Jump to content
Kakos

Golf 5 - Ανάρτηση (Λύσεις, Aftermarket, Αλλαγές, Gt, Gti Κλπ)

Recommended Posts

Δηλαδή τί έπρεπε να έβαζα?

Εδώ στην Κύπρο έχω δεί πολλά Golf V με ζάντες 19' 225/40/ εργοστασιακά!

Δεν βλέπω πιο είναι το πρόβλημα.

Φιλε αν εχεις Facebook στειλε μου το να τα πουμε και χρειαζομε ατομο εδω στην Κυπρο για γνωμες αναφορικα με το GTI μου

Link to comment
Share on other sites

Παιδες Χαιρετώ, πρόσφατα είχα πάρει ελλατήρια (Springs) για το golfaki μου οι οποίες ήταν και σε καλή ευκαιρία: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120450624503

Τελικά τα πήρα και όταν προσπάθησα να τα εφαρμόσω ήταν πολύ μεγάλα για να εφαρμοστούν..Εστειλα τo σασι number toy golf kai ton springs στον τύπο για να δεί πιο ήταν το πρόβλημα αλλά τελικά δεν βρήκαμε άκρη...Long story short τα έστιλα πίσωω και περιμένω αποζημίωση, ευτυχώς που είναι και η paypal για τα claim...

Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει κάτι για ελλατήρια για χαμήλωμα 3μμ max. έχω 17αρεσ ζάντες 225 ελαστικά pirelli.

Σας ευχαριστώ μάγκες,

Χρίστος.

Link to comment
Share on other sites

Παιδες Χαιρετώ, πρόσφατα είχα πάρει ελλατήρια (Springs) για το golfaki μου οι οποίες ήταν και σε καλή ευκαιρία: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120450624503

Τελικά τα πήρα και όταν προσπάθησα να τα εφαρμόσω ήταν πολύ μεγάλα για να εφαρμοστούν..Εστειλα τo σασι number toy golf kai ton springs στον τύπο για να δεί πιο ήταν το πρόβλημα αλλά τελικά δεν βρήκαμε άκρη...Long story short τα έστιλα πίσωω και περιμένω αποζημίωση, ευτυχώς που είναι και η paypal για τα claim...

Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει κάτι για ελλατήρια για χαμήλωμα 3μμ max. έχω 17αρεσ ζάντες 225 ελαστικά pirelli.

Σας ευχαριστώ μάγκες,

Χρίστος.

Έτος,κυβισμό και μοντέλο πες.

H&R ελατήρια --> : http://www.carparts-cat.com/loginh.asp?sid=107001

Eibach ελατήρια --> : http://performance-suspension.eibach.de/cms/en/performance_guide (στα αριστερά της σελίδας διαλέγεις το αυτοκίνητο σου )

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Έτος,κυβισμό και μοντέλο πες.

H&R ελατήρια --> : http://www.carparts-cat.com/loginh.asp?sid=107001

Eibach ελατήρια --> : http://performance-suspension.eibach.de/cms/en/performance_guide (στα αριστερά της σελίδας διαλέγεις το αυτοκίνητο σου )

2008 Golf Mk5 1.4 Comfortline...140 bhp

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Στα πόσα χλμ πρέπει να κοιτάξει κανείς για ανάρτηση στο ΜκV GTI και τι θα μπορούσε να βάλει (εκτός αντιπροσωπειας εννοείται)

1. το αυτοκίνητο είναι μαμά

2. δεν θα ήθελα να χειροτερέψει η άνεση.

3. το χαμήλωμα αποκλείεται (το πάρκινγκ είναι κατηφορικό και οριακά μπαίνω χωρίς να βρίσκει...)

ευχαριστώ!

Edited by Lippi
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Στα πόσα χλμ πρέπει να κοιτάξει κανείς για ανάρτηση στο ΜκV GTI και τι θα μπορούσε να βάλει (εκτός αντιπροσωπειας εννοείται)

1. το αυτοκίνητο είναι μαμά

2. δεν θα ήθελα να χειροτερέψει η άνεση.

3. το χαμήλωμα αποκλείεται (το πάρκινγκ είναι κατηφορικό και οριακά μπαίνω χωρίς να βρίσκει...)

ευχαριστώ!

Αφού δε θες χαμήλωμα, αν δεν έχεις τρομερές απαιτήσεις κρατήματος (δεν πας σε πίστα κλπ) θα πρότεινα απλή αλλαγή αμορτισέρ:

1. Sachs Performance - αυτά πρέπει να φοράει από μαμά ~ 500Ε περασμένα

2. Bilstein κίτρινα(Sprint) αλλά όχι τα χαμηλώματος - κωδικός νομίζω B6 ~ 550Ε

Στην αρχή ό,τι και να βάλεις θα σου φανεί σκληρό, έχεις συνηθίσει από τα τώρα αμορτισέρ σου που έχουν μαλακώσει.

Γενικά πάντως τα Bilstein κρατάνε καλύτερα, αλλά είναι και αισθητά πιο σκληρά στην αρχή. Εγώ που έβαλα τα B8 χαμηλώματος στο 1600άρι μου χρειάστηκαν 10.000χλμ για να μαλακώσουν.

Τώρα για τα χλμ που τα φτύνουν τα αμορτισέρ εξαρτάται από το αυτοκίνητο κι από τη χρήση. Το καταλαβαίνεις από τις κλίσεις κι από τα φαινόμενα πλεύσης στα πολλά χλμ. Ο πιο ασφαλής τρόπος είναι να το βάλεις σε ένα αμορτισερόμετρο (σε οποιαδήποτε αντιπροσωπία ή ζαντολαστιχάδικο) και να δεις σε τι ποσοστά βρίσκονται τα αμορτισέρ σου.

Υπόψιν το δικό μου(1.6 fsi) ήταν σε ποσοστά 52% μπροστά - 37% πίσω μόλις μετά από τα πρώτα 35.000χλμ και με πολύ προσεκτική χρήση - το 'γιατί' παραμένει μυστήριο...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Στα πόσα χλμ πρέπει να κοιτάξει κανείς για ανάρτηση στο ΜκV GTI και τι θα μπορούσε να βάλει (εκτός αντιπροσωπειας εννοείται)

1. το αυτοκίνητο είναι μαμά

2. δεν θα ήθελα να χειροτερέψει η άνεση.

3. το χαμήλωμα αποκλείεται (το πάρκινγκ είναι κατηφορικό και οριακά μπαίνω χωρίς να βρίσκει...)

ευχαριστώ!

κονι fsd τα φορεσα κ εμεινα κατ'ευχαριστημενος επειδη ζητουσα οτι εσυ...ταιριαζουν κ με τα ελατηρια που φορας και δεν χρειαζονται αλλαγη...

Ειναι σαφως καλυτερη απο την μανισια η ανεση και η σταθεροτητα σε γρηγορες στροφες ελαφρος βελτιωμενη αλλα με καλυτερη αισθηση...

Α ειναι και αυτοματα ρυθμιζομενα δλδ με καποιες συχνοτητες που ''καταλαβαινει΄΄σφυγκει στις στροφες δυνοντας σου σταθεροτητα κ μαλακωνει στα λιγα χλμ κ στις λακουβες σαμαρακια κ τετοια που δεν θα πιστευεις οτι γινεται να παιρνας ετσι απο ανωμαλιες κνα στριβεις ετσιμε την ιδια αναρτηση χωρις να πειραξεις τιποτα...

Edited by muscaria
Link to comment
Share on other sites

Αφού δε θες χαμήλωμα, αν δεν έχεις τρομερές απαιτήσεις κρατήματος (δεν πας σε πίστα κλπ) θα πρότεινα απλή αλλαγή αμορτισέρ:

1. Sachs Performance - αυτά πρέπει να φοράει από μαμά ~ 500Ε περασμένα

2. Bilstein κίτρινα(Sprint) αλλά όχι τα χαμηλώματος - κωδικός νομίζω B6 ~ 550Ε

Στην αρχή ό,τι και να βάλεις θα σου φανεί σκληρό, έχεις συνηθίσει από τα τώρα αμορτισέρ σου που έχουν μαλακώσει.

Γενικά πάντως τα Bilstein κρατάνε καλύτερα, αλλά είναι και αισθητά πιο σκληρά στην αρχή. Εγώ που έβαλα τα B8 χαμηλώματος στο 1600άρι μου χρειάστηκαν 10.000χλμ για να μαλακώσουν.

Τώρα για τα χλμ που τα φτύνουν τα αμορτισέρ εξαρτάται από το αυτοκίνητο κι από τη χρήση. Το καταλαβαίνεις από τις κλίσεις κι από τα φαινόμενα πλεύσης στα πολλά χλμ. Ο πιο ασφαλής τρόπος είναι να το βάλεις σε ένα αμορτισερόμετρο (σε οποιαδήποτε αντιπροσωπία ή ζαντολαστιχάδικο) και να δεις σε τι ποσοστά βρίσκονται τα αμορτισέρ σου.

Υπόψιν το δικό μου(1.6 fsi) ήταν σε ποσοστά 52% μπροστά - 37% πίσω μόλις μετά από τα πρώτα 35.000χλμ και με πολύ προσεκτική χρήση - το 'γιατί' παραμένει μυστήριο...

Γιατί τα αμορτισερόμετρα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ!!!!!

Βάλε μια τετράδα καινούργια αμορτισέρ και μέτρησέ τα αμέσως.

Θα σου τα βγάλει κάτω από 80%.

Καλο θα ήταν όταν παραθέτουμε τιμές προιόντων, να αναφέρουμε

και σε ποιο κατάστημα τα βρήκαμε και όχι απλά να πετάμε ένα "500 ευρώ".

Link to comment
Share on other sites

Γιατί τα αμορτισερόμετρα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ!!!!!

Βάλε μια τετράδα καινούργια αμορτισέρ και μέτρησέ τα αμέσως.

Θα σου τα βγάλει κάτω από 80%.

Καλο θα ήταν όταν παραθέτουμε τιμές προιόντων, να αναφέρουμε

και σε ποιο κατάστημα τα βρήκαμε και όχι απλά να πετάμε ένα "500 ευρώ".

Κοίτα, εγώ το αμορτισερόμετρο το εμπιστεύτηκα γιατί είχα και τις άλλες 2 ενδείξεις που αναφέρω (κλίσεις και πλεύση), τώρα αν υπάρχει πιο αξιόπιστη μέθοδος να δεις σε τι κατάσταση είναι τα αμορτισέρ πραγματικά δεν τη γνωρίζω.

Όσο για τις τιμές είναι μέσος όρος από τιμές που έχω βρει εγώ ή άλλα μέλη κατά καιρούς σε διάφορα καταστήματα, φαντάζομαι ότι ο καθένας όταν είναι για αλλαγή κάνει μια βόλτα από μαγαζιά και παίρνει κάποια τηλ. για να ακούσει προσφορές. Να αναφέρω καταστήματα σε ένα τόπικ το θεωρώ λίγο διαφήμιση και θα το αποφύγω, καλύτερα να γίνει αυτή η δουλειά με pm αν και πραγματικά δεν το θεωρώ αναγκαίο(κι αν σου πω εγώ ένα κατάστημα Αθήνα ή Λαμία θα σε βοηθήσει ιδιαίτερα αν είσαι από Κοζάνη πχ?).

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, εγώ το αμορτισερόμετρο το εμπιστεύτηκα γιατί είχα και τις άλλες 2 ενδείξεις που αναφέρω (κλίσεις και πλεύση), τώρα αν υπάρχει πιο αξιόπιστη μέθοδος να δεις σε τι κατάσταση είναι τα αμορτισέρ πραγματικά δεν τη γνωρίζω.

Όσο για τις τιμές είναι μέσος όρος από τιμές που έχω βρει εγώ ή άλλα μέλη κατά καιρούς σε διάφορα καταστήματα, φαντάζομαι ότι ο καθένας όταν είναι για αλλαγή κάνει μια βόλτα από μαγαζιά και παίρνει κάποια τηλ. για να ακούσει προσφορές. Να αναφέρω καταστήματα σε ένα τόπικ το θεωρώ λίγο διαφήμιση και θα το αποφύγω, καλύτερα να γίνει αυτή η δουλειά με pm αν και πραγματικά δεν το θεωρώ αναγκαίο(κι αν σου πω εγώ ένα κατάστημα Αθήνα ή Λαμία θα σε βοηθήσει ιδιαίτερα αν είσαι από Κοζάνη πχ?).

Μπορεί να μην ενδιαφέρει εμένα άμεσα, αλλά δεν είμαστε μόνο εμείς οι δυο

στο forum....

Την καλύτερη διάγνωση για τα αμορτισέρ την κάνει αυτός που οδηγεί

το συγκεκριμένο αυτοκίνητο καθημερινά.

Από περιέργεια πες μου, έστω με pm, που βρήκες τα bilstein sport για το golf με 550 ευρώ ?

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να μην ενδιαφέρει εμένα άμεσα, αλλά δεν είμαστε μόνο εμείς οι δυο

στο forum....

Την καλύτερη διάγνωση για τα αμορτισέρ την κάνει αυτός που οδηγεί

το συγκεκριμένο αυτοκίνητο καθημερινά.

Από περιέργεια πες μου, έστω με pm, που βρήκες τα bilstein sport για το golf με 550 ευρώ ?

Αν είναι λοιπόν κάποιος που να ενδιαφέρεται μπορεί κάλλιστα να στείλει ένα πμ σε μένα ή σε οποιοδήποτε από τα 100 μέλη του club που έχουν φορέσει bilstein ή sachs και να μάθει ό,τι θέλει.

πχ. εσένα σου έστειλα το πμ που ζήτησες.

Τώρα να διαφημίζω σε forum το τάδε μαγαζί, δεν θα το έκανα παρά μόνο αν είχα ποσοστά, αλλά επειδή δεν έχω δεν πρόκειται.

Edited by Vangelis V
Link to comment
Share on other sites

τα bilstein βγαινουν κιτρινα σε δυο εκδοσεις sport και sprint.τα sprint ειναι για χαμηλωμα και μονο.

τα μαυρα ειναι η απλη σειρα η οποια δεν ειναι και πολυ ποιοτικη σε συγκριση με τα κιτρινα.

http://bilstein.gr/bilstein/content/view/38/65/lang,el/ τα μαυρα...

Link to comment
Share on other sites

τα bilstein βγαινουν κιτρινα σε δυο εκδοσεις sport και sprint.τα sprint ειναι για χαμηλωμα και μονο.

τα μαυρα ειναι η απλη σειρα η οποια δεν ειναι και πολυ ποιοτικη σε συγκριση με τα κιτρινα.

http://bilstein.gr/bilstein/content/view/38/65/lang,el/ τα μαυρα...

Εγώ μπερδεύτηκα τότε παιδιά, λάθος μου.

Ανακεφαλαιώνω : - Bilstein κίτρινα Sprint για χαμήλωμα -> B8

- Bilstein κίτρινα Sport χωρίς χαμήλωμα -> Β6

- Bilstein μαύρα (απλή σειρά) -> Β4

Δείτε και στο web για κωδικούς και τιμές.

Link to comment
Share on other sites

Μελη vw και οχι μονο παρακαλω τα φωτα σας...

Και γω σκεφτομαι να προχωρησω αμεσα σε αναβαθμιση της αναρτησης στο gti αλλα ειμαι σε μεγαλο διλημμα:

1. Κw3 βρηκα καινουργια σε κουτι 1000 ευρω, αλλα με προβληματιζουν γνωμες οτι δεν ταιριαζει τοσο στους ελληνικους δρομους, οτι δεν συμπεριφερεται καλα σε εγκαρσιες ανωμαλιες με πολλα και υποφερει απο μια αισθηση πλευσης, και οτι ειναι πολυ ευπαθης και θελει πολυ συντομοτερα επισκευη που κοστιζει και αρκετα. Επισης για να ρυθμιστει θελει συνεργειο. Κατα τα αλλα προσφερει αρκετη ανεση σε μικροανωμαλιες και κορυφαια συμπεριφορα στις στροφες.

2.pss10 ψαχνω αλλα στα ιδια χρηματα δεν βρισκω, στα συν της η ρυθμιση χωρις ανεβασμα σε ραμπα, η αντοχη της και η πιο αμεση επαφη και σπορ συμπεριφορα με αντιστοιχα μειωμενη ανεση. Δεν εχω προσωπικη γνωμη αλλα με αυτα που διαβαζω πολυ μεγαλο προτερημα της ειναι το συνεργειο του κυρλαγκιτση στη θεσσαλονικη, ο οποιος την επισκευαζει με ανεκτο κοστος και μπορει να επεμβει ωστε να τη φερει στα μετρα σου.

Οποια γνωμη για τις ανωτερω απο κατοχους ή γνωστες της συμπεριφορας τους θα ηταν καλοδεχουμενη....

Edited by soukos
Link to comment
Share on other sites

ΤΕΙΝ; Υπολόγισε τα 2πλα, αν και δεν νομίζω να βγαίνει για εμάς το μοντέλο με το controler. Από ότι θυμάμαι και αν θυμάμαι καλά βγαίνει η Flex για εμάς αλλά είναι στο ίδιο μοτίβο. Ψάχτο λίγο και στο νετ. Θα βρεις τις πληροφορίες που θέλεις.

Συμφωνω με tein ειναι οτι πιο ολοκληρομενο ζητας,με διπλη τιμη βεβαια και βγαινει για εμας.Στο ebay θα την βρεις περιπου 1600 ευρω

Link to comment
Share on other sites

Ενω ειμουν ετοιμος να παραγγειλω την KW variant 2 μου προτειναν σαν καλυτερη λυση να αναλαβει το στησημο:http://www.r40.gr/index.php?option=com_sobi2&sobi2Task=sobi2Details&catid=3&sobi2Id=1&Itemid=183

Εχει κανεις εμπειρια απο τον συγεκριμενο???

Link to comment
Share on other sites

Η ΚW III είναι προσανατολισμένη περισσότερο για οδήγηση σε σωστούς δρόμους με καλή άσφαλτο και μέσα σε πίστα κάνει θαύματα. Από την άλλη η PSS έχει καλύτερο all around χαρακτήρα μιας και είναι λίγο πιο άνετη στον δρόμο, ενώ ταυτόχρονα είναι καλή και μέσα σε πίστα. Η κύρια διαφορά αυτών των 2 είναι αυτό που είπε έμμεσα και ο RS, η PSS ρυθμίζεται πάνω στο αμάξι, ενώ η άλλη όχι. Και άντε να βγάζεις, να ρυθμίζεις και να ξαναβάζεις.

Παλιο το Post αλλα Πoοοολυ σωστο!!! ;)

Ενω ειμουν ετοιμος να παραγγειλω την KW variant 2 μου προτειναν σαν καλυτερη λυση να αναλαβει το στησημο:http://www.r40.gr/index.php?option=com_sobi2&sobi2Task=sobi2Details&catid=3&sobi2Id=1&Itemid=183

Εχει κανεις εμπειρια απο τον συγεκριμενο???

Φιλε εχει κανει το δικο μου αμαξι, αν δεν εχεις βαλλει ακομη αναρτηση δεν το σκεφτεσαι

απλα πας εκει ;)

Edited by alzakar
Link to comment
Share on other sites

Αρχικα εβαλα Bilstein H&R επειτα και αντιστρεπτικες Eibach εμπρος πισω,μετα απο 35.000χλμ εχω να πω οτι ειμαι πολυ ευχαριστημενος.Ομως μονο με την αναρτηση δεν ηταν το ιδιο,με το που εβαλα και αντιστρεπτικες αλλαξε ολο το στησιμο!

Το συνολικο κοστος ειναι 1100(600+500)ευρω ομως τα αξιζει.Φυσικα η ανεση παει περιπατο...δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα!

Link to comment
Share on other sites

έχω ακούσει πολύ καλές απόψεις για ανάρτηση της H&R σε golf v gti. ξέρει κανείς κάτι γιατί με ενδιαφέρει καθώς είμαι σε περίοδο που ψάχνω και εγώ για αλλαγή της ανάρτησης. όποιος μπορεί ας βοηθήσει με τις απόψεις του

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.