Jump to content
Kakos

Golf 5 - Ανάρτηση (Λύσεις, Aftermarket, Αλλαγές, Gt, Gti Κλπ)

Recommended Posts

έχει κανεις εμπειρία από  τα V-MAXX XXtreme coilover  σε ότι έχει να κάνει με την αντοχή τους?

είχε έρθει η ώρα προ πόλου για την αλλαγή τους  (93000 χλμ)  αρχικά κοίταζα για κάτι ίδιο σαν το εργοστασιακό πχ Sachs δεν ήθελα να ξεφύγω στο κόστος

τελικά βρήκα τα παραπάνω κατόπιν παραγγελίας προσφορα από ένα ένα ελληνικό κατάστημα στα 429 euro από 550-560 περίπου που είχαν αρχική τιμή και τα πήρα είναι ρυθμιζόμενα σε ύψος και σκληρότητα photo

 

Η αρχική εντύπωση είναι καλή σε σχέση με την τιμή τους τέρμα μαλακό εμπρός και πίσω είναι ποιο άνετα από τα εργοστασιακά δεν κουνάει και δεν χτυπάει καθόλου, στο 7 εμπρός πίσω συνεχίζουν να μην κουνάνε και χτυπάνε ελάχιστα περισσότερο από τα εργοστασιακά (τα συγκρίνω με τα εργοστασιακα στο skoda superb που έχει 30000 χλμ)

 

το μονο που με μανουριαζει  είναι ότι έχει χαμηλώσει αρκετά και πολύ εύκολα ειδικά με στριμμένους τροχούς ξύνει τους πλαστικούς θόλους εμπρός και δεν ξέρω κατά ποσο μπορεί να ψηλώσει ακόμα με ασφάλεια
εμπρός έχει πολύ ακόμα αλλα πίσω η βίδα πάνω στον αντάπτορα έχει κατεβει όλο το σπείρωμα , η διαφορα ύψους είναι +1 πόντο πίσω, το αυτοκίνητο έχει
 225/40/18 με ζάντες 18x7.5 ET45

 

στη πρώτη φωτογραφία φαίνεται η βίδα που ρυθμίζει πίσω και που έχει φτάσει στο τέλος του σπειρώματος και στη δεύτερη ο εμπρός τροχός που μπαίνει λίγο μέσα στον θολο

Photo1

Photo2

σε ποιον προτείνεται να πάω να τα ρυθμίσει? αυτός που πήγα μου τον σύστησε ένας γνωστός αν και ασχολήθηκε αρκετά και φαινόταν πως ήξερε τι κάνει στη ρύθμιση σε ότι έχει να κάνει με το ύψος κάτι δεν μόου κολλάει

Edited by Deus164
Link to comment
Share on other sites

φοραει κανενας τα bilstein sport με μαμα ελατηρια?μπορει να  μας πει πως συμπεριφερεται το αμαξι?
Edited by bardull
Link to comment
Share on other sites

έχει κανεις εμπειρία από  τα V-MAXX XXtreme coilover  σε ότι έχει να κάνει με την αντοχή τους?

είχε έρθει η ώρα προ πόλου για την αλλαγή τους  (93000 χλμ)  αρχικά κοίταζα για κάτι ίδιο σαν το εργοστασιακό πχ Sachs δεν ήθελα να ξεφύγω στο κόστος

τελικά βρήκα τα παραπάνω κατόπιν παραγγελίας προσφορα από ένα ένα ελληνικό κατάστημα στα 429 euro από 550-560 περίπου που είχαν αρχική τιμή και τα πήρα είναι ρυθμιζόμενα σε ύψος και σκληρότητα photo

 

Η αρχική εντύπωση είναι καλή σε σχέση με την τιμή τους τέρμα μαλακό εμπρός και πίσω είναι ποιο άνετα από τα εργοστασιακά δεν κουνάει και δεν χτυπάει καθόλου, στο 7 εμπρός πίσω συνεχίζουν να μην κουνάνε και χτυπάνε ελάχιστα περισσότερο από τα εργοστασιακά (τα συγκρίνω με τα εργοστασιακα στο skoda superb που έχει 30000 χλμ)

 

το μονο που με μανουριαζει  είναι ότι έχει χαμηλώσει αρκετά και πολύ εύκολα ειδικά με στριμμένους τροχούς ξύνει τους πλαστικούς θόλους εμπρός και δεν ξέρω κατά ποσο μπορεί να ψηλώσει ακόμα με ασφάλεια

εμπρός έχει πολύ ακόμα αλλα πίσω η βίδα πάνω στον αντάπτορα έχει κατεβει όλο το σπείρωμα , η διαφορα ύψους είναι +1 πόντο πίσω, το αυτοκίνητο έχει

 225/40/18 με ζάντες 18x7.5 ET45

 

στη πρώτη φωτογραφία φαίνεται η βίδα που ρυθμίζει πίσω και που έχει φτάσει στο τέλος του σπειρώματος και στη δεύτερη ο εμπρός τροχός που μπαίνει λίγο μέσα στον θολο

Photo1

Photo2

σε ποιον προτείνεται να πάω να τα ρυθμίσει? αυτός που πήγα μου τον σύστησε ένας γνωστός αν και ασχολήθηκε αρκετά και φαινόταν πως ήξερε τι κάνει στη ρύθμιση σε ότι έχει να κάνει με το ύψος κάτι δεν μόου κολλάε

Εκανες κατι με το υψος?μεχρι τωρα εισαι ευχαριστημενος με την συμπεριφορα στο δρομο?

 

έχει κανεις εμπειρία από  τα V-MAXX XXtreme coilover  σε ότι έχει να κάνει με την αντοχή τους?

είχε έρθει η ώρα προ πόλου για την αλλαγή τους  (93000 χλμ)  αρχικά κοίταζα για κάτι ίδιο σαν το εργοστασιακό πχ Sachs δεν ήθελα να ξεφύγω στο κόστος

τελικά βρήκα τα παραπάνω κατόπιν παραγγελίας προσφορα από ένα ένα ελληνικό κατάστημα στα 429 euro από 550-560 περίπου που είχαν αρχική τιμή και τα πήρα είναι ρυθμιζόμενα σε ύψος και σκληρότητα photo

 

Η αρχική εντύπωση είναι καλή σε σχέση με την τιμή τους τέρμα μαλακό εμπρός και πίσω είναι ποιο άνετα από τα εργοστασιακά δεν κουνάει και δεν χτυπάει καθόλου, στο 7 εμπρός πίσω συνεχίζουν να μην κουνάνε και χτυπάνε ελάχιστα περισσότερο από τα εργοστασιακά (τα συγκρίνω με τα εργοστασιακα στο skoda superb που έχει 30000 χλμ)

 

το μονο που με μανουριαζει  είναι ότι έχει χαμηλώσει αρκετά και πολύ εύκολα ειδικά με στριμμένους τροχούς ξύνει τους πλαστικούς θόλους εμπρός και δεν ξέρω κατά ποσο μπορεί να ψηλώσει ακόμα με ασφάλεια

εμπρός έχει πολύ ακόμα αλλα πίσω η βίδα πάνω στον αντάπτορα έχει κατεβει όλο το σπείρωμα , η διαφορα ύψους είναι +1 πόντο πίσω, το αυτοκίνητο έχει

 225/40/18 με ζάντες 18x7.5 ET45

 

στη πρώτη φωτογραφία φαίνεται η βίδα που ρυθμίζει πίσω και που έχει φτάσει στο τέλος του σπειρώματος και στη δεύτερη ο εμπρός τροχός που μπαίνει λίγο μέσα στον θολο

Photo1

Photo2

σε ποιον προτείνεται να πάω να τα ρυθμίσει? αυτός που πήγα μου τον σύστησε ένας γνωστός αν και ασχολήθηκε αρκετά και φαινόταν πως ήξερε τι κάνει στη ρύθμιση σε ότι έχει να κάνει με το ύψος κάτι δεν μόου κολλάε

Εκανες κατι με το υψος?μεχρι τωρα εισαι ευχαριστημενος με την συμπεριφορα στο δρομο?

 

Εκανες κατι με το υψος?μεχρι τωρα εισαι ευχαρηστημενος?

Link to comment
Share on other sites

 

φοραει κανενας τα bilstein sport με μαμα ελατηρια?μπορει να  μας πει πως συμπεριφερεται το αμαξι?

 

 

Φοράω τα b6 sport με μαμά ελατήρια (sportline) σχεδον 30000 χλμ. Γενικώς σφίγγει αρκετά και στρίβει με μικρότερες κλίσεις, αλλά σε κάποια εγκάρσια χαζοκοπανάει ελαφρώς, μην φανταστείς κάτι φοβερό όμως. Το μεγαλύτερο μείον μέχρι στιγμής: στην εθνική αν έχει την παραμικρή ανωμαλία η άσφαλτος, το αμάξι  σε φραπεδιάζει :p

 

Eγω το συνήθισα και δεν με ενοχλεί πλέον ειδικά απο τη στιγμή που στρίβει καλύτερα αλλά αν δεν είχα θέμα με το parking και το ύψος θα άλλαζα σίγουρα και ελατήρια πακέτο....

Edited by and64
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εκανες κατι με το υψος?μεχρι τωρα εισαι ευχαρηστημενος?

αν και καθυστερημένη η απάντηση  (σήμερα γύρισα από τις διακοπές)

 

επικοινώνησα με την εταιρία μέσω του καταστήματος που της αγόρασα και μου ζήτησαν να μετρησω την απόσταση από το κέντρο της ζάντας μέχρι το φτερό πιθανόν θα άλλαζαν τα ελατήρια, δεν είχα  χρόνο γιατί έπρεπε ωα φύγω για διακοπές και το αυτοκίνητο φορτωμένο και 2 άτομα ταξίδι και πολλές φορες και με 4 πιθανόν σε κανένα σαμάρι να τσάκιζε τα φτερά εμπρός...

 

βρήκα από έναν φίλο αποστάτες της weitec 2.5mm που μπαίνουν ανάμεσα στο ψαλίδι και το ελατήριο δεν τους χρειαζόταν και ήταν αχρησιμοποίητοι

με της προσθήκες πήρε πολύ ρύθμιση πίσω χαμηλώνει ο τροχός έρχεται το ύψος του θολου ίσως και λίγο μέσα αλλα και σηκωνετε αρκετά

 

τελικά δεν θα το ψάξω να αλλάξω ελατήρια πίσω γιατί εκτος από την ρύθμιση ύψους που ήταν το ζητούμενο αμέσως μόλις τοποθετήθηκαν οι ανταπtορες που είναι από τελφον πολουορεθανης χάθηκε και το ελαφρύ κοπάνημα που είχε, τα εργοσασιακα ακόμα και καινούρια κοπανούσαν πολύ περισσότερο ακόμα και πριν τοποθετηθούν οι αποστάτες

τα 2+cm που είναι οι αποστάτες και τα το λάστιχο που πατάει το ελατηριο εξαφάνισαν και το παραμικρό χτύπημα σε λακκούβες και αλλαγές- κοψίματα  τις ασφάλτου στους ελληνικούς δρόμους

 

έχοντας κάνει περίπου 2k km δεν περίμενα μια ανάρτηση sport να είναι ποιο άνετη ακόμα και από την εργοστασιακή δεν κουνάει για κανέναν λόγο και το λίγο κοπάνημα που έχει εμπρός είναι πολύ λίγο  σε σχέση με την σκληροτητα και το κανει μονο σε αποτομες λακκούβες και κοψίματα του δρόμου

 

τα 430 euro που κόστισε η αγορά της τα αξίζει και με το παραπάνω είναι ότι ακριβώς ήθελα  άνετη αλλα ταυτόχρονα και αρκετά sport, ένας οποιοσδηποτε συνδυασμός αμορτισέρ με ελατήρια χαμηλωματος θα κόστιζε το διπλάσιο και εχοντας μπει συνοδηγός και οδηγήσει αλλα 5αρια με τέτοιους συνδυασμούς δεν θα ήταν καλυτερο είτε κοπανούσαν αρκετά είτε κουνούσαν ακόμα και στο πάτημα γόπας

 

για το μονο που δεν ξέρω είναι η αντοχή τους η οποια θα φανεί στον χρόνο

Edited by Deus164
Link to comment
Share on other sites

Guest black gt

εγω εχω εμπειρια με σταθερη κονι κιτρινη με eibach ελατηρια κοκκινα ειναι για πολυ χαμηλωμα αλλα πουθενα δεν βρισκει και δεν χαμηλωνει ακραια το κανει ομορφο και με 4 ατομα παλι δεν βρισκει καπου, την συστηνω μετα τα 30000χλμ που εχει κανει, κοπαναει σε καμια γουβα απτις καλες αλλα και τα μαμα παλι σε γουβες καπαναγε

Link to comment
Share on other sites

εγω εχω εμπειρια με σταθερη κονι κιτρινη με eibach ελατηρια κοκκινα ειναι για πολυ χαμηλωμα αλλα πουθενα δεν βρισκει και δεν χαμηλωνει ακραια το κανει ομορφο και με 4 ατομα παλι δεν βρισκει καπου, την συστηνω μετα τα 30000χλμ που εχει κανει, κοπαναει σε καμια γουβα απτις καλες αλλα και τα μαμα παλι σε γουβες καπαναγε

...απ'τούς καλύτερους συνδυασμούς!!!! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Τελικά υπάρχει κάποιος που να έχει τοποθετήσει αυτές τις περιβόητες 'blueline jom' στο αυτοκίνητο του;Να έχει προσωπική εμπειρία εννοώ.Εγω πάλι θέλω να κρατήσω την άνεση του εργοστασίου και να χαμηλώσει λιγο το αυτοκίνητο 3-4 πόντους.Σε χρήματα όσο κάνουν 4 αμορτισέρ μπλέ  sachs τόσο ακριβώς κάνει η jom απο ebay γερμανίας(220-230 ευρώ).Να το ρισκάρω;

Link to comment
Share on other sites

αν και φοραω kw 2 inox των 1600 ευρω εχω ακουσει πολυ καλες κριτηκες για αυτες τις jom. τις αγορασε προχθες ενας φιλος για e36. αν θες να κρατησεις την ανεση του εργοστασιακουμ μην βαλεις ριθμιζομενη, θα σκληρινει πολυ, αν θες ανεση δωσε 150-200 ευρω και βαλε 3.5 ποντους ελατηρια γιατι απο οτι καταλαβα θες χαμιλωμα και ανεση μαζι

Edited by xrigolfakias
Link to comment
Share on other sites

Guest black gt

την ανεση δεν θα την χασεις στην blue νομιζω βγαινει και redline  πιο σκληρη, καλη για τα λεφτα της την εχει βαλει φιλος μου σε λεον 1 με 17αρια ζαντολαστιχα, εχει κανει 12000χλμ δεν εχει παθει κατι αποτι μου ειπε 280 την πηρε Ελλαδα

Link to comment
Share on other sites

Ήθελα να ρωτήσω για αμορτισέρ για το golf μου.Σε sachs ή σε bilstein?Θέλω λίγο καλύτερο κράτημα αλλά και να μη χαλάσει και η άνεση-λίγο δύσκολο βέβαια.Βέβαια δεν θα κοπανάει ιδιαίτερα επειδή έχω διάσταση μαμα 195-65-15.Τί προτείνετε???Σε ένα grande punto sporting που έχω δεύτερο αμάξι έχω βάλει τα koni sport κίτρινα ρυθμιζόμενα κ το αμάξι έιναι τρένο αλλά έχει κ' διάσταση 205-45-17.Επίσης χτυπάει λίγο παραπάνω.Να βάλω και στο γκόλφ τα ίδια???

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ την παρέα μας και ζητώ τα φώτα σας για ακόμη μια φορά!!! για μένα και ένα φίλο!!

Λοιπών εγώ ενδιαφέρομαι να βάλω την PSS10 στο golf v gt 2007 που έχω και το φιλαράκι μου έχει S3 8Ρ 1999,

1.Ρώτησε για την συγκεκριμένη για τιμή κτλ και του είπαν ότι για το δικό του δεν βγαίνει η 10αρα μόνο PSS9 ισχύει?

2.Του είπαν τιμή 1600 περασμένη η 9 είναι καλή τιμή(υπάρχει κάποιο site για αγορά)??

3.Τη διαφορά έχουμε στα καλάμια-νούμερα Golf GT & S3 8Ρ ?

     * να πάω και εγώ στην 9άρα μπας και πάρουμε καλύτερη τιμή???

έχουν κάποια άλλη διαφορά η PSS9 με PSS10 εκτός από την μια ρύθμιση παραπάνω που έχει η 10???

 

Ευχαριστώ!!

Edited by Sjxristos
Link to comment
Share on other sites

καλημέρα παιδιά...

 

Σας παρακαλώ λύστε μου απορίες γιατί έχω καταμπερδευτεί!!

 

Θέλω να χαμηλώσω το golf 5 που έχω αλλά να μην χάσω σε άνεση και να μην έχω τριγμούς και φυσικά να δώσω νορμάλ λεφτά!!

Γίνεται?????????!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά 

 

Σας παρακαλώ ας με βοηθήσει κάποιος, θέλω να χαμηλώσω το γολφ 5 που έχω βάζοντας μία αξιόλογη ανάρτηση, προτιμότερα coil over, αλλά να μην χάσει σε άνεση!! Το κάνω για να γίνει πίο όμορφο εξωτερικά! Φορώ 225/45/17.

Έχω δει τα http://www.v-maxx.com/uk/ ποια η γνώμη σας?

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Τα αμορτισέρ θέλουν άλλαγμα και θέλεις να τα αλλάξεις?αν όχι γιατί δεν κοιτάς κάτι σε H&R μόνο ελατήρια?

Link to comment
Share on other sites

Τα αμορτισέρ θέλουν άλλαγμα και θέλεις να τα αλλάξεις?αν όχι γιατί δεν κοιτάς κάτι σε H&R μόνο ελατήρια?

το γραφει ξεκαθαρα οτι θελει καλητερο κρατημα με ανεση,οποτε τα ελατηρια του ειναι περιτα.

 

Εξαλου με λαστιχα 195/65/15 δεν θα ειναι και πολυ fan του χαμηλωματος και τερμα γκαζι στις στροφες..

 

Τα Κοni και bilstein ειναι λιγο φαρμακι στην τιμη.

 

https://streetandcircuit.gr/golf-55mm-200309-koni-amortiser-c-79410_79830_79840.html

 

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/parts/view/2207825/

 

http://www.siriocenter.gr/Products/Amortiser#modelStr={%22VehicleBrandId%22%3A%2249%22,%22VehicleYear%22%3A%222005%22,%22VehicleModelId%22%3A%22551%22,%22VehicleId%22%3A%22%22,%22ProductBrandId%22%3A%229%22,%22ProductModelId%22%3A%22%22,%22AmortiserTypeId%22%3A%22%22,%22AmortiserPositionId%22%3A%22%22,%22sortProperty%22%3A%22ItemPrice%22,%22sortDirection%22%3A%22Ascending%22,%22pageNo%22%3A%220%22,%22pageSize%22%3A%2210%22}

 

Τα sachs ειναι στα μισα και παρακατω χρηματα σε σχεση με τα αλλα δυο παραπανω και ειναι μια τιμια περιπτωση για αντικατασταση των εργοστασιακων χωρις να χασεις σε ανεση.Ειναι και ενα κλικ καλητερα σε κρατημα απο τα εργοστασιακα.

 

Τα Κoni-Bilstein εχουνε πολυ καλο κρατημα, με τα κονι να υπερτερουν σε ανεση,ενω εχουνε το πλεονεκτημα της επισκευης σε περιπτωση που χαλασουνε μετα απο 150.000 χλμ.Επισης μπορεις να τα ρυμθιζεις σε σκληρο μαλακο αναλογα τα ''κεφια στις στροφες''.

 

Τα belstein ,επισκευη δεχονται μονο τα χοντρομπουκαλα(ακομα πιο ακκριβα αυτα).

 

Απο προσωπικη εμπειρια σε κοnι-bilstein,αλλα και απο φιλους και γνωστους μου που τα δοκιμασανε, τα κονι αντεχουνε αρκετα παραπανω χλμ σε σχεση μετα bilstein.

 

Ισως καποιος σου πει το αντιθετο...δεκτη η καθε αποψη.

 

Τυχαια ειναι τα καταστηματα που ανεβασα.Ισως να βρεις και καλητερες τιμες...

Edited by takisbrax
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

στο δικό μου έβαλα τα sachs advantage είναι ποιο σκληρά από αυτά που φοράει από την μάνα του κατά 10 - 15% και είμαι αρκετά ικανοποιημένος

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα φτηνα φτηνα δεν γινεται τιποτα αλλα αν θες να πουμε τι εννοουμε φτηνα θα σου πω απο 500 εως 600 ευρω παιρνεις κομπλε σετ ελατηρια και αμορτισερ, ειτε μια φτηνη coilover. Πιο συγκεκριμενα με ενα ελατηριο 3,5 ποντων και ενα σετακι καινουργια αμορτισερ εχεις βρει μια μεση λυση μεταξυ κρατηματος και ανεσης. Για μενα δοκιμασε να βρεις αμορτισερ AL-CO που ειναι ιδια με τα bilstein τα κιτρινα (ειναι φασον η δουλεια) τα sprint. Παντως αν και ΛΑΘΟΣ και με ενα bilstein μαυρο σε αυτους τους ποντους εισαι κομπλε.
Με τα ALCO φορας και 5ποντα και εισαι πιτα!
Στις coilover θα βρεις πολυ πραγμα απο JOM και TA Technix μεχρι Raceland και ορεξη να χεις να ψαχνεις..
Καλες ειναι για χρηση δρομου αλλα μεχρι εκει δεν ειναι για πολλα πολλα, παντως ειναι καλυτερες απο οποιονδηποτε συνδυασμο ελατηριου και αμορτισερ.
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ε

 

Στις coilover θα βρεις πολυ πραγμα απο JOM και TA Technix μεχρι Raceland και ορεξη να χεις να ψαχνεις..
Καλες ειναι για χρηση δρομου αλλα μεχρι εκει δεν ειναι για πολλα πολλα, παντως ειναι καλυτερες απο οποιονδηποτε συνδυασμο ελατηριου και αμορτισερ.
 

Επετρεψε μου να διαφωνισω σε ενα μερος για τις coilover.

 

Εχοντας στο παρελθον βαλει σε αμαξια μου περιπου 6 τετοιες αναρτησεις (φθηνες αλλα και πανακριβες) και φυσικα απο βολτες με αμαξια φιλων μου............

 

εβγαλα το συμπερασμα οτι οι φθηνιαρικες coilover ειναι πεταμενα λεφτα γιατι ''πονανε'' σε αρκετους τομεις.

 

Αν δεν πεσει το μαρουλι για τα καλα,δηλ καπου στο χιλιαρικο,μην πετατε τα λεφτα σας για μια τετοια αναρτηση των 300-500 ευρω

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για οσους θελουν κατι καλο τοποθετησα σε golf v gt αναρτηση coilover koni με ρυθμιση σε υψος και σκληροτητα πλήρως ανοξειδωτη στην τιμη των 1000e στην πραξη το αυτοκινητο δεν κοπανάει και στριβει απίστευτα και από χαμήλωμα άλλο πραγμα!σας της προτείνω ανεπιφύλακτα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συγχωνεύσεις ιδίων θεμάτων.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ξερει κανενας ποσο εχει η αναρτηση που φοραει το golf v tsi 140 MY2007?

Εκτος αντιπροσωπειας φυσικα!!!!

 

Και εαν ξερει κανενας καποιο καλο μαγαζι στην Καλλιθεα (αττικης) που να πουλαει και να τις περναει κιολας!

 

 

 

 

 

 

ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.