XIONOULIS Posted January 2, 2011 Report Share Posted January 2, 2011 αν θελεις να το κανεις να τριζει εκτος και αν εχεις φανταστικους δρομους εκει που μενεις θα σου ελεγα να ξαναβαλεις την μαμα...ειχα την κw2 inox και το σπαραλιασε σε τριγμους το γκολφ 4 που ειχα πριν....δοκιμασα και το κονι τα ιδια στου πατερα μου το bmw to εκανα να τριζει ολο,θεωρω αν θες να μην τριζει βαλε τα ιδια,ετσι και ετσι εχει παρα πολυ καλη αναρτηση απτην μανα του εδω ολα τα τσι θελουν να την βαλουν και εσυ θες να την αλλαξεις?επισης ειναι και η ποιο χαμηλωμενη και ποιο σκληρη εκδοση που υπαρχει για τα γκολφ η δικα μας σκεψου οτι μετο 170αρι τοgt ειμαστε ακομη και απο αυτο 3 ποντους κατω εργοστασιακα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 5, 2011 Report Share Posted January 5, 2011 (edited) Δεν ειναι 3 ποντοι αλλα το πολυ 1.5 απ'οτι ξερω, παρ'ολα αυτα η μαμα αναρτηση του gti ειναι ΠΟΛΥ καλη και αν πραγματι δεν πας πανω απο 250 αλογα δεν χρειαζεται καμμια αλλαγη γιατι αναγκαστικα πας μετα σε κατι σκληροτερο και αν φαινεται ενταξει στην αρχη (ειναι η τρελα της αλλαγης) με τον καιρο γινεται κουραστικο ειδικα στους δρομους μας. Η δε αντιδραση της στο οριο ειναι πιο αποτομη απο την νορμαλ και θα πρεπει να ξερεις να το χειριζεσαι το θεμα. Edited January 5, 2011 by KIRRA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted January 14, 2011 Report Share Posted January 14, 2011 (edited) ποιος ξερει να μου πει αν το 5αρι περνει ρυθμιζομενη αναρτηση αλλα με κουμπι που να βρισκεται στην καμπινα του οδηγου και να ρυθμιζεται απο κει? γινεται κατι τετοιο?? Edited January 14, 2011 by nick_1987 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctordim Posted January 18, 2011 Report Share Posted January 18, 2011 για να μην ανοιγω νεο θεμα, εφτασε σιγα-σιγα η ωρα ν αλλαξω αναρτηση στο 1.6 fsi μου! στοχος πρωτιστως να διατηρηθει οσο το δυνατον περισσοτερο η ανεση της εργοστασιακης αναρτησης, ενω δευτερευοντως δε θα με χαλαγε αν μειωνοταν οι κλισεις που παιρνει το αμαξωμα στις στροφες κ αν χαμηλωνε εστω κ λιγο,για αισθητικους περισσοτερο λογους.. τα αμορτισερ τα οποια μαλλον θα βαλω ειναι τα sachs super touring (αν δεν κανω λαθος στο ονομα),σχεδον τα εργοστασιακα δηλαδη, το ερωτημα που γενναται ομως ειναι τι κανουμε με τα ελατηρια?? α)να κρατησω τα μαμα sportline? β)να δοκιμασω κατι απο gt-gti η θα εχω αντιθετα αποτελεσματα λογω χαμηλοτερου βαρους του δικου μου σε σχεση με τα παραπανω? γ)εχετε υποψιν καποιο αφτερμαρκετ σετ ελατηριων που να χαμηλωνει λιγο το αμαξωμα(πχ λιγοτερο απο 3εκ)? δε θελω να το σκληρυνω πολυ κ στην τελικη το υψος που εχει τωρα το αμαξι μου με ικανοποιει σχετικα,αλλα με τα νεα αμορτισερ δε θα σηκωθει παλι??? ευχαριστω εκ των προτερων! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 19, 2011 Report Share Posted January 19, 2011 ποιος ξερει να μου πει αν το 5αρι περνει ρυθμιζομενη αναρτηση αλλα με κουμπι που να βρισκεται στην καμπινα του οδηγου και να ρυθμιζεται απο κει? γινεται κατι τετοιο?? DCC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted January 19, 2011 Report Share Posted January 19, 2011 DCC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanicas Posted January 19, 2011 Report Share Posted January 19, 2011 Το θεμα ομως ειναι αν μπαινει εκ των υστερων και αν ναι, μηπως το κοστος ειναι δυσθεωρατο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted January 19, 2011 Report Share Posted January 19, 2011 Το θεμα ομως ειναι αν μπαινει εκ των υστερων και αν ναι, μηπως το κοστος ειναι δυσθεωρατο; Σίγουρα το κόστος του περάσματος θα είναι μεγάλο αν μπαίνει σε Golf 5 Υ.Γ. Εγώ ανάρτηση DCC έχω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted January 19, 2011 Report Share Posted January 19, 2011 μονο μεταχειρισμενη και αυτο δθσκολα γιατι πρπει να τρακαρει τελειωτικα καποιος , για να τη βρεις...δυσκολο και αυτο...μιλαμε για καινουργια αμαξια.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted January 19, 2011 Report Share Posted January 19, 2011 βρηκα οτι εχει και η ΤΕΙΝ,αλλα το κοστος ειναι υπερβολικα υψηλο.. 3500??? χαχα ,καλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted January 19, 2011 Report Share Posted January 19, 2011 xaxaxax... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detuner Posted January 21, 2011 Report Share Posted January 21, 2011 βρηκα οτι εχει και η ΤΕΙΝ,αλλα το κοστος ειναι υπερβολικα υψηλο.. 3500??? χαχα ,καλο. θα παω να πρω 3-4 να βαλω και στην αποθηκη μου να εχω αν χρειαστει κανεις φιλος.. 3500 ευρω για μια ρυθμιζομενη αναρτηση...??? ελεος??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soukos_anarrwnei Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 ...παντως σε μια ρυθμιζομενη coilover εχεις τη δυνατοτητα να παιξεις με τις ρυθμισεις και να το φερνεις καθε φορα στα γουστα σου. Φοραω kw2 και τελευταια με ταχυτητες νορμαλ και σε συνδυασμο με την "ποιοτητα" των δρομων μας με ειχε κουρασει. Σηκωνω καπω, 6 κλικ κατω με το αλενακι και αλλο αυτοκινητο. Μαλακωσε αρκετα, δεν κοπαναει πλεον. Δεν το πιστευα.... Τωρα το σωστο ειναι να φερω και τα πισω στα ιδια περιπου, αλλα εκει η ρυθμιση γινεται απο πανω και πρεπει να βγει εξω. Αστο ετσι και απο την ανοιξη θα το χαμηλωσω κανα δυο ποντους ακομα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Παιδια τη βοηθεια σας και τις γνωσεις σας. Εχω τοποθετησει στο gti μου την KW Variant 2, περιπου 27.000 χλμ χρηση τα περισσοτερα στην Αττικη. Τωρα τελευταια αρχιζει να με κουραζει ιδιαιτερα, μερικες φορες νιωθω το αμαξι πολυ ξερο και ανεπαισθητα ασταθες (πλεει) σε χαμηλες ταχυτητες.(40-50χλμ). Μηπως χρειαζεται καποιο τσεκ η επισκευη? Ποιος ειναι ο καλυτερος μαστορας για τετοιες αναρτησεις? Δευτερον απο την τελευταια φορα που εγινε ρυθμιση χτες βαζοντας τα δαχτυλα του χεριου μου αναμεσα στη πισω ροδα και το θολο συνειδητοποιησα οτι απο τη μια πλευρα η αποσταση ειναι μικροτερη(μικροτερη αποσταση του θολου απο τον τροχο) Ειναι δυνατον να εχει γινει αυτο απο μονο του ή δε μου εχει κανει σωστη ρυθμιση ο ..μαστορας? Τριτον κ πολυ σημαντικο..Απ οτι ξερω η αναρτηση αυτη ρυθμιζεται και σε υψος και σε σκληροτητα? Τι σημαινει ομως αυτο? Ειναι ανεξαρτητο το ενα απο το αλλο? Δλδ αν θελω μπορω να σηκωσω την αναρτηση οσο ψηλα θελω χωρις να επηρεασω τη σκληροτητα της? Η ανεβοκατεβαζοντας την αναρτηση επηρεαζεται και η σκληροτητα? Θα ηθελα να προτεινετε εναν ανθρωπο που να ειστε 100% σιγουροι οτι μπορει να δωσει μια λυση σ αυτες τις ερωτησεις γιατι εχω περιπου 2 χρονια την αναρτηση και δεν την εχω ευχαριστηθει πληρως συν το γεγονος οτι με τις 19αρες ζαντες εχω τριβη του λαστιχου στο θολο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
red Gti V Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 "δεν την εχω ευχαριστηθει πληρως συν το γεγονος οτι με τις 19αρες ζαντες εχω τριβη του λαστιχου στο θολο.." Μόνο κ μόνο γι αυτό που διάβασα, στα υπόλοιπα δε μπορώ να σε βοηθήσω, σου παραθέτω το παρακάτω topic στο οποίο εξηγώ αναλυτικά τι θα κάνεις για να γλυτώσεις απο το πρόβλημα αυτό. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=35134 Έναν ολόκληρο χρόνο τώρα έχω βρεί την υγειά μου κ κίχ απο τους θόλους ΚΑΙ με 19άρες ΚΑΙ με κάργα χαμήλωμα ΚΑΙ με τέρμα στρίψιμο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petpik Posted February 23, 2011 Report Share Posted February 23, 2011 (edited) καλησπέρα έχω ένα golf v gti dsg του 2008. έχω κάνει 60.000χλμ και είμαι για αλλαγή ανάρτησης. σκέφτομαι να βάλω πάλι μαμά αλλά με ελατήρια HR. έχει κανείς εμπειρία να μου πει τη γνώμη του, δηλαδή πως συμπεριφέρεται το αμάξι, πόσο χαμηλώνει και πόσο θα μου κοστίσει όλο το πακέτο. σημ. φοράω 18΄΄ ζάντες να συμπληρώσω ότι στο σαιτ της HR το αμερικάνικο αναφέρει 4 τύπους ελατηρίων 1. τα OE sport spring ΛΕΥΚΑ με approx. front lowering 0.2 και rear 0.2 2. τα sport spring ΜΑΥΡΑ front 0.9 rear 0.8 3. τα super sport sprinh ΜΠΛΕ front 1.3 rear 1.3 και 4. τα race spring ΚΟΚΚΙΝΑ front 0.9 rear 0.8 επίσης στο αντίστοιχο γερμανικό σαιτ αναφέρονται μόνο τα μαύρα. όποιος μπορεί και ξέρει ας μου πει για να βοηθηθώ. thanks Edited February 24, 2011 by petpinos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drt Posted March 29, 2011 Report Share Posted March 29, 2011 καλησπέρα έχω ένα golf v gti dsg του 2008. έχω κάνει 60.000χλμ και είμαι για αλλαγή ανάρτησης. σκέφτομαι να βάλω πάλι μαμά αλλά με ελατήρια HR. έχει κανείς εμπειρία να μου πει τη γνώμη του, δηλαδή πως συμπεριφέρεται το αμάξι, πόσο χαμηλώνει και πόσο θα μου κοστίσει όλο το πακέτο. σημ. φοράω 18΄΄ ζάντες να συμπληρώσω ότι στο σαιτ της HR το αμερικάνικο αναφέρει 4 τύπους ελατηρίων 1. τα OE sport spring ΛΕΥΚΑ με approx. front lowering 0.2 και rear 0.2 2. τα sport spring ΜΑΥΡΑ front 0.9 rear 0.8 3. τα super sport sprinh ΜΠΛΕ front 1.3 rear 1.3 και 4. τα race spring ΚΟΚΚΙΝΑ front 0.9 rear 0.8 επίσης στο αντίστοιχο γερμανικό σαιτ αναφέρονται μόνο τα μαύρα. όποιος μπορεί και ξέρει ας μου πει για να βοηθηθώ. thanks εγω φοραω εργοστασιακα αμορτισερ με hr ελατηρια...το αμαξι θα γινει σαυρα...κοκκινα ειναι αυτα που πρεπει να βαλεις...για μενα ομως η καλυτερη λυση ειναι να βαλεις αναρτησεις..πχ kw 3 bilstein pss9...και μην ασχοληθεις με ελατηρια γιατι οι εργοστσιακες ζοριζονται..πολυ με τα ελατηρια και απο επιδοσεις τιποτα το ιδιαιτερο απλος θα γινει λιγο πιο κοφτερο....το κοψιμο του αυτοκινητου δν θα ειναι τοσο σαν βαρκα...ασε που θα τις παρεις στο χερι πολυ πιο γρηγορα με αποτελεσμα να σου κοβεται η μεση αμα πεσεις σε καμια λακουβιτσα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detuner Posted March 29, 2011 Report Share Posted March 29, 2011 εγω φοραω εργοστασιακα αμορτισερ με hr ελατηρια...το αμαξι θα γινει σαυρα...κοκκινα ειναι αυτα που πρεπει να βαλεις...για μενα ομως η καλυτερη λυση ειναι να βαλεις αναρτησεις..πχ kw 3 bilstein pss9...και μην ασχοληθεις με ελατηρια γιατι οι εργοστσιακες ζοριζονται..πολυ με τα ελατηρια και απο επιδοσεις τιποτα το ιδιαιτερο απλος θα γινει λιγο πιο κοφτερο....το κοψιμο του αυτοκινητου δν θα ειναι τοσο σαν βαρκα...ασε που θα τις παρεις στο χερι πολυ πιο γρηγορα με αποτελεσμα να σου κοβεται η μεση αμα πεσεις σε καμια λακουβιτσα... φοραω στο δικο μου bilstein pss10.. η σκληροτητα οταν ειναι απο 5+ τη μεση μου μη πω τι την κανει... ... παρ ολα αυτα το κρατημα και η συμπεριφορα του αυτοκινητου δε περιγραφονται... και αν θες και κανα ανετο ταξιδι την βαζεις στο 1... βεβαια παρ ολο που ειναι πιο σκληρη ειναι και πιο γλυκια απο τη μαμα αναρτηση... οταν επεφτα σε λακουβα με τη μαμα αναρτηση νομιζα οτι το αμαξι κοπηκε σε κομματια.. ενω τωρα σε μεγαλες ταχυτητες τις περναει και σχεδον δεν τις νιωθεις τις λακουβες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntonisK Posted April 3, 2011 Report Share Posted April 3, 2011 Αρχικα εβαλα Bilstein H&R επειτα και αντιστρεπτικες Eibach εμπρος πισω,μετα απο 35.000χλμ εχω να πω οτι ειμαι πολυ ευχαριστημενος.Ομως μονο με την αναρτηση δεν ηταν το ιδιο,με το που εβαλα και αντιστρεπτικες αλλαξε ολο το στησιμο! Το συνολικο κοστος ειναι 1100(600+500)ευρω ομως τα αξιζει.Φυσικα η ανεση παει περιπατο...δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα! Η ανεση πηγε περιπατο μετά τις αντιστρεπτικές ή από την αρχη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mixalisnaxos Posted April 9, 2011 Report Share Posted April 9, 2011 (edited) Με όλα μαζί κ 18 αρες....βέβαια με 17αρες μεγάλη διάφορα στην ανεση,το λέω γιατί τις άλλαξα σήμερα λόγω καλοκαιριού Edited April 10, 2011 by mixalisnaxos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratos_80 Posted August 12, 2011 Report Share Posted August 12, 2011 Καλησπέρα σε όλους, Φτάσαμε αισίως τα 90.000 χλμ. (μόλις τοποθέτησα και τα ελαστικά 205/55R16 Pirelli Cinturato P7) και έφτασε η ώρα αλλαγής των αμορτισέρ. Θα ήθελα μια ενημέρωση όσον αφορά τα 2 παρακάτω μοντέλα Bilstein - B4 gas - B6 sport και συγκεκριμένα τιμές, διαφορές, πού να πάω για την τοποθέτηση και όποια άλλα χρήσιμη πληροφορία. Ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratos_80 Posted August 14, 2011 Report Share Posted August 14, 2011 Καλησπέρα σε όλους, Φτάσαμε αισίως τα 90.000 χλμ. (μόλις τοποθέτησα και τα ελαστικά 205/55R16 Pirelli Cinturato P7) και έφτασε η ώρα αλλαγής των αμορτισέρ. Θα ήθελα μια ενημέρωση όσον αφορά τα 2 παρακάτω μοντέλα Bilstein - B4 gas - B6 sport και συγκεκριμένα τιμές, διαφορές, πού να πάω για την τοποθέτηση και όποια άλλα χρήσιμη πληροφορία. Ευχαριστώ! Κανένας φίλος που να γνωρίζει?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted August 14, 2011 Report Share Posted August 14, 2011 (edited) Καλησπέρα σε όλους, Φτάσαμε αισίως τα 90.000 χλμ. (μόλις τοποθέτησα και τα ελαστικά 205/55R16 Pirelli Cinturato P7) και έφτασε η ώρα αλλαγής των αμορτισέρ. Θα ήθελα μια ενημέρωση όσον αφορά τα 2 παρακάτω μοντέλα Bilstein - B4 gas - B6 sport και συγκεκριμένα τιμές, διαφορές, πού να πάω για την τοποθέτηση και όποια άλλα χρήσιμη πληροφορία. Ευχαριστώ! Και τα δύο είναι για μαμά ελάτήρια με την διαφορά ότι το b6 sport είναι πιο σκληρό από το b4. Edited August 14, 2011 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratos_80 Posted October 18, 2011 Report Share Posted October 18, 2011 Καλοί μου άνθρωποι, τι θα προτείνατε να τοποθετήσω στο golfάΚι μου, bilstein B4 gas (μαύρα) ή koni str.t (πορτοΚαλί); ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted October 18, 2011 Report Share Posted October 18, 2011 Καλοί μου άνθρωποι, τι θα προτείνατε να τοποθετήσω στο golfάΚι μου, bilstein B4 gas (μαύρα) ή koni str.t (πορτοΚαλί); ευχαριστώ Ποσο εχουν τα μαυρα φιλε μου?τα b6 στα 400 θα σου λεγα νομιζω θα δεις τεραστια διαφορα Και θα Κρατησουν παραπανω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...