Jump to content
GolfRS

Ibiza Cupra Vs Fr

Recommended Posts

Μου πέρασε μιά τρελούτσικη ιδέα απο το μυαλό μπάς και χτυπίσω το Νέο Ibiza Cupra R knife.gifknife.gifknife.gif

Ξέρει κανείς τις διαφορές του απο το FR και άν αξίζει την χρηματική διαφορά....;;;

P.S.Είμαι ερωτευμένος με το Πολάκι και πρέπει να πώ πως το Ibiza δέν μου γεμίζει το μάτι...αλλά 180-220+ άλογα είναι αυτά.... ;)B):blush:

Edited by pappoulis
Link to comment
Share on other sites

ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΒΓΕΙ (ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ) ΝΕΟ ΠΟΛΟ GTI....

AN ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΕ ΤΑ FR B) KAI TA CUPRA :blush:

ΜΕ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΧΑΡΑ ΣΟΥ... thumbsdown.gif

ΕΓΩ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΘΑ ΠΡΩΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ :thumbsup: ΜΕ

POLO GTI hearts.giflove.gif .......2nd stage... rocket.gif

KAI ME 50-60 ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΛΟΓΑ..... ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

τι εννοεις διαφορες ?εχει τον 1.8 τ πανω κ ειναι ο τελευταιος με τα 180 αλογα

αλλα δεν αξιζει αυτα τα λεφτα για τετοια κατηγορια ειναι πολλα

το φρ απο την αλλη ειναι χρυση τομη αποδοσης -αξιας

Link to comment
Share on other sites

Δέν μπορεί να είναι μόνο το πρόγραμμα.

Πρέπει να έχει άλλη ανάρτηση, άλλα φρένα....γενικά πιο ανθεκτικό κινητήρα.

Είναι σάν να λές ότι το Leon με τα 180 είναι το ίδιο με το Leon Cupra R...

Απλά δέν ισχύει, γι'αυτό και ρωτάω τις διαφορές..

Link to comment
Share on other sites

Το νέο Cupra γ@μ@ει και δέρνει αλλά κακά τα ψέματα... πολλά λεφτά για Ibiza...

Στο FR κάτι με χαλάει αλλά δεν έχω βρει ακόμα τι knife.gifknife.gifknife.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest pappoulis

@PoloRS: αν δεν σε πειράζει έκανα μια μικρούλα διόρθωση στον τίτλο του topic. Ibiza Cupra είναι και όχι CupraR. CupraR μόνο το Leon!!

Πάντως για να είμαι κι εντός θέματος, ανεξαρτήτως του τι προσφέρει το νέο Cupra, κι εγώ θεωρώ ότι τα 24.000 είναι πολλά χρήματα για Ibiza. Αφήστε που full extra αγγίζει (μην πω ξεπερνάει) τα 29.000 ευρώ!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι γιατί είδα το Cupra να έχει 22500 βασική τιμή στο site της Seat;;;

P.S.Πώς ακριβώς έκανες την αλλαγή που λές;;;Να κάνω και γώ καμιά αμα λάχει.... ;)B)

Link to comment
Share on other sites

Πώς ακριβώς έκανες την αλλαγή που λές;;;Να κάνω και γώ καμιά αμα λάχει.... :thumbsup:  :thumbsup:

Είναι εξουσία ο άνθρωπος!! ;)B):blush::baby:rocket.gifrocket.gifrocket.gif

(¶κου εκεί 29.000 full extra :thumbsup::thumbsup::blink::blink::blink: )

Edited by Spy
Link to comment
Share on other sites

Οι διαφορές των 2 αυτοκινήτων είναι στην ανάρτηση, στο bodykit, στις ζάντες και στα φρένα.

Αυτό που θέλει ένα FR πάντως είναι στήσιμο (ανάρτηση)και πρόγραμμα.

Για μένα η χρυσή τομή είναι ένα FR, και ο καθένας το κάνει Cupra "personal edition" ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest pappoulis

@PoloRS: Την αλλαγή την έκανα κάνοντας edit το post σου.

@Spy: Τα 29.000 δικαιολογούνται με όλα τα πιθανά που μπορείς να του βάλεις, πχ. REVO (εκτίμηση κόστους), φρένα, Cruise Control, Navigation, ηλιοροφή, κτλ....

edit:

Βέβαια από την άλλη αγοράζοντας FR έχεις 150hp, ενώ με Cupra 180 hp και βάζοντας πρόγραμμα στο FR έχεις 180-190hp και στο Cupra 225hp.

Edited by pappoulis
Link to comment
Share on other sites

@PoloRS: Την αλλαγή την έκανα κάνοντας edit το post σου.

@Spy: Τα 29.000 δικαιολογούνται με όλα τα πιθανά που μπορείς να του βάλεις, πχ. REVO (εκτίμηση κόστους), φρένα, Cruise Control, Navigation, ηλιοροφή, κτλ....

edit:

Βέβαια από την άλλη αγοράζοντας FR έχεις 150hp, ενώ με Cupra 180 hp και βάζοντας πρόγραμμα στο FR έχεις 180-190hp και στο Cupra 225hp.

Βάλε τότε ρε pappoulis ένα "moderator" στο όνομα σου να το ξέρουμε...

Όσο για το FR που λές, κάποια παιδιά στο IbizaClub είδαν 240+ άλογα ΜΟΝΟ με πρόγραμμα και φίλτρο... popeye.gifpopeye.gif

Τί να πώ τώρα εγώ....¶ν παίρνεις 90 άλογα με πρόγραμμα στο FR τότε ποιός ο λόγος για το Cupra....Πάντως και γώ ήξερα για 150 σε 210 και 180 σε 225...Τώρα άν τα πράγματα άλλαξαν....

Πάντως πάλι δέν δικαιολογείται η διαφορά τιμής....Πρέπει να είναι και κάτι ακόμα εκτός απο τα παραπάνω.... ;)B)

Link to comment
Share on other sites

edit:

Βέβαια από την άλλη αγοράζοντας FR έχεις 150hp, ενώ με Cupra 180 hp και βάζοντας πρόγραμμα στο FR έχεις 180-190hp και στο Cupra 225hp.

Τσού...στα ίδια αλόγατα πάνε και τα 2.

Απλά το Cupra έχει διαφορετική χαρτογράφηση απο τα "απλά" FR.

Link to comment
Share on other sites

Guest pappoulis
Βάλε τότε ρε pappoulis ένα "moderator" στο όνομα σου να το ξέρουμε...

Όσο για το FR που λές, κάποια παιδιά στο IbizaClub είδαν 240+ άλογα ΜΟΝΟ με πρόγραμμα και φίλτρο... popeye.gif  popeye.gif

Τί να πώ τώρα εγώ....¶ν παίρνεις 90 άλογα με πρόγραμμα στο FR τότε ποιός ο λόγος για το Cupra....Πάντως και γώ ήξερα για 150 σε 210 και 180 σε 225...Τώρα άν τα πράγματα άλλαξαν....

Πάντως πάλι δέν δικαιολογείται η διαφορά τιμής....Πρέπει να είναι και κάτι ακόμα εκτός απο τα παραπάνω.... ;)  B)

Cupra,FR

Σχετικά με τα 240 άλογα τώρα, δες εδώ: SeatClub, IbizaClub

Link to comment
Share on other sites

Cupra,FR

Σχετικά με τα 240 άλογα τώρα, δες εδώ: SeatClub, IbizaClub

Στα link που έδωσες βλέπω τα ίδια άλογα απο το revo....

Δέν μπορεί ρε παιδιά να είναι ΜΟΝΟ το πρόγραμμα η διαφορά...

Εδώ μιλάμε στο site της Seat το FR έχει ~19000 Ευρώ ενώ το Cupra 22500...κοινώς 3000 περίπου Ευρώ διαφορά !!!Το Revo έντε να έχει κανα 1000ρι Ευρώ....¶ν ήταν έτσι το Cupra ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΓΑΙΝΕ ΚΑΘΟΛΟΥ !!!

Όσο για τα 240 άλογα, πιστεύω είναι για γέλια, ή ίσως μέχρι καμιά 10000ρια χιλιόμετρα μέχρι να σπάσει...Είπαμε 1.8Τ αλλά όποιος γνωρίζει και ξέρει ΤΙ αλλαγές έχει απο τον 150ρι ο κινητήρας του S3 πχ για να δώσει τα 225 άλογα καταλαβαίνει...

Δέν είναι σοβαρά πράγματα αυτά.....

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Στην ουσία μόνο το πρόγραμμα είναι διαφορετικό αφού φοράνε την ίδια τουρμπίνα φτάνουν κ σε παραπλήσιες ιπποδυνάμεις και λέω παραπλήσιες γιατι το cupra έχει Front mount intercooler .Με τα revo είναι λογικό στο ένα να δίνει περισσότερα άλογα απότι στο άλλο για λόγους εμπορικούς δλδ αν και τα 2 έφταναν 225 και με τη λογική οτι όλοι βάζουν πρόγραμμα τότε δεν υπάρχει λόγος αγοράς του cupra...Αλλά με πρόγραμμα άλλων οίκων πάνε στα ίδια.29000 νομίοζω είναι άτοπο αν όχι βλάκας όποιος το πάρει αν υπάρχει...22500 +φρένα Ap Racing 24000.¶λλη διαφορά το FR έχει TCS το Cupra ESP.φρένα στις αρχικές εκδόσεις είναι τα ίδια. Σαφώς καλύτερη αγορά το FR. με 24000 πέρνεις Leon...

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχει τύχει να το ψάξω καλά αυτό το μοντέλο, δεν αξίζει να πάρεις το Κούπρα από τη στιγμή που έχεις διάθεση και άκρες για βελτίωση. Αυτό που μπορείς να κάνεις με τα 19300 Ε περίπου που δίνουν το FR, είναι να βάλεις μία καλή aftermarket ρυθμιζόμενη ανάρτηση κοντά στα 700 Ε, ένα προγραμματισμό Ρεβο 1ου σταδίου, ένα ζευγάρι καλύτερα λάστιχα από τα μαμά και 2 ζευγάρια ημιαγωνιστικά τακάκια Ferodo DS 2500 για όλα τα φρένα! Πίστεψέ με, θα πηγαίνεις γρηγορότερα από το Κούπρα και θα έχεις δώσει λιγότερα...Αν θές να φτάσεις τα ίδια, πετάς και μιά τρελή 17άρα και όλα εντάξει!

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Τώρα που το σκέφτομαι πάντως στα 3.000¤ έχει και πολύ καλύτερες ζάντες και άλλο πιο ωραίο bodykit και φυσικά τα άλογα! Οπότε δεν είναι και τρελή διαφορά...

Link to comment
Share on other sites

Όσο για τα 240 άλογα, πιστεύω είναι για γέλια, ή ίσως μέχρι καμιά 10000ρια χιλιόμετρα μέχρι να σπάσει...Είπαμε 1.8Τ αλλά όποιος γνωρίζει και ξέρει ΤΙ αλλαγές έχει απο τον 150ρι ο κινητήρας του S3 πχ για να δώσει τα 225 άλογα καταλαβαίνει...

Δέν είναι σοβαρά πράγματα αυτά.....

Aπλα σου δειχνω την τελευταια μου δυναμομετρηση

246hp.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το Cupra παντως πανεμορφο ρε παιδια...Απλα πολλα λεφτα για Ibiza, και ειναι κατι που δεν μπορεις να το παραβλεψεις...Αρχιζει πλεον και με 4000 ακομα παιζεις για Golf GTI, οποτε ας το κοιταξει κανεις λιγο παραπανω...

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου οσον αφορα τον κινητηρα εχουν τον ιδιο (interccoler διαφορετικο) με διαφορετικη χαρτογραφηση.Με προγραμμα πανε τα ιδια αλογα σχεδον, με λιγο παραπανω του CUPRA λογω intercooler κι αυτο οχι φυσικα σ'ενα ανοιγμα που δε νομιζω να εχει διαφορα.Μετα, απο εξωτερικη εμφανιση δεν εχουν καμια σχεση,πολυ πιο ομορφο το CUPRA, αν και συνολικα για μενα ασχημο κι αυτο αλλα γουστα ειναι αυτα,αλλοι προφυλακτηρες, αλλες ζαντες. Απο κατω,αλλες αναρτησεις,αντιστρεπτικες και καποιες αλλες διαφορες που μου διαφευγουν τωρα.Γενικα αν θες το καλυτερο παρε CUPRA,αν θες απλα να γινεις γρηγορος και να κανεις ενιαιο στην Βουλιαγμενης παρε FR.Αν παρεις FR παντως και θες να το κανεις ιδιο με το CUPRA πιο πολυ θα σου παει.Ολοι λεγανε πιο καλο το FR και τωρα τρεχουν να βαλουν ιntercooler,αντιστρεπτικες,χαρτογραφηση τιμονιου,προφυλακτηρες,φρενα και αλλα πολλα.

Επισης να σου πω πως με max τα 240 αλογα δεν ειναι απιθανο νουμερο,μιας και ο κινητηρας που φοραει το FR και το CUPRA ειναι ιδιος με αυτον που φορανε τα LEON τοσα χρονια με πιο εξελιγμενο συστημα μεταβλητου χρονισμου.Τοσα χρονια αυτα τα μοτερ βγαζουν γυρω στα 235 αλογα οποτε ειναι λογικο νουμερο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.