fkd Posted March 1, 2018 Report Share Posted March 1, 2018 1 hour ago , alexandros29 said: Πηρα αυτην την απαντηση σε ερωτηση ποια να δαλεξω!Επισης ειχα και αυτην την απαντηση Ποιον ρώτησες και πήρες αυτή την απάντηση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandros29 Posted March 1, 2018 Report Share Posted March 1, 2018 Ποιον ρώτησες και πήρες αυτή την απάντηση? Τον τεχνικο που εχει το μαγαζι Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandros29 Posted March 2, 2018 Report Share Posted March 2, 2018 Eιμαι αναμεσα σε αυτα τα 2 αμορτισερ για golf gt 170hp.Ta sachs ειναι μαμα....Τα kayaba excel g τα απεριψα ως μη ευρωπαικα για γερμανικο αυτοκινητο.Ακουω γνωμες Και τα 2 στα 260 ευρω με περαστικα ευθυγραμμιση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 3, 2018 Report Share Posted March 3, 2018 (edited) Έχουμε ήδη ανοιχτά θέματα, δεν χρειάζεται ν΄ανοίγουμε καινούργια. Ήδη σου είχαν απαντήσει εδώ απότι είδα τώρα. Edited March 3, 2018 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandros29 Posted March 15, 2018 Report Share Posted March 15, 2018 Σημερα εβαλα τα monroe reflex sto golf gtΣφιχτα οσο τα θελω οριακα δεν κοπανανε βεβαια τα παλια ηταν για πεταμα και οτι και να εβαζα σε αυτη την κατηγορια η διαφορά θα ηταν αισθητή.Κατι χτυπους που ακουγα που και που πριν εχουν εξαφανιστεί μαλλον ηταν τα παλια αμορτισερ που ηταν τελειωμενα.Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mixalis Fouk Posted November 22, 2018 Report Share Posted November 22, 2018 Καλησπερα παιδιά μιάς και θα αλλάξω σχεδόν όλο το ψαλιδι μπροστα ακρομπαρα- μπουλ ψαλιδιου-φουσκες-ζαμφορ, ακρομπαρα συν 4 ενισχυμενα συνεμπλοκ μπρος πισω, και θα χρειαστω ευθυγραμιση σκεφτομουν μηπως να αλλαξω παρολο που δεν χρειαζεται ακομα τα αμορτισερ blistein b4 (μαυρα) που ειναι 8 χρονων μπορω να πω αν και θεωρουνται μαλακα πιεση 5 οπως μου χουν πει ειμαι φουλ ευχαριστημενος το αμαξι εστριβρε τρενακι με 150 + για αρκετα χρονια. Λογω και της black friday εχω βρει τις ακολουθες τιμες 1) b4 = 190 euro 2) (πιεση 5) kyb excel g 180 (πιεση 7) 3 kyb ultra sr (χρυσα) πιεση 7.5 στα 205 ευρω. Νομιζω τα sr ειναι τρομερη προσφορα αν και φοβαμαι οτι θα κοπαναει πολυ ηδη ειδικα μετα απο καιρο. Οποιος εχει εμπειρια καποιο απο τα 2 αλλα ας μας δωσει τα φωτα του. Φοραει 50αρα μπουκαλα. Επισης για συνεργειο αθηνα για τοποθετηση αν εχετε να προτεινετε καπου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrissat Posted December 28, 2018 Report Share Posted December 28, 2018 Χρόνια πολλά σε όλους. Έχω ενα Golf V tsi 140hp (ΒΜΥ) δεύτερο χέρι. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε τοποθετήσει τα κόκκινα eibach με τις μανίσιες αναρτήσεις. Ήρθε η ώρα της αλλαγής. Θα πήγαινα στον κλασσικό συνδιασμό b8-eibach που αναφέρεται στο forum ωστόσο σήμερα οδήγησα το ίδιο αμάξι φίλου με αυτο τον συνδιασμό και παραήταν σκληρό για τα γούστα μου. Θέλω να κρατήσω το χαμήλωμα. Τι αναρτήσεις μου προτείνετε με αυτά τα ελατήρια , να μην "χτυπάνε" όσο οι bilstein b8 και να εχουν καλό κράτημα? Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted January 14, 2019 Report Share Posted January 14, 2019 (edited) Καλησπέρα και Καλή Χρονιά σε όλους. Αποφάσισα τελικά να τοποθετήσω νέα αμορτισέρ... και με την ευκαιρία να αναβαθμίσω αυτόν το τομέα (σε λογικά πλαίσια μιας και η οικογένεια πια είναι τετραμελής...) Golf 5 (2007) TSI 140 (BMY) 148.000χλμ Τείνω προς τα Bilstein B6 Sport αν και μου πρότειναν ως επιπλέον επιλογή και για να μην χάσω πολύ απο άνεση τα ΚΟΝΙ τα κίτρινα... Τιμή για τα Bilstein περίπου 550 ευρώ και 350 ευρώ για τα ΚΟΝΙ Αν κάποιος έχει άποψη ή και κάτι άλλο να προτείνει θα μου ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο Ερώτηση, θυμάται κάποιος τί διάμετρο είναι οι αναρτήσεις από το συγκεκριμένο golf (50mm ή 55mm) ??? Edited January 14, 2019 by tsiliscfu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus164 Posted January 14, 2019 Report Share Posted January 14, 2019 Για τα αμορτισέρ που αναφέρεις δεν έχω άποψη αλλα σχετικά με το αυτοκίνητο μιας και έχω το ίδιο golf 5 tsi 2007 BMY 140 φοράει τα 55mm 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted January 14, 2019 Report Share Posted January 14, 2019 1 λεπτό πριν , Deus164 said: Για τα αμορτισέρ που αναφέρεις δεν έχω άποψη αλλα σχετικά με το αυτοκίνητο μιας και έχω το ίδιο golf 5 tsi 2007 BMY 140 φοράει τα 55mm Σε ευχαριστώ για την πολύ χρήσιμη πληροφορία ! Έχεις άποψη για κάποια άλλα ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus164 Posted January 14, 2019 Report Share Posted January 14, 2019 (edited) Eβαλα coilover μόλις άλλαξα τα εργοστασιακά και δεν έχω δοκιμάσει κάτι άλλο για μεγάλο διάστημα εκτος από μια βόλτα Σε συζήτηση με φίλο μηχανικό που έχει golf και ασχολείται κυρίως με vw μου είχε πει για τα sachs με το κόκκινο αυτοκόλλητο όχι τα γνωστά με το μπλε αλλα είτε σταμάτησαν να βγαίνουν η δεν τα φέρνουν και αυτός δυσκολεύτηκε να τα βρει Eίναι λίγο ποιο sport - σκληρά από τα εργοστασιακά και αυτά με τα μπλε αυτοκόλλητα όχι πολύ όμως Είχε αρχικά bilstein τα χοντρόμπουκάλα με ελατήρια χαμηλώματος μετά τα άλλαξε με pss10 και όταν ήρθε το μωρό έβαλε τα sachs με το κόκκινο αυτοκόλλητο Το είχα οδηγήσει όταν έβαλε τα shachs εγώ είχα ακόμα τα εργοστασιακά - sportline πριν βάλω τα coilovers και σε σχέση με το δικό μου είχε διαφορα ήταν ποιο σφιχτά αλλα άνετα Eμενα είχαν και 70K περίπου οποτε και η σύγκριση ίσως να ήταν λίγο άκυρη Edited January 14, 2019 by Deus164 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted January 15, 2019 Report Share Posted January 15, 2019 13 hours ago , Deus164 said: Eβαλα coilover μόλις άλλαξα τα εργοστασιακά και δεν έχω δοκιμάσει κάτι άλλο για μεγάλο διάστημα εκτος από μια βόλτα Σε συζήτηση με φίλο μηχανικό που έχει golf και ασχολείται κυρίως με vw μου είχε πει για τα sachs με το κόκκινο αυτοκόλλητο όχι τα γνωστά με το μπλε αλλα είτε σταμάτησαν να βγαίνουν η δεν τα φέρνουν και αυτός δυσκολεύτηκε να τα βρει Eίναι λίγο ποιο sport - σκληρά από τα εργοστασιακά και αυτά με τα μπλε αυτοκόλλητα όχι πολύ όμως Είχε αρχικά bilstein τα χοντρόμπουκάλα με ελατήρια χαμηλώματος μετά τα άλλαξε με pss10 και όταν ήρθε το μωρό έβαλε τα sachs με το κόκκινο αυτοκόλλητο Το είχα οδηγήσει όταν έβαλε τα shachs εγώ είχα ακόμα τα εργοστασιακά - sportline πριν βάλω τα coilovers και σε σχέση με το δικό μου είχε διαφορα ήταν ποιο σφιχτά αλλα άνετα Eμενα είχαν και 70K περίπου οποτε και η σύγκριση ίσως να ήταν λίγο άκυρη τα sachs με το κοκκινο αυτοκόλλητο advantage λέγονται τα έχω βάλει και εγώ και είμαι υπερ ευχαριστημένος τα εχω 75000 χωρίς σημάδια κοπώσεις και έχουν φάει τρελά φορτώματα (ειχα διαλύσει τα πλαστικά που καλύπτουν τα αμορτισέρ) όντως τα έχει σταματήσει η sachs αλλά εάν ψαχτείς τα βρίσκεις ακόμα σε κάποια μαγαζιά που τα εχουν σε στοκ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 16, 2019 Report Share Posted January 16, 2019 Βάλε μια τετράδα B6 μια και καλή να τελειώνεις με τα εργοστασιακά ελατήρια, επισκευή ανά 100Κ χλμ και τα έχεις μια ζωή, καμία σχέση με τα sachs. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted January 16, 2019 Report Share Posted January 16, 2019 Νεότερα Μετά από αρκετό ψάξιμο, τηλέφωνα, ερωτήσεις κλπ.... Τα B6 Sport είναι πολύ καλά άλλα είναι προτιμότερα για οχήματα με εργοστασιακό κανονικό ύψος και όχι την έκδοση Sportline η οποία ήταν χαμηλωμένη εργοαστασιακά (περίπου 1,5cm) Για τα χαμηλωμένα εργοστασιακά έχει βγει η B8 Sprint Αν ψαξετε, τα παραπάνω περιγράφονται και στην BILSTΕIN στο κάθε μοντέλο αντίστοιχα. Οπότε κατέληξα στα B8 Sprint τα οποία παραγγέλθηκαν και έρχονται Τιμούλα 550 ευρώ και λογικά θα τα περάσω την επόμενη εβδομάδα. Κρίμα που δεν θα τα έχω την Παρασκευή τοποθετημένα μιας και θα πεταχτώ αυθημερόν μέχρι την Πάτρα...για να πετούσα κυριολεκτικά...χεχεχε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Στυλιανός Posted January 17, 2019 Report Share Posted January 17, 2019 10 hours ago , tsiliscfu said: Νεότερα Μετά από αρκετό ψάξιμο, τηλέφωνα, ερωτήσεις κλπ.... Τα B6 Sport είναι πολύ καλά άλλα είναι προτιμότερα για οχήματα με εργοστασιακό κανονικό ύψος και όχι την έκδοση Sportline η οποία ήταν χαμηλωμένη εργοαστασιακά (περίπου 1,5cm) Για τα χαμηλωμένα εργοστασιακά έχει βγει η B8 Sprint Αν ψαξετε, τα παραπάνω περιγράφονται και στην BILSTΕIN στο κάθε μοντέλο αντίστοιχα. Οπότε κατέληξα στα B8 Sprint τα οποία παραγγέλθηκαν και έρχονται Τιμούλα 550 ευρώ και λογικά θα τα περάσω την επόμενη εβδομάδα. Κρίμα που δεν θα τα έχω την Παρασκευή τοποθετημένα μιας και θα πεταχτώ αυθημερόν μέχρι την Πάτρα...για να πετούσα κυριολεκτικά...χεχεχε Πολυ καλη επιλογη οσο αφορα εμφανιση και κρατημα,σε θεμα ανεσης και οδηγησης θα ελεγα πως ειναι αρκετα σκληρα!!τα εχω εναμιση χρονο σε συνδιασμο με eibach κοκκινο 5ποντα!!το θεμα ειναι ο καθενας τι θελει στο αμαξι του..εγω γενικα ειμαι ευχαριστημενος!!(καλοκαιρι περασα και ελαστικα,Hankook,225/45/17 ισως ο πιο σωστος συνδιασμος για εμενα) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted January 18, 2019 Report Share Posted January 18, 2019 On 16/1/2019 at 10:21 ΜΜ, nikdev said: επισκευή ανά 100Κ χλμ και τα έχεις μια ζωή, καμία σχέση με τα sachs. Επειδή έχει φτάσει αυτή η ώρα για μένα, (το πίσω αριστερό εχει αρχίσει να ξερνάει λάδι μετα απο 120κ χλμ) έχεις προσωπική πείρα επι του θέματος; Απο το λίγο που έψαξα είδα οτι υπάρχουν κάποιοι που τα ανοίγουν αλλά μετά γίνονται σκέτα λαδιού απο αερίου/λαδιού... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitas Posted January 18, 2019 Report Share Posted January 18, 2019 Νεότερα Μετά από αρκετό ψάξιμο, τηλέφωνα, ερωτήσεις κλπ.... Τα B6 Sport είναι πολύ καλά άλλα είναι προτιμότερα για οχήματα με εργοστασιακό κανονικό ύψος και όχι την έκδοση Sportline η οποία ήταν χαμηλωμένη εργοαστασιακά (περίπου 1,5cm) Για τα χαμηλωμένα εργοστασιακά έχει βγει η B8 Sprint Αν ψαξετε, τα παραπάνω περιγράφονται και στην BILSTΕIN στο κάθε μοντέλο αντίστοιχα. Οπότε κατέληξα στα B8 Sprint τα οποία παραγγέλθηκαν και έρχονται Τιμούλα 550 ευρώ και λογικά θα τα περάσω την επόμενη εβδομάδα. Κρίμα που δεν θα τα έχω την Παρασκευή τοποθετημένα μιας και θα πεταχτώ αυθημερόν μέχρι την Πάτρα...για να πετούσα κυριολεκτικά...χεχεχεΦιλε μου ημουν στη θεση σου ενα χρονο πριν...οι απαντησεις που επαιρνα ηταν παρομοιες με αυτες που πηρες...Ωστοσο η B6 sport ειναι η καταλληλη για χαμηλωμα 1,5-2 cm. Η sprint ειναι για χαμηλωμα ανω των 3,5 cm. Ολα αυτα απο το επισημο site της bilstein και οχι απο τους μπαναναδες αμορτισεραδες...Φιλοι του club με passat με ιδιο χαμηλωμα με σενα και μενα 1.5 εκ.εχουν τοποθετησει B6 sport και λενε τα καλυτερα... Με τα sprint χωρις αλλαγη ελατηριων θα ειναι κουτσουρο και θα τελειωσουν γρηγορα...Οπως λεει και ο παλιος εδω μεσα nikdevΘα σου ελεγα να ριξεις μια ματια στο forum εχει πολλα για το θεμα.Ολα αυτα εντελως φιλικα !!Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted January 20, 2019 Report Share Posted January 20, 2019 On 18/1/2019 at 7:33 ΜΜ, pitas said: Φιλε μου ημουν στη θεση σου ενα χρονο πριν...οι απαντησεις που επαιρνα ηταν παρομοιες με αυτες που πηρες... Ωστοσο η B6 sport ειναι η καταλληλη για χαμηλωμα 1,5-2 cm. Η sprint ειναι για χαμηλωμα ανω των 3,5 cm. Ολα αυτα απο το επισημο site της bilstein και οχι απο τους μπαναναδες αμορτισεραδες... Φιλοι του club με passat με ιδιο χαμηλωμα με σενα και μενα 1.5 εκ.εχουν τοποθετησει B6 sport και λενε τα καλυτερα... Με τα sprint χωρις αλλαγη ελατηριων θα ειναι κουτσουρο και θα τελειωσουν γρηγορα... Οπως λεει και ο παλιος εδω μεσα nikdev Θα σου ελεγα να ριξεις μια ματια στο forum εχει πολλα για το θεμα. Ολα αυτα εντελως φιλικα !! Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Σε ευχαριστώ πολύ για την επισήμανση Με λίγο περισσότερο ψάξιμο, πάγωσα την παραγγελία και ζήτησα περισσότερες πληροφορίες και τεκμηρίωση ότι τα B6 θα συνεργαστούν καλύτερα από τα B8 με τα μαμά ελατήρια μου.. Αύριο θα έχω νεότερα αλλά μάλλον θα καταλήξω στα B6 μιας και δεν έχω σκοπό να το χαμηλώσω και επιπλέον δεν θέλω να κοπανάει πολύ. Τα Β8 είναι πιο κοντά οπότε έχουν μικρότερη διαδρομή με ότι αυτό συνεπάγεται και τελικά νομίζω ότι δεν είναι αυτό που θέλω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted January 28, 2019 Report Share Posted January 28, 2019 Επανέρχομαι με νέα! Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με έναν από τους αντιπροσώπους της Billstein στην Ελλάδα, τελικά η σωστή επιλογή ήταν η B6 . Σήμερα τοποθετήθηκαν αλλά έκανα μόνο 5 χλμ διαδρομή οπότε δεν μπορώ να πω πολλά. Σίγουρα η διαφορά είναι αισθητή και δεν κοπανάει καθόλου μα καθόλου. Τα όποια βυθίσματα και ταλαντώσεις στις ανωμαλίες του δρόμου χάθηκαν. Περισσότερες πληροφορίες όπως θα περνάνε τα χιλιόμετρα. Ωστόσο διαπιστώσαμε ότι χρειάζονται αντικατάσταση οι ντίζες ζυγαριάς ζαμφορ ή αλλιώς μπαράκια ζαμφορ (εμπρός) Έχεις κάποιος κάποια ιδέα για after market ή να προτιμήσω τα μαμά ανταλλακτικά ??? Να αλλάξω και τα πίσω ??? Να μην παραλείψω να ευχαριστήσω τα παιδιά που βοήθησαν αλλά και απέτρεψαν τη λάθος τοποθέτηση της B8 (μιας και δεν έχω ελατήρια χαμηλώματος και ούτε σκοπεύω να βάλω...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted March 11, 2019 Report Share Posted March 11, 2019 (edited) καλημερα...... εχει δοκιμασει καποιος απο εδω αναρτηση BC RACING να μας πει την γνωμη του? Βασικα εχω ακουσει οτι η μικρη σειρα η BR http://www.bcracing.gr/index.php?option=com_content&id=60 αν την εχεις στη μαλακη ρυθμιση ειναι παρα πολυ ανετη και με πολυ καλο κρατημα. Αν ανεβαζεις τη σκαλα ρυθμισης τοτε το αμαξι ειναι τραινο και φυσικα θα ειναι και πιο σκληρο. Σεφτομαι μια τετοια λυση γιατι ... 1ον το αμαξι ξεκιναει με το εργοστασιακο υψος(δεν θελω χαμηλωμα προς το παρον και για τα επομενα 2 χρονια) 2ον θελω ανεση και οχι κοπανηματα 3ον ειναι επισκευασιμη 4ον κοστιζει καπου στα 650-700 ευρω,οσο δηλ και ενα καλο σετ ελατηρια-αμορτισερ χαμηλωματος. Σε αυτοκινητα απο φιλους μου που την εχουνε βαλει (χοντα-νισαν γκολφ 5) εχω ακουσει τα καλητερα απο θεμα ανεσης που με ''καιει'' κατα καποιον τροπο, οποτε λεω να προβω σε μια τετοια αγορα. Καθε αποψη δεκτη φιλοι μου. Edited March 11, 2019 by takisbrax Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus164 Posted September 25, 2019 Report Share Posted September 25, 2019 (edited) Καλησπέρα είχα βάλει πριν 5-6 χρόνια και 40k ένα set coilover της κακιάς ώρας και λέω να τα αλλάξω σύντομα, Xθες που πήγα να τα μαλακώσω γιατί έχουν γίνει κούτσουρο μου έμεινε το ένα knob από την πλευρά του οδηγού στο χέρι ήταν μαγκωμένο το πίεσα και έσπασε... Επίσης τα ελατήρια ήταν σαν από σύρμα μετά από 2 χρόνια το αμάξι είχε γίνει σάυρα, για να έρθει στα ίσα του εμπρός το έχω σηκώσει τέρμα και πίσω αναγκαστικά να βάλω teflon προσθήκες- αποστάτες... Κοιτάζω για τα Tein Street Advance Z ποια είναι η γνώμη σας για τα Tein σε γερμανικό αυτοκίνητο? Δεν ψάχνω για top επιδόσεις με ενδιαφέρει είναι να μην είναι τις πλάκας σαν αυτά που έχω τώρα να έχουν μια σχετική άνεση στη καθημερινή χρήση και να μπορώ να τα φέρω εκεί που θέλω Τα tein είναι επώνυμα έχουν τις βασικές ρυθμίσεις ενός coilover που θέλω και είναι σε καλή τιμή κάπου στα 650 με 700 euro κοντά στην τιμή των χοντρομπουκαλων bilstein με ένα σετ ελατήρια Tein Street Αdvance Ζ Specifications Spoiler Tein Street Advance Z, ρυθμιζόμενη ανάρτηση καθ' ύψος και σκληρότητα. Παρέχει δυνατό κράτημα και είναι ιδανική για την βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου. Είναι κατάλληλη για χρήση δρόμου. Μειώνει τις κλίσεις του αμαξώματος, έχοντας υποδειγματικό κράτημα χωρίς να θυσιάζει την άνεση του αυτοκινήτου. Είναι σχεδιασμένη, κατασκευασμένη και ελεγμένη στην Ιαπωνία.Ταιριάζει σε:-VW Golf 5 1,4TSi (55mm γόνατο) από 2007 έως 2009*Στα πίσω αμορτισέρ πρέπει να διατηρηθούν τα εργοστασιακά bump stop και οι εργοστασιακές φούσκες προστασίας των αμορτισέρ από σκόνη, νερό, λάσπη κλπ.*Στον πίσω άξονα πρέπει να μεταποιηθεί η βάση μόνωσης του ελατηρίου.*Δεν έχει ελεγχθεί σε αυτοκίνητα με κιτ παχύτερων αντιστρεπτικών ράβδων.Χαρακτηριστικά:-Ρύθμιση ύψους από το ελατήριο αλλάζοντας την προφόρτιση του.-Twin-tube σχεδίαση του αμορτισέρ.-Ρυθμιζόμενη σε σκληρότητα σε 16 θέσεις.-Ανεπτυγμένα χαρακτηριστικά με μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας της σκληρότητας-Τop mount εμπρός(χρησιμοποιούνται τα εργοστασιακά)-πίσω(χρησιμοποιούνται τα εργοστασιακά)-Ειδική βαφή κατά της σκουριάς.-Δεν υπάρχει δυνατότητα επισκευής ή service αλλά αλλάζεται ολόκληρο το καλάμι του αμορτισέρ.Προρύθμιση ύψους από την Tein σε σχέση με το εργοστασιακό ύψος: εμπρός -30mm, πίσω -35mmΡύθμιση ύψους εμπρός: -50mm έως -14mmΠροτεινόμενες τιμές εμπρός: -40mm έως -20mmΡύθμιση ύψους πίσω:-62mm έως -9mmΠροτεινόμενες τιμές πίσω:-45mm έως -25mmΣκληρότητα ελατηρίων εμπρός: 336 Λίμπρες/ίντσα 6 Κιλά/mmΔιαστάσεις εμπρός ελατηρίων: Μήκος 200mm / Διάμετρος 70-90mmΣκληρότητα ελατηρίων πίσω: 280 Λίμπρες/ίντσα 5 Κιλά/mmΔιαστάσεις πίσω ελατηρίων: Μήκος 210mm / Διάμετρος --mm Από θέμα κόστους θέλω να μείνω κάτω από το χιλιάρικο με ότι άλλο χρειαστεί όπως τοποθέτηση ευθυγράμμιση topmounts... Είχα παλιά την super street σε άλλο αυτοκίνητο και ήμουν ευχαριστημένος τα είχα 8 χρόνια δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα και με αυτά το πούλησα και γιαυτό τα κοιτάζω πάλι βέβαια η super street δεν ήταν και ανάρτηση που την λες άνετη αλλά τότε αυτό δεν με ενδιέφερε καθόλου Edited September 25, 2019 by Deus164 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted September 25, 2019 Report Share Posted September 25, 2019 (edited) Δες και σε vogtland πάντως μιας και είσαι σε αναζήτηση. https://www.vogtland.gr/ Edited September 25, 2019 by OMINUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nilasgr Posted December 18, 2019 Report Share Posted December 18, 2019 Καλημερα εχω ενα golf v θελω να αλλαξω αμορτισερ και μαζι κοιταω να το χαμηλωσω για αισθητικους λογους γιατι φοραω 17αρα και ειναι σαν κατσικι και για οδηγικη συμπεριφορα. Σκεφτομαι να παω σε εργοστασιακη λυση με sach performance με τα ελατηρια απο sportline. Βρηκα 1 φωτο που εχει συγκριση σκετα τα ελατηρια απο απλα ελατηρια και απο sportline μου φαινεται πολυ μικρη η διαφορα και δεν ξερω αν αξιζει το κοπο. Θα ηθελα γνωμες αν θα εχει διαφορα με το τωρινο και αν καποιος που εχει το συνδυασμο αυτο 17αρα με sportline αν μπορουσε να ανεβασει φωτο να δω πως φαινεται. Ευχαριστω.Στάλθηκε από το SM-G900F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted January 26, 2020 Report Share Posted January 26, 2020 On 14/1/2019 at 9:24 ΜΜ, Deus164 said: Σε συζήτηση με φίλο μηχανικό που έχει golf και ασχολείται κυρίως με vw μου είχε πει για τα sachs με το κόκκινο αυτοκόλλητο ( όχι τα γνωστά με το μπλε ) αλλα είτε σταμάτησαν να βγαίνουν, η δεν τα φέρνουν και αυτός δυσκολεύτηκε να τα βρει Eίναι λίγο ποιο sport - σκληρά από τα εργοστασιακά και αυτά με τα μπλε αυτοκόλλητα όχι πολύ όμως Πληροφοριακά είναι επιβεβαιωμένο φίλε μου , τα SACHS advantage με τα κόκκινα αυτοκόλλητα, έχουν πλέων καταργηθεί από την Sachs για ΟΛΑ τα αμάξια. Πλέον αν τα βρείτε , θα τα Βρείτε μόνο ότι έχει μείνει σε στοκ σε μαγαζία η αποθήκες Δεν βγαίνουν πλέον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokkijim Posted January 28, 2020 Report Share Posted January 28, 2020 Καλησπέρα στην ομάδα ήρθε νομίζω η ώρα να αλλάξω και στο δικό μου γκολφ αμορτισέρ ( vw golf 5 gt blg ) πήγα σε ένα γνωστό συνεργείο και μου πρότεινε τα kayaba.Εγω δεν θέλω να το αναβαθμίσω το αμάξι από ανάρτηση θελω να μείνω όσο το δυνατόν ποιο κοντά στο μανισιο.Πολυ λένε όχι ιαπωνικά αμορτισέρ σε γερμανικό αμάξι.Να προτιμήσω μήπως κάτι σε sachs ή να ακούσω τον μηχανικό και να βάλω kayaba;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...