Jump to content
andain

Dsg Vs Manual

Recommended Posts

Τα ίδια ακριβώς λέγανε και οταν πρωτοβγήκαν τα πλυντήρια ρούχων έναντι της σκάφης.

''Ναι είναι πιο ξεκούραστο το πλυντήριο ,αλλά η σκάφη μου δείνει τη δυνατότητα να εστιάσω στο λεκέ και να πλύνω όπως ακριβώς εγω θέλω...''

''Υπερβολική ευκολία που με κάνει να ξεχνώ οτι εχω ικανότητες (να πλένω στο χέρι)''-

''αυτοματοποίηση της ζωής'' - ''δεν πλένεις εσύ αλλά σου πλένουν'' - ''μην ενθουσιαζεστε με το καινούριο'' κτλ.

Μετά όταν σου λέει οτι σου δείχνουν το φεγγάρι και κοιτάς το δάχτυλο ,έχει άδικο?

Και αίσθηση έχει και για σπόρ οδήγηση κάνει.Ναι, η αίσθηση του να ανεβαίνεις ανηφορικά κομμάτια χωρίς να νοιώθεις πότε αλλάζουν οι ταχύτητες ,είναι φοβερή.Ναι ,σπόρ οδήγηση δεν είναι να παλεύεις με το λεβιέ,είναι να οδηγείς την δεδομένη διαδρομή σε μικρότερο χρόνο και όσο το δυνατόν περισσότερο εστιασμένος στη διαδρομή ,όχι στο συμπλεκτάρισμα....

Φίλε μου, τώρα τα ισοπέδωσες. Γράφουμε τις απόψεις μας στο συγκεκριμένο φορουμ γιατί μας αρέσουν τα αυτοκίνητα και η οδήγηση. Από όσο ξέρω οι νοικοκυρές δεν έχουν κάποιο φόρουμ για να ανταλλάσουν απόψεις για το πλύσιμο των ρούχων, τα πλυντήρια και τα πλεονεκτήματα ή μειονεκτήματα από τους διαφορετικούς τρόπους πλυσίματος.Το πλύσιμο των ρούχων ήταν είναι και θα είναι αγγαρεία για τις νοικοκυρές. ¶ρα κάθε αυτοματισμός καλοδεχούμενος. Μακάρι να πλένονταν και μόνα τους . Η να μην βρώμιζαν ποτέ. Τώρα αν για κάποιον η οδήγηση είναι αγγαρεία τότε ναι, κάθε αυτοματισμός καλοδεχούμενος . Αν πρέπει να οδηγείς καθημερινά στο κέντρο, τότε η οδήγηση καταντά αγγαρεία και άρα το DSG είναι μονόδρομος. Με το αζημείωτο βέβαια.. Και ας ελπίσουμε ότι θα είναι και αξιόπιστο σε βάθος χρόνου.

Έγώ επειδή βλέπω το φεγγάρι και όχι το δάκτυλο και πιστεύω ότι δεν είναι μακρυά η στιγμή που τα αυτοκίνητα θα οδηγούνται από υπολογιστές και μέσω GPS ο οδηγός θα πληκτρολογεί στίγμα και διαδρομή και θα τον πηγαίνει το αυτοκίνητο (κάτι σαν τραίνο δηλαδή, ή όπως τα υπεραυτόματα πλυντήρια για τις νοικοκυρές αν θες) τότε τι θα λέμε; Μην παρεξηγηθώ. Δεν είμαι κατά της εξέλιξης. Απλώς όσον αφορά το αυτοκίνητο πιστεύω ότι όλα αυτά προσθέτουν σε άνεση ασφάλεια ταχύτητα αλλά αποστειρώνουν την οδηγική αίσθηση. Κάτι σαν playstation δηλάδή.Κάποιοι πιτσιρικάδες μάλιστα θα σου πουν ότι τη βρίσκουν καλύτερα όταν οδηγούν στην οθόνη του υπολογιστή τους ένα υπεραυτοκίνητο από την οδήγηση ενός αληθινού αυτοκινήτου.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου μιλάμε για άλλο ενισχυμένο κιβώτιο που εξέλιξε η AUDI για το S3 που μπορεί να αντέξει μέχρι 56 κιλά ροπής και προσφέρει από τώρα και στο εξής(αναφέρεται στο ίδιο άρθρο των 4Τ) .Το 6άρι dsg του golf αντέχει όπως έγραψα περίπου 35 κιλά και το 7άρι 25.

Το group VAG έχει επενδύσει πάνω στο DSG και τους τούρμπο κινητήρες και θα βλέπουμε συνέχεια βελτιώσεις και παραλλαγές πάνω στο ίδιο θέμα κατά την προσφιλή τακτική τους χρόνια τώρα.Θεωρώ ότι το κάνουν με σοβαρότητα και ευθύνη απέναντι στους πελάτες τους. Εξ'ού και το ότι και ότι ο κινητήρας του GTI 30EDITION είναι συνολικά ενισχυμένος για να βγάλει τριάντα άλογα ακόμη ενώ πολλοί με τον επναπρογραμματισμό και μόνον υπόσχονται +40 ώς 45 άλογα στο GTI ή στο GT χωρίς καμμία ενίσχυση.

Link to comment
Share on other sites

Για την ακριβεια ειναι 21 κιλα συμφωνα με το προσπεκτους του MK6 GTI, δηλ

καθαρο αποβαρο 1339 για το 6ταχυτο dsg και 1318 κιλα καθαρο αποβαρο για το 6ταχυτο μηχανικο.

Το νούμερο το διάβασα σε περιοδικό. Η διαφορά dsg6(93 κιλα) - dsg7 (70 κιλά) είναι 23 κιλά. Είναι δυνατόν? κάτι παίζει...

Link to comment
Share on other sites

Οποιος λεει για δικαιολογια οτι στο manual moe to dsg ειναι ενα manual χωρις συμπλεκτη να σκεφτει πραγματα οπως η αλλαγη στο κοφτι κ αλλα που δεν κανει η κανει απο μονο του χωρις να το θες

Link to comment
Share on other sites

Οποιος λεει για δικαιολογια οτι στο manual moe to dsg ειναι ενα manual χωρις συμπλεκτη να σκεφτει πραγματα οπως η αλλαγη στο κοφτι κ αλλα που δεν κανει η κανει απο μονο του χωρις να το θες

τι μ@λακια ειναι αυτο που ειπες τωρα??οποιος ειπε οτι το dsg6 σηκωνει μονο 35 κιλα απαταται ικτρα...υπαρχουν πολλα dsg εδω και χρονια που δουλευουν με 45-47 ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ..το δικο μου δουλευει 37 ... ;)

Link to comment
Share on other sites

Το νούμερο το διάβασα σε περιοδικό. Η διαφορά dsg6(93 κιλα) - dsg7 (70 κιλά) είναι 23 κιλά. Είναι δυνατόν? κάτι παίζει...

Επειδη υπαρχουν διαφορες εκδοσεις για 6αρια dsg (για δικινητα,τετρακινητα) ειναι μαλλον φυσιολογικο λογω κατασκευης να μην εχουν το ιδιο βαρος και ετσι να υπαρχουν οι διαφορες αποκλισεις.

Και το 7αρι (οχι το τελευταιο που βαζει η Audi στα δυνατα της μοντελα) που μπαινει στα 122αρια/160αρια το εχω δει στα 77 κιλα αλλα μου φαινεται λιγο βαρυ αν και θυμαμαι οτι οταν ειχε πρωτοβγει ελεγαν οτι ηταν 15 κιλα ελαφρυτερο απο το 6αρι, οποτε αριθμητικα αν υπολογισουμε οτι το 6αρι ειναι 93 τοτε τα νουμερα ταιριαζουν.

Link to comment
Share on other sites

τι μ@λακια ειναι αυτο που ειπες τωρα??οποιος ειπε οτι το dsg6 σηκωνει μονο 35 κιλα απαταται ικτρα...υπαρχουν πολλα dsg εδω και χρονια που δουλευουν με 45-47 ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ..το δικο μου δουλευει 37 ... <_<

αυτο που λεω ισχυει ναι η οχι?γιατι να αλλαζει μονο του και να με περιοριζει πχ στο κοφτη?γιατι δεν εχω το πληρη ελεγχο?και αλλα πολλα...τι να πω αν δεν βλεπετε καποια πραγματα...

Link to comment
Share on other sites

Το μονο αρνητικο στην ολη διαδικασια ειναι οτι στο κατεβασμα υπαρχει μια συγκεκριμενη σειρα να ακολουθηθει

δηλ αν απο 5η θελεις να κατεβασεις 2α τοτε πρεπει να κατεβαζεις 4η,3η και μετα 2α, και θελει λιγο εξασκηση

καθοτι το κατεβασμα πρεπει να γινεται και σε στροφες που επιτρεπονται απο την ηλεκτρονικη διαχειριση του κιβωτιου. Βεβαια και στο μηχανικο δεν μπορεις με ψηλες στροφες στην 5η να κατεβασεις 3η/2α αλλα πεφτοντας οι στροφες μπορεις να επιλεξεις κατευθειαν την 3η/2α.

Οσο για την αλλαγη στον κοφτη, αυτο γινεται σε ολα μηχανικα η μη για προστασια κινητηρα φυσικα, απλα στο dsg σε περναει στην επομενη ταχυτητα ενω στο μηχανικο σε κοβει μολισ φτασεις στο οριο, οδηγικα ομως το κοψιμο δεν πιστευω οτι ειναι καλυτερο γιατι γονατιζει το αυτοκινητο.

Link to comment
Share on other sites

Το μονο αρνητικο στην ολη διαδικασια ειναι οτι στο κατεβασμα υπαρχει μια συγκεκριμενη σειρα να ακολουθηθει

δηλ αν απο 5η θελεις να κατεβασεις 2α τοτε πρεπει να κατεβαζεις 4η,3η και μετα 2α, και θελει λιγο εξασκηση

καθοτι το κατεβασμα πρεπει να γινεται και σε στροφες που επιτρεπονται απο την ηλεκτρονικη διαχειριση του κιβωτιου. Βεβαια και στο μηχανικο δεν μπορεις με ψηλες στροφες στην 5η να κατεβασεις 3η/2α αλλα πεφτοντας οι στροφες μπορεις να επιλεξεις κατευθειαν την 3η/2α.

Οσο για την αλλαγη στον κοφτη, αυτο γινεται σε ολα μηχανικα η μη για προστασια κινητηρα φυσικα, απλα στο dsg σε περναει στην επομενη ταχυτητα ενω στο μηχανικο σε κοβει μολισ φτασεις στο οριο, οδηγικα ομως το κοψιμο δεν πιστευω οτι ειναι καλυτερο γιατι γονατιζει το αυτοκινητο.

καλα τα λες!αρα μπορει να ειμαι τρελος και να μου αρεσει ο ηχος κτλ <_<

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

Το μονο αρνητικο στην ολη διαδικασια ειναι οτι στο κατεβασμα υπαρχει μια συγκεκριμενη σειρα να ακολουθηθει

δηλ αν απο 5η θελεις να κατεβασεις 2α τοτε πρεπει να κατεβαζεις 4η,3η και μετα 2α, και θελει λιγο εξασκηση

καθοτι το κατεβασμα πρεπει να γινεται και σε στροφες που επιτρεπονται απο την ηλεκτρονικη διαχειριση του κιβωτιου. Βεβαια και στο μηχανικο δεν μπορεις με ψηλες στροφες στην 5η να κατεβασεις 3η/2α αλλα πεφτοντας οι στροφες μπορεις να επιλεξεις κατευθειαν την 3η/2α.

Οσο για την αλλαγη στον κοφτη, αυτο γινεται σε ολα μηχανικα η μη για προστασια κινητηρα φυσικα, απλα στο dsg σε περναει στην επομενη ταχυτητα ενω στο μηχανικο σε κοβει μολισ φτασεις στο οριο, οδηγικα ομως το κοψιμο δεν πιστευω οτι ειναι καλυτερο γιατι γονατιζει το αυτοκινητο.

Ξεχνας και κατι αλλο ομως. Επειδη αυτο εχει προ-επιλεξει την επομενη σχεση και εσυ αποφασισεις να κατεβασεις αντι να ανεβασεις, ποσες φορες δεν το κανει την ωρα που θελεις και τι καθυστερηση εχει. Μη μου πεις οτι δεν σου εχει τυχει ποτε, ειδικα αν θελεις να οδηγησης γρηγορα σε φιδισιες διαδρομες.

Link to comment
Share on other sites

Για τους φίλους που ρώτησαν για τo DSG οι εκδόσεις 2009 είναι οι LKP.LPL,LQM και LWW στα 2010 μοντέλα καταργείτε το LQM οι τύποι αφορούν το 7αρι και εφαρμόζονται στο scirocco TSI 14. 160, όσο αφορά το τι αλλαγή έχει γίνει μέχρι στιγμής δεν γνωρίζουμε, σαφώς κάποιες βελτιώσεις θα υπάρχουν, αλλά η Volkswagen είναι φειδωλή σε πληροφορίες όσο αφορά λεπτομέρειες για τα συγκεκριμένα σασμάν.

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...mp;#entry318063

μια ματιά στις αλλαγές εδω post 165

Edited by panozz
Link to comment
Share on other sites

Ξεχνας και κατι αλλο ομως. Επειδη αυτο εχει προ-επιλεξει την επομενη σχεση και εσυ αποφασισεις να κατεβασεις αντι να ανεβασεις, ποσες φορες δεν το κανει την ωρα που θελεις και τι καθυστερηση εχει. Μη μου πεις οτι δεν σου εχει τυχει ποτε, ειδικα αν θελεις να οδηγησης γρηγορα σε φιδισιες διαδρομες.

Δεν προεπιλεγει μονο μια σχεση αλλα δυο, μια πανω μια κατω, απλα οταν ειναι να κατεβασεις κανει καποια milisec περισσοτερα λογω της ηλεκτρονικης διαχειρισης για την προστασια του κιβωτιου/κινητηρα.

Για πολλους και διαφορους λογους που εχουν να κανουν με την ασφαλεια μου δεν συνηθιζω πια να τρεχω σε απαιτητικες διαδρομες.

Σε τετοια περιπτωση ακομα και στην θεση S μπορεις να κινηθεις αρκετα γρηγορα.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Δεν προεπιλεγει μονο μια σχεση αλλα δυο, μια πανω μια κατω, απλα οταν ειναι να κατεβασεις κανει καποια milisec περισσοτερα λογω της ηλεκτρονικης διαχειρισης για την προστασια του κιβωτιου/κινητηρα.

Για πολλους και διαφορους λογους που εχουν να κανουν με την ασφαλεια μου δεν συνηθιζω πια να τρεχω σε απαιτητικες διαδρομες.

Σε τετοια περιπτωση ακομα και στην θεση S μπορεις να κινηθεις αρκετα γρηγορα.

Και με το χειροκινητο καλυτερα!για απαιτητικους! :)

Link to comment
Share on other sites

τι μ@λακια ειναι αυτο που ειπες τωρα??οποιος ειπε οτι το dsg6 σηκωνει μονο 35 κιλα απαταται ικτρα...υπαρχουν πολλα dsg εδω και χρονια που δουλευουν με 45-47 ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ..το δικο μου δουλευει 37 ... :o

Η VW λέει ότι το dsg6 που μπαίνει στο GTI μπορεί να σηκώσει 35 κιλά. Τώρα βέβαια εσύ μπορεί να ξέρεις καλύτερα από τη VW.

Link to comment
Share on other sites

Η VW λέει ότι το dsg6 που μπαίνει στο GTI μπορεί να σηκώσει 35 κιλά. Τώρα βέβαια εσύ μπορεί να ξέρεις καλύτερα από τη VW.

ελα βρε παρεξιγιαρη..χαλαρωσε..δεν σου θυξαμε την vw!!το ξερω πολυ καλα τι λεει η vw..στην πραξη ομως σου λεω οτι βελτιωνεται κι αλλο..υπαρχουν και προγραμματα και κιτ αναβαθμισης....φιλικα..

Link to comment
Share on other sites

ελα βρε παρεξιγιαρη..χαλαρωσε..δεν σου θυξαμε την vw!!το ξερω πολυ καλα τι λεει η vw..στην πραξη ομως σου λεω οτι βελτιωνεται κι αλλο..υπαρχουν και προγραμματα και κιτ αναβαθμισης....φιλικα..
Link to comment
Share on other sites

ελα βρε παρεξιγιαρη..χαλαρωσε..δεν σου θυξαμε την vw!!το ξερω πολυ καλα τι λεει η vw..στην πραξη ομως σου λεω οτι βελτιωνεται κι αλλο..υπαρχουν και προγραμματα και κιτ αναβαθμισης....φιλικα..

Σ'αυτή την περίπτωση δώσε όλη την πληροφορία, όπως πόσο κοστίζει η αναβάθμιση, αν σου παρέχεται εγγύηση κ.λ.π.

Μόνο όταν κάποιος έχει όλη την πληροφορία μπορεί να σταθμίσει το τι θέλει και να επιλέξει.

Edited by PERIS
Link to comment
Share on other sites

Σ'αυτή την περίπτωση δώσε όλη την πληροφορία, όπως πόσο κοστίζει η αναβάθμιση, αν σου παρέχεται εγγύηση κ.λ.π.

Μόνο όταν κάποιος έχει όλη την πληροφορία μπορεί να σταθμίσει το τι θέλει και να επιλέξει.

της giacc το προγραμμα αναβαθμησης ειναι γυρο στο 800 ευρο.αν θελεις extreme καταστασεις πρεπει να βαλεις το κιτ της quaife περι τα 2000ευρα...υπαρχουν κι αλλες λυσεις αλλα δεν το εχω πολυψαξει...παντος αν πεξεις γυρο στα 36-37 κιλα..και τπτ να μην του κανεις δεν εχει κανενα προβλημα..απο εκει και μετα αρχιζουν τα ζορια...το προβλημα δεν ειναι οτι δεν αντεχει το σασμαν αλλα στην διαχειρηση γι αυτο θελει αναπρογραμματισμο.ενταξη γκρινιαρουλη??πιστευω να σε καλυψα αν θες και αλλες πληροφοριες στειλε μου p.m.

Link to comment
Share on other sites

Xωρις να το παιρνεις προσωπικα, γιατι ετσι θα καταληξουμε αλλου, μπορεις να μου πεις πια ειναι η διαφορα υπερ του μηχανικου σε 'σπορ' οδηγηση σε συγκριση με το dsg σε manual mode, εκτος της 'ευχαριστησης' να πατας συμπλεκτη και να πατινιαρεις εστω και για λιγο τις αλλαγες??

Μπορεις να αλλαζεις πιο γρηγορα? Εκτος και αν η ταχυτητα αλλαγων δεν συναδει με την σπορ οδηγηση!

Μαλλον εννοεις οτι προσωπικα ενδιαφερεσαι να συμμετεχεις πιο πολυ στην διαδικασια και αυτο ειναι το ζητουμενο για σενα, παρα οι πιο απολυτες επιδοσεις.

Αν ειναι ετσι ενταξει, το μηχανικο σιγουρα βαζει πιο πολλα μερη σου στο 'παιχνιδι' αλλα συγχρονως αυτο δεν το κανει πιο σπορ σε αισθηση απο το dsg, απλα πιο συμμετοχικο, γιατι το σπορ εχει να κανει κυριως και με επιδοσεις

που σε αυτη τη συγκριση ειναι υπερ του dsg, εκτος παλι και αν εισαι καποιος 'χερας' τυπου wrc, αλλα και παλι εκει δεν βοηθα το συγκεκριμενο μηχανικο κιβωτιο.

Αν λοιπον προσωπικα συναδεις την σπορ οδηγηση με τη οσο δυνατον περισσοτερο σωματικη σου 'εμπλοκη', τοτε συμφωνω με την επιλογη σου, οχι ομως οτι η σπορ οδηγηση εγκειται αποκλειστικα πανω σε αυτη τη βαση.

Ειναι καθαρα γουστο του καθενος ως προς την αισθηση που αποκομιζεις, αλλα ως προς τις επιδοσεις εκει τα νουμερα δεν κανουν προσωπικα χατηρια σε κανενα και οπως εχει δειξει και η ταση των συγχρονων σπορ αυτοκινητων (δεν πιστευω οτι αμφισβητειται η ανωτεροτητα τους σε σχεση με τα παλαιοτερα σε καθε επιπεδο) τα τυπου dsg κιβωτια ειναι και θα ειναι για αρκετο καιρο μονοδρομος.

Τωρα θυμηθηκα και κατι για να ελαφρυνω το θεμα (σχετικο η ασχετο).

Στο στρατο για να αλλαξουμε ταχυτητα στα Stayer αποσυμπλεκαμε πρωτα, βαζαμε στιγμιαια νεκρα, συμπλεκαμε, γκαζωναμε λιγο και μετα αλλαζαμε ταχυτητα. Μαλλον και αυτο οδηγικη ευχαριστηση θεωρειται, ασε που στο φρεναρισμα παταγαμε (δηλ ανοιγαμε) και το κλαπετο οπως λεγεται, εκει να δεις ευχαριστηση. Δεν σου κρυβω οτι η ολη διαδικασια με 'γεμιζε' καπως, δηλ με εκανε να νοιωθω οτι πραγματικα 'δουλευω' για να το κινησω, ηταν ομως κουραστικο και σε μεγαλες διαδρομες, ιδιως ορεινες, εψαχνα για κανα REO (απλα τετραταχυτα, οδηγουνται σαν αυτοκινητα) που και πιο γρηγορο ηταν.

Ολα αυτα βεβαια πριν 16 χρονια.

συμφωνω

Link to comment
Share on other sites

Γιατι επιμενεις να αγνοεις οτι το dsg εχει και manual mode ακριβως οπως δουλευει το δικο σου?

Σε τι διαφερει λειτουργικα απο το δικο σου εκτος οτι οι αλλαγες γινονται πιο γρηγορα?

Οσο χρειαζεται να δουλευεις εσυ το φρενο με το αριστερο αλλο τοσο και το dsg.

Οσο για το βαρος ναι ειναι περιπου 20 κιλα παραπανω.

Γιατι παλι ομως βλεπω αυτη την αδικαιολογητη επιθετικοτητα (κοψτε την οδηγηση, dsgτες πανε να βγουν και απο

πανω, νομιζουν το ημιαυτοματο ΤΟΥΣ, κλπ)?

Δεν μπορω να καταλαβω, υπαρχει καποιου ειδους επαθλο να κερδισει καποιος απο την ολη ιστορια?

Dsgτες vs Manualιτες???

Καλο και αυτο, οπως συμμοριτες, χιτες κλπ.

Το εχεις παρει λιγο στραβα/προσωπικα το ολο θεμα παντως, σκοπος ειναι να εκθετουμε τις αποψεις μας και οχι να θελουμε να τις επιβαλουμε, εκτος και αν νομιζουμε οτι κατεχουμε το αλαθητο.

δεν ενππυν να καταλαβουν αυτο που λες πως στην τελικη το DSG μπορεις να το δουλευεις και σαν μηχανικο με το πλεονεκτημα της γρηγοροτερης αλλαγης των ταχυτητων

Link to comment
Share on other sites

δεν ενππυν να καταλαβουν αυτο που λες πως στην τελικη το DSG μπορεις να το δουλευεις και σαν μηχανικο με το πλεονεκτημα της γρηγοροτερης αλλαγης των ταχυτητων

σαν μηχανικο δεν ειναι αρκιβως μηχανικο εχει και καποιοα μειονεκτηματα το μηχανικο κομματι

Link to comment
Share on other sites

Λοιιποοοοοοοον............ Αυτα που θα γραψω θα εξαγριωσουν μερικους πολυ!!!

Σημερα παρελαβα το Scirocco. Οπως μερικοι γνωριζετε εζησα 14+ μηνες ενα μεγαλο ερωτα tongue.gif με το Golf mou και το 6αρι DSG του. Παμε στο 7αρι

Επειδη ειμαι στο στρωσιμο το εχω στο Μ και βαρεθηκα να ανεβαζω και να κατεβαζω. Πολλες οι 7 σχεσεις tongue.gif Η 7η ειναι Overdrive δεν χρειαζετε καν να μπαινει για μενα. Ελαχιστες φορες την εβαλα. Μεχρι 6η και πολυ ειναι, ελεω στρωσιματος.

Το οτι εχουν αλλαξει το display και εμφανιζει κατι βλακειες D1, S1, 1,2, etc πανω δεξια, να μην το σχολιασω.

Οι αλλαγες κλασικα γρηγορες αλλα, κατι δεν με ικανοποιει. Δεν το εχω προσδιορισει ακομα, αλλα θα το βρω. 3η βλακεια, για εμενα, στο Μ mode και οι αλλαγες που κανεις απο το stick. Στο 6αρι απλα το σπρωχνεις με ελαχιστη πιεση πανω κατω. Στο 7 η "διαδρομη σπρωξιματος" - μπορω να το πω αυτο? tongue.gif - εχει μεγαλωσει κανοντας και ενα κλικ στις αλλαγες. Μικρα σπαστικα πραγματα. Υποθετω αυτοι που δεν εχουν ξανα οδηγησει DSG, ειναι ολο wow, κιβωτιαρα κλπ. Εγω οχι.

Επιφυλασσομαι μερικους μηνες, μεχρι να βαλω προγραμα και να δουμε στην πραξη ποση ροπη τελικα αντεχει το 7αρι

Link to comment
Share on other sites

Για τους φίλους που ρώτησαν για τo DSG οι εκδόσεις 2009 είναι οι LKP.LPL,LQM και LWW στα 2010 μοντέλα καταργείτε το LQM οι τύποι αφορούν το 7αρι και εφαρμόζονται στο scirocco TSI 14. 160, όσο αφορά το τι αλλαγή έχει γίνει μέχρι στιγμής δεν γνωρίζουμε, σαφώς κάποιες βελτιώσεις θα υπάρχουν, αλλά η Volkswagen είναι φειδωλή σε πληροφορίες όσο αφορά λεπτομέρειες για τα συγκεκριμένα σασμάν.

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...mp;#entry318063

μια ματιά στις αλλαγές εδω post 165

Πώς μπορούμε να δούμε ποιά έκδοση DSG έχουμε;

Link to comment
Share on other sites

γειά σας παιδιά, μία ερώτηση θέλω να κάνω.

διάβασα όλες τις σελίδες, μου έσπασε λίγο τα νεύρα ο playmaker, αλλά δεν πειράζει στην ηλικία του είχα την ίδια άποψη.

έχω οδηγήσει ένα Golf vi DSG 7 160HP, το λιγότερο που μπορώ να πω, φανταστικό!. δεν έχω οδηγήσει όμως ποτέ DSG 6.

έχω διαβάσει άπειρες σελίδες περί πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα, το πως λειτουργούν και τα λοιπά, πουθενά όμως δεν βρήκα

μία απάντηση σύγκρισης. Ποιο είναι καλύτερο? όταν λέω καλύτερο εννοώ πάνω στο δρόμο. αφήστε ήσυχο το θέμα μόλυνση, γιατί απλά ο κόσμος δεν θα σωθεί απο μένα. το DSG 7 έχει καλύτερη κατανάλωση, αλλά αν βάλουμε κάτω 2 αυτοκίνητα ένα με DSG 7 και το άλλο DSG 6, ποιο θα πηγαίνει καλύτερα, ποιο θα δίνει πιο καλά την δύναμη της μηχανής? δεν με ενδιαφέρει το γεγονός ότι το DSG 6 μπορεί να έχει πολύ μεγαλύτερη ροπή απο αυτή που έχει το 7, με ενδιαφέρει απο τη μάνα τους τι γίνετε.

με έχει κερδίσει το γεγονός ότι το DSG 7 δεν θέλει τη συντήρηση του 6. άρα περισσότερα λεφτά στη τσέπη μου. πόσο καλύτερο ή χειρότερο είναι όμως?

αν το 6 είναι ένα μικρό ποσοστό όπως 5-10% καλύτερο, τότε ΣΙΓΟΥΡΑ πέρνει κάποιος το 7, αν μιλάμε για ένα 15-20% τότε αρχίζεις να το σκέφτεσαι.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.