Jump to content
Kakos

Golf 5 - Ανάρτηση (Λύσεις, Aftermarket, Αλλαγές, Gt, Gti Κλπ)

Recommended Posts

21 hours ago , max said:

Παίδες έχει κάνεις εμπειρία από τα monroe reflex?

Τα φοραω στο tiguan ....πιο μαλακο αμορτισερ απο το μαμα στα λιγα χλμ και στο ταξιδι το ιδιο με τα μαμα..δεν κανει για σπορ οδηγηση...ειναι κατα καποιο τροπο αυτορυθμιζομενο οπως το fsd της koni

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα.
Έχει κάποιο μέλος άποψη ή προσωπική γνώμη για τις coilover vogtland?
Έχω ένα leon mk2 1.8 tsi και δίνει τον ίδιο κωδικό με το golf mk5 gti, οπότε είπα να ρωτήσω εδώ.

Στάλθηκε από το SM-G900F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο λαστιχα στο BLG (GOLF GT 170) continetal premium 6 225  45 17 ηρθε η ωρα για αλλαγη πισω αμορτισερ για αρχη και μετεπειτα μπροστα .Για πισω θελω ακριβως πανω κατω τα ιδια με της μαμας σε σκληροτητα after market παντα maximum 100 ευρω παιδια μαζι με τοποθετηση αφου η εργασια θα κοστισει στα 30 ευρω!Λογικα θα φοραει οπως ολα τα  Sachs τι γνωμη εχετε γιαυτα επισης μου προτειναν και τα monroe 16496 kai monroe 1698

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο λαστιχα στο BLG (GOLF GT 170) continetal premium 6 225  45 17 ηρθε η ωρα για αλλαγη πισω αμορτισερ για αρχη και μετεπειτα μπροστα .Για πισω θελω ακριβως πανω κατω τα ιδια με της μαμας σε σκληροτητα after market παντα maximum 100 ευρω παιδια μαζι με τοποθετηση αφου η εργασια θα κοστισει στα 30 ευρω!Λογικα θα φοραει οπως ολα τα  Sachs τι γνωμη εχετε γιαυτα επισης μου προτειναν και τα monroe 16496 kai monroe 1698


Κράτησε τα € σου και βάλε σωστά την ανάρτηση ολοκληρωμένα όταν θα μπορέσεις να αλλάξεις μπρος πίσω.
Για ανάρτηση δες και την οικονομική σειρά της Bilstein. Το budget που αναφέρεις είναι πολύ μικρό με 30€ συνήθως κάνουν μόνο ευθυγράμμιση


Sent from my iPad using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στην ομάδα έχω το golf 5 1600 fsi και ήρθε η ώρα να αλλάξω αμορτισέρ με τα μάμισια είμαι πολύ ευχαριστημένος αλλά για να βάλω τα ίδια είναι πολύ ακριβά ξέρει να μου πει κανένας τι να του βάλω? να έχουν την ίδια συμπεριφορά στο δρόμο

 

Link to comment
Share on other sites

  1. Monroe OE 165
  2. KYB 180
  3. Sachs 180

ή ότι άλλο θες από εκεί και πάνω, έβαλα με 55αρα μπουκάλα χωρίς όμως να ξέρω τι διάμετρο έχει το 1.6, μέσα στο φόρουμ μπορείς να το βρείς αν δε ξέρεις ήδη. Αυτά

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μπορειτε να βοηθησετε τι αμορτισερ φοραει το γνησιο golf gt πισω βασικα αλλα και μπροστα?θα με βοηθουσε πολυ μαρκα και κωδικος.Επισης ποια αμορτισερ πισω αναλογα με τα μαμισια να φορεσω?

Link to comment
Share on other sites

17 λεπτά πριν , alexandros29 said:

Τα βρηκα στο sote maxparts τα πισω στα 45€.Καλη τιμη αλλα εισαι σιγουρος οτι ειναι αυτα;

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Τον κωδικό τον γράφει λογικά και πάνω στα αμορτισέρ που φοράς. Πάντως δε θα στα συνιστούσα για αντικατάστασης. Σε polo tsi στο οποίο τα αντικατέστησε η εταιρία τα 2 πισω μέσα στην εγγύηση λογω τριξιματος που εβγαζαν στα 40.000, μετά από 20.000 που αλλαχτηκαν ξανά λόγω αλλαγής 4αδας τα είχαν φτύσει κιόλας ( δεν ειχαν καθολου επαναφορα). Σε golf 4 που εβαλα τα bilstein b4 δε μπορω να πω πως εχω παραπονο μετα απο 30.000 χλμ. Από Φλεβάρη Είμαι και γω για αλλαγή στο passat και κατέληξα σε kayaba ultra sr. 

Edited by Giorgos 4
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , Giorgos 4 said:

Τον κωδικό τον γράφει λογικά και πάνω στα αμορτισέρ που φοράς. Πάντως δε θα στα συνιστούσα για αντικατάστασης. Σε polo tsi στο οποίο τα αντικατέστησε η εταιρία τα 2 πισω μέσα στην εγγύηση λογω τριξιματος που εβγαζαν στα 40.000, μετά από 20.000 που αλλαχτηκαν ξανά λόγω αλλαγής 4αδας τα είχαν φτύσει κιόλας ( δεν ειχαν καθολου επαναφορα). Σε golf 4 που εβαλα τα bilstein b4 δε μπορω να πω πως εχω παραπονο μετα απο 30.000 χλμ. Από Φλεβάρη Είμαι και γω για αλλαγή στο passat και κατέληξα σε kayaba ultra sr. 

Τωρα ειδα τον καταλογο απο τα sachs. Δες από δω Γιατί τα μπροστά δε πρέπει να ειναι ο κωδικός που σου έδωσα.

Screenshot_20180119-002352.png

Από kayaba 

Είναι δύο διαφορετικά το excel g αντικατάστασης

Και το ultra sr πιο σφιχτό χωρίς αλλαγή ελατηριων. 

 

 

Screenshot_20180119-004858.png

Εδώ bilstein b4 δες.

Το b6 είναι και αυτό πιο σφιχτό αλλά ξεφεύγει σε τιμή.

 

Screenshot_20180119-014825.png

Edited by Giorgos 4
Link to comment
Share on other sites

Φιλε ευχαριστω για το ενδιαφερον και την αναρτηση σου αλλα δεν μπορω να καταλαβω ποιος ειναι ο κωδικος.Ποια θα με προτεινες σε αναλογη τιμη,και αναλογη σκληροτητα ?

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , alexandros29 said:

Φιλε ευχαριστω για το ενδιαφερον και την αναρτηση σου αλλα δεν μπορω να καταλαβω ποιος ειναι ο κωδικος.Ποια θα με προτεινες σε αναλογη τιμη,και αναλογη σκληροτητα ?

Δες inbox να μη γεμίζουμε τον τοιχο.

Edited by Giorgos 4
Link to comment
Share on other sites

χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος γιατι εχω καιρο να ασχολει8ω....

το ενα απο τα δυο ειναι χαμηλωματος που σημαινει πως πρεπει να αγορασεις και ελατηρια 

και το αλλο ειναι απλος αντικαταστατης των δικων σου

καποιος που ξερει καλυτερα ας μας ενημερωσει καλυτερα!

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago , DubbeR_ChRoniS said:

χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος γιατι εχω καιρο να ασχολει8ω....

το ενα απο τα δυο ειναι χαμηλωματος που σημαινει πως πρεπει να αγορασεις και ελατηρια 

και το αλλο ειναι απλος αντικαταστατης των δικων σου

καποιος που ξερει καλυτερα ας μας ενημερωσει καλυτερα!

Α οχι και τα 6 αυτα που εβαλα στη φωτογταφια ειναι απλα.

Επειδη ειχα μια κουβεντα με τον αλεξανδρος29. Πολυ παινευουν τα kayaba οτι δινουν πιο σφιχτη αισθηση χωρις κοπανημα αλλα δε πρεπει να τα δοκιμασε κανενας απ το forum.

Link to comment
Share on other sites

παντως μην βάλεις τα Β4 δεν αντέχουν πολλα χιλιόμετρα. εγω έχω βάλει τα sachs advantage αλλα δεν βγαίνουν πλέον και είμαι υπερευχαριστημένος 

Link to comment
Share on other sites

Βάσει των προτιμήσεων που μας περιγράφετε, οι εργοστασιακές πιέσεις για το το συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου μπορούν να επιτευχθούν με τα αμορτισέρ μάρκας Sachs (180€ η τετράδα). Αντίστοιχες πιέσεις, προσφέρουν και τα αμορτισέρ μάρκας Bilstein B4 των οποίων η τιμή τετράδας είναι στα 165€.
 
Ενημερωτικά και εφόσον μας αναφέρετε και τα υπόλοιπα brands, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τόσο τα Kayaba Excel G όσο και τα Monroe Reflex ανήκουν μεν στην κατηγορία των εργοστασιακών πιέσεων, αλλά συγκριτικά με τα Sachs και τα Bilstein B4 είναι περίπου 10-15% πιο ενισχυμένα.
 
Σχετικά με τα Monroe Original, δεν θα σας τα προτείναμε δεδομένου ότι υπάρχουν καλύτερες επιλογές διαθέσιμες όπως επίσης και πιο σχετικές με αυτό που ζητάτε.
Πηρα αυτην την απαντηση σε ερωτηση ποια να δαλεξω!Επισης ειχα και αυτην την απαντηση
Βάσει του πλαισίου του αυτοκινήτου σας, η μπουκάλα είναι 55mm.
 
Το ποσοστό ενισχυμένης ανάρτησης 10-15% αναφέρεται μεν σε σκληρότητα, αλλά μόνο συγκριτικά με τα Sachs και τα Bilstein B4, καθώς τα Kayaba Excel G και τα Monroe Reflex θεωρούνται επίσης νορμάλ πίεσης αμορτισέρ.
 
Παρόλα αυτά και εφόσον είστε ευχαριστημένος από τα εργοστασιακά αμορτισέρ, θα σας προτείναμε να προτιμήσετε τα Sachs.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.