playmaker Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 και να με πληρωναν δεν εβαζα dsg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 και να με πληρωναν δεν εβαζα dsg Του καθένα η γνώμη σεβαστή! Εξάλλου δεν θα κερδίσω κάτι εγώ αν εσύ αλλάξεις γνώμη. Το όφελος μέσα από αυτό το topic θα είναι για κάποιον που δεν έχει αποφασίσει τι θέλει, και διαβάζοντας αυτά που γράφουμε θα μπορέσει να βγάλει κάποια συμπεράσματα και να διαλέξει το (για εκείνον) σωστό. Δεν μου απάντησες όμως σε ένα από τα παραπάνω posts μου, έχεις οδηγήσει DSG (ή άλλο σύγχρονο αυτόματο σασμάν) για αρκετές μέρες? Αν ναι, ποιό και πόσο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 Του καθένα η γνώμη σεβαστή! Εξάλλου δεν θα κερδίσω κάτι εγώ αν εσύ αλλάξεις γνώμη. Το όφελος μέσα από αυτό το topic θα είναι για κάποιον που δεν έχει αποφασίσει τι θέλει, και διαβάζοντας αυτά που γράφουμε θα μπορέσει να βγάλει κάποια συμπεράσματα και να διαλέξει το (για εκείνον) σωστό.Δεν μου απάντησες όμως σε ένα από τα παραπάνω posts μου, έχεις οδηγήσει DSG (ή άλλο σύγχρονο αυτόματο σασμάν) για αρκετές μέρες? Αν ναι, ποιό και πόσο? dsg 2 φορες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 dsg 2 φορες Για βόλτα να φανταστώ ή το χρησιμοποίησες αρκετά? Sorry κιόλας που ρωτάω! Το τελευταίο που θα ήθελα είναι να θεωρηθεί ότι κάνω και ανάκριση! Φαντάζομαι ότι η εμπειρία σου με το DSG ήταν μικρή μάλλον και το βρίσκω απόλυτα λογικό να μην είσαι θετικός (έτσι ήμουν κι εγώ στην αρχή!). Θέλει εξοικίωση για να το νιώθεις σαν προέκταση του εαυτού σου! Αν το μάθεις καλά, είναι σαν ένα μηχανικό κιβώτιο το οποίο λειτουργεί με την σκέψη! Ότι σκέφτεσαι ότι θέλεις να κάνει, το εκτελεί! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 ειμαι περιεγος να δω τι εμπειρια εχεις εσυ και οσοι ισχυριζονται αρνητικα για το dsg η καποιο αλλο αυτοματο σασμαν....για να βγαλουμε συμπερασματα εμεις και οσοι θελουν αργοτερα να αποφασισουν για το dsg.πιστευω οτι ηλικιες απο 18 μεχρι 25 ειναι αυτοι που δεν θα ηθελαν να το εχουν χωρις να το εχουν δοκιμασει(μονο και μονο στο ακουσμα αυτοματο παθαινουν αλλεργια)για αυτο και ειναι τοσο αρνητικοι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 ειμαι περιεγος να δω τι εμπειρια εχεις εσυ και οσοι ισχυριζονται αρνητικα για το dsg η καποιο αλλο αυτοματο σασμαν... Σε εμένα πάει αυτό?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 Σε εμένα πάει αυτό?? αχαχαχ μαλλον οχι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 (edited) Παιδιά στη σύγκριση DSG vs manual βάζετε και τα +2.000 Ευρώ ή όχι. Γιατί αν η σύγκριση γίνεται ανάμεσα στα δύο κιβώτια χωρίς να μπαίνει και ο παράγοντας κόστος αγοράς, το dsg πλεονεκτεί, και γω αυτό θα έπέλεγα. Όταν όμως στη ζηγαριά μπαίνουν τα +2.000ευρώ και τα +300Ευρώ κάθε 60.000χλμ για λάδια + η υπό απόδειξη αξιοπιστία, έλα πες μου κατά που γέρνει η ζυγαριά. Κάποιος που ήδη πλήρωσε +2.000Ευρώ για να το βάλλει προφανώς και το εκθειάζει και έχει δίκιο γιατί το κιβώτιο είναι εξαιρετικό. Θα ρωτήσω τους υπέρμαχους του dsg να μου απαντήσουν στο εξής: Ποια είναι η επιλογή τους(θεωρώντας οτι το χρηματικό ποσό το διαθέτουν) GOLF V GT(170HP) +DSG+ΞΕΝΟΝ+ΗΛΙΟΡΟΦΗ=29.000 Eυρώ ή GOLF GTI (200HP) MANUAL=29.000 Ευρώ. Για να συγκρίνουμε πράγματα ίσης αξίας. Το ερώτημα θα μπορούσε να τεθεί και ως GOLF 122HP+dsg ή GOLF 160 HP MANUALκ.ο.κ Edited June 11, 2009 by PERIS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 παει σε αυτους που ειναι αρνητικοι.....σαν υπερμαχος του dsg θελω να πω οτι οτι θελει διαρκεια για να βγαλεις ολοκληρωμενα συμπερασματα!εχω οδηγησει 2 φορες τη μια για 15λεπτα και την αλλη 2.000 ωρες.με λιγα λογια θελει διαρκεια,και επισης οσοι εχουν dsg ειμαι σιγουρος οτι παλι αυτοματο θα επαιρναν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 Παιδιά στη σύγκριση DSG vs manual βάζετε και τα +2.000 Ευρώ ή όχι.Γιατί αν η σύγκριση γίνεται ανάμεσα στα δύο κιβώτια χωρίς να μπαίνει και ο παράγοντας κόστος αγοράς, το dsg πλεονεκτεί, και γω αυτό θα έπέλεγα. Όταν όμως στη ζηγαριά μπαίνουν τα +2.000ευρώ και τα +300Ευρώ κάθε 60.000χλμ για λάδια + η υπό απόδειξη αξιοπιστία, έλα πες μου κατά που γέρνει η ζυγαριά. Κάποιος που ήδη πλήρωσε +2.000Ευρώ για να το βάλλει προφανώς και το εκθειάζει και έχει δίκιο γιατί το κιβώτιο είναι εξαιρετικό. Θα ρωτήσω τους υπέρμαχους του dsg να μου απαντήσουν στο εξής: Ποια είναι η επιλογή τους(θεωρώντας οτι το χρηματικό ποσό το διαθέτουν) GOLF V GT(170HP) +DSG+ΞΕΝΟΝ+ΗΛΙΟΡΟΦΗ=29.000 Eυρώ ή GOLF GTI (200HP) MANUAL=29.000 Ευρώ. Για να συγκρίνουμε πράγματα ίσης αξίας. Το ερώτημα θα μπορούσε να τεθεί και ως GOLF 122HP+dsg ή GOLF 160 HP MANUALκ.ο.κ Εγώ προσωπικά θα διάλεγα ένα "πιο αργό" προκειμένου να έχει όλα αυτά τα καλούδια! Πιστεύω ότι αν τα αποκτήσεις μια φορά και τα συνηθήσεις, όταν μπαίνεις σε αυτοκίνητα που δεν τα έχουν σου φαίνονται παλιάς τεχνολογίας! Ειδικά τα Bi-Xenon της VW, με τους κατευθυνόμενους προβολείς και την έχτρα λάμπα που ανάβει μέσα στο φωτιστικό σώμα για τις διασταυρωσεις, είναι έτη φωτός μπροστά, ακόμη και από τα Xenon της CLS του πατέρα μου! Είναι εντελώς νέα εμπειρία στην οδήγηση τη νύχτα και δεν πρόκειται να πάρω νέο αμάξι αν δεν έχει παρόμοια φώτα! Εξάλλου εγώ το έχω κάνει και πράξη αυτό που λέω. Ήμουν ανάμεσα σε ένα Passat 3.2 V6 DSG γυμνό και το Passat 2.0T Tiptronic FULL extra. Και διάλεξα το 2ο! Και όταν λέμε FULL extra, το αμάξι είχε τιμή 36.000€ (πριν 2 χρόνια το Highline με Tiptronic) και μου βγήκε 47.000€ (όλα εργοστασιακά)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 και εγω με την σειρα μου ημουν αναμεσα στο golf gt και τελικα πηρα το golf gt sport 140ps με dsg+extra.πλεον το dsg στην πολη σε μποτιλιαρισμα αλλα και σε μεγαλες δρομους(π.χ.εγνατια)ειναι αναγκαιο...και αυτο το καταλαβαινουν μονο οσοι το εχουν,και εχουν καταλαβει οτι ειναι must για τις συνθηκες τις εποχης μας.και οπως εχω πει στα προηγουμενα ειμαστε κολλημενοι σαν λαος με την "κουταλα".και εγω στα 18μου ελεγα ακριβως τα ιδια με τους αρνητικους αλλα οταν το δοκιμασα καταλαβα οτι ειναι το πιο ουσιωδες extra για το αυτοκινητο μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 αν θελει καποιος πολυτελες αμαξι παιρνει Mercedes Και οχι vw με full extra.xenon και πρασινα αλογα.γιατι θελετε να τυφλωνετε το κοσμακι?πειτε μου?τι σας εφταιξε αν δεν μπορειτε να διαβασετε τι στροφη?υπαρχει στην οικογενει μου αμαξι με εργοστασιακα bi xenon(mercedes)και τυφλωνει κοσμο το παραδεχομαι....οπως ολα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 αν θελει καποιος πολυτελες αμαξι παιρνει Mercedes Και οχι vw με full extra.xenon και πρασινα αλογα.γιατι θελετε να τυφλωνετε το κοσμακι?πειτε μου?τι σας εφταιξε αν δεν μπορειτε να διαβασετε τι στροφη?υπαρχει στην οικογενει μου αμαξι με εργοστασιακα bi xenon(mercedes)και τυφλωνει κοσμο το παραδεχομαι....οπως ολα! Διαφωνώ σε ΟΛΑ αλλά μ αρέσει όπως τα λες... χεχε!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 αν θελει καποιος πολυτελες αμαξι παιρνει Mercedes Και οχι vw με full extra.xenon και πρασινα αλογα.γιατι θελετε να τυφλωνετε το κοσμακι?πειτε μου?τι σας εφταιξε αν δεν μπορειτε να διαβασετε τι στροφη?υπαρχει στην οικογενει μου αμαξι με εργοστασιακα bi xenon(mercedes)και τυφλωνει κοσμο το παραδεχομαι....οπως ολα! Γιατί, τι κάνει πιο πολυτελές ένα Mercedes από ένα VW??? Το σηματάκι?? Πάμε πάλι στις προκαταλήψεις! Επειδή μάθαμε ότι το κυριλέ αμάξι είναι το Mercedes... Αν πρέπει αυτός που θέλει το κυριλέ να πάρει Mercedes, τότε αυτός που θέλει την "οδηγική απόλαυση" γιατί δεν παίρνει ένα 106 Rallye (μόνο λαμαρίνα, τιμόνι, μηχανή και ρόδες) και παίρνει το Golf??? Με καμία κυβέρνηση τα εργοστασιακά Xenon δεν ενοχλούν τους απέναντι! Δεν τα λανσάρει ο Μπαρμπαμήτσος της δίπλα γειτονιάς!! Παιρνάνε από ελέγχους και κανονισμούς! Διαφωνώ σε ΟΛΑ αλλά μ αρέσει όπως τα λες... χεχε!! +10000 !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 Γιατί, τι κάνει πιο πολυτελές ένα Mercedes από ένα VW??? Το σηματάκι?? Πάμε πάλι στις προκαταλήψεις! Επειδή μάθαμε ότι το κυριλέ αμάξι είναι το Mercedes... Αν πρέπει αυτός που θέλει το κυριλέ να πάρει Mercedes, τότε αυτός που θέλει την "οδηγική απόλαυση" γιατί δεν παίρνει ένα 106 Rallye (μόνο λαμαρίνα, τιμόνι, μηχανή και ρόδες) και παίρνει το Golf??? Με καμία κυβέρνηση τα εργοστασιακά Xenon δεν ενοχλούν τους απέναντι! Δεν τα λανσάρει ο Μπαρμπαμήτσος της δίπλα γειτονιάς!! Παιρνάνε από ελέγχους και κανονισμούς! +10000 !!!! αυτη οι κανονισμοι δεν αρεσουν στα ματια μου και απειλουν τη ζωη μου.και οτι και να λες τι ν ακνουμε τα εργοστασιακα xenon τυφλωνουν περισσοτερο απο τις πυρακτωσεος.. φιλε μπες σε μια cls π.χ full extra αλλα και τα μισα να χει και μετα μπες στο golf...μη μου πεις εχουν ιδια ποιοτητα κατασκευης θα πας να πεσω απο το 5το.... επισης οχι παιρνει golf για να συνδιασει ποιοτητα και δυναμη.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 αυτη οι κανονισμοι δεν αρεσουν στα ματια μου και απειλουν τη ζωη μου.και οτι και να λες τι ν ακνουμε τα εργοστασιακα xenon τυφλωνουν περισσοτερο απο τις πυρακτωσεος.. Αδυνατώ να το πιστέψω (γιατί εμένα ποτέ δεν με ενόχλησαν) αλλά για να το λες, προφανώς εσένα σε ενοχλούν... φιλε μπες σε μια cls π.χ full extra αλλα και τα μισα να χει και μετα μπες στο golf...μη μου πεις εχουν ιδια ποιοτητα κατασκευης θα πας να πεσω απο το 5το.... Να μην μπερδεύουμε την ...... (γκουχ) με την βούρτσα!!! Η CLS κάνει και 80.000€ (η γυμνή). ¶νετα όμως θα σύγκρινα μια C Class με το Passat μου! Και δεν θα πω ίδιας αξίας, γιατί εκεί θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος! Μία C Class με τον εξοπλισμό του Passat μου θα είναι +15.000€ πιο πάνω! επισης οχι παιρνει golf για να συνδιασει ποιοτητα και δυναμη.... Με την ίδια λογική παίρνει και το DSG, για να συνδιάσει ένα πολύ γρήγορο σασμάν (για απόλαυση) με την άνεση μέσα στην πόλη και τον αυτοκινητόδρομο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 (edited) Αδυνατώ να το πιστέψω (γιατί εμένα ποτέ δεν με ενόχλησαν) αλλά για να το λες, προφανώς εσένα σε ενοχλούν... Να μην μπερδεύουμε την ...... (γκουχ) με την βούρτσα!!! Η CLS κάνει και 80.000¤ (η γυμνή). ¶νετα όμως θα σύγκρινα μια C Class με το Passat μου! Και δεν θα πω ίδιας αξίας, γιατί εκεί θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος! Μία C Class με τον εξοπλισμό του Passat μου θα είναι +15.000¤ πιο πάνω! Με την ίδια λογική παίρνει και το DSG, για να συνδιάσει ένα πολύ γρήγορο σασμάν (για απόλαυση) με την άνεση μέσα στην πόλη και τον αυτοκινητόδρομο! ε200 με passat.....φιλε οτι πληρωνεις παιρνεις οποτε μη μου λες για ποιοτητα σιγουρα η mercedes Με 40.000+ ευρο θα ναι πιο ποιοτικη αυτο σου λεω συμφωνω με το τελευταιο σκελος Edited June 12, 2009 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 ε200 με passat.....φιλε οτι πληρωνεις παιρνεις οποτε μη μου λες για ποιοτητα σιγουρα η mercedes Με 40.000+ ευρο θα ναι πιο ποιοτικη αυτο σου λεωσυμφωνω με το τελευταιο σκελος Την C Class την έβαλα για να είναι κοντά στα χρήματα. Εγώ θα έβαζα το Passat μου δίπλα και στην Ε Class. Και όχι, δε νομίζω ότι τα επιπλέον που θα πληρώσω είναι στην ποιότητα. Είναι μόνο το όνομα! Η διαφορά ποιότητας (αν υπάρχει) θα την δικαιολογούσα στο να ήταν 1.000€ πιο ακριβή, όχι 10.000€!!! Και αν θέλεις, σε προκαλώ να "στήσεις" μια E Class με τις ίδιες επιδόσεις και αξεσουάρ με το Passat και να μου πεις πόσο θα στοίχιζε! Το έχω γράψει και αλλού... Οι περισσότεροι βλέπουν να κυκλοφορούν απλές εκδόσεις των αυτοκινήτων μας, οι οποίες είναι τις περισσότερες φορές φτωχές γιατί οι αντιπροσωπείες θέλουν να φωνάζουν ότι έχουν χαμηλές τιμές. Οι περισσότεροι αγοραστές δεν ασχολούνται με το να βάλουν κάτι παραπάνω (ο κλασσικός Έλληνας, που αν έχει 30.000€, δεν θα πάρει το 2λιτρο Passat αλλά την 316 με μανιβέλες στα πίσω παράθυρα!) Έτσι νομίζουν ότι ένα Golf ή ένα Passat πχ δεν μπορεί να είναι αυτοκίνητο με πολλά αξεσουάρ ή πολυτελείας (για την κατηγορία του το καθένα). Εγώ μπαίνω σε Mercedes με τον στάνταρ εξοπλισμό και μου φαίνονται σαν Datsun (υπερβολή, αλλά γίνομαι καλύτερα αντιληπτός)... Εν τω μεταξύ είμαστε ΕΝΤΕΛΩΣ off topic... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 Την C Class την έβαλα για να είναι κοντά στα χρήματα. Εγώ θα έβαζα το Passat μου δίπλα και στην Ε Class. Και όχι, δε νομίζω ότι τα επιπλέον που θα πληρώσω είναι στην ποιότητα. Είναι μόνο το όνομα! Η διαφορά ποιότητας (αν υπάρχει) θα την δικαιολογούσα στο να ήταν 1.000¤ πιο ακριβή, όχι 10.000¤!!! Και αν θέλεις, σε προκαλώ να "στήσεις" μια E Class με τις ίδιες επιδόσεις και αξεσουάρ με το Passat και να μου πεις πόσο θα στοίχιζε! Το έχω γράψει και αλλού... Οι περισσότεροι βλέπουν να κυκλοφορούν απλές εκδόσεις των αυτοκινήτων μας, οι οποίες είναι τις περισσότερες φορές φτωχές γιατί οι αντιπροσωπείες θέλουν να φωνάζουν ότι έχουν χαμηλές τιμές. Οι περισσότεροι αγοραστές δεν ασχολούνται με το να βάλουν κάτι παραπάνω (ο κλασσικός Έλληνας, που αν έχει 30.000¤, δεν θα πάρει το 2λιτρο Passat αλλά την 316 με μανιβέλες στα πίσω παράθυρα!) Έτσι νομίζουν ότι ένα Golf ή ένα Passat πχ δεν μπορεί να είναι αυτοκίνητο με πολλά αξεσουάρ ή πολυτελείας (για την κατηγορία του το καθένα). Εγώ μπαίνω σε Mercedes με τον στάνταρ εξοπλισμό και μου φαίνονται σαν Datsun (υπερβολή, αλλά γίνομαι καλύτερα αντιληπτός)... Εν τω μεταξύ είμαστε ΕΝΤΕΛΩΣ off topic... Ναι ρε φιλε συμφωνω οπως η 116 πανφτωχη..το θεμα ειναι να συγρινεις to full extra golf Με τη καλη full extra mercedes...ναι ειναι πολυ πιο ακριβη αλλα πιο ποιοτικη μη μου λες λοιπον για ποιοτητα...ισως απλα το golf ειναι πιο οικονομιμο και πιο αποδοτικο...και ναι το dsg για πολυ ειναι πολυ καλο και σαν εναλακτικη λυση;p (ξαναγυρναμε στο θεμα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 (edited) Παιδιά νομίζω οτι ξεφύγαμε. Το ερώτημα το έβαλλα περισσότερο για να καταλάβουμε όλοι μας ότι είναι θέμα προτεραιοτήτων που βάζει ο καθένας μας κατά την αγορά αυτοκινήτου σε συνδυασμό με με τα χρήματα που διαθέτει. Ο φιλος Νίκος που πήρε το full extra Passat προφανώς έχει στις προτεραιότητές του την περισσή άνεση που προσφέρουν το αυτόματο κιβώτιο και τα υπόλοιπα extra που έβαλλε απογειώνοντας την τιμή. Κάποιοι άλλοι αγοράζουν citroen για την άνεση της ανάρτησης και μόνο. Κάποιος σκληροπυρηνικός αγοράζει MITSUBISHI EVO ή SUBARU IMPREZA και αντίο άνεση και κομφόρ, κυρίως για την αίσθηση και λιγότερο για την αποτελεσματικότητα. Βέβαια φίλε Νίκο εγώ σ' αυτά τα λεφτά θα κοίταγα προς AUDI A4 quatro μεριά. Edited June 12, 2009 by PERIS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 Βέβαια φίλε Νίκο εγώ σ' αυτά τα λεφτά θα κοίταγα προς AUDI A4 quatro μεριά. Νομίζεις δεν κοίταξα? Δεν φτάνανε! Ήταν +10.000€ για ίδιες επιδόσεις και ίδιο εξοπλισμό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 Εγω λεω πως το passat cc κοιταει ανετοτατα στα ματια το καινουργιο Α4 και το περναει μην σας πω... Οποιαδηποτε ομως συγκριση μεταξυ vw και mercedes απλα δεν λεει.... Ειπαμε να κοιταμε τον γειτωνα στο απεναντι μπαλκονι οχι αυτον στον επανω οροφο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 Νομίζεις δεν κοίταξα? Δεν φτάνανε! Ήταν +10.000€ για ίδιες επιδόσεις και ίδιο εξοπλισμό... ¶ρα αυτό που λέω. Θέμα προτεριότητας. Εγώ π.χ θα'κοβα από τον εξοπλισμό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 Εγω λεω πως το passat cc κοιταει ανετοτατα στα ματια το καινουργιο Α4 και το περναει μην σας πω... Οποιαδηποτε ομως συγκριση μεταξυ vw και mercedes απλα δεν λεει.... Ειπαμε να κοιταμε τον γειτωνα στο απεναντι μπαλκονι οχι αυτον στον επανω οροφο Φίλε peolinio καλώς εχόντων των πραγμάτων, την Δευτέρα θα βρεθούμε. Θα δεις το Passat και θα μου πεις αν υστερεί ή όχι... (ειδικά κατά 15.000€! - τέτοια διαφορά έχει η Ε200 Classic (ελπίζω να έχει ηλεκτρικά παράθυρα!!! ) ¶ρα αυτό που λέω. Θέμα προτεριότητας. Εγώ π.χ θα'κοβα από τον εξοπλισμό. Σίγουρα! Πάντα εκεί καταλήγει η κουβέντα! Πιστεύω ότι όλοι συμφωνούμε σε αυτό... Πάντως δεν θα χρειαζόταν να κόψεις από εξοπλισμό το Α4. Απλά δεν θα έβαζες τίποτα! Με τιμές 2007 (τότε το πήρα), το Passat είχε αρχική 36.000€ (2.0Τ Highline Tiptronic) και το Α4 (τα ίδια κυβικά/σασμάν/έκδοση) 45.000€. Εμένα με της Παναγιάς τα μάτια μου βγήκε 47.000€ το Passat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedGolfGT Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 Εγω παντως να πω την αμαρτια μου ενα DSG ειδικα για την κινηση και το σταματα ξεκινα θα το ηθελα. Παρολα αυτα η αισθηση να καρφωνεις εσυ τις ταχυτητες ειδικα οταν επιταχυνεις σε μια κοντρα ειναι μοναδικη. με τη λογικη ομως να εχεις καλυτερη οικονομια και ξεκουραση στο αμαξι, τοτε ενα DSG θα ηταν πολυ καλη λυση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...