georgeIII Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Καλησπερα εχω το golf 3 gti 16v μετατροπη και πηγα στο μαστορα να δουμε τον εγκεφαλο και δεν μπορουσε να συνδεθει δεν τον εβρισκε καθολου. εγω εχω το vag com release 409-1 και βρηκα και ενα καλωδιο obd II σημερα και ειπα να ελενξω εγω τον εγκεφαλο μηπως εφταιγε το προγραμμα που χρησιμοπουσε ο μηχανικος. οπου και αν εκανα ελεγχο (μηχανη σχεσεις, φρενα,...) δεν εκανε και μου εβγαζε ενα μηνυμα controller do not respond κατι τετοιο. ξερετε γιατι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Δυο μπορει να συμβαινουν:Ειτε οτι δεν μπορεις να συνδεθεις,Τεστ εκανες πριν μπεις στα module?Ειτε οτι δεν υπαρχει ο controller στον οποιο πας να μπεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgeIII Posted February 9, 2007 Author Report Share Posted February 9, 2007 (edited) Δυο μπορει να συμβαινουν:Ειτε οτι δεν μπορεις να συνδεθεις,Τεστ εκανες πριν μπεις στα module?Ειτε οτι δεν υπαρχει ο controller στον οποιο πας να μπεις. εκανα τεστ και μου εβγαλε port status: ok, interface: found, type: serial pass-through opto/iso:no και rosh-test design: no . ο o controller που πηγα να μπω ηταν η μηχανη τα φρενα η μεταδοση και αλλα δεν νομιζω να μην υπαρχουν Edited February 9, 2007 by georgeIII Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Το μονο που με προβληματιζει απο αυτα που γραφεις ειναι to ross tech design:no και δεν ξερω κατι για αυτη την περιπτωση.Ειναι KKL το καλωδιο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgeIII Posted February 9, 2007 Author Report Share Posted February 9, 2007 Το μονο που με προβληματιζει απο αυτα που γραφεις ειναι to ross tech design:no και δεν ξερω κατι για αυτη την περιπτωση.Ειναι KKL το καλωδιο? δεν ξερω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billygri77 Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Το μονο που με προβληματιζει απο αυτα που γραφεις ειναι to ross tech design:no και δεν ξερω κατι για αυτη την περιπτωση.Ειναι KKL το καλωδιο? και μενα το ιδιο γραφει δε παιζει ρολο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billygri77 Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Καλησπερα εχω το golf 3 gti 16v μετατροπη και πηγα στο μαστορα να δουμε τον εγκεφαλο και δεν μπορουσε να συνδεθει δεν τον εβρισκε καθολου. εγω εχω το vag com release 409-1 και βρηκα και ενα καλωδιο obd II σημερα και ειπα να ελενξω εγω τον εγκεφαλο μηπως εφταιγε το προγραμμα που χρησιμοπουσε ο μηχανικος. οπου και αν εκανα ελεγχο (μηχανη σχεσεις, φρενα,...) δεν εκανε και μου εβγαζε ενα μηνυμα controller do not respond κατι τετοιο. ξερετε γιατι; απο τι μοντελο ειναι η μηχανη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted February 10, 2007 Report Share Posted February 10, 2007 H μηχανη ή ο εγκεφαλος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgeIII Posted February 10, 2007 Author Report Share Posted February 10, 2007 η μηχανη ειναι η abf μαλλον κατασκευης 92 και ο εγκεφαλος ειναι 94 siemens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billygri77 Posted February 10, 2007 Report Share Posted February 10, 2007 (edited) ABF 08.92-12.98 110KW/6000RPM 180NM/4800RPM 10,5:1 ECU:BOSCH DIGIFANT H SIEMENS απο πιο ειναι?? SIMOS? Edited February 11, 2007 by billygri77 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgeIII Posted February 11, 2007 Author Report Share Posted February 11, 2007 τα στοιχεια του εγκεφαλου μου ειναι: 037 906 024 A8 SIEMENS 5WP4 133 DF-1 DIGIFANT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted February 11, 2007 Report Share Posted February 11, 2007 το ΑΒF ειναι 150 ps! οχι 110 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billygri77 Posted February 11, 2007 Report Share Posted February 11, 2007 το ΑΒF ειναι 150 ps! οχι 110 KW οχι PS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billygri77 Posted February 11, 2007 Report Share Posted February 11, 2007 τα στοιχεια του εγκεφαλου μου ειναι:037 906 024 A8 SIEMENS 5WP4 133 DF-1 DIGIFANT Δοκιμασε να βαλεις KWP-1281 KWP-2000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgeIII Posted February 11, 2007 Author Report Share Posted February 11, 2007 θα το δοκιμασω ευχαριστω. τελικα φοραγαν και siemens; γιατι και εγω που εψαξα bosch ειδα οτι ειχαν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgeIII Posted August 4, 2007 Author Report Share Posted August 4, 2007 καλησπερα επανερχομαι σε ανα παλιο θεμα μου γιατι ακομα δεν εχω μπορεσει να σεκαρω τον εγκεφαλο. εχω αγορασει ενα καλωδιο obd II με serial εξοδο και για να το συνδεσω στο laptop πηρα και ενα ανταπτορα να το κανω σε usb. προγραμμα εχω το vag-com 409-1. οταν το συνδεω κλικαρω com 3(φωτο1) και μου βγαζει αυτο (φωτο2). προσπαθωντας να ελενξω την μηχανη ή οτιδηποτε αλλο μου βγαζει αυτο που φαινεται στην φωτο 3 εκανα διαφορες επιλογες KWP-1281, KWP-2000 αλλα τιποτα. σκεφτηκα μηπως δεν κανει το προγραμμα για usb θυρα του υπολογιστη και κατεβασα το προγραμμα για usb αλλα και παλι τιποτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beg golf Posted August 4, 2007 Report Share Posted August 4, 2007 Κατά πάσα πιθανότητα δεν δουλεύει λόγο καλωδίου. Τι καλώδιο έχεις; Κοίτα αν είναι συμβατό με το δικό σου μοντέλο; Ή δώσε κάποιο link για το καλώδιο για να σε βοηθήσουμε περισσότερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgeIII Posted September 17, 2007 Author Report Share Posted September 17, 2007 http://search.stores.ebay.com/alpha-bid_va...0serialQQsofpZ0 αυτη ειναι η διευθηνση που το πηρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billygri77 Posted September 21, 2007 Report Share Posted September 21, 2007 αλλαξε σε com2 η com1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgeIII Posted September 22, 2007 Author Report Share Posted September 22, 2007 αλλαξε σε com2 η com1 το εχω δοκιμασει και αυτο. μαλλον κατι θα εχει η φυσσα ψαχνω να βρω αναλυτικα ηλεκτρολογικα σχεδια αλλα τιποτα ακομα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billygri77 Posted September 22, 2007 Report Share Posted September 22, 2007 το εχω δοκιμασει και αυτο. μαλλον κατι θα εχει η φυσσα ψαχνω να βρω αναλυτικα ηλεκτρολογικα σχεδια αλλα τιποτα ακομα. pm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgeIII Posted May 1, 2009 Author Report Share Posted May 1, 2009 Επανέρχομαι μετά από σχεδόν δυο χρόνια στο ιδιο θέμα!!! ακομα δεν δοθλεθει η φυσα του obd στο αυτοκινητο και θελω για αρχη να μετρησω την συνεχεια των καλωδιων. το προβλημα ειναι οτι δεν εχω βρει καποιο σχεδιο που να δειχνει που πανε τα καλωδια ακριβως. ευχαριστω!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavrakos Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 Σε άλλο αμάξι το έχεις κάνει δοκιμή? Δοκίμασε να βρεις κάποιο laptop που να έχει απάνω του σειριακή , μπορεί το καλώδιο που έχεις πάρει σειριακή σε usb να μην είναι καλό! Καλά είναι αυτά που έχουν FTDI ολοκληρωμένο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgeIII Posted May 1, 2009 Author Report Share Posted May 1, 2009 (edited) δεν μπορει ουτε το συνεργειο να διαβασει τον εγκεφαλο!!!! το προβλημα ειναι μαλλον στην καλωδιωση απο την φισσα στο εγκεφαλο!!! εχω βρει καποια σχεδια αλλα δεν μπορω να τα ανεβασω. ειναι σε pdf!!! Edited May 2, 2009 by georgeIII Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billygri77 Posted May 2, 2009 Report Share Posted May 2, 2009 δεν μπορει ουτε το συνεργειο να διαβασει τον εγκεφαλο!!!!το προβλημα ειναι μαλλον στην καλωδιωση απο την φισσα στο εγκεφαλο!!! εχω βρει καποια σχεδια αλλα δεν μπορω να τα ανεβασω. ειναι σε pdf!!! New_____________Microsoft_Word.doc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...