλικό «υγρό» πολύδισκο συμπλέκτη. Kατά αυτόν τον τρόπο, όταν το αυτοκίνητο κινείται, για παράδειγμα, με πρώτη ταχύτητα και λίγο πριν από το σημείο στροφών που ορίζει την αλλαγή σχέσης, η δευτέρα προεπιλέγεται, χωρίς όμως να εμπλακεί ο συμπλέκτης της.

Kατά τη διαδικασία αλλαγής ταχύτητας, ο συμπλέκτης της 2ας εμπλέκεται και παράλληλα απεμπλέκεται ο συμπλέκτης της 1ης και η αλλαγή μπορεί να πραγματοποιείται κάτω από φορτίο, με αποτέλεσμα τη διατήρηση σταθερής ροής ισχύος, αλλά και τη μείωση του απαιτούμενου χρόνου σε μόλις 0,2 δλ. Tο ίδιο, βέβαια, ισχύει και για τις αλλαγές των υπόλοιπων σχέσεων, αφού, όπως προαναφέραμε, οι μισές ταχύτητες βρίσκονται πάνω στον κοίλο άξονα και οι άλλες μισές στον εξωτερικό. H ίδια διαδικασία ισχύει και για τα «κατεβάσματα», αφού διάφοροι αισθητήρες ―ταχύτητας, φορτίου, ακόμη και κλίσης του δρόμου― συλλέγουν συνεχώς δεδομένα, δίνοντας στην ηλεκτρονική μονάδα τη δυνατότητα να «καταλάβει» τις προθέσεις του οδηγού και να δώσει εντολή για προεπιλογή μεγαλύτερης ή μικρότερης σχέσης στο κιβώτιο. Tέλος, στη διαδικασία του «κινκντάουν», σε περίπτωση που το κατέβασμα αφορά δύο σχέσεις του ίδιου άξονα (π.χ. από 6η σε 2η), τότε χρησιμοποιείται το τρικ της επιλογής μιας ενδιάμεσης σχέσης του έτερου άξονα (π.χ της 5ης), με αναπόφευκτο, βέβαια, αποτέλεσμα την αύξηση του χρόνου της αλλαγής.

post-12723-1244167972_thumb.jpg

Edited by panozz
Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι δεν κλωτσά, αλλά οι στροφές ανεβαίνουν λίγο παραπάνω απ'όσο πρέπει κατά την αλλαγή και μετά πέφτουν στο κανονικό (πλήρη σύμπλεξη). Κάτι σαν πατινάρισμα δηλαδή και μου σπάει τα νεύρα.

Αυτό δεν μου ακούγεται για φυσιολογικό! Μήπως πρέπει να το πας να το κοιτάξουν? Δεν υπάρχει ίχνος πατιναρίσματος στις αλλαγές (και είμαι +50 άλογα τα τελευταία 54.000χλμ)...

Link to comment
Share on other sites

Εδώ υπάρχει ένα λινκ στο you tube http://www.youtube.com/watch?v=gmMNRQ1GJ3o δείτε το και σχολιάστε το σας παρακαλώ είναι ενδεικτικό σχετικά με τις επιδόσεις του συγκεκριμένου κιβωτίου ταχυτήτων στην πίστα για τους άμεσα ενδιαφερομένους,ελπίζω να μην προσβληθεί κανένας δεν έχω τέτοια πρόθεση , και ξαναλέμε δεν είναι αυτόματο είναι κατά 80% δυο μηχανικά μαζί έχει δυο συμπλέκτες δυο δίσκους ότι έχει και το μηχανικό, όταν επιλέξεις την 1η στο ενα, το άλλο τμήμα του κιβωτίου έχεις την 2η απλά μια εναλλαγή του δευτέρου δίσκου και από τον εγκέφαλο του Mechatrοnik και έχεις την δευτέρα σε κλάσματα του δευτερόλεπτου και ούτω κάθε εξής ,στην θέση (P) του επιλογέα και με σβηστή την ανάφλεξη είναι επιλεγμένη η 1η ταχύτητα στο ένα από δυο τμήματα του κιβωτίου και η όπισθεν στο άλλο τμήμα του κιβωτίου όταν εκκινήσεις τον κινητήρα σου ανάλογα με την επιλογή που θα κάνεις έχει έτοιμη την ταχύτητα σου.

Ο χρόνος αλλαγής, σύμφωνα με τη Volkswagen, είναι 0,4 του δευτερολέπτου σαφώς αδιανόητος από τον απλό οδηγό αλλά και τον πιο έμπειρο με απλό μηχανικό να τον πετύχη,πόσο μάλλον να τον ξεπεράσει.

Οι συγκρίσεις λοιπόν του DSG με τα κλασικά αυτόματα τουλάχιστον τεχνικά δεν έχουν καμία βάση.

Κατανοητό?

εμενα δεν μου λεει και πολλα αυτο το vinteo για τις δυνατοτητες....για να το δουμε σε μια αναρηχηση.....ουτε φταιω αν το manual το χει αναπειρος οδηγος...το dsg μου τι δινει γιατι δινει στους ασχετους οδηγικα να το παιξουν αλανια...

Link to comment
Share on other sites

Ο χρόνος αλλαγής, σύμφωνα με τη Volkswagen, είναι 0,4 του δευτερολέπτου σαφώς αδιανόητος από τον απλό οδηγό αλλά και τον πιο έμπειρο με απλό μηχανικό να τον πετύχη,πόσο μάλλον να τον ξεπεράσει.

Οι συγκρίσεις λοιπόν του DSG με τα κλασικά αυτόματα τουλάχιστον τεχνικά δεν έχουν καμία βάση.

Κατανοητό?

Δεν υπαρχει περιπτωση να ειναι 0.4 του δευτερολεπτου.

Αν θυμαμαι ειναι 4 milisec δηλ 4 χιλιοστα του δευτερολεπτου (η το χειροτερο 4 εκατοστα).

Στα κατεβασματα ομως μου φαινεται λιγο πιο αργο αλλα το βρισκω φυσιολογικο.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχει περιπτωση να ειναι 0.4 του δευτερολεπτου.

Αν θυμαμαι ειναι 4 milisec δηλ 4 χιλιοστα του δευτερολεπτου (η το χειροτερο 4 εκατοστα).

Στα κατεβασματα ομως μου φαινεται λιγο πιο αργο αλλα το βρισκω φυσιολογικο.

με τιποτα

Link to comment
Share on other sites

http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox

Το 'με τιποτα' σε ποιο παει?

Το πιο πανω λινκ θα απαντησει τις αποριες.

Εκανα ενα λαθος, το τωρινο dsg εχει αποκριση ανεβασματος ταχυτητας 8 milisec (οχι 4 που ειχα πει).

Τα 4 milisec αφορουν την επερχομενη βελτιωμενη 7ταχυτη εκδοση που θα εξοπλιζει πρωτα τα πιο γρηγορα Audi (αν θυμαμαι καλα) ε και μετα φυσικα θα περασει και στην υπολοιπη οικογενεια VAG.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν μου ακούγεται για φυσιολογικό! Μήπως πρέπει να το πας να το κοιτάξουν? Δεν υπάρχει ίχνος πατιναρίσματος στις αλλαγές (και είμαι +50 άλογα τα τελευταία 54.000χλμ)...

Αμέ!! Αν ήταν δικό μου κιόλας.... :lol: Και σε αυτόματα ταξί που έχω μπει, το ίδιο κάνανε. Όχι εύκολα αντιληπτό, είναι σε μικρή κλίμακα και για λίγο χρόνο. Ίσως είμαι ψείρας, ίσως δεν τα λέω σωστά, αλλά δεν αλλάζει όπως το μηχανικό κιβώτιο. Το νιώθεις ότι γίνονται αλλιώς οι αλλαγές, πώς να το πω; Φυσιολογικό άλλωστε γιατί στο μηχανικό αφήνεις το γκάζι κατά την αλλαγή, ενώ στο αυτόματο όχι. Δεν ξέρω και πώς ακριβώς δουλεύει ο torque converter (και δεν ψήνομαι να μάθω).

Προς Playmaker:

Εντάξει, σιχαίνεσαι οτιδήποτε αυτόματο. Ούτε εμένα αρέσει η Αμερικάνικη νοοτροπία με τα αυτόματα παντού σχεδόν, αλλά πχ. τα ημιαυτόματα στην F1 και το WRC τα βάλανε για επιδόσεις, όχι για να πουλάνε μαγκιά κλπ. Μην είσαι προκατειλημμένος, ψάξε πρώτα λίγο πριν πεις "με τίποτα". Έχεις καταλάβει πώς δουλέυει το DSG; Εγώ ακόμα απορώ πώς στο ανέβασμα σχέσης το μοτέρ ρίχνει τόσο γρήγορα στροφές!!

(Αν βέβαια τη στιγμή που πχ. το μοτέρ έχει 4000 με 3η και μπει 4η, μάλλον ο αντίστοιχος συμπλέκτης φρενάρει το μοτέρ μέχρι πχ τις 3000, κάτι που δεν ακούγεται καλό γι αυτόν.)

Edited by firev12
Link to comment
Share on other sites

http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox

Το 'με τιποτα' σε ποιο παει?

Το πιο πανω λινκ θα απαντησει τις αποριες.

Εκανα ενα λαθος, το τωρινο dsg εχει αποκριση ανεβασματος ταχυτητας 8 milisec (οχι 4 που ειχα πει).

Τα 4 milisec αφορουν την επερχομενη βελτιωμενη 7ταχυτη εκδοση που θα εξοπλιζει πρωτα τα πιο γρηγορα Audi (αν θυμαμαι καλα) ε και μετα φυσικα θα περασει και στην υπολοιπη οικογενεια VAG.

To link που έχεις βάλει, είναι για το παλιό DSG. ΉΔΗ το Golf VI, το Passat CC, έχουν το 7άρι DSG. :lol: Και είναι Α-Π-Α-Ι-Χ-Τ-Ο... :lol:

Πληροφοριακά, είναι και κορυφή για ταξίδια. Στο Golf VI με τα 160PS, 7η + 3.000σαλ = 145χλμ/ω ---- 7η + 4.000σαλ = 185χλμ/ω (περίπου το 2ο γιατί οδηγούσε η γυναίκα μου και δεν έβγαλα και πολύ άκρη...)

Ακόμη και στα Tiptronic (που το θεωρώ παλιό - πλέον - εγώ), σε 2.0Τ Passat, 6η + 3.000σαλ = 165χλμ/ω ---- 6η + 4.000σαλ = 210χλμ/ω.... Δεν μπορείτε να φανταστείται πόσο άνετα, αθόρυβα, ξεκούραστα και γρήγορα ταξιδεύεις έτσι. Κατεβαίινω Αθήνα με cruise control στα 140χλμ/ω και πάω με 2.600σαλ και 8,5lt κατανάλωση! Παιδιά από το club που έχουν το ίδιο αμάξι με χειροκίνητο, οι αντίστοιχες τιμές είναι 130χλμ/ω και 170χλμ/ω (αν δεν απατόμαι)...

Edited by Νίκος
Link to comment
Share on other sites

To link που έχεις βάλει, είναι για το παλιό DSG. ΉΔΗ το Golf VI, το Passat CC, έχουν το 7άρι DSG. :lol: Και είναι Α-Π-Α-Ι-Χ-Τ-Ο... :lol:

Το 7άρι κιβώτιο είναι μεν πιο καινούργιο, αλλά δεν τοποθετείται σε όλα τα μοτέρ.

Τα μεγάλα έχουν το 6άρι.

Link to comment
Share on other sites

Το 7άρι κιβώτιο είναι μεν πιο καινούργιο, αλλά δεν τοποθετείται σε όλα τα μοτέρ.

Τα μεγάλα έχουν το 6άρι.

Ίσως, δεν το έχω τσεκάρει! :lol: Πάντως το 14άρι με τα 160 Golf και το 18άρι με τα 160 CC έχουν το 7άρι... :lol:

Link to comment
Share on other sites

εμενα δεν μου λεει και πολλα αυτο το vinteo για τις δυνατοτητες....για να το δουμε σε μια αναρηχηση.....ουτε φταιω αν το manual το χει αναπειρος οδηγος...το dsg μου τι δινει γιατι δινει στους ασχετους οδηγικα να το παιξουν αλανια...

θες αναβαση??σε προκαλω.απο που εισαι??

Link to comment
Share on other sites

To link που έχεις βάλει, είναι για το παλιό DSG. ΉΔΗ το Golf VI, το Passat CC, έχουν το 7άρι DSG. ;) Και είναι Α-Π-Α-Ι-Χ-Τ-Ο... :D

Πληροφοριακά, είναι και κορυφή για ταξίδια. Στο Golf VI με τα 160PS, 7η + 3.000σαλ = 145χλμ/ω ---- 7η + 4.000σαλ = 185χλμ/ω (περίπου το 2ο γιατί οδηγούσε η γυναίκα μου και δεν έβγαλα και πολύ άκρη...)

Ακόμη και στα Tiptronic (που το θεωρώ παλιό - πλέον - εγώ), σε 2.0Τ Passat, 6η + 3.000σαλ = 165χλμ/ω ---- 6η + 4.000σαλ = 210χλμ/ω.... Δεν μπορείτε να φανταστείται πόσο άνετα, αθόρυβα, ξεκούραστα και γρήγορα ταξιδεύεις έτσι. Κατεβαίινω Αθήνα με cruise control στα 140χλμ/ω και πάω με 2.600σαλ και 8,5lt κατανάλωση! Παιδιά από το club που έχουν το ίδιο αμάξι με χειροκίνητο, οι αντίστοιχες τιμές είναι 130χλμ/ω και 170χλμ/ω (αν δεν απατόμαι)...

Αν διαβασεις προσεκτικα αναφερει και το 7ταχυτο (αυτο που μπαινει τωρα στα 122αρια/160αρια) και το οποιο δεν θεωρειται καλυτερο απο το 6ταχυτο (γι'αυτο και το 6ταχυτο μπαινει ακομα στα 'γρηγορα') και φθηνοτερο στην κατασκευη.

Το 7ταχυτο που ανεφερα παραπανω ειναι 'αλλο φρουτο' και θα αντικαταστησει το τωρινο 6ταχυτο καποια στιγμη.

Οσο για την αισθηση το 6ταχυτο εχει, τουλαχιστον απο τις συγκρισεις, πιο σπορ αποκριση και λογω του υδραυλικου υγρου που ειναι βυθισμενο και πιο αθορυβη λειτουργια/εμπλοκη.

Link to comment
Share on other sites

εμενα δεν μου λεει και πολλα αυτο το vinteo για τις δυνατοτητες....για να το δουμε σε μια αναρηχηση.....ουτε φταιω αν το manual το χει αναπειρος οδηγος...το dsg μου τι δινει γιατι δινει στους ασχετους οδηγικα να το παιξουν αλανια...

Γιατι φιλε μου τοση αρνηση και εμπαθεια??

Πες μου, πραγματικα εχεις οδηγησει σε τετοιες συνθηκες με dsg και το λες, η μονο υποθετικα?

Δεν προσπαθω να σε πεισω για τιποτα αλλα εγω τουλαχιστον τα εχω οδηγησει και τα δυο αναλογως και πιστευω οτι μπορω να εκφερω καποια γνωμη.

Αν και εσυ το εχεις κανει τοτε σεβαστη η γνωμη σου, αν οχι ομως χαρακτηρισμοι οπως οτι 'το dsg ειναι για ασχετους οδηγικα που θελουν να το παιξουν αλανια' κλπ κλπ καθε αλλο παρα βοηθουν την οποια αποψη σου (ισως το αντιθετο).

(Και μια διορθωση φιλικα παντα, για 'αναβαση' πρεπει να αναφερεσαι και οχι για 'αναρρηχηση' που παραπεμπει σε ορειβατικο συλλογο).

Link to comment
Share on other sites

Γιατι φιλε μου τοση αρνηση και εμπαθεια??

1. Θα σου πω εγώ το γιατί... Γιατί δεν παίρνω lcd tv.

2. Γιατί θεωρώ τα κινητά μηχανήματα του διαβόλου και δεν έχω φυσικά κινητό.

3. Γιατί αρνούμαι να αγοράσω πλυντήριο πιάτων. Τα πλένω μόνος μου σε 5-6 ώρες.

4. Γιατί στο σπίτι μου δεν έχω pc. Οι παλιοί που δεν είχαν, έπαθαν κάτι?

5. Γιατί το καλοκαίρι λιώνω από τη ζέστη. Σιγά μη βάλω κλιματιστικό. Ανεμιστήρας είναι η λύση.

6. Γιατί δεν μπαίνω σε αεροπλάνα, αλλά τελευταία ούτε σε βαπόρια εκτός αν βρω συμβατικό (ιστιοφόρο ακόμα καλύτερα).

7. Γιατί άλλαξα την ψηφιακή οθόνη του Rcd στο Golf μου με αναλογική. Τα παλιά ήταν καλύτερα.

Γιατί επειδή επέλεξα για δικούς μου λόγους να πάρω manual, κράζω ό,τι άλλο υπάρχει κι ας είναι ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί.

Γιατί τίποτα δεν είναι καλύτερο από αυτό που έχω εγώ. Γιατί δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει το dsg στα χέρια κάποιου που ξέρει,

οπότε τους αποκαλώ όλους "άσχετους οδηγικά που το παίζουν αλάνια".

Γιατί ρε φίλε δεν παίρνω αμάξι Injection, έχω καρμπυρατεράτο και δεν το αλλάζω. Δεν είναι πιο γρήγοροι αυτοί που έχουν,

ο ψεκασμός τους έχει κάνει να το παίζουν αλάνια.

Σορρυ ρε Play... Εχει πολλά αρνητικά το dsg, αλλά έλεος...

Link to comment
Share on other sites

φιλε ειναι γουστο και μονο.πολλες απο τις συγρισεις που ειπες ειναι τραβηγμενες απο τα μαλια...γουσταρω το ρομαντικο μαλλον γουσταρω την αγνωστηκη οδηγηση....τη πραγματικη ομως....και ναι αν επερνα οτιδηποτε αμαξι παντα μανουαλ....δεν μου γεμιζει το ματι to dsg το θεωρω οταν το βλεπω σε αμαξι καπως....

Link to comment
Share on other sites

Μην μου πειράζεται τον playmaker εγώ προσωπικά τον συμπαθώ έχει μια διαφορετική άποψη την σέβομαι, πολλές φορές όταν ποστάρω κάτι και δεν δω δικό του ποστ ειλικρινά ανησυχώ μη σας πω ότι το περιμένω με χαρά, ένταξη το παλικάρι είναι 19 χρονο πριν ένα χρόνο πήρε το δίπλωμα του και με την εμπειρία του έστω και αυτή που έχει εκφράζει την άποψη του αυτό είναι όλο οφείλουμε να την δεχτούμε, έχει οδηγήσει DSG αν δεν κάνω λάθος και δεν του αρέσει.

Edited by panozz
Link to comment
Share on other sites

Μην μου πειράζεται τον playmaker εγώ προσωπικά τον συμπαθώ έχει μια διαφορετική άποψη την σέβομαι, πολλές φορές όταν ποστάρω κάτι και δεν δω δικό του ποστ ειλικρινά ανησυχώ μη σας πω ότι το περιμένω με χαρά, ένταξη το παλικάρι είναι 19 χρονο πριν ένα χρόνο πήρε το δίπλωμα του και με την εμπειρία του έστω και αυτή που έχει εκφράζει την άποψη του αυτό είναι όλο οφείλουμε να την δεχτούμε, έχει οδηγήσει DSG αν δεν κάνω λάθος και δεν του αρέσει.

και φυσικα εχω οδηγηση dsg....αλλιως δεν θα μπορουσα να εκφερω καποια αποψη μιας και αν δεν δοκιμασεις κατι μονο σου δεν μπορεις να πιστεψεις ουτε περιοδικα ουτε τιποτα.....οι περισσοτεροι παντως να ξερεις μολις βλεπουν αυτοματο σενα καλο αμαξι ψαχνουν να δουνε μηπως ειναι ταξι απο καμια αλλη πολη αν δεν ειναι κιτρινο,η μια γυναικα....τι να πω μετα τα μπλουζακια εχουμε και τη μοδα των κιβωτιων....δεν πα να ναι το τελειοτερο συστημα να αλλαζει ταχυτητα πριν καν το σκεφτεις να την αλλαξεις...ειναι αχρωμο,βαρετο,περιοριστικο(μιας οσο γρηγορα και να αλλαζεις ενας με Manual θα χει παραπανω ροπη).

+ ενα τετοιο κιβωτιο σε κοιμιζει στο δρομο και οσοι κανουν μεγαλα ταξιδια θα αυτοχαστουκονονται +++ ενω το Manual οσο να ναι σε κραταει σε επαγρυπνηση

η μονη εμπειρια που προσφερει ειναι η αυξηση του μεσου ορου τσιγαρων των καπνιστων στο αμαξι,η αυξηση των ''νευρων''των οδηγων=μεγαλυτερος κινδυνος για ατυχηματα....μιας και ενας ειπε για τυροπιτες να πω οτι εχουμε και αυξηση της παχυσαρκιας.

dsg=αυταπατη της λεξης οδηγαω

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.