Deus164 Posted July 28, 2014 Report Share Posted July 28, 2014 (edited) έχει κανεις εμπειρία από τα V-MAXX XXtreme coilover σε ότι έχει να κάνει με την αντοχή τους? είχε έρθει η ώρα προ πόλου για την αλλαγή τους (93000 χλμ) αρχικά κοίταζα για κάτι ίδιο σαν το εργοστασιακό πχ Sachs δεν ήθελα να ξεφύγω στο κόστοςτελικά βρήκα τα παραπάνω κατόπιν παραγγελίας προσφορα από ένα ένα ελληνικό κατάστημα στα 429 euro από 550-560 περίπου που είχαν αρχική τιμή και τα πήρα είναι ρυθμιζόμενα σε ύψος και σκληρότητα photo Η αρχική εντύπωση είναι καλή σε σχέση με την τιμή τους τέρμα μαλακό εμπρός και πίσω είναι ποιο άνετα από τα εργοστασιακά δεν κουνάει και δεν χτυπάει καθόλου, στο 7 εμπρός πίσω συνεχίζουν να μην κουνάνε και χτυπάνε ελάχιστα περισσότερο από τα εργοστασιακά (τα συγκρίνω με τα εργοστασιακα στο skoda superb που έχει 30000 χλμ) το μονο που με μανουριαζει είναι ότι έχει χαμηλώσει αρκετά και πολύ εύκολα ειδικά με στριμμένους τροχούς ξύνει τους πλαστικούς θόλους εμπρός και δεν ξέρω κατά ποσο μπορεί να ψηλώσει ακόμα με ασφάλειαεμπρός έχει πολύ ακόμα αλλα πίσω η βίδα πάνω στον αντάπτορα έχει κατεβει όλο το σπείρωμα , η διαφορα ύψους είναι +1 πόντο πίσω, το αυτοκίνητο έχει 225/40/18 με ζάντες 18x7.5 ET45 στη πρώτη φωτογραφία φαίνεται η βίδα που ρυθμίζει πίσω και που έχει φτάσει στο τέλος του σπειρώματος και στη δεύτερη ο εμπρός τροχός που μπαίνει λίγο μέσα στον θολο Photo1 Photo2 σε ποιον προτείνεται να πάω να τα ρυθμίσει? αυτός που πήγα μου τον σύστησε ένας γνωστός αν και ασχολήθηκε αρκετά και φαινόταν πως ήξερε τι κάνει στη ρύθμιση σε ότι έχει να κάνει με το ύψος κάτι δεν μόου κολλάει Edited July 28, 2014 by Deus164 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bardull Posted August 16, 2014 Report Share Posted August 16, 2014 (edited) φοραει κανενας τα bilstein sport με μαμα ελατηρια?μπορει να μας πει πως συμπεριφερεται το αμαξι? Edited August 16, 2014 by bardull Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bardull Posted August 16, 2014 Report Share Posted August 16, 2014 έχει κανεις εμπειρία από τα V-MAXX XXtreme coilover σε ότι έχει να κάνει με την αντοχή τους? είχε έρθει η ώρα προ πόλου για την αλλαγή τους (93000 χλμ) αρχικά κοίταζα για κάτι ίδιο σαν το εργοστασιακό πχ Sachs δεν ήθελα να ξεφύγω στο κόστος τελικά βρήκα τα παραπάνω κατόπιν παραγγελίας προσφορα από ένα ένα ελληνικό κατάστημα στα 429 euro από 550-560 περίπου που είχαν αρχική τιμή και τα πήρα είναι ρυθμιζόμενα σε ύψος και σκληρότητα photo Η αρχική εντύπωση είναι καλή σε σχέση με την τιμή τους τέρμα μαλακό εμπρός και πίσω είναι ποιο άνετα από τα εργοστασιακά δεν κουνάει και δεν χτυπάει καθόλου, στο 7 εμπρός πίσω συνεχίζουν να μην κουνάνε και χτυπάνε ελάχιστα περισσότερο από τα εργοστασιακά (τα συγκρίνω με τα εργοστασιακα στο skoda superb που έχει 30000 χλμ) το μονο που με μανουριαζει είναι ότι έχει χαμηλώσει αρκετά και πολύ εύκολα ειδικά με στριμμένους τροχούς ξύνει τους πλαστικούς θόλους εμπρός και δεν ξέρω κατά ποσο μπορεί να ψηλώσει ακόμα με ασφάλεια εμπρός έχει πολύ ακόμα αλλα πίσω η βίδα πάνω στον αντάπτορα έχει κατεβει όλο το σπείρωμα , η διαφορα ύψους είναι +1 πόντο πίσω, το αυτοκίνητο έχει 225/40/18 με ζάντες 18x7.5 ET45 στη πρώτη φωτογραφία φαίνεται η βίδα που ρυθμίζει πίσω και που έχει φτάσει στο τέλος του σπειρώματος και στη δεύτερη ο εμπρός τροχός που μπαίνει λίγο μέσα στον θολο Photo1 Photo2 σε ποιον προτείνεται να πάω να τα ρυθμίσει? αυτός που πήγα μου τον σύστησε ένας γνωστός αν και ασχολήθηκε αρκετά και φαινόταν πως ήξερε τι κάνει στη ρύθμιση σε ότι έχει να κάνει με το ύψος κάτι δεν μόου κολλάε Εκανες κατι με το υψος?μεχρι τωρα εισαι ευχαριστημενος με την συμπεριφορα στο δρομο? έχει κανεις εμπειρία από τα V-MAXX XXtreme coilover σε ότι έχει να κάνει με την αντοχή τους? είχε έρθει η ώρα προ πόλου για την αλλαγή τους (93000 χλμ) αρχικά κοίταζα για κάτι ίδιο σαν το εργοστασιακό πχ Sachs δεν ήθελα να ξεφύγω στο κόστος τελικά βρήκα τα παραπάνω κατόπιν παραγγελίας προσφορα από ένα ένα ελληνικό κατάστημα στα 429 euro από 550-560 περίπου που είχαν αρχική τιμή και τα πήρα είναι ρυθμιζόμενα σε ύψος και σκληρότητα photo Η αρχική εντύπωση είναι καλή σε σχέση με την τιμή τους τέρμα μαλακό εμπρός και πίσω είναι ποιο άνετα από τα εργοστασιακά δεν κουνάει και δεν χτυπάει καθόλου, στο 7 εμπρός πίσω συνεχίζουν να μην κουνάνε και χτυπάνε ελάχιστα περισσότερο από τα εργοστασιακά (τα συγκρίνω με τα εργοστασιακα στο skoda superb που έχει 30000 χλμ) το μονο που με μανουριαζει είναι ότι έχει χαμηλώσει αρκετά και πολύ εύκολα ειδικά με στριμμένους τροχούς ξύνει τους πλαστικούς θόλους εμπρός και δεν ξέρω κατά ποσο μπορεί να ψηλώσει ακόμα με ασφάλεια εμπρός έχει πολύ ακόμα αλλα πίσω η βίδα πάνω στον αντάπτορα έχει κατεβει όλο το σπείρωμα , η διαφορα ύψους είναι +1 πόντο πίσω, το αυτοκίνητο έχει 225/40/18 με ζάντες 18x7.5 ET45 στη πρώτη φωτογραφία φαίνεται η βίδα που ρυθμίζει πίσω και που έχει φτάσει στο τέλος του σπειρώματος και στη δεύτερη ο εμπρός τροχός που μπαίνει λίγο μέσα στον θολο Photo1 Photo2 σε ποιον προτείνεται να πάω να τα ρυθμίσει? αυτός που πήγα μου τον σύστησε ένας γνωστός αν και ασχολήθηκε αρκετά και φαινόταν πως ήξερε τι κάνει στη ρύθμιση σε ότι έχει να κάνει με το ύψος κάτι δεν μόου κολλάε Εκανες κατι με το υψος?μεχρι τωρα εισαι ευχαριστημενος με την συμπεριφορα στο δρομο? Εκανες κατι με το υψος?μεχρι τωρα εισαι ευχαρηστημενος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bardull Posted August 17, 2014 Report Share Posted August 17, 2014 Μπορει καποιος να δωσει στοιχεια του Nick apo to sciroco club για να της παραγειλλω και γω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted August 18, 2014 Report Share Posted August 18, 2014 (edited) φοραει κανενας τα bilstein sport με μαμα ελατηρια?μπορει να μας πει πως συμπεριφερεται το αμαξι? Φοράω τα b6 sport με μαμά ελατήρια (sportline) σχεδον 30000 χλμ. Γενικώς σφίγγει αρκετά και στρίβει με μικρότερες κλίσεις, αλλά σε κάποια εγκάρσια χαζοκοπανάει ελαφρώς, μην φανταστείς κάτι φοβερό όμως. Το μεγαλύτερο μείον μέχρι στιγμής: στην εθνική αν έχει την παραμικρή ανωμαλία η άσφαλτος, το αμάξι σε φραπεδιάζει Eγω το συνήθισα και δεν με ενοχλεί πλέον ειδικά απο τη στιγμή που στρίβει καλύτερα αλλά αν δεν είχα θέμα με το parking και το ύψος θα άλλαζα σίγουρα και ελατήρια πακέτο.... Edited August 18, 2014 by and64 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus164 Posted August 25, 2014 Report Share Posted August 25, 2014 (edited) Εκανες κατι με το υψος?μεχρι τωρα εισαι ευχαρηστημενος? αν και καθυστερημένη η απάντηση (σήμερα γύρισα από τις διακοπές) επικοινώνησα με την εταιρία μέσω του καταστήματος που της αγόρασα και μου ζήτησαν να μετρησω την απόσταση από το κέντρο της ζάντας μέχρι το φτερό πιθανόν θα άλλαζαν τα ελατήρια, δεν είχα χρόνο γιατί έπρεπε ωα φύγω για διακοπές και το αυτοκίνητο φορτωμένο και 2 άτομα ταξίδι και πολλές φορες και με 4 πιθανόν σε κανένα σαμάρι να τσάκιζε τα φτερά εμπρός... βρήκα από έναν φίλο αποστάτες της weitec 2.5mm που μπαίνουν ανάμεσα στο ψαλίδι και το ελατήριο δεν τους χρειαζόταν και ήταν αχρησιμοποίητοι με της προσθήκες πήρε πολύ ρύθμιση πίσω χαμηλώνει ο τροχός έρχεται το ύψος του θολου ίσως και λίγο μέσα αλλα και σηκωνετε αρκετά τελικά δεν θα το ψάξω να αλλάξω ελατήρια πίσω γιατί εκτος από την ρύθμιση ύψους που ήταν το ζητούμενο αμέσως μόλις τοποθετήθηκαν οι ανταπtορες που είναι από τελφον πολουορεθανης χάθηκε και το ελαφρύ κοπάνημα που είχε, τα εργοσασιακα ακόμα και καινούρια κοπανούσαν πολύ περισσότερο ακόμα και πριν τοποθετηθούν οι αποστάτες τα 2+cm που είναι οι αποστάτες και τα το λάστιχο που πατάει το ελατηριο εξαφάνισαν και το παραμικρό χτύπημα σε λακκούβες και αλλαγές- κοψίματα τις ασφάλτου στους ελληνικούς δρόμους έχοντας κάνει περίπου 2k km δεν περίμενα μια ανάρτηση sport να είναι ποιο άνετη ακόμα και από την εργοστασιακή δεν κουνάει για κανέναν λόγο και το λίγο κοπάνημα που έχει εμπρός είναι πολύ λίγο σε σχέση με την σκληροτητα και το κανει μονο σε αποτομες λακκούβες και κοψίματα του δρόμου τα 430 euro που κόστισε η αγορά της τα αξίζει και με το παραπάνω είναι ότι ακριβώς ήθελα άνετη αλλα ταυτόχρονα και αρκετά sport, ένας οποιοσδηποτε συνδυασμός αμορτισέρ με ελατήρια χαμηλωματος θα κόστιζε το διπλάσιο και εχοντας μπει συνοδηγός και οδηγήσει αλλα 5αρια με τέτοιους συνδυασμούς δεν θα ήταν καλυτερο είτε κοπανούσαν αρκετά είτε κουνούσαν ακόμα και στο πάτημα γόπας για το μονο που δεν ξέρω είναι η αντοχή τους η οποια θα φανεί στον χρόνο Edited August 25, 2014 by Deus164 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest black gt Posted September 3, 2014 Report Share Posted September 3, 2014 εγω εχω εμπειρια με σταθερη κονι κιτρινη με eibach ελατηρια κοκκινα ειναι για πολυ χαμηλωμα αλλα πουθενα δεν βρισκει και δεν χαμηλωνει ακραια το κανει ομορφο και με 4 ατομα παλι δεν βρισκει καπου, την συστηνω μετα τα 30000χλμ που εχει κανει, κοπαναει σε καμια γουβα απτις καλες αλλα και τα μαμα παλι σε γουβες καπαναγε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Touring the M3 Posted September 4, 2014 Report Share Posted September 4, 2014 εγω εχω εμπειρια με σταθερη κονι κιτρινη με eibach ελατηρια κοκκινα ειναι για πολυ χαμηλωμα αλλα πουθενα δεν βρισκει και δεν χαμηλωνει ακραια το κανει ομορφο και με 4 ατομα παλι δεν βρισκει καπου, την συστηνω μετα τα 30000χλμ που εχει κανει, κοπαναει σε καμια γουβα απτις καλες αλλα και τα μαμα παλι σε γουβες καπαναγε ...απ'τούς καλύτερους συνδυασμούς!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kertezi Posted September 29, 2014 Report Share Posted September 29, 2014 Τελικά υπάρχει κάποιος που να έχει τοποθετήσει αυτές τις περιβόητες 'blueline jom' στο αυτοκίνητο του;Να έχει προσωπική εμπειρία εννοώ.Εγω πάλι θέλω να κρατήσω την άνεση του εργοστασίου και να χαμηλώσει λιγο το αυτοκίνητο 3-4 πόντους.Σε χρήματα όσο κάνουν 4 αμορτισέρ μπλέ sachs τόσο ακριβώς κάνει η jom απο ebay γερμανίας(220-230 ευρώ).Να το ρισκάρω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted September 29, 2014 Report Share Posted September 29, 2014 (edited) αν και φοραω kw 2 inox των 1600 ευρω εχω ακουσει πολυ καλες κριτηκες για αυτες τις jom. τις αγορασε προχθες ενας φιλος για e36. αν θες να κρατησεις την ανεση του εργοστασιακουμ μην βαλεις ριθμιζομενη, θα σκληρινει πολυ, αν θες ανεση δωσε 150-200 ευρω και βαλε 3.5 ποντους ελατηρια γιατι απο οτι καταλαβα θες χαμιλωμα και ανεση μαζι Edited September 29, 2014 by xrigolfakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest black gt Posted September 30, 2014 Report Share Posted September 30, 2014 την ανεση δεν θα την χασεις στην blue νομιζω βγαινει και redline πιο σκληρη, καλη για τα λεφτα της την εχει βαλει φιλος μου σε λεον 1 με 17αρια ζαντολαστιχα, εχει κανει 12000χλμ δεν εχει παθει κατι αποτι μου ειπε 280 την πηρε Ελλαδα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisperi Posted October 27, 2014 Report Share Posted October 27, 2014 Ήθελα να ρωτήσω για αμορτισέρ για το golf μου.Σε sachs ή σε bilstein?Θέλω λίγο καλύτερο κράτημα αλλά και να μη χαλάσει και η άνεση-λίγο δύσκολο βέβαια.Βέβαια δεν θα κοπανάει ιδιαίτερα επειδή έχω διάσταση μαμα 195-65-15.Τί προτείνετε???Σε ένα grande punto sporting που έχω δεύτερο αμάξι έχω βάλει τα koni sport κίτρινα ρυθμιζόμενα κ το αμάξι έιναι τρένο αλλά έχει κ' διάσταση 205-45-17.Επίσης χτυπάει λίγο παραπάνω.Να βάλω και στο γκόλφ τα ίδια??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjxristos Posted October 31, 2014 Report Share Posted October 31, 2014 (edited) Χαιρετώ την παρέα μας και ζητώ τα φώτα σας για ακόμη μια φορά!!! για μένα και ένα φίλο!! Λοιπών εγώ ενδιαφέρομαι να βάλω την PSS10 στο golf v gt 2007 που έχω και το φιλαράκι μου έχει S3 8Ρ 1999, 1.Ρώτησε για την συγκεκριμένη για τιμή κτλ και του είπαν ότι για το δικό του δεν βγαίνει η 10αρα μόνο PSS9 ισχύει? 2.Του είπαν τιμή 1600 περασμένη η 9 είναι καλή τιμή(υπάρχει κάποιο site για αγορά)?? 3.Τη διαφορά έχουμε στα καλάμια-νούμερα Golf GT & S3 8Ρ ? * να πάω και εγώ στην 9άρα μπας και πάρουμε καλύτερη τιμή??? έχουν κάποια άλλη διαφορά η PSS9 με PSS10 εκτός από την μια ρύθμιση παραπάνω που έχει η 10??? Ευχαριστώ!! Edited October 31, 2014 by Sjxristos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris_sers tsi Posted November 8, 2014 Report Share Posted November 8, 2014 καλημέρα παιδιά... Σας παρακαλώ λύστε μου απορίες γιατί έχω καταμπερδευτεί!! Θέλω να χαμηλώσω το golf 5 που έχω αλλά να μην χάσω σε άνεση και να μην έχω τριγμούς και φυσικά να δώσω νορμάλ λεφτά!! Γίνεται?????????!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisperi Posted November 8, 2014 Report Share Posted November 8, 2014 Κανείς?????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris_sers tsi Posted November 9, 2014 Report Share Posted November 9, 2014 Καλησπέρα παιδιά Σας παρακαλώ ας με βοηθήσει κάποιος, θέλω να χαμηλώσω το γολφ 5 που έχω βάζοντας μία αξιόλογη ανάρτηση, προτιμότερα coil over, αλλά να μην χάσει σε άνεση!! Το κάνω για να γίνει πίο όμορφο εξωτερικά! Φορώ 225/45/17. Έχω δει τα http://www.v-maxx.com/uk/ ποια η γνώμη σας? Ευχαριστώ Επιστροφή στην κορυφή Παράθεση Πολλαπλή Παράθεση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stellbouz Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Τα αμορτισέρ θέλουν άλλαγμα και θέλεις να τα αλλάξεις?αν όχι γιατί δεν κοιτάς κάτι σε H&R μόνο ελατήρια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted November 15, 2014 Report Share Posted November 15, 2014 (edited) Τα αμορτισέρ θέλουν άλλαγμα και θέλεις να τα αλλάξεις?αν όχι γιατί δεν κοιτάς κάτι σε H&R μόνο ελατήρια? το γραφει ξεκαθαρα οτι θελει καλητερο κρατημα με ανεση,οποτε τα ελατηρια του ειναι περιτα. Εξαλου με λαστιχα 195/65/15 δεν θα ειναι και πολυ fan του χαμηλωματος και τερμα γκαζι στις στροφες.. Τα Κοni και bilstein ειναι λιγο φαρμακι στην τιμη. https://streetandcircuit.gr/golf-55mm-200309-koni-amortiser-c-79410_79830_79840.html http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/parts/view/2207825/ http://www.siriocenter.gr/Products/Amortiser#modelStr={%22VehicleBrandId%22%3A%2249%22,%22VehicleYear%22%3A%222005%22,%22VehicleModelId%22%3A%22551%22,%22VehicleId%22%3A%22%22,%22ProductBrandId%22%3A%229%22,%22ProductModelId%22%3A%22%22,%22AmortiserTypeId%22%3A%22%22,%22AmortiserPositionId%22%3A%22%22,%22sortProperty%22%3A%22ItemPrice%22,%22sortDirection%22%3A%22Ascending%22,%22pageNo%22%3A%220%22,%22pageSize%22%3A%2210%22} Τα sachs ειναι στα μισα και παρακατω χρηματα σε σχεση με τα αλλα δυο παραπανω και ειναι μια τιμια περιπτωση για αντικατασταση των εργοστασιακων χωρις να χασεις σε ανεση.Ειναι και ενα κλικ καλητερα σε κρατημα απο τα εργοστασιακα. Τα Κoni-Bilstein εχουνε πολυ καλο κρατημα, με τα κονι να υπερτερουν σε ανεση,ενω εχουνε το πλεονεκτημα της επισκευης σε περιπτωση που χαλασουνε μετα απο 150.000 χλμ.Επισης μπορεις να τα ρυμθιζεις σε σκληρο μαλακο αναλογα τα ''κεφια στις στροφες''. Τα belstein ,επισκευη δεχονται μονο τα χοντρομπουκαλα(ακομα πιο ακκριβα αυτα). Απο προσωπικη εμπειρια σε κοnι-bilstein,αλλα και απο φιλους και γνωστους μου που τα δοκιμασανε, τα κονι αντεχουνε αρκετα παραπανω χλμ σε σχεση μετα bilstein. Ισως καποιος σου πει το αντιθετο...δεκτη η καθε αποψη. Τυχαια ειναι τα καταστηματα που ανεβασα.Ισως να βρεις και καλητερες τιμες... Edited November 15, 2014 by takisbrax 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 17, 2014 Report Share Posted November 17, 2014 στο δικό μου έβαλα τα sachs advantage είναι ποιο σκληρά από αυτά που φοράει από την μάνα του κατά 10 - 15% και είμαι αρκετά ικανοποιημένος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted December 6, 2014 Report Share Posted December 6, 2014 Κοιτα φτηνα φτηνα δεν γινεται τιποτα αλλα αν θες να πουμε τι εννοουμε φτηνα θα σου πω απο 500 εως 600 ευρω παιρνεις κομπλε σετ ελατηρια και αμορτισερ, ειτε μια φτηνη coilover. Πιο συγκεκριμενα με ενα ελατηριο 3,5 ποντων και ενα σετακι καινουργια αμορτισερ εχεις βρει μια μεση λυση μεταξυ κρατηματος και ανεσης. Για μενα δοκιμασε να βρεις αμορτισερ AL-CO που ειναι ιδια με τα bilstein τα κιτρινα (ειναι φασον η δουλεια) τα sprint. Παντως αν και ΛΑΘΟΣ και με ενα bilstein μαυρο σε αυτους τους ποντους εισαι κομπλε.Με τα ALCO φορας και 5ποντα και εισαι πιτα!Στις coilover θα βρεις πολυ πραγμα απο JOM και TA Technix μεχρι Raceland και ορεξη να χεις να ψαχνεις..Καλες ειναι για χρηση δρομου αλλα μεχρι εκει δεν ειναι για πολλα πολλα, παντως ειναι καλυτερες απο οποιονδηποτε συνδυασμο ελατηριου και αμορτισερ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted December 7, 2014 Report Share Posted December 7, 2014 Ε Στις coilover θα βρεις πολυ πραγμα απο JOM και TA Technix μεχρι Raceland και ορεξη να χεις να ψαχνεις..Καλες ειναι για χρηση δρομου αλλα μεχρι εκει δεν ειναι για πολλα πολλα, παντως ειναι καλυτερες απο οποιονδηποτε συνδυασμο ελατηριου και αμορτισερ. Επετρεψε μου να διαφωνισω σε ενα μερος για τις coilover. Εχοντας στο παρελθον βαλει σε αμαξια μου περιπου 6 τετοιες αναρτησεις (φθηνες αλλα και πανακριβες) και φυσικα απο βολτες με αμαξια φιλων μου............ εβγαλα το συμπερασμα οτι οι φθηνιαρικες coilover ειναι πεταμενα λεφτα γιατι ''πονανε'' σε αρκετους τομεις. Αν δεν πεσει το μαρουλι για τα καλα,δηλ καπου στο χιλιαρικο,μην πετατε τα λεφτα σας για μια τετοια αναρτηση των 300-500 ευρω 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billakos1981 Posted December 25, 2014 Report Share Posted December 25, 2014 Για οσους θελουν κατι καλο τοποθετησα σε golf v gt αναρτηση coilover koni με ρυθμιση σε υψος και σκληροτητα πλήρως ανοξειδωτη στην τιμη των 1000e στην πραξη το αυτοκινητο δεν κοπανάει και στριβει απίστευτα και από χαμήλωμα άλλο πραγμα!σας της προτείνω ανεπιφύλακτα! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted December 25, 2014 Report Share Posted December 25, 2014 εγινε διορθωση στον τιτλο και στο greeklish του πρωτου post.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 31, 2014 Report Share Posted December 31, 2014 Συγχωνεύσεις ιδίων θεμάτων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos73gr Posted February 13, 2015 Report Share Posted February 13, 2015 Παιδια ξερει κανενας ποσο εχει η αναρτηση που φοραει το golf v tsi 140 MY2007? Εκτος αντιπροσωπειας φυσικα!!!! Και εαν ξερει κανενας καποιο καλο μαγαζι στην Καλλιθεα (αττικης) που να πουλαει και να τις περναει κιολας! ευχαριστω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...