Jump to content
gsolidak

εικονίδιο τιμονιού

Recommended Posts

Τουλάχιστον όση χρειάζεται για να αναβοσβήσει το λεντάκι στην πόρτα.

Δικιο εχεις αυτο το ειχα ξεχάσει... ;)

Πάντος το 4αρι δεν ειχε τοσα (μικρο) προβληματα!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια η καταναλωση που εχει αυτο το λαμπακι ειναι σχεδον μηδενικη.Θα μετρησω το δικο μου και θα σας πω.Πως εκριβως μετρησατε το δικο σου ρε T@souli?

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον ανοιξαμε το καπω και ασφλισαμε την κλειδαρια του . βαλαμε ενα βολτομετρο στην μπαταρια σε σειρα να συνδεμενο και κλειδώσαμε το αμαξι,το αφισαμε 2-5 λεπτα να κοιμηθουν οι εγκεφαλοι ενας ενας και να σταθεροποιηθει η ταση. και βλεπεις αν ειναι πχ σε μενα εγραφε 400+ μΑ λογο απωλειας το κανονικό παντως παιζει γύρο στο 100-110.

Link to comment
Share on other sites

Βγαλατε πολο απο μπαταρια?Εγω παντως και τα 100 πολλα τα θεωρω για ενα ledaki...

Edited by DrYiD PanoRamiX
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον ανοιξαμε το καπω και ασφλισαμε την κλειδαρια του . βαλαμε ενα βολτομετρο στην μπαταρια σε σειρα να συνδεμενο και κλειδώσαμε το αμαξι,το αφισαμε 2-5 λεπτα να κοιμηθουν οι εγκεφαλοι ενας ενας και να σταθεροποιηθει η ταση. και βλεπεις αν ειναι πχ σε μενα εγραφε 400+ μΑ λογο απωλειας το κανονικό παντως παιζει γύρο στο 100-110.

Επαναδιατύπωση χρησιμοποιώντας σωστούς όρους :whistling:

Λοιπον ανοιξαμε το καπω και ασφλισαμε την κλειδαρια του . βαλαμε ενα αμπερόμετρο στην μπαταρια σε σειρα να συνδεμενο και κλειδώσαμε το αμαξι,το αφισαμε 2-5 λεπτα να κοιμηθουν οι εγκεφαλοι ενας ενας και να σταθεροποιηθει το ρεύμα. και βλεπεις αν ειναι πχ σε μενα εγραφε 400+ mA λογο απωλειας το κανονικό παντως παιζει γύρο στο 100-110

Αν έχεις πολύμετρο μπορείς να το κάνεις κι εσύ.

Το γυρνάς στα αμπέρ, στην μεγαλύτερη κλίμακα που έχει (συνήθως είναι 20Α)

έχεις χαλαρωμένο τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας

ακουμπάς το μαύρο στον πόλο και το κόκκινο στο καλώδιο

και προσέχοντας να μην σου φύγουν, τραβάς το καλώδιο από τον πόλο

έτσι ώστε το ρεύμα να περνάει μέσα από το πολύμετρο.

Ένα λεντάκι τραβάει 5-15mA μόνο, τα υπόλοιπα τα χρειάζεται

το ραδιοσιντί, ο πίνακας οργάνων και ο εγκέφαλος

που μπορεί να είναι κλειστά, αλλά ένα ελάχιστο ρεύμα το θέλουνε.

Edited by Vrachos
Link to comment
Share on other sites

Ένα λεντάκι τραβάει 5-15mA μόνο, τα υπόλοιπα τα χρειάζεται

το ραδιοσιντί, ο πίνακας οργάνων και ο εγκέφαλος

που μπορεί να είναι κλειστά, αλλά ένα ελάχιστο ρεύμα το θέλουνε.

Ακριβως δεν πρεπει να τραβαει κατι παραπανω...

Link to comment
Share on other sites

Σε λειτουργία εσβησα τα φωτα και τα ξαναψα και εμφανίστηκε το check engine. Την προηγούμενη (δυο μερες πριν) και ηταν χαμηλη ταση στην πορτα, χαμηλη εκει 4 βλάβες. Μαλλον πρέπει να αλλάξω μπαταρία ειπε στο συνεργείο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,είμαι κάτοχος ενός GOLF V Και μου ανάβει το λαμπάκι του τιμονιού (κίτρινο),το έχω βάλει στον υπολογιστή και δεν έχει βλάβη στην μνήμη,πήγα σε ηλεκτρολόγο και μου είπε ότι μάλλον είναι το δυναμό.έχω μπαταρία 44αρα καινούργια.Τελικά τι μπορεί να είναι?Άμα ήταν εγκέφαλος τιμονιού θα το κρατούσε στην μνήμη ή κάτι θα έβγαζε έστω και δεν θα άναβε όποτε θυμόταν.

Link to comment
Share on other sites

Θυμάσαι πότε ξεκίνησε να στο κάνει ?

Έχεις δοκιμάσει τα βασικά, δηλαδή σε ευθεία ανάβεις την μηχανή στρίβεις το τιμόνι όλο αριστερά και στην συνέχεια όλο δεξιά και μετά το φέρνεις στην ευθεία και ξεκινάς με χαμηλή ταχύτητα κάτω από 20 ΚΜ να κινείσαι ευθεία.

Link to comment
Share on other sites

Έχει αρκετό καιρό,άλλαξα και την μπαταρία μπας και αλλα πάλι τίποτα.Έκανα τις δοκιμές αυτές και θα τις ξανακάνω.Αλλά πιστεύω ότι είναι θέμα ηλεκτρολογικό.Αυτές οι δοκιμές τι βοηθάνε ακριβώς,μήπως για το καλιμπράρισμα?

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς για αυτό, συνήθως αυτήν την διαδικασία την κάνουνε αν έχουμε βγάλει το τιμόνι αλλά πιθανόν να σου ανάψει το λαμπάκι και αν αλλάξεις μπαταρία.

Ρίξε και εδώ μια ματιά http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Golf_%281K%29_Steering_Assist#Adaptation

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ,είδα αυτό που μου έστειλες μπορείς να μου δώσεις ακριβείς οδηγίες για το καλιμπράρισμα?Γιατί μάλλον κάτι μου διαφεύγει

Link to comment
Share on other sites

όταν μου είχε ανοίξει εμένα το λαμπάκι μετά από αλλαγή μπαταρίας αυτό που έκανα για να φύγει στρίψιμο τέρμα δεξιά και μετά τέρμα αριστερά και εξαφανίστηκε

Link to comment
Share on other sites

Σε ρώτησα αρχικά πότε στο παρουσίασε για να καταλάβω τι το προκάλεσε. Στις περισσότερες περιπτώσεις όπως αλλαγή μπαταρίας και εξαγωγή τιμονιού αρκεί αυτό που σου έγραψα ποιο πάνω (τέρμα αριστερά, τέρμα δεξιά κτλ). Το adaptation το κάνουμε όταν έχουμε αλλάξει εγκέφαλο τιμονιού (για τοποθέτηση cruise control n πολυλειτουργικού τιμονιού).

Τι από όλα αυτά έχεις κάνει στο αυτοκίνητο σου ?

Η υποβοήθηση του τιμονιού σου δουλεύει κανονικά ? μετά από στροφή το τιμόνι επαναφέρει σωστά ?

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που έχω κάνει είναι αλλαγή μπαταρίας,δεν έχω βάλει ούτε cruise control,ούτε άνοιξα το τιμόνι,ούτε εγκέφαλο.

Επίσης η υποβοήθηση δουλεύει σωστά,το έχω δοκιμάσει να μπω σε στροφή με πολλά χιλιόμετρα και είναι μια χαρά,όταν ανάβει η ένδειξη απλά το τιμόνι γίνεται ποιο ελαφρύ

Link to comment
Share on other sites

όταν ανάβει η ένδειξη απλά το τιμόνι γίνεται ποιο ελαφρύ

Αυτό που λες δεν μου αρέσει πολύ (χωρίς να έχω προσωπική άποψη) αλλά έτσι που το περιγράφεις μοιάζει να είναι από το ηλεκτρικό σύστημα υποβοήθησης, εύχομαι να είμαι λάθος και να είναι κάτι ποιο απλό.

Δηλαδή άλλες φορές βάζεις μπρος και δεν ανάβει τίποτα και άλλες όχι η σου ανάβει στην πορεία ?

Link to comment
Share on other sites

Τυχαίνει μερικές φορές,το πριώ που πάω στην δουλειά και το έχω αφήσει στον ήλιο(δεν ξέρω εάν παίζει ρόλο) ανάβει και μετά απο μερικά μέτρα φεύγει.άλλες φορές στην πορεία,άλλες φορές είναι όλα καλά.Και εγώ εύχομαι να είναι κάτι απλό.Αλλά αναρωτιέμαι άμα είχε πρόβλημα δεν θα έβγαζε βλάβη στον υπολογιστή?.Πιστεύω ότι είναι ηλεκτρολογικό γιατί ο εγκέφαλος του τιμονιού είναι πολύ ευαίσθητος και με την παραμικρή πτώση τάσης ανάβει το λαμπάκι.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον κάτι δεν κάνει καλή επαφή. Αν δεν σου είναι πολύ ενοχλητικό άστο έτσι και στην πορεία θα δείξει, μπορεί να επιδεινωθεί αλλά μπορεί και να σταματήσει να το παρουσιάζει έτσι ξαφνικά όπως άρχισε.

Link to comment
Share on other sites

αμα νοιωθεις οτι γινεται πιο ελαφρη οταν αναβει το λαμπακι........τοτε μην το αφησεις ετσι.....και κοιτα να πας να στο φτιαξουν....δεν παιζουν με αυτα...............

Link to comment
Share on other sites

Το έχω πάει και δεν βγάζει τίποτα ο εγκέφαλος και ο ηλεκτρολόγος δεν είναι σίγουρος,μου λέει περίμενε να επιδεινωθεί.Δεν θέλω να πληρώσω κάτι για το οποίο δεν ξέρω εάν φτιαχτεί ή όχι.Άμα βάλω υποβοήθηση και εγκέφαλο θέλω τουλάχιστον 2000 ευρώ,δεν τα δίνεις έτσι απλά τόσα λεφτά εάν δεν είσαι σίγουρος.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ειλικρινά δεν το έχω σκεφτεί,το θεωρώ λίγο τραβηγμένο αλλά όχι απίθανο.Ας είμαστε αισιόδοξοι.Δεν είναι τόσο δραματική η κατάσταση με το τιμόνι μου,δεν έτυχε να κοκκινίσει το τιμόνι και ελπίζω να μην τύχει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.