Pastellas Gti Posted April 27, 2010 Report Share Posted April 27, 2010 Δηλαδή τί έπρεπε να έβαζα? Εδώ στην Κύπρο έχω δεί πολλά Golf V με ζάντες 19' 225/40/ εργοστασιακά! Δεν βλέπω πιο είναι το πρόβλημα. Φιλε αν εχεις Facebook στειλε μου το να τα πουμε και χρειαζομε ατομο εδω στην Κυπρο για γνωμες αναφορικα με το GTI μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
monoyiosc Posted May 27, 2010 Report Share Posted May 27, 2010 Παιδες Χαιρετώ, πρόσφατα είχα πάρει ελλατήρια (Springs) για το golfaki μου οι οποίες ήταν και σε καλή ευκαιρία: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120450624503 Τελικά τα πήρα και όταν προσπάθησα να τα εφαρμόσω ήταν πολύ μεγάλα για να εφαρμοστούν..Εστειλα τo σασι number toy golf kai ton springs στον τύπο για να δεί πιο ήταν το πρόβλημα αλλά τελικά δεν βρήκαμε άκρη...Long story short τα έστιλα πίσωω και περιμένω αποζημίωση, ευτυχώς που είναι και η paypal για τα claim... Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει κάτι για ελλατήρια για χαμήλωμα 3μμ max. έχω 17αρεσ ζάντες 225 ελαστικά pirelli. Σας ευχαριστώ μάγκες, Χρίστος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted May 27, 2010 Report Share Posted May 27, 2010 (edited) Παιδες Χαιρετώ, πρόσφατα είχα πάρει ελλατήρια (Springs) για το golfaki μου οι οποίες ήταν και σε καλή ευκαιρία: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120450624503 Τελικά τα πήρα και όταν προσπάθησα να τα εφαρμόσω ήταν πολύ μεγάλα για να εφαρμοστούν..Εστειλα τo σασι number toy golf kai ton springs στον τύπο για να δεί πιο ήταν το πρόβλημα αλλά τελικά δεν βρήκαμε άκρη...Long story short τα έστιλα πίσωω και περιμένω αποζημίωση, ευτυχώς που είναι και η paypal για τα claim... Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει κάτι για ελλατήρια για χαμήλωμα 3μμ max. έχω 17αρεσ ζάντες 225 ελαστικά pirelli. Σας ευχαριστώ μάγκες, Χρίστος. Έτος,κυβισμό και μοντέλο πες. H&R ελατήρια --> : http://www.carparts-cat.com/loginh.asp?sid=107001 Eibach ελατήρια --> : http://performance-suspension.eibach.de/cms/en/performance_guide (στα αριστερά της σελίδας διαλέγεις το αυτοκίνητο σου ) Edited May 27, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
monoyiosc Posted May 27, 2010 Report Share Posted May 27, 2010 Έτος,κυβισμό και μοντέλο πες. H&R ελατήρια --> : http://www.carparts-cat.com/loginh.asp?sid=107001 Eibach ελατήρια --> : http://performance-suspension.eibach.de/cms/en/performance_guide (στα αριστερά της σελίδας διαλέγεις το αυτοκίνητο σου ) 2008 Golf Mk5 1.4 Comfortline...140 bhp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted May 27, 2010 Report Share Posted May 27, 2010 (edited) 2008 Golf Mk5 1.4 Comfortline...140 bhp Για Eibach ο κωδικός είναι : E10-85-014-06-22 Edited May 27, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
monoyiosc Posted May 29, 2010 Report Share Posted May 29, 2010 Για Eibach ο κωδικός είναι : E10-85-014-06-22 Να σε καλά φιλε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted May 29, 2010 Report Share Posted May 29, 2010 Να σε καλά φιλε... Δεν κάνει τίποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted June 24, 2010 Report Share Posted June 24, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted June 24, 2010 Report Share Posted June 24, 2010 να και το τεχνικό κομμάτι .. έχει και δίσκο πλατό αυτό το video ιδιες ειναι 5-6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lippi Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 (edited) Καλησπέρα, Στα πόσα χλμ πρέπει να κοιτάξει κανείς για ανάρτηση στο ΜκV GTI και τι θα μπορούσε να βάλει (εκτός αντιπροσωπειας εννοείται) 1. το αυτοκίνητο είναι μαμά 2. δεν θα ήθελα να χειροτερέψει η άνεση. 3. το χαμήλωμα αποκλείεται (το πάρκινγκ είναι κατηφορικό και οριακά μπαίνω χωρίς να βρίσκει...) ευχαριστώ! Edited August 10, 2010 by Lippi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elan Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 Καλησπέρα, Στα πόσα χλμ πρέπει να κοιτάξει κανείς για ανάρτηση στο ΜκV GTI και τι θα μπορούσε να βάλει (εκτός αντιπροσωπειας εννοείται) 1. το αυτοκίνητο είναι μαμά 2. δεν θα ήθελα να χειροτερέψει η άνεση. 3. το χαμήλωμα αποκλείεται (το πάρκινγκ είναι κατηφορικό και οριακά μπαίνω χωρίς να βρίσκει...) ευχαριστώ! Αφού δε θες χαμήλωμα, αν δεν έχεις τρομερές απαιτήσεις κρατήματος (δεν πας σε πίστα κλπ) θα πρότεινα απλή αλλαγή αμορτισέρ: 1. Sachs Performance - αυτά πρέπει να φοράει από μαμά ~ 500Ε περασμένα 2. Bilstein κίτρινα(Sprint) αλλά όχι τα χαμηλώματος - κωδικός νομίζω B6 ~ 550Ε Στην αρχή ό,τι και να βάλεις θα σου φανεί σκληρό, έχεις συνηθίσει από τα τώρα αμορτισέρ σου που έχουν μαλακώσει. Γενικά πάντως τα Bilstein κρατάνε καλύτερα, αλλά είναι και αισθητά πιο σκληρά στην αρχή. Εγώ που έβαλα τα B8 χαμηλώματος στο 1600άρι μου χρειάστηκαν 10.000χλμ για να μαλακώσουν. Τώρα για τα χλμ που τα φτύνουν τα αμορτισέρ εξαρτάται από το αυτοκίνητο κι από τη χρήση. Το καταλαβαίνεις από τις κλίσεις κι από τα φαινόμενα πλεύσης στα πολλά χλμ. Ο πιο ασφαλής τρόπος είναι να το βάλεις σε ένα αμορτισερόμετρο (σε οποιαδήποτε αντιπροσωπία ή ζαντολαστιχάδικο) και να δεις σε τι ποσοστά βρίσκονται τα αμορτισέρ σου. Υπόψιν το δικό μου(1.6 fsi) ήταν σε ποσοστά 52% μπροστά - 37% πίσω μόλις μετά από τα πρώτα 35.000χλμ και με πολύ προσεκτική χρήση - το 'γιατί' παραμένει μυστήριο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 (edited) Καλησπέρα, Στα πόσα χλμ πρέπει να κοιτάξει κανείς για ανάρτηση στο ΜκV GTI και τι θα μπορούσε να βάλει (εκτός αντιπροσωπειας εννοείται) 1. το αυτοκίνητο είναι μαμά 2. δεν θα ήθελα να χειροτερέψει η άνεση. 3. το χαμήλωμα αποκλείεται (το πάρκινγκ είναι κατηφορικό και οριακά μπαίνω χωρίς να βρίσκει...) ευχαριστώ! κονι fsd τα φορεσα κ εμεινα κατ'ευχαριστημενος επειδη ζητουσα οτι εσυ...ταιριαζουν κ με τα ελατηρια που φορας και δεν χρειαζονται αλλαγη... Ειναι σαφως καλυτερη απο την μανισια η ανεση και η σταθεροτητα σε γρηγορες στροφες ελαφρος βελτιωμενη αλλα με καλυτερη αισθηση... Α ειναι και αυτοματα ρυθμιζομενα δλδ με καποιες συχνοτητες που ''καταλαβαινει΄΄σφυγκει στις στροφες δυνοντας σου σταθεροτητα κ μαλακωνει στα λιγα χλμ κ στις λακουβες σαμαρακια κ τετοια που δεν θα πιστευεις οτι γινεται να παιρνας ετσι απο ανωμαλιες κνα στριβεις ετσιμε την ιδια αναρτηση χωρις να πειραξεις τιποτα... Edited August 10, 2010 by muscaria Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 Αφού δε θες χαμήλωμα, αν δεν έχεις τρομερές απαιτήσεις κρατήματος (δεν πας σε πίστα κλπ) θα πρότεινα απλή αλλαγή αμορτισέρ: 1. Sachs Performance - αυτά πρέπει να φοράει από μαμά ~ 500Ε περασμένα 2. Bilstein κίτρινα(Sprint) αλλά όχι τα χαμηλώματος - κωδικός νομίζω B6 ~ 550Ε Στην αρχή ό,τι και να βάλεις θα σου φανεί σκληρό, έχεις συνηθίσει από τα τώρα αμορτισέρ σου που έχουν μαλακώσει. Γενικά πάντως τα Bilstein κρατάνε καλύτερα, αλλά είναι και αισθητά πιο σκληρά στην αρχή. Εγώ που έβαλα τα B8 χαμηλώματος στο 1600άρι μου χρειάστηκαν 10.000χλμ για να μαλακώσουν. Τώρα για τα χλμ που τα φτύνουν τα αμορτισέρ εξαρτάται από το αυτοκίνητο κι από τη χρήση. Το καταλαβαίνεις από τις κλίσεις κι από τα φαινόμενα πλεύσης στα πολλά χλμ. Ο πιο ασφαλής τρόπος είναι να το βάλεις σε ένα αμορτισερόμετρο (σε οποιαδήποτε αντιπροσωπία ή ζαντολαστιχάδικο) και να δεις σε τι ποσοστά βρίσκονται τα αμορτισέρ σου. Υπόψιν το δικό μου(1.6 fsi) ήταν σε ποσοστά 52% μπροστά - 37% πίσω μόλις μετά από τα πρώτα 35.000χλμ και με πολύ προσεκτική χρήση - το 'γιατί' παραμένει μυστήριο... Γιατί τα αμορτισερόμετρα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ!!!!! Βάλε μια τετράδα καινούργια αμορτισέρ και μέτρησέ τα αμέσως. Θα σου τα βγάλει κάτω από 80%. Καλο θα ήταν όταν παραθέτουμε τιμές προιόντων, να αναφέρουμε και σε ποιο κατάστημα τα βρήκαμε και όχι απλά να πετάμε ένα "500 ευρώ". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elan Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 Γιατί τα αμορτισερόμετρα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ!!!!! Βάλε μια τετράδα καινούργια αμορτισέρ και μέτρησέ τα αμέσως. Θα σου τα βγάλει κάτω από 80%. Καλο θα ήταν όταν παραθέτουμε τιμές προιόντων, να αναφέρουμε και σε ποιο κατάστημα τα βρήκαμε και όχι απλά να πετάμε ένα "500 ευρώ". Κοίτα, εγώ το αμορτισερόμετρο το εμπιστεύτηκα γιατί είχα και τις άλλες 2 ενδείξεις που αναφέρω (κλίσεις και πλεύση), τώρα αν υπάρχει πιο αξιόπιστη μέθοδος να δεις σε τι κατάσταση είναι τα αμορτισέρ πραγματικά δεν τη γνωρίζω. Όσο για τις τιμές είναι μέσος όρος από τιμές που έχω βρει εγώ ή άλλα μέλη κατά καιρούς σε διάφορα καταστήματα, φαντάζομαι ότι ο καθένας όταν είναι για αλλαγή κάνει μια βόλτα από μαγαζιά και παίρνει κάποια τηλ. για να ακούσει προσφορές. Να αναφέρω καταστήματα σε ένα τόπικ το θεωρώ λίγο διαφήμιση και θα το αποφύγω, καλύτερα να γίνει αυτή η δουλειά με pm αν και πραγματικά δεν το θεωρώ αναγκαίο(κι αν σου πω εγώ ένα κατάστημα Αθήνα ή Λαμία θα σε βοηθήσει ιδιαίτερα αν είσαι από Κοζάνη πχ?). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 Κοίτα, εγώ το αμορτισερόμετρο το εμπιστεύτηκα γιατί είχα και τις άλλες 2 ενδείξεις που αναφέρω (κλίσεις και πλεύση), τώρα αν υπάρχει πιο αξιόπιστη μέθοδος να δεις σε τι κατάσταση είναι τα αμορτισέρ πραγματικά δεν τη γνωρίζω. Όσο για τις τιμές είναι μέσος όρος από τιμές που έχω βρει εγώ ή άλλα μέλη κατά καιρούς σε διάφορα καταστήματα, φαντάζομαι ότι ο καθένας όταν είναι για αλλαγή κάνει μια βόλτα από μαγαζιά και παίρνει κάποια τηλ. για να ακούσει προσφορές. Να αναφέρω καταστήματα σε ένα τόπικ το θεωρώ λίγο διαφήμιση και θα το αποφύγω, καλύτερα να γίνει αυτή η δουλειά με pm αν και πραγματικά δεν το θεωρώ αναγκαίο(κι αν σου πω εγώ ένα κατάστημα Αθήνα ή Λαμία θα σε βοηθήσει ιδιαίτερα αν είσαι από Κοζάνη πχ?). Μπορεί να μην ενδιαφέρει εμένα άμεσα, αλλά δεν είμαστε μόνο εμείς οι δυο στο forum.... Την καλύτερη διάγνωση για τα αμορτισέρ την κάνει αυτός που οδηγεί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο καθημερινά. Από περιέργεια πες μου, έστω με pm, που βρήκες τα bilstein sport για το golf με 550 ευρώ ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elan Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 (edited) Μπορεί να μην ενδιαφέρει εμένα άμεσα, αλλά δεν είμαστε μόνο εμείς οι δυο στο forum.... Την καλύτερη διάγνωση για τα αμορτισέρ την κάνει αυτός που οδηγεί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο καθημερινά. Από περιέργεια πες μου, έστω με pm, που βρήκες τα bilstein sport για το golf με 550 ευρώ ? Αν είναι λοιπόν κάποιος που να ενδιαφέρεται μπορεί κάλλιστα να στείλει ένα πμ σε μένα ή σε οποιοδήποτε από τα 100 μέλη του club που έχουν φορέσει bilstein ή sachs και να μάθει ό,τι θέλει. πχ. εσένα σου έστειλα το πμ που ζήτησες. Τώρα να διαφημίζω σε forum το τάδε μαγαζί, δεν θα το έκανα παρά μόνο αν είχα ποσοστά, αλλά επειδή δεν έχω δεν πρόκειται. Edited August 12, 2010 by Vangelis V Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 (edited) Edited August 12, 2010 by tounasL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KIT CAR Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 τα bilstein βγαινουν κιτρινα σε δυο εκδοσεις sport και sprint.τα sprint ειναι για χαμηλωμα και μονο. τα μαυρα ειναι η απλη σειρα η οποια δεν ειναι και πολυ ποιοτικη σε συγκριση με τα κιτρινα. http://bilstein.gr/bilstein/content/view/38/65/lang,el/ τα μαυρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elan Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 τα bilstein βγαινουν κιτρινα σε δυο εκδοσεις sport και sprint.τα sprint ειναι για χαμηλωμα και μονο. τα μαυρα ειναι η απλη σειρα η οποια δεν ειναι και πολυ ποιοτικη σε συγκριση με τα κιτρινα. http://bilstein.gr/bilstein/content/view/38/65/lang,el/ τα μαυρα... Εγώ μπερδεύτηκα τότε παιδιά, λάθος μου. Ανακεφαλαιώνω : - Bilstein κίτρινα Sprint για χαμήλωμα -> B8 - Bilstein κίτρινα Sport χωρίς χαμήλωμα -> Β6 - Bilstein μαύρα (απλή σειρά) -> Β4 Δείτε και στο web για κωδικούς και τιμές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soukos_anarrwnei Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 (edited) Μελη vw και οχι μονο παρακαλω τα φωτα σας... Και γω σκεφτομαι να προχωρησω αμεσα σε αναβαθμιση της αναρτησης στο gti αλλα ειμαι σε μεγαλο διλημμα: 1. Κw3 βρηκα καινουργια σε κουτι 1000 ευρω, αλλα με προβληματιζουν γνωμες οτι δεν ταιριαζει τοσο στους ελληνικους δρομους, οτι δεν συμπεριφερεται καλα σε εγκαρσιες ανωμαλιες με πολλα και υποφερει απο μια αισθηση πλευσης, και οτι ειναι πολυ ευπαθης και θελει πολυ συντομοτερα επισκευη που κοστιζει και αρκετα. Επισης για να ρυθμιστει θελει συνεργειο. Κατα τα αλλα προσφερει αρκετη ανεση σε μικροανωμαλιες και κορυφαια συμπεριφορα στις στροφες. 2.pss10 ψαχνω αλλα στα ιδια χρηματα δεν βρισκω, στα συν της η ρυθμιση χωρις ανεβασμα σε ραμπα, η αντοχη της και η πιο αμεση επαφη και σπορ συμπεριφορα με αντιστοιχα μειωμενη ανεση. Δεν εχω προσωπικη γνωμη αλλα με αυτα που διαβαζω πολυ μεγαλο προτερημα της ειναι το συνεργειο του κυρλαγκιτση στη θεσσαλονικη, ο οποιος την επισκευαζει με ανεκτο κοστος και μπορει να επεμβει ωστε να τη φερει στα μετρα σου. Οποια γνωμη για τις ανωτερω απο κατοχους ή γνωστες της συμπεριφορας τους θα ηταν καλοδεχουμενη.... Edited October 31, 2010 by soukos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laris Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 ΤΕΙΝ; Υπολόγισε τα 2πλα, αν και δεν νομίζω να βγαίνει για εμάς το μοντέλο με το controler. Από ότι θυμάμαι και αν θυμάμαι καλά βγαίνει η Flex για εμάς αλλά είναι στο ίδιο μοτίβο. Ψάχτο λίγο και στο νετ. Θα βρεις τις πληροφορίες που θέλεις. Συμφωνω με tein ειναι οτι πιο ολοκληρομενο ζητας,με διπλη τιμη βεβαια και βγαινει για εμας.Στο ebay θα την βρεις περιπου 1600 ευρω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted November 4, 2010 Report Share Posted November 4, 2010 Ενω ειμουν ετοιμος να παραγγειλω την KW variant 2 μου προτειναν σαν καλυτερη λυση να αναλαβει το στησημο:http://www.r40.gr/index.php?option=com_sobi2&sobi2Task=sobi2Details&catid=3&sobi2Id=1&Itemid=183 Εχει κανεις εμπειρια απο τον συγεκριμενο??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alzakar Posted November 23, 2010 Report Share Posted November 23, 2010 (edited) Η ΚW III είναι προσανατολισμένη περισσότερο για οδήγηση σε σωστούς δρόμους με καλή άσφαλτο και μέσα σε πίστα κάνει θαύματα. Από την άλλη η PSS έχει καλύτερο all around χαρακτήρα μιας και είναι λίγο πιο άνετη στον δρόμο, ενώ ταυτόχρονα είναι καλή και μέσα σε πίστα. Η κύρια διαφορά αυτών των 2 είναι αυτό που είπε έμμεσα και ο RS, η PSS ρυθμίζεται πάνω στο αμάξι, ενώ η άλλη όχι. Και άντε να βγάζεις, να ρυθμίζεις και να ξαναβάζεις. Παλιο το Post αλλα Πoοοολυ σωστο!!! Ενω ειμουν ετοιμος να παραγγειλω την KW variant 2 μου προτειναν σαν καλυτερη λυση να αναλαβει το στησημο:http://www.r40.gr/index.php?option=com_sobi2&sobi2Task=sobi2Details&catid=3&sobi2Id=1&Itemid=183 Εχει κανεις εμπειρια απο τον συγεκριμενο??? Φιλε εχει κανει το δικο μου αμαξι, αν δεν εχεις βαλλει ακομη αναρτηση δεν το σκεφτεσαι απλα πας εκει Edited November 23, 2010 by alzakar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mixalisnaxos Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 Αρχικα εβαλα Bilstein H&R επειτα και αντιστρεπτικες Eibach εμπρος πισω,μετα απο 35.000χλμ εχω να πω οτι ειμαι πολυ ευχαριστημενος.Ομως μονο με την αναρτηση δεν ηταν το ιδιο,με το που εβαλα και αντιστρεπτικες αλλαξε ολο το στησιμο! Το συνολικο κοστος ειναι 1100(600+500)ευρω ομως τα αξιζει.Φυσικα η ανεση παει περιπατο...δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petpik Posted December 31, 2010 Report Share Posted December 31, 2010 έχω ακούσει πολύ καλές απόψεις για ανάρτηση της H&R σε golf v gti. ξέρει κανείς κάτι γιατί με ενδιαφέρει καθώς είμαι σε περίοδο που ψάχνω και εγώ για αλλαγή της ανάρτησης. όποιος μπορεί ας βοηθήσει με τις απόψεις του Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...