Jump to content
GolfRS

Ibiza Cupra Vs Fr

Recommended Posts

Aπλα σου δειχνω την τελευταια μου δυναμομετρηση

246hp.jpg

Δέν θα ήθελα να ξαναρχίσω ένα ζήτημα που για μένα έχει ήδη παρατραβήξει στο seatclub....

Δύο πράγματα θα πώ μόνο...

1)Η ίδια η Revo δίνει το μοτέρ σου (του Cupra συγκεκριμένα) στα 210 άλογα.Εσύ έβγαλες 30+ παραπάνω απο την Revo.ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΑΥΤΟ;;;Για μένα τα άλογα που αναφέρεις είναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ....Εκτός και άν έχεις ανεβάσει εσύ άλλες πιέσεις οπότε ετοιμάσου να πάρεις "κάτι" στο χέρι...

http://www.revotechnik.com/includes/getIma...werGraph130.gif

2)Κάπου πήρε το μάτι μου και κάτι βιντεάκια με ρεπρίζ που δείχνεις...Έτυχε να δώ κάτι αντίστοιχο απο Hayabusa Turbo...Πρέπει να σου πώ συγχαρτήρια αφού το δικό σου ανεβάζει ποιό γρήγορα..... :D:D:D ¶ν το ξαναβρώ θα το βάλω...

Δέν επιθυμώ να αρχίσω αντιπαράθεση, απλά ευτυχώς που στο συγκεκριμένο club υπάρχουν και ατομα με γνώσεις, για να βάζουν ορισμένα πράγματα στην θέση τους...

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Δεν το ξέρω το παιδί αλλά απόσα έχω ακούσει το αμάξι του πραγματικά σκοτώνει. Μην είστε τόσο απόλυτοι ο καθένας αγοράζει ότι θέλει αλλά η πιο σωστή άποψη είναι οτι με άλλα 4000 αγοράζεις gti και με πιο λίγα Λεον. Η χαρτογράφιση του τιμονιού είναι για όλα τα Ιμπιζα και δεν κοστίζει τπτ. Η ρεβο λέει πιο λίγα άλογα καθαρά για λόγους marketing διότι αν έλεγε για το cupra k to fr 225 τότε το βασικό πλεονέκτημα του cupra θα πήγαινε περίπατο αφου με πρόγραμμα θα ήταν όλα ίδια...Μη ξεχνάς οτι το fr βγάζει 160 άλογα μαμά και το cupra 180 το πολύ.... Δε λέω καλά τα φρένα και τα σπόιλερ και οι αναρτήσεις (πάντως και στα cupra τισ αλλάζουν αν θέλουν αποτέλεσμα) αλλά μιλάμε για σχεδόν 6000 διαφορά...Δλδ αν δεν βγάζει πραγματικά 245 που λέει και βγάζει 230 είναι αργό.....? Ασε μας ρε φίλε που έχει πιέσεις που θα σπάσουν τον κινητήρα. ο κινητήρας είναι ακριβ΄ως ο ίδιος αλλάζει τουρμπίνα μόνο (με τα παρελκόμενα της εννοείται). Αν βγάζει μόνο με πρόγραμμα 210 με φίλτρο και έξτρα αεραγωγούς, ολόκληρη εξάτμιση με καταλύτη d/p κλπ με Ν75j και με κανα άλλο ψιλό που θα φοράει γιατί να μην βγάζει τόσα η κάπου εκεί??

Link to comment
Share on other sites

Δεν το ξέρω το παιδί αλλά απόσα έχω ακούσει το αμάξι του πραγματικά σκοτώνει.

Το "έχω ακούσει" εμένα δέν μου λέει τίποτα...Εσύ (μιάς και φαντάζομαι έχεις γνώσεις πάνω στον κινητήρα) πώς εξηγείς ότι όλα τα "υπόλοιπα" FR βγάζουν κοντά στα 200+ άλογα;;Τί έχει δηλαδή το συγκεκριμένο αμάξι και πήγε στα 90+ άλογα παραπάνω;;¶ν ήταν έτσι όλα FR θα πήγαιναν στα ίδια άλογα....Εκτός και άν το παλικάρι πήρε κατα λάθος αμάξι με κινητήρα απο S3...... popeye.gif

Ασε μας ρε φίλε που έχει πιέσεις που θα σπάσουν τον κινητήρα. ο κινητήρας είναι ακριβ΄ως ο ίδιος αλλάζει τουρμπίνα μόνο (με τα παρελκόμενα της εννοείται). Αν βγάζει μόνο με πρόγραμμα 210 με φίλτρο και έξτρα αεραγωγούς, ολόκληρη εξάτμιση με καταλύτη d/p κλπ με Ν75j και με κανα άλλο ψιλό που θα φοράει γιατί να μην βγάζει τόσα η κάπου εκεί??

Έχεις υπ'όψη σου ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ έχει ο κινητήρας του S3 απο αυτόν π.χ του Golf με τα 150;;;;Και δέν αναφέρομαι στο intercooler...¶ν έχεις, πές και στους υπόλοιπους να το καταλάβουν.....και μετά πές μου με τί πίεση βγάζει κάποιος τα 240 άλογα....

Link to comment
Share on other sites

Το "έχω ακούσει" εμένα δέν μου λέει τίποτα...Εσύ (μιάς και φαντάζομαι έχεις γνώσεις πάνω στον κινητήρα) πώς εξηγείς ότι όλα τα "υπόλοιπα" FR βγάζουν κοντά στα 200+ άλογα;;Τί έχει δηλαδή το συγκεκριμένο αμάξι και πήγε στα 90+ άλογα παραπάνω;;¶ν ήταν έτσι όλα FR θα πήγαιναν στα ίδια άλογα....Εκτός και άν το παλικάρι πήρε κατα λάθος αμάξι με κινητήρα απο S3...... popeye.gif 

Έχεις υπ'όψη σου ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ έχει ο κινητήρας του S3 απο αυτόν π.χ του Golf με τα 150;;;;Και δέν αναφέρομαι στο intercooler...¶ν έχεις, πές και στους υπόλοιπους να το καταλάβουν.....και μετά πές μου με τί πίεση βγάζει κάποιος τα 240 άλογα....

Φιλε μου μην εισαι τοσο σιγουρος για οσα λες.Ειχα 20VT απο το 2000 και στην οικογενεια εχουμε ολα τα μοτερ του Group και βελτιωμενα.Η ιπποδυναμη σ'αυτο το μοτερ φτανει μεχρι 240 αλογα max με περιφερειακα 1ου σταδιου.Μπες και σε κανα ξενο φορουμ και δες δυναμομετρησεις.Και οπως ειπα και πριν αυτο το μοτερ ειναι ιδιο με το 180αρι,και οχι με το 150αρι.

Link to comment
Share on other sites

Το "έχω ακούσει" εμένα δέν μου λέει τίποτα...Εσύ (μιάς και φαντάζομαι έχεις γνώσεις πάνω στον κινητήρα) πώς εξηγείς ότι όλα τα "υπόλοιπα" FR βγάζουν κοντά στα 200+ άλογα;;Τί έχει δηλαδή το συγκεκριμένο αμάξι και πήγε στα 90+ άλογα παραπάνω;;¶ν ήταν έτσι όλα FR θα πήγαιναν στα ίδια άλογα....Εκτός και άν το παλικάρι πήρε κατα λάθος αμάξι με κινητήρα απο S3...... popeye.gif Το "έχω ακούσει" εμένα δέν μου λέει τίποτα...Εσύ (μιάς και φαντάζομαι έχεις γνώσεις πάνω στον κινητήρα) πώς εξηγείς ότι όλα τα "υπόλοιπα" FR βγάζουν κοντά στα 200+ άλογα;;Τί έχει δηλαδή το συγκεκριμένο αμάξι και πήγε στα 90+ άλογα παραπάνω;;¶ν ήταν έτσι όλα FR θα πήγαιναν στα ίδια άλογα....Εκτός και άν το παλικάρι πήρε κατα λάθος αμάξι με κινητήρα απο S3...... popeye.gif 

Εγω δεν σου λεω τιποτα αλλο πανω στο συγκεκριμενο θεμα. Απλα σου λεω να δεις τι εγραψε ο GEOUS στο ibizaclub

http://www.ibizaclub.gr/forum/viewtopic.php?p=151867#151867

ΕΧΘΕΣ ΚΑΝΑΜΕ ΔΟΚΙΜΗ ΜΕ ΤΟΝ GEORGECHIOS KAI TON PRINCE OI ΔΥΟ ΤΟΥΣ ΦΕΥΓΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ ΑΡΚΕΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΜΕΝΑ ΠΙΣΩ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΑΙ  ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΕΝΩ ΦΟΡΑΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΦΟΡΑΩ ΣΚΑΣΤΡΑ HKS.ΛΕΤΕ Η ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΑ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΣΤΗΝ ΣΚΑΣΤΡΑ? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΑΛΛΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΗΝ ΜΑΜΑ.

Kαι σου λεω οτι ανοιξαμε απο 3η και 60 km/h μεχρι τα 200 km/h και η διαφορα μας ηταν 10-12 + αμαξια ενω φοραμε σχεδον τα ιδια πραγματα. Αυτο πως το εξηγεις ?

Edited by GeorgeChios
Link to comment
Share on other sites

Kαι σου λεω οτι ανοιξαμε απο 3η και 60 km/h μεχρι τα 200 km/h και η διαφορα μας ηταν 10-12 + αμαξια ενω φοραμε σχεδον τα ιδια πραγματα. Αυτο πως το εξηγεις ?

Έλα ντέ;;

ΕΣΥ πώς το εξηγείς;;

Δηλαδή ΤΙ πιστεύεις ότι τρέχει με το δικό σου αμάξι συγκεκριμένα;;

Να μου έλεγες ότι έχετε μεγάλες διαφορές στο setup να το καταλάβω...Αλλά με τα ίδια πράγματα;;;

Εκτός και άν του φίλου σου έχει πρόβλημα και ο ίδιος δέν το γνωρίζει...

Link to comment
Share on other sites

Να μου έλεγες ότι έχετε μεγάλες διαφορές στο setup να το καταλάβω...Αλλά με τα ίδια πράγματα;;;

Eιδες τι εγραψα πριν ? Ειπα σχεδον ιδια πραγματα. Απλα πρεπει να ξερεις τι ακριβως πρεπει να κανεις ετσι ωστε να παρεις το maximum απο ιπποδυναμη. Επισης εαν ειδες ο GEOUS αναφερει και αλλο ενα παιδι. Τον Prince of Abyss o οποιος εφτιαξε το αμαξι του οπως ακριβως του ειπα εγω με αποτελεσμα τα FR μας στην κυριολεξια να σκοτωνουν και να πηγαινουν ακριβως τα ιδια μεχρι χιλιοστου :(

Οσο για τα videos που αναφερεις μηπως νομιζεις οτι ειναι ψευτικα ? Εαν το υπονοεις αυτο να παω να σου ξαναβγαλω αλλα αυτην την φορα θα φροντισω να φαινεται και ο δρομος ετσι ωστε να σου φυγει καθε υποψια.......

Edited by GeorgeChios
Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Δεν ξέρω τι ακριβώς φοράει, ούτε πόσα άλογα ακριβώς έχει. αλλα΄έχω μάθει στο θέμα αυτό να μην είναι απόλυτος. Το πως δένουν τα aftermarket μεταξύ τους και στο κάθε αυτοκίνητο έχει μεγάλη διαφορά. το s3 έχει άλλη τουρμπίνα που σημάινει αναγκαστικά πολλαπλή εξαγωγής και downpipe και άλλα μπεκ και άλλο maf καθώς και 2 ιντερκοολερ. έχει ίδια μέταλλα και έμβολα μόνο που έχει λίγο πιο μικρή συμπίεση γιαυτό και ένα 150άρι ή 180άρι με Κ04 α στάδιο βγάζει λίγο πιο πολλά άλογα απο ένα α στάδιο s3.

Ποιο λες είναι ίδιο με ποιο? Δεν κατάλαβα???

Λέω έχω ακούσει γιατι δεν ακούς συχνά το αμάξι μου το πέρασε ο τάδε....κάτι λέει...

Link to comment
Share on other sites

Guest Pornstar

kalimera !!!

exo kai ego ena ibiza metalagmeno ligo!!

mpika stin diadikasia na to pouliso ala telika to eftiaksa !!

i diafores fr /cupra einai meta apo poli psaksimo pistepsteme: zantes ,empros frena an ta plirosis, antistreptikes ,anartisi ,alo programa ,intercooler,saloni ,timoni, organa kantran ,lebiedes xirof kai taxititon, kai rezerba idia me tis ales 17 an paris to paketo me ta frena!!! afta!

itan na paro to cupra ala ...... etimasa to diko mou kai ginete kalitero me diafora!!

Link to comment
Share on other sites

παντως ibiza fr με cupra μεγαλη διαφορα σε επιδοσεις.με τα 60 το cupra αρχιζει να ψιλοχανεται...και fr με revo μονο παλι μπροστα λιγο το cupra.εδω πατησα εγω με το gti μου και ημουν με το ζορι ενα κενο μπροστα στα 1000+ μετρα απο cupra.πολυ δυναμη το αμαξι και ειδικα στα ψιλα...έπισης οι βασικες διαφορες στα δυο αμαξια ειναι χαρτογραφηση,στησιμο και intercooler(νομιζω αν θυμαμαι καλα το cupra εχει δυο).οποτε για μενα cupra.οσο για βελτιωση οι εν λογω κινητηρες εχουν πολυφτιαχτει οποτε λιγο νατο ψαξεις θα βρεις σιγουρα αυτο που θες.παντως,επειδη εχω λιγο υποψη για πρωτο σταδιο fr αυτο που εχω δει ειναι μετρια πραγματα σε επιδοσεις.τα περιμενα πολυ καλυτερα thumbsdown.gif ...αυτα...

Link to comment
Share on other sites

FR και Cupra φτανουν ακριβως στα ιδια αλογα καθως η μονη βασικη τους διαφορα, ειναι η εργοστασιακη χαρτογραφηση του κινητηρα.

Με προγραμμα φτανουν και τα δυο ε ιδια νουμερα.

Ο μονος λογος που οι εταιριες επαναπρογραμματισμου αναφερουν μικροτερη ιπποδυναμη για το FR, ειναι γιατι εχει μικροτερο I/C απο το Cupra, κατα συνεπεια για να μην εχει προβλημα με θερμοκρασιες, του δινουν λιγοτερο επιθετικες ρυθμισεις.

Link to comment
Share on other sites

Βασικα θεωρω λογικοτερη την αγορα ενος FR και στην συνεχεια η διαφορα των χρηματων στις αναγκες που εχει ο καθενας...αλλωστε μην ξεχναμε οτι εχουν γυρω στα 4000 χιλιαρικα διαφορα... -_-

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.