Jump to content
Kakos

Golf 5 - Ανάρτηση (Λύσεις, Aftermarket, Αλλαγές, Gt, Gti Κλπ)

Recommended Posts

Η θέλουν φούσκωμα τα λάστιχα σου ή απλά έχουν μαλακό σκελετό, αξιόπιστη μέτρηση για αμορτισέρ γίνεται μόνο με το αμορτισερ εκτός αυτοκινήτου και σε ειδικό δυναμόμετρο.

 

Aν πας σε μια αντιπροσωπεια λογικα θα σου πουνε .Πρεπει καπου να γραφουν και κωδικους.Η λογικη λεει πως με τοσα χιλιομετρα θελουν αλλαγη.Βεβαια εσυ ξερεις πως το βλεπεις στον δρομο.Οσο αφορα τα αμορτισιομετρα αστο!!πριν ειχα τα κονι με 12000 χλμ και σε ιδιωτικο κτεο τα πισω τα βγαλαν 40% και τωρα φοραω 5000χλμ τα ΚW street comfort περασα παλι προχτες σε ιδωτικο κτεο με maha αμορτισιομετρο και βγηκαν ολα κατω απο 60%

Αρα τι συμπερασμα βγαζεις?

+1

 

Το εχω παθει και εγω στο ΚΤΕΟ και σε λαστιχα με τα "φανταστικα" αμορτισεριομετρα... Η κανονικη μετρηση γινεται με το αμορτισερ εκτος αυτοκινητου (δειτε το επισυναπτομενο απο την εισαγωγικη της bilstein).

dynamometer.pdf

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

μην βρίζετεε.... λίγο σεβασμό στους συνφορουμίτες!

Link to comment
Share on other sites

τα κοκκινα Koni θεωρω οτι ειναι η πιο σωστη επιλογη για καποιον που θελει ανεση και κρατημα...

 

εχω δικιμασει δε διαφορα αυτοκινητα κιτρινα και κοκκινα koni...και εχω μετρο συγκρισης για την λειτουργεια τους...

 

τα πορτοκαλι θεωρω οτι θα ειναι πολυ μαλακα και ειδικα οσοι φορατε ελατηρια θα τα παιξουν γρηγορα....

 

το προσωπικο μου στυλ ειναι να φοραω παντα αμορτισερ σε προδιαφραφες koni κιτρινα οσο αφορα την σκληροτητα.

 

τωρα στο JETTA φορα TA technix και ειμαι ευχαριστημενος με ελαστικα 225/40/18.

 

βεβαια η γυναικα μου καμια φορα διαμαρτυρεται...

 

αλλα εχω κρατημα σχετικα καλο,τιμονι με μια ειλικρινη αισθηση οδηγησης...,φρενο καλο αφου δεν εχω μεταφορα βαρους εμπρος (παρα τα 345mm απο Leon cupra που εχω μπροστα) και χαμηλωμα,,,

 

Συμπερασματικα koni κοκκινα η πιο σωστη λυση για ενα αξιοπρεπες αυτοκινητο

 

koni Κιτρινα καλος συνδυασμος με ελατηρια αλλα και ωραιο συνολο σαν αμορτισερ.

 

πορτοκαλι . καποιος που απλα θελεια φθηνα αμορτισερ για απαλη κινηση στην πολη κτλ

 

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ξέρετε τη διαφορά μεταξύ Β12 pro kit και B12 tuning kit? Αυτό που βλέπω είναι ότι το 1ο έχει eibach ελατήρια και το 2ο bilstein, μήπως ξέρει κανείς τι διαφορά έχουν στο δρόμο?

Link to comment
Share on other sites

ψαχνοντας και μηλώντας με διάφορους μου προτάθηκε να βάλω τα sachs advantage τα οποια είναι ποιο σκληρά από αυτά που φοράμε αλλά ποιο μαλακά από τα koni μαλιστα μου είπε οτι, δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει, τα fsd αρχίζει να τα αποσύρει σιγα σιγά από μοντέλα που δεν πουλάει. λέει οτι το sachs advantage είναι λίγο ποιο μαλακό από το κόνι το πορτοκαλι.

 

έχει κανεισ εμπειρία από τα sachs advantage?

 

 

μπήκα και στο επισημο site της sachs και είδα ότι τα super turing τα προτεινει για seat, skoda, vw ενω τα advantage τα προτείνει για audi και από τη vw μόνο για golf

 

πολυ μπερδεμα :unsure: :unsure:

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά!ηρθε η ώρα να αλλάξω αναρτήσεις σε golf v tsi

Σιγουρα θα φορεθούν ελατήρια χαμηλωματος!θα ήθελα να μου πείτε ένα καλό σετ αναρτησεων ελατηριων!

Να υπενθυμίσω δεν ενδιαφέρομαι να μπαίνω ταπα στις στροφές,απλα ένα καλό κρατημα!

Ευχαριστω για το χρόνο σας

Link to comment
Share on other sites

τα advantage αν είναι λίγο πιο σκληρά απ τα μαμά (αν λέω γιατί δεν το πιστεύω όλα τα sachs πάνω κατω τα ίδια είναι) τότε είσαι οκ για αυτό που θέλεις και εφόσον σου είπαν οτι είναι λίγο πιο μαλακά απ τα πορτοκαλί κονι,  τότε προχώρα.

Τώρα το τί ακριβώς sachs φοράμε.. άστο.. άκρη δεν βγάζεις γιατί κανείς δεν ξέρει τι ακριβώς αμορτισέρ φοράμε, παρα μόνο την μάρκα ξέρουμε.

Μιλάμε πάντα για μαμά ελατήρια έτσι ?  γιατί ο φίλος ΚΙΤΚΑΡ πιο πάνω προτείνει άλλα, με αλλαγή ελατηρίων κλπ.

 

για μένα όλα τα sachs είναι ίδια πάστα, και μετα απο 76.000 χλμ που είδα πεθαμένα τα δικά μου, συγνώμη αλλά ξανά sachs ποτέ δεν θα έβαζα.

Link to comment
Share on other sites

Σε γενική ερώτηση μόνο γενικές απαντήσεις μπορείς να πάρεις.

Αν δεν πας τάπα και δεν θες σκληρότητα, κράτα τα μαμά ελατήρια και άλλαξε μόνο αμορτισέρ.

Αν θες χαμηλωμα κλπ, να διαβασεις τα θεματα των αναρτησεων και των ελατηριων (υπαρχουν συγκεκριμενα θεματα) και να βγάλεις τα συμπερασματα σου.

Μου φαινεται δεν διαβαζεις καθόλου, πετας 1 γενική ερώτηση και περιμένεις να σου πουμε βάλε αυτό ή το άλλο.  Αλλος θα σου πει βάλε KW 3  με 1.500€.  μπορείς ?  δεν μπορείς ?

 

ψάξε λιγο και θα δεις οτι θα καταλαβεις πολλά και θα μάθεις πολλά περισσότερα.

Link to comment
Share on other sites

πολλα χιλιόμετρα μονο τα bilstein τα κίτρινα μου

μου εβγαζαν κοντα στα 90 - 100 χιλιάδες χιλιόμετρα τα κονι τα κίτρινα σε ford escort μου ειχαν βγάλει 60-70 χιλιάδες χιλιόμετρα

το θεμα ειμαι να καλυπτεσε σε αυτα που ζητάς απο κρατημα

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ξέρετε τη διαφορά μεταξύ Β12 pro kit και B12 tuning kit? Αυτό που βλέπω είναι ότι το 1ο έχει eibach ελατήρια και το 2ο bilstein, μήπως ξέρει κανείς τι διαφορά έχουν στο δρόμο?

Και τα 2 σετ εχουν αμορτισερ bilstein b8 απλα το pro kit εχει eibach ελατηρια 3.5 ποντους κατω και το tuning kit εχει h&r μπλε ελατηρια 60/45 mm μπροστα πισω αντιστοιχα κατω bilstein ελατηρια δεν υπαρχουν.

Link to comment
Share on other sites

chrispant, να ρωτησω τα ελατηρια σου ειναι τα sport σωστα? Δηλ 1,5cm κατω. Ξερεις αν ειναι και πιο σκληρα απο τα μαμα? Αν και εχω το 6αρι πιστευω οτι το ιδιο θα ισχυει και σε μας για την διαφορα sport-μαμας ελατηριων.

Edited by granset
Link to comment
Share on other sites

Φιλε Tonyantony thanks. Λοιπον αν και εχω  Golf 6 συνεχιζω εδω , επειδη κοντευω για αλλαγη και ψαχνω μια με τα  κριτηρια του christpant και του gtse .

Φοραω 225/45/17.Eχω τα μαμα απλα ελατηρια/αμορτισερ (οχι sport) οποτε θελω ισως και ενα χαμηλωμα 1,5 - max 3cm (και πολλα ειναι).

Ακομα ειμαι στο διαβασμα δεν εχω κανει καποια κινηση να ρωτησω σε μαγαζι και  καταλαβαινω οτι σε μαμα ελατηριο  koni fsd, koni πορτοκαλι ειναι οκ για τα δεδομενα μου. Sachs το σκεφτομαι . Με ελατηριο hr/ eibach σκληραινει η φαση (παραδειγμα απο Mist) . Στην αρχη ημουν για bilstein pro kit (eibach+bilstein) αλλα το απεριψα. Εφοσον η αναρτηση αλλαζει δραματικα με το ελατηριο, πιστευετε οτι ενας συνδιασμος ελατηριου απο sport vw πακετο  με καποια απο τις 2 koni πιθανοτατα την fsd ειναι καλη λυση?  δηλαδη λιγο χαμηλωμα και λιγο πιο σφικτη αναρτηση? Η το vw ελατηριο δεν αξιζει οσο το aftermarket?

Εναλλακτικα σκεφτομαι καποια θυγατρικη coilover της KW που φορανε οι sciroccoi κατα κορον (500e) και καθαριζω και απο τα δυο θεματα. Η KW steet confrort μου πεφτει λιγο ακριβη.

Βασικο ειναι οτι δεν θελω να δωσω με τιποτα ενα σκασμο λεφτα ουτε καν 1000e και δεν τρελαινομαι με κουμπακια,ρυθμισεις κτλ. μια ρυθμιση και ευθυγραμιση και μετα καλη ψυχη στην αναρτηση μετα απο 30-40-60k km και τα κριτηρια μου ειναι οπως των παιδιων: λιγο πιο σφικτη - ιδια σχεδον ανεση.
 

Edited by granset
Link to comment
Share on other sites

την τρίτη έκλεισα ραντεβού για τοποθέτηση τα sachs advantage συνολικό κόστος με τοποθέτηση ευθυγράμμιση 300€ οπότε από τρίτη θα επιστρέψω με εντυπώσεις

Link to comment
Share on other sites

Περιμενουμε εντυπωσεις. Θα με βοηθουσε καποιος αν μου προτεινε μαγαζια σε περιοχες οπως Μεταμορφωση,Ηρακλειο ή σε νορμαλ ακτινα των περιοχων αυτων ή κοντα στον Κηφισο για να ψαξω για αναρτησεις. Δηλωνω παντελως ασχετος απο αναρτηση !

Link to comment
Share on other sites

Περιμενουμε εντυπωσεις. Θα με βοηθουσε καποιος αν μου προτεινε μαγαζια σε περιοχες οπως Μεταμορφωση,Ηρακλειο ή σε νορμαλ ακτινα των περιοχων αυτων ή κοντα στον Κηφισο για να ψαξω για αναρτησεις. Δηλωνω παντελως ασχετος απο αναρτηση !

 

έχεις pm

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς με σιγουρία να πει εάν το Golf 140 GT Sport φοράει την ίδια ανάρτηση με το GT 170ps 

είναι από τα πρώτα όταν τα ελεγε GT & TSi (πριν αρχίσει τα ονομάσει ολα gt και αρχίσει να παίζει με τα κόκκινα i κτλ κτλ )

 

@gtse γνωρίζεις κωδικούς των αμορτισέρ; 

Link to comment
Share on other sites

απο blistein πoiα ειναι τα πιο μαλακα αλλα παραλληλα πιο σκληρα απο τα μαμα (GT),τα κιτρινα b6 μου ειπανε.?

θυγατρικη coilover της KW διαβασα πιο πανω..εχουμε κατι σε αυτο?

η αληθεια ειναι οτι τα koni δε τα εμπιστευομαι πολυ (καθαρα θεμα επιλογης δεν εχω κατι εναντια σε αυτα)

Link to comment
Share on other sites

πως ειναι τα KW Variant 1? ε ιδια ακριβως αφου ιδιο μοντέλο ειναι απλα δεν ειναι INOX

Εισαι 100% συγουρος γιαυτο????????

θελω με την σειρα μου να τονισω στον φιλο μας οτι coilover σημαινει και ολιγον τι κουτσουρακι η αναρτηση.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.