Jump to content
Guest SiD

Πως ξεκινα καλυτερα ενα Golf V

Recommended Posts

;) εδω και πολυ καιρο ψαχνω να βρω πως ξεκινα καλυτερα το Golf V μου. ^_^

εχω δοκιμασει διαφορα αλλα ακομα δεν εχω καταφερει να κανω το καλυτερο 0-100. <_<

θα ηθελα την γνωμη σας... :rolleyes:

:rolleyes: αναφερεται μονο σε ιδιοκτητες golf 1.4 1.6 kai polo 1.4 1.6. -_-

η γνωμη σας θα με ικανοποιησει πολυ .ευχαριστω... :D :D :D :D

Edited by SiD
Link to comment
Share on other sites

Εγώ που το μετρούσα με κινητό με έναν φίλο μου έκανα σχεδόν ίδιους χρόνους με ASR ON / OFF ..

Εγώ προσωπικά κρατάω γκάζι στις 5.000σαλ και κάνω απότομα αποσύμπλεξη (νομίζω λίγο πολύ όλοι αυτό κάνουμε περίπου ;))

Link to comment
Share on other sites

πες μας πρωτα πως το ξεκινας για να δουμε αν και τι ειναι αυτο που κανεις λαθος!

τι 0-100 περιμενεις να κανεις και πως το μετρας?

Link to comment
Share on other sites

Περιμενω λιγο κατω απο τα 11``.

εγω προσωπικα στηνομαι στο φαναρι.βγαζω ASR σηκωνω χειροφρενο φορτωνω 2000στροφες.καθως αν φορτωσω και αλλες θα σπινιαρει μεχρι και η τριτη μου και αφηνω αποτομα τον συμπλεκτη.

ως τωρα εχω πατησει αρκετους ετσι.αλλα πιστευω πως το νοημα ειναι να ξεκινας αλλιως.ενα τροπο τον οποιο εγω δεν μπορω να το συνηθισω.

εχω δει να γινεται σε groυp vag αμαξια απο καλους οδηγους αγωνων.φορτωνουν στροφες εχουν βγαλει ηδη ASR και ελεγχουν το σπινιαρισμα αφηνοντας και πατωντας αντιστοιχα το πενταλ του γκαζιου οταν πρεπει.δεν ξερω αν με καταλαβαινετε... :rolleyes:-_-:D :D :D :D tongue.giftongue.gif;)^_^

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά κρατάω γκάζι στις 5.000σαλ και κάνω απότομα αποσύμπλεξη (νομίζω λίγο πολύ όλοι αυτό κάνουμε περίπου ;))
Σωστός! Κι εγώ μια απ'τα ίδια... Θα έλεγα ότι ανάμεσα σε 4000 και 5000 στροφές είναι το καλύτερο σημείο...
Link to comment
Share on other sites

παντως παιδες με αυτα τα 0-100 δεν νομιζω οτι παμε και ασχημα.

1.5 τονο ειναι περιπου το αμαξι μας και ομως πηγαινει μια χαρα...!!!!!!!

ειμαι μονο με βαρελακι μεγαλο και νιωθω πως εχει κοψει.πως πιεζεται τα αμαξι....

ολοι μου λενε το ιδιο ή 500 και καλο προγραμμα

ή 250 και ενα καλο τελικο...

ψηνομαι να το βαλω..

τεσπα...

φιλε alestr0s δεν κρατιωσουν απο οτι καταλαβα.στα 5000κμ βρεεεε....

παντως το μοτερ μας νομιζω οτι ανοιγει και θα ανοιξει καλυτερα μετα τα 45000-50000κμ.

Link to comment
Share on other sites

Μπα..μετα τα 15.000 ανοιγει αν κρινω απο προσωπικη εμπειρια..

παρεπιπτοντως εισαι ο μονος που εχει βαρελακι και πιστευεις οτι ισως σου εχει κοψει.

δεν εισαι κ θεσσαλονικη να δοκιμαζαμε.

δε μπορεις να βρεις ενα μαμα να ανοιξεις..?

Edited by dubbeR_OuNkaS
Link to comment
Share on other sites

χρόνη το πολάκι τι 0-100 το είχες κάνει στον περιφεριακό θυμάσαι??

γιατί εγώ δεν θυμάμαι...

Link to comment
Share on other sites

τα εχουμε ξαναπει

δυστυχως....δεν εχω βρει

μεταξυ μας στην χαλκιδα δεν υπαρχουν golfakia που να θελουν φιλικα ανοιγματα

οσο για το βαρελακι ειναι το μεγαλο..πιστευω πως θα το λυσω με 1ο σταδιο και θα αποδωσει καλυτερα απο ενα μικρο...

παντως απο ηχο τι να πω...

οποιος θελει ας στειλει ενα πμ να συναντηθουμε αυριο που ειμαι αθηνα.μενω ανω πατησια.

Link to comment
Share on other sites

κάπου έχω διαβάσει πως όταν ξεκινάς το αμάξι σε κόντρα (ή για 0-100 που συζητάμε εδω)καλό είναι να έχεις περίπου 500 στροφές πάνω απο αυτές στις οποιες αποδιδει το αυτοκινητο τη μεγιστη ροπή του (δηλ 4000+500=4500 στα γκολφακια μας) ώστε με το άφημα του συμπλέκτη να πέσουν οι στροφες σε αυτές της μέγιστης ροπής. αλλάζουμε πριν τον κόφτη (όταν καταλάβουμε οτι κάποια ταχύτητα δεν έχει κάτι άλλο να μας δώσει ή ανοίγει πιο αργά απο κάποιο σημείο κ μέτα) με απότομες αλλαγές.

απο δοκιμές που έχω κάνει με φιλαράκι είδα πως προσωπικά καθυστερώ με δεμένο χειρόφρενο στην αρχή ή χαμηλές στροφές ωστε να μη σπινάρει πολύ το αμάξι.. το αμάξι πιάνει καλά στην άσφαλτο απο την αρχή κ φεύγει,αρκει να μην έχεις φθαρμένα ελαστικά ή μεγάλη πίεση σ'αύτα! 0-100 δεν έχω μετρήσει ακόμα.

παρεπιμπτόντως,πολύ ωραίο το αμάξι σου φιλε sid, ευγε!! παρόμοιες αλλαγές έχω σκοπο να κάνω κι εγώ στο μέλλον!!

έχουμε κ το ίδιο χρώμα!! :thumbsup::thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

κάπου έχω διαβάσει πως όταν ξεκινάς το αμάξι σε κόντρα (ή για 0-100 που συζητάμε εδω)καλό είναι να έχεις περίπου 500 στροφές πάνω απο αυτές στις οποιες αποδιδει το αυτοκινητο τη μεγιστη ροπή του (δηλ 4000+500=4500 στα γκολφακια μας) ώστε με το άφημα του συμπλέκτη να πέσουν οι στροφες σε αυτές της μέγιστης ροπής. αλλάζουμε πριν τον κόφτη (όταν καταλάβουμε οτι κάποια ταχύτητα δεν έχει κάτι άλλο να μας δώσει ή ανοίγει πιο αργά απο κάποιο σημείο κ μέτα) με απότομες αλλαγές.

απο δοκιμές που έχω κάνει με φιλαράκι είδα πως προσωπικά καθυστερώ με δεμένο χειρόφρενο στην αρχή ή χαμηλές στροφές ωστε να μη σπινάρει πολύ το αμάξι.. το αμάξι πιάνει καλά στην άσφαλτο απο την αρχή κ φεύγει,αρκει να μην έχεις φθαρμένα ελαστικά ή μεγάλη πίεση σ'αύτα! 0-100 δεν έχω μετρήσει ακόμα.

παρεπιμπτόντως,πολύ ωραίο το αμάξι σου φιλε sid, ευγε!! παρόμοιες αλλαγές έχω σκοπο να κάνω κι εγώ στο μέλλον!!

έχουμε κ το ίδιο χρώμα!! :thumbsup::thumbsup:

εχει μια λογικη αυτο που αναφερεις.μια δοκιμη μονο θα μας πεισει.

ααα δεν μπορω να μπω στο garage.φταιει το οτι ειναι υπο κατασκευη...

:thumbsup: :thumbsup: σε ευχαριστω πολυ doctordim :D :D με παιδεψε αρκετα να ξερεις

αλλα αξιζε...σιγουρα αξιζε...δεν εχω μετανιωσει για οτι εχω βαλει πανω... :rolleyes: :rolleyes:

Edited by SiD
Link to comment
Share on other sites

κάπου έχω διαβάσει πως όταν ξεκινάς το αμάξι σε κόντρα (ή για 0-100 που συζητάμε εδω)καλό είναι να έχεις περίπου 500 στροφές πάνω απο αυτές στις οποιες αποδιδει το αυτοκινητο τη μεγιστη ροπή του (δηλ 4000+500=4500 στα γκολφακια μας) ώστε με το άφημα του συμπλέκτη να πέσουν οι στροφες σε αυτές της μέγιστης ροπής. αλλάζουμε πριν τον κόφτη (όταν καταλάβουμε οτι κάποια ταχύτητα δεν έχει κάτι άλλο να μας δώσει ή ανοίγει πιο αργά απο κάποιο σημείο κ μέτα) με απότομες αλλαγές.

φιλε πιστευω πως εδω εισαι λαθος!και εξηγω!

στο δικο μου αυτο/το οι στροφες μεγιστης ροπης ειναι οι 4.500 αν θυμαμαι καλα!

αν ξεκινησω στις 5.000rpm οπως λες (500 πανω) τοτε θα αφησω ΟΛΗ την πρωτη κατω γιατι θα ειναι ηδη κοντα στον κοφτη... με αποτελεσμα μια κακιστη εκκινηση!

αν ομως ξεκινισω στις 3.500rpm οπως σου ειπα και τη στιγμη της αποσυμπλεξης πατισω λιγααααααααακι ακομα τοτε θα σπινιαρω λιγακι στην αρχη (παιζοντας παραλληλα με το γκαζι)αλλα θα πιασει πιο γρηγορα κατω το λαστιχο με τα γνωστα αποτελεσματα!

ετσι κανω πλεον μετα απο αρκετες δοκιμες στις εκκινησεις και πιστευω πως για το δικο μου αυτ/το δουλευει πολυ καλα!

Link to comment
Share on other sites

φιλε πιστευω πως εδω εισαι λαθος!και εξηγω!

στο δικο μου αυτο/το οι στροφες μεγιστης ροπης ειναι οι 4.500 αν θυμαμαι καλα!

αν ξεκινησω στις 5.000rpm οπως λες (500 πανω) τοτε θα αφησω ΟΛΗ την πρωτη κατω γιατι θα ειναι ηδη κοντα στον κοφτη... με αποτελεσμα μια κακιστη εκκινηση!

αν ομως ξεκινισω στις 3.500rpm οπως σου ειπα και τη στιγμη της αποσυμπλεξης πατισω λιγααααααααακι ακομα τοτε θα σπινιαρω λιγακι στην αρχη (παιζοντας παραλληλα με το γκαζι)αλλα θα πιασει πιο γρηγορα κατω το λαστιχο με τα γνωστα αποτελεσματα!

ετσι κανω πλεον μετα απο αρκετες δοκιμες στις εκκινησεις και πιστευω πως για το δικο μου αυτ/το δουλευει πολυ καλα!

ok χρονη, δεκτό! γι αυτό είμαστε εδώ άλλωστε, για να συζητάμε κ απο τις εμπειρίες μας να βελτιώνουμε τις γνώσεις κ τις πρακτικές μας!

εγώ συνήθως έτσι ξεκινάω ,γιατί οι πολλές στροφές σου δίνουν την ψευδαίσθηση οτι το αμάξι ακόμα κ αν σπινάρει αρκετά στην αρχή, μόλις πιάσει κάτω θα φύγει δυνατά! θα δοκιμάσω κι αυτό που λες και θα δω ποιά μέθοδος είναι καλύτερη! δεν είμαι κ ο κατεξοχήν κοντράκιας, για το χαβαλέ ανοίγω μια στο τόσο με κανα φιλαράκι, οπότε δεν το έχω ψάξει τόσο πολύ το θέμα.. τώρα που το σκέφτομαι ίσως κ να έχεις δίκιο!! tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Περιμενω λιγο κατω απο τα 11``.

εγω προσωπικα στηνομαι στο φαναρι.βγαζω ASR σηκωνω χειροφρενο φορτωνω 2000στροφες.καθως αν φορτωσω και αλλες θα σπινιαρει μεχρι και η τριτη μου και αφηνω αποτομα τον συμπλεκτη.

εισαι ~120αλογα κ σπινιαρεις μεχρι 3η? υποθετω σε ανηφορα ή σε νερο...

Edited by kage
Link to comment
Share on other sites

:thumbsup: - κυκλοφορουν φθηνα ψηφιακα χρονομετρα ταμπλο και με κουμπακι για μετρησεις οχι μονο 0-100 αλλα και ρεπριζ 2ας-3ης ετσι ωστε να φανει τυχον καποια βελτιωση απο περιφερειακο εξαρτημα Π.χ βαλαμε χοανη και μετα απο μερικα χιλιομετρα κανουμε το τεστ να δουμε σε σχεση με το μαμα φιλτροκουτι πως τα παει απο χρονους - αν και σε κατι τετοιο ενας μετρητης επιδοσεων θα ηταν καλυτερη λυση <αν και μετραει και αλλα πραγματα> αλλα θελει 300 Ε
Link to comment
Share on other sites

εισαι ~120αλογα κ σπινιαρεις μεχρι 3η? υποθετω σε ανηφορα ή σε νερο...

φορτωσε μια φορα 5500 στροφες και ξεκινα χωρις τα ηλεκτρονικα.....

:thumbsup: :thumbsup: :D :D :rolleyes: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

:thumbsup: - κυκλοφορουν φθηνα ψηφιακα χρονομετρα ταμπλο και με κουμπακι για μετρησεις οχι μονο 0-100 αλλα και ρεπριζ 2ας-3ης ετσι ωστε να φανει τυχον καποια βελτιωση απο περιφερειακο εξαρτημα Π.χ βαλαμε χοανη και μετα απο μερικα χιλιομετρα κανουμε το τεστ να δουμε σε σχεση με το μαμα φιλτροκουτι πως τα παει απο χρονους - αν και σε κατι τετοιο ενας μετρητης επιδοσεων θα ηταν καλυτερη λυση <αν και μετραει και αλλα πραγματα> αλλα θελει 300 Ε

ποσο κανει ενας φθηνος μετρητης.????..που μπορω να τον βρω εκτος απο ebay????

Edited by SiD
Link to comment
Share on other sites

εισαι ~120αλογα κ σπινιαρεις μεχρι 3η? υποθετω σε ανηφορα ή σε νερο...

Εισαι λαθος φιλε..Αν το επιδιωξεις σπινιαρεις μεχρι να πεις εσυ stop...!! και τι λεει 120 αλογα...δωσε moy ενα seicento me 55 αλογα και θα δεις τι θα πει σπινιαρισμα... tongue.gif Αν ειναι και ο δρομος χαλια (οπως οι περισσοτεροι στην αττικη) ευκολα σπινιαρεις μεχρι και την τριτη.. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.