Jump to content
Periklis

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Golf V Gti

Recommended Posts

απο χθες και εγω πρόβλημα...

το αυτοκίνητο το νιώθω σαν να μην ανοιγει πλεον... (λες και δεν δουλευει το τουρμπο..)

το μπαρόμετρο ακόμη δεν το εχω βάλει αρα δεν ξέρω τι κάνει απο πιέσεις..

σημείωση (πριν απο 3500 χλμ αλλαξα την σκάστρα...)

Link to comment
Share on other sites

απο χθες και εγω πρόβλημα...

το αυτοκίνητο το νιώθω σαν να μην ανοιγει πλεον... (λες και δεν δουλευει το τουρμπο..)

το μπαρόμετρο ακόμη δεν το εχω βάλει αρα δεν ξέρω τι κάνει απο πιέσεις..

σημείωση (πριν απο 3500 χλμ αλλαξα την σκάστρα...)

εσυ γιατι αλλαξες σκαστρα?.

Link to comment
Share on other sites

να χαρω εγω αξιοπιστιααααααα :lol: :lol:

ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΣΤΟ ΟΤΙ Η ΣΚΑΣΤΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΧΑΛΑΕΙ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΠΙΕΣΗ?

ΑΥΡΙΟ ΦΕΥΓΩ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑ..ΘΑ ΞΑΝΑΤΣΕΚΑΡΩ,ΕΛΠΙΖΩ,ΤΕΛΙΚΗ ΣΕ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΕΛΕΓΞΩ..

Link to comment
Share on other sites

Oταν αλλαξες τη σκαστρα εβαλες την ιδια version ή την τελευταια που κυκλοφορει?

Ακομα θελω να ρωτησω , μαμα δεν εισαι? Και χαλασε η σκαστρα?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως έχω νέα....

Χτές έριξα ένα μπουκαλάκι καθαρό οινόπνευμα στο τεπόζιτο, μαζί με εξτρά 10 λίτρα 100αρα ΕΚΟ και το αμάξι σταδιακά ανάκτησε την δύναμη.Δέν είναι ακόμα 100% ίδιο, αλλά σε καλό δρόμο.

Μπορεί και να την γλύτωσα..... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως έχω νέα....

Χτές έριξα ένα μπουκαλάκι καθαρό οινόπνευμα στο τεπόζιτο, μαζί με εξτρά 10 λίτρα 100αρα ΕΚΟ και το αμάξι σταδιακά ανάκτησε την δύναμη.Δέν είναι ακόμα 100% ίδιο, αλλά σε καλό δρόμο.

Μπορεί και να την γλύτωσα..... :(

:unsure: καλά τι πειράματα είναι αυτά ;;; θα χαζέψουμε..

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχουν παντος τετοιου ειδους βελτιωτικα που θα μπορουσες να ριξεις, γιατι και εγω θα φοβομουν να ριξω καθαρο οινοπνευμα.

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχουν παντος τετοιου ειδους βελτιωτικα που θα μπορουσες να ριξεις, γιατι και εγω θα φοβομουν να ριξω καθαρο οινοπνευμα.

Ναι τα έχω δοκιμάσει και αυτά...και όταν ανοιξα έναν κινητήρα μιά φορά....τα είδα όλα....

Link to comment
Share on other sites

RS@ εννοείς οτι το πρόβλημά σου ήταν από βενζίνη και όχι από σκάστρα???

Έτσι φαίνεται προς το παρόν.Θα κάνω λιγα χλμ ακομα και θα δώ.

Το οινόπνευμα σε μικρές ποσότητες έχει διπλή δράση.

Αφαιρεί την υγρασία απο το καύσιμο, και έχει εξαιρετικές αντικροτικές ιδιότητες....

Link to comment
Share on other sites

Το είχα δοκιμάσει παλιότερα σε ένα cosworth που είχα πρόβλημα με νερωμένη βενζίνη και είχε κάνει δουλειά, αλλά ομολογώ θα κόλλαγα να το ρίξω σε έναν TFSI....Έχουμε πήξει στους αισθητήρες πια......

Link to comment
Share on other sites

Λέω πειράματα γιατι απλά δν γνωρίζω τις ιδιότητες του οινοπνεύματος και πως αντιδράει κατα τη καύση του σε μεγάλη πίεση.. Γιατι δν το πας σε κανέναν μηχανικό..;

##Πάντως εγώ αν νιώσω ότι δν πάει καλά το αμάξι ξέρω τι λύση..... SAMBUCA. Με μόνη διαφορά με τον φίλο μου golf rs οτι δεν θα τη βάλω στο τεπόζιτο άλλα θα την επενδύσω πάνω μ tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

θα πω και εγω την δικια μου εκδοχη αφου παλεψα λιγο με το manual.υπαρχουν 2 σενσορες ο ενας που μετραει τηνπιεση αερα του τυrbo και ο αλλος που μετραει την θερμοκρασια του αερα οι οποιοι απο οτι καταλαβαινω λειτουργουν σε συνεργασια .στελνουν σημα για την πιεση του τurbo ωστε να ρυθμιζεται συνεχως και να μην υπερβαινει τα ορια.τωρα αν το σημα που στελνουν για καποιο λογο διακοπει τοτε η πιεση μαλλον ρυθμιζεται απο την μοναδα ελεγχου.τοτε υπαρχει πτωση αποδοσης του κινητηρα. τωρα αν ισχυει κατι τετοιο δεν το ξερω αλλα ειναι μια εκδοχη.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το αμάξι πήγαινε στην αρχή ξανά λίγο περίεργα, αλλά στο ταξίδι της επιστροφής ετρωσε κι αλλό.

Είναι γεγονός ότι τα συγχρονα αυτοκίνητα λειτουργούν με έναν τρόπο trial μέχρι να δούν ότι όντως μπορούν να ανεβάσουν την απόδοση με ασφάλεια.

Λόγω του @@@ αέρα δέν μπόρεσα σήμερα να σηκώσω τοα αμάξι, αλλά αύριο θα ξανακάνω μιά προσπάθεια για να δώ άν μπορώ να αλλάζω μόνος μου την σκάστρα.Όχι ότι είναι δύσκολο, αλλά αλλο όρθιος σε ανυψωτήρα, και άλλο ξαπλωτός στο πλακόστρωτο...

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το αμάξι πήγαινε στην αρχή ξανά λίγο περίεργα, αλλά στο ταξίδι της επιστροφής ετρωσε κι αλλό.

Είναι γεγονός ότι τα συγχρονα αυτοκίνητα λειτουργούν με έναν τρόπο trial μέχρι να δούν ότι όντως μπορούν να ανεβάσουν την απόδοση με ασφάλεια.

Λόγω του @@@ αέρα δέν μπόρεσα σήμερα να σηκώσω τοα αμάξι, αλλά αύριο θα ξανακάνω μιά προσπάθεια για να δώ άν μπορώ να αλλάζω μόνος μου την σκάστρα.Όχι ότι είναι δύσκολο, αλλά αλλο όρθιος σε ανυψωτήρα, και άλλο ξαπλωτός στο πλακόστρωτο...

ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΣΚ ΣΤΗ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑ..ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΟΤΥ OVERBOOST ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ.ΒΕΒΑΙΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΔΑ ΜΕΧΡΙ 265 ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ..ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΟ ΦΙΛΟΣΙΔΗ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΔΕΣΩ ΣΤΟ VAG COM ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ..

ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΜΙΑ ΣΚΑΣΤΡΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΩ ΔΙΑΦΟΡΑ..ΘΑ ΣΑΣ ΚΡΑΤΩ ΕΝΗΜΕΡΟΥΣ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.