Jump to content
thanasiskap

Golf Tsi 140

Recommended Posts

Γεια σας παιδια.Εγω το εχω το αμαξι(140-sportline-5d) 3 μηνες και εχω εντυπωσιαστει απο τον κινητηρα του.Αν και εχω κανει μεχρι στιγμης 2500χλμ(το στρωνω δηλαδη ακομα) και αλλαζω τις ταχυτητες μεχρι 2500-3000σαλ γεμιζει με χαρακτηριστικη ευκολια!Βεβαια σε αυτο βοηθα και ο κομπρεσορας που το γεμιζει απο χαμηλα.Οσο για τις τελικες που αναφερετε πιο πανω οταν ο υπαλληλος που ειναι στα test drive μου ειπε οτι το πηγε 230.Τωρα αν ελεγε αληθεια η ψεματα θα σας γελασω.

Edited by Μαρινος-TSI
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια.Εγω το εχω το αμαξι(140-sportline-5d) 3 μηνες και εχω εντυπωσιαστει απο τον κινητηρα του.Αν και εχω κανει μεχρι στιγμης 2500χλμ(το στρωνω δηλαδη ακομα) και αλλαζω τις ταχυτητες μεχρι 2500-3000σαλ γεμιζει με χαρακτηριστικη ευκολια!Βεβαια σε αυτο βοηθα και ο κομπρεσορας που το γεμιζει απο χαμηλα.Οσο για τις τελικες που αναφερετε πιο πανω οταν ο υπαλληλος που ειναι στα test drive μου ειπε οτι το πηγε 230.Τωρα αν ελεγε αληθεια η ψεματα θα σας γελασω.

Καλησπέρα

TSi, 3200χλμ, 220 κοντέρ με 6η και κάτι κάτω από 5500rpm και ανέβαζε ακόμα, στην ευθεία της Θήβας

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

TSi, 3200χλμ, 220 κοντέρ με 6η και κάτι κάτω από 5500rpm και ανέβαζε ακόμα, στην ευθεία της Θήβας

Οποτε καλα μου τα ελεγε ο τυπος.Παιζει φιλε να τα περναει κιολας τα 230!

Link to comment
Share on other sites

αλλα χαρειτε το αμαξι οπως ειναι αυτη ειναι η φιλοσοφια μου...τυχον τριγμους και διαφορα ολα λυνοντε.

μα εδω ειναι το θεμα.. αμα τριζει δεν το χαιρεσαι.. σπαζεσαι.. δεν δινεις τοσα χιλιαρικα για να τριζει..

για την ιστορια παντως, το δικο μου μετα τα 30.000 χλμ. εβγαλε το σκασμο. δεν τριζει πλεον. αβυσσος η ψυχη του γκολφ..

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά. Είμαι περήφανος κάτοχος ενός TSI Highline (ίσως είμαι ο μοναδικός που έχει προτιμήσει το Highline) 5d. Το αμάξι είναι πάρα πολύ καλό και θα το συνιστούσα ανεπιφύλακτα σε μελλοντικούς υποψήφιους αγοραστές. Εσωτερικό : πολύ όμορφο και άνετο σαλόνι με πολύ καλούς χώρους, καταπληκτικό φωτισμό και πολύ καλά υλικά. Μόνο μελανό σημείο ο ήχος που δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, ενώ θα έπρεπε στην τίμη που δίνεται το TSI να είχε mp3 και ηχεία πίσω. Εξωτερική εμφάνιση : μου αρέσει πολύ και έχει πολύ ωραία φώτα. Κράτημα : δεν έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα (580 περίπου) αλλά είναι πάρα πολύ στιβαρό. Ίσως να χρειάζεται μια ψιλοβελτίωση στα φρένα, χωρίς φυσικά να είναι προβληματικά. Κινητήρας : ίσως το δυνατότερο σημείο του TSI. Έχω μείνει έκπληκτος με τη ροπή που έχει, που γεκινάει μάλιστα από πολύ χαμηλά (από 1500 rpm). Μετά τις 1500 rpm, όπου παρατηρείται ένα πολύ μικρό κόμπιασμα (μάλλον επειδή από κει και πέρα ενεργοποιείται ο κομπρέσορας), το αμάξι στην κυριολοξία <<πετάει>>. Πατώντας λίγο παραπάνω το γκάζι μπορεί να σου δώσει μεγάλη επιτάχυνση. Η μηχανή είναι αθόρυβη. Το μόνο προβληματάκι είναι ότι έχει τσιμπήσει λίγο λάδι. Η αντιπροσωπεία μου είπε ότι αυτό οφείλεται στο ότι το αμάξι είναι καινούργιο και μέχρι την πρώτη αλλαγή λαδιών θα ρουφήξει λίγο. Ελπίζω να μην υπάρξει πρόβλημα με τα λάδια γιατί στο παρελθόν έχω <<καεί>> από αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

TSi, 3200χλμ, 220 κοντέρ με 6η και κάτι κάτω από 5500rpm και ανέβαζε ακόμα, στην ευθεία της Θήβας

καλησπερα σας, με TSI και 7.000χλμ εχω δει τελικη 225 στις 5.500στρ.Ημουν γεματος και ειχα και συνοδηγο.Τα χλμ. αυτα τα βλεπω συνεχεια στην εθνικη.Δεν μπορω να τα περασω ομως!Ισως φταιει το δευτερο ατομο.Μεση καταναλωση 9.3lt/100km.

Link to comment
Share on other sites

οπως ειπα και παραπανω εχω δει 210

το αμαξι γενικα εχει καλο κρατημα.εχω κανει 10000 δεν εχει τσιμπισει καθολου λαδι τα αλλαξα στα 7.5k.km

τα φρενα του ειναι λιγο προς εξεταση.......αλλα για τα αλογα και τον χαρακτηρα του αυτοκινητου που δεν ειναι τοσο σπορτιφ μπορουν να θεωρηθουν "καλα"

υπαρχει αυτο το σκαλοπατι που ειπε και καποιος παραπανω,οπως και ενας μικροτρυγμος που μερικες(?)φορες ακουγεται απο το κομματι που βρισκεται πανω απο τον κεντρικο αγωγο.

οι επιδοδεις του ειναι ικανοποιητικες αν και σου δινει την αισθηση χαμηλα οτι αν συνεχισει ετσι θα ειναι πυραυλος........πραγμα που φυσικα δεν γινεται ψηλα λογο φιλοσοφιας και κυβικων.ισως το gt να ειναι πιο δυνατο ψηλα(δεν το εχω οδηγησει παρα μονο μια βολτα των 3-4 λεπτων οταν κοιταζα πιο απο τα δυο να αγορασω)

Edited by viaGRa
Link to comment
Share on other sites

οπως ειπα και παραπανω εχω δει 210

το αμαξι γενικα εχει καλο κρατημα.εχω κανει 10000 δεν εχει τσιμπισει καθολου λαδι τα αλλαξα στα 7.5k.km

τα φρενα του ειναι λιγο προς εξεταση.......αλλα για τα αλογα και τον χαρακτηρα του αυτοκινητου που δεν ειναι τοσο σπορτιφ μπορουν να θεωρηθουν "καλα"

υπαρχει αυτο το σκαλοπατι που ειπε και καποιος παραπανω,οπως και ενας μικροτρυγμος που μερικες(?)φορες ακουγεται απο το κομματι που βρισκεται πανω απο τον κεντρικο αγωγο.

οι επιδοδεις του ειναι ικανοποιητικες αν και σου δινει την αισθηση χαμηλα οτι αν συνεχισει ετσι θα ειναι πυραυλος........πραγμα που φυσικα δεν γινεται ψηλα λογο φιλοσοφιας και κυβικων.ισως το gt να ειναι πιο δυνατο ψηλα(δεν το εχω οδηγησει παρα μονο μια βολτα των 3-4 λεπτων οταν κοιταζα πιο απο τα δυο να αγορασω)

τι λαδια εβαλες??

Link to comment
Share on other sites

τι λαδια εβαλες??

5-30(η 40....θα κοιταξω παλι ομως για σιγουρια) μου προτεινανε απο την αντιπροσωπεια και τα εβαλα παντως στα 2500km(μετα την αλλαγη) τα 2000km σε πολη και δεν εχει καψει τιποτα

Edited by viaGRa
Link to comment
Share on other sites

Γεια σε όλους μόλις ανακάλυψα το forum :D (κάνω λες και ανακάλυψα τον τροχό ;) ).

Έχω ένα polo 2000 μοντέλο και σκέφτομαι να το αλλάξω. Σκέφτομαι να πάρω το TSI γιατί το οδήγησα και τρελάθηκα αλλά ακούω διάφορα, ότι έχουν "σπάσει" πολλά, ότι καίνε περισσότερο λάδι από βενζίνη και άλλα τέτοια.

Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι το είναι το μόνο που με ικανοποίησε από όσα οδήγησα.

παίδια βοηθείστε με......

Ευχαριστώ πολύ worthy.gif

Link to comment
Share on other sites

θα ήθελα να ρωτίσω εσας που το έχετε 2 πραγματα :

1. να το παραγγείλω με ESP?

2. μου είπαν από την αντιπρωσοπεία ότι και απλ'η αμόλυβδη καιει χωρίς πρόβλημα. Εσείς τη προτείνετε?

ευχαριστω παιδιά

;)

Link to comment
Share on other sites

Γεια σε όλους μόλις ανακάλυψα το forum :thumbsup: (κάνω λες και ανακάλυψα τον τροχό :D ).

Έχω ένα polo 2000 μοντέλο και σκέφτομαι να το αλλάξω. Σκέφτομαι να πάρω το TSI γιατί το οδήγησα και τρελάθηκα αλλά ακούω διάφορα, ότι έχουν "σπάσει" πολλά, ότι καίνε περισσότερο λάδι από βενζίνη και άλλα τέτοια.

Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι το είναι το μόνο που με ικανοποίησε από όσα οδήγησα.

παίδια βοηθείστε με......

Ευχαριστώ πολύ worthy.gif

θα ήθελα να ρωτίσω εσας που το έχετε 2 πραγματα :

1. να το παραγγείλω με ESP?

2. μου είπαν από την αντιπρωσοπεία ότι και απλ'η αμόλυβδη καιει χωρίς πρόβλημα. Εσείς τη προτείνετε?

ευχαριστω παιδιά

;)

Καλως ηρθες στο club mas!!! OXI δεν καινε λαδι ουτε εχει σπασει κανενας κινητήρας. Πραγματικα απορω που είναι τελικα οι σπασμενοι στα TSi kai sta GT. Ολοι λενε ότι υπαρχουν, αλλα κανενας δε τα εχει δει. Κατι σα το τερας του Lochness!!!

Το ESP βοηθαει, αλλα τα αλογα δεν είναι και τοσα πολλα, επομενως εξαρταται από το ποσο καλα μπορεις να χειριστεις το αμαξι. Εγω θα πρότεινα να το βαλεις παντως. Οσο αφορα τη βενζινη θα ελεγα να μην βαλεις 95αρα. 100 μονο.

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω πολυ για το καλωσορισμα

το ESP λεω να το βάλω γιατι θα το οδηγάει και η γυναικα σπανια μεν αλλα 8α το οδηγάει

Link to comment
Share on other sites

Καλά τωρα... Εσενα δεν σου φταιει το λάστιχο... Οι ιταλιδες που είχες μέσα φταίνε... tongue.gif;)

(Όποτε μπορεις χτυπα ενα τηλεφωνο,να σου πω ... )

Περα απο την πλακα , εγω με 205/55/16 ειδα σε Autostrada προς Bologna τα 210 κοντερισια ανετότατα... και είχα κ άλλο γκάζι...

Όμως ρε παιδια έχουμε τόσο ωραιο θεματάκι , γιατί δεν τα λέμε εκεί;;; :)

TSI

Λες μαριε?? :lol:

Μαλλον δικιο εχεις B)

Χαθηκαμε ρε φιλε,ανεβαινω 18/08 αν ειναι τα λεμε τηλεφωνικος πανω ;)

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω πολυ για το καλωσορισμα

το ESP λεω να το βάλω γιατι θα το οδηγάει και η γυναικα σπανια μεν αλλα 8α το οδηγάει

Φιλε μου θα περιμενεις που θα περιμενεις επειδη γινεται χαμος απο παραγγελιες,βαλε το esp.Mονο να κερδισεις εχεις.Εγω εκανα υπομονη 3 μηνες αλλα το εβαλα και περιττο να σου πω οτι η επεμβαση του ειναι αψογη κ αφου το οδηγει και η γυναικα σου τοτε αλλος ενας λογος να το βαλεις.Απο καψιμο λαδιου ουτε λογος.Απ'οτι φαινεται η μαμα Vw το διορθωσε το προβλημα που ειχαν οι fsi με την καταναλωση λαδιου.Το πολυ πολυ να σου τσιμπησει μερικα γραμμαρια απο αλλαγη σε αλλαγη.Δε λεει και τιποτα.Οσο για τη βενζινη,ναι καιει κ απλη αμολυβδη (το γραφει και η ταπα του ρεζερβουαρ) αλλα εμενα στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι καλυτερα να του βαζω κατοσταρα και αυτο κανω.Οσο για σπασμενους κινητηρες,ειναι ενα ματσο βλακειες απο μερικους που τους χαλασε η ελευση ενος κινητηρα τεχνολογικα προηγμενου,δυνατου και με μικρη καταναλωση.Θα τους περασει.Παντως υπαρχει αναλογο τοπικ γι'αυτο το θεμα οπου μπορεις να δεις οτι μιλουν αρκετοι με tsi που δεν εχουν κανενα προβλημα.Το αυτοκινητο ειναι υπεροχο.

Edited by nasos_ea
Link to comment
Share on other sites

157 στον τροχο εχει το tsi και 187 Gt φιλε μου...

Μην το δει κανεις αυτο...δηλαδη στο στροφαλο παιζει να φτανει και το gti, ε? :)

το αντιθετο ειναι, τα εχεις μπερδεψει.τα νουμερα που λες στον στροφαλο ειναι κ οχι τροχο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.