Jump to content
Kakos

Golf 5 - Ανάρτηση (Λύσεις, Aftermarket, Αλλαγές, Gt, Gti Κλπ)

Recommended Posts

σωστος ο pinion...

 

να συμπληρωσω οτι εχω βαλει συνεμπλοκ απο S3 στα ψαλιδια και βασεις σασμαν και κοντρας απο την powerfelx...

 

ψαχνω για αντιστρεπτικες απο GTI 200hp αλλα δεν μπορω να βρω σε λογικη τιμη...

 

το Golf γενικα με ενα δυο πραγματακια ειναι ανετο - και δενει σαν αμαξωμα....

 

η Vmaxx πολυ καλη επιλογη..εχει αν θυμαμαι καλα 18 κλικ....μπροστα ειχα 9 κλικ μεσα στην πολη και πισω γυρω στα 11 κλικ.παντα πισω ειναι πιο μαλακο το αμαξι...οποτε σκληραινουμε...τελος με 15 κλικ και πανω το αμαξι ειναι κυριολεκτικα για πιστα/...επισης ειναι απιστευτο το ποσο ευκολα αντιλαμβανεσαι την διαφορα στις αποσβεσεις του αμορτισερ καθε φορα που ρυθμιζεις....στο τερμα μαλακο ειναι πιο μαλακο απο το εργοστασιακο αμορτισερ....

 

επισης η vmaxx εχει τα ρυθμιστικα επανω στο θολο εμπρος και επανω στην μπουκαλα του αμορτισερ πισω , οπου σε 2 λεπτα ρυθμιζεις οσο θες...

 

ουτε να βγαζεις αμορτισερ οπως τα koni ουτε γρυλλο-αναβατωρια κτλ...

 

πολυ καλη επιλογη φιλε....

 

με pm οποιος θελει για να του πω απο που τα ειχα παραγειλει...

Edited by KIT CAR
Link to comment
Share on other sites

Πάντως "μεγάλες κλίσεις" δεν σημαίνει απαραίτητα ότι αλλάζουμε ελατήρια/αμορτισέρ ή τουλάχιστον μόνο αυτά, σημαντικό ρόλο παίζουν και οι αντιστρεπτικές και πολλές φορές εκεί πάσχει ένα αυτοκίνητο. Με σχετικά χαμηλό κόστος συνήθως η διαφορά είναι μεγάλη, ακόμα και με εργοστασιακές λύσεις (πχ από Gti).

Οι μπροστα  αντιστρεπτικες του GTI ειναι ιδιες σε παχος  με gt , tsi.Μονο οι πισω ειναι ενα  τι πιο χοντρες.Την Πατησα  γιατι ειχα παραγγειλει σετ απο GOLF V GTI και τελικα ΜΟΝΟ  η πισω ηταν  πιο χοντρη και  κρατησα  την δικια μου εμπρος. Αν δεν πας σε after market h&r  kw κτλπ δεν εχει μεγαλη διαφορα..

Βεβαια με παραξενεψε που η εμπρος αντιστρεπτικη του sportline εχει το ιδιο παχος με του gti..Ελπιζω να μη εκανε  λαθος παραγγελια και εμεινα  με την μαμα  :p

Edited by jim75
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παίδες !

golf gt sport 140 του 2008,  φοράει πρόγραμμα, εξάτμιση, 17άρες με 225/45, 76.000 χλμ με τα μαμά αμορτισέρ-ελατήρια.  (sachs φοράει σωστά ?)

χαμηλωμα δεν θέλω γιατί ίσα που χωράει η μάσκα πάνω απο πεζοδρόμια και δεν με βολεύει στην καθημερινή οδήγηση.

αρα πάω για αμορτισέρ με μαμά ελατήρια.

αυτό που ψάχνω είναι να είναι πιο σκληρά αλλά με καλύτερη απόσβεση, δηλαδή να μην μεταφέρεται αυτός ο ξερός χτύπος-ντουγκ

μέσα στην καμπίνα.  Ας χοροπηδάει και λίγο, αλλά η απορρόφηση να είναι πιο αθόρυβη μέσα στην καμπίνα, πιο ενιαία.  Δεν ξέρω αν το μεταφέρω σωστά με τις λέξεις..

 

Για αλλαγή αμορτισέρ με μαμά ελατήρια, για να συνοψίσουμε αυτά που ήδη αναφέρθηκαν, μιλάμε για τα bilstein τα bs6, ή τα koni τα πορτοκαλί,σωστα?

Μου είπαν και για τα ALKO performance  στα 300€, παλιά γερμανική εταιρεία που βγάζει και φασόν μπουκάλες και για κάποιες σειρές της KW.

Ρυθμιζόμενες κλπ δεν βάζω γιατί και το κόστος ανεβαίνει, και θέλει ελατήρια και χαμήλωμα, που δεν το θέλω. Πίστα κλπ δεν μπαίνω, ούτε κυνηγάω χρόνους και τέτοια. Ουτε ρυθμιζόμενες θέλω.  βαριέμαι να ρυθμιζω και κλικ πάνω κάτω και τέτοια κόλπα.  Ουτε υπομονή δεν έχω για τέτοια ούτε όρεξη.

Τι να βάλω ώστε να έχω μια πιο σκληρή - αθόρυβη ανάρτηση με μαμά ελατήρια ?

Σας ευχαριστώ και σόρυ για το σεντόνι.

Link to comment
Share on other sites

Chris τσεκαρε τα Κοni FSD για τιμες.Με βαση αυτα  που ζητας νομιζω ειναι η καλυτερη λυση! Προτεινονται για μαμα ελατηρια , ειναι αυτορυθμιζομενα.Μακρυα απο Koni κιτρινα , πορτοκαλι  και Bilstein .Oχι οτι δεν ειναι καλα  ,αλλα επειδη καταλαβα  τι ψαχνεις θα κοπανανε  λιγακι...ασε που σε αυτες τις  περιπτωσεις για να δεσει το γλυκο θες και ελατηρια χαμηλωματος.

 Πριν βαλω ΚW street&comfort  τα ειχα ως επομενη επιλογη, αλλα δεν συνδυαζονται με ελατηρια χαμηλωματος τα fsd( το ειχα ψαξει αρκετα και μονο με τα eibach pro kit 3.5 και παλι οριακα) γιατι ηθελα  να χαμηλωσει λιγο

 

http://www.tirerack.com/suspension/tests/koni_fsd.jsp

Edited by jim75
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παίδες !

golf gt sport 140 του 2008,  φοράει πρόγραμμα, εξάτμιση, 17άρες με 225/45, 76.000 χλμ με τα μαμά αμορτισέρ-ελατήρια.  (sachs φοράει σωστά ?)

χαμηλωμα δεν θέλω γιατί ίσα που χωράει η μάσκα πάνω απο πεζοδρόμια και δεν με βολεύει στην καθημερινή οδήγηση.

αρα πάω για αμορτισέρ με μαμά ελατήρια.

αυτό που ψάχνω είναι να είναι πιο σκληρά αλλά με καλύτερη απόσβεση, δηλαδή να μην μεταφέρεται αυτός ο ξερός χτύπος-ντουγκ

μέσα στην καμπίνα.  Ας χοροπηδάει και λίγο, αλλά η απορρόφηση να είναι πιο αθόρυβη μέσα στην καμπίνα, πιο ενιαία.  Δεν ξέρω αν το μεταφέρω σωστά με τις λέξεις..

 

Για αλλαγή αμορτισέρ με μαμά ελατήρια, για να συνοψίσουμε αυτά που ήδη αναφέρθηκαν, μιλάμε για τα bilstein τα bs6, ή τα koni τα πορτοκαλί,σωστα?

Μου είπαν και για τα ALKO performance  στα 300€, παλιά γερμανική εταιρεία που βγάζει και φασόν μπουκάλες και για κάποιες σειρές της KW.

Ρυθμιζόμενες κλπ δεν βάζω γιατί και το κόστος ανεβαίνει, και θέλει ελατήρια και χαμήλωμα, που δεν το θέλω. Πίστα κλπ δεν μπαίνω, ούτε κυνηγάω χρόνους και τέτοια. Ουτε ρυθμιζόμενες θέλω.  βαριέμαι να ρυθμιζω και κλικ πάνω κάτω και τέτοια κόλπα.  Ουτε υπομονή δεν έχω για τέτοια ούτε όρεξη.

Τι να βάλω ώστε να έχω μια πιο σκληρή - αθόρυβη ανάρτηση με μαμά ελατήρια ?

Σας ευχαριστώ και σόρυ για το σεντόνι.

Bilstein B6 αλλά δεν βλέπω να με ακούς..

Link to comment
Share on other sites

φίλε Νίκο, εχω διαβάσει που το έγραψες για κάποιον άλλο φίλο, και σέβομαι πολύ την γνώμη σου. Αυτό είναι σίγουρο.

τεμηρίωσέ αν δεν σου είναι κόπος με 2-3 λόγια την επιλογή των bs6.

Είναι στις επιλογές μου τα Β6 sport, αλλά φοβάμαι μην μου βγεί κούτσουρο και κοπανάει.. Θέλω και την άνεσή μου λόγω οτι εχω και 2 παιδιά, και είναι το καθημερινό-μοναδικό  μου μέσο μετακίνησης. Για αυτό έχω και μια προτίμηση σε κάποιο στάδιο άνεσης, μ αρέσει και το καλό κράτημα βεβαίως βεβαίως..

Το ξέρω οτι και τα 2 μαζί, άνεση και κράτημα-αμεσότητα-στοιβαρότητα  δεν είναι εύκολο εώς και αδύνατο να συμβαδίζουν.

Αληθεύει οτι τα bilstein δεν έχουν την μακροζωία που έχουν άλλα αντίστοιχα αμορτισέρ ? διάβασα οτι μετά απο 

30-40 χιλ.χλμ αρχίζουν και τα φτύνουν και οτι δεν είναι τόσο καλά πλέον όσο ήταν παλιότερα.

 

τα bs6 βγαίνουν και σε ρυθμιζόμενα ? τα ρυθμίζεις πριν την τοποθέτηση ή μπορείς και φορεμένα ?

τα πίσω λογικά θέλουν βγάλσιμο για ρύθμιση, σωστά ?

Εχω διαβάσει όλο το τόπικ περί αναρτήσεων, όλα τα θέματα. Είμαι στο τελικό στάδιο απόφασης, γι αυτό ίσως συγνώμη αν σας κουράζω.

φιλικά πάντα.

Edited by chrispant
Link to comment
Share on other sites

Τα bilstein αντεχουν, αυτο που διαβασες δεν ισχυει. Αναρωτιεμαι ποιοι τα λΕνε αυτα.

Οταν τα εργοστασιακα στα 30000 θα ειναι για πεταμα, με τα 55αρια b6 θα βγαλεις 60-70000 τουλαχιστο. Μετα τα κανεις ανακατασκευη στη ΣΙνδο στον κυρλαγκιτση και ειναι σαν καινουργια. Ειναι κορυφαια αμορτισερ σε κρατημα.

Ρυθμιζομενα φυςικα και δεν ειναι. Μπορει ομως να στα κανει ο κυρλαγκιτσης αν θες μετα που θα τα πας για επισκευη μενα επιπροσθετο κοστος. Να γινει coilover δηλαδη. Δεν συγκρινεται η ποιοτητα, η ανθεκτικοτητα και η στιβαροτητα των b6-8 με τα υπολοιπα απλα αμορτισερ. Θα τα εχεις μεχρι να δωσεις το αμαξι. Τα αγοραζεις μια φορα και τα κρατας.

Οταν αναφερεις ανεση, παιδια και ιστοριες νομιζω οτι πας ξανα για εργοςτασιακα αμορτισερ. Αλλα! Μην ξεχνας οτι θα πεφτουν σε αποδοση συχνοτερα.

Ειναι θεμα προτιμησεων. εγω κρατησα 2 σετ εργοστασιακα για 15000 χλμ το καθενα μετα τα πεταξα, καθως η αποδοση τους ηταν ελλεινη για τα δικα μου δεδομενα. Προχωρησα σε b8 bilstein. Στις 50000 εκανα μια επισκευη για ψυχολογικους λογους. Τωρα μετα απο αλλες 50000 δεν εδειξαν σημαδια κοπωσης. Αργοτερα θα το προγραμματισω μεςα στο '14.

Αν δεν ηθελα να χαμηλωσω θα πηγαινα 100% σε b6 χρηστο.

Link to comment
Share on other sites

Οκ, νίκο, αλλά αυτό που θελω να καταλάβω όσο ειναι δυνατόν, θα κοπανάει λίγο περισσότερο απ τα μαμά ? Θα ειναι όμως ενιαίο το κοπάνημα? Δεν υπάρχει και κανεις με 140 gt με μαμά ελατηρια και bs6 για να τα δοκιμαζα..

213 αλογα με μαμά αναρτηση δεν πάει. Μαμίσιες δεν βάζω. Το πόσο θα κοπαναει ειναι το θέμα μου.

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Οκ, νίκο, αλλά αυτό που θελω να καταλάβω όσο ειναι δυνατόν, θα κοπανάει λίγο περισσότερο απ τα μαμά ? Θα ειναι όμως ενιαίο το κοπάνημα? Δεν υπάρχει και κανεις με 140 gt με μαμά ελατηρια και bs6 για να τα δοκιμαζα..

213 αλογα με μαμά αναρτηση δεν πάει. Μαμίσιες δεν βάζω. Το πόσο θα κοπαναει ειναι το θέμα μου.

Ευχαριστω.

Απο προσωπικη εμπειρια μπορω να σου πω οτι με τα κιτρινα bilstein b6(παλια τα λεγανε sport) Θα εισαι ok απο κρατημα και κοπανημα.Τα φοραγα πιο παλια σε ιβιζα του 2001 και σε bmw e 36 coupe 318 is.Τοτε ομως τα εβγαζε με λεπτο καλαμι ενω τωρα βλεπω οτι τα εκανε χοντρομπουκαλα.Παντος τοτε.........δεν βγαζανε κα πολλα χλμ

...max 50.000χλμ.

Τωρα δεν ξερω τι συμβαινει.

Πρεπει να σου πω οτι στην μπεμπα μετα απο τα λεπτοκαλαμα,εβαλα τα χοντρομπουκαλα με ελατηρια  HR (3,5 cm εμπρος -2cm πισω).Εκεινα αντεξανε πολυ καλα μεχρι τα 70.000 χλμ,οποτε και μετα το πουλησα το αμαξι.Απο εκει και μετα δεν ξερω τι εγεινε,αλλα μεχρι τοτε σταθηκανε παλικαρι.Υπολογιζω οτι θα περνουσανε ανετα τα 100.000 χλμ.

Εναλακτικα αν βγαζει σε κονι τα κοκκινα,ορμα.Τα δοκιμασα παλαιοτερα σε fiat tipo.Τα βαζεις απο την αρχη στην μεσαια σκαλα σκλυροτητας και θα εισαι κομπλε απο ανεση και κρατημα.Αντεχουνε παρα πολλα χλμ,πιο πολλα απο τα bilstein.Επισκευαζονται κιολας να το ξερεις.

ΜΑΚΡΙΑ απο τα πορτοκαλι κονι........μεγαλη φολα αδερφε.(αυτα σε ford focus ii του 2005)

 

Τελικη μου προταση ειναι τα κοκκινα κονι(αν βγαινουνε για το αμαξι σου),εναλακτιακα και καθαρα για θεμα κοστους .................κατσε για να μην πεσεις ξερος απο την τιμη και την μαρκα που θα ακουσεις.......FK  με περιπου 108 λιρες και περιπου 40 ευρω μεταφορικα

 http://www.venommotorsport.com/manufacturer_product.php?manufacturer=FK&category=suspension&product=AKXDamperKits&make=VW&model=Golf%20Mk%205

εχει και πιο απλα που δεν ειναι ρυθμιζομενα πιο φθηνα.

Εγω τωρα φοραω ενα σετακι αμορτισερ-ελατηρια χαμηλωματος FK στο φοκους 3,5 cm χαμηλωμα (οχι ρυθμιζομενα) που ειναι ανετο και με πολυ καλο κρατημα.

Ετσι ειναι ...http://www.venommotorsport.com/manufacturer_product.php?manufacturer=FK&category=suspension&product=HighTechKits&make=VW&model=Golf%20Mk%205

Edited by takisbrax
Link to comment
Share on other sites

Εχω δωσει παρα πολλα λεφτα σε αναρτησεις τα τελευταια 14 χρονια(5 αμαξια μεχρι τωρα),εφαγα αρκετες φολες και τωρα θελω να μοιραζομαι τις εμπειριες μου με ολο τον κοσμο, γιατι ειναι κριμα να πεταμε τα λεφτα μας χωρις λογο.

Link to comment
Share on other sites

φιλε takisbrax, σ ευχαριστώ για τη γνώμη σου, αλλά τ αυτοκίνητα που είχες έχουν άλλες προδιαγραφες και βάρη και δεν βγαίνει άκρη εύκολα.

χαμήλωμα δεν θέλω καθόλου, αρα ενδιαφέρομαι για αμορτισέρ σε μαμά ελατήρια.

:)

σ ευχαριστώ πάντως.

Link to comment
Share on other sites

φιλε takisbrax, σ ευχαριστώ για τη γνώμη σου, αλλά τ αυτοκίνητα που είχες έχουν άλλες προδιαγραφες και βάρη και δεν βγαίνει άκρη εύκολα.

χαμήλωμα δεν θέλω καθόλου, αρα ενδιαφέρομαι για αμορτισέρ σε μαμά ελατήρια.

:)

σ ευχαριστώ πάντως.

Το ξερω οτι θελεις μονο αμορτισερ φιλε μου.Απλα τα παραπανω τα εγραψα για να παρεις μια ιδεα για το πως περασα εγω με τις παραπανω αναρτησεις.

Φιλικα θα σου προτεινω να βαλεις τα FK που ρυθμιζονται,οσο και αν δεν σου αρεσει αυτο.Εξαλου μια φορα θα τα ρυθμισει ο μαστορας σου και τερμα μετα.Η τιμη τους αδερφε ειναι τοσο χαμηλη που αξιζει και με το παραπανω.Αν μπορουσαμε να βρεθουμε να κανεις μια βολτα το αμαξι μου που ειναι και χαμηλωμενο με σκληροτερα ελατηρια θα καταλαβενες οτι δεν ειναι σκληρα τα αμορτισερ αυτηςτης μαρκας.Αν δεν βιαζεσαι,εντος ολιγον ημερων θα βαλει ενας φιλος μου σε πεζο 307 τετοια αμορτισερ(χωρις ρυθμιση σκληροτητας)οποτε θα μπορω να σου πω τι περιπου παιζει,εστω και αν μιλαμε για διαφορετικο αμαξι.

Τακης απο τον καμπο της θεσσαλιας.......

Link to comment
Share on other sites

Χρήστο,
 

Σου έγραψα ότι είναι υποκειμενικό το κοπάνημα. Όταν βλέπω όμως ότι επιμένεις και μόνο στο κοπάνημα τι να σου απαντήσω άλλο ?

 

Πολύ κουβέντα για το τίποτα.. δεν νομίζεις ?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

@chrispant τα b6 μια χαρά είναι με μαμά ελατήρια sportline/gt sport αλλά εξαρτάται πως εννοεί ο καθένας το κοπάνημα! Εχω φίλους που μπαίνουν μεσα και μου λένε γιατι κάνει έτσι, αλλά αυτοί έχουν κατι corsa 1.2 και γαλλικά (c4-megane) που δν καταλαβαίνεις τπτ μεσα αλλά έχουν αμορτισέρ απο βούτηρο :p

 

Eγω τα χω συνηθίσει και επειδή το αυτοκίνητο πατάει καλύτερα γενικώς δεν μπορώ να πω οτι είμαι δυσαρεστημένος ή οτι θα ξαναβαζα τα εργοστασιακά.

Με παιδιά ομως κλπ δν ξέρω αν σου κάνουν. Μεσα στην Αθήνα ειδικά που κυκλοφορώ αρκετά και οι δρόμοι έχουν γίνει χάλι μαύρο στις περισσότερες περιοχές, έχει ένα σχετικό κοπάνημα και σαν ήχο και σαν αίσθηση, με τη 17αρα ίσως και παραπάνω λόγω χαμηλοπρόφιλου...

 

Αφού όμως είσαι και βελτιωμένος θα δεις αρκετά μεγάλη διαφορά πιστεύω σαν κράτημα! (εδω είδα εγώ που είμαι μαμα 140 με 16αρα ζάντα) 
 

Edited by and64
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αλλάχτηκαν τα 4 μαμά sachs (ή αλλιώς sucks).  τα 2 πίσω που τα τσέκαρα όταν τα έβγαλα, έιχαν μηδέν επαναφορά.

πεθαμένα, μηδέν ρε παιδί μου.  ενας θεός ξέρει πόσο διάστημα πήγαινα μόνο με τα ελατήρια (λολ).

το δεξί μπροστά εε, λίγο δούλευε. ίσα ίσα που το έμβολο ανέβαινε.

το αριστερό μπροστά ήταν στην καλύτερη κατάσταση απ τα 4, οχι όμως καλό.

και αυτά στα 76.000 χλμ με προσεκτική ομαλή οδήγηση, χωρίς φορτώματα κλπ.   μιλάμε για την ποιότητα των μαμά αμορτισέρ.

εδώ γελάμε !!  αθάνατα μαμά vw absorbers !!

 

μπήκαν 4 koni πορτοκαλί (55άρι καλάμι).  Ηταν αυτό που ήθελα ! Είναι  20% πιο σκληρά απ τα μαμά ενω τα bs6 είναι 50% πιο σκληρά και δεν τα προτίμησα λόγω οτι μπορεί να μου έβγαιναν πολύ σκληρά (για τα γούστα μου βέβαια).  

Εχουν ομαλή απορρόφηση των κραδασμών,αθόρυβα, καλύτερο και πιο ακριβές τιμόνι, πιο άμεσο φρενάρισμα.

και απο τιμή απλά σκίζουν !  

Αρα μιλάμε ίσως για το καλύτερο  value for money για το tsi gt.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Kαλά τα μαμά δεν υπάρχουν! Σε αυτή την κατάσταση κατεβηκαν και μένα στα 80κατι χιλ.χλμ που άλλαξα...

 

Τα πορτοκαλί όντως είναι ίσως ο καλύτερος συμβιβασμός μεταξύ άνεσης και λίγο καλύτερου κρατηματος  :good:

Link to comment
Share on other sites

380 €  συμπεριλαμβάνεται περαστικά + ευθυγράμιση.

είναι στη θεσσαλονίκη, όποιος θέλει πληροφορίες και περισσότερα με π.μ.

Link to comment
Share on other sites

είμαι και εγώ στα ίδια για αλλαγή αμορτισέρ και θα ήθελα να μην χάσω σε πολύ σε άνεση λόγω δύο παιδιών και σκεφτόμουν για koni fsd αλλά ακούγοντας εσένα για τα πορτοκαλί αρχίζω να το σκέφτομαι

 

έχει βάλει κανείς τα fsd για να μας πει εντυπώσεις?

Link to comment
Share on other sites

Αλλάχτηκαν τα 4 μαμά sachs (ή αλλιώς sucks).  τα 2 πίσω που τα τσέκαρα όταν τα έβγαλα, έιχαν μηδέν επαναφορά.

πεθαμένα, μηδέν ρε παιδί μου.  ενας θεός ξέρει πόσο διάστημα πήγαινα μόνο με τα ελατήρια (λολ).

το δεξί μπροστά εε, λίγο δούλευε. ίσα ίσα που το έμβολο ανέβαινε.

το αριστερό μπροστά ήταν στην καλύτερη κατάσταση απ τα 4, οχι όμως καλό.

και αυτά στα 76.000 χλμ με προσεκτική ομαλή οδήγηση, χωρίς φορτώματα κλπ.   μιλάμε για την ποιότητα των μαμά αμορτισέρ.

εδώ γελάμε !!  αθάνατα μαμά vw absorbers !!

 

μπήκαν 4 koni πορτοκαλί (55άρι καλάμι).  Ηταν αυτό που ήθελα ! Είναι  20% πιο σκληρά απ τα μαμά ενω τα bs6 είναι 50% πιο σκληρά και δεν τα προτίμησα λόγω οτι μπορεί να μου έβγαιναν πολύ σκληρά (για τα γούστα μου βέβαια).  

Εχουν ομαλή απορρόφηση των κραδασμών,αθόρυβα, καλύτερο και πιο ακριβές τιμόνι, πιο άμεσο φρενάρισμα.

και απο τιμή απλά σκίζουν !  

Αρα μιλάμε ίσως για το καλύτερο  value for money για το tsi gt.

 

τα koni τα πορτοκάλί είναι ρυθμιζόμενα σε σκληρότητα? εάν ναι σε θέση τα ρύθμισες?

Link to comment
Share on other sites

τα koni τα πορτοκάλί είναι ρυθμιζόμενα σε σκληρότητα? εάν ναι σε θέση τα ρύθμισες?

Τα πορτοκαλι Κονι δεν ρυθμιζονται και μπορουν να φορεθουν ΜΟΝΟ με ελατηρια χαμηλωματος.

Προσωπικα τα θεωρω μαπα,αφου στο δικο μου φοκους ii μοντ του 2005,βγεικανε αχρειστα μεσα σε 20.000 χλμ και με πολυ χαλαρη οδηγιση.

Υπαρχει και μια φημη στην πιατσα οτι κυκλοφορισε μεγαλη παρτιδα Κονι με ελατωματικα αμορτισερ τα οποια ακομη δεν εχουνε εξαντλιθει απο την αγορα και φυσικα ορισμενοι κανουνε την παπια.

Μαλον για τα πορτοκαλι πρεπει να λενε αφου ξερω και ακομη εναν που τα εβαλε και τελικα εκλαψε τα λεφτα του.

Φιλικα ολλα αυτα και χωρις να θελω να προηδεαζω αρνητικα καποιους υποψιφιους αγοραστες.

Link to comment
Share on other sites

Τα πορτοκαλι Κονι δεν ρυθμιζονται και μπορουν να φορεθουν ΜΟΝΟ με ελατηρια χαμηλωματος.

Προσωπικα τα θεωρω μαπα,αφου στο δικο μου φοκους ii μοντ του 2005,βγεικανε αχρειστα μεσα σε 20.000 χλμ και με πολυ χαλαρη οδηγιση.

Υπαρχει και μια φημη στην πιατσα οτι κυκλοφορισε μεγαλη παρτιδα Κονι με ελατωματικα αμορτισερ τα οποια ακομη δεν εχουνε εξαντλιθει απο την αγορα και φυσικα ορισμενοι κανουνε την παπια.

Μαλον για τα πορτοκαλι πρεπει να λενε αφου ξερω και ακομη εναν που τα εβαλε και τελικα εκλαψε τα λεφτα του.

Φιλικα ολλα αυτα και χωρις να θελω να προηδεαζω αρνητικα καποιους υποψιφιους αγοραστες.

oχι δεν προιδεάζεις...αλλοίμονο.

λοιπόν οι παπάτζες που κυκλοφορούν στην πιάτσα για διάφορα θέματα είναι γνωστές σε όσους μπορούν να κρίνουν.

αυτά που γράφουν διάφοροι, "ενας φίλος μου είπε",  "'άκουσα στην πιάτσα" κλπ   εγώ τα ακούω βερεσέ.

Αυτό λοιπόν που γράφεις " υπάρχει μια φήμη στην πιάτσα"... είναι τουλάχιστον μια μεγάλη παπ@ριά και σίγουρα βάσιμη με αποδειξεις  (λολολολ)

Εχεις 1 ακόμα λάθος φίλε τάκη. Τα πορτοκαλί Koni είναι ιδανικά με τα μαμά ελατήρια και παίρνουν και ελατήρια μικρού χαμηλώματος !

Δεν ρυθμίζονται ούτε σε ύψος ούτε σε σκληρότητα.

Επιλογή μου είναι όταν πάθουν κάτι να τα πετάξω και να βάλω καινούργια.

Είναι προτιμότερο απ το να δώσω τα διπλά + χρήματα για ρυθμιζόμενα και επισκευάσιμα αμορτισέρ.  και όταν έρθει η ώρα να πληρώσω και 200Ε για την επισκευή τους.  Να πληρώσω δηλαδή 3 φορές τα κονι για να βάλω επιοσκευάσιμα.  εμ δεν σφάξανε.. :)  με τα ίδια χρήματα αλλάζω 3 φορές αμορτισέρ.

Αυτά για όσουν καταλαβαίνουν και δεν μεγαλοπιάνονται με ρυθμιζόμενες κλπ  απλά για να λένε οτι έβαλαν ακριβή ανάρτηση και να τους πιάνουν τον πισινό

Τωρα, όλες οι μάρκες έχουν βγάλει προβλήματα. Αλλες νωρίς, αλλές λόγω κακής χρήσης (σηκώνει κουβέντα εδώ) και σ άλλες περιπτώσεις λόγω "αστοχίας υλικού".

Οπως και να το κάνουμε όμως η Κoni είναι παγκόσμια καταξιωμένη εταιρεία, και την εμπιστεύτικα γιατι μου πρόσφερε αυτό που ήθελα.

Link to comment
Share on other sites

 

Αυτό λοιπόν που γράφεις " υπάρχει μια φήμη στην πιάτσα"... είναι τουλάχιστον μια μεγάλη παπ@ριά και σίγουρα βάσιμη με αποδειξεις  (λολολολ)

 

Αν θελεις μποτουμε να βρεθουμε και να τα δεις.Τα εχω κρατισει στην αποθικη μου.

 

 

Εχεις 1 ακόμα λάθος φίλε τάκη. Τα πορτοκαλί Koni είναι ιδανικά με τα μαμά ελατήρια και παίρνουν και ελατήρια μικρού χαμηλώματος !

 

Οσο γιαυτο καποιος σου πασαρε φουμαρα αδερφε.Τα πορτοκαλι τα εβγαλε η Κονι σαν σετακι χαμηλωματος μαζι με κατι μπλε ελατηρια.Το οτι τα βαζουνε και σε αμαξια με εργοστασιακα ελατηρια ειναι     Γκρικ πατεντε.............. με σκοπο την κονομα.

 

Είναι προτιμότερο απ το να δώσω τα διπλά + χρήματα για ρυθμιζόμενα και επισκευάσιμα αμορτισέρ.  και όταν έρθει η ώρα να πληρώσω και 200Ε για την επισκευή τους.  Να πληρώσω δηλαδή 3 φορές τα κονι για να βάλω επιοσκευάσιμα.  εμ δεν σφάξανε.. :)  με τα ίδια χρήματα αλλάζω 3 φορές αμορτισέρ.

Αυτά για όσουν καταλαβαίνουν και δεν μεγαλοπιάνονται με ρυθμιζόμενες κλπ  απλά για να λένε οτι έβαλαν ακριβή ανάρτηση και να τους πιάνουν τον πισινό

Τωρα, όλες οι μάρκες έχουν βγάλει προβλήματα. Αλλες νωρίς, αλλές λόγω κακής χρήσης (σηκώνει κουβέντα εδώ) και σ άλλες περιπτώσεις λόγω "αστοχίας υλικού".

Οπως και να το κάνουμε όμως η Κoni είναι παγκόσμια καταξιωμένη εταιρεία, και την εμπιστεύτικα γιατι μου πρόσφερε αυτό που ήθελα.

 

Συμφωνω απολυτα μαζι σου σε ολα τα παραπανω και επαυξανω,αλλα στα πορτοκαλι ειμαστε ''εχθροι'' χε χε. :p

Ξερω τι παει να πει Κονι..........κοκκινα -κιτρινα ακομα και coilover εχω βαλει στα αυτοκινητα που μεχρι τωρα περασανε απο τα χερια μου(5).Ειναι  TOP αναρτισεις,αλλα στα πορτοκαλι ο τραχανας μας χαλασε.Μπορεις να ρωτισεις μεγαλα καταστηματα αναρτησεων να δεις τι επιστροφες και τι εγγυησεις εχουνε περασει τον τελευταιο χρονο στα Κονι.

Edited by takisbrax
Link to comment
Share on other sites

εάν είναι να σου τύχει ελαττωματικό δεν μπορείς να κάνει κάτι σε ford escort παλιά που είχα βάλει  τα koni τα ρυθμιζόμενα την πρώτη εβδομάδα έσπασε το αριστερό μπροστά το άλλαξα και όλα οκ το θέμα είναι ότι δεν μου έβγαλαν πολλά χιλιόμετρα νομίζω αν θυμάμαι καλά γύρω στα 70000km έβγαλαν μόνο και σε αμάξι που δεν φορτωνόταν ενώ τα bilstein βγάζουν περισσότερα αλλά είναι και σκληρότερα.

 

τώρα όσο αφορά τα επισκευαζόμενα η τιμή τους πλησιάζει πολύ την τιμή αγορά τους στα bilstein που είχα ρωτήσει είχα νομίζω 40€ φθηνότερα από καινούρια στο σύνολο τους στην αντιπροσωπεία.

 

τώρα με τα παιδιά με προβληματίζει η ανάρτηση πριν έβαζα bilstein κίτρινα χωρίς δεύτερη σκέψη

 

 

δεν υπάρχει κανείς που να έχει βάλει τα KONI FSD?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.