Jump to content
Periklis

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Golf V Gti

Recommended Posts

ΤΟ GOLFAKI ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 8500ΚΜ ΣΤΟ ΟΔΟΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΑΥΤΑΙΑ 500ΚΜ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΟ ΞΑΦΝΙΚΟ ΓΚΑΖΩΜΑ..ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΠΛΕΟΝ OVERBOOST..

ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ?ΑΡΚΕΙ ΕΝΑΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?

Link to comment
Share on other sites

ΤΟ GOLFAKI ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 8500ΚΜ ΣΤΟ ΟΔΟΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΑΥΤΑΙΑ 500ΚΜ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΟ ΞΑΦΝΙΚΟ ΓΚΑΖΩΜΑ..ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΠΛΕΟΝ OVERBOOST..

ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ?ΑΡΚΕΙ ΕΝΑΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?

Καλήμέρα και απο εμένα και χρόνια πολλά σε όλους...

Το καλύτερο που έχεις να κάνεισ είναι να τοσ πας στηναντιπροσωπεία να δουν...

Θεωρώ πως μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε εδώ πέρα...

(Μήπως συνήθισες το γκάζι του και ψάχνεισ δικαιολογία για γαργάλημα)

Εύχομαι να βρείς λύση άμεσα...

Link to comment
Share on other sites

Eνα μποαρομετρο θα βοηθουσε παρα πολυ. Ειτε ενα vag-com και να ανεβασεις τα δεδομενα για μελετη...

Το κακο με την σκαστρα, ειναι οτι δεν βγαζει σφαλμα στο διαγνωστικο οταν εχει σκιστει το διαφραγμα. Στη θεση σου θα πηγαινα να αγορασω μια Ν249 RevC με 25-30 ευρω που κανει, θα την αλλαζα καπου και τελος....Αν οχι, τοτε πας για ψαξιμο...Παντως πριν, βαλτο σε ενα διαγνωστικο. Παρολαυτα, οπως σου ξαναειπα, η σκαστρα δεν βγαζει σφαλμα...

Link to comment
Share on other sites

Eνα μποαρομετρο θα βοηθουσε παρα πολυ. Ειτε ενα vag-com και να ανεβασεις τα δεδομενα για μελετη...

Το κακο με την σκαστρα, ειναι οτι δεν βγαζει σφαλμα στο διαγνωστικο οταν εχει σκιστει το διαφραγμα. Στη θεση σου θα πηγαινα να αγορασω μια Ν249 RevC με 25-30 ευρω που κανει, θα την αλλαζα καπου και τελος....Αν οχι, τοτε πας για ψαξιμο...Παντως πριν, βαλτο σε ενα διαγνωστικο. Παρολαυτα, οπως σου ξαναειπα, η σκαστρα δεν βγαζει σφαλμα...

ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΜΟΛΙΣ ΒΡΩ ΤΗ ΛΥΣΗ..

Link to comment
Share on other sites

ΤΟ GOLFAKI ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 8500ΚΜ ΣΤΟ ΟΔΟΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΑΥΤΑΙΑ 500ΚΜ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΟ ΞΑΦΝΙΚΟ ΓΚΑΖΩΜΑ..ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΠΛΕΟΝ OVERBOOST..

ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ?ΑΡΚΕΙ ΕΝΑΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?

Εγώ φίλε μου το βλέπω ΧΛΩΜΟΤΑΤΟ να έχεις χαλασει σκάστρα με τόσο λίγα χλμ. στο κοντέρ.

Εμένα όταν είχε πρόβλήμα αλλαξα και Ν75 και την σκάστρα, αλλά τώρα έχω πάλι πτώση απόδοσης.

Κοίτα καλύτερα μήπως έβαλες μάπα βενζίνη.....

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη τι ενοεις golfrs?

Εχει παλι προβλημα η 75 ή η σκαστρα?

¶ν εννοείς το δικό μου, δέν ξέρω ακόμα.

Το αμάξι αρχισε πάλι να συμπεριφέρεται περίεργα, υπάρχει turbo lag σε ορισμένες περιπτώσεις (π.χ απο χαμηλές με 2α) και γενικά το αμάξι ανεβάζει στροφές αλλά δέν νιώθεις την ροπή απο χαμήλα.

Είναι περίπου τα ίδια που είχα και την προηγούμενη φορά, μόνο που τώρα δέν ακούγεται η σκάστρα.

Το θεωρώ πιθανό να έχει ρίξει το αβάνς ο εγκέφαλος, για ποιό λόγο, ακόμα δέν γνωρίζω.Θα βάλω απο αλλού βανζίνη κανα 2 τεπόζιτα, και μετά θα δώ.

Στο μεταξύ μάλλον με βλέπω για VAG-COM γιατί με τις αντιπροσωπείες δέν βγάζεις άκρη.Όχι ότι τα βλέπει όλα το VAG COM...

Link to comment
Share on other sites

Εχω και εγω αυτη την εντυπωση στο δικο μου GTi με 5500χλμ και πιστευω οτι πρεπει να ειναι η σκαστρα. Το θεμα ειναι τωρα οτι γραψατε οτι δεν εντοπιζεται απο το διαγνωστικο. Τα μαστορια στην αντ/πεια θα βγαλουν ακρη λετε ή θα πουνε οτι το διαγνωστικο τα δειχνει ολα o.K;

Link to comment
Share on other sites

Εχω και εγω αυτη την εντυπωση στο δικο μου GTi με 5500χλμ και πιστευω οτι πρεπει να ειναι η σκαστρα. Το θεμα ειναι τωρα οτι γραψατε οτι δεν εντοπιζεται απο το διαγνωστικο. Τα μαστορια στην αντ/πεια θα βγαλουν ακρη λετε ή θα πουνε οτι το διαγνωστικο τα δειχνει ολα o.K;

Δέν είναι και τόσο εύκολο να τα φτύσει η σκάστρα, ειδικά αν είσαι μαμά.

Πάντως ο μόνος τρόπος να δείς αμα είναι η σκάστρα είναι απλά να την..αλλάξεις....δυστυχώς...

Στην αντιπροσωπεία δέν έχουν ιδέα, αλλά και να είχαν, αφού το διαγνωστικό δέν βγάζει λαθος (άλλη πατάτα της VW και αυτή) δέν σου κάνουν τίποτα.

Το ζήτημα για μένα δέν ηταν το κόστος της σκάστρας, αλλά η τοποθέτησή της.Ειδικά αν αλλάξεις και Ν75.....είναι ζόρι...

Link to comment
Share on other sites

Δέν είναι και τόσο εύκολο να τα φτύσει η σκάστρα, ειδικά αν είσαι μαμά.

Πάντως ο μόνος τρόπος να δείς αμα είναι η σκάστρα είναι απλά να την..αλλάξεις....δυστυχώς...

Στην αντιπροσωπεία δέν έχουν ιδέα, αλλά και να είχαν, αφού το διαγνωστικό δέν βγάζει λαθος (άλλη πατάτα της VW και αυτή) δέν σου κάνουν τίποτα.

Το ζήτημα για μένα δέν ηταν το κόστος της σκάστρας, αλλά η τοποθέτησή της.Ειδικά αν αλλάξεις και Ν75.....είναι ζόρι...

Ωχ ζορικα τα πραγματα. Αντε να βγαλω ακρη τωρα με το συνεργειο.

Στο τελος της εβδομαδας εχω προγραμματισμενο ταξιδι, οποτε θα το τσεκαρω αλλη μια φορα και αν οντως δω οτι το προβλημα παραμενει τοτε θα τους το παω.

Την αλλαγη την εκανες εσυ σε VW συνεργειο τελικα ή εξω;

Link to comment
Share on other sites

Eνα μποαρομετρο θα βοηθουσε παρα πολυ. Ειτε ενα vag-com και να ανεβασεις τα δεδομενα για μελετη...

Το κακο με την σκαστρα, ειναι οτι δεν βγαζει σφαλμα στο διαγνωστικο οταν εχει σκιστει το διαφραγμα. Στη θεση σου θα πηγαινα να αγορασω μια Ν249 RevC με 25-30 ευρω που κανει, θα την αλλαζα καπου και τελος....Αν οχι, τοτε πας για ψαξιμο...Παντως πριν, βαλτο σε ενα διαγνωστικο. Παρολαυτα, οπως σου ξαναειπα, η σκαστρα δεν βγαζει σφαλμα...

Μπορουμε με το VAG COM να εντοπισουμε το προβλημα ή θα μας βγαλει ακριβως τα ιδια αποτελεσματα με το διαγνωστικο της αντ/πειας;

Link to comment
Share on other sites

Κοιταξε, με το Vag-Com μπορεις να βλεπεις αν το εχςι συνδεδεμενο, ιολες τις πιεσεις και τα παντα...Και την requested, και αυτην που δινεται...Ειτε βαλε καποιον που ξερει διπλα να παρατηρει, ΟΧΙ εσυ, για ευνοητους λογους, ειτε πατα rec και καντα μετα να τα δεις...Νομιζω γινεται.

ΥΓ : Δημητρη, εχω δει και με λιγοτερα χλμ να θελουν σκαστρα...Δυστυχως.

Link to comment
Share on other sites

Ωχ ζορικα τα πραγματα. Αντε να βγαλω ακρη τωρα με το συνεργειο.

Στο τελος της εβδομαδας εχω προγραμματισμενο ταξιδι, οποτε θα το τσεκαρω αλλη μια φορα και αν οντως δω οτι το προβλημα παραμενει τοτε θα τους το παω.

Την αλλαγη την εκανες εσυ σε VW συνεργειο τελικα ή εξω;

Εγώ την αλλαξα στην αντιπροσωπεία αλλά ήξερα άτομο και μου την άλλαξε.

Στον Παζαρόπουλο που το πήγα πρώτα μου είπαν να καρατήσουν το αμάξι 2 μέρες...να το δούν popeye.gif

Μιχάλη απλά "ελπίζω" να μήν είναι πάλι αυτό γιατί δέν έχω κάνει πάνω απο 5000 χλμ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ.

Έλεος ούτε πρόγραμμα δέν έχω ακόμα...

Link to comment
Share on other sites

Golf RS, μιας και είσαι παθών μπορείς να μου εξηγήσεις κάτι γιατί αρχίζω να μπερδεύομαι...

Τι συμπτώματα βγάζει η Ν75 και τι η σκάστρα?

Link to comment
Share on other sites

να κανω μια ερωτηση...αν χαλασει η σκαστρα δε κανει μεγαλυτερα over?!]

αφου χαλαει το διαφραγμα και φευγει ο αερας δε ξεγελαει το turbo να στειλει μεγαλυτερη πιεση?

απλα δεν κραταει την πιεση μηπως αν ειναι χαλασμενη η σκαστρα?

Link to comment
Share on other sites

να κανω μια ερωτηση...αν χαλασει η σκαστρα δε κανει μεγαλυτερα over?!]

αφου χαλαει το διαφραγμα και φευγει ο αερας δε ξεγελαει το turbo να στειλει μεγαλυτερη πιεση?

απλα δεν κραταει την πιεση μηπως αν ειναι χαλασμενη η σκαστρα?

ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ VAG COM ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ?

Link to comment
Share on other sites

@RS

Να σου πω , εσυ δεν έχεις v-flow..?Αμα έχεις κανε το εξής πείραμα, βάλε το maf housing κατακόρυφα δηλαδη με την φίσα προς τα πανω και οχι πλάγια...

Link to comment
Share on other sites

@RS

Να σου πω , εσυ δεν έχεις v-flow..?Αμα έχεις κανε το εξής πείραμα, βάλε το maf housing κατακόρυφα δηλαδη με την φίσα προς τα πανω και οχι πλάγια...

Δέν έχω v-flow..... :lol:

Link to comment
Share on other sites

μετα με ποιον θα ανοιγουν με τη σκια τους? ;)B):D :D :lol: :lol:

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

εμενα οταν ειχε χαλασει η σκαστρα, μου εκανε 1bar over αλλα επεφτε στο 0,4 μετα.

τωρα εχω 0,7 over και 0,6 σταθερη...

καμια φορα με τερμα γκαζι κολλαει στο 0,4 και δεν ανεβαινει...αν εχεις παρομοιο προβλημα τοτε δεν ειναι η σκαστρα...

Η Ν249 παθαινει διαλειψεις!!! tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.