Jump to content
gsolidak

εικονίδιο τιμονιού

Recommended Posts

τα Ah της μπαταρίας,ισοδυναμούν με το ποσα Α μπορει να δώσει η μπαταριά σε μια ώρα και στην συνέχεια να εκφορτιστει τελείως.το αμάξι ζητά και πέρνει τα Α που θέλει απο την μπαταρία!

Α.Απλα η μπαταρία έχει μεγαλύτερες δυνατότητες.αρα αυτα περι 5% δεν νομιζω να ισχύουν!!!

Link to comment
Share on other sites

η μπαταρία αλλάχτηκε.. αλλά το πρόβλημα επανήλθε... το λαμπάκι του τιμονιού αφού άναψε διστακτικά και έσβησε δυο φορές άναψε μόνιμα... την τελευταία φορά μάλιστα μετά από 60 χλμ δρόμο...

Οπότε ραντεβού με αντιπρόσωπεία σε μια εβδομάδα και είδωμεν....

Link to comment
Share on other sites

η μπαταρία αλλάχτηκε.. αλλά το πρόβλημα επανήλθε... το λαμπάκι του τιμονιού αφού άναψε διστακτικά και έσβησε δυο φορές άναψε μόνιμα... την τελευταία φορά μάλιστα μετά από 60 χλμ δρόμο...

Οπότε ραντεβού με αντιπρόσωπεία σε μια εβδομάδα και είδωμεν....

Τελικά πήγα στην αντιπροσωπεία και μετά από τις δοκιμές που έκαναν είπαν ότι χρειάζεται αλλαγή ο εγκέφαλος του τιμονιού και η κρεμαγιέρα, που είναι κολλημένη μαζί του... Ευτυχώς είμαι στην εγγύηση. Δεν ξέρω ακόμα πόσο θα μου κόστιζε διαφορετικά και φοβάμαι πως δε θα το πλήρωνα αν ήμουν εκτός εγγύησης αφου λειτουργικά δε βρίσκω καμία διαφορά...

Πάντως τώρα που τελειώνει η εγγύηση νιώθω σαν να έχει ανοίξει μια τεράστια τρύπα στην τσέπη μου όπου μπορεί να πέσουν άπειρα χρήματα μόλις δω κάποιο λαμπάκι να ανάβει πάλι....

Link to comment
Share on other sites

δυστυχως ετσι νιωθουμε ολοι που ειμαστε πλεον εκτος εγγυησης.

τα λαμπακια μου εχουν γινει εμμονη ιδεα.εκει που κοιτουσα το κοντερ για να δω με ποσα πηγαινω τωρα το κοιταζω μη τυχον μου αναψει κανενας nox η οτιδηποτε αλλη λυχνεια που θα χρειαστει να επισκεφτω καμια 10ρια φορες την αντιπροσωπεια και να σταξω και καμια 500ρα καθε φορα.

Link to comment
Share on other sites

δυστυχως ετσι νιωθουμε ολοι που ειμαστε πλεον εκτος εγγυησης.

τα λαμπακια μου εχουν γινει εμμονη ιδεα.εκει που κοιτουσα το κοντερ για να δω με ποσα πηγαινω τωρα το κοιταζω μη τυχον μου αναψει κανενας nox η οτιδηποτε αλλη λυχνεια που θα χρειαστει να επισκεφτω καμια 10ρια φορες την αντιπροσωπεια και να σταξω και καμια 500ρα καθε φορα.

Εγω εχω παει τοσες φορες στο συνεργειο για το λαμπακι απο το ESP που νομιζω οτι οταν ληξει η εγγυηση θα πρεπει να παρω ηλεκτροδανειο :huh: . Η πλακα ειναι οτι μια φορα που μου καρφωθηκε προκα στο λαστιχο και αναψε το αντιστοιχο λαμπακι απο κεκτημενη ταχυτητα πηγα στο συνεργειο και εκανα φασαρια! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Τελικά πήγα στην αντιπροσωπεία και μετά από τις δοκιμές που έκαναν είπαν ότι χρειάζεται αλλαγή ο εγκέφαλος του τιμονιού και η κρεμαγιέρα, που είναι κολλημένη μαζί του... Ευτυχώς είμαι στην εγγύηση. Δεν ξέρω ακόμα πόσο θα μου κόστιζε διαφορετικά και φοβάμαι πως δε θα το πλήρωνα αν ήμουν εκτός εγγύησης αφου λειτουργικά δε βρίσκω καμία διαφορά...

Πολύ καλός φίλος με τα ίδια συμπτώματα του άλλαξαν (εγγύηση) ακριβώς τα ίδια πράγματα και το πρόβλημα φτιάχτηκε....Αν θυμάμαι καλά η τιμή είναι γύρω στα 1000¤....

Πάντως εμένα μου βρωμάει η δουλειά...Του φίλου μου ήταν 8 μηνών...Δεν χαλάει τόσο εύκολα η κρεμαγιέρα ρε παίδες.....

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλός φίλος με τα ίδια συμπτώματα του άλλαξαν (εγγύηση) ακριβώς τα ίδια πράγματα και το πρόβλημα φτιάχτηκε....Αν θυμάμαι καλά η τιμή είναι γύρω στα 1000¤....

Πάντως εμένα μου βρωμάει η δουλειά...Του φίλου μου ήταν 8 μηνών...Δεν χαλάει τόσο εύκολα η κρεμαγιέρα ρε παίδες.....

Από άκρη σε άκρη κατά το παρκάρισμα και παρατεταμένη παραμονή στο τέρμα της διαδρομής δεν κάνει τη ζημιά; Ακόμα και το χτύπημα του τιμονιού την ώρα που τερματίζει η διαδρομή και το επιπλέον ζόρισμα επιφέρει τέτοια αποτελέσματα. Αλλά όπως και να έχει, αντέχει, δεν χαλάει τόσο εύκολα...

Link to comment
Share on other sites

Ένα ένα:

1) ΔEN υπάρχει αντλία στο σύστημα διεύθυνσης του Golf 5 μιας και ειναι ηλεκτρική η υποβοήθηση.

2) Ως εκ τούτου δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να τερματίζουμε το τιμόνι όσες φορές θέλουμε και για όσο θέλουμε (δεν αλλάζει κάτι στο σύστημα)

3) Στο Golf 5 η κρεμαγιέρα ειναι μηχανική ξηρού τύπου (αν την δείτε ειναι μια απλούστατη κρεμαγιέρα σαν αυτές που είχαν παλιά μοντέλα χωρίς καθόλου υποβοήθηση)

4) Το μοτέρ της υποβοήθησης βρίσκεται πάνω στην κολώνα του τιμονιού. Περιλαμβάνει αισθητήρες ροπής που όταν 'καταλάβουν' οτι ο οδηγός τείνει να στρείψει το τιμόνι, ενεργοποιούν το μοτέρ και έτσι υποβοηθιέται το στρίψιμο. Μέσα στην κολώνα επίσης υπάρχει και ενας αισθητήρας θέσης τιμονιού που χρησιμοποιείται απο το ESP. Αν χαλάσει αυτός αλλάζει όλη η κολώνα (καλά κρασιά δηλαδή).

Link to comment
Share on other sites

Re paides, ola kala ki ola wraia, alla etsi gia na exoume kai kalo erwthma...

Otan exete ena kinhto gia 2 xronia kai ton piei h mpataria, xwris na pei to poihma, aplws na krataei 10 wres apo fortish se fortish, brizete thn Nokia kai thn Ericsson, phgainete me to timologio agoras entos dietias na parete allh dwrean (siga pou tha dwsoun, alla tespa!), h phgainete kai agorazete kainourgia mpataria?! Otan xryswplhrwneis thn Apple gia ena Powerbook h thn Sony gia ena Ultralight Vaio, kai sou leei 3 eth to laptop, kai 6 mhnes h mpataria? Mpataries ydrardyrou, Nikeliou ydridiou, Nikeliou kadmiou, akoma kai iontwn lithiou, einai 100% analwsima... Se alous bebaia mporei na paei 2 xronia, kai se allous 6 mhnes! Kai se allous pali 4 xronia xwris allagh (to xsara tou father mou). Exartatai an einai me bash to Nikelo h ton Ydrargyro kai to poso syxna eimaste sto anapse-sbhse th mhxanh... Einai tyxaio pou ta forthgakia pou kanoun metafores kai forane mpataries Ni-Cd, Ni-MH kai oxi Pb, exoun pio megala pososta allaghs mpatariwn?! Mhn leme kai o,ti na'nai dhladh..

Apo thn allh.... Me 150 eyrw pairneis mpataria 72Ah ths Optima, pou endeiknytai kai gia hxo, kai oxi mia Bosh.... Kai malista anoixtou typou pou bazoun oi pio polles antiproswpeies...

Parepiptontws, sto GTI mou (kai den xerw ean isxyei gia OLA ta gti h an hmoun tyxeros), otan to agorasa 1 flebarh, meta apo ta hlektrika, hlektronika, bides kai paximadia, frena kai lastixa stis portes pou koitaxa prin thn paralabh, eipa na dw kai thn mpataria! W tou thaymatos, apo th mana tou erxotan me 72Ah KLEISTOU typou (kshrh mpataria, koinws xwris ygra). Omws par'ola ayta, an deite sta teleytaia threads kai se ayto pou ksekinhsa kai exei titlo "KOFTHS PIESHS ktl ktl", arxizw na pisteyw pws ISWS kai ayto na parousiazetai ex aitias ths mpatarias.

Ki ayto to dikaiologw en merei, giati to prwi blepw pws to amaxi sthn psyxrh prwth ekkinhsh thelei krathma peri ta 2-3 secs gia na parei mprosta xwris na pathsw gkazi.

Dystyxws, ta nea amaxia ta exoun kanei etsi, pou o,ti kai na pathei pleon ena aytokinhto den tha xreiastei mhxaniko, alla programmatisth...

Telos, oso pikroxolo ki an akoustei ayto pou tha pw se merikous, se merikous tomeis den xreiazetai na kanoume matziries kai oikonomies. Ki otan plhrwneis 22 xiliarika gia na agoraseis ena 1.6ari amaxi, h 30500 gia ena GTI, den einai kako na leme NAI sthn epektash eggyhshs +2 etwn, h opoia kostizei molis 310 eyrw... Einai bebaia ntabatziliki an skeftoume pws ena Honda Type R bgainei epishs 30400 me ola ta eksoda kai to kleidi sto xeri, kai 7 xronia eggyhsh, alla ti na kanoume... Kalytera na mas bgei ena amaxaki +300 eyrw, para na mas anapsei ena lampaki ston 25o mhna tou aytokinhtou kai na xreiazomaste ena mhniatiko gia na episkeyastei...

Epishs..... Den xerw ti isxyei sthn Athina, kai den thelw na kanw diafhmisi, alla edw sto borra, h antiproswpeia Mandylas (isws kai h ETEA kai o Pazaropoulos), prosferei to legomeno "Loyalty Reward Programme", pou tha pei analoga me ta xronia katoxhs tou aytokinhtou, olo kai pio megales ekptwseis se antallaktika, ergatika kai bafeio/fanopoieio (to teleytaio meta thn parodo ths antiskwriakhs).

Ayta... Kai sorry gia ta Greeklish :)

Edited by Latousakis
Link to comment
Share on other sites

μας βγηκαν τα ματακια..

γραφε με ελληνικα σε παρακαλω Latousakis..

α και η επεκταση που αναφερεις ειναι τωρινο φρουτο..οταν το πηραμε πριν καποια χρονια δεν υπηρχε τετοια προσφορα γι αυτο και πλεον ειμαστε εκτος εγγυησης.

αλλιως με τοσα προβληματα ποιος θα σκεφτοταν ματζιρικα για να δωσει 300 ευρω για 2 ετη?

Link to comment
Share on other sites

για μπαταριε λαπτοπ λενε δινω εγγυηση 6 μηνες οπως ειδες.αλλα δεν γινετε σε 1,5 χρονο να πεφτει μια μπαταρια,δηλ.αν χανει το δυναμο ή υπαρχει διαροη φταιει ο οδηγος?αν εχει βαλει ηχοσυστημα κτλ π δεν αντεχει αλλαζει το θεμα αλλα σε μαμα ειναι απαραδεκτο κ οπως ειδες η κεντρικη αντ/πεια λεει εννοειτε στην εγγυηση.

<<apo th mana tou erxotan me 72Ah KLEISTOU typou >>αν βρεθουν αλλα gti με 45αρα κ οχι 72αρα σημαινει οτι οι αντι/πειες τις καβατζωνουν.

τελικα αν βαζεις παραπανω amper το δυναμο τις υποστηριζει?

εχω ακουσει στις mercedes οταν βαζουν συναγερμο οι γερμανοι ,τον αφαιρουν στην ελλαδα κ βαζουν δικο τους απλο.εκεινος εβαζε μπροστα κ ανοιγε την πορτα(εχει γνωστος εναν τετοιο που το πηρε απο γερμανια)!!!κ τους πουλανε ξεχωριστα ή εκτος αντι/πειεας .εχω μια τετοια προταση αλλα θελω να το ψαξω αν ισχυει κ αν ειναι καλη μαρκα.

Link to comment
Share on other sites

για μπαταριε λαπτοπ λενε δινω εγγυηση 6 μηνες οπως ειδες.αλλα δεν γινετε σε 1,5 χρονο να πεφτει μια μπαταρια,δηλ.αν χανει το δυναμο ή υπαρχει διαροη φταιει ο οδηγος?αν εχει βαλει ηχοσυστημα κτλ π δεν αντεχει αλλαζει το θεμα αλλα σε μαμα ειναι απαραδεκτο κ οπως ειδες η κεντρικη αντ/πεια λεει εννοειτε στην εγγυηση.

<<apo th mana tou erxotan me 72Ah KLEISTOU typou >>αν βρεθουν αλλα gti με 45αρα κ οχι 72αρα σημαινει οτι οι αντι/πειες τις καβατζωνουν.

τελικα αν βαζεις παραπανω amper το δυναμο τις υποστηριζει?

εχω ακουσει στις mercedes οταν βαζουν συναγερμο οι γερμανοι ,τον αφαιρουν στην ελλαδα κ βαζουν δικο τους απλο.εκεινος εβαζε μπροστα κ ανοιγε την πορτα(εχει γνωστος εναν τετοιο που το πηρε απο γερμανια)!!!κ τους πουλανε ξεχωριστα ή εκτος αντι/πειεας .εχω μια τετοια προταση αλλα θελω να το ψαξω αν ισχυει κ αν ειναι καλη μαρκα.

Το μόνο πρόβλημα δυστυχως είναι πως αν έχει γίνει λάθος στη σύνδεση του συναγερμού και χάνει από εκεί η μπαταρία, ή αν ένα καλώδιο δεν είναι καλά μονωμένο, δυστυχώς στην Ελλάδα δεν είναι και πολλοί οι τίμιοι που θα στο ααφέρουν μέσα στην αντιπροσωπεία... ΚΑΠΟΙΟΙ θα στο πουν. Και αυτοί είναι όσοι πιάσεις γνωριμίες. Οι υπόλοιποι θα σε συνδέσουν κανονικά...

Πιθανότατα να καβατζώνουν τις 72άρες, μιας και η 42-45Ah κοστίζει σχεδόν τα μισά λεφτά από την 72άρα. Ισως και πιο λίγο από τα μισά (Οταν έψαχνα να αλλάξω την 42άρα στο Civic μου, η κλειστού τύπου 45άρα έκανε 70 ευρώ, και η ανοιχτού 55. Αντίστοιχα η 42άρα ήταν στα 60 και 50 ευρώ, και η 55άρα στα 85 και 65-70 ευρώ. ΠΑΝΤΑ αναφέρομαι σε Bosch).

Το δυναμό είναι ίσως το πιο ευάλωττο εξάρτημα της μηχανής. Οπως αρκετά σωστά είπε κάποιος μερικά posts πιο πάνω, μπαταρια νέα = μπαταρία παλιά + 5%. ΜΠΟΡΕΙ να σηκώσει μέχρι και +10% χωρίς να δημιουργήσει πρόβλημα στο δυναμό. Αν όμως έχεις μαμά 42άρα μπαταρία και βάλεις πάνω μια 65άρα, ή ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ μια 72άρα, μόνο και μόνο για να υποστηρίξεις εναν συναγερμό ή ένα ηχοσύστημα, τότε έχεις κι ένα δυναμό με ημερομηνία λήξης σαν τα γάλατα μακράς διαρκείας...

Οσο πιο πολύ μεγαλώνει η ισχύς και ο κυβισμός της μηχανής, λογικό είναι να χρειάζεσαι και μεγαλύτερη μπαταρία. Ομως είμαι ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ με την νοοτροπία μερικών να κάνουν το παραπάνω που είπα για να στηρίξουν ήχο και συναγερμό. Το πλέον σωστό είναι μια παράλληλη μπαταρία, έστω και από μηχανάκι, η οποία να είναι Dedicated (συγνώμη αλλά τα Εληνικά μου δεν είναι και τόσο καλά, και μου βγαίνουν πιο εύκολα στα αγγλικά μερικές λέξεις!) στο συναγερμό, και έναν πυκνωτή για τον ήχο.

Τώρα θα μου πείς πως μια μπαταρία μηχανής και ένας πυκνωτής (ας πούμε στα 2.0F) θα κοστίσουν περί τα 300 ευρώ, ενώ μια 72άρα μπαταρία 140 ευρώ! Το δυναμό όμως πόσο κάνει;! Και αξίζει να το ρισκάρεις στην τελική;

Τέλος, όσον αφορά τους συναγερμούς, για μένα η εγγυημένη λύση που είχα και στο honda είναι η Python. Διπλό ογκομετρικό, περιμετρικό, θραύση, παραβίαση, δόνηση, όλα με ρύθμιση ευαισθησίας, και αν θες αυτόματες εκκινήσεις, παράθυρα (και με μνήμη θέσης), αυτόματη διακοπή μηχανής άμεσα ή σε κάποιο χρόνο (εκτελεί και χρέη Turbo timer!), και σου πάει περί τα 400 ευρώ! Τώρα να ανοίγει και τις πόρτες, μάλλον εφετζίδικο είναι απλά!

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι θα διαφωνισω στο οτι αν βαλεις μεγαλυτερη μπαταρια παει το δυναμο.Θα ελεγα οτι αν βαλεις μεγαλυτερη μπαταρια παει η μπαταρια παει η μπαταρια γιατι θα γινει τεραστιος ο κυκλος φορτισης και δεν θα φορτιζει πληρως ποτε.Σιγουρα το δυναμο θα δουλευει πιο πολλες ωρες στο φουλ αλλα δεν παει.Αντι να του αλλαξεις καρβουνακια στα10 χρονια θα του αλλαξεις στα 7-8.

Link to comment
Share on other sites

Τα πρωινα οταν πατε και γυριζεται τη μίζα η οθόνη στο κατραν σβήνει;;;η μονο σε μενα το κανει ;;Α6 που εχω 6ατιας παντως ουδε ποτε το εκανε το Gti καθε πρωί τα ιδια...μετα ολη μερα δεν το κανει... κουφό;;;; παιζει να εχει κανενα ρελε ανακουφισης-αδρανιας οταν μενει γυρο στις 10-11 ωρες σβηστό;;;

Edited by T@soulis
Link to comment
Share on other sites

Εχεις αλλαξει ποτε μπαταρια?Εχω διαβασει καπου οτι αν δεν εχει σωστη ταση την ωρα του μιζαρισμος σταματαει τους ελεγχους σβηνουν ολα τα λαμπακια και η οθονη(και εμενα το κανει την ωρα του μιζαρισματος) και τα αναβει αμεσως μετα οποτε και εκτελει τους ελεγχους.

Link to comment
Share on other sites

Για 6 μηνες ουτε εγω το πιστευω.Απο την αλλη σου ειπα οτι και εμενα το κανει και λογικα και σε αλλους οποτε δεν νομιζω να ειναι προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Από ότι μου είπαν η μπαταρία κατά την εκκίνηση έριχνε ελάχιστη τάση 8.1Volt ενώ το ελάχιστο επιτρεπτό είναι 9.5... στη συνέχεια την φόρτισαν ένα πρωι και η ελάχιστη τάση είναι 9.1 κάτω από το όριο αλλά πιο ανεκτή... επίσης μετά τη φόρτιση σταμάτησε να βγαίνει μύνημα λάθους...

για τσεκαρε το κι εσυ Τασουλη

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι εχεις απολυτο δικιο...μια καλα φορτισμενη μπαταρια που δεν εχει απωλειες απο καποιο βραχυκυκλωμενο στοιχειο πρεπει να πεφτει στα 10-11...

Link to comment
Share on other sites

Λίγο off-topic, οι καλύτερες μπαταρίες είναι οι Starke, από τη μαμά Γερμανία, και να προτιμάτε αυτές με τα υγρά, κρατάνε περισσότερο!

Πάρε σκαραβαίο αγόρι μου, ούτε ελέγχους, ούτε τίποτα. Μιζιά, λίγο το γκάζι και έφυγες...

Link to comment
Share on other sites

Τελικα υπήρχε τεράστια διαροή απο το αλαγμένο RCD που εβαλα αφου εβγαλα το μανισιο RCD 300 το προβλημα εντοπίστηκε αμέσως αφου εκει που το είχα περασει μου ειχε πει να τραβηξει νεα γραμμη απο διακοπτόμενο ρευμα(οταν κλείνεις τη μιζα να σβηνει και το RCD διότι στα 5αρια το μανισιο σβηνει μεσο κάνμπας ) και του ειπα ΕΓΩ να μην το κανει. Οποτε το λάθος δικό μου!Τωρα ολα οκ!

Link to comment
Share on other sites

Κοιταξε ειναι λαθος μεγαλο να μην εχει για μενα.Αλλα απο την αλλη δεν παει να πει οτι δεν εχει αρα ειναι προβλημα γιατι εγω 3 χρονια τωρα τετοιο προβλημα δεν εχω αντιμετωπισει.Και να φανταστεις οτι το οχημα μενει κατα διαστηματα καιρο ακινητο λογω της δουλειας μου...

Link to comment
Share on other sites

Κοιταξε ειναι λαθος μεγαλο να μην εχει για μενα.Αλλα απο την αλλη δεν παει να πει οτι δεν εχει αρα ειναι προβλημα γιατι εγω 3 χρονια τωρα τετοιο προβλημα δεν εχω αντιμετωπισει.Και να φανταστεις οτι το οχημα μενει κατα διαστηματα καιρο ακινητο λογω της δουλειας μου...

Για να σου δώσω να καταλάβεις πριν μερικες μερες εφυγα για Επ. ταξίδι για μια βδομαδα το αμαξι εμεινε,μολις γυρισα και πηγα να το βαλω μπροστά δεν επερνε με τιποτα οποτε καλώδια και δινω απο το αλλο μου αμαξι.και το κατραν χριστουγενιατικο δεντρο ολα αναμένα τιμονι ESP το set απο τα λαστιχα EPC ktl...το κανω βολτα και σιγα σιγα σβήνουν ολα εκτως απο EPC παω VW και το σβήνουν λεω τι παιζει και μου λενε εχουμε απώλεια δεν γινεται να μεινει το αμαξι απο μπαταρια μεσα σε 5 μέρες.και πηγα σε ηλετρ. φιλο που μου περασε το RCD και μου είπε να το μετρήσουμε βλεπουμε οτι το αμάξι με κλειστα τα παντα ειχε απώλεια γυρο στο 400 (μΑ αν θυμαμαι η κατι αλλο μιλι κατι ) και επομενη κινηση βγαζουμε την ασφαλεια του RCD απο την ασφαλ.θηκη και εδω εχουμε το απο 400 που ηταν πεφτει στα 110 ... :rolleyes: :rolleyes: τα 390 διαφορά αντιστηχουν σε μια λαμπα αναμενη.....! οποτε μπαταρια γεια σου...ξερει καποιος αφου κλειδώσουμε το αμαξι και σιγα σιγα αρχισουν να κοιμουνται οι εγκεφαλοι ποσο ειναι η ταση που εχει το αμαξι;;στα BMW ειναι γυρο στα 90-100 μου ειπε καποιος στο golf ειναι 110?????? ^_^

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.