simon-tsi Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Μαλλον για τα Eibach pro kit ψηνομαι και εγω. Να πω και την....αμαρτια μου. Δοκιμασα με εναν μαστορα μου (αμορτισερα) να χαμηλωσουμε τα μαμα ελατηρια. Απο λαθος συνεννοηση μας και δικη μου αφελειας, αντι να χαμηλωσει 2 ποντους, χαμηλωσε 2 δακτυλα. 2 δακτυλα μας κανουν περιπου 4+ ποντους. Αποτελεσμα λιγο υπερβολικο πιστευω, μιας και δεν οδηγαμε σε Αυτομπαν. Προς το παρον ειμαι ετσι μεχρι να βρω κατι αλλο. Η θα γυρισω στα μαμα παλι η κανενα eibach (η κατι παρομοιο). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos_pc Posted October 29, 2015 Report Share Posted October 29, 2015 Καλησπέρα φίλε. Επειδή έχω και εγώ koni κίτρινα σε ίδιο αυτοκίνητο έχω να σου πώ ότι η διαφορά σε άνεση είναι τόσο λίγη που δεν αξίζει να ξαναβάλεις τα εργοστασιακά. Αντίθετα ο έλεγχος των κινήσεων του αυτοκινήτου ιδίως σε υψηλές ταχύτητες είναι σαφώς καλύτερος με τα koni ( δεν πλέει ). Επιπλέον έχεις τη δυνατότητα να τα σκληρύνεις ή να τα μαλακώσεις ανάλογα τις επιθυμίες σου. Έγινε φίλε μου μάλλον δεν θα τα αλλάξω τότε από την στιγμή που λες ότι η διαφορά σε άνεση είναι μικρή σε σχέση με τα sachs..Αυτό κυρίως με ενδιέφερε εμένα καθώς και να μην γίνει με τον καιρό το αμάξι κουδουνίστρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted October 29, 2015 Report Share Posted October 29, 2015 (edited) Μαλλον για τα Eibach pro kit ψηνομαι και εγω. Να πω και την....αμαρτια μου. Δοκιμασα με εναν μαστορα μου (αμορτισερα) να χαμηλωσουμε τα μαμα ελατηρια. Απο λαθος συνεννοηση μας και δικη μου αφελειας, αντι να χαμηλωσει 2 ποντους, χαμηλωσε 2 δακτυλα. 2 δακτυλα μας κανουν περιπου 4+ ποντους. Αποτελεσμα λιγο υπερβολικο πιστευω, μιας και δεν οδηγαμε σε Αυτομπαν. Προς το παρον ειμαι ετσι μεχρι να βρω κατι αλλο. Η θα γυρισω στα μαμα παλι η κανενα eibach (η κατι παρομοιο). 20151021_124414.jpg Και πως χαμηλώσατε τα μαμά ελατήρια φίλε μου;Κοψατε σπίρες;; Sent from my iPhone using Tapatalk Edited October 29, 2015 by chrispant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon-tsi Posted October 29, 2015 Report Share Posted October 29, 2015 Οχι δεν εκοψε τιποτα. Με ζεσταμα εγινε η δουλεια αλλα δεν ημουν μπροστα την ωρα που τα εφτιαχνε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted October 31, 2015 Report Share Posted October 31, 2015 Οχι δεν εκοψε τιποτα. Με ζεσταμα εγινε η δουλεια ακομα χειροτερα φιλε μου.ξερεις τι παθαινει το μεταλο οταν το βραζεις και μετα το κρυωνεις???? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon-tsi Posted October 31, 2015 Report Share Posted October 31, 2015 Αστα να πανε. Τελος παντων....θα παω παλι στα εργοστασιακα η σε eibach pro kit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolas avvocato Posted November 5, 2015 Report Share Posted November 5, 2015 (edited) Καλημερα παιδια, εχω golf 5 1.6 fsi 2006 2ο χερι (το πηρα στα 87.000 περιπου), και τωρα εχω 107.700 ακουω τριξιματα και με χλμ γυρω στα 100 η αποσβεση ειναι ελιπης. σκεφτομαι να βαλω bilstein ή sachs μαυρα (170-180 + εργασια) ή να παω κατευθειαν στα κιτρινα τα bilstein 470 ?? Ευχαριστω Κι αν γνωριζετε καποιον καλο αμορτισερας χωρις να χρεωνει ΟΤΙ ΤΟΥ ΛΕΙΠΕΙ στα νοτια προαστια Edited November 5, 2015 by nikolas avvocato Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted November 5, 2015 Report Share Posted November 5, 2015 (edited) Κατευθειαν στα bilstein τα κιτρινα...να τα παρεις απο καπου που θα στα τοποθετησουν τσαμπα Edited November 5, 2015 by economist 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolas avvocato Posted November 5, 2015 Report Share Posted November 5, 2015 Κατευθειαν στα bilstein τα κιτρινα...να τα παρεις απο καπου που θα στα τοποθετησουν τσαμπα Επεξεργάσθηκε από economist, Σήμερα, 11:41:58. @economist που γινεται αυτο ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted November 5, 2015 Report Share Posted November 5, 2015 Υπαρχουν μαγαζια που αν τα αγορασεις απ αυτους στα τοποθετουν χωρις κοστος...νομιζω ο Ρελας ή ο Φωκας το κανει αλλα δεν ειμαι σιγουρος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon-tsi Posted November 5, 2015 Report Share Posted November 5, 2015 Εβαλα αμορτισερ στο Φωκα προσφατα και η τιμη ειναι με τοποθετηση και ευθυγραμμιση 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
silver87 Posted November 7, 2015 Report Share Posted November 7, 2015 Καλησπέρα σε όλους. Φρέσκο φτιαγμένο πλέον το golfaki μου με 4 kyb ultra sr, 2 καινούρια kyb top mounts και 2 λάστιχα pirelli cinturato p7 blue. Εξαιρετικό αποτέλεσμα με το αυτοκίνητο να σε κάνει να νιώθεις πιο σίγουρος από ποτέ στις στροφές καθώς και στους απότομους ελιγμούς σε υψηλές ταχύτητες. Το κομμάτι της άνεσης δεν θα έλεγα πως βελτιώθηκε απλά όπως είναι φυσικό με καινούρια αμορτισέρ, σταμάτησε η αίσθηση τραμπολίνου στις ανωμαλίες του δρόμου. Συνολική τιμή κάπως τσουχτερή 700€ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo_P Posted November 8, 2015 Report Share Posted November 8, 2015 Απέφυγε τον Φωκά, τουλάχιστον στα νότια. Καλύτερα να δώσεις κάτι παραπάνω και να στα βάλει κάποιος σωστά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolas avvocato Posted November 12, 2015 Report Share Posted November 12, 2015 μαγκες καλησπερα! ευχαριστω για την βοηθεια ! λογικα θα παω στα μαμα sachs 55mm για τα κιτρινα τα bilstein ειναι πανακριβα.. τωρα για τοποθετηση εχω ακουσει ευρος τιμων απο 60-100 εργατικα, αν και προσωπικα επειδη το αυτοκινητο το οδηγω καθημερινα οχι στα κοκκινα δεν νομιζω οτι πρεπει να παω σε καποιο "αμορτισερα" αλλα σε ενα συνεργειο που φτιαχνει γενικα golf/volkswagen. προτασεις για νοτια ειναι ευπροσδεκτες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 16, 2015 Report Share Posted November 16, 2015 Μαζί με τα αμορτισέρ, να αλλάξεις και 1. Top mount εμπρός 2. Βάσεις και ρουλεμάν πίσω. Να ξέρεις ότι τα εργοστασιακά μετά τις 30,000 θα έχουν μεγάλη πτώση στην απόδοση. Τα bilstein b6 ή β8 μετά τις 80-100,000 (που θα έχουν συνεχώς καλή απόδοση) θα τα επισκευάσεις με 250Ε και θα είναι καινούργια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meandros Posted February 1, 2016 Report Share Posted February 1, 2016 Γεια σας.παρατηρησα οτι εχει μικρυνει αισθητα η αποσταση μεταξυ θολου και ελαστικου.ξερετε αν αυτο ειναι αποτελεσμα της πτωσης των αμορτισερ η των ελατηριων? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 (edited) Πτώση στα αμορτισέρ, αν τα έχεις πολύ καιρό/χλμ. Υπάρχει και η περίπτωση αν έγινε πρόσφατα αλλαγή αμορτισέρ - ελατηρίων με νέα και κάθισαν στη φυσιολογική τους θέση. Edited February 2, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meandros Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 Αυτο που με εχει μπερδεψει ειναι οτι σε γκουγκλαρισμα που εκανα ειδα πολλα ποστ που μιλανε για πτωση ΜΟΝΟ των ελατηριων και οτι το αμορτισερ δεν επηρεαζει το υψος. Αν αλλαξω μονο αμορτισερ με πεσμενα ελατηρια δεν ειναι λαθος? χιλιομετρα 120.000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 (edited) Στα 120.000 δεν παθαίνουν τίποτα τα ελατήρια, σε κανονικές συνθήκες. Άλλαξε μόνο αμορτισέρ, μαζί με ρουλεμάν και top mount. Έλενξε και τα bump stop αν χρειάζονται άλλαξέ τα κι αυτά. Στα χιλιόμετρα που έχεις, να ξέρεις ότι τα αμορτισέρ πλέον δεν λειτουργούν και το αμάξι απλά κάθεται πάνω στα ελατήρια χωρίς ουσιαστικά να υπάρχει σωστή ανάρτηση. Edited February 2, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meandros Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 top mount και bump stop και στους δυο αξονες αλλαγη? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 Bump stop άλλαξε, όπως λέω και πιο πριν κατόπιν ελέγχου, εάν είναι πολύ ταλαιπωρημένα ή σκισμένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meandros Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 οκ.οποτε παμε λυνοντας και βλεποντας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meandros Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 Αν μπορεις πες μου τη γνωμη σου και για τα κατωθι sachs 250ευρω η vw ecomomy 380ευρω? πεσμενα αμορτισερ φθειρουν και τα ελαστικα η δεν ισχυει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 11, 2016 Report Share Posted February 11, 2016 Υπαρχει ανομοιομορφη φθορα και ανισοκατανομη στο φρεναρισμα. Γιατι δεν βαζεις τα ιδια που φοραει το αμαξι; Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meandros Posted February 11, 2016 Report Share Posted February 11, 2016 Ανομοιομορφη φθορα στα λαστιχα δεν υπαρχει.οτι αφορα το φρεναρισμα δεν υπαρχει κατι αισθητο απλα τα τακακια του δεξιου τροχου ειχαν φαγωθει πιο γρηγορα απο στον αριστερο. τα ιδια πιστευω θα ηταν η καλυτερη λυση αλλα ειναι πολυ ακριβα,580ευρω μονο σαν ανταλλακτικο. μου προτειναν απο την αντιπροσωπεια να βαλω καποια που λεγονται economy με 380ευρω τοποθετημενα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...