Jump to content
Kakos

Golf 5 - Ανάρτηση (Λύσεις, Aftermarket, Αλλαγές, Gt, Gti Κλπ)

Recommended Posts

APvsKW.jpg

kpb190057.jpg

kpb190055.jpg

coilover δεν σημαινει οτι θα ειναι κουτσουρακι η αναρτηση. Ο όρος coilover ειναι λαθος στην δικια μας περπτωση , aftermarket ρυθμιζόμενες καθ υψος ειναι το σωστό
Coilover φοράμε απο το εργοστασιο μπροστα, πισω η αναρτηση ειναι ξεχωριστα απο το ελατηριο. Και AP και KW και Bilstein παλι πισω το αμορτισερ ειναι ξεχωριστα απο το ελατηριο αρα μονο μπροστα φοραμε coilover.
Απλα αναλογα το κιτ που θα παρουμε εχουνε ενα τικ πιο σκληρα αμορτισερ και λιγο πιο σκληρα ελατηρια

Link to comment
Share on other sites

απο blistein πoiα ειναι τα πιο μαλακα αλλα παραλληλα πιο σκληρα απο τα μαμα (GT),τα κιτρινα b6 μου ειπανε.?

θυγατρικη coilover της KW διαβασα πιο πανω..εχουμε κατι σε αυτο?

η αληθεια ειναι οτι τα koni δε τα εμπιστευομαι πολυ (καθαρα θεμα επιλογης δεν εχω κατι εναντια σε αυτα)

Ναι τα b6 αλλά χαζόκοπανανε σχετικά μέσα στην πόλη. Με 17αρα ίσως λίγο παραπάνω.

Αλλά το κράτημα βελτιώνεται πολύ! Εξαρτάται τι ψάχνεις...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

θυγατρικη coilover της KW διαβασα πιο πανω..εχουμε κατι σε αυτο?

Ειναι η AP και η weitec coilover θυγατρικες της KW. Κατ αλλους ειναι ολοιδες απλα δεν πληρωνεις το ονομα KW. Αν δεν κανω λαθος ειναι γερμανικες. Παντως θεωρουνται vfm με τιμες απο 500 εως 800e αναλογα τις ρυθμισεις που περνει το καθε μοντελο (υψος σκληροτητα rebount) Ibiza & siroco&bmw τις φορανε αρκετα. Δεν θυμαμε αν την εχει καποιος εδω μεσα..

ΥΓ: φιλε gtse ευχαριστω για το pm!

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

τα εργοστασιακα ειναι πολυ λιγα σε ολα για αυτο το ατυτοκινητο.βασικα αυτο που ψαχνω δε ξερω αν μπορω να το βρω στους ελληνικους δρομους δλδ κρατηματα αλλα οχι κοπανηματα.

:)

Link to comment
Share on other sites

Δεν είχα παρατηρήσει ποτέ την ομοιότητα μεταξύ τους (τhanks winner). 

Είμαι σίγουρος πως θα είναι πιο σκληρά απο τα sachs(μαμά), πως αλλιώς θα είχαν και καλύτερο κράτημα άλλωστε;;

το θέμα είναι να μην κοπανάει το αυτοκίνητο σε σημείο που να αρχίσουν τα τριξίματα στα πλαστικά και να νιώθω τα καπάκια της ΕΥΔΑΠ στους σπονδύλους μου.

 

Από τη πρώτη φωτό φαίνεται η Ap να έχει μικρότερη διαδρομή;; καταλαβαίνω σωστά;

 

υπάρχουν απο κάποιον reniews απο την χρήση τους;;

Link to comment
Share on other sites

εφοσον η μπουκαλα ειναι ιδια και εφοσον το πανω μερος με το παξιμαδι ειναι στο ιδιο σημειο η διαδρομη ειναι η ιδια απλα φαινεται λιγοτερο το καλαμι του αμορτισερ λογω διαφορετικων προστατευτικων

Link to comment
Share on other sites

Σιγά που κοπανάνε τα Β6, εγώ έβαλα τα Β8 και δεν κοπανάνε καθόλου

Χαζοκοπανανε έγραψα και σε σκατα δρόμους. Β6 με μαμά ελατήρια. Μπορεί μαζί με το κατάλληλο ελατήριο να μην κοπανάει καθόλου!

Εσύ έχεις βάλει μόνο αμορτισέρ ή και ελατήρια;

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς με σιγουρία να πει εάν το Golf 140 GT Sport φοράει την ίδια ανάρτηση με το GT 170ps 

είναι από τα πρώτα όταν τα ελεγε GT & TSi (πριν αρχίσει τα ονομάσει ολα gt και αρχίσει να παίζει με τα κόκκινα i κτλ κτλ )

 

@gtse γνωρίζεις κωδικούς των αμορτισέρ; 

 

δεν γνωρίζω τους κωδικούς αλλα από ξερω και τα δύο την ιδια αναρτηση φορανε διαφορες στα φρενα εχουν

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

B8 με eibach 3ποντα έχω και δεν κοπανάνε, ντάξει είναι πιο σκληρό από μαμά αλλά δεν κοπανάει καθόλου, αν αυτό το θεωρείτε κοπάνημα πρέπει να πάτε καμιά βόλτα με κανα αμάξι πέτρα να καταλάβεται τι σημαίνει κοπάνημα :Ρ

Edited by Tonyantony
Link to comment
Share on other sites

Ειναι κοπια τελικα... Το inox μας μαρανε λες και ειμαστε μεσα στα χιονια. Winner φορας καποια απο τις 2 αναρτησεις? Εχεις εντυπωσεις ?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν ειναι κόπια φτίαχνονται στο ιδιο εργοστάσιο οπως και οι weitec. Δεν φοραω καμια αναρτηση απλα επειδη ψαχνομαι εστω και μελοντικα εχω ψαξει παρα πολυ για την AP και ειναι πολυ καλο Value For Money

Link to comment
Share on other sites

εξωτερικα μπορει να ειναι ιδιες οι μπουκαλες,ΑΛΛΑ...

 

εσωτερικα το πιστονι του απορτισερ μπορει στην KW να εχει αλλη διαμετρο απο οτι στην AP.

 

η μια εταιρεια να βαζει 10 ακι λαδι στην μπουκαλα η αλλη να βαζει 7,5.

 

ο ενας να εχει τσιμουχες που περναει το λαδι πιο χοντρες αρα αλλες αποσβεσεις κτλ

 

ο ενας να βαζει συνθετικο λαδια αρα στην πιστα να αντεχεις 5 γυρους μεχρι να βρασουν τα λαδια και ο αλλος ημισυνθετικο που να αντεχει  3 γυρους (αρα στην πολη το ενα λαδι να μαλακωνει για ανεση πιο γρηγορα απο οτι το αλλο)

 

υπαρχουν απειρες διαφορες..εσωτερικα...

 

τωρα ενα coilover οπως συνηθιζουμε να λεμε,δεν θα πεταξει σφραγισματα κατω (εκτος αν το ριξεις 5cm κατω), αλλα σιγουρα ειναι πιο σκληρο απο ενα κοινο αμορτισερ...

 

και αυτο γιατι ολη η αναρτηση εμπρος ειδικα δουλευει σαν ενα σωμα ελατηριο-μπουκαλα μαζι.Αυτο συνεπαγεται οτι ολο το μπροστινο μαζευει και λειτουργει πιο συντονισμενα σε ανωμαλιες..αφου σχεδον ολο το αυτοκινητο πλεον αποσβενει μια λακουβα και οχι το αμορτισερ-ροδα που παταει στην λακουβα...στις πιο πολλες περιπτωσεις περνας λακουβα και δεν καταλαβαινεις κατι....αλλα στα ελληνικα σπαστηρια το νιωθεις...ταμπλο κτλ δεν παθαινουν κατι αλλα αν εχεις τριγμους αυτοι σιγουρα δεν θα εξαφανιστουν,αντιθετα θα βγουν στην επιφανεια....

 

αυτα τα λιγα εχω εμπειρια με FK,VMAXX,TA technix.οποις θελει ρωταει.

 

ανεση βεβαια με coilover θα ειχαμε στην Γερμανια.εδω συμβιβαζεσαι και....αποφευγεις λακουβες .αυτο ναι ειναι κουραστικο,εκτος αν κινεισαι εθνικη οπου απολαμβανεις ενα σφιχτο σασι με απιστευτη ευσταθεια και ανεση.

Edited by KIT CAR
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

εξωτερικα μπορει να ειναι ιδιες οι μπουκαλες,ΑΛΛΑ...

 

εσωτερικα το πιστονι του απορτισερ μπορει στην KW να εχει αλλη διαμετρο απο οτι στην AP.

 

η μια εταιρεια να βαζει 10 ακι λαδι στην μπουκαλα η αλλη να βαζει 7,5.

 

ο ενας να εχει τσιμουχες που περναει το λαδι πιο χοντρες αρα αλλες αποσβεσεις κτλ

 

ο ενας να βαζει συνθετικο λαδια αρα στην πιστα να αντεχεις 5 γυρους μεχρι να βρασουν τα λαδια και ο αλλος ημισυνθετικο που να αντεχει  3 γυρους (αρα στην πολη το ενα λαδι να μαλακωνει για ανεση πιο γρηγορα απο οτι το αλλο)

 

υπαρχουν απειρες διαφορες..εσωτερικα...

 

τωρα ενα coilover οπως συνηθιζουμε να λεμε,δεν θα πεταξει σφραγισματα κατω (εκτος αν το ριξεις 5cm κατω), αλλα σιγουρα ειναι πιο σκληρο απο ενα κοινο αμορτισερ...

 

και αυτο γιατι ολη η αναρτηση εμπρος ειδικα δουλευει σαν ενα σωμα ελατηριο-μπουκαλα μαζι.Αυτο συνεπαγεται οτι ολο το μπροστινο μαζευει και λειτουργει πιο συντονισμενα σε ανωμαλιες..αφου σχεδον ολο το αυτοκινητο πλεον αποσβενει μια λακουβα και οχι το αμορτισερ-ροδα που παταει στην λακουβα...στις πιο πολλες περιπτωσεις περνας λακουβα και δεν καταλαβαινεις κατι....αλλα στα ελληνικα σπαστηρια το νιωθεις...ταμπλο κτλ δεν παθαινουν κατι αλλα αν εχεις τριγμους αυτοι σιγουρα δεν θα εξαφανιστουν,αντιθετα θα βγουν στην επιφανεια....

 

αυτα τα λιγα εχω εμπειρια με FK,VMAXX,TA technix.οποις θελει ρωταει.

 

ανεση βεβαια με coilover θα ειχαμε στην Γερμανια.εδω συμβιβαζεσαι και....αποφευγεις λακουβες .αυτο ναι ειναι κουραστικο,εκτος αν κινεισαι εθνικη οπου απολαμβανεις ενα σφιχτο σασι με απιστευτη ευσταθεια και ανεση.

Συμφωνω με τα παραπανω και επαυξανω.

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς με σιγουρία να πει εάν το Golf 140 GT Sport φοράει την ίδια ανάρτηση με το GT 170ps 

είναι από τα πρώτα όταν τα ελεγε GT & TSi (πριν αρχίσει τα ονομάσει ολα gt και αρχίσει να παίζει με τα κόκκινα i κτλ κτλ )

 

@gtse γνωρίζεις κωδικούς των αμορτισέρ; 

Παλαιοτερα,διαβαζοντας ενα κειμενο απο περιοδικο αυτοκινητων,εγραφε για το νεοφερμενο τοτε  golf GT,οτι εχει ακριβως το ιδιο μπροστινο συστημα αναρτησης και φρενων με το 2λιτρο GTI,σε αντιθεση με την εκδωση των 140 ιππων που ειναι διαφορετικο με μικροτερα φρενα και διαφορετικες αναρτησεις.Παιζει να αλαζει και ολοκληρη η γεφυρα στο GT,σε σχεση με των 140 ιππων.

Link to comment
Share on other sites

πολύ σωστά τα παραπάνω.

Αυτά σκεφτόμουν όταν επέλεξα coilovers και συγκεκριμένα Ap όπου οι περισσότεροι τα θεωρούν  value for money. 

καθημερινά κάνω 130km εθνικής(δουλευω Οινοφυτα), πιστεύω θα τα εκτιμήσω περισσότερο για την συγκεκριμένη χρήση.

Η απόφαση πάρθηκε. 

Ξέρει κάποιος αξιόπιστο προμηθευτή απο εξωτερικό; 

οι τιμές απο Ελλάδα είναι στο +200ευρω

Link to comment
Share on other sites

Παλαιοτερα,διαβαζοντας ενα κειμενο απο περιοδικο αυτοκινητων,εγραφε για το νεοφερμενο τοτε  golf GT,οτι εχει ακριβως το ιδιο μπροστινο συστημα αναρτησης και φρενων με το 2λιτρο GTI,σε αντιθεση με την εκδωση των 140 ιππων που ειναι διαφορετικο με μικροτερα φρενα και διαφορετικες αναρτησεις.Παιζει να αλαζει και ολοκληρη η γεφυρα στο GT,σε σχεση με των 140 ιππων.

 

 

δεν γνωρίζω τους κωδικούς αλλα από ξερω και τα δύο την ιδια αναρτηση φορανε διαφορες στα φρενα εχουν

 

ευχαριστώ για τις απάντησεις....

είμαι σε διαδικασία αντικατάστασης των αμορτισέρ του gt μου και ψάχνω για κάτι κοντά σε αυτό που φοράει στο λίγο πιο σκληρό ...

 

Είμαι βέβαια λίγο "σκεπτικός" διότι αρκετές φορές τα διάφορα μαγαζία σου πλασάρουν αυτό που θέλουν ή πιστεύουν πως είναι το σωστό...

για αυτό ψάχνωμαι ώστε να ξέρω τι ακριβώς πρέπει να ζητήσω....

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ για τις απάντησεις....

είμαι σε διαδικασία αντικατάστασης των αμορτισέρ του gt μου και ψάχνω για κάτι κοντά σε αυτό που φοράει στο λίγο πιο σκληρό ...

 

Είμαι βέβαια λίγο "σκεπτικός" διότι αρκετές φορές τα διάφορα μαγαζία σου πλασάρουν αυτό που θέλουν ή πιστεύουν πως είναι το σωστό...

για αυτό ψάχνωμαι ώστε να ξέρω τι ακριβώς πρέπει να ζητήσω....

επειδη κ εγω ειμαι στο ψαξιμο για το επομενο σερβις (15.000) περιμενω εντυπωσεις

Link to comment
Share on other sites

εχω αρχισει τωρα τελευταια να αισθανομαι εντονα τους κραδασμους απ το δρομο μεσα στην καμπινα...ειναι δειγμα οτι θελουν αλλαγη τα αμορτισερ?πριν κανα χρονο που εγινε μετρηση στο κτεο εδειξε 69%-73% αποσβεση μπροστα και 83%-85% πισω...ειναι δυνατον μεσα σε ενα χρονο να εχει πεσει τοσο πολυ η αποδοση?επισης επειδη εχω το 1.4 φσι tredline εχουν καμια διαφορα τα αμορτισερ απο το sportline ή αλλαζουν μονο τα ελατηρια?

Edited by economist
Link to comment
Share on other sites

Παλαιοτερα,διαβαζοντας ενα κειμενο απο περιοδικο αυτοκινητων,εγραφε για το νεοφερμενο τοτε  golf GT,οτι εχει ακριβως το ιδιο μπροστινο συστημα αναρτησης και φρενων με το 2λιτρο GTI,σε αντιθεση με την εκδωση των 140 ιππων που ειναι διαφορετικο με μικροτερα φρενα και διαφορετικες αναρτησεις.Παιζει να αλαζει και ολοκληρη η γεφυρα στο GT,σε σχεση με των 140 ιππων.

πάντως η sachs δίνει τους ιδιους κωδικούς

 

http://webcat.zf.com/index.asp?SPR=4  gt 170hp

 

http://webcat.zf.com/index.asp?PKW=1&KAT_KZ=P&FZART=1&KTYPNR=19469&KHERNR=121&KMODNR=4991&LASTPAGE=nc2_dialog_teile.asp gt 140hp

Σήμερα έγινε η τοποθέτηση των αμορτισέρ sachs advantage μαζί με τοποθέτηση και ευθυγράμμιση 300€.

τα πίσω είχαν πεθάνει τελείως δεν είχαν καμία επαναφορά τα μπροστά από όσο μπορούσα να δω ήταν περίπου στο 50%.

 

τώρα μετά 10km που έκανα μπορώ να πω ότι είναι περίπου 10% ποιο σφικτό από άνεση δεν πρέπει να έχασε πάνω από 5% γενικός σαν πρώτη εντύπωση έμεινα ευχαριστημένος.

περισσότερα μετά το ΣΚ που θα κάνω ταξίδι.

από όσο μου είπε εκεί που έκανα την τοποθέτηση γύρω στα 70000km να περιμένω να μου κρατήσουν μόνα τα blistein τα κίτρινα μπορούν να βγάλουν πάνω από 100000km

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν ειναι κόπια φτίαχνονται στο ιδιο εργοστάσιο οπως και οι weitec. Δεν φοραω καμια αναρτηση απλα επειδη ψαχνομαι εστω και μελοντικα εχω ψαξει παρα πολυ για την AP και ειναι πολυ καλο Value For Money

κοπια εννοουσα ολοιδιες και οχι με την εννοια της μαιμου-αντιγραφης,  Τουλαχιστον εμενα ετσι μου φαινονται. Ο τυπος που λες τις φερνει επισημα η αμα εχεις θεμα δεν υπαρχει καμια μορφη εγγυησης? Η αντιπροσωπια ελλαδα ειναι αυτος που φερνει και τις ΚW (Τροχος στο Περιστερι)

Edited by granset
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.