Jump to content
fonstilida

Αλλαγες με δυσκολια

Recommended Posts

Γεια σας παιδια.παρολο που αλλαξα προσφατα ντιζα συμπλεκτη οι αλλαγες ταχυτητων γινονται δυσκολα με το λεβιε να κουμπωνει δυσκολα και με χαρακτηριστικο θορυβο αρκετες φορες.παντως το αμαξι δεν πατιναρει.παιζει να ειναι δισκος-πλατω η σασμαν?εχω 110000 χμ.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια.παρολο που αλλαξα προσφατα ντιζα συμπλεκτη οι αλλαγες ταχυτητων γινονται δυσκολα με το λεβιε να κουμπωνει δυσκολα και με χαρακτηριστικο θορυβο αρκετες φορες.παντως το αμαξι δεν πατιναρει.παιζει να ειναι δισκος-πλατω η σασμαν?εχω 110000 χμ.

τι ντιζα τιν εχεις μαζεπση σοστα?

Link to comment
Share on other sites

Τις βαλβολινες τις αλλαξα στα 100000χμ.τωρα για την ντιζα θα το κοιταξω,το παραξενο ειναι οτι καμια φορα ειδικα οταν ειναι κρυο δουλευει κανονικα.

Να σοθ πω τα VW ειναι κατασκεβασμενα για ποιο ψιχρες θερμοκρασιες οποτε ειναι λογικο αυτο ποθ λες ;)

αλλα δεν ξερς και ποσο σκλιρο ειναι το σασμαν σου ακριβος γιανα σε εξιπιρετισω :huh:

Link to comment
Share on other sites

:huh: - δηλαδη τα EVO,STi WRX το πρωι δεν επρεπε να παιρνουν την 1η με τιποτα επειδη ειναι για να τρεχουν στα χιονια του WRC ? δεν εχουν να κανουν παντα τα μοντελα με την χωρα και τις καιρικες συνθηκες - τα καπακια απο τα Fabia τιναζαν πεταλα στην Γερμανια αυτο φταιει επειδη ειναι Τσεχικα ?
Link to comment
Share on other sites

εγω παντως παιδια τις βαλβολινες τις αλλαζω στις 30.000 και βαζω συνθετικες 80-90.οταν ειναι κρυο ειναι λιγο σκληρες οι ταχυτητες οταν ανεβασει θερμοκρασια και ρολαρει το αμαξι μετα ολα ειναι κομπλε.οσο για την ντιζα στα 6n2 ειναι αυτορυθμιζομενη(εχει δικο της μηχανισμο σαν καστανια και μαζευει τα κενα)

Link to comment
Share on other sites

Αν ο συμπλέκτης σου είναι αρκετά φαγωμένος (είδα 100Κ Κμ+)

η αυτορυθμιζόμενη ντίζα δεν λειτουργεί σωστά

με αποτέλεσμα να μην αποσυμπλέκει τελείως.

Η θα βάλεις απλή ντίζα και θα την ρυθμίσεις κατάλληλα

ή αλλάζεις συμπλέκτη (δίσκο-πλατό).

Link to comment
Share on other sites

Αν ο συμπλέκτης σου είναι αρκετά φαγωμένος (είδα 100Κ Κμ+)

η αυτορυθμιζόμενη ντίζα δεν λειτουργεί σωστά

με αποτέλεσμα να μην αποσυμπλέκει τελείως.

Η θα βάλεις απλή ντίζα και θα την ρυθμίσεις κατάλληλα

ή αλλάζεις συμπλέκτη (δίσκο-πλατό).

Φιλε vrache λες να ειναι φαγωμενος ο δισκος για αυτο δεν ειδα πολλα πραγματα απο την αλλαγη ντιζας μαλλον'ξαναβαλα αυτορυθμιζομενη γιατι η απλη εχω ακουσει οτι μπορει να κοπει αλλα καλυτερα να αλλαξω δισκο-πλατω αν ειναι φθαρμενος θα χρειαστει αλλαγη αργα η γρηγορα,ετσι δεν ειναι?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε fonstilida το πόσο φαγωμένος και αν χρειάζεται αλλαγή ο συμπλέκτης

το ξέρεις μόνο εσύ, ανάλογα την χρήση που του έκανες.

Το ότι έχει φαγωθεί δε σημαίνει ότι τελείωσε κιόλας.

Δεν μπορείς όμως να συγκρίνεις το κόστος,

20-30¤ έχει η ντίζα (η απλή) ενώ για συμπλέκτη θες 200-300¤

Αν ο συμπλέκτης σου είναι ακόμα ελαφρύς*

και 10000Κm να σου βγάλει, αξίζει να βάλεις μόνο ντίζα.

¶σε που εμένα προσωπικά πάντα με ενοχλούσε το χαμηλό πιάσιμο της αυτόματης ντίζας

και με βόλεψε μια χαρά η ρυθμιζόμενη.

*Από τα πρώτα συμπτώματα "κούρασης" του συμπλέκτη,

πολύ πριν φαγωθεί ο δίσκος, είναι η δυσκολία στο πάτημα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε fonstilida το πόσο φαγωμένος και αν χρειάζεται αλλαγή ο συμπλέκτης

το ξέρεις μόνο εσύ, ανάλογα την χρήση που του έκανες.

Το ότι έχει φαγωθεί δε σημαίνει ότι τελείωσε κιόλας.

Δεν μπορείς όμως να συγκρίνεις το κόστος,

20-30¤ έχει η ντίζα (η απλή) ενώ για συμπλέκτη θες 200-300¤

Αν ο συμπλέκτης σου είναι ακόμα ελαφρύς*

και 10000Κm να σου βγάλει, αξίζει να βάλεις μόνο ντίζα.

¶σε που εμένα προσωπικά πάντα με ενοχλούσε το χαμηλό πιάσιμο της αυτόματης ντίζας

και με βόλεψε μια χαρά η ρυθμιζόμενη.

*Από τα πρώτα συμπτώματα "κούρασης" του συμπλέκτη,

πολύ πριν φαγωθεί ο δίσκος, είναι η δυσκολία στο πάτημα.

παντως η δυσκολια στο πατημα εχει αρχισει εδω και χιλιαδες χμ.

Link to comment
Share on other sites

Τότε άλλαξέ τον χωρίς δεύτερη σκέψη και να ζητήσεις να σου βάλουν Sachs.

Κόστος ανταλλακτικού στο δικό μου (δίσκος-πλατό-ρουλεμάν) 120¤.

Για εργασία δεν ξέρω να πω, γιατί έκανα και αρκετές άλλες δουλειές.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια.παρολο που αλλαξα προσφατα ντιζα συμπλεκτη οι αλλαγες ταχυτητων γινονται δυσκολα με το λεβιε να κουμπωνει δυσκολα και με χαρακτηριστικο θορυβο αρκετες φορες.παντως το αμαξι δεν πατιναρει.παιζει να ειναι δισκος-πλατω η σασμαν?εχω 110000 χμ.
ειχα και εγω τετοιο προβλημα στα 65.000 χλμ.δεν πατιναριζε αλλα ειχα βαρυ συμπλεκτη ετριζε και απομονωνε πολυ ψηλα.ο δισκος κραταγε ακομα αλλα το πλατο και το ρουλεμαν ηταν χαλια για αυτο και τα αλλαξα.τωρα ειναι πουπουλο
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.