Jump to content
Periklis

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Golf V Gti

Recommended Posts

Guest Nikos1979
NIKO TELIKA APOFASISES TI THA PAREIS?

Ακόμα δεν είμαι 100% σίγουρος. Τείνω προς το GTI...αλλά αφού ούτως η αλλιώς απολύομαι από το ναυτικό στις 10 Μαΐου...κάπου στον Ιούνιο θα γίνει η παραγγελία μου...άρα θα περιμένω να δω και την BMW 120i από κοντά απλά να μου φύγει η περιέργεια. Πάντως το Edition 30 πάει πολλά χρήματα...και δεν αξίζει για εμένα. Με τα χρήματα αυτά παίρνω A3 2.0TFSI Quattro. ¶ρα αφού έχω αποκλείσει και το Α3, έχω καταλήξει μεταξύ Golf GTI DSG 3dr (με έξτρας...υποβραχιώνιο με θύρα USB για iPod, bi-xenon, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, parktronic, μεταλλικό χρώμα και λοιπά έξοδα και σκέφτομαι και το μαμά Navigator...θα δω) και τη BMW 120i 3rd (170hp) με παρόμοια έξτρα.

Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει στο προηγούμενό μου ποστ?

Ευχαριστώ παιδιά!

Edited by Nikos1979
Link to comment
Share on other sites

B):lol: :lol: :lol:

Έτσι είναι...

Τα περισσότερα αυτοκίνητα κακά τα ψέμματα όλο και κάτι βγάζουν. Το θέμα είναι να ξέρει να το φτιάξει η αντιπροσωπεία και να μη τρέχεις συνέχεια.

¶ρα...αυτό το "πρόβλημα" με μερικά GTI αντιμετωπίστηκε? Βρήκατε πλέον τη λύση παιδιά?

Πιστεύετε ότι τα GTI του 2007 ενδεχομένως να αντιμετωπίσουν το ίδιο πρόβλημα? Εκτός αν έτυχε αυτό μόνο σε μια παρτίδα...δε γνωρίζω.

Εγω παντος αυτο που μπορω να απαντησω στο ερωτημα σου ειναι οτι, παρολο που εχω πρωτο σταδιο mtm δεν μου εχει παθει ποτε τιποτα και δουλευει αψογα.

Το αυτοκινητο μου ειναι Σεπτεμβριος 2006 και το vin nuber βγαζει οτι ειναι 2007 :thumbsup:

Τελος παντον αυτο το ανεφερα επειδη μιλησες για μοντελα 2007. Αυτο που ξερω ειναι οτι πραγματι εχουν αλλαξει, απο οτι εχω διαβασει εδω μεσα, μερικα πραγματα μεταξυ των χρονολογιων , οπως π.χ. αντλια βενζινης με κωδικο b ή f κ.λ.π. αλλα η μεγαλυτερη αλλαγη που υπαρχει μεταξυ των gti ειναι οτι υπαρχουν δυο κωδικοι μοτερ. Τα ΑΧΧ και τα BWA. Εκει πραγματι υπαρχουν μικροδιαφορες. Δεν εχει ομως αποδειχτει οτι τα μεν ειναι καλυτερα ή χειροτερα απο τα δε. Παντος αυτα που κυκλοφορουν εδω και ενα χρονο (οπως και το δικο μου) ειναι ολα με μοτερ BWA.

Βεβαια η σκαστρα που εχει αναφερθει οτι ειναι το προβλημα τους , ειναι η ιδια και στα δυο μοτερ.

Υ.Γ. Εαν αυτη τη στιγμη βρισκομουν παλι πριν 6 μηνες (στην περιοδο που ψαχνομουν σαν εσενα) παλι gti θα επερνα. Ειμαι πολυ πολυ ευχαριστημενος ;)

Link to comment
Share on other sites

Βεβαια η σκαστρα που εχει αναφερθει οτι ειναι το προβλημα τους , ειναι η ιδια και στα δυο μοτερ.

Και αυτή έχει βγάλει revision C νομίζω....

Link to comment
Share on other sites

Guest Nikos1979
Εγω παντος αυτο που μπορω να απαντησω στο ερωτημα σου ειναι οτι, παρολο που εχω πρωτο σταδιο mtm δεν μου εχει παθει ποτε τιποτα και δουλευει αψογα.

Το αυτοκινητο μου ειναι Σεπτεμβριος 2006 και το vin nuber βγαζει οτι ειναι 2007 :rolleyes:

Τελος παντον αυτο το ανεφερα επειδη μιλησες για μοντελα 2007. Αυτο που ξερω ειναι οτι πραγματι εχουν αλλαξει, απο οτι εχω διαβασει εδω μεσα, μερικα πραγματα μεταξυ των χρονολογιων , οπως π.χ. αντλια βενζινης με κωδικο b ή f κ.λ.π. αλλα η μεγαλυτερη αλλαγη που υπαρχει μεταξυ των gti ειναι οτι υπαρχουν δυο κωδικοι μοτερ. Τα ΑΧΧ και τα BWA. Εκει πραγματι υπαρχουν μικροδιαφορες. Δεν εχει ομως αποδειχτει οτι τα μεν ειναι καλυτερα ή χειροτερα απο τα δε. Παντος αυτα που κυκλοφορουν εδω και ενα χρονο (οπως και το δικο μου) ειναι ολα με μοτερ BWA.

Βεβαια η σκαστρα που εχει αναφερθει οτι ειναι το προβλημα τους , ειναι η ιδια και στα δυο μοτερ.

Υ.Γ. Εαν αυτη τη στιγμη βρισκομουν παλι πριν 6 μηνες (στην περιοδο που ψαχνομουν σαν εσενα) παλι gti θα επερνα. Ειμαι πολυ πολυ ευχαριστημενος :D

Χμ...πάρα πολύ ενδιαφέρον αυτό...και πολύ χρήσιμο! Τα BWA να υποθέσω ότι είναι μεταγενέστερα μοτέρ...άρα ενδεχομένως καλύτερα? Αυτό να υποθέσω φαίνεται στην άδεια που θα σου εκδόσουν...ή και πάνω στο ταμπελάκι στη μετώπη όταν ανοίξεις το καπώ?

Υπάρχει δηλαδή και νέα σκάστρα? C?

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση? Αποφάσισα να κάνω ενα check στο εντελώς stock GTI μου το οποίο είναι ΒWA μοντέλο 05/2006. Δε γνωρίζω αν τα νούμερα που είδα είναι καλά και υποδηλώνουν ενα υγιές μοτέρ χωρίς διαρροές οπότε θα ήθελα τη βοήθειά σας εδώ. Η μέγιστη τιμή που είδα στο MAF ήταν 152-153 g/sec. Είναι καλό? Επίσης, με ατμοσφαιρική πίεση 990 mbar η απόλυτη δεν ξεπέρασε τα 1770mbar. Περίμενα κοντά στο 1,0 bar και όχι 0,78... Το αυτοκίνητο τραβά μια χαρά, τα νούμερα πως τα βλέπετε? Δυστυχώς είμαι συνηθισμένος από ενα TT 225 που είχα πριν το οποίο χτύπαγε 1,8bar οverboost με MAF να δείχνει έως και 218 g/sec και δε γνωρίζω τι να περιμένω από το Golfάκι. Ευχαριστώ εκ των προτέρων! :D

Link to comment
Share on other sites

Και αυτή έχει βγάλει revision C νομίζω....

H oποια απλα ειναι η τελευταια εκδοση, που επισης σπαει πανευκολα...Και σε μαμα αμαξια εννοειται...

Link to comment
Share on other sites

παντος να ξερετε οτι μερικα κομπιασματα,πτωση της πιεσης σε διαφορα σημεια,μεχρι και εισαγωγη σε safe mode μπορει να ειναι απλα απο καποια τρυπα σε καποιο κολλαρο,και οχι κατευθειαν η σχαστρα.Αδυνατω να πιστεψω οτι η VW εβαλε σχαστρα στο αμαξι που μολις ξεπερασει το 1bar σκιζεται και ξαφνικα αρχιζουν τα προβληματα.Απο την αλλη ξερετε ποσα boost leaks μπορειτε να βρειτε αμα ψαξετε?Μικροδιαρροες απο σωληνακια υποπιεσης,απο σωληνες αερος απο και προς το intercooler,απο και προς την τουρμπινα κλπ κλπ ειναι αρχικα σχεδον αδυνατον να εμφανιστουν σε οποιαδηποτε διαγνωση,και επειδη για να τις βρεις χρειαζεσαι....αυτι και εργαλεια,κανεις δεν μπαινει στον κοπο να ψαξει.

Βασικα για να βρεις boost leaks χρειαζεσαι ταπες,πρεσσαρισμα αερα,στο συστημα των κολλαρων του τουρμπο και υστερα ησυχια και ακουστικη!Αν ακους φυσημα και ο αερας που βαζεις χανεται τοτε εχεις καπου τρυπα,η οποια προκαλει την πτωση της πιεσης,ισως ανοδο στην καταναλωση,ισως μπερδεμα στο maf κλπ κλπ....

Link to comment
Share on other sites

παντος να ξερετε οτι μερικα κομπιασματα,πτωση της πιεσης σε διαφορα σημεια,μεχρι και εισαγωγη σε safe mode μπορει να ειναι απλα απο καποια τρυπα σε καποιο κολλαρο,και οχι κατευθειαν η σχαστρα.Αδυνατω να πιστεψω οτι η VW εβαλε σχαστρα στο αμαξι που μολις ξεπερασει το 1bar σκιζεται και ξαφνικα αρχιζουν τα προβληματα.Απο την αλλη ξερετε ποσα boost leaks μπορειτε να βρειτε αμα ψαξετε?Μικροδιαρροες απο σωληνακια υποπιεσης,απο σωληνες αερος απο και προς το intercooler,απο και προς την τουρμπινα κλπ κλπ ειναι αρχικα σχεδον αδυνατον να εμφανιστουν σε οποιαδηποτε διαγνωση,και επειδη για να τις βρεις χρειαζεσαι....αυτι και εργαλεια,κανεις δεν μπαινει στον κοπο να ψαξει.

Βασικα για να βρεις boost leaks χρειαζεσαι ταπες,πρεσσαρισμα αερα,στο συστημα των κολλαρων του τουρμπο και υστερα ησυχια και ακουστικη!Αν ακους φυσημα και ο αερας που βαζεις χανεται τοτε εχεις καπου τρυπα,η οποια προκαλει την πτωση της πιεσης,ισως ανοδο στην καταναλωση,ισως μπερδεμα στο maf κλπ κλπ....

Πιο πιθανό θεωρώ να τα έχει παίξει η σκάστρα απο τον να υπάρχουν boost leaks σε μαμά αμάξι με 20.000 χλμ....

Εσύ ;;;

Link to comment
Share on other sites

Σορρυ κιόλας...Αλλα αφού δεν έχετε δοκιμάσει ποτε την εν λογο σκαστρα τι μιλάτε?Πως μπορείτε να εκφέρετε γνώμη για κατι που δεν έχετε ποτε δοκιμάσει?

Εγω προσωπικά την φοράω απο τον σεπτεμβριο χωρίς κανενα πρόβλημα....

Link to comment
Share on other sites

Σορρυ κιόλας...Αλλα αφού δεν έχετε δοκιμάσει ποτε την εν λογο σκαστρα τι μιλάτε?Πως μπορείτε να εκφέρετε γνώμη για κατι που δεν έχετε ποτε δοκιμάσει?

Εγω προσωπικά την φοράω απο τον σεπτεμβριο χωρίς κανενα πρόβλημα....

Εγώ πώς είχα την εντύπωση ότι ο ¶ρης την έχει βάλει και αυτήν αλλά του ΔΙΑΛΥΘΗΚΕ σε χρόνο DT ;;;

¶μα κάνω λάθος...Σόρρυ κιόλας...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πώς είχα την εντύπωση ότι ο ¶ρης την έχει βάλει και αυτήν αλλά του ΔΙΑΛΥΘΗΚΕ σε χρόνο DT ;;;

¶μα κάνω λάθος...Σόρρυ κιόλας...

ο αρης εχει αλλάξει σιγουρα 3 (μην ειναι και παραπάνω κιολας :( )

Link to comment
Share on other sites

ο αρης εχει αλλάξει σιγουρα 3 (μην ειναι και παραπάνω κιολας :( )

Καλησπέρα και απο εμένα.Είμαι νέος στην παρέα σας και παρακολουθώ με προσοχή και ενδιαφέρον τα όσα γράφεται μιας και οι τεχνικές μου γνώσεις για το gti είναι πολύ περιορισμένες.

Αυτο που θα ήθελα να ρωτήσω- μιας και έχω κάνει περίπου 3000 δεν κρατήθηκα και έβαλα πρόγραμμα της bsr- υπάρχει κάποια δοκιμασμένη΄λύση σε σκάστρα που να αντέχει αφου με τα νέα δεδομένα και απο αυτά που έχω διαβάσει δεν την βλέπω να την βγάζει καθαρή για πολύ καιρό. Ρωτάω διότι το προλαμβάνειν καλύτερο του θεραπεύειν

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και απο εμένα.Είμαι νέος στην παρέα σας και παρακολουθώ με προσοχή και ενδιαφέρον τα όσα γράφεται μιας και οι τεχνικές μου γνώσεις για το gti είναι πολύ περιορισμένες.

Αυτο που θα ήθελα να ρωτήσω- μιας και έχω κάνει περίπου 3000 δεν κρατήθηκα και έβαλα πρόγραμμα της bsr- υπάρχει κάποια δοκιμασμένη΄λύση σε σκάστρα που να αντέχει αφου με τα νέα δεδομένα και απο αυτά που έχω διαβάσει δεν την βλέπω να την βγάζει καθαρή για πολύ καιρό. Ρωτάω διότι το προλαμβάνειν καλύτερο του θεραπεύειν

Κάνε λίγο υπομονή....κανα μήνα...

Link to comment
Share on other sites

ο αρης εχει αλλάξει σιγουρα 3 (μην ειναι και παραπάνω κιολας :o )

Kαι εμενα ετσι μου εχει πει , αλλα η απορια μου ειναι η εξης.

Εμενα ανεβαζει 1,5 bar και δεν εχει σκιστει ποτε (μαμα σκαστρα) (προγραμμα mtm 1o σταδιο)

Του Puck ανεβαζει το ιδιο και δεν του εχει σχιστει ποτε (mtm σκαστρα) (προγραμμα mtm 1o σταδιο)

Του Αρη ανεβαζει το ιδιο και του εχει σκιστει 3 φορες (mtm σκαστρα) (προγραμμα mtm 3o σταδιο)

Του Golf rs του εχει σκιστει νομιζω 2 φορες και δεν εχει καν προγραμμα. (1 bar)

Αυτο ομως που παρατηρω ειναι οτι εγω και ο puck εχουμε down pipe μαμα , ενω ο Αρης και ο Golf rs εχουν down pipe αλλο.

Μπορει να παιζει ρολο ή ειπα μ@λ@κια? :(

Link to comment
Share on other sites

Kαι εμενα ετσι μου εχει πει , αλλα η απορια μου ειναι η εξης.

Εμενα ανεβαζει 1,5 bar και δεν εχει σκιστει ποτε (μαμα σκαστρα) (προγραμμα mtm 1o σταδιο)

Του Puck ανεβαζει το ιδιο και δεν του εχει σχιστει ποτε (mtm σκαστρα) (προγραμμα mtm 1o σταδιο)

Του Αρη ανεβαζει το ιδιο και του εχει σκιστει 3 φορες (mtm σκαστρα) (προγραμμα mtm 3o σταδιο)

Του Golf rs του εχει σκιστει νομιζω 2 φορες και δεν εχει καν προγραμμα. (1 bar)

Αυτο ομως που παρατηρω ειναι οτι εγω και ο puck εχουμε down pipe μαμα , ενω ο Αρης και ο Golf rs εχουν down pipe αλλο.

Μπορει να παιζει ρολο ή ειπα μ@λ@κια? :(

Να σημειώσω ότι εμένα την πρώτη φορά που είχα πρόβλημα δέν είχα το downpipe αλλά μόνο μιά εισαγωγή, το αμάξι έχει updated πρόγραμμα απο την VW (060 version), και όταν έβγαλα την σκάστρα το διάφραγμα (έδειχνε) ανέπαφο.Βέβαια άλλαξα μαζί και την Ν75 αλλά μάλλον ήταν η σκάστρα.Αύριο μάλλον θα αλλάξω και την τωρινή για να δώ πώς είναι.

Πιθανότατα μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα θα έχω και laptop για να κάνω μετρήσεις με το 607...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και απο εμένα.Είμαι νέος στην παρέα σας και παρακολουθώ με προσοχή και ενδιαφέρον τα όσα γράφεται μιας και οι τεχνικές μου γνώσεις για το gti είναι πολύ περιορισμένες.

Αυτο που θα ήθελα να ρωτήσω- μιας και έχω κάνει περίπου 3000 δεν κρατήθηκα και έβαλα πρόγραμμα της bsr- υπάρχει κάποια δοκιμασμένη΄λύση σε σκάστρα που να αντέχει αφου με τα νέα δεδομένα και απο αυτά που έχω διαβάσει δεν την βλέπω να την βγάζει καθαρή για πολύ καιρό. Ρωτάω διότι το προλαμβάνειν καλύτερο του θεραπεύειν

για κοιτα αν ταιριαζει στο αυτοκινητο σου μεταλλικη απο FIAT COUPE στο λεω με επιφυλαξη δεν ειμαι σιγουρος.

Link to comment
Share on other sites

Σορρυ κιόλας...Αλλα αφού δεν έχετε δοκιμάσει ποτε την εν λογο σκαστρα τι μιλάτε?Πως μπορείτε να εκφέρετε γνώμη για κατι που δεν έχετε ποτε δοκιμάσει?

Εγω προσωπικά την φοράω απο τον σεπτεμβριο χωρίς κανενα πρόβλημα....

O λογος που το ειπα, ειναι αυτος ακριβως ρε οργιο, που ανεφερθη κατωτερω...Οτι ακουσα πως εσπασε και αυτη...μακαρι να κανω λαθος, και να βρεθηκε η λυση...

Αλλα κατι μου λεει πως η λυση αρχιζει απο F....

Link to comment
Share on other sites

Να σημειώσω ότι εμένα την πρώτη φορά που είχα πρόβλημα δέν είχα το downpipe αλλά μόνο μιά εισαγωγή, το αμάξι έχει updated πρόγραμμα απο την VW (060 version), και όταν έβγαλα την σκάστρα το διάφραγμα (έδειχνε) ανέπαφο.Βέβαια άλλαξα μαζί και την Ν75 αλλά μάλλον ήταν η σκάστρα.Αύριο μάλλον θα αλλάξω και την τωρινή για να δώ πώς είναι.

Πιθανότατα μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα θα έχω και laptop για να κάνω μετρήσεις με το 607...

Kαλα ρε συ, δεν φαινετε η σκαστρα εαν τελικα ηταν χαλασμενη ή οχι ??

Μπορει δηλαδη να χαλασει κατι αλλο στη σκαστρα, εκτος του να σκιστει η φουσκα? Αυτο πιστευω φαινετε με το ματι.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω μια εντύπωση οτι όταν τα παίζει η σκάστρα , μετα μαλ@κίζ3τ@ι και η Ν75, και κάνει οτι θέλει, εγώ πάντως No-problem..

@RS Βρήκες cat-back? Πήγα ρώτησα για εμένα και μου είπανε 400 , θα ρωτήσω και στον Χοσε Αρμαντο Καραμπελαν και θα ποστάρω τιμούλα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.