tounasL Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 Προχτες δυναμομετρησα το Gt μου εδω στην Κοζανη.Το δυναμομετρο ειναι MAHA τετρακινητο με δυνατοτητα συνδεσης στη θυρα OBD του αυτοκινητου.Εχει επισης πυρομετρο,θερμ. λαδιου και εισερχομενου αερα.Το μετρησαμε 3 φορες και το Golfaki εβγαλε 193,9 ιππους στις 6260 και 25,1Nm ροπη στις 2210!!!Το αυτοκινητο φοραει μονο ενα τελικο καζανακι.Η θερμ. λαδιου εδειξε 97 βαθμους και το πυρομετρο 1148 βαθμους στις 7100rpm.Επισης υπαρχει πληρη αναλυση ολων των παραμετρων(ταχυτητα,ιπποδυναμη,ροπη,καυσαερια,πυρομετρο κτλ) ανα 100rpm.Μου εκανε εντυπωση η ροπη,η οποια ηταν μεχρι τις 6400rpm στεθερα πανω απο 20,0Nm!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 δεν περιγραφω αλλο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 Προχτες δυναμομετρησα το Gt μου εδω στην Κοζανη.Το δυναμομετρο ειναι MAHA τετρακινητο με δυνατοτητα συνδεσης στη θυρα OBD του αυτοκινητου.Εχει επισης πυρομετρο,θερμ. λαδιου και εισερχομενου αερα.Το μετρησαμε 3 φορες και το Golfaki εβγαλε 193,9 ιππους στις 6260 και 25,1Nm ροπη στις 2210!!!Το αυτοκινητο φοραει μονο ενα τελικο καζανακι.Η θερμ. λαδιου εδειξε 97 βαθμους και το πυρομετρο 1148 βαθμους στις 7100rpm.Επισης υπαρχει πληρη αναλυση ολων των παραμετρων(ταχυτητα,ιπποδυναμη,ροπη,καυσαερια,πυρομετρο κτλ) ανα 100rpm.Μου εκανε εντυπωση η ροπη,η οποια ηταν μεχρι τις 6400rpm στεθερα πανω απο 20,0Nm!!!! Δέν σου φαίνεται περίεργο που η μαμά VW δίνει τον κινητήρα σου με 24 Nm ροπής και 170 ίππους, ενώ εσύ κατάφερες να έχεις 193 ίππους και σχεδόν ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΡΟΠΗ;;; Ξέρεις πώς υπολογίζεται η ιπποδύναμη στο δυναμόμετρο, και πώς αυτή συνδέεται με την ροπή ενός κινητήρα;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spy Posted January 28, 2007 Report Share Posted January 28, 2007 Εγώ πιστεύω πως έκανε λάθος το δυναμόμετρο... μην τα πηγαίνετε εκεί άλλη φορά... ρωτήστε τον GolfRS να σας πει... που του φαίνεται σχεδόν ίδιο το 24 με το 25,1... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted January 29, 2007 Report Share Posted January 29, 2007 Εγώ πιστεύω πως έκανε λάθος το δυναμόμετρο... μην τα πηγαίνετε εκεί άλλη φορά... ρωτήστε τον GolfRS να σας πει... που του φαίνεται σχεδόν ίδιο το 24 με το 25,1... Οπότε εσύ συμπέρανες ότι η ακρίβεια του 25,1 ισοδυναμεί με 23 ΑΛΟΓΑ..... Μάάάλιστα..... Γιατί ρε παιδιά αυτα τα άλογα δέν τα βγάζετε και στον δρόμο.Εκτός και άν τα Gti βγαίνουν με 220+ (τα BWA έτσι ;; γιατί τα ΑΧΧ πάνε κόπια με τα GT...) P.S.Golf GT έχεις;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted January 29, 2007 Report Share Posted January 29, 2007 Οταν τα BWA εχουν βγαλει στα δυναμομετρα 219, αυτο γιατι δεν σας φαινεται περιεργο και το πιστευετε αβλεπι...? Αυτο δεν μπορω να το καταλαβω παλι...Τι να πω... Παντως, καλυτερα, να μην σε πιστευουν Λαζαρε...170 ειναι ρε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted January 29, 2007 Report Share Posted January 29, 2007 (edited) Σχεδον ολα τα vag βγαζουν +20 αλογακια οποτε μου φαινεται λογικο!Εμενα μαμα ειχε βγαλει 223 και περιπου 200 τροχο!Τωρα εαν τα περισοτερα Ελληνικα δυναμομετρα λενε αισιοδοξα νουμερα δεν το ξερω!Παντος αυτο που ξερω σιγουρα ειναι οτι σε ολα τα δυναμομετρα μπορει ευκολα να στο ρυθμισει ο χειριστης του και να σου βγαλει οσα αλογα θες!Καλο παντος θα ηταν να πηγαιναμε σε αυστηρα δυναμομετρα π.χ τατ,mustang. Επισης μεγαλη εντυπωση μου κανει το πυρομετρο 1148 βαθμους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Νομιζω τα gti δεν πανε πανω απο 800 ακομα και με προγραμμα! Edited January 29, 2007 by arisgti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted January 29, 2007 Report Share Posted January 29, 2007 (edited) και στο εξωτερικο ομως Αρη, τοσα το δινουν το GTI...Απο 212-220 αν δεν κανω λαθος για το BWA... Αnyway, για το GT μιλαμε, ας μεινουμε στην μετρηση του λαζαρου Edit: Oσο για το πυρομετρο, δυστυχως, τοσο ειναι...Κι εμενα τοσο ειναι που εχω και το παρακολουθω, στο σκισιμο. Ενα μεγαλυτερο dp ισως δωσει την λυση...Οι μεγαλες θερμοκρασιες ειναι και το προβλημα για την παραγωγη προγραμματος για το συγκεκριμενο αμαξι. Ισως, με ενα μεγαλυτερο dp αλλαξουν πολλα.... Edited January 29, 2007 by -Doctor- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mezzanine Posted January 29, 2007 Report Share Posted January 29, 2007 και στο εξωτερικο ομως Αρη, τοσα το δινουν το GTI...Απο 212-220 αν δεν κανω λαθος για το BWA...Αnyway, για το GT μιλαμε, ας μεινουμε στην μετρηση του λαζαρου Edit: Oσο για το πυρομετρο, δυστυχως, τοσο ειναι...Κι εμενα τοσο ειναι που εχω και το παρακολουθω, στο σκισιμο. Ενα μεγαλυτερο dp ισως δωσει την λυση...Οι μεγαλες θερμοκρασιες ειναι και το προβλημα για την παραγωγη προγραμματος για το συγκεκριμενο αμαξι. Ισως, με ενα μεγαλυτερο dp αλλαξουν πολλα.... Οσα ξένα περιοδικά το έχουν δυναμομετρήσει τόσα άλογα του δίνουν, 190. Και 215 περίπου στα GTi του '06. Εγω δεν το έχω δυναμομετρήσει, αλλα μου δίνει την αίσθηση οτι είναι περισσότερα απο 170 άλογα, δεν ξέρω ίσως και να κάνω λάθος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddow20 Posted January 29, 2007 Report Share Posted January 29, 2007 Προχτες δυναμομετρησα το Gt μου εδω στην Κοζανη.Το δυναμομετρο ειναι MAHA τετρακινητο με δυνατοτητα συνδεσης στη θυρα OBD του αυτοκινητου.Εχει επισης πυρομετρο,θερμ. λαδιου και εισερχομενου αερα.Το μετρησαμε 3 φορες και το Golfaki εβγαλε 193,9 ιππους στις 6260 και 25,1Nm ροπη στις 2210!!!Το αυτοκινητο φοραει μονο ενα τελικο καζανακι.Η θερμ. λαδιου εδειξε 97 βαθμους και το πυρομετρο 1148 βαθμους στις 7100rpm.Επισης υπαρχει πληρη αναλυση ολων των παραμετρων(ταχυτητα,ιπποδυναμη,ροπη,καυσαερια,πυρομετρο κτλ) ανα 100rpm.Μου εκανε εντυπωση η ροπη,η οποια ηταν μεχρι τις 6400rpm στεθερα πανω απο 20,0Nm!!!! Ωραια νουμερα..ποσα κμ ειχεσ κανει μεχρι τν δυναμομετρηση????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik gt Posted January 30, 2007 Report Share Posted January 30, 2007 (edited) Δέν σου φαίνεται περίεργο που η μαμά VW δίνει τον κινητήρα σου με 24 Nm ροπής και 170 ίππους, ενώ εσύ κατάφερες να έχεις 193 ίππους και σχεδόν ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΡΟΠΗ;;;Ξέρεις πώς υπολογίζεται η ιπποδύναμη στο δυναμόμετρο, και πώς αυτή συνδέεται με την ροπή ενός κινητήρα;; οταν καποτε τα ξαναλεγαμε οτι στο POWER μετρησανε ενα GT με 10000 km και εβγαλε 193,4 ps εσυ ελεγες να μην πιστευουμε τα περιοδικα!!! ΑΠΙΣΤΕ ΘΩΜΑ!!!! Edited January 30, 2007 by nik gt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vangelis Posted February 1, 2007 Report Share Posted February 1, 2007 Αν θέλετε κάτι πιο "ουδέτερο" για πολλά αμάξια μπορείτε να δείτε τα παρακάτω : http://www.rototest.com/performance-graphs...3&Visitor=2 και για το GT : http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=446 Η ιπποδύναμη που δίνει είναι στον τροχό. Επίσης διαβάστε το εξής : Cooperation with auto motor & sport In the beginning of May 2005 Rototest Research Institute started to carry out Powertrain Performance measurements for the Swedish auto magazine auto motor & sport Θέλω να πιστεύω ότι είναι μια αξιόλογη πηγή, καθώς και Σουηδική, οπότε μάλλον δεν πρέπει να λένε μπούρδες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kage Posted February 15, 2007 Report Share Posted February 15, 2007 (edited) στο r-evolution της τριτης ειχε ενα gt by cabilis perfomance...το δυναμομετρησαν καπου 185hp me programma κ αν θυμαμαι καλα φουλ εξατμιση.αν υποθεσω πως ειναι στροφαλο μιλαμε οτι με το προγραμμα παει χειροτερα απ οτι μαμα? αν ειναι στον τροχο τοτε εδωσε μονο ~10hp me full exatmish+programma? κ ενα 350z mama το εβγαλαν 280 ή 281hp Edited February 16, 2007 by kage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 Είναι καινούργια μόδα δέν το ήξερες;;Βάζεις πρόγραμμα για να ΧΑΣΕΙΣ ΑΛΟΓΑ.... Εχει πλάκα !!!! Δεν είναι έτσι ακριβώς. Βάζεις πρόγραμμα, παίρνεις άλογα. Βάζεις εξάτμιση, χάνεις κάποια από αυτά... Οι θερμοκρασίες είναι πολύ υψηλές και πρέπει να είστε προσεχτικοί οι κάτοχοι GT. Ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες. 1000+ βαθμοί δεν είναι κάτι λίγο. Και τα νούμερα στο δυναμόμετρο είναι καλά. Μπράβο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 Δεν είναι έτσι ακριβώς. Βάζεις πρόγραμμα, παίρνεις άλογα. Βάζεις εξάτμιση, χάνεις κάποια από αυτά... Χμμμμ..... Αυτό τώρα που είπες...κάτι μου θυμίζει...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefpatras Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 Δεν είναι έτσι ακριβώς. Βάζεις πρόγραμμα, παίρνεις άλογα. Βάζεις εξάτμιση, χάνεις κάποια από αυτά... Σωστος!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gasman Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 στο r-evolution της τριτης ειχε ενα gt by cabilis perfomance...το δυναμομετρησαν καπου 185hp me programma κ αν θυμαμαι καλα φουλ εξατμιση.αν υποθεσω πως ειναι στροφαλο μιλαμε οτι με το προγραμμα παει χειροτερα απ οτι μαμα?αν ειναι στον τροχο τοτε εδωσε μονο ~10hp me full exatmish+programma? κ ενα 350z mama το εβγαλαν 280 ή 281hp Το θέμα είναι να γνωρίζει κανείς πόσους ΗΡ ήταν το GT, ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΠΡΙΝ τη βελτίωση...Τότε βγαίνουν ασφαλέστερα συμπεράσματα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted May 15, 2007 Report Share Posted May 15, 2007 φιλε δικιο εχεις αλλα...ας το γνωρισεις το ατομο και μετα διαμορφωνεις αποψη...κι εμενα μου φαινονται καπως μερικοι εδω μεσα αλλα μεχρι εκει... και μιας και το θεμα εχει να κανει με δυναμομετρηση...γιατι τα 140ps στον τροχο ενος 20VT ειναι πιο δυνατα απο ενα μαμα GT??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damarlakisat Posted May 15, 2007 Report Share Posted May 15, 2007 δεν μπορω να απαντησω στην ερωτηση αυτη.δεν εχω καταρχην gt. ξερω οτι ενα τετοιο με 9000 χλμ φιλου μου εφαγε ποοοοολυ μπανιο απο σταματημενος, απο ρολαριστες πρωτες δευτερες και τρειτες,συνολικα 7 φορες ανοιξαν με ενα μαμα κολτ 150αρι με 8000 χλμ πανω του. και τα δυο ειναι φιλων μου και τα δυο ΜΑΜΑ. οταν λεω που μπανιο ενοοω μια κολωνα και βαλεεεε στο χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
draga Posted May 15, 2007 Report Share Posted May 15, 2007 ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΤΟ COLT ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ GTI λιγο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted May 15, 2007 Report Share Posted May 15, 2007 πιο gti? του RS ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted May 15, 2007 Report Share Posted May 15, 2007 πιο gti? του RS ? ...τανίτσα.... Μαθαίνεις μαθαίνεις :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexkots Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Δείτε το http://www.rototest.com. Είναι μία εταιρεία που πουλάει δυναμόμετρα, και ως διαφήμιση έχει >500 δυναμομετρήσεις διαφόρων αυτοκινήτων, και συνέχεια τις εμπλουτίζει. Με βάση τις μετρήσεις τους, ΟΛΟΙ οι τουρμπισμένοι κινητήρες βγάζουν στον ΤΡΟΧΟ περίπου όσα ανεφέρονται από την εταιρεία στον σφόνδυλο, ενώ οι ατμοσφαιρικοί βγάζουν (λογικά) λιγότερο. Σημειωτέον οτι εμφανίζονται σημαντικές διαφορές από κομάτι σε κομάτι, π.χ. ο 2.0TFSI που έχει δοκιμαστεί σε διάφορα αυτοκίνητα, έχει διαφορετικές αποδόσεις. Απ' ότι φαίνεται σημασία εκτός από το κομάτι έχει και η θερμοκρασία αέρα, νερού κλπ. Η Rototest έχει πλήρη αναφορά για κάθε μέτρηση, μπορείτε να κάνετε και download. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DARIOUS Posted June 11, 2007 Report Share Posted June 11, 2007 Αυτο το Gt ειναι του ιδιου του CABILI και θελει περιπου 2-2.5 χιλιαρικα για ολη τη βελτιωση απ οτι ξερω! Τι να πω ? Εγω προσωπικα θα μετραγα καπου το αμαξι μου και μετα θα προχωραγα σε βελτιωσεις με μετρησεις ξανα στο ιδιο δυναμομετρο να ξερουμε τι πηραμε ή τι χασαμε και μην ακουγεται περιεργο αυτο γιατι συμβαινει στην Ελλαδα ! Τωρα αμα μετραγα το αμαξι μου και εδειχνει 170 και με τη βελτιωση εδειχνε 185 και ειχα δωσει 2500 χιλιαρικα δε ξερω πολλα μου φαινονται!Βεβαια ορεξεις ειναι αυτες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viaGRa Posted June 14, 2007 Report Share Posted June 14, 2007 (edited) Προχτες δυναμομετρησα το Gt μου εδω στην Κοζανη.Το δυναμομετρο ειναι MAHA τετρακινητο με δυνατοτητα συνδεσης στη θυρα OBD του αυτοκινητου.Εχει επισης πυρομετρο,θερμ. λαδιου και εισερχομενου αερα.Το μετρησαμε 3 φορες και το Golfaki εβγαλε 193,9 ιππους στις 6260 και 25,1Nm ροπη στις 2210!!!Το αυτοκινητο φοραει μονο ενα τελικο καζανακι.Η θερμ. λαδιου εδειξε 97 βαθμους και το πυρομετρο 1148 βαθμους στις 7100rpm.Επισης υπαρχει πληρη αναλυση ολων των παραμετρων(ταχυτητα,ιπποδυναμη,ροπη,καυσαερια,πυρομετρο κτλ) ανα 100rpm.Μου εκανε εντυπωση η ροπη,η οποια ηταν μεχρι τις 6400rpm στεθερα πανω απο 20,0Nm!!!! καταρχην μπραβο για το γολφακι σου και εις ανωτερα δεν ξερω αν το gt βγαζει τοσα αλογα η το gti 210+ και το tsi 150 κτλ εξαλλου δεν εχει τοση σημασια.σημασια εχει να σε ικανοποιει γενικως σαν αμαξι.εντυπωσιακη παντως ειναι η θεμοκρασια καυσαεριων τωρα για τα δυναμομετρα ποσες φορες κατοχοι 20ντ με hadlex δεν εχουν δει λιγοτερα αλογα απο αυτα που πραγαματικα που υπαρχουν? απλα για τα δυναμομετρα ξερω οτι μπορεις να πας σε 10 διαφορετικα και να παρεις δεκα διαφορετικες μετρησεις.πολλες φορες ειναι αισιοδοξα πολλες φορες λαθος καλιμπραρισμενα πολλες επιτηδες κτλ.απλα καλο ειναι να δυναμομετρουμε πριν απο καθε βελτιωση σε ενα δυναμομετρο και μετα απο την βελτιωση στο ιδιο.τουλαχιστον τυχον αποκλεισεις θα ειναι ιδιες πριν και μετα. προσωπικα το δυναμομτρο θα το χρησιμοποιουσα για να κανω ενα custom προγραμμα και μονο.και δοκιμη και fine tuning στο προγραμμα στο δρομο. Edited June 14, 2007 by viaGRa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...