Jump to content
andain

Dsg Vs Manual

Recommended Posts

To 6αρι που είναι υγρό και το φοράνε τα gti/r και τα 5αρια golf θέλει αλλαγή λιπαντικού + φίλτρου κάθε 60000χλμ. Στην αντιπροσωπεία κοστίζει αρκετά, εγω το κανα πρόσφατα στο δικό μου με 170 ευρω περίπου, έξω φυσικά!! Δες εδώ τη διαδικασία, έχει μια φασαρία το όλο θέμα...

Το 7αρι που είναι ξηρό δεν ξερω τι συντήρηση απαιτεί παντως σίγουρα θα είναι μικρότερη...

ευχαριστω :blink:

Link to comment
Share on other sites

ειπε μια κοτσανα ο αλλος οτι αν το εχεις αυτοματο ριχνει στο κικ νταουν 2 ταχυτητες και το εδεσες?ναι ρε τις ριχνει οταν το εχεις στο αυτοματο!το ιδιο θα εκανες και εσυ θα κατεβαζες

δλδ εσυ που δεν λες κοτσανες οταν κατεβαζεις για να σανιδωσεις με μανουαλ η σειριακο, κατεβαζεις μεχρι να πας στις 6500 (δλδ κοκκινο) και απο εκει κ πανω ανοιγεις????? Οποτε μαλλον την επομενη την αλλαζεις κοντα στις 15000 στροφες, δεν εξηγειται αλοιως...

αυτο που ειπα ξεκαθαρα αλλα μαλλον δεν το καταλαβες ειναι οτι περιμενα η S να συμπεριφερεται οπως καθε λογικος οδηγος που σε καμια περιπτωση δεν θα κατεβαζε μεχρι να παει η βελονα στα κοκκινα. Και μην μου πεις οτι η λυση ειναι το σειριακο, το ξερω ειδη και το ειπα, εγω στo τι παιζει με την S αναφερθηκα μονο.

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Ως παλιός ένδοξος υπομένων και επιμένων υποστηρικτής του Manual σας προτείνω να μην χαλάτε τις καρδιές σας. Πριν 2 χρόνια λογομαχούσα εγώ πάλι με τον ίδιο Ανέστη (και άλλους) και παίζαμε το ίδιο βιολί. Ο καθένας θα οδηγεί όπως γουστάρει αρκεί να οδηγεί. Ας μπορούσα να έχω κι εγώ ένα γ/μένο GTi σαν του Ανέστη (καλά να'ναι και να το χαίρεται) και ας ήταν όχι μόνο DSG αλλά ας μην είχε και τιμόνι ρε παιδί μου, ας είχε joystick. Χέστηκα σιγά.

Μου 'μείναν τα επιχειρήματα υπέρ του Μanual και ένα πατίνι. Το γιατί είναι προσωπικό θέμα.

Μην στενοχωρείτε ο ένας τον άλλον για τόσο μικρά πράγματα. Όλοι το ίδιο πράγμα γουστάρουμε. Απλά ο καθένας βρίσκει τον τρόπο που τον ευχαριστεί και τον βολεύει περισσότερο για να το κάνει.

Link to comment
Share on other sites

δλδ εσυ που δεν λες κοτσανες οταν κατεβαζεις για να σανιδωσεις με μανουαλ η σειριακο, κατεβαζεις μεχρι να πας στις 6500 (δλδ κοκκινο) και απο εκει κ πανω ανοιγεις????? Οποτε μαλλον την επομενη την αλλαζεις κοντα στις 15000 στροφες, δεν εξηγειται αλοιως...

αυτο που ειπα ξεκαθαρα αλλα μαλλον δεν το καταλαβες ειναι οτι περιμενα η S να συμπεριφερεται οπως καθε λογικος οδηγος που σε καμια περιπτωση δεν θα κατεβαζε μεχρι να παει η βελονα στα κοκκινα. Και μην μου πεις οτι η λυση ειναι το σειριακο, το ξερω ειδη και το ειπα, εγω στo τι παιζει με την S αναφερθηκα μονο.

ρε γιωργο δεν το ειπα το 'κοτσανα' για να σε προσβαλω αλλα γιατι ητανε ξεκαρφωτο με αυτο που λεει ο πανος..το παιδι δεν εχει εμεπιρια με dsg και διαβαζοντας για το κατεβασμα που εγραψες νομιζε οτι και στο χειροκινητο αν πατησεις γκαζι κατεβαζει!!στο ς δεν συμπεριφερεται σαν λογικος ανθρωπος αλλα σαν μηχανημα..ενας λογικος ανθρωπος το εχει μονιμα στο χειροκινητο και εκμεταλευεται την γρηγοραδα τον αλλαγων σειριακα.. :) οταν δεν θελει παιχνιδια το γυρναει αυτοματο.ειπα οτι δεν θα ξαναγραψω αλλα εγραψα για να σου απαντησω και να σου ζητησω συγνωμη δημοσια αν πιστευεις οτι σε εθιξα,και οχι για το θεμα με την επιλογη του σασμαν..τον λογο μου τον κραταω...ο καθενας ας πραξει οπως θελει.

Link to comment
Share on other sites

νομιζε οτι και στο χειροκινητο αν πατησεις γκαζι κατεβαζει!!

Εμενα και στο χειροκίνητο πάντως αν πατήσω το κουμπί του Kickdown πάλι κατεβάζει, στα δικά σας δεν το κάνει αυτό; :yahoo:

Εννοείται βεβαια οτι αν πατησω ολο το γκάζι χωρις το κουμπί του kickdown ειναι σαν χειροκίνητο, γεμίζει τη σχέση κανονικά απο τις 1200...

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

τι end και αλλα τετοια...

το θεμα ειναι καθαρα τη θελει ο καθενας και το να μην δινουν το χειροκινητο σε καποια αυτοκινητα ειναι απαραδεκτο και μειωνει τις πωλησεις τους...δεν μπορειτε να λετε το χειροκινητο ειναι καλυτερο η το dsg ειναι καλυτερο συνελθετε λιγο..

σε λιγο να χουμε και το esp να μη γινεται να βγει κτλ κτλ

και αυτοματα υπηρχναν πολλα χρονια απλα το dsgl και ειναι πιο γρηγορο εχει και Manual λειτουργια...ε σιγα...

οταν ομως ριχνει 2 ταχυτητες στο γρηγορο και ανεβαζει αλλη μια και χανει τοσο χρονο οπως ειπε και ο φιλος γιωργος ειναι για γελια πραγματικα απλα ειναι θεμα καθαρα τι σου αρεσει κατα τη γνωμη μου κανεις δνε μπορει να ειναι απολυτος

Φιλε μου σε ειχα χασει παλι,

αμετανοητος ομως ακομα βλεπω και χωρις να εχεις δουλεψει καν το dsg.Δεν εννοω να εχεις μονο οδηγησει αλλα να το εχεις 'δουλεψει' κιολας.

Για φαντασου να μην ειχαμε εμεις ιδεα απο χειροκινητο τι θα μας ελεγες!!

Μου αρεσει παντως οτι υιοθετεις οτι παρουσιαζεται αρνητικο (αν και στην προκειμενη περιπτωση που αναφερεσαι αυτο δεν ισχυει απλα πιστευω οτι εχει γινει λαθος διατυπωση) χωρις να εχεις προσωπικη εμπειρια.

Αυτο βεβαια στο εχω ξαναπει αλλα δεν βλεπω να εχεις κανει κανενα βημα προοδου.

Βεβαια το dsg θελει δουλεμα για να του βγαλεις τα θετικα του οσον αφορα την πιο απολυτη σπορ συμπεριφορα και αυτο μην παρεξηγηθει παλι απο εσενα, εννοω να δουλευει καλυτερα απο το χειροκινητο φυσικα, οπως και μπορει να γινει.

Αν ειδικα θελεις να το δουλευεις απο τα paddles και σε στροφες, ελπιζω να καταλαβαινεις οτι σε τετοια περιπτωση πρεπει συγχρονως να στριβεις το τιμονι και να πατας τα paddles για αλλαγες οταν χρειαζεται, γιατι εκει θελει πολλη εξασκηση και χρειαζεται να εισαι καλυτερος χερας απ'οτι στο χειροκινητο.

Σε αυτη τη φαση ειναι πιο απαιτητικο απο το χειροκινητο και καθολου παιχνιδακι οπως φανταζεσαι.

Που θα παει ομως θα ερθει η ωρα που θα παρεις ενα και μετα να δω τι θα λες!

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Αν ειδικα θελεις να το δουλευεις απο τα paddles και σε στροφες, ελπιζω να καταλαβαινεις οτι σε τετοια περιπτωση πρεπει συγχρονως να στριβεις το τιμονι και να πατας τα paddles για αλλαγες οταν χρειαζεται, γιατι εκει θελει πολλη εξασκηση και χρειαζεται να εισαι καλυτερος χερας απ'οτι στο χειροκινητο.

Σε αυτή τη περίπτωση χρησιμοποιείς το λεβιέ, δεν βολεύουν τα paddle αν στρίβεις παραπάνω απο 1/4 το τιμόνι, χειρότερα παιδεύσαι γιατί ειναι σταθερά πάνω του. Το ιδανικό θα ήταν στυλ ferrari σταθερά δλδ στην κολώνα, αλλά οκ... :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

εγω αυτο που λες ισχθυει και συμφωνω.θελει εξασκηση αλλιως 1. η ναι θα πρεπει να εχεις χερια!!2.να βαλεις απτην tmtuning τα extension του dsg3.να το αφησεις ησυχο!!!4.να το εχεις απο πριν στο σπορ αλλα με χειροκινητο ελενχο η απτο λεβιε η απτο τιμονι,εξαλλου σου επιτρεπει κανονικοτατα στο σπορ να παρεις τον ελενχο και να ανεβοκατεβαζεις ταχυτητες και αφου περασεις την ρημαδα την στροφη το αφηνεις ξαναπαιρνει τον ελενχο ( απο κανα 10αρι δευτερολεπτα αν καταλαβει οτι δεν αλλαζεις κατασταση ξαναπαιρνει αυτοματα τον ελενχο)

τι νασας πω εμενα μαρεσει παντως....ολα τα λεφτα...

απορια βεβαια εχω πως ξεκιναμε σε φαναρι με 4000 στροφες με dsg???οπως καναμε με το χειροκινητο!!!μη μου πειτε με lanch control γιατι το δικομου δεν εχει τετοιο...

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

παιδια αν καποιος λεει αυτο ειναι καλυτερο τοτε καλυτερα μην ξαναμιλησει γτ εχουμε πεθανει στα γελια...δεν καταλαβαινετε οτι ειναι τι θες?τι αρεσει στον καθενα καλυτερα?ποσο πιο απλο να το πουμε?καθεστε και γραφετε εκεθεσεις...δεν μιλαμε για σχολειο αλλα για δρομο και αυτοκινητο για αντρικα πραγματα!

σε λιγο καιρο ολα θα βγαινουν με dsg οπως gti και cupra και θα πληρωνουμε το χειροκινητο και μαλιστα πολυ γιατι θα ειναι το πλεον σπορ και ανθρωποκεντρικο...και τα παιδια σας θα βλεπουν με χειροκινητο αμαξι και θα λενε μπαμπα μπαμπα κοιτα...και θα λετε γιε μου θελει @@ιδια ειδικα μαθηματα και λευτα για να χεις χειροκινητο!

Link to comment
Share on other sites

Οπότε μετά την ενδιαφέρουσα συζήτηση καταλήγουμε στο ότι όποιος προτιμά αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων είναι ομοφυλόφιλος.

ΟΚ.

Καληνύχτα...άντρες...! Προσέξτε όμως μην πατήσετε τ' αρχίδια σας.

αυτο το λεμε προπαγανδα

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

εγω αυτο που λες ισχθυει και συμφωνω.θελει εξασκηση αλλιως 1. η ναι θα πρεπει να εχεις χερια!!2.να βαλεις απτην tmtuning τα extension του dsg3.να το αφησεις ησυχο!!!4.να το εχεις απο πριν στο σπορ αλλα με χειροκινητο ελενχο η απτο λεβιε η απτο τιμονι,εξαλλου σου επιτρεπει κανονικοτατα στο σπορ να παρεις τον ελενχο και να ανεβοκατεβαζεις ταχυτητες και αφου περασεις την ρημαδα την στροφη το αφηνεις ξαναπαιρνει τον ελενχο ( απο κανα 10αρι δευτερολεπτα αν καταλαβει οτι δεν αλλαζεις κατασταση ξαναπαιρνει αυτοματα τον ελενχο)

τι νασας πω εμενα μαρεσει παντως....ολα τα λεφτα...

απορια βεβαια εχω πως ξεκιναμε σε φαναρι με 4000 στροφες με dsg???οπως καναμε με το χειροκινητο!!!μη μου πειτε με lanch control γιατι το δικομου δεν εχει τετοιο...

Εφοσον έχεις gti έχεις launch control! Μονο τα tsi 140αρια σαν το δικό μου δεν είχαν, τα gt είχαν επίσης. Το δοκίμασες και δεν δούλεψε; Η διαδικασία είναι η στανταρ, φρένο με το αριστερό, βγάζεις esp, το βάζεις στο s ή στο χειροκίνητο, και θα πρέπει δίνοντας γκάζι να ανεβάζει σαν να ειναι νεκρό, χωρίς ζόρι και να προσπαθεί το αυτοκίνητο να φύγει. Οπότε ανεβάζεις στροφές εκεί που θέλεις αφήνεις φρένο και φεύγει...

παιδια αν καποιος λεει αυτο ειναι καλυτερο τοτε καλυτερα μην ξαναμιλησει γτ εχουμε πεθανει στα γελια...δεν καταλαβαινετε οτι ειναι τι θες?τι αρεσει στον καθενα καλυτερα?ποσο πιο απλο να το πουμε?καθεστε και γραφετε εκεθεσεις...δεν μιλαμε για σχολειο αλλα για δρομο και αυτοκινητο για αντρικα πραγματα!

σε λιγο καιρο ολα θα βγαινουν με dsg οπως gti και cupra και θα πληρωνουμε το χειροκινητο και μαλιστα πολυ γιατι θα ειναι το πλεον σπορ και ανθρωποκεντρικο...και τα παιδια σας θα βλεπουν με χειροκινητο αμαξι και θα λενε μπαμπα μπαμπα κοιτα...και θα λετε γιε μου θελει @@ιδια ειδικα μαθηματα και λευτα για να χεις χειροκινητο!

Μάλλον τα παραλές μου φαίνεται, αλλά εγω θα σου πω κάτι άλλο. Αν έχεις την οικονομική ευχέρεια να έχεις 2 καλά αυτοκίνητα, ενα για τις βόλτες σου και την τρέλα σου και ενα για καθημερινό πήξιμο, δουλειές, παιδιά, σκυλιά κλπ τότε οκ, μπορείς κάλιστα το "καλό" να το παρεις χειροκίνητο. Αν εχεις 1 για όλα ομως παίρνεις dsg που είναι και μια πολύ καλή εναλλακτική (αν μιλάγαμε για κλασσικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής δεν το συζήταγα καν, αλλά το dsg κάθε άλλο παρά συμβατικό αυτόματο είναι!!) και να το πω απλά τα κάνει όλα και συμφέρει!

Απο κει και πέρα τα σχόλια για αντρικά κλπ κλπ νομίζω ειναι εντελώς άτοπα, δλδ μια c63 amg ή ενα rs5 ή μια m6 θες να μου πεις οτι ειναι λιγότερο "αντρικά" αυτοκίνητα απο το golf σου επειδή είναι αυτόματα;;; :whistling:

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Εφοσον έχεις gti έχεις launch control! Μονο τα tsi 140αρια σαν το δικό μου δεν είχαν, τα gt είχαν επίσης. Το δοκίμασες και δεν δούλεψε; Η διαδικασία είναι η στανταρ, φρένο με το αριστερό, βγάζεις esp, το βάζεις στο s ή στο χειροκίνητο, και θα πρέπει δίνοντας γκάζι να ανεβάζει σαν να ειναι νεκρό, χωρίς ζόρι και να προσπαθεί το αυτοκίνητο να φύγει. Οπότε ανεβάζεις στροφές εκεί που θέλεις αφήνεις φρένο και φεύγει...

Μάλλον τα παραλές μου φαίνεται, αλλά εγω θα σου πω κάτι άλλο. Αν έχεις την οικονομική ευχέρεια να έχεις 2 καλά αυτοκίνητα, ενα για τις βόλτες σου και την τρέλα σου και ενα για καθημερινό πήξιμο, δουλειές, παιδιά, σκυλιά κλπ τότε οκ, μπορείς κάλιστα το "καλό" να το παρεις χειροκίνητο. Αν εχεις 1 για όλα ομως παίρνεις dsg που είναι και μια πολύ καλή εναλλακτική (αν μιλάγαμε για κλασσικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής δεν το συζήταγα καν, αλλά το dsg κάθε άλλο παρά συμβατικό αυτόματο είναι!!) και να το πω απλά τα κάνει όλα και συμφέρει!

Απο κει και πέρα τα σχόλια για αντρικά κλπ κλπ νομίζω ειναι εντελώς άτοπα, δλδ μια c63 amg ή ενα rs5 ή μια m6 θες να μου πεις οτι ειναι λιγότερο "αντρικά" αυτοκίνητα απο το golf σου επειδή είναι αυτόματα;;; :whistling:

βγαινουν και σε χειροκινητο και ναι ειναι αν δεις πως τα οδηγανε οι περισσοτεροι! οι mercedes οδηγουνται απο γυναικες οι περισσοτερες...οι αντρες τους τρεχουν με το gti η το r απο εδω και απο εκει :yahoo:

παρε smart για τη πολη...αν θες να χεις gti και μαλιστα βελτιωμενο για καθε μερα ε σε 3 χρονια ε...γι αυτο τα προβληματα ειναι γεματα στα golf

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

βγαινουν και σε χειροκινητο και ναι ειναι αν δεις πως τα οδηγανε οι περισσοτεροι! οι mercedes οδηγουνται απο γυναικες οι περισσοτερες...οι αντρες τους τρεχουν με το gti η το r απο εδω και απο εκει :whistling:

παρε smart για τη πολη...αν θες να χεις gti και μαλιστα βελτιωμενο για καθε μερα ε σε 3 χρονια ε...γι αυτο τα προβληματα ειναι γεματα στα golf

Απλά προς ενημέρωση, ειδικά οι mercedes >2500-3000 κυβικά είτε βενζίνη είτε πετρέλαιο ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΕΣ οσο και να θες. Ολες οι amg είναι αυτόματες απο τη c μέχρι την sls, αποκλειστικά! Και οι m5-m6 επίσης...

Δεν έχω δει και πολλές γυναίκες πάντως με merc amg, τπτ a class ίσως...

Link to comment
Share on other sites

οπα..και εγω εχω το c55 amg και ειναι αυτοματο σειριακο και μαλιστα πολυ κατωτερο σε γρηγοραδα σε σχεση με το dsg..αλλα εμεις η αδερφες χρυση μου τι γνωριζουμε απο σπορ αμαξια...

Edited by Ane-fastrabbit
Link to comment
Share on other sites

παιδια αν καποιος λεει αυτο ειναι καλυτερο τοτε καλυτερα μην ξαναμιλησει γτ εχουμε πεθανει στα γελια...δεν καταλαβαινετε οτι ειναι τι θες?τι αρεσει στον καθενα καλυτερα?ποσο πιο απλο να το πουμε?καθεστε και γραφετε εκεθεσεις...δεν μιλαμε για σχολειο αλλα για δρομο και αυτοκινητο για αντρικα πραγματα!

σε λιγο καιρο ολα θα βγαινουν με dsg οπως gti και cupra και θα πληρωνουμε το χειροκινητο και μαλιστα πολυ γιατι θα ειναι το πλεον σπορ και ανθρωποκεντρικο...και τα παιδια σας θα βλεπουν με χειροκινητο αμαξι και θα λενε μπαμπα μπαμπα κοιτα...και θα λετε γιε μου θελει @@ιδια ειδικα μαθηματα και λευτα για να χεις χειροκινητο!

ρε αδερφε... ελεος!

Link to comment
Share on other sites

ο playmaker και ο chuck norris δεν δειχνει ελεος σε κατι αδερφες σαν εμας!!παμε κοριτσια να φυγουμε απο δω...πλυνηρησε το θεμα τεστστερονη και βαρβατιλα!! sillyhorse1rb5.gif:whistling:

Edited by Ane-fastrabbit
Link to comment
Share on other sites

ρε γιωργο δεν το ειπα το 'κοτσανα' για να σε προσβαλω αλλα γιατι ητανε ξεκαρφωτο με αυτο που λεει ο πανος..το παιδι δεν εχει εμεπιρια με dsg και διαβαζοντας για το κατεβασμα που εγραψες νομιζε οτι και στο χειροκινητο αν πατησεις γκαζι κατεβαζει!!στο ς δεν συμπεριφερεται σαν λογικος ανθρωπος αλλα σαν μηχανημα..ενας λογικος ανθρωπος το εχει μονιμα στο χειροκινητο και εκμεταλευεται την γρηγοραδα τον αλλαγων σειριακα.. :whistling: οταν δεν θελει παιχνιδια το γυρναει αυτοματο.ειπα οτι δεν θα ξαναγραψω αλλα εγραψα για να σου απαντησω και να σου ζητησω συγνωμη δημοσια αν πιστευεις οτι σε εθιξα,και οχι για το θεμα με την επιλογη του σασμαν..τον λογο μου τον κραταω...ο καθενας ας πραξει οπως θελει.

επειδη θιχτηκα παρα πολυ προτιμας να καθαρισουμε με τα κουμπουρια στα 10 βηματα η να σου ριξω καμια κολονα να τελειωνουμε να μην εχουμε κ αιματα? :yahoo::p

Link to comment
Share on other sites

οπα..και εγω εχω το c55 amg και ειναι αυτοματο σειριακο και μαλιστα πολυ κατωτερο σε γρηγοραδα σε σχεση με το dsg..αλλα εμεις η αδερφες χρυση μου τι γνωριζουμε απο σπορ αμαξια...

Εννοείται οτι ειναι υποδεέστερο αφού ειναι κλασικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής. Βέβαια στις 63 το χουν βελτιώσει αλλά και πάλι το gtr πχ ή οι porsche με pdk εχουν πιο γρήγορες αλλαγές...

Off Topic

Η merc είναι η μια που υπάρχει το *μη επιτρεπόμενο @ URL*; Kαπου ειχε πάρει το ματι μου καποιον που πουλούσε μια c55 μάλλον εσυ θα ήσουν...

5,5 λιτρα δεν το λες κακό...εστω και αδερφίστικο :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::lol::lol::lol: Μεχρι 4.3 λιτρα εχω οδηγήσει (και για μια πολύ σύντομη βολτα 6λιτρα οπότε δεν το μετραω) και είναι πραγματικά άλλη φάση τα πολλά κυβικά, δεν πα να χει και μια σχεση ολη κι ολη!! Αλλά στην ελλάδα για να χεις πάνω απο 2-2.5 λίτρα πρέπει να σαι πλέον ωνάσης+βάλε... thumbsdown.gif

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

new_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifyahoo.gifyahoo.gifyahoo.gifyahoo.gifyahoo.gifyahoo.gifrofl.gifrofl.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif ακομη δακρυζω απτα γελια με τους φουστηδες και τους αντρες....,οσο για το lanch θα το δοκιμασω και θα πω τι εγινε....thanks in advance!
Link to comment
Share on other sites

Εννοείται οτι ειναι υποδεέστερο αφού ειναι κλασικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής. Βέβαια στις 63 το χουν βελτιώσει αλλά και πάλι το gtr πχ ή οι porsche με pdk εχουν πιο γρήγορες αλλαγές...

Off Topic

Η merc είναι η μια που υπάρχει το *μη επιτρεπόμενο @ URL*; Kαπου ειχε πάρει το ματι μου καποιον που πουλούσε μια c55 μάλλον εσυ θα ήσουν...

5,5 λιτρα δεν το λες κακό...εστω και αδερφίστικο :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::lol::lol::lol: Μεχρι 4.3 λιτρα εχω οδηγήσει (και για μια πολύ σύντομη βολτα 6λιτρα οπότε δεν το μετραω) και είναι πραγματικά άλλη φάση τα πολλά κυβικά, δεν πα να χει και μια σχεση ολη κι ολη!! Αλλά στην ελλάδα για να χεις πάνω απο 2-2.5 λίτρα πρέπει να σαι πλέον ωνάσης+βάλε... thumbsdown.gif

ναι δικια μου ειναι.ακομα την πουλαω :whistling: !!!!!!!!!!!!!με βλεπω να γερναω με τα πουστικα τα αμαξια μου....ποτε θα νιωσω λιγο αντρας??? shockgun.gif

Link to comment
Share on other sites

επειδη θιχτηκα παρα πολυ προτιμας να καθαρισουμε με τα κουμπουρια στα 10 βηματα η να σου ριξω καμια κολονα να τελειωνουμε να μην εχουμε κ αιματα? :rofl: :rofl:

για μια κολωνα θα με κατεβασεις κατω???αν δεν με πισεις οτι μπορεις να μου ριξεις πανω απο τανκερ δεν κατεβαινω..γιατι αλλιος θα κατεβω να σε τιμωρησω παραδιγματικα! upyours.gif:rofl::rofl:

Edited by Ane-fastrabbit
Link to comment
Share on other sites

οσο για το lanch θα το δοκιμασω και θα πω τι εγινε....thanks in advance!

You are welcome! :rofl: Δοκιμασε το πρέπει να δουλέψει.

ναι δικια μου ειναι.ακομα την πουλαω :whistling: !!!!!!!!!!!!!με βλεπω να γερναω με τα πουστικα τα αμαξια μου....ποτε θα νιωσω λιγο αντρας??? shockgun.gif

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :lol: :lol: :lol::whistling:new_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gif

Πέρα απο την πλάκα, δυσκολοι καιροί για τέτοια αυτοκίνητα δυστυχώς...

Link to comment
Share on other sites

Εφοσον έχεις gti έχεις launch control! Μονο τα tsi 140αρια σαν το δικό μου δεν είχαν, τα gt είχαν επίσης. Το δοκίμασες και δεν δούλεψε; Η διαδικασία είναι η στανταρ, φρένο με το αριστερό, βγάζεις esp, το βάζεις στο s ή στο χειροκίνητο, και θα πρέπει δίνοντας γκάζι να ανεβάζει σαν να ειναι νεκρό, χωρίς ζόρι και να προσπαθεί το αυτοκίνητο να φύγει. Οπότε ανεβάζεις στροφές εκεί που θέλεις αφήνεις φρένο και φεύγει...

Δεν ξερω για το δικο σου αλλα το δικο μου εχει.

Ας ειναι καλα παντως και ο playmaker. Να γελασει λιγο το χειλακι μας στους καιρους που ζουμε.

Παντως φιλε μου playmaker δεν θελεις και πολυ για να αρχισεις. Οπως παλια δηλαδη!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω για το δικο σου αλλα το δικο μου εχει.

Εσενα είναι μετά του 2008 μοντέλο; (που έβγαινε δλδ gt sport κλπ; ) Το δικό μου είναι μέσα του 2007 και δεν έχει, το δοκίμασα...

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.